Ik ga donderdag een kraslot kopen, geinspireerd door jouquote:Op maandag 11 februari 2008 12:47 schreef Apotheose het volgende:
dat klink wel erg gezelligDus dat wordt feest donderdag? V.day
Splitten we de winst, ok?quote:Op maandag 11 februari 2008 13:22 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik ga donderdag een kraslot kopen, geinspireerd door jou
nee, ik refereerde naar het valentijnstopic.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:52 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geïnspireerd door mij was...
heb je zoveel fans?quote:Op maandag 11 februari 2008 18:51 schreef DeToXiC het volgende:
Tsja, wat moet ik gaan doen met valentijn? Ik ga maar een briefje ophangen op de brievenbus voor de postbodes dat ze de postzakken wel in de garage kunnen zetten. Het zou zonde zijn als alles nat werd, en ik het niet meer kon lezen.
Ik ben ook heul benieuwd. Ik heb ooit een keer een kaart gehad en ik wist niet van wie. Ik kreeg wel altijd een kaartje van mijn vriendin...maar die heb ik nu niet meer...quote:Op maandag 11 februari 2008 19:25 schreef Apotheose het volgende:
[..]
heb je zoveel fans?![]()
*is benieuwd of ik ook nog een stille fan heb...
'getrouwd'? Leg es uit...quote:Op maandag 11 februari 2008 19:30 schreef Dangel het volgende:
Ik hang een briefje op de deur donderdag dat pakketjes in de garage mogen.
Ik heb in heel mn leven 1 valentijnskaartgehaddiezelfde avond meteen maar met haar 'getrouwd'
En nu is het mn ex en tevens buurvrouw
heuj, jij bent toch volop aan 't daten? Of verwacht je geen kaart van haar?quote:Op maandag 11 februari 2008 19:54 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ben ook heul benieuwd. Ik heb ooit een keer een kaart gehad en ik wist niet van wie. Ik kreeg wel altijd een kaartje van mijn vriendin...maar die heb ik nu niet meer...
paganistisch huwelijkquote:
Wtf is een paganistisch huwelijk?quote:Op maandag 11 februari 2008 20:51 schreef Dangel het volgende:
[..]
paganistisch huwelijkniet rechtsgeldig btw.
Lang verhaal, zal ik je niet mee vermoeien.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:13 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Wtf is een paganistisch huwelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |