* omearos geeft meaghan een dikke knuffelquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:14 schreef Maeghan het volgende:
Ik kom zeuren. Ik heb de pest in dat ik alleen ben, ik voel me heel zielig en eenzaam en ik heb moeite om niet de hele pot met chocolaatjes erbij te pakken en te zwelgen in zelfmedelijden en chocolade.
Ik zou bijna zeggen "ga een stuk fietsen", maar het waait hard en het is helemaal niet zo lekker buiten.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:14 schreef Maeghan het volgende:
Ik kom zeuren. Ik heb de pest in dat ik alleen ben, ik voel me heel zielig en eenzaam en ik heb moeite om niet de hele pot met chocolaatjes erbij te pakken en te zwelgen in zelfmedelijden en chocolade.
knuffelquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:14 schreef Maeghan het volgende:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:02 schreef Levitation het volgende:
Ik wil dit topic natuurlijk heel graag weer terugvinden.
Cute kittyquote:
Dat was leuk.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:31 schreef ymme het volgende:
Is er vanavond nog wat leuks op tv, ik zit nu 40 dagen zonder sex te kijken
Sex is goed voor de lijnquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:31 schreef ymme het volgende:
Is er vanavond nog wat leuks op tv, ik zit nu 40 dagen zonder sex te kijken
Ik heb ook zo'n periode (gehad). Op een gegeven moment was ik het lijnen echt zat, en kon het me gewoon ff niet schelen hoe ik eruit zag en hoeveel ik woog. Totdat het de spuigaten uitliep. Ik ben vorig voorjaar begonnen in het slank de lente topic in, toen was ik 54 kg, een jaar lang gejojoot, en nu zit ik op 62 kg, bij een lengte van 1,58 meter.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
Iedereen hier heeft vast wel eens van die fases gehad, en ik heb hulp nodig: hoe krijg ik mezelf weer gemotiveerd? Hoe hebben jullie dat aangepakt?
Als je graag weer stukken wil gaan lopen, is het dan misschien een idee om als vrijwilliger bij het dierenasiel te gaan werken? Ik weet niet hoe het in jouw buurt werkt, maar in het asiel bij mij in de stad vragen ze vaak om vrijwilligers die een flinke wandeling met de honden willen maken. Hij staat aan de rand van een natuurgebied, dus het is prachtig lopen en die honden zijn dolenthousiast om met jou uit te mogen. Ik heb zelf niet veel met honden, meer met katten, maar dit is wel leuk, en je krijgt er een hoop (honden)liefde voor terug. En je dagelijkse bewegingquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
Zwemmen doe ik al 1-2 keer per week met levitation, 1500 meter per keer, dat gaat dus al wel prima, maar ik wil zo graag de activiteit weer terug in mijn leven krijgen. Een paar maanden geleden was ik kei actief, elke dag 20 km fietsen en in de pauze een half uur stevig lopen, maar nu is alles zo grauw en zinloos
Ik weet wel waar het vandaan komt, maar misschien zit ik nog wel 2 maanden thuis en ik kan echt niet langer zo doorgaan. Zelfs mijn happy pills helpen me nu niet meer
Nouou... het is een beetje een dubio-situatie. Nu kan ik WW krijgen, dat komt dan neer op 1550 euro per maand. Ik kan uiteraard een baantje nemen, alleen heeft het 2 nadelen: als ik net zoveel verdien als in de WW mag ik blij zijn, en ik kan moeilijker naar een fatsoenlijke baan solliciteren als ik al ergens anders werk. Plus, als ze me na 2 maanden niet meer kunnen gebruiken kan ik alleen nog maar bijstand krijgen, en dan moet ik weer bij mijn ouders gaan wonen onderhand want mijn huur is al zo'n beetje het bedrag aan bijstandquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:04 schreef octopussy het volgende:
Misschien heb je dit al gedaan SQ. Een willekeurig uitzendbureau binnenstappen voor een baantje. Al is het maar simpel data-entry oid, je komt wel je dag wat gemakkelijker door. Ik heb alleen geen idee of je er dan financieel op vooruit gaat.
http://members.lycos.nl/siedje44/quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie het licht een beetje laat, maar kan iemand me vertellen waar ik Evy kan downloaden?
Leuk he, kittensquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik denk dat ik misschien zelfs wel les 2 ga proberen
al is het maar om de pijn in mn handen te vergeten
't Zijn echt net broer en zusquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:25 schreef octopussy het volgende:
Oscar zoals ie nu is![]()
[ afbeelding ]
en ikke met nieuwe oorwarmers (let niet op zielig staartje)![]()
[ afbeelding ]
Doe jij het beginnersschema voor 20 minuten van Hardloopschema.nl?quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb heel eigenwijs les 2 gelopen
en man, dat ging goed
les 2 was geloof ik twee keer 1, een keer 2 en twee keer 3 minuten, en bij de 1e keer 3 minuten, had ik écht zoiets van: hé! Ik kan dit nog wel een keer 3 minuten uithouden (totaal 6 dus)![]()
ik ben zooooo trots op mezelfen ik ga hardlopen nog leuk vinden zo
en en en
Cato liet zich aaien![]()
[ afbeelding ]
Ok, je moet op de bank zitten, en in de kamer komt hij nog niet naar je toe, maar als je op de bank zit, en hij komt erbij zitten, dan wel
Oh idd, ff verkeerd gekeken (hardloopschema.nl bouwt niet zo snel op als Evy).quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:08 schreef motorbloempje het volgende:
nee, mutsie
kijk eens naar de topic titel![]()
Evy![]()
allemaal aan de Evy
ben blij dat Evy me zegt wat te doen![]()
was wel blij dat ze nu niet na 4 passen zei 'je bent goed bezig! ga door!'
![]()
en voor iemand met de tweede les, ging het écht goed![]()
heb namelijk nooit hardgelopen, alleen gezwommen: totaal andere spieren
Was ze wel weer fier op je?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:08 schreef motorbloempje het volgende:
ben blij dat Evy me zegt wat te doen![]()
was wel blij dat ze nu niet na 4 passen zei 'je bent goed bezig! ga door!'
![]()
Daar staan ze toch ook muts!quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:41 schreef Troel het volgende:
Oja, en ik vind nog steeds dat katten in F&F thuishoren
Heb je je kat al 6 rondjes achtervolgd door de huiskamer?quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:08 schreef Stormqueen het volgende:
Er staat zoveel offtopic geneuzel hier dat af en toe een poezie best kan hoor
Nee, maar ze hebben me wel effectief wakker gepest om half acht, dus ik lig in elk geval niet tot 11 uur in bed. Dat scheelt ook een stuk in het fitheidsgevoel. Ik ga straks naar Levi's kantoor lopen en dan gaan we wandelen en dan loop ik weer terug naar huis en daarna ga ik Evy proberenquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Heb je je kat al 6 rondjes achtervolgd door de huiskamer?In het kader van de beweging?
Ik was vanochtend zo moe en had het gisteravond zo koud, dat ik maar met de auto naar mn werk ben gegaan.Weinig beweging hier dus vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |