Carpoolverzoek!quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
me tooGa jij altijd met het treintje of auto?
Ik ga altijd met de auto..quote:
quote:
niiiiiiiiiiiiiiiiice . Je nodigt ons wel uit voor Housewarming right?quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:54 schreef MagiLune het volgende:
IK GA VERHUIZEN WOEHEO
EINDELIJK WEG UIT DEZE STINK FLAT !!
Ja! Ik!quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:20 schreef Apotheose het volgende:
ik ken Magilune int echt!! FTW!! EInz zwei!!!1111:D:d Wie wil me aanraken
Flash?quote:Op zondag 27 januari 2008 15:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Grmbl, dat mens van Flash is stom, kan nieteens in 1x een piercing goed zetten ._.
studio Flash, zit naast of bijna naast 'Puks copyshop'.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:59 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Flash?Ja ben niet thuis in de tattoos of piercings....
Waar ben je gepierced?quote:Op zondag 27 januari 2008 15:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Grmbl, dat mens van Flash is stom, kan nieteens in 1x een piercing goed zetten ._.
Voor tattoeages moet je daar sowieso niet heengaan, piercings valt meestal mee.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:36 schreef MagiLune het volgende:
[..]
studio Flash, zit naast of bijna naast 'Puks copyshop'.
Heb daar wel vaker slechte verhalen over gehoord. Tattoo's die niet mooi waren gelukt ed.
Bloedlip?quote:Op maandag 28 januari 2008 18:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor tattoeages moet je daar sowieso niet heengaan, piercings valt meestal mee.
Eskimo is sowieso een vrij moeilijke piercing, je raakt al snel een bloedvat en dat had ik dus.
waarom heet het Eskimo?quote:Op maandag 28 januari 2008 18:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor tattoeages moet je daar sowieso niet heengaan, piercings valt meestal mee.
Eskimo is sowieso een vrij moeilijke piercing, je raakt al snel een bloedvat en dat had ik dus.
Omdat Eskimo's als ze hun hengel pakken om te vissen ook wel eens een haakje door hun lip heen jensen per ongeluk...quote:
aaah stom, hak zelf ook wel kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:42 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Omdat Eskimo's als ze hun hengel pakken om te vissen ook wel eens een haakje door hun lip heen jensen per ongeluk...
!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:42 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Omdat Eskimo's als ze hun hengel pakken om te vissen ook wel eens een haakje door hun lip heen jensen per ongeluk...
!
m;n oom woont in de rodequote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:56 schreef DeToXiC het volgende:
Volgens mij is de rode wel relaxed maar die blauwe minder... ik weet het niet... Ik heb het van horen zeggen!!!
M;n TT klopt ook nogquote:p.s, Ik heb vanavond een date
quote:
dat DeToXiC vanavond een date heeft wil niet zeggen dat meteen IEDEREEN een date heeftquote:Waterpoortstad Sneek 5 - Waar iedereen date
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
just give a second thought
what if we don't get caught...
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:01 schreef Apotheose het volgende:
[..]
[..]
dat DeToXiC vanavond een date heeft wil niet zeggen dat meteen IEDEREEN een date heeftROFL @ SPOILERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet gelijk aan Dharma & Greg denken
met 'booty hotline' enzo
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik ook niet, zaterdag pas weerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had vanavond geen date!
Met een Eskimo?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet, zaterdag pas weer
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:01 schreef Apotheose het volgende:
Dat DeToXiC vanavond een date heeft wil niet zeggen dat meteen IEDEREEN een date heeftIk heb vrijdag weer een dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
Het moet wel echt zijn hè... Niet nepdate met imaginary-friendquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:47 schreef Apotheose het volgende:
[meeloopmodus] ow.. nou dan heb ik straks een date..[/meeloopmodus]
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:40 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Het moet wel echt zijn hè... Niet nepdate met imaginary-friend
Niks nietquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:46 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Niks niet![]()
Echt daten! En anders heet het volgende topic : 'Waar Apotheose denkbeeldige vriend heeft ' o.i.d.
Nee, met een metaalhoofd.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore heeft Apotheose vandaag gespot op ;t station in Leeuwarden![]()
Jaaa Je liep heel snel voorbij mij, rond half 6 ;p ik zat samen met een stelletje gottiks op ;t bankje voor de smullersquote:
Ik moest zaterdagmiddag de stad ff in... ik vond het al zo druk met die mensen... kom ik ineens in de carnavalsoptocht...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:36 schreef Apotheose het volgende:
Sluit deuren en ramen want het is morgen en nog 3 lange dagen carnaval!!! Het overdreven gedoe gaat weer losbarsten!! Nou nou nou nou wat een feest!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |