abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56775140
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 18:51 schreef Apotheose het volgende:

[..]

wanneer wel dan?
5 jaar en 2 dagen geleden
pi_56775671
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

5 jaar en 2 dagen geleden
jeej... En meteen weer gescheiden of nog lang volgehouden?
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_56777993
PRIMEUR:

ik heb me ingeschreven voor de fiets11stedentocht 12 mei 08!!!!

pi_56778257
Dan zie ik je die dag iig niet want ik doe hem dan met de auto
pi_56778738
Auto... ja zo kan ik t ook wel....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_56778847
Mja motorelfstedentocht doen ook altijd een handjevol auto's mee... Vorig jaar voor het eerst mee gedaan, is een leuk speltakel

En ik heb vaak genoeg meer dan 200 km gefietst regelmatig naar Sneek geweest op het fietsje in het verleden. was het niet via heerenveen en Joure, dan wel via harlingen en Bolsward....
pi_56779070
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja motorelfstedentocht doen ook altijd een handjevol auto's mee... Vorig jaar voor het eerst mee gedaan, is een leuk speltakel
ja tis vast wel gezellig maar niet echt een uitdaging , als je t mij vraagt. No offence, though
quote:
En ik heb vaak genoeg meer dan 200 km gefietst regelmatig naar Sneek geweest op het fietsje in het verleden. was het niet via heerenveen en Joure, dan wel via harlingen en Bolsward....
ok, dan is 't goed Heb nog paar maandjes om nog ff flnk te oefenen. Op zich fiets ik wel elke dag maar dan niet lange tochten. Tenzij je 10km heen en 10km terug lang vind Hoop dat dat genoeg is...
pi_56779152
Wat fiets je dan? Huis-station vv en station-omrop vv?

Mn record op 1 dag was btw meer dan 400 Stiens-Holwerd-Dokkum-Surhuisterveen-Drachten-Heerenveen-Akkrum-Jirnsum-Leeuwarden-STiens En met zo hier en daar wat omwegen dus En op mn gewone fiets, met bezorgfietstassen
pi_56779421
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat fiets je dan? Huis-station vv en station-omrop vv?

Mn record op 1 dag was btw meer dan 400 Stiens-Holwerd-Dokkum-Surhuisterveen-Drachten-Heerenveen-Akkrum-Jirnsum-Leeuwarden-STiens En met zo hier en daar wat omwegen dus En op mn gewone fiets, met bezorgfietstassen
wow Mijn record is 50km non stop En die 10 km is huis - station Sneek. Vanaf Leeuwarden Cammingaburen loop ik naar de Omrop. Nou ja, ik roep al jaaaaaaaaaaren dat ik m es ga fietsen. We zien wel waar het schip de fiets strandt. En ik fiets op deze:

http://www.gazelle.nl/nl/

dit schijnt dan model v dit jaar te zijn. Ik heb die van 2006 - vorig jaar gekocht. Heb hier nu geen fotos (andere pc) Topfietsje hoor
pi_56779673
Ah je woont niet in Sneek zelf? Bij mijn vrienden van Veenstra in het dorp?

Ik vergeet altijd van het bestaan van Lwd Camminghabuen

Iig hulde dat je net op een racefiets gaat.
pi_56779879
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah je woont niet in Sneek zelf? Bij mijn vrienden van Veenstra in het dorp?

Maar ben geboren in Sneek en heb ook meer met Sneek. Heb altijd weer een soort van thuisgevoel als ik op t station in Snits aankom elke dag
quote:
Ik vergeet altijd van het bestaan van Lwd Camminghabuen

Iig hulde dat je net op een racefiets gaat.
nou tis op zich gewoon een stadfiets maar wel met 8 versnellingen enzo. Niet dat ik ze alle 8 ook echt gebruik maar heb ze wel! En hij fietst erg fijn. Maar of ik dat na 100 of 200 km nog vind.... We'll see.
pi_56786743
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 20:55 schreef Apotheose het volgende:
PRIMEUR:

ik heb me ingeschreven voor de fiets11stedentocht 12 mei 08!!!!

[ afbeelding ]

Oh, dat moet ik ook nog doen!
Kan dan nog? Ik ben vorige week van Snits met een omweg naar Groningen gefietst, 105km
Heb je de 11steden als eens eerder gefietst? 't Is echt heel leuk om te doen, veel mensen langs de kant, gezellige sfeer etc...

tevens een uberlate tvp
pi_56786878
quote:
Op zondag 17 februari 2008 10:11 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Oh, dat moet ik ook nog doen!
Kan dan nog? Ik ben vorige week van Snits met een omweg naar Groningen gefietst, 105km
Heb je de 11steden als eens eerder gefietst? 't Is echt heel leuk om te doen, veel mensen langs de kant, gezellige sfeer etc...

tevens een uberlate tvp
nee nog nooit eerder... Fiets wel veel maar op zich niet echt van zulke lange afstanden. Maar goed.. zien wel..

Inschrijven kan nog: http://www.11steden.nl/nieuwsbericht.asp?id=8597377
pi_56787239
quote:
Op zondag 17 februari 2008 10:28 schreef Apotheose het volgende:

[..]

nee nog nooit eerder... Fiets wel veel maar op zich niet echt van zulke lange afstanden. Maar goed.. zien wel..

Inschrijven kan nog: http://www.11steden.nl/nieuwsbericht.asp?id=8597377
Gelukkig, maar ff wachten tot de studiefinanciering binnen is
Als je regelmatig fietst is het niet moeilijk, bouw de afstanden op tot 2 keer per week ongeveer 50km, tegen de tijd dat de 11steden komt de afstanden wat vergroten. Ze zeggen wel als je de 11meren van 100km aankan, dat je dan de 11steden ook wel kan, tis een mooie voorbereidingstoch in ieder geval.
pi_56787257
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:04 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Gelukkig, maar ff wachten tot de studiefinanciering binnen is
Als je regelmatig fietst is het niet moeilijk, bouw de afstanden op tot 2 keer per week ongeveer 50km, tegen de tijd dat de 11steden komt de afstanden wat vergroten. Ze zeggen wel als je de 11meren van 100km aankan, dat je dan de 11steden ook wel kan, tis een mooie voorbereidingstoch in ieder geval.
ja idd.. maar die inschrijving kan nog wel hehe. Hoe vaak heb jij m al gefietst? Nog meer tips en tricks? Qua kleding; hoe je eten het handigst mee kunt nemen ; etc
pi_56790000
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:05 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja idd.. maar die inschrijving kan nog wel hehe. Hoe vaak heb jij m al gefietst? Nog meer tips en tricks? Qua kleding; hoe je eten het handigst mee kunt nemen ; etc
Anders wel via marktplaats
Ik heb hem 3 keer gereden, op de racefiets.
's Ochtends heb ik meestal een lange fietsbroek en een jackje aan, met daaronder gewoon m'n wielertenue.
M'n ouders of kennissen (we fietsen altijd met een groepje vrienden) staan in Dronrijp ofzo met eten en eventueel schone en droge kleding te wachten. In Snits en Oudemirdum ook meestal. Je kledingkeuze is natuurlijk altijd afhankelijk van het weer he
Eten heb ik altijd in de achterzakjes van m'n wielershirt. Je hebt ook wel tassen die je voor op je stuur kan bevestigen, dan kan je er ook handig bij. Meestal eet ik bananen, krentebollen, sultana's. Het is wel belangrijk om voldoende te eten, een hongerklop krijgen door te weinig eten is vet naar weet ik uit ervaring. Voldoende drinken is minstens zo belangrijk, als je een beetje beweegt zweet je natuurlijk wel en dat moet aangevuld worden. Ik drink meestal gewoon water en af en toe een sportdrankje, aquarius ofzo.
Ohja, een broekje met zeemleer is vooral op een racefiets ook wel handig ivm met wrijving enzo, maar ik las dat jij hem op een gewone fiets ging lezen, ik weet niet of het dan ook een must is.
pi_56790385
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:51 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Anders wel via marktplaats
Ik heb hem 3 keer gereden, op de racefiets.
's Ochtends heb ik meestal een lange fietsbroek en een jackje aan, met daaronder gewoon m'n wielertenue.
M'n ouders of kennissen (we fietsen altijd met een groepje vrienden) staan in Dronrijp ofzo met eten en eventueel schone en droge kleding te wachten. In Snits en Oudemirdum ook meestal. Je kledingkeuze is natuurlijk altijd afhankelijk van het weer he
Eten heb ik altijd in de achterzakjes van m'n wielershirt. Je hebt ook wel tassen die je voor op je stuur kan bevestigen, dan kan je er ook handig bij. Meestal eet ik bananen, krentebollen, sultana's. Het is wel belangrijk om voldoende te eten, een hongerklop krijgen door te weinig eten is vet naar weet ik uit ervaring. Voldoende drinken is minstens zo belangrijk, als je een beetje beweegt zweet je natuurlijk wel en dat moet aangevuld worden. Ik drink meestal gewoon water en af en toe een sportdrankje, aquarius ofzo.
Ohja, een broekje met zeemleer is vooral op een racefiets ook wel handig ivm met wrijving enzo, maar ik las dat jij hem op een gewone fiets ging lezen, ik weet niet of het dan ook een must is.
ja ik ga op een stadsfietst maar heeft wel een sportieve look Zadel van een racefiets is wat harder en smaller enzo he...

Ja kleding is idd afhankelijk van t weer. Alleen van die regenpakken gaan zo snel zweten enzo. Of je moet er, als het echt regent, geen jas onder dragen? Nou ja, zie wel.

Das wel handig : zo'n fietstasje. Hoef je ook niks op je rug te hebben. De tocht is 240 km toch? En een fietshelm is verplicht, they say.. Maar ik zie genoeg mensen zonder zo'n ding fietsen tijdens de tocht. Ga niet racen ofzo.

Edit: mn fietske:

Nu heb ik er zoeen stuur op:

pi_56790444
toch wel handig hoor, je fietst met best wel veel mensen, dus de kans om op je plaatte gaan is aardig groter dan normaal. En de kans dat er dan iemand overje hoofd fietst NOG groter.

Ik persoonlijk deed grote afstanden fietsen altijd met gewone kleren, op de gewone fiets, met van die kingsize folderfietstassen. Voordeel van die fietstassen is dat er een koelbox in past
pi_56790496
quote:
Op zondag 17 februari 2008 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
toch wel handig hoor, je fietst met best wel veel mensen, dus de kans om op je plaatte gaan is aardig groter dan normaal. En de kans dat er dan iemand overje hoofd fietst NOG groter.

Ik persoonlijk deed grote afstanden fietsen altijd met gewone kleren, op de gewone fiets, met van die kingsize folderfietstassen. Voordeel van die fietstassen is dat er een koelbox in past
Niiiiice
pi_56790935
Op die fiets moet het wel lukken, zeker met zo'n ligstuur!
Helm zou ik ook zeker op doen, wel zo veilig! Persoonlijk vind ik het niet lekker om een rugtas om te hebben, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk
pi_56792077
quote:
Op zondag 17 februari 2008 14:32 schreef Tommeke het volgende:
Op die fiets moet het wel lukken, zeker met zo'n ligstuur!
Helm zou ik ook zeker op doen, wel zo veilig! Persoonlijk vind ik het niet lekker om een rugtas om te hebben, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk
nee daarom. Zo'n tas wordt natuurlijk wel zwaar op den duur als je er eten in stalt. We hebben hier nog wel zo'n fietstasje. helm heb ik dan weer niet. Vind t niet zo charmant staan Maar ok, safety first natuurlijk...
pi_56792687
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

mja nu in totaal 3
Ik geen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_56792841
quote:
Op zondag 17 februari 2008 15:46 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik geen.

Dat kan ik me maar amper voorstellen bij een mooie en toffe vrouw als jij
pi_56793030
quote:
Op zondag 17 februari 2008 15:53 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Dat kan ik me maar amper voorstellen bij een mooie en toffe vrouw als jij

Ik heb een hekel aan valentijn, Rutger wou me een roos geven afgelopen donderdag, maar dat heb ik uit z;n hoofd gepraat.
Toen gaf ;ie me maar bier.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')