't Zijn echt net broer en zusquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:25 schreef octopussy het volgende:
Oscar zoals ie nu is![]()
[ afbeelding ]
en ikke met nieuwe oorwarmers (let niet op zielig staartje)![]()
[ afbeelding ]
Doe jij het beginnersschema voor 20 minuten van Hardloopschema.nl?quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb heel eigenwijs les 2 gelopen
en man, dat ging goed
les 2 was geloof ik twee keer 1, een keer 2 en twee keer 3 minuten, en bij de 1e keer 3 minuten, had ik écht zoiets van: hé! Ik kan dit nog wel een keer 3 minuten uithouden (totaal 6 dus)![]()
ik ben zooooo trots op mezelfen ik ga hardlopen nog leuk vinden zo
en en en
Cato liet zich aaien![]()
[ afbeelding ]
Ok, je moet op de bank zitten, en in de kamer komt hij nog niet naar je toe, maar als je op de bank zit, en hij komt erbij zitten, dan wel
Oh idd, ff verkeerd gekeken (hardloopschema.nl bouwt niet zo snel op als Evy).quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:08 schreef motorbloempje het volgende:
nee, mutsie
kijk eens naar de topic titel![]()
Evy![]()
allemaal aan de Evy
ben blij dat Evy me zegt wat te doen![]()
was wel blij dat ze nu niet na 4 passen zei 'je bent goed bezig! ga door!'
![]()
en voor iemand met de tweede les, ging het écht goed![]()
heb namelijk nooit hardgelopen, alleen gezwommen: totaal andere spieren
Was ze wel weer fier op je?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:08 schreef motorbloempje het volgende:
ben blij dat Evy me zegt wat te doen![]()
was wel blij dat ze nu niet na 4 passen zei 'je bent goed bezig! ga door!'
![]()
Daar staan ze toch ook muts!quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:41 schreef Troel het volgende:
Oja, en ik vind nog steeds dat katten in F&F thuishoren
Heb je je kat al 6 rondjes achtervolgd door de huiskamer?quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:08 schreef Stormqueen het volgende:
Er staat zoveel offtopic geneuzel hier dat af en toe een poezie best kan hoor
Nee, maar ze hebben me wel effectief wakker gepest om half acht, dus ik lig in elk geval niet tot 11 uur in bed. Dat scheelt ook een stuk in het fitheidsgevoel. Ik ga straks naar Levi's kantoor lopen en dan gaan we wandelen en dan loop ik weer terug naar huis en daarna ga ik Evy proberenquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Heb je je kat al 6 rondjes achtervolgd door de huiskamer?In het kader van de beweging?
Ik was vanochtend zo moe en had het gisteravond zo koud, dat ik maar met de auto naar mn werk ben gegaan.Weinig beweging hier dus vandaag.
Weet je zeker dat ie niet ergens onderin je tas zit net als de vorige keer?quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:57 schreef Levitation het volgende:
Ik heb een klacht:
- als ik op mijn werk zit wil ik slapen
- als ik in mijn bed lig ben ik klaar wakker
Ik ben nu dus moe, heel moe en ik ben mijn mobiel kwijt en ik was het toegangspasje van mijn werk kwijt, of eigenlijk, zoals mijn collega het samenvatte: je bent voornamelijk de kluts kwijt.
![]()
SQ: ik ben dus mijn mobiel kwijt...We kunnen 2 dingen doen: 1, je belt aan op pc hooftlaan 14 en ik vertel het secretariaat dat je rond kwart over een gaat aanbellen... of 2, ik pm je even het telefoonnr van mijn werk.
![]()
De dag is weer goed begonnen!![]()
* Levitation keert tas om...quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ie niet ergens onderin je tas zit net als de vorige keer?
G e n i a a l !quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
Sta maar gewoon buiten om kwart over 1
quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
G e n i a a l !![]()
Zoiets slims had ik dus never nooit kunnen verzinnen op een dag als vandaag!
Haal dan meteen ff die typfaut uit je sigquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:22 schreef Levitation het volgende:
Ik heb mijn ondertitel en avatar maar even aangepast naar het "gevoel van de dag".
quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Haal dan meteen ff die typfaut uit je sig
quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geeft niet, ik hou toch wel van je
quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:10 schreef Levitation het volgende:
- stripje marvelon met nog een paar pillen er in![]()
Ik denk dat die nog van oktober zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb net een worstebroodje op, werden hier getracteerd omdat we iets (geen idee wat) goed gedaan hebben. Gezien mijn butt-dag vond ik dat ik er wel eentje verdiend had.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Ik kan je wel in 't park komen aanmoedigen...quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Troel
Wish me luck, ik ga zo mijn eerste Evy lopen
Je had mij de eerste keer eens moeten zien na het rennen.quote:
de eerste minuut ging, en de tweede minuut, en toen 2 keer twee minuten, dat ging ook nog wel, maar toen moest ik op het einde drie minuten en die heb ik niet vol gehoudenquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je had mij de eerste keer eens moeten zien na het rennen.Je moet mij nu eens zien na het rennen!
Gewoon overmorgen nog een keer proberen.Je zult echt merken dat het steeds beter gaat. En ook niet te hard willen rennen, snelheid komt nog wel.
Goed dat je bent gegaan joh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |