abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55881225
Vorige topic: Fok! Dieetclub Deel 221 - 2008 here we come!

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We ontmoeten elkaar vrij regelmatig, voor de gezelligheid en om ervaring uit te wisselen. Momenteel plannen we een saunameeting, een buikdansmeeting en nog veel meer leuke dingen om samen te doen. Heb je ook een keer zin om mee te gaan? Kijk dan in Dieetclubmeetingtopic deel XXV: nu zonder schermutselingen en meld je daar aan! Iedereen is van harte welkom

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

[ Bericht 9% gewijzigd door Isabeau op 08-01-2008 19:57:49 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55881275
Evy
Mijn vriend en ik lopen nu dezelfde lessen, alleen ik op de loopband en hij buiten
  dinsdag 8 januari 2008 @ 20:03:17 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55881551
Ik kom Isabeau even hulde bewijzen .
Niet meer actief op Fok!
pi_55881869
Ik kom zeuren. Ik heb de pest in dat ik alleen ben, ik voel me heel zielig en eenzaam en ik heb moeite om niet de hele pot met chocolaatjes erbij te pakken en te zwelgen in zelfmedelijden en chocolade.
Sanity is (not) statistical
pi_55881955
Morgen eindelijk weer steps laatste keer was 19 december, stomme vakantie. De lessen lopen nog tot begin februari, en daarna ga ik ook aan de Evy
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 20:14 schreef Maeghan het volgende:
Ik kom zeuren. Ik heb de pest in dat ik alleen ben, ik voel me heel zielig en eenzaam en ik heb moeite om niet de hele pot met chocolaatjes erbij te pakken en te zwelgen in zelfmedelijden en chocolade.
* omearos geeft meaghan een dikke knuffel
pi_55881975
quote:
Ik zou bijna zeggen "ga een stuk fietsen", maar het waait hard en het is helemaal niet zo lekker buiten.
Zet een flinke pot thee, kruip onder een dekentje op de bank en ga een leuk boek lezen of een goede film kijken. Van die chocolaatjes word je echt niet gelukkiger.
pi_55882124
Ik zit lekker ouderwets soaps te kijken en wel..... ja GTST
pi_55882198
Ja doei.
pi_55882227
teeveekitten

Ja doei.
pi_55882277
Is er vanavond nog wat leuks op tv, ik zit nu 40 dagen zonder sex te kijken
pi_55882962
quote:
knuffel
pi_55883099
Ik wil dit topic natuurlijk heel graag weer terugvinden.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_55883128
Faithy, wat een schatje zeg!

Wij kregen laatst foto's van een van onze eerste opvangkittens, en dat was me een kat geworden!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 8 januari 2008 @ 21:17:30 #14
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_55883443
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 21:02 schreef Levitation het volgende:
Ik wil dit topic natuurlijk heel graag weer terugvinden.
Ik ook, ik heb er een hekel aan als ik het kwijt ben.

En ik ben weer erg blij met jullie Ook ik had trek in iets zoets, maar heb dankzij jullie wijze woorden voor Meaghan maar lekker 2 kiwi's en een bakkie thee genomen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 januari 2008 @ 21:24:01 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_55883617
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
teeveekitten

[ afbeelding ]

Cute kitty

Hoe heet ie?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_55884430
Ik voel me inmiddels wel weer beter, maar ik blijf hoesten.. heel vervelend En mn flesje hoestdrank is inmiddels leeg. Hopelijk is het snel over, want dit is niet echt leuk.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 21:58:39 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55884446
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 20:31 schreef ymme het volgende:
Dat was leuk.
Maar wel een erg kansloze knul . Ik zit al 5 jaar zonder seks, soloseks uitgezonderd (ben niet iemand die maar wat rondneukt). Gewoon een kwestie van geen verleiding opzoeken.
Als ik hem was, was ik in die periode gewoon niet uitgegaan. En ik zou al helemaal niet gaan zoenen. Dat maakt het verlangen alleen maar groter .
Niet meer actief op Fok!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 januari 2008 @ 22:47:24 #18
13151 crew  Rewimo
pi_55886003
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_55886103
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 21:24 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Cute kitty

Hoe heet ie?
dat is Sushi

en

dit is Cato
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 januari 2008 @ 23:00:34 #20
13151 crew  Rewimo
pi_55886439
Wat een leukerdjes
pi_55886804
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 20:31 schreef ymme het volgende:
Sex is goed voor de lijn

Mag ik vertellen dat ik he-le-maal niet van katten hou, en dat ik er allergisch voor ben?
pi_55886936
Wat een leuke poezenbeetjes.

Net heb ik, heel ongezond, twee boterhammen met pasta op. Mocht wel van mezelf. Dat blijf ik zo raar vinden, dat je lichaam zo verlangt naar zoet als je je slecht voelt. Toch knap gemaakt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_55887443
Leuke poezels
Hier net een tussendoortje gehad bestaande uit rijstwafels en smeerkaas Erg lekker!
  woensdag 9 januari 2008 @ 00:31:53 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_55888737
Ik heb net een broodje frikadel speciaal gehad
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55889643
aw Moblo, wat een lieffies Hoe oud zijn ze? 4-5 maanden?
Oscar is baldadig nu

Ja ik weet. Ben laat op enzo. Moest even een bepaald computerspelletje tot level 40 spelen en een mount halen
pi_55890180
nou.. ze hebben maar een beetje de boel overhoop gehaald

hoorde ze flink tekeer gaan vannacht, maar lang leve motor-oordoppen

nu zo maar eens naar m'n werk
Ja doei.
pi_55890194
Oooooh de poesjes zijn leuk!! Super, Moblo Ik kom ze binnenkort knuffelen

Ik pas in een S nou ja, ik heb gewoon het verkeerde hempje uit het rek gepakt en niet gepast in de winkel, want hey, een hempje maat L hoef je niet te passen, toch? Deze plet m'n buik erg fijn. En mijn borsten Maar hij past!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55892025
knuffelen? moeten ze eerst ook door ons geaaid willen worden

maar, ze zijn wel lief

vanavond weer harldopen
Ja doei.
pi_55892068
ik heb zo genoten op de motor vanochtend

eerste ritje van het jaar, het was 5 graden, en ik had het gewoon warm.. wrsch van het goede gevoel
Ja doei.
  woensdag 9 januari 2008 @ 11:31:08 #30
149959 SQ
snelle trees
pi_55893568
TLP
disclaimer
pi_55895930
Mijn eerste werkdag zonder pauze
Heb 't gewoon te druk, en wil dit niet laten liggen
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2008 @ 13:05:58 #32
43556 miss_dynastie
pi_55895973
Leuke namen Moblo
  woensdag 9 januari 2008 @ 13:27:03 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_55896526
Ik zie het licht een beetje laat, maar kan iemand me vertellen waar ik Evy kan downloaden?
disclaimer
  woensdag 9 januari 2008 @ 13:40:43 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_55896829
En dan ga je op de weegschaal staan en dan denk je: mwah, ik ben echt helemaal terug bij af.
En het allerergste is dat ik nergens motivatie vandaag gehaald krijg. In zes weken zes kilo erbij, wat een drama. Ik ben mijn ritme helemaal kwijt, ik mis het fietsen naar mijn werk, ik mis mijn vaste eettijdstippen, ik mis mijn sociale contacten. Ik zit nu met een kast vol kleding die te klein is omdat ik al mijn maten 46 2 jaar geleden aan het goede doel heb geschonken. Ik ben aan het vervetten bij het leven en het is goddorie tijd voor actie, maar ik lijk wel aan mijn bureaustoel vastgekleefd.

Iedereen hier heeft vast wel eens van die fases gehad, en ik heb hulp nodig: hoe krijg ik mezelf weer gemotiveerd? Hoe hebben jullie dat aangepakt?
disclaimer
pi_55896961
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:40 schreef Stormqueen het volgende:

Iedereen hier heeft vast wel eens van die fases gehad, en ik heb hulp nodig: hoe krijg ik mezelf weer gemotiveerd? Hoe hebben jullie dat aangepakt?
Ik heb ook zo'n periode (gehad). Op een gegeven moment was ik het lijnen echt zat, en kon het me gewoon ff niet schelen hoe ik eruit zag en hoeveel ik woog. Totdat het de spuigaten uitliep. Ik ben vorig voorjaar begonnen in het slank de lente topic in, toen was ik 54 kg, een jaar lang gejojoot, en nu zit ik op 62 kg, bij een lengte van 1,58 meter.

Ik eet zo'n beetje iederen avond wel een zak chips leeg, en sporten doe ik ook niet. Totdat ik van de week de knoop van mijn lievelingbroek niet meer dicht kreeg, en mn andere broeken toch ook wel erg strak beginnen te zitten.

Nu ben ik toch wel weer tot het besef gekomen om er toch maar weer wat aan te gaan doen, en dan structureel. Maar ik begin niet met gelijk alles drastisch om te gooien, maar stapje voor stapje. Het eerste wat ik ga doen, is vanaf vanavond 2 keer in de week naar het zwembad, om mee te doen aan de zwemactiviteiten( zie ook slank de lente in en is zwemmen goed voor je? topics) Voordeel daarvan is dat als ik in het zwembad ben, ik ook geen zak chips voor de tv kan leegeten. En zo wil ik proberen het zwemmen vol te houden en dan langzaamaan mijn eetpatroon ook veranderen. Te beginnen dus met die zak chips weglaten, dat scheelt al een boel natuurlijk.
  woensdag 9 januari 2008 @ 13:49:31 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_55897049
Zwemmen doe ik al 1-2 keer per week met levitation, 1500 meter per keer, dat gaat dus al wel prima, maar ik wil zo graag de activiteit weer terug in mijn leven krijgen. Een paar maanden geleden was ik kei actief, elke dag 20 km fietsen en in de pauze een half uur stevig lopen, maar nu is alles zo grauw en zinloos
Ik weet wel waar het vandaan komt, maar misschien zit ik nog wel 2 maanden thuis en ik kan echt niet langer zo doorgaan. Zelfs mijn happy pills helpen me nu niet meer
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 januari 2008 @ 13:56:25 #37
13151 crew  Rewimo
pi_55897181
SQ, ik weet niet of het iets voor je is, maar misschien is er in de buurt wel een bejaardentehuis, verpleeghuis, buurthuis of weet ik wat voor -huis waar je zolang vrijwilligerswerk kunt doen? Al is het maar koffie schenken, iemands hondje uitlaten, kletspraatje maken met bewoners? Op die manier kun je toch weer wat structuur krijgen en heb je ook minder het idee dat je "nutteloos" thuis zit.
pi_55897271
Kan je niet iets vrijwilligs gaan doen dan SQ? klinkt alsof je inderdaad weer wat meer doel moet hebben.
pi_55897342
Misschien heb je dit al gedaan SQ. Een willekeurig uitzendbureau binnenstappen voor een baantje. Al is het maar simpel data-entry oid, je komt wel je dag wat gemakkelijker door. Ik heb alleen geen idee of je er dan financieel op vooruit gaat.
  woensdag 9 januari 2008 @ 14:04:36 #40
149959 SQ
snelle trees
pi_55897345
Mja, misschien is het idd wel wat, ik heb een supergroot bejaardenpakhuis om de hoek zitten, morgen eens informeren of ik wat voor ze kan betekenen
disclaimer
pi_55897355
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
Zwemmen doe ik al 1-2 keer per week met levitation, 1500 meter per keer, dat gaat dus al wel prima, maar ik wil zo graag de activiteit weer terug in mijn leven krijgen. Een paar maanden geleden was ik kei actief, elke dag 20 km fietsen en in de pauze een half uur stevig lopen, maar nu is alles zo grauw en zinloos
Ik weet wel waar het vandaan komt, maar misschien zit ik nog wel 2 maanden thuis en ik kan echt niet langer zo doorgaan. Zelfs mijn happy pills helpen me nu niet meer
Als je graag weer stukken wil gaan lopen, is het dan misschien een idee om als vrijwilliger bij het dierenasiel te gaan werken? Ik weet niet hoe het in jouw buurt werkt, maar in het asiel bij mij in de stad vragen ze vaak om vrijwilligers die een flinke wandeling met de honden willen maken. Hij staat aan de rand van een natuurgebied, dus het is prachtig lopen en die honden zijn dolenthousiast om met jou uit te mogen. Ik heb zelf niet veel met honden, meer met katten, maar dit is wel leuk, en je krijgt er een hoop (honden)liefde voor terug. En je dagelijkse beweging

Kwam opeens in me op, misschien een ideetje * Chicolate weer terug in lurkstand gaat
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_55897437
Zorg voor structuur. Doe het gewoon voor jezelf.
Kom gewoon op een "normaal" tijdstip je bed uit, ontbijt gewoon en bepaal per dag wat je gedaan wilt hebben.
En ga iedere dag na de lunch gewoon een half uur of een uur wandelen.

En anders kan ik iedere dag wel wat voor je verzinnen?
Ik heb vandaag kikkererwten op het programma staan qua eten en daar zoek ik nog een lekker recept bij. De stoofpot van Maeghan heb ik van de week al op bij ColdFeet en is geen optie want het duurt te lang om dat ding klaar te maken uit mn werk. Ik wil graag binnen een half uur mn eten voor mn neus hebben.
  woensdag 9 januari 2008 @ 14:10:15 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_55897493
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 14:04 schreef octopussy het volgende:
Misschien heb je dit al gedaan SQ. Een willekeurig uitzendbureau binnenstappen voor een baantje. Al is het maar simpel data-entry oid, je komt wel je dag wat gemakkelijker door. Ik heb alleen geen idee of je er dan financieel op vooruit gaat.
Nouou... het is een beetje een dubio-situatie. Nu kan ik WW krijgen, dat komt dan neer op 1550 euro per maand. Ik kan uiteraard een baantje nemen, alleen heeft het 2 nadelen: als ik net zoveel verdien als in de WW mag ik blij zijn, en ik kan moeilijker naar een fatsoenlijke baan solliciteren als ik al ergens anders werk. Plus, als ze me na 2 maanden niet meer kunnen gebruiken kan ik alleen nog maar bijstand krijgen, en dan moet ik weer bij mijn ouders gaan wonen onderhand want mijn huur is al zo'n beetje het bedrag aan bijstand

Het feit dat ik nog geen werk heb heeft voornamelijk te maken met het feit dat begin december echt de meest verrotte tijd is om werkloos te raken: bedrijven nemen meestal geen personeel aan in die periode. Nu trekt het weer aan en ik moet gewoon doorbijten: kans dat het nog 2 maanden duurt is groot, maar uiteindelijk komt het er wel.

Ik voel me gewoon buitengewoon depressief, wat eigenlijk helemaal niet zou moeten mogen. Ik werk al vanaf dat ik 10 jaar ben: dit is dus echt ongehoord voor mijn doen. Als het nu zomer zou zijn zou ik het wel weten, dan was ik de hele dag buiten, lekker tuinieren, lekker lopen, actief zijn! Maar het is helaas de grauwe winter en dat is een vervelende factor die je niet weg kan vegen.
disclaimer
pi_55897882
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie het licht een beetje laat, maar kan iemand me vertellen waar ik Evy kan downloaden?
http://members.lycos.nl/siedje44/

hier dus

mn hele handen liggen open

stomme Sushi... zelfs toen ik m in zn nekvel had wassie nog sterk genoeg om me helemaal open te halen

grom.. en ik deed nog wel zo voorzichtig
Ja doei.
pi_55897898
Ja die donkere dagen helpen ook zeker niet om je gemoed weer op te vijselen. Ik ken je gevoel wel een beetje. Ben nu ook thuis aan het nixen/solliciteren. Bij mij is het dan voor een afstudeerstage die in februari moet beginnen dus ik heb in ieder geval een deadline.

hier kan je de Evy lessen vandaan halen. Ik heb nog maar 2 lessen gedaan, maar ik merk wel dat het fijn is om even je hoofd leeg te maken en even frisse lucht te krijgen. Er gaan best veel dagen voorbij dat ik niet buiten kom, dus ik voel me er wel goed bij.
pi_55897998
ik denk dat ik misschien zelfs wel les 2 ga proberen

al is het maar om de pijn in mn handen te vergeten
Ja doei.
  woensdag 9 januari 2008 @ 14:41:27 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_55898202
Tnx iedereen
Ik heb net het eerste lesje even geluisterd, klinkt erg leuk!
disclaimer
  woensdag 9 januari 2008 @ 14:43:04 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_55898257
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik denk dat ik misschien zelfs wel les 2 ga proberen

al is het maar om de pijn in mn handen te vergeten
Leuk he, kittens

Toen mijn Noortje nog micro was, zag ik er uit als een krasser, echt heel mijn vel lag open

Ze groeien zo hard
disclaimer
pi_55899206
Oscar zoals ie nu is

en ikke met nieuwe oorwarmers (let niet op zielig staartje)
pi_55899237
Coole oorwarmers! En volgens mij is mijn staartje zelfs nog zieliger...
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:32:49 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_55899380
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:25 schreef octopussy het volgende:
Oscar zoals ie nu is

[ afbeelding ]

en ikke met nieuwe oorwarmers (let niet op zielig staartje)
[ afbeelding ]
't Zijn echt net broer en zus
disclaimer
pi_55899961
Hey, ik dacht net: updatedag vandaag, maar het gewicht in het lijstje klopt nog, dus laat ik het maar zitten deze keer
pi_55900621
Ik dacht dat ik hier gisteren al had gepost... hm, zal wel niet dan
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 januari 2008 @ 16:35:39 #54
13151 crew  Rewimo
pi_55900782
Ik dacht twee keer dezelfde poes maar nee dus
pi_55901622

ik heb heel eigenwijs les 2 gelopen

en man, dat ging goed

les 2 was geloof ik twee keer 1, een keer 2 en twee keer 3 minuten, en bij de 1e keer 3 minuten, had ik écht zoiets van: hé! Ik kan dit nog wel een keer 3 minuten uithouden (totaal 6 dus)

ik ben zooooo trots op mezelf en ik ga hardlopen nog leuk vinden zo

en en en

Cato liet zich aaien

Ok, je moet op de bank zitten, en in de kamer komt hij nog niet naar je toe, maar als je op de bank zit, en hij komt erbij zitten, dan wel
Ja doei.
pi_55903382
zat onder de 84,0, midden op de dag, na ontbijt, lunch, en niet naar de wc gaan

en ik wil weer lopen
Ja doei.
pi_55904030
Ow, hier zijn jullie
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 9 januari 2008 @ 19:04:48 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55904213
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:13 schreef motorbloempje het volgende:

ik heb heel eigenwijs les 2 gelopen

en man, dat ging goed

les 2 was geloof ik twee keer 1, een keer 2 en twee keer 3 minuten, en bij de 1e keer 3 minuten, had ik écht zoiets van: hé! Ik kan dit nog wel een keer 3 minuten uithouden (totaal 6 dus)

ik ben zooooo trots op mezelf en ik ga hardlopen nog leuk vinden zo

en en en

Cato liet zich aaien

[ afbeelding ]
Ok, je moet op de bank zitten, en in de kamer komt hij nog niet naar je toe, maar als je op de bank zit, en hij komt erbij zitten, dan wel
Doe jij het beginnersschema voor 20 minuten van Hardloopschema.nl? .
Dat schema doe ik ook, alleen ben ik bij week 8 nu. Had al met het vervolgschema verder gekund, maar ik was een beetje lui in de decembermaand . Net mezelf gedwongen om 2 x 3, 1 x 10 en 1 x 3 te lopen en vraag me niet hoe, maar het is gelukt na 5 á 6 weken niks aan sport gedaan te hebben .

Ik weet dat je het je nu nog niet kunt voorstellen dat je ooit 10 mins zult kunnen lopen, maar elke stapje is weer een mini-overwinninkje op jezelf .
Niet meer actief op Fok!
pi_55904331
nee, mutsie

kijk eens naar de topic titel

Evy allemaal aan de Evy

ben blij dat Evy me zegt wat te doen was wel blij dat ze nu niet na 4 passen zei 'je bent goed bezig! ga door!'

en voor iemand met de tweede les, ging het écht goed heb namelijk nooit hardgelopen, alleen gezwommen: totaal andere spieren
Ja doei.
  woensdag 9 januari 2008 @ 19:13:33 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55904479
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:08 schreef motorbloempje het volgende:
nee, mutsie

kijk eens naar de topic titel

Evy allemaal aan de Evy

ben blij dat Evy me zegt wat te doen was wel blij dat ze nu niet na 4 passen zei 'je bent goed bezig! ga door!'

en voor iemand met de tweede les, ging het écht goed heb namelijk nooit hardgelopen, alleen gezwommen: totaal andere spieren
Oh idd, ff verkeerd gekeken (hardloopschema.nl bouwt niet zo snel op als Evy).
Maar grappig dat je zo enthousiast bent. Was ik ook in het begin (niet als in: je stopt straks toch wel weer), maar later begint het een beetje 'normaal' te worden. Nu zie je het echt als een overwinning op jezelf en je bent verrast dat je het kan, want dat had je nooit verwacht enzo bladiebla.

En nu ga ik echt soep maken. Jullie ( = iedereen op Fok!) zeggen steeds iets waarop ik weer moet reageren .
Niet meer actief op Fok!
pi_55904901
ik ben ondertussen 'gewoon' aan het koken en kan zo aan tafel
Ja doei.
pi_55905185
Evy bouwt inderdaad veel sneller op dan hardloopschema.nl
Bij de laatste liep ik de laatste les minder dan met Evy halverwege
pi_55905499
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:08 schreef motorbloempje het volgende:

Was ze wel weer fier op je?
***Levi was here***
pi_55906814
Ik snap niets van mijn lijf. Ik slaap al dagen slecht, maar desondanks voelde ik me vandaag eigenlijk prima. Tot vanmiddag toen ik met SQ ging zwemmen... Na een baantje of 20 hing ik buiten adem aan de kant en kreeg ik hoofdpijn, nog even doorgegaan, maar na 32 baantjes heb ik het maar opgegeven. Op weg naar huis werd ik trillerig en slap, dacht toen dat ik gewoon honger had. Maar ik heb meer dan een uur geleden gegeten en voel me nog steeds net zo ellendig. Misschien ben ik wel gewoon een beetje ziekies, maar dat wil ik niet, want dan kan ik niet hardlopen. (Hoezo verslaafd? )
***Levi was here***
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:28:27 #65
35189 Troel
scherp en bot
pi_55908334
Nouja, beter verslaafd aan hardlopen dan aan snickers toch?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:41:58 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_55908756
Oja, en ik vind nog steeds dat katten in F&F thuishoren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55909239
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:41 schreef Troel het volgende:
Oja, en ik vind nog steeds dat katten in F&F thuishoren
Daar staan ze toch ook muts! En ze staan hier.
Nouja, ik heb niet zoveel met katten (of überhaupt met huisdieren), maar zolang ze mensen aanmoedigen tot meer beweging (de kat achterna rennen omdat die de hele tijd in de gordijnen klimt ofzo), dan is het wel weer on topic.
pi_55909309
niet miepen maar kroelen Troel

Ja doei.
  donderdag 10 januari 2008 @ 08:08:22 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_55915654
Er staat zoveel offtopic geneuzel hier dat af en toe een poezie best kan hoor
disclaimer
pi_55915956
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 08:08 schreef Stormqueen het volgende:
Er staat zoveel offtopic geneuzel hier dat af en toe een poezie best kan hoor
Heb je je kat al 6 rondjes achtervolgd door de huiskamer? In het kader van de beweging?
Ik was vanochtend zo moe en had het gisteravond zo koud, dat ik maar met de auto naar mn werk ben gegaan. Weinig beweging hier dus vandaag.
pi_55916105
vanavond nieuwjaarsbijeenkomst hier

proberen zo gezond mogelijk te eten, dat wel en niet drinken want ben op de motor, scheelt ook weer veel caloriën

en morgen weer lopen

gisteren kwam Cato lekker bij ons liggen op de bank, en knorde de hele kamer bij elkaar wel is hij nog steeds aan de diarree en dat is bést ranzig, als de kattenbak om te wennen voorlopig in de woonkamer staat als het overmorgen niet over is maar weer eens bellen met het asiel...

en nu.. werken.. geen zin.. eigenlijk...
Ja doei.
  donderdag 10 januari 2008 @ 08:58:58 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_55916119
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 08:42 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Heb je je kat al 6 rondjes achtervolgd door de huiskamer? In het kader van de beweging?
Ik was vanochtend zo moe en had het gisteravond zo koud, dat ik maar met de auto naar mn werk ben gegaan. Weinig beweging hier dus vandaag.
Nee, maar ze hebben me wel effectief wakker gepest om half acht, dus ik lig in elk geval niet tot 11 uur in bed. Dat scheelt ook een stuk in het fitheidsgevoel. Ik ga straks naar Levi's kantoor lopen en dan gaan we wandelen en dan loop ik weer terug naar huis en daarna ga ik Evy proberen
disclaimer
pi_55916798
Ik heb gisteren geen chips gehad en mijn neefjes wel We keken trouwens Shallow Hall en ze vonden dikke vrouwen echt héél lelijk en afzichtelijk en vies en....uhm, maar ik was nooit echt dik geweest hoor (zeiden ze bijna geschrokken ). Wel jammer dat ze er zo over denken, ze zijn pas 13 en 15.

Ik kreeg ook in de bioscoop nog een compliment van vage kennissen "jeetje, je bent nu eigenlijk gewoon slank"
pi_55916836
Isa! kijk eens in ONZ!

ONZ Arnhem meet
Ja doei.
pi_55916968
Ik ben lui, heb je geen linkje
pi_55916972
Ik heb een klacht:
- als ik op mijn werk zit wil ik slapen
- als ik in mijn bed lig ben ik klaar wakker

Ik ben nu dus moe, heel moe en ik ben mijn mobiel kwijt en ik was het toegangspasje van mijn werk kwijt, of eigenlijk, zoals mijn collega het samenvatte: je bent voornamelijk de kluts kwijt.

SQ: ik ben dus mijn mobiel kwijt... We kunnen 2 dingen doen: 1, je belt aan op pc hooftlaan 14 en ik vertel het secretariaat dat je rond kwart over een gaat aanbellen... of 2, ik pm je even het telefoonnr van mijn werk.

De dag is weer goed begonnen!
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')