ja hoor, want ik ben ook twee keer kaal geweestquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:51 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
ik had ooit zo'n gabberstaart... telt dat ook?
Oh, ik maar 1xquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:14 schreef Dangel het volgende:
[..]
ja hoor, want ik ben ook twee keer kaal geweest
Jij spot mij alleen maar van achterenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:47 schreef Apotheose het volgende:
Ja tijdje terug toen ik voor de radio met een vraag de straat op ging om wat meningen op te nemen. Dus zo kwam ik Devilshoertje ook tegen. Maar tegenwoordig spot ze mij meer dan ik haar en zegt zij dus ook 'hoi' wat mij dan niet bereikt ofzo![]()
Ps , detoxic... hoe was je date laatst? *gaat er voor zitten*
En ik jou, mn schouder voelt aan alsof hij er af valt, vandaag veel te zwaar getildquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Alexxxxx, ik heb je nodig mijn nek zit vast
geef je adres dan krijg je een valentijnskaart
dacht dat je die allang wistquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Alexxxxx, ik heb je nodig mijn nek zit vast
geef je adres dan krijg je een valentijnskaart
Dat is toch het belangrijkste hèquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
nope
ik weet die van DW ook niet... maar ik weet wel hoe ik er kom
je weet wel hoe je er komt maar de naam v de straat bijv weet je niet?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
nope
ik weet die van DW ook niet... maar ik weet wel hoe ik er kom
klopt, en ook geen idee van het huisnummerquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:59 schreef Apotheose het volgende:
[..]
je weet wel hoe je er komt maar de naam v de straat bijv weet je niet?
Is je date zo lelijk dan?quote:
Het was een metafoor... ik doe niet altijd het licht uit..quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom zou je dan in 's hemelsnaam het licht uit doen?
GeFeliciteerd!!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:38 schreef jannet1234 het volgende:
wij zijn 1 februari weer trotse ouders geworden. het is een zoon en hij heet Brennan.
Wou ik ff kwijt
Gefeliciteerd!!!!!!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:38 schreef jannet1234 het volgende:
wij zijn 1 februari weer trotse ouders geworden. het is een zoon en hij heet Brennan.
Wou ik ff kwijt
ook feliquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:45 schreef Angeliquetje het volgende:
Gefeliciteerd, ik ben 4 februari oom geworden
Gefeliciteerd met de kleine!!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:38 schreef jannet1234 het volgende:
Wou ik ff kwijt
toch nog een kaartje gekregen vandaag...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |