Je houdt dus duidelijk van poesjesquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een poes en een katerEn buiten nog twee katers, maar die zijn van mn ex
En bij mn ouders nog een poesje
jaquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben ik dan echt de enige die in zn onderbroek door zn huis rent achter zn katten aan?
Jaquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:24 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Je houdt dus duidelijk van poesjes
Ik ben echt te wereldvreemdquote:
Jaquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben ik dan echt de enige die in zn onderbroek door zn huis rent achter zn katten aan?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
OMG WTF BBQ![]()
![]()
Ik heb NOG een Valentijnskaart gekregen... Welke was nu van jou DW?
![]()
Apotheose zwaait ook niet naar mij als ik langskom
Ow was JIJ dat!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Bij de omrop! Heb even een bibliobus op de foto gezet, die zit bij jullie in het pand zoals je weet. Maar goed ik heb je niet gezien hoorMisschien heb jij mij wel gehoord
Ik had een Vanessa Mae CD opstaan op max volume in de auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ow was JIJ dat!
heb je het gehoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit nu net pas weer op fok dus ik heb je adres ook nog maar netquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja van DevilsWhore (neem ik aan), die had dat zelf aangekondigd in dit topic
JE HEBT MEER DAN IKquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
OMG WTF BBQ![]()
![]()
Ik heb NOG een Valentijnskaart gekregen... Welke was nu van jou DW?
![]()
Apotheose zwaait ook niet naar mij als ik langskom
sommige mensen werkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:57 schreef DevilsWhore het volgende:
EN WAT DEED IEDEREEN VANDAAG IN LEEUWARDEN!
ik was er ook al
terwijl ik normaal op vrijdag gewoon thuis ben
Damn nooit gedacht dit ik nog eens populair zou wordenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zit nu net pas weer op fok dus ik heb je adres ook nog maar net
dus ik was ;t niet ;p
Over je hele leven gezien heb jij er dnek ik meer gehad, gok ikquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JE HEBT MEER DAN IK
ik heb er niet eens 1 van Rutger gekregen
hij heeft er wel aan gedacht me een roos te geven maar dat heeft ;ie toch maar neit gedaan
vind ik ook niet erg :]
En anderen doen net alsof ze werken maar zitten gewoon te internettenquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Damn nooit gedacht dit ik nog eens populair zou wordenEen van de twee kaarten was voor Dangel, dat is dan wel weer een beetje dubieus
quote:[..]
Over je hele leven gezien heb jij er dnek ik meer gehad, gok ik
[..]
SCHOOL.quote:En anderen doen net alsof ze werken maar zitten gewoon te internetten
mja nu in totaal 3quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hoeveel heb jijer dan gehad?
-1?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En anderen doen net alsof ze werken maar zitten gewoon te internetten
wat is daarmee dan... Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:01 schreef AlwaysConnected het volgende:
Iemand al wat meer informatie over het administratie kantoor van verslaafden ? in de wijk de Zwette?
http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=53.04061,5.668709&spn=0.002258,0.004978&t=h&z=18
Dus in be buurt van de Zwette school en zwaluwnest
wie o wie?
wanneer wel dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
En dit keer geenens meteen getrouwd heBen trots op mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |