Niet eens van die date?????quote:
Gelijk dumpen!quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:47 schreef MagiLune het volgende:
me neither!!! en wel 1 gestuurd!! de ploert!!
zit je met je broek uit te Fokken?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
geen sms!
mn broek ligt voor de verandering in de buurt
Heb je nu geen broek aan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
geen sms!
mn broek ligt voor de verandering in de buurt
Ja van DevilsWhore (neem ik aan), die had dat zelf aangekondigd in dit topicquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:49 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Heb je nu geen broek aan?![]()
Maar jij had wel een kaartje...
en dat staat tussen [slijm] ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[slijm]Komt omdat ik met jou zit te Foboen[/slijm]
Geen idee. Beetje melig doen i guessquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:57 schreef DeToXiC het volgende:
Waar gaat dit ineens over? [confused]
Ik moest heel hard lachen om die eerste zin... zonder broek achter je poesjes aanrennen...quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kan julie geruststellen, ik ben een paar rondjes gillend door mijn huis achter mijn poesjes aan gerend, en ik kwam onderweg een pyjamabroek tegen die ik aan heb gedaan
Je moet toch wat als man alleenquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:07 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik moest heel har dlachen om die eerste zin... zonder broek achter je poesjes aanrennen...![]()
Je hebt helemaal gelijk... het blijft Valentijnsdag hèquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je moet toch wat als man alleenEn mn poesjes wilden spelen
ja me tooquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:07 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen om die eerste zin... zonder broek achter je poesjes aanrennen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |