volgende keer beter. Hardcore/Metal was er toch? vind daar niet zoveel aanquote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 14:13 schreef MagiLune het volgende:
[..]
volgende keer beter. Hardcore/Metal was er toch? vind daar niet zoveel aan
Deathcore & metalcore ja :]quote:Op zondag 20 januari 2008 14:13 schreef MagiLune het volgende:
[..]
volgende keer beter. Hardcore/Metal was er toch? vind daar niet zoveel aan
Doe eens lief.quote:
ik kan er ook niks aan doen dat mijn tenen zo groot zijnquote:
Sorry, ik ben meer van de rapcore en housecorequote:
Is dat Pan?quote:Op maandag 21 januari 2008 08:02 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik moet elke keer lachen om die OP met die man met die knuppel en dat bosje bladeren...
Dus..quote:...Voor de wildeman bestaat ook een onzekere verklaring. Hij zou Rienck Bockema's strijd tegen de 'heidense' Litouwers uitbeelden...
Zo leren we ook nog wat hier mensen!quote:Bockema, Renick (of Rewenich), heerschap te Sneek, (* ca 1350 - † Thabor 29.2.1436).
Bockema beheerste Sneek van zijn huis Rodenburch uit. Hij vocht tegen Turken en Litouwers, werd ridder en pelgrimeerde naar Jeruzalem. Albrecht van Beieren verhief hem in 1398 tot baljuw over een groot gebied, maar van 1399-1402 was hij balling in Holland. Stichtte 1406 klooster Thabor, trad hier 1410 zelf in. Zijn schoonzoon Agge Harinxma volgde hem op als hoofdeling.
Rapcore.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:02 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Sorry, ik ben meer van de rapcore en housecore
Ik moet elke keer lachen om die OP met die man met die knuppel en dat bosje bladeren...
rockcore dan?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:31 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Bestaat rapcore?![]()
En R'n'B-core ook?
Mjaidemdito... Maar mocht zonet wel met staal uit Sneek sjouwenquote:
me tooquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |