* omearos geeft meaghan een dikke knuffelquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:14 schreef Maeghan het volgende:
Ik kom zeuren. Ik heb de pest in dat ik alleen ben, ik voel me heel zielig en eenzaam en ik heb moeite om niet de hele pot met chocolaatjes erbij te pakken en te zwelgen in zelfmedelijden en chocolade.
Ik zou bijna zeggen "ga een stuk fietsen", maar het waait hard en het is helemaal niet zo lekker buiten.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:14 schreef Maeghan het volgende:
Ik kom zeuren. Ik heb de pest in dat ik alleen ben, ik voel me heel zielig en eenzaam en ik heb moeite om niet de hele pot met chocolaatjes erbij te pakken en te zwelgen in zelfmedelijden en chocolade.
knuffelquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:14 schreef Maeghan het volgende:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:02 schreef Levitation het volgende:
Ik wil dit topic natuurlijk heel graag weer terugvinden.
Cute kittyquote:
Dat was leuk.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:31 schreef ymme het volgende:
Is er vanavond nog wat leuks op tv, ik zit nu 40 dagen zonder sex te kijken
Sex is goed voor de lijnquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:31 schreef ymme het volgende:
Is er vanavond nog wat leuks op tv, ik zit nu 40 dagen zonder sex te kijken
Ik heb ook zo'n periode (gehad). Op een gegeven moment was ik het lijnen echt zat, en kon het me gewoon ff niet schelen hoe ik eruit zag en hoeveel ik woog. Totdat het de spuigaten uitliep. Ik ben vorig voorjaar begonnen in het slank de lente topic in, toen was ik 54 kg, een jaar lang gejojoot, en nu zit ik op 62 kg, bij een lengte van 1,58 meter.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
Iedereen hier heeft vast wel eens van die fases gehad, en ik heb hulp nodig: hoe krijg ik mezelf weer gemotiveerd? Hoe hebben jullie dat aangepakt?
Als je graag weer stukken wil gaan lopen, is het dan misschien een idee om als vrijwilliger bij het dierenasiel te gaan werken? Ik weet niet hoe het in jouw buurt werkt, maar in het asiel bij mij in de stad vragen ze vaak om vrijwilligers die een flinke wandeling met de honden willen maken. Hij staat aan de rand van een natuurgebied, dus het is prachtig lopen en die honden zijn dolenthousiast om met jou uit te mogen. Ik heb zelf niet veel met honden, meer met katten, maar dit is wel leuk, en je krijgt er een hoop (honden)liefde voor terug. En je dagelijkse bewegingquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
Zwemmen doe ik al 1-2 keer per week met levitation, 1500 meter per keer, dat gaat dus al wel prima, maar ik wil zo graag de activiteit weer terug in mijn leven krijgen. Een paar maanden geleden was ik kei actief, elke dag 20 km fietsen en in de pauze een half uur stevig lopen, maar nu is alles zo grauw en zinloos
Ik weet wel waar het vandaan komt, maar misschien zit ik nog wel 2 maanden thuis en ik kan echt niet langer zo doorgaan. Zelfs mijn happy pills helpen me nu niet meer
Nouou... het is een beetje een dubio-situatie. Nu kan ik WW krijgen, dat komt dan neer op 1550 euro per maand. Ik kan uiteraard een baantje nemen, alleen heeft het 2 nadelen: als ik net zoveel verdien als in de WW mag ik blij zijn, en ik kan moeilijker naar een fatsoenlijke baan solliciteren als ik al ergens anders werk. Plus, als ze me na 2 maanden niet meer kunnen gebruiken kan ik alleen nog maar bijstand krijgen, en dan moet ik weer bij mijn ouders gaan wonen onderhand want mijn huur is al zo'n beetje het bedrag aan bijstandquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:04 schreef octopussy het volgende:
Misschien heb je dit al gedaan SQ. Een willekeurig uitzendbureau binnenstappen voor een baantje. Al is het maar simpel data-entry oid, je komt wel je dag wat gemakkelijker door. Ik heb alleen geen idee of je er dan financieel op vooruit gaat.
http://members.lycos.nl/siedje44/quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie het licht een beetje laat, maar kan iemand me vertellen waar ik Evy kan downloaden?
Leuk he, kittensquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik denk dat ik misschien zelfs wel les 2 ga proberen
al is het maar om de pijn in mn handen te vergeten
't Zijn echt net broer en zusquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:25 schreef octopussy het volgende:
Oscar zoals ie nu is![]()
[ afbeelding ]
en ikke met nieuwe oorwarmers (let niet op zielig staartje)![]()
[ afbeelding ]
Doe jij het beginnersschema voor 20 minuten van Hardloopschema.nl?quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb heel eigenwijs les 2 gelopen
en man, dat ging goed
les 2 was geloof ik twee keer 1, een keer 2 en twee keer 3 minuten, en bij de 1e keer 3 minuten, had ik écht zoiets van: hé! Ik kan dit nog wel een keer 3 minuten uithouden (totaal 6 dus)![]()
ik ben zooooo trots op mezelfen ik ga hardlopen nog leuk vinden zo
en en en
Cato liet zich aaien![]()
[ afbeelding ]
Ok, je moet op de bank zitten, en in de kamer komt hij nog niet naar je toe, maar als je op de bank zit, en hij komt erbij zitten, dan wel
Oh idd, ff verkeerd gekeken (hardloopschema.nl bouwt niet zo snel op als Evy).quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:08 schreef motorbloempje het volgende:
nee, mutsie
kijk eens naar de topic titel![]()
Evy![]()
allemaal aan de Evy
ben blij dat Evy me zegt wat te doen![]()
was wel blij dat ze nu niet na 4 passen zei 'je bent goed bezig! ga door!'
![]()
en voor iemand met de tweede les, ging het écht goed![]()
heb namelijk nooit hardgelopen, alleen gezwommen: totaal andere spieren
Was ze wel weer fier op je?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:08 schreef motorbloempje het volgende:
ben blij dat Evy me zegt wat te doen![]()
was wel blij dat ze nu niet na 4 passen zei 'je bent goed bezig! ga door!'
![]()
Daar staan ze toch ook muts!quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:41 schreef Troel het volgende:
Oja, en ik vind nog steeds dat katten in F&F thuishoren
Heb je je kat al 6 rondjes achtervolgd door de huiskamer?quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:08 schreef Stormqueen het volgende:
Er staat zoveel offtopic geneuzel hier dat af en toe een poezie best kan hoor
Nee, maar ze hebben me wel effectief wakker gepest om half acht, dus ik lig in elk geval niet tot 11 uur in bed. Dat scheelt ook een stuk in het fitheidsgevoel. Ik ga straks naar Levi's kantoor lopen en dan gaan we wandelen en dan loop ik weer terug naar huis en daarna ga ik Evy proberenquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Heb je je kat al 6 rondjes achtervolgd door de huiskamer?In het kader van de beweging?
Ik was vanochtend zo moe en had het gisteravond zo koud, dat ik maar met de auto naar mn werk ben gegaan.Weinig beweging hier dus vandaag.
Weet je zeker dat ie niet ergens onderin je tas zit net als de vorige keer?quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:57 schreef Levitation het volgende:
Ik heb een klacht:
- als ik op mijn werk zit wil ik slapen
- als ik in mijn bed lig ben ik klaar wakker
Ik ben nu dus moe, heel moe en ik ben mijn mobiel kwijt en ik was het toegangspasje van mijn werk kwijt, of eigenlijk, zoals mijn collega het samenvatte: je bent voornamelijk de kluts kwijt.
![]()
SQ: ik ben dus mijn mobiel kwijt...We kunnen 2 dingen doen: 1, je belt aan op pc hooftlaan 14 en ik vertel het secretariaat dat je rond kwart over een gaat aanbellen... of 2, ik pm je even het telefoonnr van mijn werk.
![]()
De dag is weer goed begonnen!![]()
* Levitation keert tas om...quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ie niet ergens onderin je tas zit net als de vorige keer?
G e n i a a l !quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
Sta maar gewoon buiten om kwart over 1
quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
G e n i a a l !![]()
Zoiets slims had ik dus never nooit kunnen verzinnen op een dag als vandaag!
Haal dan meteen ff die typfaut uit je sigquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:22 schreef Levitation het volgende:
Ik heb mijn ondertitel en avatar maar even aangepast naar het "gevoel van de dag".
quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Haal dan meteen ff die typfaut uit je sig
quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geeft niet, ik hou toch wel van je
quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:10 schreef Levitation het volgende:
- stripje marvelon met nog een paar pillen er in![]()
Ik denk dat die nog van oktober zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb net een worstebroodje op, werden hier getracteerd omdat we iets (geen idee wat) goed gedaan hebben. Gezien mijn butt-dag vond ik dat ik er wel eentje verdiend had.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Ik kan je wel in 't park komen aanmoedigen...quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Troel
Wish me luck, ik ga zo mijn eerste Evy lopen
Je had mij de eerste keer eens moeten zien na het rennen.quote:
de eerste minuut ging, en de tweede minuut, en toen 2 keer twee minuten, dat ging ook nog wel, maar toen moest ik op het einde drie minuten en die heb ik niet vol gehoudenquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je had mij de eerste keer eens moeten zien na het rennen.Je moet mij nu eens zien na het rennen!
Gewoon overmorgen nog een keer proberen.Je zult echt merken dat het steeds beter gaat. En ook niet te hard willen rennen, snelheid komt nog wel.
Goed dat je bent gegaan joh!
Maar de volgende keer kun je dat wel! Je conditie gaat (zeker in het begin) super snel vooruit!quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de eerste minuut ging, en de tweede minuut, en toen 2 keer twee minuten, dat ging ook nog wel, maar toen moest ik op het einde drie minuten en die heb ik niet vol gehouden
Ja, daarom baal ik ookquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon nog een keer proberen
als zelfs ik het kan
Gewoon nog een keer les 1 lopen, dat gaat echt meteen een stuk beter.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de eerste minuut ging, en de tweede minuut, en toen 2 keer twee minuten, dat ging ook nog wel, maar toen moest ik op het einde drie minuten en die heb ik niet vol gehouden
Dat heb ik in het begin ook gedaan en dan nog 't schema voor mensen met overgewicht en blessure gevoeligen enzo.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer les 1 lopen, dat gaat echt meteen een stuk beter.
Of beginnen met het schema van hardloopschema.nl dat is een stuk makkelijker (de eerste maand volgens mij nog helemaal geen 3 minuten rennen)
Awwwquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat heb ik in het begin ook gedaan en dan nog 't schema voor mensen met overgewicht en blessure gevoeligen enzo.Dat was echt simpel....
Maar omdat ik daarmee begonnen was, liep ik de eerste Evylessen vrij gemakkelijk. Nu kom ik mezelf wel echt enorm tegen, vanavond les 15 op de planning. Als jullie niets meer van me horen ben ik overleden.
Alvast dank.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
indien dat het geval is: gecondoleerd met jezelf![]()
De bloedbank is verhuisd! Hij zit nu vlakbij je huis (bijna) bij het Savornin Lohmanplein (daar achter ergens) onder de voetbalkantine bij de sportvelden. Scheelt je weer wat zoeken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Awww
Omdat ik vandaag naar de bloedbank ga, hoef ik van mezelf niet meer te bewegen dat een paar wandelingetjes, ongeveer een uur in totaal
Dat klinkt niet echt goed, heb je al vaker last gehad van je knie?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:53 schreef octopussy het volgende:
Savornin Lohmanpleingribuswinkelcentrum daar
![]()
Net Evy les 3 gelopen. Op zich ging het conditioneel gezien wel, alleen weer die verschrikkelijk pijn in mijn rechterknie aan het einde.De laatste minuut hardlopen heb ik bijna huilend van de pijn gedaan. Vorige les had ik het ook en de knie is de dag erna nog pijnlijk geweest bij aanraking en buiging.
Ik weet nu niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Wil heel graag blijven hardlopen en heb het gevoel dat het best goed gaat. Maar loop ik mezelf nu niet de tering in?
Ik zou er even mee naar een dokter gaan. Een vriend van me heeft het vrij lang genegeerd en die mag nu een jaar revalideren na een ingrijpende operatie.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:53 schreef octopussy het volgende:
Savornin Lohmanpleingribuswinkelcentrum daar
![]()
Net Evy les 3 gelopen. Op zich ging het conditioneel gezien wel, alleen weer die verschrikkelijk pijn in mijn rechterknie aan het einde.De laatste minuut hardlopen heb ik bijna huilend van de pijn gedaan. Vorige les had ik het ook en de knie is de dag erna nog pijnlijk geweest bij aanraking en buiging.
Ik weet nu niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Wil heel graag blijven hardlopen en heb het gevoel dat het best goed gaat. Maar loop ik mezelf nu niet de tering in?
Vertel dat aan haar kniequote:Op donderdag 10 januari 2008 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
inmiddels ziet octo er echt niet meer uit alsof ze veul te dik is![]()
![]()
Ik had met 33 kilo meer last van mijn knieen bij het wandelen ja. Maar het voelt wel anders dan deze pijn. Bovendien is het alleen mijn rechterknie, mijn linkerknie is pijnloos.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt goed, heb je al vaker last gehad van je knie?
Voor mensen met (veel) overgewicht word ook afgeraden om te gaan hardlopen omdat het gewoon zo zwaar is voor knie en enkel etc
Doe eens een beetje lief!quote:
Het kan wel zijn van die tijd dat je nog steeds last heb, ik zou er toch naar laten kijken of stoppen met hardlopen als het zo blijft voelen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:00 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik had met 33 kilo meer last van mijn knieen bij het wandelen ja. Maar het voelt wel anders dan deze pijn. Bovendien is het alleen mijn rechterknie, mijn linkerknie is pijnloos.
Ik ben ook pas nu begonnen met hardlopen omdat mijn overgewicht niet zo groot meer is.
Het kan ook aan je schoenen liggen natuurlijk. Ik weet niet of je goede hebt, maar bij mij scheelt dat echt ALLE pijntjesquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:00 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik had met 33 kilo meer last van mijn knieen bij het wandelen ja. Maar het voelt wel anders dan deze pijn. Bovendien is het alleen mijn rechterknie, mijn linkerknie is pijnloos.
Ik ben ook pas nu begonnen met hardlopen omdat mijn overgewicht niet zo groot meer is.
Wat zij zegt! Check dat sowieso.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Het kan ook aan je schoenen liggen natuurlijk. Ik weet niet of je goede hebt, maar bij mij scheelt dat echt ALLE pijntjes
Maar het is wel gewoon erg zwaar voor je lichaam als je over gewicht hebtquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat zij zegt! Check dat sowieso.
Enne, miss_S, ik heb meer overgewicht dan Octo, vrees ik, maar bij mij gaat het prima so far. Nou ja, op spierpijn in mn schenen na.
Heb je al overwogen om bij een Runnersworld te informeren naar de mogelijkheid van huren van schoenen? Relatief kleine investering en als het niks voor je is lever je ze na die weken weer in en klaarquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:06 schreef octopussy het volgende:
Ik heb dus hele goedkope hardloopschoenen (van de scapino)![]()
Wat doe jij met je mobiel in bed????quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:44 schreef Levitation het volgende:
Mobiel is terecht, lag in mijn bed. Lui ding
trilfunctie, jeweettochquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wat doe jij met je mobiel in bed????
Leuk is dat ja, ik had dat toen ik pas een maand bij mijn vorige baas werkte, won ik een portable DVD-unit met kerstquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
zoooowik bofte
(of juist niet
)
op de nieuwjaarsborrel worden alle binnengekomen kerstpakketcadeau's verloot..
en ik had het duurste/leukste/tofste:
een restaurantbon van 50 euro![]()
![]()
![]()
![]()
goed begin van 2008
zit te twijfelen of ik zo nog wil hardlopen.. nou ja.. ik wíl wel.. maar heb ook niet al te lang geleden gegeten enzo...misschien maar wachten tot morgen dan.. het is toch ook al donker enzo
Daar bestaat beter gereedschap voor.quote:
Ik ben ook niet gegaan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
zit te twijfelen of ik zo nog wil hardlopen.. nou ja.. ik wíl wel.. maar heb ook niet al te lang geleden gegeten enzo...misschien maar wachten tot morgen dan.. het is toch ook al donker enzo
Welkom!quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Als alles goed is gegaan kom ik ook het lijstje...
Stoppen met roken is funest... ik ben nu 85 kg, ik was 76 kg voor het roken dat is 2 1/2 maand geleden... dus dat gaat behoorlijk hard.
Ik ben de laatste tijd wel veel aan het wandelen maar dan gaat mijn achillispees opspelen... en fietsen vind ik echt geen ruk aan....
Ik ga altijd op de fiets, maar ik hoef ook maar 6.5km naar mijn werk te fietsen, geen 20 zoals jij.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:36 schreef Liejannuh het volgende:
Hertjes!Die zie je hier nu nooit!
Wel regelmatig bijna aanvaringen met auto's maar daar wordt je ook niet echt blij van.
Ik ben vandaag dus weer niet op de fiets want het regende nogal hard vanochtend. En ik ben ook niet fit vandaag.
Goed dat jij wel op de fiets bent Levitation!
Owja! Dat scheelt al!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ga altijd op de fiets, maar ik hoef ook maar 6.5km naar mijn werk te fietsen, geen 20 zoals jij.
Afgezegdquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:02 schreef Levitation het volgende:
Ik wil niet hardlopen, ik wil niet fietsen en ik wil niet zwemmen. Ik ben zo onvoorstelbaar moe.Liefst zou ik zometeen direct mijn bed in rollen. Maar ik heb met SQ afgesproken te gaan zwemmen en ik voel me zo'n watje als ik dat afzeg.
![]()
[/klacht]
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Afgezegd
Dat rennen was echt een te grote schok voor mijn benen, ik voel me een verlamde
wat zijn we slap zegquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Brintabenen is inderdaad ook wel ellendig.
![]()
Ik mag straks slapen!![]()
Leuk is dat he!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Cato heeft net bij me op schoot gelegen![]()
![]()
![]()
![]()
mijn dag is goed
Pudding Tarzanquote:
niet huilen leviquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Pudding Tarzan![]()
Maar ik ben o-zo-blij dat ik vanmiddag mijn bed in kan.![]()
Al vind ik 't wel heel jammer dat ik jou dan niet zie vandaag.
Gelukkigquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet huilen leviwe shall meet again someday!
Niet de ganse dag, dus dat moet wel lukkenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
![]()
Maandag weer pauze-wandelen? Of ga je dan zwemmen?
Lief!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Cato heeft net bij me op schoot gelegen![]()
![]()
![]()
![]()
mijn dag is goed
Die van mij heeft ook een hele tijd onder een kast gewoond. Ik was heel blij toen ze de eerste keer over mijn schoot liep om naar de andere kant van de bank te komenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leuk is dat he!
Toen ik Zoë net had, zat ze alleen maar onder de bank, heel frustrerend. Op een ochtend kwam ze ineens naast me zitten, en legde toen haar koppie op mijn been
Okee, dat was ook meteen de laatste keer, maar toch
Ik heb sinds ik op mijn werk zit 2 mandarijnen, 1 sinaasappel, 2 roggebroodjes met kaas en 4 zuurtjes op. Ik ga zo ontzettend snaaien van moe zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net 3 kiwi's en een grapefruit op
Waarvoor winkelen? Kleding?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:22 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zit te overwegen om vanmiddag thuis te gaan werken. Ben ook al zo moe.![]()
Gelukkig mag ik nog even wat enorme databestanden naast elkaar leggen en analyseren, dus dat kan ik thuis ook doen. Na een tukkie dan.En ik moet ook nog dringend winkelen vandaag of morgen.
Ik had pas een leuk bloesje gezien bij MEXX, maar ik twijfelde en dus heb ik m niet meegenomen. Zat nog in een India stemming en vond dat 3 euro een normale prijs is voor een bloesje en deze was (afgerijsd en wel) 22,50.quote:
Je moet wel wat liever voor jezelf zijn!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben echt te brak voor woorden, en dat van 7 minuten hardlopen![]()
Ik ben wat beter in lief zijn voor andere mensen geloof ikquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je moet wel wat liever voor jezelf zijn!Zoals Lianne al zei: 7 minuten is best veel en je spieren moeten er gewoon nog aan wennen.
Volgende keer gaat 't ongetwijfeld beter. Nu heeft je lijf gewoon rust nodig, en dat moet je 't dus ook geven.
Levi gaat nu haar bed in, gaar van een week hele weel moeten werken zonder feestdagen.![]()
Fotoquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:06 schreef freecell het volgende:
Ik ga eerst een andere onderbroek aantrekken en deze ogenblikkelijk weggooien![]()
Hij is leuk hoor, daar niet van, maar hij zit ellendig
7 min? Wow, dat wil ik ook kunnen...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben echt te brak voor woorden, en dat van 7 minuten hardlopen![]()
Oooh, wat een skattie!! Je zou haar toch "opvreten"quote:
Niet achter elkaar hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
7 min? Wow, dat wil ik ook kunnen...
Ik baal echt wel dat steeds mijn achillespees op blijft spelen want ik wil zo graag zo'n beginnershardloopschema beginnen.... Dat lijkt me toch echt erg leuk!
Zwemmen enzo dat MOET je weer weg om het te doen, bij wandelen enzo kan je gewoon van huis uit beginnen.
Zeg dat wel ik heb al download programmatjes eropgezet msn winamp alleen ik moet de top 2000 en foto's nog overzetten van de andere computer naar mijn computer en nog wat spelltjes erop zetten die ik ooit speel en dan is ie in orde dus ik ben al een heel endquote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:51 schreef Isabeau het volgende:
Wat leuk, Riann! Altijd wel een gedoe hoor, bestanden overzetten en zoIk moet dat nog steeds doen
Meestal word het toch wel zo opgebouwd dat het je het steeds net volhoud.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil vandaag les 4 gaan lopen.. best wel eng..
want ben bang dat er een les komt, dat ik moet afhaken halverwege, omdat ik het niet meer trek ofzo..
Heb tot nu toe de 3 lessen uitgelopen, af en toe beetje écht doorzetten, maar geen echt grote problemen tot nu toe..
en als k dan hoor dat les 4 vijf minuten langer is...
Als de vorige les goed ging dan moet je er van uit gaan dat het nu ook wel weer goed zal gaanquote:Op zondag 13 januari 2008 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
het was niet te moeilijk vorige lesdaarom ga ik vandaag ook les 4 lopen
maar ergens in mn achterhoofd speelt: maar er moet toch een les komen dat ik het écht niet meer trek
(eigenlijk mag ik van Evy morgen pas weermaar ik wil vandaag weer
![]()
)
Ookal is het niet zo populair meer als een paar maanden geledenquote:Op zondag 13 januari 2008 12:43 schreef Isabeau het volgende:
Er is een speciaal topic voor iedereen die met Start-to-run olv Evy loopt.
Ondanks Isa'waarschuwing nog 1 ding: Dit gevoel heb ik de hele Evy reeks gehad "pfff, dit was zo moeilijk, nog meer red ik niet" maar ik heb de eerste les uitgelopen zonder lessen dubbel te doen!quote:Op zondag 13 januari 2008 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil vandaag les 4 gaan lopen.. best wel eng..
want ben bang dat er een les komt, dat ik moet afhaken halverwege, omdat ik het niet meer trek ofzo..
Heb tot nu toe de 3 lessen uitgelopen, af en toe beetje écht doorzetten, maar geen echt grote problemen tot nu toe..
en als k dan hoor dat les 4 vijf minuten langer is...
Dat dacht ik ook dat je bedoelde, maar omdat Freecell het net deed klinken of het offtopic wasquote:Op zondag 13 januari 2008 14:35 schreef Isabeau het volgende:
Natuurlijk mag je het hier ook over Evy hebben, sporten hoort bij willen afvallenMaar ik dacht dat het misschien leuk was om ook in het 'hardlopen met Evy' topic erover te kletsen
morgen dus, gewoon volgens het Evy schema.. heb me dood zitten leren, wel zitten twijfelen, maar morgen, als de toets erop zit, loop ik met een geruster hart denk ikquote:Op zondag 13 januari 2008 18:16 schreef Miss_S het volgende:
Les 4 al gelopen MoBlo?
Dat is altijd lekker, misschien dat ik morgen ook weer ga lopen.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
morgen dus, gewoon volgens het Evy schema.. heb me dood zitten leren, wel zitten twijfelen, maar morgen, als de toets erop zit, loop ik met een geruster hart denk ik
dus morgen na de toets even de spanningen eraf lopen
Het was die kunststof-sluiting die rond je enkel gaat, die brak afquote:Op zondag 13 januari 2008 19:23 schreef teigan het volgende:
omearos, volgende keer dus geen skates met een kunststof frame
wij zijn net ook nog ff een stukje wezen skaten, bovenop de wandeling van vanmiddag... Dus nu heb ik het ook wel weer even gehad voor vandaag
Sinaasappelijsjequote:Op zondag 13 januari 2008 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
heb je nou een ijsje of een sinaasappel?ijsjes.. hm.. we hebben nu weer een vriezer...
binnenkort eens festini perenijsjes halen
Misschien een idee om het schema van runnersweb te proberen?quote:Op zondag 13 januari 2008 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
Gisteren weer Evy geprobeerd maar het ging nog dramatischer dan donderdag
Nu hebben we maar gewoon elke keer gelopen tot ik geen adem meer had, dan wandelen tot ik weer adem had, en dan weer hardlopen enz. Evy is nog net iets te hoog gegrepen voor iemand die nooit meer heeft gerend sinds 5 HAVO
Maar morgen ga ik naar het zwembad, eens kijken of ik de 2 km haal
Toch een positief ietsquote:Op zondag 13 januari 2008 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, dat is inderdaad ook wel een idee. Ik moet wel zeggen dat ik vandaag minder last had van mijn benen dan eergister, het is tenminste iets
quote:Week 2
Training 1 5x (1 min. hardlopen, 3 min. wandelen)
Training 2 5x (1 min. hardlopen, 2 min. wandelen)
Training 3 5x (1 min. hardlopen, 3 min. wandelen)
Week 3
Training 1 5x (2 min. hardlopen, 2 min. wandelen)
Training 2 5x (2 min. hardlopen, 2 min. wandelen)
Training 3 4x (3 min. hardlopen, 2 min. wandelen)
Week 4
Training 1 4x (3 min. hardlopen, 2 min. wandelen)
Training 2 3x (4 min. hardlopen, 2 min. wandelen)
Training 3 4x (3 min. hardlopen, 2 min. wandelen)
Les 1 van Evy staat ongeveer gelijk aan les 21 daarquote:Op zondag 13 januari 2008 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
Vaag, die ene heb ik van de site van runnersworld
Maar ik zal deze ook even bij de favorieten plakkenEerst maar eens met een papschema beginnen
Volgens mij zijn er nog genoeg die er inderdaad ook moeite mee hebbenquote:Op zondag 13 januari 2008 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben gelukkig niet de enige die er moeite mee heeft
En ik zit al op dag 8 van mijn alcoholvrije maand, misschien gaat dat me ook helpen
Ik rook ook niet maar misschien omdat ik van kleins af aan echt flink overgewicht had dat ik nooit iets van een conditie heb gehadquote:Op zondag 13 januari 2008 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
jeetje
ik heb gisteren 2 biertjes gehad, wel twee lekkere![]()
mag van mezelf nu om het weekend 2 lekkere biertjes![]()
dan blijft het én te doen, en des te lekkerder ik die biertjes vind
Ik was bij Evy vooral vol verbazing dat ik les 1 vrij makkelijk kon doenterwijl ik dus echt een beroerde conditie heb.. vroeger ook nooit kunnen hardlopen (coopertest) enzo
misschien helpt het dat ik niet meer rook ofzo..
maar dat doen jullie ook niet, toch?
nou ja, nu nog even weer verder blokken, en morgen les 4
quote:Training 1
5x1 minuut rustig aan hardlopen
tussendoor 2 minuten wandelen
Training 2
Training 3
1x2 minuten rustig aan hardlopen
Training 4
3x1 minuut rustig aan hardlopen
3x2 minuten rustig aan hardlopen
Training 5
4x1 minuut rustig aan hardlopen
3x2 minuten rustig aan hardlopen
Training 6
4x1 minuut rustig aan hardlopen
4x2 minuten rustig aan hardlopen
SUCCES!quote:Op maandag 14 januari 2008 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
dank je![]()
![]()
ik ga zo weg, met René mee.. kan ik nog even leren, en dan mag ik me om 13.00 melden
*ril*
Mja, met 300 euro per maand kom ik nèt niet rond denk ikquote:Op maandag 14 januari 2008 10:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er komt zo te zien binnenkort een plekje vrij bij de Action
Misschien goed voor de jonge mensen in dat topic, dat ze toch niet zo snel operatie gaan overwegenquote:Op maandag 14 januari 2008 12:39 schreef Rewimo het volgende:
Weer een berichtje over Bubsel
Gaat nog niet helemaal jofel helaas...
Maar steeds meer mensen zien het wel als de oplossing, zonder erbij na te denken dat het dus ook fout kan gaan.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik neem aan dat niemand een operatie snel overweegt, Miss S. De resultaten zijn vaak geweldig, maar als je je een beetje inleest dan vind je op internet ook veel verhalen waarbij het allemaal niet vlekkeloos verloopt of waarbij diverse complicaties ontstaan. Opereren is áltijd risicovol, wat voor operatie het ook is.
Ik hoop dat het met Bubsel snel beter zal gaan!
Hoe kom jij erbij dat WLS eenvoudig isquote:Op maandag 14 januari 2008 14:46 schreef Miss_S het volgende:
Maar steeds meer mensen zien het wel als de oplossing, zonder erbij na te denken dat het dus ook fout kan gaan.
En er veel veiligere manieren zijn om af te vallen (die dan inderdaad niet zo eenvoudig zijn)
Klopt. Ook een WLS is niet meer dan een hulpmiddel. Het is geen manier om af te vallen en je daarna ongegeneerd vol te vreten. Dan werkt het niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet altijd denken aan een man die ik ooit op TV zag, woog eerst 250 kilo ofzo, kreeg een GBP, viel af tot 80 kilo, nam zelfs een fitnessvideo op en at zich daarna gewoon weer vol. Weegt nu 300 kilo, als hij nog leeft.
Ik had toen echt zoiets van: je kan de meest magische middelen toepassen, maar uiteindelijk komt het allemaal op je eigen wilskracht aan.
Probleem is dat er nu steeds meer mensen komen die het als simpele uitweg zien. Die alleen de positieve kanten zien en niet de negatieve. Ik kan het verhaal niet meer vinden, maar een meisje met ietsje overgewicht (BMI 28 of zo), kon uiteraard niet geholpen worden, vreet er in een jaar 10 BMI-punten aan en nananana, nu kom je wel in aanmerking. Dan denk ik:quote:Op maandag 14 januari 2008 14:54 schreef Isabeau het volgende:
Al gaat het vaak wel om mensen die al héél veel hebben geprobeerd op dieetgebied en dit als enige uitweg zien om ooit nog wat slanker te kunnen worden.
Ik ken een jongen die ook iets van 150 weegt. Ik heb 'm eens gevraagd waarom hij er niets aan deed. Toen vertelde hij me dat hij ruim 35 kilo was afgevallen, maar dat niemand het aan hem zag, het maakte voor hem dus geen enkel evrschil en is toen weer gewoon gaan etenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:54 schreef Isabeau het volgende:
Ja, het wordt wel steeds 'algemener' om je te laten opereren heb ik het gevoel. Al gaat het vaak wel om mensen die al héél veel hebben geprobeerd op dieetgebied en dit als enige uitweg zien om ooit nog wat slanker te kunnen worden. Ik ga er maar vanuit dat de screening goed is en mensen zich wel degelijk goed voorbereiden. Of ze ook echt beseffen hoe gevaarlijk het kan worden, dat kan ik niet inschatten. Gelukkig gaat het meestal goed en ik neem gemakshalve maar gewoon aan dat het ook met Bubsel helemaal goed gaat komen
En er zijn inderdaad veel veilige manieren om gewicht kwijt te raken, alleen is dat voor veel mensen zo'n moeilijk gevecht met zichzelf dat het ze echt niet lukt. Hoeveel discipline ze ook hebben op andere gebieden in hun levenIk heb zelf ook jarenlang geworstelt en alhoewel het nu echt super gaat, herinner ik me wel al die heel erg moeilijke momenten nog en ik weet niet wat ik zou doen als ik 150 kilo + zou zijn. Besef wel dat als je dan 30 kilo afvalt, wat heel erg veel is, je nog steeds 120+ bent en dus nog steeds best dik
Het lijkt me eenvoudiger omdat als er niet meer in gaat je ook niet kan eten.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dat WLS eenvoudig is
Ja, dat is echt triest. Dat is ook het moeilijke als je echt heel veel te zwaar bentquote:Op maandag 14 januari 2008 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ken een jongen die ook iets van 150 weegt. Ik heb 'm eens gevraagd waarom hij er niets aan deed. Toen vertelde hij me dat hij ruim 35 kilo was afgevallen, maar dat niemand het aan hem zag, het maakte voor hem dus geen enkel evrschil en is toen weer gewoon gaan eten
Als hij het deed voor anderen is dat niet vreemd, zodra je het voor jezelf doet ga je wel door ook al ziet niemand het in het begin.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ken een jongen die ook iets van 150 weegt. Ik heb 'm eens gevraagd waarom hij er niets aan deed. Toen vertelde hij me dat hij ruim 35 kilo was afgevallen, maar dat niemand het aan hem zag, het maakte voor hem dus geen enkel evrschil en is toen weer gewoon gaan eten
Sportschool is absoluut niet perse nodig. Met wandelen en fietsen kan je al behoorlijk wat beweging krijgen.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het lijkt me eenvoudiger omdat als er niet meer in gaat je ook niet kan eten.
Het is moeilijker als je jezelf moet tegen houden en elke dag gemotiveerd moet houden om naar de sportschool te gaan
Het is ook erg eenvoudig om de rest van je leven rekening te moeten houden met wat je eet, elke drie maanden bloedcontroles laten doen, vitaminesupplementen nemen, je darmen van slag hebben als iets verkeerd valt, maagkramp omdat je niet weet wanneer je die ene hap te veel neemt enz.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:01 schreef Miss_S het volgende:
Het lijkt me eenvoudiger omdat als er niet meer in gaat je ook niet kan eten.
Het is moeilijker als je jezelf moet tegen houden en elke dag gemotiveerd moet houden om naar de sportschool te gaan
Ik weet het niet, hij was 32, en zijn hele leven al bekend als Dikke Hein. Ik denk dat het ook moeilijk is om daar uit los te breken, als dat je hele imago is, hoe gek dat ook klinkt.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:10 schreef omearos het volgende:
Ik zou een operatie niet durven![]()
![]()
[..]
Als hij het deed voor anderen is dat niet vreemd, zodra je het voor jezelf doet ga je wel door ook al ziet niemand het in het begin.
Nee, maar daar heb je zelf voor gekozen.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het is ook erg eenvoudig om de rest van je leven rekening te moeten houden met wat je eet, elke drie maanden bloedcontroles laten doen, vitaminesupplementen nemen, je darmen van slag hebben als iets verkeerd valt, maagkramp omdat je niet weet wanneer je die ene hap te veel neemt enz.
Of denk je dat je na die operatie klaar bent voor de rest van je leven?
Niet iedereen kan die knop dus omzetten. snap dat nou eensquote:Op maandag 14 januari 2008 15:11 schreef Miss_S het volgende:
Maar niemand word toch wakker en weegt 'opeens' 150 kilo?
Ik woog ook 100 kilo en ik wist toen ook dat ik iets kon gaan doen of inderdaad naar die 150 gaan.
Dat begrijp ik, maar voordat je 150 weegt moet je toch heel veel knopjes tegen gekomen zijn of zie ik dat verkeerd?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet iedereen kan die knop dus omzetten. snap dat nou eens
als alles in het leven zo makkelijk was als jij suggereert, dan was er ook geen werkloosheid, armoede, drugsverslaving, oorlog en honger, maar ik denk dat er tig miljard voorbeelden te noemen zijn om aan te tonen dat het in het echte leven lang niet altijd zo gaatquote:Op maandag 14 januari 2008 15:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar voordat je 150 weegt moet je toch heel veel knopjes tegen gekomen zijn of zie ik dat verkeerd?
Jij hebt echt het empathisch vermogen van een strontvlieg he?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:19 schreef Miss_S het volgende:
En het is altijd makkelijk om te zeggen er zijn nog 100 duizenden andere die het niet kunnen, dan het gewoon bij jezelf te zoeken en het gewoon te gaan doen.
Ja sorry ik kan er inderdaad niet zo moeilijk over doen
Nee hoor, maar als het hier over gaat hoor je mensen altijd alleen maar met smoesjes komen.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij hebt echt het empathisch vermogen van een strontvlieg he?
tuurlijk johquote:Op maandag 14 januari 2008 15:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als het hier over gaat hoor je mensen altijd alleen maar met smoesjes komen.
Waarom duurt het dan zo lang voordat jij op je streefgewicht bent? Hoe lang ben je al bezig? Waarom schiet je dan niet harder op als het allemaal niet zo moeilijk is?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:19 schreef Miss_S het volgende:
En het is altijd makkelijk om te zeggen er zijn nog 100 duizenden andere die het niet kunnen, dan het gewoon bij jezelf te zoeken en het gewoon te gaan doen.
Ja sorry ik kan er inderdaad niet zo moeilijk over doen
Misschien moet je niet proberen te weten hoe mijn leven isquote:Op maandag 14 januari 2008 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk joh
Serieus, niet alles is altijd even makkelijk. Jij hebt een warm huis, je kan naar school, je hebt familie en vrienden en hoeft nog niet te werken voor je geld. Je hebt nauwelijks wat van het leven gezien. Neem nou maar gewoon eens aan dat het leven lang niet voor iedereen even makkelijk is, en dat door bepaalde factoren sommige doelen niet tot nauwelijks bereikbaar zijn!
why do I even try?
Omdat het beter is om rustig af te vallen, daaromquote:Op maandag 14 januari 2008 15:24 schreef omearos het volgende:
[..]
Waarom duurt het dan zo lang voordat jij op je streefgewicht bent? Hoe lang ben je al bezig? Waarom schiet je dan niet harder op als het allemaal niet zo moeilijk is?
Iedereen is anders, ik ben nu in een jaar ruim 10kg kwijt, periodes van snel afvallen en periodes van niks afvallen, geen idee waarin het verschil zat. Afvallen is lastig en onlogisch
Nou meid! Dat is dus mijn punt!quote:Op maandag 14 januari 2008 15:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Misschien moet je niet proberen te weten hoe mijn leven isheb waarschijnlijk meer shit meegemaakt dan de meeste hier
Ik oordeel over niemands leven, ik geef alleen mijn mening over afvallen en dat kan je niet moeilijker maken dat dat het isquote:Op maandag 14 januari 2008 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou meid! Dat is dus mijn punt!
Jij oordeelt toch ook constant over anderen zonder ook maar IETS te weten!
Kap daar dan zelf eerst eens mee als je niet wil dat dit gebeurt!
Hm, volgens mij zei je eens dat je 5 jaar lang 5 kg per jaar afviel.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Omdat het beter is om rustig af te vallen, daarom
Ik ben nu 3 jaar bezig en dus mooi bijna 10 kilo kwijt elk jaar, en ik die jaren dus ook nog geen een keer aangekomen
Misschien moet je je eigen lijngeschiedenis op Fok eens opzoeken, want je hebt genoeg geschommeld en bent al een stuk langer dan die drie jaar bezig.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Omdat het beter is om rustig af te vallen, daarom
Ik ben nu 3 jaar bezig en dus mooi bijna 10 kilo kwijt elk jaar, en ik die jaren dus ook nog geen een keer aangekomen
quote:Op maandag 14 januari 2008 15:44 schreef omearos het volgende:
[..]
Misschien moet je je eigen lijngeschiedenis op Fok eens opzoeken, want je hebt genoeg geschommeld en bent al een stuk langer dan die drie jaar bezig.
Leuk he, fok
Ik durf deze positie absoluut te betwijfelen, maargoed.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Misschien moet je niet proberen te weten hoe mijn leven isheb waarschijnlijk meer shit meegemaakt dan de meeste hier
Ik ben nooit meer dan die paar kilo die mijn weegschaal schommelt 'aangekomen'quote:Op maandag 14 januari 2008 15:44 schreef omearos het volgende:
[..]
Misschien moet je je eigen lijngeschiedenis op Fok eens opzoeken, want je hebt genoeg geschommeld en bent al een stuk langer dan die drie jaar bezig.
Leuk he, fok
Why?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik durf deze positie absoluut te betwijfelen, maargoed.
Omdat je niet het alleenrecht hebt op een rotjeugd.quote:
Ik bedoelde ook meer van waarom ik niet?quote:Op maandag 14 januari 2008 16:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Omdat je niet het alleenrecht hebt op een rotjeugd.
je was me voorquote:Op maandag 14 januari 2008 16:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Omdat je niet het alleenrecht hebt op een rotjeugd.
Ik ben dan ook ouder...quote:
Je zegt dat je meer shit hebt meegemaakt dan de meesten hier. Er wordt niet aan getwijfeld DAT je shit hebt meegemaakt, alleen hebben de meesten hier dat welquote:Op maandag 14 januari 2008 16:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer van waarom ik niet?
quote:
Je spreekt jezelf wel tegenquote:Op maandag 14 januari 2008 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je zegt dat je meer shit hebt meegemaakt dan de meesten hier. Er wordt niet aan getwijfeld DAT je shit hebt meegemaakt, alleen hebben de meesten hier dat wel
Maar goed ik ben weer naar het slanke topicquote:Jij hebt een warm huis, je kan naar school, je hebt familie en vrienden en hoeft nog niet te werken voor je geld. Je hebt nauwelijks wat van het leven gezien
Goed om te zien dat je mijn punt weer he-le-maal gemist hebt, wat dat betreft stel je me zelden teleurquote:Op maandag 14 januari 2008 16:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf wel tegen
[..]
Maar goed ik ben weer naar het slanke topic
In dat geval ben je van harte welkom hierquote:Op maandag 14 januari 2008 16:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik moet ook echt hoognodig wat gaan afvallen, maar kan me er niet toe zetten
Nou, ik wil me nergens mee bemoeien ("Doe dat dan ook nietquote:Op maandag 14 januari 2008 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je mijn punt weer he-le-maal gemist hebt, wat dat betreft stel je me zelden teleur
in een ander geval niet?quote:Op maandag 14 januari 2008 16:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
In dat geval ben je van harte welkom hier
Nee, dit topic is alleen voor mensen die willen afvallen, maar er niet al teveel moeite voor willen doen.quote:
Nee, er kwamen nog een paar posts achteraan. Ik wilde een punt maken, maar dat is niet gepakt. Mijn excuses.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, ik wil me nergens mee bemoeien ("Doe dat dan ook niet"), maar ze heeft hier wel een punt. Jij insinueert net zo goed dat zij het allemaal prima voor elkaar heeft, terwijl het gewoon een feit is dat je dat niet van elkaar kunt weten
.
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens... Het ligt natuurlijk ook aan de lengte van iemand enzo. Maar een goede vriend van me woog eerst 135 kilo, is er inmiddels bijna 30 kwijt en dat zie je toch echt welquote:Op maandag 14 januari 2008 15:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, dat is echt triest. Dat is ook het moeilijke als je echt heel veel te zwaar bentDan kun je nog zo je best doen maar niemand ziet het verschil. En 35 kilo afvallen is echt een topprestatie! Bij iemand van 100 kilo valt het op, bij iemand van 150 niet
Er staat gewoon een PI in haar post hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb weer een hoopgezelligheid
gemist zie ik
![]()
@Viking.. als die opmerking grappig bedoeld is, zet er dan voortaan eenachter, of en
of een
want dit klinkt echt alsof hier een stel debielen zit te posten..
maar
ik heb wel goed nieuws
want voor mij ligt de brief, waarmee ik ben TOEGELATEN TOT DE UNIVERSITEIT VAN NIJMEGEN!!!!!!
Faculteit der Natuurwetenschappen, Wiskunde en Informatica, studie Inforamatiekunde![]()
:
![]()
![]()
![]()
![]()
1 februari mag ik beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |