Geen idee...quote:Op maandag 18 februari 2008 17:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hoe oud is die dode?
nee me neither..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij werk ik tegenwoordig graag met spoilers
just give a second thought
what if we don't get caught...
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:59 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee me neither..Jaarringen tellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij werk ik tegenwoordig graag met spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jaarringen tellen?Ja idd... dan maar hopen dat die niet weten hoe de spoilers werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders: sorry..
![]()
hopen dat die dude het nu beter heeft. Je springt natuurlijk niet voor je lol voor de trein... Tis natuurlijk ook triest.just give a second thought
what if we don't get caught...
cliquerquote:Op maandag 18 februari 2008 10:42 schreef Dangel het volgende:
mja die neiging heb ik ookwel eensop maandagochtned hoor
Great minds think alikequote:Op maandag 18 februari 2008 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Aan dat lied moets ik inderdaad denken toen ik het typte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
neuh.. niks moet. Moet wel spontaan blijvenquote:
beetje duf en yn Ljouwert...quote:koppijn en thuis![]()
Hoe maak je zo'n dubbelquote poste eigenlijk?quote:
door na de zin nog es [/quote] te zetten. Dan sluit ie m als quote af zeg maar. En de volgende zin , die je ook weer wil quoten maar die je van dat andere stukje hebt weggehaald, weer beginnen met [quote]quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:53 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Hoe maak je zo'n dubbelquote poste eigenlijk?![]()
Nog 1,5 uur en deze jongen cruised in de zwarte bolide weer naar Sneek. Wiiiieeee!!!!
Zijn jullie nu journalistenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
neuh.. niks moet. Moet wel spontaan blijven![]()
[..]
beetje duf en yn Ljouwert...![]()
edit: actie: er is hjir yn e buurt ergens brân oid. Branwacht en de ambulance ride hjir krekt mei de sirenes langs. Iedereen voor de ramen*gaat ook*
![]()
te zetten. Dan sluit ie m als quote af zeg maar. En de volgende zin , die je ook weer wil quoten maar die je van dat andere stukje hebt weggehaald, weer beginnen metquote:
wat ook leuk is, de quickquotequote:
Voor jou, die maak je door op dat quickquote knopje te drukken!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:53 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Hoe maak je zo'n dubbelquote poste eigenlijk?![]()
Nog 1,5 uur en deze jongen cruised in de zwarte bolide weer naar Sneek. Wiiiieeee!!!!
ja we zijn journalisten , geen ramptoeristenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zijn jullie nu journalistenHop, er achteraan!
Als ik op mn werk was geweest had ik er wel vanaf geweten... Maar goed ik krijg nu niet meer alle meldingen in regio leeuwarden van de hulpdienstn te horen![]()
Lange leve P2000 systemen op de werkvloer![]()
In de ambulances staat het P2000 systeem gewoon aan, dus als er iets interessants in Leeuwarden gemeld word, horen mijn collegas diein de ambus aan het werk zijn meteen, en aangezien mn chef en ik de spil van het bedrijf zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja we zijn journalisten , geen ramptoeristenMaar als jij alle meldingen binnenkrijgt, wat is er aan de hand hiero dan?
owquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In de ambulances staat het P2000 systeem gewoon aan, dus als er iets interessants in Leeuwarden gemeld word, horen mijn collegas diein de ambus aan het werk zijn meteen, en aangezien mn chef en ik de spil van het bedrijf zijn(
) word dat meteen aan ons verteld omdat wij binnen no time alle roddels door het hele bedrijf verkondigen
![]()
Maar aangezien ik nu thuis ben, weet ik het niet
zonder broek...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar aangezien ik nu thuis ben, weet ik het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |