abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55881225
Vorige topic: Fok! Dieetclub Deel 221 - 2008 here we come!

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We ontmoeten elkaar vrij regelmatig, voor de gezelligheid en om ervaring uit te wisselen. Momenteel plannen we een saunameeting, een buikdansmeeting en nog veel meer leuke dingen om samen te doen. Heb je ook een keer zin om mee te gaan? Kijk dan in Dieetclubmeetingtopic deel XXV: nu zonder schermutselingen en meld je daar aan! Iedereen is van harte welkom

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

[ Bericht 9% gewijzigd door Isabeau op 08-01-2008 19:57:49 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55881275
Evy
Mijn vriend en ik lopen nu dezelfde lessen, alleen ik op de loopband en hij buiten
  dinsdag 8 januari 2008 @ 20:03:17 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55881551
Ik kom Isabeau even hulde bewijzen .
Niet meer actief op Fok!
pi_55881869
Ik kom zeuren. Ik heb de pest in dat ik alleen ben, ik voel me heel zielig en eenzaam en ik heb moeite om niet de hele pot met chocolaatjes erbij te pakken en te zwelgen in zelfmedelijden en chocolade.
Sanity is (not) statistical
pi_55881955
Morgen eindelijk weer steps laatste keer was 19 december, stomme vakantie. De lessen lopen nog tot begin februari, en daarna ga ik ook aan de Evy
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 20:14 schreef Maeghan het volgende:
Ik kom zeuren. Ik heb de pest in dat ik alleen ben, ik voel me heel zielig en eenzaam en ik heb moeite om niet de hele pot met chocolaatjes erbij te pakken en te zwelgen in zelfmedelijden en chocolade.
* omearos geeft meaghan een dikke knuffel
pi_55881975
quote:
Ik zou bijna zeggen "ga een stuk fietsen", maar het waait hard en het is helemaal niet zo lekker buiten.
Zet een flinke pot thee, kruip onder een dekentje op de bank en ga een leuk boek lezen of een goede film kijken. Van die chocolaatjes word je echt niet gelukkiger.
pi_55882124
Ik zit lekker ouderwets soaps te kijken en wel..... ja GTST
pi_55882198
Ja doei.
pi_55882227
teeveekitten

Ja doei.
pi_55882277
Is er vanavond nog wat leuks op tv, ik zit nu 40 dagen zonder sex te kijken
pi_55882962
quote:
knuffel
pi_55883099
Ik wil dit topic natuurlijk heel graag weer terugvinden.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_55883128
Faithy, wat een schatje zeg!

Wij kregen laatst foto's van een van onze eerste opvangkittens, en dat was me een kat geworden!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 8 januari 2008 @ 21:17:30 #14
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_55883443
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 21:02 schreef Levitation het volgende:
Ik wil dit topic natuurlijk heel graag weer terugvinden.
Ik ook, ik heb er een hekel aan als ik het kwijt ben.

En ik ben weer erg blij met jullie Ook ik had trek in iets zoets, maar heb dankzij jullie wijze woorden voor Meaghan maar lekker 2 kiwi's en een bakkie thee genomen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 januari 2008 @ 21:24:01 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_55883617
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
teeveekitten

[ afbeelding ]

Cute kitty

Hoe heet ie?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_55884430
Ik voel me inmiddels wel weer beter, maar ik blijf hoesten.. heel vervelend En mn flesje hoestdrank is inmiddels leeg. Hopelijk is het snel over, want dit is niet echt leuk.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 21:58:39 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55884446
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 20:31 schreef ymme het volgende:
Dat was leuk.
Maar wel een erg kansloze knul . Ik zit al 5 jaar zonder seks, soloseks uitgezonderd (ben niet iemand die maar wat rondneukt). Gewoon een kwestie van geen verleiding opzoeken.
Als ik hem was, was ik in die periode gewoon niet uitgegaan. En ik zou al helemaal niet gaan zoenen. Dat maakt het verlangen alleen maar groter .
Niet meer actief op Fok!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 januari 2008 @ 22:47:24 #18
13151 crew  Rewimo
pi_55886003
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_55886103
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 21:24 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Cute kitty

Hoe heet ie?
dat is Sushi

en

dit is Cato
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 januari 2008 @ 23:00:34 #20
13151 crew  Rewimo
pi_55886439
Wat een leukerdjes
pi_55886804
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 20:31 schreef ymme het volgende:
Sex is goed voor de lijn

Mag ik vertellen dat ik he-le-maal niet van katten hou, en dat ik er allergisch voor ben?
pi_55886936
Wat een leuke poezenbeetjes.

Net heb ik, heel ongezond, twee boterhammen met pasta op. Mocht wel van mezelf. Dat blijf ik zo raar vinden, dat je lichaam zo verlangt naar zoet als je je slecht voelt. Toch knap gemaakt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_55887443
Leuke poezels
Hier net een tussendoortje gehad bestaande uit rijstwafels en smeerkaas Erg lekker!
  woensdag 9 januari 2008 @ 00:31:53 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_55888737
Ik heb net een broodje frikadel speciaal gehad
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55889643
aw Moblo, wat een lieffies Hoe oud zijn ze? 4-5 maanden?
Oscar is baldadig nu

Ja ik weet. Ben laat op enzo. Moest even een bepaald computerspelletje tot level 40 spelen en een mount halen
pi_55890180
nou.. ze hebben maar een beetje de boel overhoop gehaald

hoorde ze flink tekeer gaan vannacht, maar lang leve motor-oordoppen

nu zo maar eens naar m'n werk
Ja doei.
pi_55890194
Oooooh de poesjes zijn leuk!! Super, Moblo Ik kom ze binnenkort knuffelen

Ik pas in een S nou ja, ik heb gewoon het verkeerde hempje uit het rek gepakt en niet gepast in de winkel, want hey, een hempje maat L hoef je niet te passen, toch? Deze plet m'n buik erg fijn. En mijn borsten Maar hij past!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55892025
knuffelen? moeten ze eerst ook door ons geaaid willen worden

maar, ze zijn wel lief

vanavond weer harldopen
Ja doei.
pi_55892068
ik heb zo genoten op de motor vanochtend

eerste ritje van het jaar, het was 5 graden, en ik had het gewoon warm.. wrsch van het goede gevoel
Ja doei.
  woensdag 9 januari 2008 @ 11:31:08 #30
149959 SQ
snelle trees
pi_55893568
TLP
disclaimer
pi_55895930
Mijn eerste werkdag zonder pauze
Heb 't gewoon te druk, en wil dit niet laten liggen
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2008 @ 13:05:58 #32
43556 miss_dynastie
pi_55895973
Leuke namen Moblo
  woensdag 9 januari 2008 @ 13:27:03 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_55896526
Ik zie het licht een beetje laat, maar kan iemand me vertellen waar ik Evy kan downloaden?
disclaimer
  woensdag 9 januari 2008 @ 13:40:43 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_55896829
En dan ga je op de weegschaal staan en dan denk je: mwah, ik ben echt helemaal terug bij af.
En het allerergste is dat ik nergens motivatie vandaag gehaald krijg. In zes weken zes kilo erbij, wat een drama. Ik ben mijn ritme helemaal kwijt, ik mis het fietsen naar mijn werk, ik mis mijn vaste eettijdstippen, ik mis mijn sociale contacten. Ik zit nu met een kast vol kleding die te klein is omdat ik al mijn maten 46 2 jaar geleden aan het goede doel heb geschonken. Ik ben aan het vervetten bij het leven en het is goddorie tijd voor actie, maar ik lijk wel aan mijn bureaustoel vastgekleefd.

Iedereen hier heeft vast wel eens van die fases gehad, en ik heb hulp nodig: hoe krijg ik mezelf weer gemotiveerd? Hoe hebben jullie dat aangepakt?
disclaimer
pi_55896961
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:40 schreef Stormqueen het volgende:

Iedereen hier heeft vast wel eens van die fases gehad, en ik heb hulp nodig: hoe krijg ik mezelf weer gemotiveerd? Hoe hebben jullie dat aangepakt?
Ik heb ook zo'n periode (gehad). Op een gegeven moment was ik het lijnen echt zat, en kon het me gewoon ff niet schelen hoe ik eruit zag en hoeveel ik woog. Totdat het de spuigaten uitliep. Ik ben vorig voorjaar begonnen in het slank de lente topic in, toen was ik 54 kg, een jaar lang gejojoot, en nu zit ik op 62 kg, bij een lengte van 1,58 meter.

Ik eet zo'n beetje iederen avond wel een zak chips leeg, en sporten doe ik ook niet. Totdat ik van de week de knoop van mijn lievelingbroek niet meer dicht kreeg, en mn andere broeken toch ook wel erg strak beginnen te zitten.

Nu ben ik toch wel weer tot het besef gekomen om er toch maar weer wat aan te gaan doen, en dan structureel. Maar ik begin niet met gelijk alles drastisch om te gooien, maar stapje voor stapje. Het eerste wat ik ga doen, is vanaf vanavond 2 keer in de week naar het zwembad, om mee te doen aan de zwemactiviteiten( zie ook slank de lente in en is zwemmen goed voor je? topics) Voordeel daarvan is dat als ik in het zwembad ben, ik ook geen zak chips voor de tv kan leegeten. En zo wil ik proberen het zwemmen vol te houden en dan langzaamaan mijn eetpatroon ook veranderen. Te beginnen dus met die zak chips weglaten, dat scheelt al een boel natuurlijk.
  woensdag 9 januari 2008 @ 13:49:31 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_55897049
Zwemmen doe ik al 1-2 keer per week met levitation, 1500 meter per keer, dat gaat dus al wel prima, maar ik wil zo graag de activiteit weer terug in mijn leven krijgen. Een paar maanden geleden was ik kei actief, elke dag 20 km fietsen en in de pauze een half uur stevig lopen, maar nu is alles zo grauw en zinloos
Ik weet wel waar het vandaan komt, maar misschien zit ik nog wel 2 maanden thuis en ik kan echt niet langer zo doorgaan. Zelfs mijn happy pills helpen me nu niet meer
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 januari 2008 @ 13:56:25 #37
13151 crew  Rewimo
pi_55897181
SQ, ik weet niet of het iets voor je is, maar misschien is er in de buurt wel een bejaardentehuis, verpleeghuis, buurthuis of weet ik wat voor -huis waar je zolang vrijwilligerswerk kunt doen? Al is het maar koffie schenken, iemands hondje uitlaten, kletspraatje maken met bewoners? Op die manier kun je toch weer wat structuur krijgen en heb je ook minder het idee dat je "nutteloos" thuis zit.
pi_55897271
Kan je niet iets vrijwilligs gaan doen dan SQ? klinkt alsof je inderdaad weer wat meer doel moet hebben.
pi_55897342
Misschien heb je dit al gedaan SQ. Een willekeurig uitzendbureau binnenstappen voor een baantje. Al is het maar simpel data-entry oid, je komt wel je dag wat gemakkelijker door. Ik heb alleen geen idee of je er dan financieel op vooruit gaat.
  woensdag 9 januari 2008 @ 14:04:36 #40
149959 SQ
snelle trees
pi_55897345
Mja, misschien is het idd wel wat, ik heb een supergroot bejaardenpakhuis om de hoek zitten, morgen eens informeren of ik wat voor ze kan betekenen
disclaimer
pi_55897355
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
Zwemmen doe ik al 1-2 keer per week met levitation, 1500 meter per keer, dat gaat dus al wel prima, maar ik wil zo graag de activiteit weer terug in mijn leven krijgen. Een paar maanden geleden was ik kei actief, elke dag 20 km fietsen en in de pauze een half uur stevig lopen, maar nu is alles zo grauw en zinloos
Ik weet wel waar het vandaan komt, maar misschien zit ik nog wel 2 maanden thuis en ik kan echt niet langer zo doorgaan. Zelfs mijn happy pills helpen me nu niet meer
Als je graag weer stukken wil gaan lopen, is het dan misschien een idee om als vrijwilliger bij het dierenasiel te gaan werken? Ik weet niet hoe het in jouw buurt werkt, maar in het asiel bij mij in de stad vragen ze vaak om vrijwilligers die een flinke wandeling met de honden willen maken. Hij staat aan de rand van een natuurgebied, dus het is prachtig lopen en die honden zijn dolenthousiast om met jou uit te mogen. Ik heb zelf niet veel met honden, meer met katten, maar dit is wel leuk, en je krijgt er een hoop (honden)liefde voor terug. En je dagelijkse beweging

Kwam opeens in me op, misschien een ideetje * Chicolate weer terug in lurkstand gaat
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_55897437
Zorg voor structuur. Doe het gewoon voor jezelf.
Kom gewoon op een "normaal" tijdstip je bed uit, ontbijt gewoon en bepaal per dag wat je gedaan wilt hebben.
En ga iedere dag na de lunch gewoon een half uur of een uur wandelen.

En anders kan ik iedere dag wel wat voor je verzinnen?
Ik heb vandaag kikkererwten op het programma staan qua eten en daar zoek ik nog een lekker recept bij. De stoofpot van Maeghan heb ik van de week al op bij ColdFeet en is geen optie want het duurt te lang om dat ding klaar te maken uit mn werk. Ik wil graag binnen een half uur mn eten voor mn neus hebben.
  woensdag 9 januari 2008 @ 14:10:15 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_55897493
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 14:04 schreef octopussy het volgende:
Misschien heb je dit al gedaan SQ. Een willekeurig uitzendbureau binnenstappen voor een baantje. Al is het maar simpel data-entry oid, je komt wel je dag wat gemakkelijker door. Ik heb alleen geen idee of je er dan financieel op vooruit gaat.
Nouou... het is een beetje een dubio-situatie. Nu kan ik WW krijgen, dat komt dan neer op 1550 euro per maand. Ik kan uiteraard een baantje nemen, alleen heeft het 2 nadelen: als ik net zoveel verdien als in de WW mag ik blij zijn, en ik kan moeilijker naar een fatsoenlijke baan solliciteren als ik al ergens anders werk. Plus, als ze me na 2 maanden niet meer kunnen gebruiken kan ik alleen nog maar bijstand krijgen, en dan moet ik weer bij mijn ouders gaan wonen onderhand want mijn huur is al zo'n beetje het bedrag aan bijstand

Het feit dat ik nog geen werk heb heeft voornamelijk te maken met het feit dat begin december echt de meest verrotte tijd is om werkloos te raken: bedrijven nemen meestal geen personeel aan in die periode. Nu trekt het weer aan en ik moet gewoon doorbijten: kans dat het nog 2 maanden duurt is groot, maar uiteindelijk komt het er wel.

Ik voel me gewoon buitengewoon depressief, wat eigenlijk helemaal niet zou moeten mogen. Ik werk al vanaf dat ik 10 jaar ben: dit is dus echt ongehoord voor mijn doen. Als het nu zomer zou zijn zou ik het wel weten, dan was ik de hele dag buiten, lekker tuinieren, lekker lopen, actief zijn! Maar het is helaas de grauwe winter en dat is een vervelende factor die je niet weg kan vegen.
disclaimer
pi_55897882
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie het licht een beetje laat, maar kan iemand me vertellen waar ik Evy kan downloaden?
http://members.lycos.nl/siedje44/

hier dus

mn hele handen liggen open

stomme Sushi... zelfs toen ik m in zn nekvel had wassie nog sterk genoeg om me helemaal open te halen

grom.. en ik deed nog wel zo voorzichtig
Ja doei.
pi_55897898
Ja die donkere dagen helpen ook zeker niet om je gemoed weer op te vijselen. Ik ken je gevoel wel een beetje. Ben nu ook thuis aan het nixen/solliciteren. Bij mij is het dan voor een afstudeerstage die in februari moet beginnen dus ik heb in ieder geval een deadline.

hier kan je de Evy lessen vandaan halen. Ik heb nog maar 2 lessen gedaan, maar ik merk wel dat het fijn is om even je hoofd leeg te maken en even frisse lucht te krijgen. Er gaan best veel dagen voorbij dat ik niet buiten kom, dus ik voel me er wel goed bij.
pi_55897998
ik denk dat ik misschien zelfs wel les 2 ga proberen

al is het maar om de pijn in mn handen te vergeten
Ja doei.
  woensdag 9 januari 2008 @ 14:41:27 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_55898202
Tnx iedereen
Ik heb net het eerste lesje even geluisterd, klinkt erg leuk!
disclaimer
  woensdag 9 januari 2008 @ 14:43:04 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_55898257
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik denk dat ik misschien zelfs wel les 2 ga proberen

al is het maar om de pijn in mn handen te vergeten
Leuk he, kittens

Toen mijn Noortje nog micro was, zag ik er uit als een krasser, echt heel mijn vel lag open

Ze groeien zo hard
disclaimer
pi_55899206
Oscar zoals ie nu is

en ikke met nieuwe oorwarmers (let niet op zielig staartje)
pi_55899237
Coole oorwarmers! En volgens mij is mijn staartje zelfs nog zieliger...
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:32:49 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_55899380
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:25 schreef octopussy het volgende:
Oscar zoals ie nu is

[ afbeelding ]

en ikke met nieuwe oorwarmers (let niet op zielig staartje)
[ afbeelding ]
't Zijn echt net broer en zus
disclaimer
pi_55899961
Hey, ik dacht net: updatedag vandaag, maar het gewicht in het lijstje klopt nog, dus laat ik het maar zitten deze keer
pi_55900621
Ik dacht dat ik hier gisteren al had gepost... hm, zal wel niet dan
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 januari 2008 @ 16:35:39 #54
13151 crew  Rewimo
pi_55900782
Ik dacht twee keer dezelfde poes maar nee dus
pi_55901622

ik heb heel eigenwijs les 2 gelopen

en man, dat ging goed

les 2 was geloof ik twee keer 1, een keer 2 en twee keer 3 minuten, en bij de 1e keer 3 minuten, had ik écht zoiets van: hé! Ik kan dit nog wel een keer 3 minuten uithouden (totaal 6 dus)

ik ben zooooo trots op mezelf en ik ga hardlopen nog leuk vinden zo

en en en

Cato liet zich aaien

Ok, je moet op de bank zitten, en in de kamer komt hij nog niet naar je toe, maar als je op de bank zit, en hij komt erbij zitten, dan wel
Ja doei.
pi_55903382
zat onder de 84,0, midden op de dag, na ontbijt, lunch, en niet naar de wc gaan

en ik wil weer lopen
Ja doei.
pi_55904030
Ow, hier zijn jullie
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 9 januari 2008 @ 19:04:48 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55904213
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:13 schreef motorbloempje het volgende:

ik heb heel eigenwijs les 2 gelopen

en man, dat ging goed

les 2 was geloof ik twee keer 1, een keer 2 en twee keer 3 minuten, en bij de 1e keer 3 minuten, had ik écht zoiets van: hé! Ik kan dit nog wel een keer 3 minuten uithouden (totaal 6 dus)

ik ben zooooo trots op mezelf en ik ga hardlopen nog leuk vinden zo

en en en

Cato liet zich aaien

[ afbeelding ]
Ok, je moet op de bank zitten, en in de kamer komt hij nog niet naar je toe, maar als je op de bank zit, en hij komt erbij zitten, dan wel
Doe jij het beginnersschema voor 20 minuten van Hardloopschema.nl? .
Dat schema doe ik ook, alleen ben ik bij week 8 nu. Had al met het vervolgschema verder gekund, maar ik was een beetje lui in de decembermaand . Net mezelf gedwongen om 2 x 3, 1 x 10 en 1 x 3 te lopen en vraag me niet hoe, maar het is gelukt na 5 á 6 weken niks aan sport gedaan te hebben .

Ik weet dat je het je nu nog niet kunt voorstellen dat je ooit 10 mins zult kunnen lopen, maar elke stapje is weer een mini-overwinninkje op jezelf .
Niet meer actief op Fok!
pi_55904331
nee, mutsie

kijk eens naar de topic titel

Evy allemaal aan de Evy

ben blij dat Evy me zegt wat te doen was wel blij dat ze nu niet na 4 passen zei 'je bent goed bezig! ga door!'

en voor iemand met de tweede les, ging het écht goed heb namelijk nooit hardgelopen, alleen gezwommen: totaal andere spieren
Ja doei.
  woensdag 9 januari 2008 @ 19:13:33 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55904479
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:08 schreef motorbloempje het volgende:
nee, mutsie

kijk eens naar de topic titel

Evy allemaal aan de Evy

ben blij dat Evy me zegt wat te doen was wel blij dat ze nu niet na 4 passen zei 'je bent goed bezig! ga door!'

en voor iemand met de tweede les, ging het écht goed heb namelijk nooit hardgelopen, alleen gezwommen: totaal andere spieren
Oh idd, ff verkeerd gekeken (hardloopschema.nl bouwt niet zo snel op als Evy).
Maar grappig dat je zo enthousiast bent. Was ik ook in het begin (niet als in: je stopt straks toch wel weer), maar later begint het een beetje 'normaal' te worden. Nu zie je het echt als een overwinning op jezelf en je bent verrast dat je het kan, want dat had je nooit verwacht enzo bladiebla.

En nu ga ik echt soep maken. Jullie ( = iedereen op Fok!) zeggen steeds iets waarop ik weer moet reageren .
Niet meer actief op Fok!
pi_55904901
ik ben ondertussen 'gewoon' aan het koken en kan zo aan tafel
Ja doei.
pi_55905185
Evy bouwt inderdaad veel sneller op dan hardloopschema.nl
Bij de laatste liep ik de laatste les minder dan met Evy halverwege
pi_55905499
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:08 schreef motorbloempje het volgende:

Was ze wel weer fier op je?
***Levi was here***
pi_55906814
Ik snap niets van mijn lijf. Ik slaap al dagen slecht, maar desondanks voelde ik me vandaag eigenlijk prima. Tot vanmiddag toen ik met SQ ging zwemmen... Na een baantje of 20 hing ik buiten adem aan de kant en kreeg ik hoofdpijn, nog even doorgegaan, maar na 32 baantjes heb ik het maar opgegeven. Op weg naar huis werd ik trillerig en slap, dacht toen dat ik gewoon honger had. Maar ik heb meer dan een uur geleden gegeten en voel me nog steeds net zo ellendig. Misschien ben ik wel gewoon een beetje ziekies, maar dat wil ik niet, want dan kan ik niet hardlopen. (Hoezo verslaafd? )
***Levi was here***
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:28:27 #65
35189 Troel
scherp en bot
pi_55908334
Nouja, beter verslaafd aan hardlopen dan aan snickers toch?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:41:58 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_55908756
Oja, en ik vind nog steeds dat katten in F&F thuishoren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55909239
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:41 schreef Troel het volgende:
Oja, en ik vind nog steeds dat katten in F&F thuishoren
Daar staan ze toch ook muts! En ze staan hier.
Nouja, ik heb niet zoveel met katten (of überhaupt met huisdieren), maar zolang ze mensen aanmoedigen tot meer beweging (de kat achterna rennen omdat die de hele tijd in de gordijnen klimt ofzo), dan is het wel weer on topic.
pi_55909309
niet miepen maar kroelen Troel

Ja doei.
  donderdag 10 januari 2008 @ 08:08:22 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_55915654
Er staat zoveel offtopic geneuzel hier dat af en toe een poezie best kan hoor
disclaimer
pi_55915956
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 08:08 schreef Stormqueen het volgende:
Er staat zoveel offtopic geneuzel hier dat af en toe een poezie best kan hoor
Heb je je kat al 6 rondjes achtervolgd door de huiskamer? In het kader van de beweging?
Ik was vanochtend zo moe en had het gisteravond zo koud, dat ik maar met de auto naar mn werk ben gegaan. Weinig beweging hier dus vandaag.
pi_55916105
vanavond nieuwjaarsbijeenkomst hier

proberen zo gezond mogelijk te eten, dat wel en niet drinken want ben op de motor, scheelt ook weer veel caloriën

en morgen weer lopen

gisteren kwam Cato lekker bij ons liggen op de bank, en knorde de hele kamer bij elkaar wel is hij nog steeds aan de diarree en dat is bést ranzig, als de kattenbak om te wennen voorlopig in de woonkamer staat als het overmorgen niet over is maar weer eens bellen met het asiel...

en nu.. werken.. geen zin.. eigenlijk...
Ja doei.
  donderdag 10 januari 2008 @ 08:58:58 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_55916119
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 08:42 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Heb je je kat al 6 rondjes achtervolgd door de huiskamer? In het kader van de beweging?
Ik was vanochtend zo moe en had het gisteravond zo koud, dat ik maar met de auto naar mn werk ben gegaan. Weinig beweging hier dus vandaag.
Nee, maar ze hebben me wel effectief wakker gepest om half acht, dus ik lig in elk geval niet tot 11 uur in bed. Dat scheelt ook een stuk in het fitheidsgevoel. Ik ga straks naar Levi's kantoor lopen en dan gaan we wandelen en dan loop ik weer terug naar huis en daarna ga ik Evy proberen
disclaimer
pi_55916798
Ik heb gisteren geen chips gehad en mijn neefjes wel We keken trouwens Shallow Hall en ze vonden dikke vrouwen echt héél lelijk en afzichtelijk en vies en....uhm, maar ik was nooit echt dik geweest hoor (zeiden ze bijna geschrokken ). Wel jammer dat ze er zo over denken, ze zijn pas 13 en 15.

Ik kreeg ook in de bioscoop nog een compliment van vage kennissen "jeetje, je bent nu eigenlijk gewoon slank"
pi_55916836
Isa! kijk eens in ONZ!

ONZ Arnhem meet
Ja doei.
pi_55916968
Ik ben lui, heb je geen linkje
pi_55916972
Ik heb een klacht:
- als ik op mijn werk zit wil ik slapen
- als ik in mijn bed lig ben ik klaar wakker

Ik ben nu dus moe, heel moe en ik ben mijn mobiel kwijt en ik was het toegangspasje van mijn werk kwijt, of eigenlijk, zoals mijn collega het samenvatte: je bent voornamelijk de kluts kwijt.

SQ: ik ben dus mijn mobiel kwijt... We kunnen 2 dingen doen: 1, je belt aan op pc hooftlaan 14 en ik vertel het secretariaat dat je rond kwart over een gaat aanbellen... of 2, ik pm je even het telefoonnr van mijn werk.

De dag is weer goed begonnen!
***Levi was here***
  donderdag 10 januari 2008 @ 10:04:19 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_55917083
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:57 schreef Levitation het volgende:
Ik heb een klacht:
- als ik op mijn werk zit wil ik slapen
- als ik in mijn bed lig ben ik klaar wakker

Ik ben nu dus moe, heel moe en ik ben mijn mobiel kwijt en ik was het toegangspasje van mijn werk kwijt, of eigenlijk, zoals mijn collega het samenvatte: je bent voornamelijk de kluts kwijt.

SQ: ik ben dus mijn mobiel kwijt... We kunnen 2 dingen doen: 1, je belt aan op pc hooftlaan 14 en ik vertel het secretariaat dat je rond kwart over een gaat aanbellen... of 2, ik pm je even het telefoonnr van mijn werk.

De dag is weer goed begonnen!
Weet je zeker dat ie niet ergens onderin je tas zit net als de vorige keer?
disclaimer
pi_55917200
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Weet je zeker dat ie niet ergens onderin je tas zit net als de vorige keer?
* Levitation keert tas om...
- 3 sinaasappels
- 1 weightcare maaltijdreep
- stripje ibuprofen in een boterhamzakje met ondefinieerbare andere pillen erbij, ik vermoed valeriaan.
- stripje marvelon met nog een paar pillen er in
- haarborstel
- teruggevonden pasje van mijn werk
- doosje smint
- zakdoekjes
- rolletje lakrisal
- 60 eurocent
- 2 pennen
- labello
- portomonnaie
- pleisters
- heel stel bonnetjes van verschillende winkels

Geen telefoon
***Levi was here***
  donderdag 10 januari 2008 @ 10:11:53 #79
149959 SQ
snelle trees
pi_55917219
Sta maar gewoon buiten om kwart over 1
disclaimer
pi_55917272
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
Sta maar gewoon buiten om kwart over 1
G e n i a a l !
Zoiets slims had ik dus never nooit kunnen verzinnen op een dag als vandaag!
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 januari 2008 @ 10:16:28 #81
13151 crew  Rewimo
pi_55917310
Jullie redden het wel samen
pi_55917419
Ik heb mijn ondertitel en avatar maar even aangepast naar het "gevoel van de dag".
***Levi was here***
  donderdag 10 januari 2008 @ 10:25:17 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_55917490
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:14 schreef Levitation het volgende:

[..]

G e n i a a l !
Zoiets slims had ik dus never nooit kunnen verzinnen op een dag als vandaag!
disclaimer
pi_55917594
bliep
Ja doei.
  donderdag 10 januari 2008 @ 10:32:03 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_55917617
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:22 schreef Levitation het volgende:
Ik heb mijn ondertitel en avatar maar even aangepast naar het "gevoel van de dag".
Haal dan meteen ff die typfaut uit je sig
disclaimer
pi_55917649
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Haal dan meteen ff die typfaut uit je sig
ik ben echt erg

Nog iets wat ik nodig aan moet passen? Ik sta vandaag open voor ideeën.
***Levi was here***
pi_55917668
"wie schenk"

dat klinkt een beetje 'bouwvakkers'
Ja doei.
  donderdag 10 januari 2008 @ 10:36:45 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_55917705
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:33 schreef Levitation het volgende:

[..]

ik ben echt erg
Geeft niet, ik hou toch wel van je
disclaimer
pi_55917735
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Geeft niet, ik hou toch wel van je
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 januari 2008 @ 10:43:15 #90
13151 crew  Rewimo
pi_55917834
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 10:47:18 #91
43556 miss_dynastie
pi_55917903
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:10 schreef Levitation het volgende:
- stripje marvelon met nog een paar pillen er in
pi_55917957
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik denk dat die nog van oktober zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net een worstebroodje op, werden hier getracteerd omdat we iets (geen idee wat) goed gedaan hebben. Gezien mijn butt-dag vond ik dat ik er wel eentje verdiend had.
***Levi was here***
  donderdag 10 januari 2008 @ 14:39:14 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_55923873

Speciaal voor Troel

Wish me luck, ik ga zo mijn eerste Evy lopen
disclaimer
pi_55923909
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]

Speciaal voor Troel

Wish me luck, ik ga zo mijn eerste Evy lopen
Ik kan je wel in 't park komen aanmoedigen...
***Levi was here***
pi_55925899
Ik heb zitten snoepen... en nu wil ik mééééér snoep.
En ik wil naar huis, maar ik moet nog 2 uur werken. Bluhg, ik hou niet van laat beginnen en dan laat naar huis. Helaas ontkom ik er niet altijd aan.
***Levi was here***
pi_55926006

ik heb koorts volgens mij maar, straks gezellig nieuwjaarsbijeenkomst en gezellig praatje aanhoren
Ja doei.
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:03:45 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_55926077
Ik ben dus geen loper.
disclaimer
pi_55926444
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben dus geen loper.
Je had mij de eerste keer eens moeten zien na het rennen. Je moet mij nu eens zien na het rennen!
Gewoon overmorgen nog een keer proberen. Je zult echt merken dat het steeds beter gaat. En ook niet te hard willen rennen, snelheid komt nog wel.
Goed dat je bent gegaan joh!
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:18:58 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_55926502
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:17 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Je had mij de eerste keer eens moeten zien na het rennen. Je moet mij nu eens zien na het rennen!
Gewoon overmorgen nog een keer proberen. Je zult echt merken dat het steeds beter gaat. En ook niet te hard willen rennen, snelheid komt nog wel.
Goed dat je bent gegaan joh!
de eerste minuut ging, en de tweede minuut, en toen 2 keer twee minuten, dat ging ook nog wel, maar toen moest ik op het einde drie minuten en die heb ik niet vol gehouden
disclaimer
pi_55926537
gewoon nog een keer proberen

als zelfs ik het kan
Ja doei.
pi_55926575
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

de eerste minuut ging, en de tweede minuut, en toen 2 keer twee minuten, dat ging ook nog wel, maar toen moest ik op het einde drie minuten en die heb ik niet vol gehouden
Maar de volgende keer kun je dat wel! Je conditie gaat (zeker in het begin) super snel vooruit!
***Levi was here***
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:25:53 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_55926703
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon nog een keer proberen

als zelfs ik het kan
Ja, daarom baal ik ook
disclaimer
pi_55926707
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Gewoon nog een keer les 1 lopen, dat gaat echt meteen een stuk beter.
Of beginnen met het schema van hardloopschema.nl dat is een stuk makkelijker (de eerste maand volgens mij nog helemaal geen 3 minuten rennen)
pi_55926784
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Gewoon nog een keer les 1 lopen, dat gaat echt meteen een stuk beter.
Of beginnen met het schema van hardloopschema.nl dat is een stuk makkelijker (de eerste maand volgens mij nog helemaal geen 3 minuten rennen)
Dat heb ik in het begin ook gedaan en dan nog 't schema voor mensen met overgewicht en blessure gevoeligen enzo. Dat was echt simpel.... Maar omdat ik daarmee begonnen was, liep ik de eerste Evylessen vrij gemakkelijk. Nu kom ik mezelf wel echt enorm tegen, vanavond les 15 op de planning. Als jullie niets meer van me horen ben ik overleden.
***Levi was here***
pi_55926811
indien dat het geval is: gecondoleerd met jezelf
Ja doei.
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:30:41 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_55926834
Morgen maar gewoon weer zwemmen, dat ligt me iets beter
disclaimer
pi_55926837
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, daarom baal ik ook
ja, dús moet je doorzetten en eerder bij les 26 zijn dan ik
Ja doei.
pi_55926864
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:29 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dat heb ik in het begin ook gedaan en dan nog 't schema voor mensen met overgewicht en blessure gevoeligen enzo. Dat was echt simpel.... Maar omdat ik daarmee begonnen was, liep ik de eerste Evylessen vrij gemakkelijk. Nu kom ik mezelf wel echt enorm tegen, vanavond les 15 op de planning. Als jullie niets meer van me horen ben ik overleden.
Awww

Omdat ik vandaag naar de bloedbank ga, hoef ik van mezelf niet meer te bewegen dat een paar wandelingetjes, ongeveer een uur in totaal
pi_55926872
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
indien dat het geval is: gecondoleerd met jezelf
Alvast dank.
Dan word het klef gebak met een kopje koffie ipv mijn verjaardag. Maar jullie zijn allemaal uitgenodigd.
***Levi was here***
pi_55926986
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Awww

Omdat ik vandaag naar de bloedbank ga, hoef ik van mezelf niet meer te bewegen dat een paar wandelingetjes, ongeveer een uur in totaal
De bloedbank is verhuisd! Hij zit nu vlakbij je huis (bijna) bij het Savornin Lohmanplein (daar achter ergens) onder de voetbalkantine bij de sportvelden. Scheelt je weer wat zoeken.
Ik hoop voor je dat het er minder druk is dan dinsdagmiddag.
pi_55927238
Savornin Lohmanplein, de Sav

daar heb ik nog gewerkt
Ja doei.
pi_55927473
Savornin Lohmanplein gribuswinkelcentrum daar

Net Evy les 3 gelopen. Op zich ging het conditioneel gezien wel, alleen weer die verschrikkelijk pijn in mijn rechterknie aan het einde. De laatste minuut hardlopen heb ik bijna huilend van de pijn gedaan. Vorige les had ik het ook en de knie is de dag erna nog pijnlijk geweest bij aanraking en buiging.

Ik weet nu niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Wil heel graag blijven hardlopen en heb het gevoel dat het best goed gaat. Maar loop ik mezelf nu niet de tering in?
pi_55927524
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:53 schreef octopussy het volgende:

Net Evy les 3 gelopen. Op zich ging het conditioneel gezien wel, alleen weer die verschrikkelijk pijn in mijn rechterknie aan het einde. De laatste minuut hardlopen heb ik bijna huilend van de pijn gedaan. Vorige les had ik het ook en de knie is de dag erna nog pijnlijk geweest bij aanraking en buiging.

Ik weet nu niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Wil heel graag blijven hardlopen en heb het gevoel dat het best goed gaat. Maar loop ik mezelf nu niet de tering in?
Dat klinkt niet echt goed, heb je al vaker last gehad van je knie?
Voor mensen met (veel) overgewicht word ook afgeraden om te gaan hardlopen omdat het gewoon zo zwaar is voor knie en enkel etc
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:58:12 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_55927581
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:53 schreef octopussy het volgende:

Ik zou er even mee naar een dokter gaan. Een vriend van me heeft het vrij lang genegeerd en die mag nu een jaar revalideren na een ingrijpende operatie.
disclaimer
pi_55927589
inmiddels ziet octo er echt niet meer uit alsof ze veul te dik is

maar het klinkt niet goed nee octo je moet het niet forceren omdat je het van jezelf uit moet rennen
begrijpelijk, dat wel, maar niet ten koste van je lichaam
Ja doei.
pi_55927631
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
inmiddels ziet octo er echt niet meer uit alsof ze veul te dik is
Vertel dat aan haar knie
pi_55927645
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat klinkt niet echt goed, heb je al vaker last gehad van je knie?
Voor mensen met (veel) overgewicht word ook afgeraden om te gaan hardlopen omdat het gewoon zo zwaar is voor knie en enkel etc
Ik had met 33 kilo meer last van mijn knieen bij het wandelen ja. Maar het voelt wel anders dan deze pijn. Bovendien is het alleen mijn rechterknie, mijn linkerknie is pijnloos.

Ik ben ook pas nu begonnen met hardlopen omdat mijn overgewicht niet zo groot meer is.
pi_55927672
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Vertel dat aan haar knie
Doe eens een beetje lief!
***Levi was here***
pi_55927675
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:00 schreef octopussy het volgende:

[..]

Ik had met 33 kilo meer last van mijn knieen bij het wandelen ja. Maar het voelt wel anders dan deze pijn. Bovendien is het alleen mijn rechterknie, mijn linkerknie is pijnloos.

Ik ben ook pas nu begonnen met hardlopen omdat mijn overgewicht niet zo groot meer is.
Het kan wel zijn van die tijd dat je nog steeds last heb, ik zou er toch naar laten kijken of stoppen met hardlopen als het zo blijft voelen.
pi_55927704
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:00 schreef octopussy het volgende:

[..]

Het kan ook aan je schoenen liggen natuurlijk. Ik weet niet of je goede hebt, maar bij mij scheelt dat echt ALLE pijntjes
Het mooi kotsende meisje.
pi_55927765
Ik heb dus hele goedkope hardloopschoenen (van de scapino) Heb even geen geld voor goede hardloopschoenen en ik wilde dus eerst weten of het hardlopen wel wat voor mij was.

Ik weet nu dus ook niet of het de investering waard is. Want stel dat het niet aan mijn schoenen ligt...

* octopussy moet maar eens een afspraak maken bij de dokter
pi_55927792
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Het kan ook aan je schoenen liggen natuurlijk. Ik weet niet of je goede hebt, maar bij mij scheelt dat echt ALLE pijntjes
Wat zij zegt! Check dat sowieso.

Enne, miss_S, ik heb meer overgewicht dan Octo, vrees ik, maar bij mij gaat het prima so far. Nou ja, op spierpijn in mn schenen na.

Lianne, thanks. Ik heb nogal wat met scholen daar in de buurt gewerkt, dus wist wel ongeveer waar t is. Ik ga er te voet heen, om mijn gebrek aan sport te compenseren
pi_55928008
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:07 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat zij zegt! Check dat sowieso.

Enne, miss_S, ik heb meer overgewicht dan Octo, vrees ik, maar bij mij gaat het prima so far. Nou ja, op spierpijn in mn schenen na.
Maar het is wel gewoon erg zwaar voor je lichaam als je over gewicht hebt
En zoals Octo zelf aan gaf had ze vroeger ookal last
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 17:24:03 #124
43556 miss_dynastie
pi_55928215
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:06 schreef octopussy het volgende:
Ik heb dus hele goedkope hardloopschoenen (van de scapino)
Heb je al overwogen om bij een Runnersworld te informeren naar de mogelijkheid van huren van schoenen? Relatief kleine investering en als het niks voor je is lever je ze na die weken weer in en klaar .
pi_55928564
ik wil ook een keer op de evy style hardlopen. Helaas gister ook weer van mijn revalidatie arts gehoord hardlopen en tenissen enzo moet ik uit mijn hoofd laten maak ik meer kapot mee dan dat ik goed doe.

Dus ik hou het toch maar bij mijn aquafun.
pi_55931535
Vandaag mijn eerste dag, zonder iets ongezonds

Wat heb ik vandaag gegeten:

Vanochtend: 1 boterham met pindakaas.

Tussendoor: Liga en cup a soup.

Lunch: 2 boterhammen, 1 met kaas, en 1 met ham.

Avondeten: 1 tartaartje en 1 bordje erwtensoep.

Verder thee en water gedronken (ben mijn fruit vandaag vergeten.

30 min gelopen, en 20 min gefiets.

Volgens mij is nu echt mijn knop weer om. Ik wil 't zo graag!!!!!!!!!!
pi_55931669
Ik vind het maar een karig dagje, ymme...

En da's balen van je knie, Octo en Miss S bedoelt het heus goed voor je knie. Eerst langs een arts voor je verder gaat lopen (of nog beter: een sportfysiotherapeut, tegenwoordig heb je daar geen verwijzing meer voor nodig).
pi_55931948
Nou 3 boterhammen is voor mij veel hoor.

Maar goed niet elke dag is zo hoor
Normaal heb ik iets van ontbijt koek bij me, en 2 mandarijnen

En geregeld 's avonds aardappels, groente en vlees.
En minimaal 2x per week vis.
pi_55932056
Mobiel is terecht, lag in mijn bed. Lui ding
***Levi was here***
pi_55932207
Mijn dagje vandaag:

Ontbijt: Brinta (lekker dik )
Lunch: 3 boterhammen, 2x stroop en 1x pindakaas (geen margarine, en half besmeerd en dan dubbel)
Tussendoor: 2x kopje warme chocolademelk uit de automaat
Diner: Wok-menu met koolvis

Gedronken: water, thee, fruit&melk-achtig iets

Nu ik hele dagen achter de comp zit in de bieb eet ik een stuk minder en heb ik ook geen honger, alleen dorst. Ik was een paar uur na de lunch nog misselijk, alsof het teveel was Morgen maar eens op tijd opstaan en weer brood met kaas, tomaat en komkommer maken als lunchpakket
pi_55932427
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 19:44 schreef Levitation het volgende:
Mobiel is terecht, lag in mijn bed. Lui ding
Wat doe jij met je mobiel in bed????
pi_55932513
zoooow

ik bofte (of juist niet )

op de nieuwjaarsborrel worden alle binnengekomen kerstpakketcadeau's verloot..

en ik had het duurste/leukste/tofste:

een restaurantbon van 50 euro

goed begin van 2008

zit te twijfelen of ik zo nog wil hardlopen.. nou ja.. ik wíl wel.. maar heb ook niet al te lang geleden gegeten enzo... misschien maar wachten tot morgen dan.. het is toch ook al donker enzo
Ja doei.
pi_55932580
Zie hier onze nieuwe aanwist, die wij as zaterdag op gaan halen

En nu stoppen we, het wordt nu wel erg vol in huis. Na zaterdag dus: 2 poezen, 2 honden en 2 vissen
En buiten een super tof leuk konijn
pi_55932616
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 19:58 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Wat doe jij met je mobiel in bed????
trilfunctie, jeweettoch
Ja doei.
pi_55933221
Shit, te laag HB.... Helemaal voor jandoedel heen en weer gewandeld naar de Mgr Nolenslaan

MoBlo, ja, dat zijn leuke bonnetjes! Lekker sjiek uit eten, héérlijk!
pi_55935190
Net nog een cracker met hagelslag en margarine gegeten, kreeg op m'n donder van dat ik geen margarine had gehad vandaag (en gister, en eergister )

Heb spierpijn van gister Te enthousiast gedaan met Steps blijkbaar.
  donderdag 10 januari 2008 @ 21:38:45 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_55935219
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
zoooow

ik bofte (of juist niet )

op de nieuwjaarsborrel worden alle binnengekomen kerstpakketcadeau's verloot..

en ik had het duurste/leukste/tofste:

een restaurantbon van 50 euro

goed begin van 2008

zit te twijfelen of ik zo nog wil hardlopen.. nou ja.. ik wíl wel.. maar heb ook niet al te lang geleden gegeten enzo... misschien maar wachten tot morgen dan.. het is toch ook al donker enzo
Leuk is dat ja, ik had dat toen ik pas een maand bij mijn vorige baas werkte, won ik een portable DVD-unit met kerst
disclaimer
pi_55935399
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 20:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

trilfunctie, jeweettoch
Daar bestaat beter gereedschap voor.
***Levi was here***
pi_55935453
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 20:01 schreef motorbloempje het volgende:

Ik ben ook niet gegaan. Ben zo moe en nog steeds voel ik me niet echt lekker. Eerst maar eens proberen een nacht fatsoenlijk te slapen.
***Levi was here***
pi_55937592
gelukkig hoef ik me niet schuldig te voelen, want gisteren zei Evy: tot overmorgen en dat is morgen dus ik houd me wel aan mijn schema

ik ga zo lekker op bed even nog wat uitzendinggemist.nl afsnuffelen en dan slapen
Ja doei.
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:17:59 #141
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55938412
Als alles goed is gegaan kom ik ook het lijstje...
Stoppen met roken is funest... ik ben nu 85 kg, ik was 76 kg voor het roken dat is 2 1/2 maand geleden... dus dat gaat behoorlijk hard.
Ik ben de laatste tijd wel veel aan het wandelen maar dan gaat mijn achillispees opspelen... en fietsen vind ik echt geen ruk aan....
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_55942631
Goede morgen

Ik ben gisteren om 90.30 uur naar bed gegaan, en om 7 uur weer wakker geworden (van de wekker helaas).

Vandaag werken tot 13.30, om 14.00 uur ff langs een afspraak bij de Rabo, en dan weekend !!

pi_55942968
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Als alles goed is gegaan kom ik ook het lijstje...
Stoppen met roken is funest... ik ben nu 85 kg, ik was 76 kg voor het roken dat is 2 1/2 maand geleden... dus dat gaat behoorlijk hard.
Ik ben de laatste tijd wel veel aan het wandelen maar dan gaat mijn achillispees opspelen... en fietsen vind ik echt geen ruk aan....
Welkom!
Bewegen is wel belangrijk, misschien kun je iets anders verzinnen om te doen, bv skaten of zwemmen?
***Levi was here***
pi_55944439
Ik zag vanmorgen 4 hertjes toen ik door het bos naar mijn werk fietste.
Ze staken in het donker over het fietspad over.
2de keer in 3 jaar dat ik daar hertjes tegenkom.
***Levi was here***
pi_55944968
Hertjes! Die zie je hier nu nooit! Wel regelmatig bijna aanvaringen met auto's maar daar wordt je ook niet echt blij van.
Ik ben vandaag dus weer niet op de fiets want het regende nogal hard vanochtend. En ik ben ook niet fit vandaag.
Goed dat jij wel op de fiets bent Levitation!
pi_55945007
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 10:36 schreef Liejannuh het volgende:
Hertjes! Die zie je hier nu nooit! Wel regelmatig bijna aanvaringen met auto's maar daar wordt je ook niet echt blij van.
Ik ben vandaag dus weer niet op de fiets want het regende nogal hard vanochtend. En ik ben ook niet fit vandaag.
Goed dat jij wel op de fiets bent Levitation!
Ik ga altijd op de fiets, maar ik hoef ook maar 6.5km naar mijn werk te fietsen, geen 20 zoals jij.
***Levi was here***
pi_55945323
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 10:38 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ga altijd op de fiets, maar ik hoef ook maar 6.5km naar mijn werk te fietsen, geen 20 zoals jij.
Owja! Dat scheelt al!
Ga dit weekend maar weer hardlopen ofzo. Volgende week weer fietsen.
pi_55945541
Ik wil niet hardlopen, ik wil niet fietsen en ik wil niet zwemmen. Ik ben zo onvoorstelbaar moe. Liefst zou ik zometeen direct mijn bed in rollen. Maar ik heb met SQ afgesproken te gaan zwemmen en ik voel me zo'n watje als ik dat afzeg.

[/klacht]
***Levi was here***
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:06:00 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_55945609
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:02 schreef Levitation het volgende:
Ik wil niet hardlopen, ik wil niet fietsen en ik wil niet zwemmen. Ik ben zo onvoorstelbaar moe. Liefst zou ik zometeen direct mijn bed in rollen. Maar ik heb met SQ afgesproken te gaan zwemmen en ik voel me zo'n watje als ik dat afzeg.

[/klacht]
Afgezegd

Dat rennen was echt een te grote schok voor mijn benen, ik voel me een verlamde
disclaimer
pi_55945653
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Afgezegd

Dat rennen was echt een te grote schok voor mijn benen, ik voel me een verlamde
Brintabenen is inderdaad ook wel ellendig.
Ik mag straks slapen!
***Levi was here***
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:09:13 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_55945684
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:08 schreef Levitation het volgende:

[..]

Brintabenen is inderdaad ook wel ellendig.
Ik mag straks slapen!
wat zijn we slap zeg
disclaimer
pi_55945785
Cato heeft net bij me op schoot gelegen

mijn dag is goed
Ja doei.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:15:32 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_55945836
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:13 schreef motorbloempje het volgende:

mijn dag is goed
Leuk is dat he!

Toen ik Zoë net had, zat ze alleen maar onder de bank, heel frustrerend. Op een ochtend kwam ze ineens naast me zitten, en legde toen haar koppie op mijn been

Okee, dat was ook meteen de laatste keer, maar toch
disclaimer
pi_55945931
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wat zijn we slap zeg
Pudding Tarzan
Maar ik ben o-zo-blij dat ik vanmiddag mijn bed in kan.
Al vind ik 't wel heel jammer dat ik jou dan niet zie vandaag.
***Levi was here***
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:20:49 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_55945955
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:20 schreef Levitation het volgende:

[..]

Pudding Tarzan
Maar ik ben o-zo-blij dat ik vanmiddag mijn bed in kan.
Al vind ik 't wel heel jammer dat ik jou dan niet zie vandaag.
niet huilen levi we shall meet again someday!
disclaimer
pi_55945990
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

niet huilen levi we shall meet again someday!
Gelukkig
Maandag weer pauze-wandelen? Of ga je dan zwemmen?
***Levi was here***
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:22:57 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_55946011
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:22 schreef Levitation het volgende:

[..]

Gelukkig
Maandag weer pauze-wandelen? Of ga je dan zwemmen?
Niet de ganse dag, dus dat moet wel lukken
disclaimer
pi_55946255
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:13 schreef motorbloempje het volgende:

mijn dag is goed
Lief!
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Leuk is dat he!

Toen ik Zoë net had, zat ze alleen maar onder de bank, heel frustrerend. Op een ochtend kwam ze ineens naast me zitten, en legde toen haar koppie op mijn been

Okee, dat was ook meteen de laatste keer, maar toch
Die van mij heeft ook een hele tijd onder een kast gewoond. Ik was heel blij toen ze de eerste keer over mijn schoot liep om naar de andere kant van de bank te komen 2 jaar later en het is een ontzettend aanhankelijk beest, gelukkig nog wel met een eigen willetje.

Ik mag vandaag weer de hele dag zitten Vanmorgen weer ontbeten met brinta, zometeen 3 boterhammen (ik was weer te laat op om komkommer en tomaat te snijden ) Wat ik vanavond ga eten weet ik nog niet. Ik ga zo nog wel even langs de winkel om fruit te halen voor vanmiddag, ik eet echt te weinig fruit.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:34:14 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_55946306
Ik heb net 3 kiwi's en een grapefruit op
disclaimer
pi_55946471
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net 3 kiwi's en een grapefruit op
Ik heb sinds ik op mijn werk zit 2 mandarijnen, 1 sinaasappel, 2 roggebroodjes met kaas en 4 zuurtjes op. Ik ga zo ontzettend snaaien van moe zijn.
***Levi was here***
pi_55947621
Ik zit te overwegen om vanmiddag thuis te gaan werken. Ben ook al zo moe.
Gelukkig mag ik nog even wat enorme databestanden naast elkaar leggen en analyseren, dus dat kan ik thuis ook doen. Na een tukkie dan. En ik moet ook nog dringend winkelen vandaag of morgen.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:30:18 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_55947799
ik ben echt te brak voor woorden, en dat van 7 minuten hardlopen
disclaimer
pi_55947926
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:22 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zit te overwegen om vanmiddag thuis te gaan werken. Ben ook al zo moe.
Gelukkig mag ik nog even wat enorme databestanden naast elkaar leggen en analyseren, dus dat kan ik thuis ook doen. Na een tukkie dan. En ik moet ook nog dringend winkelen vandaag of morgen.
Waarvoor winkelen? Kleding?
pi_55948021
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Waarvoor winkelen? Kleding?
Ik had pas een leuk bloesje gezien bij MEXX, maar ik twijfelde en dus heb ik m niet meegenomen. Zat nog in een India stemming en vond dat 3 euro een normale prijs is voor een bloesje en deze was (afgerijsd en wel) 22,50. Maar nu baal ik wel dat ik m niet heb.
En ik kan nog wel wat broeken gebruiken die niet om mn kont slobberen. En het is uitverkoop!

Stormqueen, die 7 minuten is best veel! Zeker omdat je weer hele andere spieren belast dan je normaal gewend bent! Ga iig vandaag nog een stuk lopen ofzo om je spieren los te maken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 januari 2008 @ 12:43:51 #165
13151 crew  Rewimo
pi_55948138
pi_55948166
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
Je moet wel wat liever voor jezelf zijn! Zoals Lianne al zei: 7 minuten is best veel en je spieren moeten er gewoon nog aan wennen.
Volgende keer gaat 't ongetwijfeld beter. Nu heeft je lijf gewoon rust nodig, en dat moet je 't dus ook geven.

Levi gaat nu haar bed in, gaar van een week hele weel moeten werken zonder feestdagen.
***Levi was here***
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:45:46 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_55948188
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:45 schreef Levitation het volgende:

[..]

Je moet wel wat liever voor jezelf zijn! Zoals Lianne al zei: 7 minuten is best veel en je spieren moeten er gewoon nog aan wennen.
Volgende keer gaat 't ongetwijfeld beter. Nu heeft je lijf gewoon rust nodig, en dat moet je 't dus ook geven.

Levi gaat nu haar bed in, gaar van een week hele weel moeten werken zonder feestdagen.
Ik ben wat beter in lief zijn voor andere mensen geloof ik

Slaap lekker
disclaimer
pi_55950149

Sushi

en net even boodschapjes gedaan met samen.

2 van die aanbieding pakken rundergehak gehaald en in porties van 200gram ingevroren, en bij de Coop waren wat groentemixen in de aanbieding, ook meteen maar ingevroren.. even zuinig aan doen de komende tijd

en zo ga ik hardlopen, en dan met Rewimo even op ziekenbezoek bij Bubsel dus nu snel maar even een rondje lopen en douchen en dan richting ziekenhuis
Ja doei.
pi_55950338
Ik ga eerst een andere onderbroek aantrekken en deze ogenblikkelijk weggooien
Hij is leuk hoor, daar niet van, maar hij zit ellendig
pi_55951731
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:06 schreef freecell het volgende:
Ik ga eerst een andere onderbroek aantrekken en deze ogenblikkelijk weggooien
Hij is leuk hoor, daar niet van, maar hij zit ellendig
Foto

pi_55952607
Ja daag
pi_55956503
Bellie is al in huis

Ik heb haar vanmiddag opgehaald met een vriendin. Ik had vandaag om 14.00 uur vrij vanwege een afspraak, en ik was om half 3 weer thuis.
Dus zijn wij haar op gaan halen.

Ze is niet bang, alleen voor de honden rent ze nog weg, maar dat is heel logisch.
Luna is een beetje aan het blazen, maar dat wordt al minder. Ze zijn hele tijd bij elkaar in de buurd, dus ik vermoed dat dat zeker goed gaat komen.

Ik ben zo blij nu. Eindelijk een tweede poes, hierop heb ik zo lang gewacht
  vrijdag 11 januari 2008 @ 20:32:46 #173
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55959174
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
7 min? Wow, dat wil ik ook kunnen...
Ik baal echt wel dat steeds mijn achillespees op blijft spelen want ik wil zo graag zo'n beginnershardloopschema beginnen.... Dat lijkt me toch echt erg leuk!
Zwemmen enzo dat MOET je weer weg om het te doen, bij wandelen enzo kan je gewoon van huis uit beginnen.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 11 januari 2008 @ 20:34:54 #174
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55959219
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

Sushi
Oooh, wat een skattie!! Je zou haar toch "opvreten"
en Ymme fijn dat je Belle nu echt hebt, lekker genieten.

[ Bericht 3% gewijzigd door uniekhoorn op 11-01-2008 20:40:12 ]
pi_55959970
Ik heb nieuwe computer
pi_55968100
Wat leuk, Riann! Altijd wel een gedoe hoor, bestanden overzetten en zo Ik moet dat nog steeds doen
  zaterdag 12 januari 2008 @ 10:52:07 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_55968650
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

7 min? Wow, dat wil ik ook kunnen...
Ik baal echt wel dat steeds mijn achillespees op blijft spelen want ik wil zo graag zo'n beginnershardloopschema beginnen.... Dat lijkt me toch echt erg leuk!
Zwemmen enzo dat MOET je weer weg om het te doen, bij wandelen enzo kan je gewoon van huis uit beginnen.
Niet achter elkaar hoor
disclaimer
  zaterdag 12 januari 2008 @ 10:53:00 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_55968658
Ik hoop dat het zo ff stopt met kledderweer zijn, bleiblei en ik zouden samen gaan lopen vanmorgen, maar het regent uiteraard
disclaimer
pi_55968895
Zo, tevreden met een pot thee achter de PC
TARA heeft thee voor me gezet Hoe lief is dat! (en geen eigenbelang, want hij hoeft zelf geen thee )
Zonet ontbeten met muesli en yoghurt. Vanmorgen 63,4, wat meer, maar prima Ik ben ook nogal verstopt op het moment (misschien helpt de muesli ) Gaat ook vast wel weer over.

Oja en ik ben gewoon in een vrolijke bui,al moet ik achterlijk veel doen vandaag
pi_55970159
Het zonnetje gaat hier schijnen

En ik ga zo even de stad (Delft) in
pi_55970524
83,9 hier valt me mee als het volgende week minder is om deze tijd, ben ik blij

straks een eindje fietsen naar westervoort om een krabpaal op te halen en dan hard aan de studie, want heb maandag die toetst voor de universiteit
Ja doei.
pi_55971780
Ik zit hier met een heerlijk warm notenbrood en filet americain peper Yummie! Net 1,5 uur gefitnesst. Ging niet echt geweldig, maar misschien kwam dat ook omdat ik vannacht plotseling heel ziek werd Zomaar! Ik werd kotsmisselijk wakker en lag te kreunen van de pijn in mijn buik. Overgegeven (wat is dat toch naar als je helemaal alleen bent ) en vanmorgen werd ik wakker zonder klachten. Heel vaag.
pi_55971911
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 09:51 schreef Isabeau het volgende:
Wat leuk, Riann! Altijd wel een gedoe hoor, bestanden overzetten en zo Ik moet dat nog steeds doen
Zeg dat wel ik heb al download programmatjes eropgezet msn winamp alleen ik moet de top 2000 en foto's nog overzetten van de andere computer naar mijn computer en nog wat spelltjes erop zetten die ik ooit speel en dan is ie in orde dus ik ben al een heel end
pi_55971943
@Isa: TARA heeft dat als hij zichzelf te druk maakt af en toe. Of misschien gewoon iets verkeerds gegeten gisteren?
(teveel walnoten zijn best zwaar voor je ingewanden denk ik!)
  zondag 13 januari 2008 @ 08:52:56 #185
1762 YPPY
Yppiaans
pi_55991829
Lopen in de regen kan ook leuk zijn SQ. Als het niet te koud is dan. Zeker in de zomer vind ik het erg fijn als het miezert. Helemaal omdat ik dan tenminste adem kan halen (hooikoorts).
Gisteren heb ik voor de 6e keer les 3 gelopen. Morgen toch maar eens les 4 doen. Het is maar 5 minuten langer, moet te doen zijn.

Vast iets verkeerds gegeten Isa en als dat eruit is, gaat het meteen veel beter.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_55992051
Goedemorgen
lekker aan het ontbijten hier
pi_55992810
ik wil vandaag les 4 gaan lopen.. best wel eng..

want ben bang dat er een les komt, dat ik moet afhaken halverwege, omdat ik het niet meer trek ofzo..
Heb tot nu toe de 3 lessen uitgelopen, af en toe beetje écht doorzetten, maar geen echt grote problemen tot nu toe..

en als k dan hoor dat les 4 vijf minuten langer is...
Ja doei.
pi_55992839
quote:
Op zondag 13 januari 2008 11:00 schreef motorbloempje het volgende:

want ben bang dat er een les komt, dat ik moet afhaken halverwege, omdat ik het niet meer trek ofzo..
Heb tot nu toe de 3 lessen uitgelopen, af en toe beetje écht doorzetten, maar geen echt grote problemen tot nu toe..

Meestal word het toch wel zo opgebouwd dat het je het steeds net volhoud.
Maar als de vorige les echt te moeilijk was kan je die het beste gewoon nog een keer herhalen
pi_55992899
het was niet te moeilijk vorige les daarom ga ik vandaag ook les 4 lopen maar ergens in mn achterhoofd speelt: maar er moet toch een les komen dat ik het écht niet meer trek

(eigenlijk mag ik van Evy morgen pas weer maar ik wil vandaag weer )
Ja doei.
pi_55992963
quote:
Op zondag 13 januari 2008 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
het was niet te moeilijk vorige les daarom ga ik vandaag ook les 4 lopen maar ergens in mn achterhoofd speelt: maar er moet toch een les komen dat ik het écht niet meer trek

(eigenlijk mag ik van Evy morgen pas weer maar ik wil vandaag weer )
Als de vorige les goed ging dan moet je er van uit gaan dat het nu ook wel weer goed zal gaan
pi_55994346
laten we het hopen

ik ga eerst zo maar beginnen aan het leren voor morgen dan heb ik de universiteitstoelatingstoets

*ril* dus als ik klaar ben voor het donker, ga ik nog even lopen, anders houd ik me aan Evy's rooster en ga ik morgen pas weer
Ja doei.
pi_55994457
Ik denk dat ik vanavond na het avondeten nog ff ga lopen (les 3)
pi_55994665
Er is een speciaal topic voor iedereen die met Start-to-run olv Evy loopt.
pi_55994692
quote:
Op zondag 13 januari 2008 12:43 schreef Isabeau het volgende:
Er is een speciaal topic voor iedereen die met Start-to-run olv Evy loopt.
Ookal is het niet zo populair meer als een paar maanden geleden
pi_55994871
ik houd me wel hier en op het chocoforum
Ja doei.
pi_55995948
quote:
Op zondag 13 januari 2008 11:00 schreef motorbloempje het volgende:

Ondanks Isa'waarschuwing nog 1 ding: Dit gevoel heb ik de hele Evy reeks gehad "pfff, dit was zo moeilijk, nog meer red ik niet" maar ik heb de eerste les uitgelopen zonder lessen dubbel te doen!

Ontopic: luch met croissantjes!
pi_55997224
je mag het hier toch gewoon over evy hebben? of is katten meer ontopic?
pi_55997710
Natuurlijk mag je het hier ook over Evy hebben, sporten hoort bij willen afvallen Maar ik dacht dat het misschien leuk was om ook in het 'hardlopen met Evy' topic erover te kletsen
pi_55997739
quote:
Op zondag 13 januari 2008 14:35 schreef Isabeau het volgende:
Natuurlijk mag je het hier ook over Evy hebben, sporten hoort bij willen afvallen Maar ik dacht dat het misschien leuk was om ook in het 'hardlopen met Evy' topic erover te kletsen
Dat dacht ik ook dat je bedoelde, maar omdat Freecell het net deed klinken of het offtopic was
pi_55998303
Zo was het niet bedoeld hoor, ik vind sporten méér ontopic dan heel veel van de andere berichten in deze topicreeks (en eh, daar wil ik niet mee zeggen dat jullie daarmee moeten ophouden, alsjeblieft niet! )
pi_55998840
het gaat hier de helft van de tijd offtopic
pi_55999721
mandarijntjes

studeren moeilijk mèn

maar, na een korte pauze zo weer door met Predicatenlogica
Ja doei.
pi_56004078
Les 4 al gelopen MoBlo?
pi_56004770
Ik wou vanmiddag skaten, maar na een halve kilometer ging een skate kapot, en skate nummer twee begaf het vlak bij huis Kunststof delen zijn afgebroken, niet te vervangen, dus dat wordt nieuwe skates halen.
Nou waren deze skates al ruim 10 jaar oud, toch baal ik enorm dat ze stuk zijn. Skaten is leuk
  zondag 13 januari 2008 @ 19:14:19 #205
1762 YPPY
Yppiaans
pi_56005288
De les 4 die ik ga lopen is van de tweede serie MoBlo, maak je geen zorgen dus.
*OUD heilige*
pi_56005461
omearos, volgende keer dus geen skates met een kunststof frame

wij zijn net ook nog ff een stukje wezen skaten, bovenop de wandeling van vanmiddag... Dus nu heb ik het ook wel weer even gehad voor vandaag
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56005711
quote:
Op zondag 13 januari 2008 18:16 schreef Miss_S het volgende:
Les 4 al gelopen MoBlo?
morgen dus, gewoon volgens het Evy schema.. heb me dood zitten leren, wel zitten twijfelen, maar morgen, als de toets erop zit, loop ik met een geruster hart denk ik

dus morgen na de toets even de spanningen eraf lopen
Ja doei.
pi_56005810
quote:
Op zondag 13 januari 2008 19:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

morgen dus, gewoon volgens het Evy schema.. heb me dood zitten leren, wel zitten twijfelen, maar morgen, als de toets erop zit, loop ik met een geruster hart denk ik

dus morgen na de toets even de spanningen eraf lopen
Dat is altijd lekker, misschien dat ik morgen ook weer ga lopen.
Eigenlijk hoor je rust te houden maar zo'n zware inspanning is het nu ook weer niet.
pi_56005883
Ik ga morgen ook weer hardlopen het was even zwaar, maar... het lukt

Doei.
pi_56006191
Ik heb een ijsje!
Sinaasappel
pi_56006314
heb je nou een ijsje of een sinaasappel?

ijsjes.. hm.. we hebben nu weer een vriezer... binnenkort eens festini perenijsjes halen
Ja doei.
pi_56006417
quote:
Op zondag 13 januari 2008 19:23 schreef teigan het volgende:
omearos, volgende keer dus geen skates met een kunststof frame

wij zijn net ook nog ff een stukje wezen skaten, bovenop de wandeling van vanmiddag... Dus nu heb ik het ook wel weer even gehad voor vandaag
Het was die kunststof-sluiting die rond je enkel gaat, die brak af Verder jarenlang prima op geskate. Binnenkort maar eens op zoek naar andere en dan kijken wat voor materiaal er te kiezen is.

Ik heb gister een kratje mandarijnen gehaald, dus zit nu af en toe een mandarijntje te snoepen
pi_56006934
quote:
Op zondag 13 januari 2008 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
heb je nou een ijsje of een sinaasappel?

ijsjes.. hm.. we hebben nu weer een vriezer... binnenkort eens festini perenijsjes halen
Sinaasappelijsje
  zondag 13 januari 2008 @ 21:48:20 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_56008787
Gisteren weer Evy geprobeerd maar het ging nog dramatischer dan donderdag
Nu hebben we maar gewoon elke keer gelopen tot ik geen adem meer had, dan wandelen tot ik weer adem had, en dan weer hardlopen enz. Evy is nog net iets te hoog gegrepen voor iemand die nooit meer heeft gerend sinds 5 HAVO
Maar morgen ga ik naar het zwembad, eens kijken of ik de 2 km haal
disclaimer
pi_56008930
quote:
Op zondag 13 januari 2008 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
Gisteren weer Evy geprobeerd maar het ging nog dramatischer dan donderdag
Nu hebben we maar gewoon elke keer gelopen tot ik geen adem meer had, dan wandelen tot ik weer adem had, en dan weer hardlopen enz. Evy is nog net iets te hoog gegrepen voor iemand die nooit meer heeft gerend sinds 5 HAVO
Maar morgen ga ik naar het zwembad, eens kijken of ik de 2 km haal
Misschien een idee om het schema van runnersweb te proberen?
Die is een stuk makkelijker dan Evy, daar ga je pas in week 5 drie minuten achter elkaar lopen.
  zondag 13 januari 2008 @ 21:57:57 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_56009047
Ja, dat is inderdaad ook wel een idee. Ik moet wel zeggen dat ik vandaag minder last had van mijn benen dan eergister, het is tenminste iets
disclaimer
pi_56009076
quote:
Op zondag 13 januari 2008 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, dat is inderdaad ook wel een idee. Ik moet wel zeggen dat ik vandaag minder last had van mijn benen dan eergister, het is tenminste iets
Toch een positief iets
  zondag 13 januari 2008 @ 22:00:37 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_56009133
Bedoel je deze, Miss_S?
quote:
Week 2
Training 1 5x (1 min. hardlopen, 3 min. wandelen)
Training 2 5x (1 min. hardlopen, 2 min. wandelen)
Training 3 5x (1 min. hardlopen, 3 min. wandelen)

Week 3
Training 1 5x (2 min. hardlopen, 2 min. wandelen)
Training 2 5x (2 min. hardlopen, 2 min. wandelen)
Training 3 4x (3 min. hardlopen, 2 min. wandelen)

Week 4
Training 1 4x (3 min. hardlopen, 2 min. wandelen)
Training 2 3x (4 min. hardlopen, 2 min. wandelen)
Training 3 4x (3 min. hardlopen, 2 min. wandelen)
disclaimer
pi_56009239
niet helemaal volgens mij
deze bedoel ik http://www.runnersweb.nl/Training/Beginners/Beginnersschema1.htm
en je loopt 3x in de week hetzelfde
  zondag 13 januari 2008 @ 22:07:01 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_56009289
Vaag, die ene heb ik van de site van runnersworld

Maar ik zal deze ook even bij de favorieten plakken Eerst maar eens met een papschema beginnen
disclaimer
pi_56009371
quote:
Op zondag 13 januari 2008 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
Vaag, die ene heb ik van de site van runnersworld

Maar ik zal deze ook even bij de favorieten plakken Eerst maar eens met een papschema beginnen
Les 1 van Evy staat ongeveer gelijk aan les 21 daar nu snap ik ook waarom ik Evy de eerste keer zo moeilijk vond terwijl ik het andere schema al had uitgelopen
  zondag 13 januari 2008 @ 22:10:59 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_56009407
ik ben gelukkig niet de enige die er moeite mee heeft
En ik zit al op dag 8 van mijn alcoholvrije maand, misschien gaat dat me ook helpen
disclaimer
pi_56009479
quote:
Op zondag 13 januari 2008 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben gelukkig niet de enige die er moeite mee heeft
En ik zit al op dag 8 van mijn alcoholvrije maand, misschien gaat dat me ook helpen
Volgens mij zijn er nog genoeg die er inderdaad ook moeite mee hebben
en een alcoholvrije maand? ik probeer altijd 5 alcoholvrije dagen in 1 week
pi_56009561
jeetje

ik heb gisteren 2 biertjes gehad, wel twee lekkere

mag van mezelf nu om het weekend 2 lekkere biertjes dan blijft het én te doen, en des te lekkerder ik die biertjes vind

Ik was bij Evy vooral vol verbazing dat ik les 1 vrij makkelijk kon doen terwijl ik dus echt een beroerde conditie heb.. vroeger ook nooit kunnen hardlopen (coopertest) enzo misschien helpt het dat ik niet meer rook ofzo.. maar dat doen jullie ook niet, toch?

nou ja, nu nog even weer verder blokken, en morgen les 4
Ja doei.
pi_56009599
quote:
Op zondag 13 januari 2008 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
jeetje

ik heb gisteren 2 biertjes gehad, wel twee lekkere

mag van mezelf nu om het weekend 2 lekkere biertjes dan blijft het én te doen, en des te lekkerder ik die biertjes vind

Ik was bij Evy vooral vol verbazing dat ik les 1 vrij makkelijk kon doen terwijl ik dus echt een beroerde conditie heb.. vroeger ook nooit kunnen hardlopen (coopertest) enzo misschien helpt het dat ik niet meer rook ofzo.. maar dat doen jullie ook niet, toch?

nou ja, nu nog even weer verder blokken, en morgen les 4
Ik rook ook niet maar misschien omdat ik van kleins af aan echt flink overgewicht had dat ik nooit iets van een conditie heb gehad
pi_56009751
Les 1 ging bij mij ook, ik was wel moe op het einde, maar het ging wel
En ik had ook een conditie van niets.
pi_56009815
ik heb 14 jaar lang gezwommen (heb bij de reddingsbrigade van Den Haag gewerkt) en had een érg goede zwemconditie.. Echter: hardlopen was áltijd weer een ramp.. ook op strand..

we moesten altijd een looptest doen elk seizoen, die je moest halen, anders mocht je niet meedraaien.. ja.. ik heb hem altijd gehaald, maar vraag niet hoe.. altijd net aan..

weet even niet meer binnen welke tijd, maar het ging op 1200meter die je moest lopen binnen een bepaalde tijd.. hoe ik dat ooit gehaald heb, geen idee.. terwlijk ik makkelijk de 100 meter in 1 minuut 20 zwom met daarachter 25 meter onder water zwom

dus ik dénk dat dat het dan moet zijn.. nooit echt overgewicht gehad... als in BMI > 28 omdat ik veel sportte, maar nu zit ik op 27.6 ofzo dus dat mag wel weer een stuk minder..
Woog altijd bij ongeveer dezelfde lengte ongeveer 70 kilo, en dat was eigenlijk wel prima:) al werd ik toen ook al uitgescholden voor 'dik varken', terwijl ik nu een moord doe voor dat gewicht
Ja doei.
  zondag 13 januari 2008 @ 22:52:37 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_56010774
Mja, ik ben wel van het niveau 1 pakje per dag roken, en ik drink op een goede avond met gemak 10 flessen bier weg dus ik ben niet echt goed referentiemateriaal
disclaimer
pi_56016823
Eens kijken of ik deze week weer wat kan gaan hardlopen... heb nu 2 keer niet gelopen en eigenlijk mis ik het heel erg. Maar ik was gewoon écht te moe. Deze week ga ik er weer voor. Ik moet in maart toch echt met gemak 5km kunnen lopen, anders wordt die CityPierCity nog afzien.

SQ, over Evy... het was voor mij ook veel te zwaar om mee te beginnen. Ik heb eerst met een schema van hardloopschema.nl gelopen. Was de allergemakkelijkste die ze hadden, beginnersschema met hele rustige opbouw. Vond ik in het begin al zwaar zat. Vooral ook omdat ik nogal blessuregevoelig ben/was.

Voorbeeld van dit schema (3 keer per week hardlopen):
quote:
Training 1
5x1 minuut rustig aan hardlopen
tussendoor 2 minuten wandelen

Training 2

Training 3
1x2 minuten rustig aan hardlopen

Training 4
3x1 minuut rustig aan hardlopen
3x2 minuten rustig aan hardlopen

Training 5
4x1 minuut rustig aan hardlopen
3x2 minuten rustig aan hardlopen

Training 6
4x1 minuut rustig aan hardlopen
4x2 minuten rustig aan hardlopen
***Levi was here***
pi_56016989
Ik ben ooit begonnen met 5x2 minuten snelwandelen afgewisseld met steeds 2min wandelen. Na een tijdje 1x langzaam joggen ipv snlwandelen (zelfde snelheid, maar dan sprongetjes zeg maar) Dan 2x, 3x, enz. tot ik 5x 2min kon joggen.
Dat was mijn schema om, onder begeleiding, te leren hardlopen zonder last te krijgen van mijn astma. Daar heb ik 3 maanden over gedaan, en toen kon ik dus 5x 2min joggen op een tempo van ongeveer 5 km/u
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 januari 2008 @ 09:15:52 #231
13151 crew  Rewimo
pi_56017129
MoBlo, succes met je toets vandaag! Hoe laat moet je?
pi_56017311
dank je

ik ga zo weg, met René mee.. kan ik nog even leren, en dan mag ik me om 13.00 melden

*ril*
Ja doei.
pi_56017318
quote:
Op maandag 14 januari 2008 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
dank je

ik ga zo weg, met René mee.. kan ik nog even leren, en dan mag ik me om 13.00 melden

*ril*
SUCCES!
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 januari 2008 @ 09:28:46 #234
13151 crew  Rewimo
pi_56017322
Zet hem op, joh, je redt het echt wel
  maandag 14 januari 2008 @ 09:57:57 #235
149959 SQ
snelle trees
pi_56017717
Succes moblo!

Zo. Maandag. Solliciteren
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 januari 2008 @ 10:06:36 #236
13151 crew  Rewimo
pi_56017853
quote:
Op maandag 14 januari 2008 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
Zo. Maandag. Solliciteren
Er komt zo te zien binnenkort een plekje vrij bij de Action
  maandag 14 januari 2008 @ 10:07:46 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_56017871
quote:
Mja, met 300 euro per maand kom ik nèt niet rond denk ik
disclaimer
pi_56018061
succes moblo
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 januari 2008 @ 12:39:07 #239
13151 crew  Rewimo
pi_56021186
Weer een berichtje over Bubsel

Gaat nog niet helemaal jofel helaas...
pi_56021687
SQ, we hadden een halve afspraak om te gaan wandelen, maar ik was vergeten dat ik een overleg heb van 1 tot 2. Ben net even snel een blokje om geweest. Morgen wandelen?
***Levi was here***
pi_56023050
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:39 schreef Rewimo het volgende:
Weer een berichtje over Bubsel

Gaat nog niet helemaal jofel helaas...
Misschien goed voor de jonge mensen in dat topic, dat ze toch niet zo snel operatie gaan overwegen
pi_56023616
Ik neem aan dat niemand een operatie snel overweegt, Miss S. De resultaten zijn vaak geweldig, maar als je je een beetje inleest dan vind je op internet ook veel verhalen waarbij het allemaal niet vlekkeloos verloopt of waarbij diverse complicaties ontstaan. Opereren is áltijd risicovol, wat voor operatie het ook is.

Ik hoop dat het met Bubsel snel beter zal gaan!
pi_56024236
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik neem aan dat niemand een operatie snel overweegt, Miss S. De resultaten zijn vaak geweldig, maar als je je een beetje inleest dan vind je op internet ook veel verhalen waarbij het allemaal niet vlekkeloos verloopt of waarbij diverse complicaties ontstaan. Opereren is áltijd risicovol, wat voor operatie het ook is.

Ik hoop dat het met Bubsel snel beter zal gaan!
Maar steeds meer mensen zien het wel als de oplossing, zonder erbij na te denken dat het dus ook fout kan gaan.
En er veel veiligere manieren zijn om af te vallen (die dan inderdaad niet zo eenvoudig zijn)
  maandag 14 januari 2008 @ 14:51:46 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_56024349
Ik moet altijd denken aan een man die ik ooit op TV zag, woog eerst 250 kilo ofzo, kreeg een GBP, viel af tot 80 kilo, nam zelfs een fitnessvideo op en at zich daarna gewoon weer vol. Weegt nu 300 kilo, als hij nog leeft.
Ik had toen echt zoiets van: je kan de meest magische middelen toepassen, maar uiteindelijk komt het allemaal op je eigen wilskracht aan.
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 januari 2008 @ 14:53:08 #245
13151 crew  Rewimo
pi_56024380
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:46 schreef Miss_S het volgende:
Maar steeds meer mensen zien het wel als de oplossing, zonder erbij na te denken dat het dus ook fout kan gaan.
En er veel veiligere manieren zijn om af te vallen (die dan inderdaad niet zo eenvoudig zijn)
Hoe kom jij erbij dat WLS eenvoudig is
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 januari 2008 @ 14:54:27 #246
13151 crew  Rewimo
pi_56024408
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet altijd denken aan een man die ik ooit op TV zag, woog eerst 250 kilo ofzo, kreeg een GBP, viel af tot 80 kilo, nam zelfs een fitnessvideo op en at zich daarna gewoon weer vol. Weegt nu 300 kilo, als hij nog leeft.
Ik had toen echt zoiets van: je kan de meest magische middelen toepassen, maar uiteindelijk komt het allemaal op je eigen wilskracht aan.
Klopt. Ook een WLS is niet meer dan een hulpmiddel. Het is geen manier om af te vallen en je daarna ongegeneerd vol te vreten. Dan werkt het niet.
pi_56024410
Ja, het wordt wel steeds 'algemener' om je te laten opereren heb ik het gevoel. Al gaat het vaak wel om mensen die al héél veel hebben geprobeerd op dieetgebied en dit als enige uitweg zien om ooit nog wat slanker te kunnen worden. Ik ga er maar vanuit dat de screening goed is en mensen zich wel degelijk goed voorbereiden. Of ze ook echt beseffen hoe gevaarlijk het kan worden, dat kan ik niet inschatten. Gelukkig gaat het meestal goed en ik neem gemakshalve maar gewoon aan dat het ook met Bubsel helemaal goed gaat komen

En er zijn inderdaad veel veilige manieren om gewicht kwijt te raken, alleen is dat voor veel mensen zo'n moeilijk gevecht met zichzelf dat het ze echt niet lukt. Hoeveel discipline ze ook hebben op andere gebieden in hun leven Ik heb zelf ook jarenlang geworstelt en alhoewel het nu echt super gaat, herinner ik me wel al die heel erg moeilijke momenten nog en ik weet niet wat ik zou doen als ik 150 kilo + zou zijn. Besef wel dat als je dan 30 kilo afvalt, wat heel erg veel is, je nog steeds 120+ bent en dus nog steeds best dik
pi_56024416
Miss_S....geloof mij. Je kan echt niet over 1 nachts ijs gaan bij een dergelijke operatie. Je moet eerst een traject door bij een dietiste, en de chirurg en dan moet je ook nog eens heel goed kunnen motiveren waarom je geopereerd wil worden bij de verzekering. De eisen zijn best hoog!

Het is overigens de beste beslissing die ik ooit gemaakt heb!

en nu ga ik even bloed laten prikken om te kijken of ik tekorten heb
  † In Memoriam † maandag 14 januari 2008 @ 15:00:49 #249
43556 miss_dynastie
pi_56024535
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:54 schreef Isabeau het volgende:
Al gaat het vaak wel om mensen die al héél veel hebben geprobeerd op dieetgebied en dit als enige uitweg zien om ooit nog wat slanker te kunnen worden.
Probleem is dat er nu steeds meer mensen komen die het als simpele uitweg zien. Die alleen de positieve kanten zien en niet de negatieve. Ik kan het verhaal niet meer vinden, maar een meisje met ietsje overgewicht (BMI 28 of zo), kon uiteraard niet geholpen worden, vreet er in een jaar 10 BMI-punten aan en nananana, nu kom je wel in aanmerking. Dan denk ik: voor de dokter die haar gaat helpen. Laat haar eerst eens een jaar sporten en lijnen onder begeleiding en dan zien we wel verder.
  maandag 14 januari 2008 @ 15:00:54 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_56024537
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:54 schreef Isabeau het volgende:
Ja, het wordt wel steeds 'algemener' om je te laten opereren heb ik het gevoel. Al gaat het vaak wel om mensen die al héél veel hebben geprobeerd op dieetgebied en dit als enige uitweg zien om ooit nog wat slanker te kunnen worden. Ik ga er maar vanuit dat de screening goed is en mensen zich wel degelijk goed voorbereiden. Of ze ook echt beseffen hoe gevaarlijk het kan worden, dat kan ik niet inschatten. Gelukkig gaat het meestal goed en ik neem gemakshalve maar gewoon aan dat het ook met Bubsel helemaal goed gaat komen

En er zijn inderdaad veel veilige manieren om gewicht kwijt te raken, alleen is dat voor veel mensen zo'n moeilijk gevecht met zichzelf dat het ze echt niet lukt. Hoeveel discipline ze ook hebben op andere gebieden in hun leven Ik heb zelf ook jarenlang geworstelt en alhoewel het nu echt super gaat, herinner ik me wel al die heel erg moeilijke momenten nog en ik weet niet wat ik zou doen als ik 150 kilo + zou zijn. Besef wel dat als je dan 30 kilo afvalt, wat heel erg veel is, je nog steeds 120+ bent en dus nog steeds best dik
Ik ken een jongen die ook iets van 150 weegt. Ik heb 'm eens gevraagd waarom hij er niets aan deed. Toen vertelde hij me dat hij ruim 35 kilo was afgevallen, maar dat niemand het aan hem zag, het maakte voor hem dus geen enkel evrschil en is toen weer gewoon gaan eten
disclaimer
pi_56024546
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:53 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hoe kom jij erbij dat WLS eenvoudig is
Het lijkt me eenvoudiger omdat als er niet meer in gaat je ook niet kan eten.
Het is moeilijker als je jezelf moet tegen houden en elke dag gemotiveerd moet houden om naar de sportschool te gaan
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 januari 2008 @ 15:07:55 #252
13151 crew  Rewimo
pi_56024634
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ken een jongen die ook iets van 150 weegt. Ik heb 'm eens gevraagd waarom hij er niets aan deed. Toen vertelde hij me dat hij ruim 35 kilo was afgevallen, maar dat niemand het aan hem zag, het maakte voor hem dus geen enkel evrschil en is toen weer gewoon gaan eten
Ja, dat is echt triest. Dat is ook het moeilijke als je echt heel veel te zwaar bent Dan kun je nog zo je best doen maar niemand ziet het verschil. En 35 kilo afvallen is echt een topprestatie! Bij iemand van 100 kilo valt het op, bij iemand van 150 niet
pi_56024685
Ik zou een operatie niet durven
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
Als hij het deed voor anderen is dat niet vreemd, zodra je het voor jezelf doet ga je wel door ook al ziet niemand het in het begin.
pi_56024700
Maar niemand word toch wakker en weegt 'opeens' 150 kilo?
Ik woog ook 100 kilo en ik wist toen ook dat ik iets kon gaan doen of inderdaad naar die 150 gaan.
pi_56024705
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het is moeilijker als je jezelf moet tegen houden en elke dag gemotiveerd moet houden om naar de sportschool te gaan
Sportschool is absoluut niet perse nodig. Met wandelen en fietsen kan je al behoorlijk wat beweging krijgen.
Daarbuiten schijnen sommige mensen met een maagband nog steeds behoorlijke hoeveelheden vloeibare dingen naar binnen te krijgen. Als je dan denkt aan chocolademelk, sapjes of ijs (op den duur ook vloeibaar) kan dat er nog in hakken en kan je nog steeds aankomen.
Ik denk dat het nog steeds een heel gevecht is eigenlijk, maar soms is het wel nodig om sneller af te vallen dan je kan op reguliere wijze.
Het mooi kotsende meisje.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 januari 2008 @ 15:11:23 #256
13151 crew  Rewimo
pi_56024707
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:01 schreef Miss_S het volgende:
Het is ook erg eenvoudig om de rest van je leven rekening te moeten houden met wat je eet, elke drie maanden bloedcontroles laten doen, vitaminesupplementen nemen, je darmen van slag hebben als iets verkeerd valt, maagkramp omdat je niet weet wanneer je die ene hap te veel neemt enz.

Of denk je dat je na die operatie klaar bent voor de rest van je leven?
  maandag 14 januari 2008 @ 15:12:23 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_56024724
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:10 schreef omearos het volgende:
Ik zou een operatie niet durven
[..]

Als hij het deed voor anderen is dat niet vreemd, zodra je het voor jezelf doet ga je wel door ook al ziet niemand het in het begin.
Ik weet het niet, hij was 32, en zijn hele leven al bekend als Dikke Hein. Ik denk dat het ook moeilijk is om daar uit los te breken, als dat je hele imago is, hoe gek dat ook klinkt.
En geloof me, iedereen valt af voor sociale acceptatie, ook al brullen ze nog zo hard dat het niet zo is
disclaimer
pi_56024744
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:11 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Het is ook erg eenvoudig om de rest van je leven rekening te moeten houden met wat je eet, elke drie maanden bloedcontroles laten doen, vitaminesupplementen nemen, je darmen van slag hebben als iets verkeerd valt, maagkramp omdat je niet weet wanneer je die ene hap te veel neemt enz.

Of denk je dat je na die operatie klaar bent voor de rest van je leven?
Nee, maar daar heb je zelf voor gekozen.
En je weet dat dat komt en je er zelf niets aan kan doen, en dat is iets anders dan wanneer je niet voor een operatie kiest.
  maandag 14 januari 2008 @ 15:13:17 #259
149959 SQ
snelle trees
pi_56024746
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:11 schreef Miss_S het volgende:
Maar niemand word toch wakker en weegt 'opeens' 150 kilo?
Ik woog ook 100 kilo en ik wist toen ook dat ik iets kon gaan doen of inderdaad naar die 150 gaan.
Niet iedereen kan die knop dus omzetten. snap dat nou eens
disclaimer
pi_56024764
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Niet iedereen kan die knop dus omzetten. snap dat nou eens
Dat begrijp ik, maar voordat je 150 weegt moet je toch heel veel knopjes tegen gekomen zijn of zie ik dat verkeerd?
  maandag 14 januari 2008 @ 15:15:22 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_56024791
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat begrijp ik, maar voordat je 150 weegt moet je toch heel veel knopjes tegen gekomen zijn of zie ik dat verkeerd?
als alles in het leven zo makkelijk was als jij suggereert, dan was er ook geen werkloosheid, armoede, drugsverslaving, oorlog en honger, maar ik denk dat er tig miljard voorbeelden te noemen zijn om aan te tonen dat het in het echte leven lang niet altijd zo gaat
disclaimer
pi_56024822
Ik wilde net zeggen, dat als het zo eenvoudig was dan was de dieetindustrie geen miljardenindustrie en was iedereen slank Maar dat is dus niet zo Em al die mensen zijn helemaal niet lui, dom of ongedisciplineerd.
  maandag 14 januari 2008 @ 15:18:13 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_56024846
Nou, ik ben best een beetje lui en ongedisciplineerd hoor
disclaimer
pi_56024869
En het is altijd makkelijk om te zeggen er zijn nog 100 duizenden andere die het niet kunnen, dan het gewoon bij jezelf te zoeken en het gewoon te gaan doen.
Ja sorry ik kan er inderdaad niet zo moeilijk over doen
  maandag 14 januari 2008 @ 15:20:02 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_56024886
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:19 schreef Miss_S het volgende:
En het is altijd makkelijk om te zeggen er zijn nog 100 duizenden andere die het niet kunnen, dan het gewoon bij jezelf te zoeken en het gewoon te gaan doen.
Jij hebt echt het empathisch vermogen van een strontvlieg he?
disclaimer
pi_56024905
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jij hebt echt het empathisch vermogen van een strontvlieg he?
Nee hoor, maar als het hier over gaat hoor je mensen altijd alleen maar met smoesjes komen.
  maandag 14 januari 2008 @ 15:23:54 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_56024958
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nee hoor, maar als het hier over gaat hoor je mensen altijd alleen maar met smoesjes komen.
tuurlijk joh
Serieus, niet alles is altijd even makkelijk. Jij hebt een warm huis, je kan naar school, je hebt familie en vrienden en hoeft nog niet te werken voor je geld. Je hebt nauwelijks wat van het leven gezien. Neem nou maar gewoon eens aan dat het leven lang niet voor iedereen even makkelijk is, en dat door bepaalde factoren sommige doelen niet tot nauwelijks bereikbaar zijn!

why do I even try?
disclaimer
pi_56024970
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:19 schreef Miss_S het volgende:
Waarom duurt het dan zo lang voordat jij op je streefgewicht bent? Hoe lang ben je al bezig? Waarom schiet je dan niet harder op als het allemaal niet zo moeilijk is?

Iedereen is anders, ik ben nu in een jaar ruim 10kg kwijt, periodes van snel afvallen en periodes van niks afvallen, geen idee waarin het verschil zat. Afvallen is lastig en onlogisch
pi_56025043
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

tuurlijk joh
Serieus, niet alles is altijd even makkelijk. Jij hebt een warm huis, je kan naar school, je hebt familie en vrienden en hoeft nog niet te werken voor je geld. Je hebt nauwelijks wat van het leven gezien. Neem nou maar gewoon eens aan dat het leven lang niet voor iedereen even makkelijk is, en dat door bepaalde factoren sommige doelen niet tot nauwelijks bereikbaar zijn!

why do I even try?
Misschien moet je niet proberen te weten hoe mijn leven is heb waarschijnlijk meer shit meegemaakt dan de meeste hier
pi_56025074
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:24 schreef omearos het volgende:

[..]

Waarom duurt het dan zo lang voordat jij op je streefgewicht bent? Hoe lang ben je al bezig? Waarom schiet je dan niet harder op als het allemaal niet zo moeilijk is?

Iedereen is anders, ik ben nu in een jaar ruim 10kg kwijt, periodes van snel afvallen en periodes van niks afvallen, geen idee waarin het verschil zat. Afvallen is lastig en onlogisch
Omdat het beter is om rustig af te vallen, daarom
Ik ben nu 3 jaar bezig en dus mooi bijna 10 kilo kwijt elk jaar, en ik die jaren dus ook nog geen een keer aangekomen
  maandag 14 januari 2008 @ 15:30:01 #271
149959 SQ
snelle trees
pi_56025075
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Misschien moet je niet proberen te weten hoe mijn leven is heb waarschijnlijk meer shit meegemaakt dan de meeste hier
Nou meid! Dat is dus mijn punt!
Jij oordeelt toch ook constant over anderen zonder ook maar IETS te weten!
Kap daar dan zelf eerst eens mee als je niet wil dat dit gebeurt!
disclaimer
pi_56025097
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nou meid! Dat is dus mijn punt!
Jij oordeelt toch ook constant over anderen zonder ook maar IETS te weten!
Kap daar dan zelf eerst eens mee als je niet wil dat dit gebeurt!
Ik oordeel over niemands leven, ik geef alleen mijn mening over afvallen en dat kan je niet moeilijker maken dat dat het is
  maandag 14 januari 2008 @ 15:33:39 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_56025144
Shiiiit zeg, jij doet serieus HBO?

Ik denk dat ik maar even boodschappen ga doen
disclaimer
  maandag 14 januari 2008 @ 15:36:27 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56025198
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik ben nu 3 jaar bezig en dus mooi bijna 10 kilo kwijt elk jaar, en ik die jaren dus ook nog geen een keer aangekomen
Hm, volgens mij zei je eens dat je 5 jaar lang 5 kg per jaar afviel.
Niet meer actief op Fok!
pi_56025359
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Misschien moet je je eigen lijngeschiedenis op Fok eens opzoeken, want je hebt genoeg geschommeld en bent al een stuk langer dan die drie jaar bezig.

Leuk he, fok
  maandag 14 januari 2008 @ 15:45:33 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56025387
Je kunt ook het beginnersschema van Hardloopschema.nl gaan volgen. Dan loop je niet 3 keer per week hetzelfde schema.
Ik ga over een half uurtje weer lopen .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 14 januari 2008 @ 15:45:52 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56025396
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:44 schreef omearos het volgende:

[..]

Misschien moet je je eigen lijngeschiedenis op Fok eens opzoeken, want je hebt genoeg geschommeld en bent al een stuk langer dan die drie jaar bezig.

Leuk he, fok
.
Niet meer actief op Fok!
pi_56025471
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik durf deze positie absoluut te betwijfelen, maargoed.

Ik snap aan de ene kant inderdaad niet hoe iemand op een ochtend wakker kan worden en niet meer uit zijn bed kan (zoals je op TV nog wel eens ziet) omdat hij simpelweg te dik is.

Aan de andere kant zie ik ook mensen die heel erg hun best doen en niet afvallen en mensen zoals ikzelf, waarbij het opeens! soepel gaat.
Bij mij is het ook eerst een flink aantal jaren niet gelukt, het knopje is soms erg moeilijk te vinden.

Ik vind dat mensen héél goed moeten nadenken over een operatie, maar ik denk dat de screening voor de operaties ook wel goed is in Nederland
pi_56025896
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:44 schreef omearos het volgende:

[..]

Leuk he, fok
Ik ben nooit meer dan die paar kilo die mijn weegschaal schommelt 'aangekomen'
En ik ben inderdaad langer bezig maar echt serieus 3 jaar nu
pi_56025917
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:48 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik durf deze positie absoluut te betwijfelen, maargoed.
Why?
pi_56026107
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Why?
Omdat je niet het alleenrecht hebt op een rotjeugd.
***Levi was here***
pi_56026139
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:14 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook meer van waarom ik niet?
  maandag 14 januari 2008 @ 16:16:12 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_56026144
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:14 schreef Levitation het volgende:

[..]

je was me voor
disclaimer
pi_56026164
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

je was me voor
Ik ben dan ook ouder...
***Levi was here***
  maandag 14 januari 2008 @ 16:17:26 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_56026178
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook meer van waarom ik niet?
Je zegt dat je meer shit hebt meegemaakt dan de meesten hier. Er wordt niet aan getwijfeld DAT je shit hebt meegemaakt, alleen hebben de meesten hier dat wel
disclaimer
  maandag 14 januari 2008 @ 16:17:52 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_56026192
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:17 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ben dan ook ouder...
Goed geconserveerd wel
disclaimer
pi_56026242
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Goed geconserveerd wel
Vet is een goed conserveermiddel
***Levi was here***
pi_56026255
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Je zegt dat je meer shit hebt meegemaakt dan de meesten hier. Er wordt niet aan getwijfeld DAT je shit hebt meegemaakt, alleen hebben de meesten hier dat wel
Je spreekt jezelf wel tegen
quote:
Jij hebt een warm huis, je kan naar school, je hebt familie en vrienden en hoeft nog niet te werken voor je geld. Je hebt nauwelijks wat van het leven gezien
Maar goed ik ben weer naar het slanke topic
  maandag 14 januari 2008 @ 16:20:59 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_56026272
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf wel tegen
[..]

Maar goed ik ben weer naar het slanke topic
Goed om te zien dat je mijn punt weer he-le-maal gemist hebt, wat dat betreft stel je me zelden teleur
disclaimer
pi_56026410
dag dames
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_56026492
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
dag dames
hoi!
***Levi was here***
pi_56026538
ik moet ook echt hoognodig wat gaan afvallen, maar kan me er niet toe zetten
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 januari 2008 @ 16:35:14 #293
13151 crew  Rewimo
pi_56026600
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik moet ook echt hoognodig wat gaan afvallen, maar kan me er niet toe zetten
In dat geval ben je van harte welkom hier
  maandag 14 januari 2008 @ 16:39:56 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56026735
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Goed om te zien dat je mijn punt weer he-le-maal gemist hebt, wat dat betreft stel je me zelden teleur
Nou, ik wil me nergens mee bemoeien ("Doe dat dan ook niet "), maar ze heeft hier wel een punt. Jij insinueert net zo goed dat zij het allemaal prima voor elkaar heeft, terwijl het gewoon een feit is dat je dat niet van elkaar kunt weten .
Niet meer actief op Fok!
pi_56026744
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:35 schreef Rewimo het volgende:

[..]

In dat geval ben je van harte welkom hier
in een ander geval niet?
  maandag 14 januari 2008 @ 16:42:32 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56026802
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:40 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

in een ander geval niet?
Nee, dit topic is alleen voor mensen die willen afvallen, maar er niet al teveel moeite voor willen doen.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 14 januari 2008 @ 16:47:00 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_56026907
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou, ik wil me nergens mee bemoeien ("Doe dat dan ook niet "), maar ze heeft hier wel een punt. Jij insinueert net zo goed dat zij het allemaal prima voor elkaar heeft, terwijl het gewoon een feit is dat je dat niet van elkaar kunt weten .
Nee, er kwamen nog een paar posts achteraan. Ik wilde een punt maken, maar dat is niet gepakt. Mijn excuses.
disclaimer
  Licht Ontvlambaar maandag 14 januari 2008 @ 16:53:53 #298
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_56027061
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:07 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja, dat is echt triest. Dat is ook het moeilijke als je echt heel veel te zwaar bent Dan kun je nog zo je best doen maar niemand ziet het verschil. En 35 kilo afvallen is echt een topprestatie! Bij iemand van 100 kilo valt het op, bij iemand van 150 niet
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens... Het ligt natuurlijk ook aan de lengte van iemand enzo. Maar een goede vriend van me woog eerst 135 kilo, is er inmiddels bijna 30 kwijt en dat zie je toch echt wel Ben ook echt heel erg trots op hem

Anyway, ik moet ook weer aan de slag Heb al sinds november niet meer kunnen trainen (volleybal) vanwege rugklachten. Dat in combi met feestdagen heeft een uhm... minder positief effect.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_56027094
ik heb weer een hoop gezelligheid gemist zie ik

@Viking.. als die opmerking grappig bedoeld is, zet er dan voortaan een achter, of en of een

want dit klinkt echt alsof hier een stel debielen zit te posten..

maar

ik heb wel goed nieuws

want voor mij ligt de brief, waarmee ik ben TOEGELATEN TOT DE UNIVERSITEIT VAN NIJMEGEN!!!!!!

Faculteit der Natuurwetenschappen, Wiskunde en Informatica, studie Inforamatiekunde :

1 februari mag ik beginnen
Ja doei.
  maandag 14 januari 2008 @ 16:57:56 #300
149959 SQ
snelle trees
pi_56027144
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb weer een hoop gezelligheid gemist zie ik

@Viking.. als die opmerking grappig bedoeld is, zet er dan voortaan een achter, of en of een

want dit klinkt echt alsof hier een stel debielen zit te posten..

maar

ik heb wel goed nieuws

want voor mij ligt de brief, waarmee ik ben TOEGELATEN TOT DE UNIVERSITEIT VAN NIJMEGEN!!!!!!

Faculteit der Natuurwetenschappen, Wiskunde en Informatica, studie Inforamatiekunde :

1 februari mag ik beginnen
Er staat gewoon een PI in haar post hoor

En gefeliciteerd
disclaimer
pi_56027200
oh, sorry ik moet nog steeds aan die PI's wennen

sorry Viking
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: