quote:Op maandag 4 februari 2008 08:00 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik moest zaterdagmiddag de stad ff in... ik vond het al zo druk met die mensen... kom ik ineens in de carnavalsoptocht...![]()
Er stonden gewoon mensen te wachten tot die stoet voorbij kwam hè
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op maandag 4 februari 2008 18:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb z;n nummer van meisje uit m;n klas gekregen
maar ik denk dat ;t een hoax is
wie wil ;t uitproberen?Kreeg voicemail...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb maar ingesproken. : "zin in strandwandelingetje?"
just give a second thought
what if we don't get caught...
quote:Op maandag 4 februari 2008 19:03 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Kreeg voicemail...Heb maar ingesproken. : "zin in strandwandelingetje?"
Okee!quote:
HA! ik heb op de RSG én de Bogerman gezeten...quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:11 schreef Unstoppable het volgende:
Heel wat jaartjes in Sneek op school gezeten![]()
Op de RSG, toen je de vestiging aan de parallelweg nog had (jaartje of 5/6/7 geleden).
Daar heeft m;n zus ook op gezetenquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:11 schreef Unstoppable het volgende:
Heel wat jaartjes in Sneek op school gezeten![]()
Op de RSG, toen je de vestiging aan de parallelweg nog had (jaartje of 5/6/7 geleden).
quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:48 schreef DeToXiC het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jnpfv0PUPNo
Paaldansen @ De Witte Kat...
quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:48 schreef DeToXiC het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jnpfv0PUPNo
Paaldansen @ De Witte Kat...
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:02 schreef DevilsWhore het volgende:
@Apotheose; ik zag je gisteren wel
dus ik zo heel blij
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI
en jij echt zo van
wtf ? ignore !
rond kwart voor 6, bij apothekerij sasburg, het fietspad vlak na de rotonde (als je richting hommerts fietst)quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
waar was je dan?? Ik ken jou dan denk ik nog niet zo goed als dat jij mij kentIn ieder geval: Sorry
ow nou, net gemist dus hehe. En die stellingen voorleggen doe ik nog steeds.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
rond kwart voor 6, bij apothekerij sasburg, het fietspad vlak na de rotonde (als je richting hommerts fietst)
Ja maar toen was ik ook net ;s middags naar de kapper geweest he
&Je ging mij weleens een stelling voorleggen, over wie beter kunnen rijden, mannen of vrouwen
en toen ging ik een vet lulverhaal ophangen over dat vrouwen beter kunnen rijden omdat die meer dingen tegelijk konden maar ik was vet stoned toen dus ik kon niet normaal nadenken
Ik ga donderdag een kraslot kopen, geinspireerd door jouquote:Op maandag 11 februari 2008 12:47 schreef Apotheose het volgende:
dat klink wel erg gezelligDus dat wordt feest donderdag? V.day
Splitten we de winst, ok?quote:Op maandag 11 februari 2008 13:22 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik ga donderdag een kraslot kopen, geinspireerd door jou
nee, ik refereerde naar het valentijnstopic.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:52 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geïnspireerd door mij was...
heb je zoveel fans?quote:Op maandag 11 februari 2008 18:51 schreef DeToXiC het volgende:
Tsja, wat moet ik gaan doen met valentijn? Ik ga maar een briefje ophangen op de brievenbus voor de postbodes dat ze de postzakken wel in de garage kunnen zetten. Het zou zonde zijn als alles nat werd, en ik het niet meer kon lezen.
Ik ben ook heul benieuwd. Ik heb ooit een keer een kaart gehad en ik wist niet van wie. Ik kreeg wel altijd een kaartje van mijn vriendin...maar die heb ik nu niet meer...quote:Op maandag 11 februari 2008 19:25 schreef Apotheose het volgende:
[..]
heb je zoveel fans?![]()
*is benieuwd of ik ook nog een stille fan heb...
'getrouwd'? Leg es uit...quote:Op maandag 11 februari 2008 19:30 schreef Dangel het volgende:
Ik hang een briefje op de deur donderdag dat pakketjes in de garage mogen.
Ik heb in heel mn leven 1 valentijnskaartgehaddiezelfde avond meteen maar met haar 'getrouwd'
En nu is het mn ex en tevens buurvrouw
heuj, jij bent toch volop aan 't daten? Of verwacht je geen kaart van haar?quote:Op maandag 11 februari 2008 19:54 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ben ook heul benieuwd. Ik heb ooit een keer een kaart gehad en ik wist niet van wie. Ik kreeg wel altijd een kaartje van mijn vriendin...maar die heb ik nu niet meer...
paganistisch huwelijkquote:
Wtf is een paganistisch huwelijk?quote:Op maandag 11 februari 2008 20:51 schreef Dangel het volgende:
[..]
paganistisch huwelijkniet rechtsgeldig btw.
Lang verhaal, zal ik je niet mee vermoeien.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:13 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Wtf is een paganistisch huwelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |