Zet anders de op in een fok wiki? Dat hebben veel andere STA topics ook...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:55 schreef Apotheose het volgende:
aaah ik wou de OP weer doenDit topic is zo'n beetje mijn kindje
ow das liev van je!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zet anders de op in een fok wiki? Dat hebben veel andere STA topics ook...En met DW haar goedkeuren kan ik die ook nog in de OP zetten nadat de maximale editduur verstreken is
![]()
Ik zie nu pas het tweede stuk van de TT![]()
Noem een plaats en een tijd, en ik start mn Rover als ik dan kanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow das liev van je!!Heb nu ff geen tijd voor een OP te maken maar dan flans ik zondag ofzo wel wat in elkaar. Mooi dagje daarvoor. Thx dude!
Nu heb je wel een massage verdient
Geen player, geen sneker...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Noem een plaats en een tijd, en ik start mn Rover als ik dan kan![]()
Oh en ik ben dus heul geen player he, zoals in het vorige topic gesuggereers werdOp fok mag ik me soms als hoer gedragen, IRL ben ik heel erg keurig en zo
Nou ja, iig geen vrouwenverslinder
!
Volgens zijn profiel is hij een man... Wie van de drie?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben jij Simon Bleeker, Laura Haanstra, Tineke Schokker-Strampel, Andries Ekhard of Sietse Kanselaar?
Mja, volgens Dangel zijn profiel is dat ook een vrouw, daar trap k niet meer inquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:54 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Volgens zijn profiel is hij een man... Wie van de drie?
Te voor de hand liggend...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:05 schreef Apotheose het volgende:
er staan ook nog heel wat mensen op de achtergrond. Misschien stond ie daarbij... ?
Daarom zat je ook aan m;n kontquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh en ik ben dus heul geen player he, zoals in het vorige topic gesuggereers werdOp fok mag ik me soms als hoer gedragen, IRL ben ik heel erg keurig en zo
Nou ja, iig geen vrouwenverslinder
!
?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:25 schreef Apotheose het volgende:
En natuurlijk vanmiddag allemaal weer luisteren naar je vrienden van de radio op Radio Markant in t programma RadioActief he!!!!!![]()
![]()
Wie gaat er trouwens vanmiddag naar dat Familievlees signeer sessie? *steekt hand op
My thoughts exactly.quote:
wij (vriend en ik) zouden er gister heen maar ten eerste was er niet de muziek waarvan wij houden en ten 2e regende het knetterhard ...... ennnnnnn top gear was eropquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Was er gisteren nog iemand in ;t Bolwerk trouwens? (behalve Angeliquetje en ik dan)
Was echt wel supervet
ja nou meer mensen bij Vd Velde hadden dat ookquote:
Too bad, het was echt tof.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:04 schreef MagiLune het volgende:
[..]
wij (vriend en ik) zouden er gister heen maar ten eerste was er niet de muziek waarvan wij houden en ten 2e regende het knetterhard ...... ennnnnnn top gear was erop
volgende keer beter. Hardcore/Metal was er toch? vind daar niet zoveel aanquote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 14:13 schreef MagiLune het volgende:
[..]
volgende keer beter. Hardcore/Metal was er toch? vind daar niet zoveel aan
Deathcore & metalcore ja :]quote:Op zondag 20 januari 2008 14:13 schreef MagiLune het volgende:
[..]
volgende keer beter. Hardcore/Metal was er toch? vind daar niet zoveel aan
Doe eens lief.quote:
ik kan er ook niks aan doen dat mijn tenen zo groot zijnquote:
Sorry, ik ben meer van de rapcore en housecorequote:
Is dat Pan?quote:Op maandag 21 januari 2008 08:02 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik moet elke keer lachen om die OP met die man met die knuppel en dat bosje bladeren...
Dus..quote:...Voor de wildeman bestaat ook een onzekere verklaring. Hij zou Rienck Bockema's strijd tegen de 'heidense' Litouwers uitbeelden...
Zo leren we ook nog wat hier mensen!quote:Bockema, Renick (of Rewenich), heerschap te Sneek, (* ca 1350 - † Thabor 29.2.1436).
Bockema beheerste Sneek van zijn huis Rodenburch uit. Hij vocht tegen Turken en Litouwers, werd ridder en pelgrimeerde naar Jeruzalem. Albrecht van Beieren verhief hem in 1398 tot baljuw over een groot gebied, maar van 1399-1402 was hij balling in Holland. Stichtte 1406 klooster Thabor, trad hier 1410 zelf in. Zijn schoonzoon Agge Harinxma volgde hem op als hoofdeling.
Rapcore.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:02 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Sorry, ik ben meer van de rapcore en housecore
Ik moet elke keer lachen om die OP met die man met die knuppel en dat bosje bladeren...
rockcore dan?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:31 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Bestaat rapcore?![]()
En R'n'B-core ook?
Mjaidemdito... Maar mocht zonet wel met staal uit Sneek sjouwenquote:
me tooquote:
Carpoolverzoek!quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
me tooGa jij altijd met het treintje of auto?
Ik ga altijd met de auto..quote:
quote:
niiiiiiiiiiiiiiiiice . Je nodigt ons wel uit voor Housewarming right?quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:54 schreef MagiLune het volgende:
IK GA VERHUIZEN WOEHEO
EINDELIJK WEG UIT DEZE STINK FLAT !!
Ja! Ik!quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:20 schreef Apotheose het volgende:
ik ken Magilune int echt!! FTW!! EInz zwei!!!1111:D:d Wie wil me aanraken
Flash?quote:Op zondag 27 januari 2008 15:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Grmbl, dat mens van Flash is stom, kan nieteens in 1x een piercing goed zetten ._.
studio Flash, zit naast of bijna naast 'Puks copyshop'.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:59 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Flash?Ja ben niet thuis in de tattoos of piercings....
Waar ben je gepierced?quote:Op zondag 27 januari 2008 15:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Grmbl, dat mens van Flash is stom, kan nieteens in 1x een piercing goed zetten ._.
Voor tattoeages moet je daar sowieso niet heengaan, piercings valt meestal mee.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:36 schreef MagiLune het volgende:
[..]
studio Flash, zit naast of bijna naast 'Puks copyshop'.
Heb daar wel vaker slechte verhalen over gehoord. Tattoo's die niet mooi waren gelukt ed.
Bloedlip?quote:Op maandag 28 januari 2008 18:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor tattoeages moet je daar sowieso niet heengaan, piercings valt meestal mee.
Eskimo is sowieso een vrij moeilijke piercing, je raakt al snel een bloedvat en dat had ik dus.
waarom heet het Eskimo?quote:Op maandag 28 januari 2008 18:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor tattoeages moet je daar sowieso niet heengaan, piercings valt meestal mee.
Eskimo is sowieso een vrij moeilijke piercing, je raakt al snel een bloedvat en dat had ik dus.
Omdat Eskimo's als ze hun hengel pakken om te vissen ook wel eens een haakje door hun lip heen jensen per ongeluk...quote:
aaah stom, hak zelf ook wel kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:42 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Omdat Eskimo's als ze hun hengel pakken om te vissen ook wel eens een haakje door hun lip heen jensen per ongeluk...
!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:42 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Omdat Eskimo's als ze hun hengel pakken om te vissen ook wel eens een haakje door hun lip heen jensen per ongeluk...
!
m;n oom woont in de rodequote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:56 schreef DeToXiC het volgende:
Volgens mij is de rode wel relaxed maar die blauwe minder... ik weet het niet... Ik heb het van horen zeggen!!!
M;n TT klopt ook nogquote:p.s, Ik heb vanavond een date
quote:
dat DeToXiC vanavond een date heeft wil niet zeggen dat meteen IEDEREEN een date heeftquote:Waterpoortstad Sneek 5 - Waar iedereen date
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
just give a second thought
what if we don't get caught...
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:01 schreef Apotheose het volgende:
[..]
[..]
dat DeToXiC vanavond een date heeft wil niet zeggen dat meteen IEDEREEN een date heeftROFL @ SPOILERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet gelijk aan Dharma & Greg denken
met 'booty hotline' enzo
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik ook niet, zaterdag pas weerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had vanavond geen date!
Met een Eskimo?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet, zaterdag pas weer
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:01 schreef Apotheose het volgende:
Dat DeToXiC vanavond een date heeft wil niet zeggen dat meteen IEDEREEN een date heeftIk heb vrijdag weer een dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
Het moet wel echt zijn hè... Niet nepdate met imaginary-friendquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:47 schreef Apotheose het volgende:
[meeloopmodus] ow.. nou dan heb ik straks een date..[/meeloopmodus]
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:40 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Het moet wel echt zijn hè... Niet nepdate met imaginary-friend
Niks nietquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:46 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Niks niet![]()
Echt daten! En anders heet het volgende topic : 'Waar Apotheose denkbeeldige vriend heeft ' o.i.d.
Nee, met een metaalhoofd.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore heeft Apotheose vandaag gespot op ;t station in Leeuwarden![]()
Jaaa Je liep heel snel voorbij mij, rond half 6 ;p ik zat samen met een stelletje gottiks op ;t bankje voor de smullersquote:
Ik moest zaterdagmiddag de stad ff in... ik vond het al zo druk met die mensen... kom ik ineens in de carnavalsoptocht...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:36 schreef Apotheose het volgende:
Sluit deuren en ramen want het is morgen en nog 3 lange dagen carnaval!!! Het overdreven gedoe gaat weer losbarsten!! Nou nou nou nou wat een feest!!
quote:Op maandag 4 februari 2008 08:00 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik moest zaterdagmiddag de stad ff in... ik vond het al zo druk met die mensen... kom ik ineens in de carnavalsoptocht...![]()
Er stonden gewoon mensen te wachten tot die stoet voorbij kwam hè
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op maandag 4 februari 2008 18:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb z;n nummer van meisje uit m;n klas gekregen
maar ik denk dat ;t een hoax is
wie wil ;t uitproberen?Kreeg voicemail...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb maar ingesproken. : "zin in strandwandelingetje?"
quote:Op maandag 4 februari 2008 19:03 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Kreeg voicemail...Heb maar ingesproken. : "zin in strandwandelingetje?"
Okee!quote:
HA! ik heb op de RSG én de Bogerman gezeten...quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:11 schreef Unstoppable het volgende:
Heel wat jaartjes in Sneek op school gezeten![]()
Op de RSG, toen je de vestiging aan de parallelweg nog had (jaartje of 5/6/7 geleden).
Daar heeft m;n zus ook op gezetenquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:11 schreef Unstoppable het volgende:
Heel wat jaartjes in Sneek op school gezeten![]()
Op de RSG, toen je de vestiging aan de parallelweg nog had (jaartje of 5/6/7 geleden).
quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:48 schreef DeToXiC het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jnpfv0PUPNo
Paaldansen @ De Witte Kat...
quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:48 schreef DeToXiC het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jnpfv0PUPNo
Paaldansen @ De Witte Kat...
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:02 schreef DevilsWhore het volgende:
@Apotheose; ik zag je gisteren wel
dus ik zo heel blij
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI
en jij echt zo van
wtf ? ignore !
rond kwart voor 6, bij apothekerij sasburg, het fietspad vlak na de rotonde (als je richting hommerts fietst)quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
waar was je dan?? Ik ken jou dan denk ik nog niet zo goed als dat jij mij kentIn ieder geval: Sorry
ow nou, net gemist dus hehe. En die stellingen voorleggen doe ik nog steeds.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
rond kwart voor 6, bij apothekerij sasburg, het fietspad vlak na de rotonde (als je richting hommerts fietst)
Ja maar toen was ik ook net ;s middags naar de kapper geweest he
&Je ging mij weleens een stelling voorleggen, over wie beter kunnen rijden, mannen of vrouwen
en toen ging ik een vet lulverhaal ophangen over dat vrouwen beter kunnen rijden omdat die meer dingen tegelijk konden maar ik was vet stoned toen dus ik kon niet normaal nadenken
Ik ga donderdag een kraslot kopen, geinspireerd door jouquote:Op maandag 11 februari 2008 12:47 schreef Apotheose het volgende:
dat klink wel erg gezelligDus dat wordt feest donderdag? V.day
Splitten we de winst, ok?quote:Op maandag 11 februari 2008 13:22 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik ga donderdag een kraslot kopen, geinspireerd door jou
nee, ik refereerde naar het valentijnstopic.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:52 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geïnspireerd door mij was...
heb je zoveel fans?quote:Op maandag 11 februari 2008 18:51 schreef DeToXiC het volgende:
Tsja, wat moet ik gaan doen met valentijn? Ik ga maar een briefje ophangen op de brievenbus voor de postbodes dat ze de postzakken wel in de garage kunnen zetten. Het zou zonde zijn als alles nat werd, en ik het niet meer kon lezen.
Ik ben ook heul benieuwd. Ik heb ooit een keer een kaart gehad en ik wist niet van wie. Ik kreeg wel altijd een kaartje van mijn vriendin...maar die heb ik nu niet meer...quote:Op maandag 11 februari 2008 19:25 schreef Apotheose het volgende:
[..]
heb je zoveel fans?![]()
*is benieuwd of ik ook nog een stille fan heb...
'getrouwd'? Leg es uit...quote:Op maandag 11 februari 2008 19:30 schreef Dangel het volgende:
Ik hang een briefje op de deur donderdag dat pakketjes in de garage mogen.
Ik heb in heel mn leven 1 valentijnskaartgehaddiezelfde avond meteen maar met haar 'getrouwd'
En nu is het mn ex en tevens buurvrouw
heuj, jij bent toch volop aan 't daten? Of verwacht je geen kaart van haar?quote:Op maandag 11 februari 2008 19:54 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ben ook heul benieuwd. Ik heb ooit een keer een kaart gehad en ik wist niet van wie. Ik kreeg wel altijd een kaartje van mijn vriendin...maar die heb ik nu niet meer...
paganistisch huwelijkquote:
Wtf is een paganistisch huwelijk?quote:Op maandag 11 februari 2008 20:51 schreef Dangel het volgende:
[..]
paganistisch huwelijkniet rechtsgeldig btw.
Lang verhaal, zal ik je niet mee vermoeien.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:13 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Wtf is een paganistisch huwelijk?
ja hoor, want ik ben ook twee keer kaal geweestquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:51 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
ik had ooit zo'n gabberstaart... telt dat ook?
Oh, ik maar 1xquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:14 schreef Dangel het volgende:
[..]
ja hoor, want ik ben ook twee keer kaal geweest
Jij spot mij alleen maar van achterenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:47 schreef Apotheose het volgende:
Ja tijdje terug toen ik voor de radio met een vraag de straat op ging om wat meningen op te nemen. Dus zo kwam ik Devilshoertje ook tegen. Maar tegenwoordig spot ze mij meer dan ik haar en zegt zij dus ook 'hoi' wat mij dan niet bereikt ofzo![]()
Ps , detoxic... hoe was je date laatst? *gaat er voor zitten*
En ik jou, mn schouder voelt aan alsof hij er af valt, vandaag veel te zwaar getildquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Alexxxxx, ik heb je nodig mijn nek zit vast
geef je adres dan krijg je een valentijnskaart
dacht dat je die allang wistquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Alexxxxx, ik heb je nodig mijn nek zit vast
geef je adres dan krijg je een valentijnskaart
Dat is toch het belangrijkste hèquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
nope
ik weet die van DW ook niet... maar ik weet wel hoe ik er kom
je weet wel hoe je er komt maar de naam v de straat bijv weet je niet?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
nope
ik weet die van DW ook niet... maar ik weet wel hoe ik er kom
klopt, en ook geen idee van het huisnummerquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:59 schreef Apotheose het volgende:
[..]
je weet wel hoe je er komt maar de naam v de straat bijv weet je niet?
Is je date zo lelijk dan?quote:
Het was een metafoor... ik doe niet altijd het licht uit..quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom zou je dan in 's hemelsnaam het licht uit doen?
GeFeliciteerd!!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:38 schreef jannet1234 het volgende:
wij zijn 1 februari weer trotse ouders geworden. het is een zoon en hij heet Brennan.
Wou ik ff kwijt
Gefeliciteerd!!!!!!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:38 schreef jannet1234 het volgende:
wij zijn 1 februari weer trotse ouders geworden. het is een zoon en hij heet Brennan.
Wou ik ff kwijt
ook feliquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:45 schreef Angeliquetje het volgende:
Gefeliciteerd, ik ben 4 februari oom geworden
Gefeliciteerd met de kleine!!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:38 schreef jannet1234 het volgende:
Wou ik ff kwijt
toch nog een kaartje gekregen vandaag...quote:
Niet eens van die date?????quote:
Gelijk dumpen!quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:47 schreef MagiLune het volgende:
me neither!!! en wel 1 gestuurd!! de ploert!!
zit je met je broek uit te Fokken?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
geen sms!
mn broek ligt voor de verandering in de buurt
Heb je nu geen broek aan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
geen sms!
mn broek ligt voor de verandering in de buurt
Ja van DevilsWhore (neem ik aan), die had dat zelf aangekondigd in dit topicquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:49 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Heb je nu geen broek aan?![]()
Maar jij had wel een kaartje...
en dat staat tussen [slijm] ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[slijm]Komt omdat ik met jou zit te Foboen[/slijm]
Geen idee. Beetje melig doen i guessquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:57 schreef DeToXiC het volgende:
Waar gaat dit ineens over? [confused]
Ik moest heel hard lachen om die eerste zin... zonder broek achter je poesjes aanrennen...quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kan julie geruststellen, ik ben een paar rondjes gillend door mijn huis achter mijn poesjes aan gerend, en ik kwam onderweg een pyjamabroek tegen die ik aan heb gedaan
Je moet toch wat als man alleenquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:07 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik moest heel har dlachen om die eerste zin... zonder broek achter je poesjes aanrennen...![]()
Je hebt helemaal gelijk... het blijft Valentijnsdag hèquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je moet toch wat als man alleenEn mn poesjes wilden spelen
ja me tooquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:07 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen om die eerste zin... zonder broek achter je poesjes aanrennen...![]()
Je houdt dus duidelijk van poesjesquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een poes en een katerEn buiten nog twee katers, maar die zijn van mn ex
En bij mn ouders nog een poesje
jaquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben ik dan echt de enige die in zn onderbroek door zn huis rent achter zn katten aan?
Jaquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:24 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Je houdt dus duidelijk van poesjes
Ik ben echt te wereldvreemdquote:
Jaquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben ik dan echt de enige die in zn onderbroek door zn huis rent achter zn katten aan?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
OMG WTF BBQ![]()
![]()
Ik heb NOG een Valentijnskaart gekregen... Welke was nu van jou DW?
![]()
Apotheose zwaait ook niet naar mij als ik langskom
Ow was JIJ dat!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Bij de omrop! Heb even een bibliobus op de foto gezet, die zit bij jullie in het pand zoals je weet. Maar goed ik heb je niet gezien hoorMisschien heb jij mij wel gehoord
Ik had een Vanessa Mae CD opstaan op max volume in de auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ow was JIJ dat!
heb je het gehoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit nu net pas weer op fok dus ik heb je adres ook nog maar netquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja van DevilsWhore (neem ik aan), die had dat zelf aangekondigd in dit topic
JE HEBT MEER DAN IKquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
OMG WTF BBQ![]()
![]()
Ik heb NOG een Valentijnskaart gekregen... Welke was nu van jou DW?
![]()
Apotheose zwaait ook niet naar mij als ik langskom
sommige mensen werkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:57 schreef DevilsWhore het volgende:
EN WAT DEED IEDEREEN VANDAAG IN LEEUWARDEN!
ik was er ook al
terwijl ik normaal op vrijdag gewoon thuis ben
Damn nooit gedacht dit ik nog eens populair zou wordenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zit nu net pas weer op fok dus ik heb je adres ook nog maar net
dus ik was ;t niet ;p
Over je hele leven gezien heb jij er dnek ik meer gehad, gok ikquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JE HEBT MEER DAN IK
ik heb er niet eens 1 van Rutger gekregen
hij heeft er wel aan gedacht me een roos te geven maar dat heeft ;ie toch maar neit gedaan
vind ik ook niet erg :]
En anderen doen net alsof ze werken maar zitten gewoon te internettenquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Damn nooit gedacht dit ik nog eens populair zou wordenEen van de twee kaarten was voor Dangel, dat is dan wel weer een beetje dubieus
quote:[..]
Over je hele leven gezien heb jij er dnek ik meer gehad, gok ik
[..]
SCHOOL.quote:En anderen doen net alsof ze werken maar zitten gewoon te internetten
mja nu in totaal 3quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hoeveel heb jijer dan gehad?
-1?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En anderen doen net alsof ze werken maar zitten gewoon te internetten
wat is daarmee dan... Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:01 schreef AlwaysConnected het volgende:
Iemand al wat meer informatie over het administratie kantoor van verslaafden ? in de wijk de Zwette?
http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=53.04061,5.668709&spn=0.002258,0.004978&t=h&z=18
Dus in be buurt van de Zwette school en zwaluwnest
wie o wie?
wanneer wel dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
En dit keer geenens meteen getrouwd heBen trots op mezelf
jeej...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
ja tis vast wel gezellig maar niet echt een uitdaging , als je t mij vraagt. No offence, thoughquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja motorelfstedentocht doen ook altijd een handjevol auto's mee... Vorig jaar voor het eerst mee gedaan, is een leuk speltakel![]()
ok, dan is 't goedquote:En ik heb vaak genoeg meer dan 200 km gefietstregelmatig naar Sneek geweest op het fietsje in het verleden. was het niet via heerenveen en Joure, dan wel via harlingen en Bolsward....
wowquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat fiets je dan? Huis-station vv en station-omrop vv?
Mn record op 1 dag was btw meer dan 400Stiens-Holwerd-Dokkum-Surhuisterveen-Drachten-Heerenveen-Akkrum-Jirnsum-Leeuwarden-STiens
En met zo hier en daar wat omwegen dus
En op mn gewone fiets, met bezorgfietstassen
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah je woont niet in Sneek zelf? Bij mijn vrienden van Veenstra in het dorp?
nou tis op zich gewoon een stadfiets maar wel met 8 versnellingen enzo. Niet dat ik ze alle 8 ook echt gebruik maar heb ze wel! En hij fietst erg fijn. Maar of ik dat na 100 of 200 km nog vind....quote:Ik vergeet altijd van het bestaan van Lwd Camminghabuen
Iig hulde dat je net op een racefiets gaat.
Oh, dat moet ik ook nog doen!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:55 schreef Apotheose het volgende:
PRIMEUR:
ik heb me ingeschreven voor de fiets11stedentocht 12 mei 08!!!!![]()
[ afbeelding ]
nee nog nooit eerder... Fiets wel veel maar op zich niet echt van zulke lange afstanden. Maar goed.. zien wel..quote:Op zondag 17 februari 2008 10:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Oh, dat moet ik ook nog doen!
Kan dan nog? Ik ben vorige week van Snits met een omweg naar Groningen gefietst, 105km![]()
Heb je de 11steden als eens eerder gefietst? 't Is echt heel leuk om te doen, veel mensen langs de kant, gezellige sfeer etc...
tevens een uberlate tvp
Gelukkig, maar ff wachten tot de studiefinanciering binnen isquote:Op zondag 17 februari 2008 10:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee nog nooit eerder... Fiets wel veel maar op zich niet echt van zulke lange afstanden. Maar goed.. zien wel..
Inschrijven kan nog: http://www.11steden.nl/nieuwsbericht.asp?id=8597377
ja idd.. maar die inschrijving kan nog wel hehe.quote:Op zondag 17 februari 2008 11:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Gelukkig, maar ff wachten tot de studiefinanciering binnen is
Als je regelmatig fietst is het niet moeilijk, bouw de afstanden op tot 2 keer per week ongeveer 50km, tegen de tijd dat de 11steden komt de afstanden wat vergroten. Ze zeggen wel als je de 11meren van 100km aankan, dat je dan de 11steden ook wel kan, tis een mooie voorbereidingstoch in ieder geval.
Anders wel via marktplaatsquote:Op zondag 17 februari 2008 11:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja idd.. maar die inschrijving kan nog wel hehe.Hoe vaak heb jij m al gefietst? Nog meer tips en tricks? Qua kleding; hoe je eten het handigst mee kunt nemen
; etc
ja ik ga op een stadsfietst maar heeft wel een sportieve lookquote:Op zondag 17 februari 2008 13:51 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Anders wel via marktplaats
Ik heb hem 3 keer gereden, op de racefiets.
's Ochtends heb ik meestal een lange fietsbroek en een jackje aan, met daaronder gewoon m'n wielertenue.
M'n ouders of kennissen (we fietsen altijd met een groepje vrienden) staan in Dronrijp ofzo met eten en eventueel schone en droge kleding te wachten. In Snits en Oudemirdum ook meestal. Je kledingkeuze is natuurlijk altijd afhankelijk van het weer he![]()
Eten heb ik altijd in de achterzakjes van m'n wielershirt. Je hebt ook wel tassen die je voor op je stuur kan bevestigen, dan kan je er ook handig bij. Meestal eet ik bananen, krentebollen, sultana's. Het is wel belangrijk om voldoende te eten, een hongerklop krijgen door te weinig eten is vet naar weet ik uit ervaring. Voldoende drinken is minstens zo belangrijk, als je een beetje beweegt zweet je natuurlijk wel en dat moet aangevuld worden. Ik drink meestal gewoon water en af en toe een sportdrankje, aquarius ofzo.
Ohja, een broekje met zeemleer is vooral op een racefiets ook wel handig ivm met wrijving enzo, maar ik las dat jij hem op een gewone fiets ging lezen, ik weet niet of het dan ook een must is.
Niiiiicequote:Op zondag 17 februari 2008 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
toch wel handig hoor, je fietst met best wel veel mensen, dus de kans om op je plaatte gaan is aardig groter dan normaal. En de kans dat er dan iemand overje hoofd fietst NOG groter.
Ik persoonlijk deed grote afstanden fietsen altijd met gewone kleren, op de gewone fiets, met van die kingsize folderfietstassen. Voordeel van die fietstassen is dat er een koelbox in past
nee daarom. Zo'n tas wordt natuurlijk wel zwaar op den duur als je er eten in stalt. We hebben hier nog wel zo'n fietstasje.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:32 schreef Tommeke het volgende:
Op die fiets moet het wel lukken, zeker met zo'n ligstuur!
Helm zou ik ook zeker op doen, wel zo veilig! Persoonlijk vind ik het niet lekker om een rugtas om te hebben, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk
Ik geen.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat kan ik me maar amper voorstellen bij een mooie en toffe vrouw als jij
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb een hekel aan valentijn, Rutger wou me een roos geven afgelopen donderdag, maar dat heb ik uit z;n hoofd gepraat.
Toen gaf ;ie me maar bier.
Nee, het is altijd veel te snel opquote:Op zondag 17 februari 2008 16:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Bier is op zich practischer en bruikbaarder dan een roos
quote:
quote:Dode bij treinongeval Sneek
Gepubliceerd op 18 februari 2008, 08:21
SNEEK -
Door een dodelijk ongeval bij de spoorwegovergang aan de Parkstraat in Sneek is het treinverkeer naar Leeuwarden maandagochtend stilgelegd. Het wegverkeer kon wel in rustig tempo over de overgang richting Bolswarderweg rijden.
Het ongeval, waarbij een man om het leven is gekomen, gebeurde rond kwart voor acht. De trein naar Leeuwarden, met een flink aantal passagiers aan boord, was zojuist van het station vertrokken.
De oorzaak van het ongeluk is nog onduidelijk, aldus de politie. Ook de brandweer was aanwezig. De trein stond bijna een uur ter plaatse stil.
hij was er vroeg bijquote:Op maandag 18 februari 2008 10:22 schreef DeToXiC het volgende:
Zelfmoord om half 8? Dat is geen tijd voor een zelfmoord!
quote:Op maandag 18 februari 2008 10:42 schreef Dangel het volgende:
mja die neiging heb ik ookwel eensop maandagochtned hoor
Dus je loopt weer zonder broek nu?quote:Op maandag 18 februari 2008 11:46 schreef Alexxxxx het volgende:
ja of dat je om 11 uur tegen je baas zegt "ik ga naar huis ik ben ziek" en dat ie dan zegt "blijf morgen ook maar thuis"
ben je een meisje?quote:Op maandag 18 februari 2008 11:54 schreef Alexxxxx het volgende:
nee ik heb mn luxaflex open voor mn poes, zodat ze naarbuiten kan kijken. En de mensen zijn heir van het naarbinnenkijkende type, dus dat wil ik ze niet aan doen. Wel kans dat k straks een andere, makkelijkere broek aan ga doen.
quote:Op maandag 18 februari 2008 12:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ben je een meisje?
Stop!......Heerschertime!
Niet te geleuven...quote:Op maandag 18 februari 2008 13:07 schreef Alexxxxx het volgende:
voor de mensne die het boeit: ik heb inmiddels een andere broek aan
OMG!!! Too mutz information!quote:Op maandag 18 februari 2008 14:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja ik ziet niet voor niks ziek thuis he?Laten we het er op houden dat het handig is bij een broek dieik nu aan heb dat ie vooral snel uit kan
hoe weet je dat je in je vorige leven een vrouw was?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Het zal nooit wat worden tussen mij en mn broekenIn 2006 heb ik geen moment een lange broek aan gehad geloof ik
Alleen maar korte broeken
Met een overall er over op het werk, dat wel. Geen beenhaar in jullie beschuiten, vreest niet
![]()
In mn volgende leven word ik gewoon weer een vrouw
Geen idee...quote:Op maandag 18 februari 2008 17:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hoe oud is die dode?
nee me neither..quote:
Volgens mij werk ik tegenwoordig graag met spoilers
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:59 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee me neither..Jaarringen tellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij werk ik tegenwoordig graag met spoilers
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jaarringen tellen?Ja idd... dan maar hopen dat die niet weten hoe de spoilers werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders: sorry..
![]()
hopen dat die dude het nu beter heeft. Je springt natuurlijk niet voor je lol voor de trein... Tis natuurlijk ook triest.just give a second thought
cliquerquote:Op maandag 18 februari 2008 10:42 schreef Dangel het volgende:
mja die neiging heb ik ookwel eensop maandagochtned hoor
Great minds think alikequote:Op maandag 18 februari 2008 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Aan dat lied moets ik inderdaad denken toen ik het typte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop!......Heerschertime!
neuh.. niks moet. Moet wel spontaan blijvenquote:
beetje duf en yn Ljouwert...quote:koppijn en thuis![]()
Hoe maak je zo'n dubbelquote poste eigenlijk?quote:
door na de zin nog es [/quote] te zetten. Dan sluit ie m als quote af zeg maar. En de volgende zin , die je ook weer wil quoten maar die je van dat andere stukje hebt weggehaald, weer beginnen met [quote]quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:53 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Hoe maak je zo'n dubbelquote poste eigenlijk?![]()
Nog 1,5 uur en deze jongen cruised in de zwarte bolide weer naar Sneek. Wiiiieeee!!!!
Zijn jullie nu journalistenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
neuh.. niks moet. Moet wel spontaan blijven![]()
[..]
beetje duf en yn Ljouwert...![]()
edit: actie: er is hjir yn e buurt ergens brân oid. Branwacht en de ambulance ride hjir krekt mei de sirenes langs. Iedereen voor de ramen*gaat ook*
![]()
te zetten. Dan sluit ie m als quote af zeg maar. En de volgende zin , die je ook weer wil quoten maar die je van dat andere stukje hebt weggehaald, weer beginnen metquote:
wat ook leuk is, de quickquotequote:
Voor jou, die maak je door op dat quickquote knopje te drukken!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:53 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Hoe maak je zo'n dubbelquote poste eigenlijk?![]()
Nog 1,5 uur en deze jongen cruised in de zwarte bolide weer naar Sneek. Wiiiieeee!!!!
ja we zijn journalisten , geen ramptoeristenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zijn jullie nu journalistenHop, er achteraan!
Als ik op mn werk was geweest had ik er wel vanaf geweten... Maar goed ik krijg nu niet meer alle meldingen in regio leeuwarden van de hulpdienstn te horen![]()
Lange leve P2000 systemen op de werkvloer![]()
In de ambulances staat het P2000 systeem gewoon aan, dus als er iets interessants in Leeuwarden gemeld word, horen mijn collegas diein de ambus aan het werk zijn meteen, en aangezien mn chef en ik de spil van het bedrijf zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja we zijn journalisten , geen ramptoeristenMaar als jij alle meldingen binnenkrijgt, wat is er aan de hand hiero dan?
owquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In de ambulances staat het P2000 systeem gewoon aan, dus als er iets interessants in Leeuwarden gemeld word, horen mijn collegas diein de ambus aan het werk zijn meteen, en aangezien mn chef en ik de spil van het bedrijf zijn(
) word dat meteen aan ons verteld omdat wij binnen no time alle roddels door het hele bedrijf verkondigen
![]()
Maar aangezien ik nu thuis ben, weet ik het niet
zonder broek...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar aangezien ik nu thuis ben, weet ik het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |