abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55684217
Vorige topic: Fok! Dieetclub Deel 220 - Fijne feestdagen!!!!-

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_55685082
Ik ga zo offline en denk niet dat ik vandaag nog online kom. Dus wil ik graag iedereen alvast een mooie jaarwisseling en een gezond, gelukkig, succesvol en slank 2008 wensen!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_55685434
Hetzelfde geldt voor mij. Ik ga zometeen naar mijn zus om oud en nieuw te vieren en zal morgen pas weer online zijn!

Voor iedereen: Een fijne oudjaarsavond en alvast een liefdevol en gelukkig 2008!
  maandag 31 december 2007 @ 16:34:16 #4
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55685866
Ik denk ook niet meer dat ik online kom dit jaar Alvast een fijne avond en tot volgend jaar!
pi_55686181
Nogmaals, iedereen happy new year
pi_55686313
Heel veel plezier allemaal vanavond!
En maak er wat moois van het komende jaar.

Ik ga nog even stoeien met mijn springrolls die niet willen worden zoals ik wil dat ze worden.
  † In Memoriam † maandag 31 december 2007 @ 17:14:10 #7
43556 miss_dynastie
pi_55687003
Een hele fijne avond allemaal
Ik ga nog even verder stoeien met m'n hapjes...
valt me wel op dat de feestdagen hier niet overdadig verlopen zijn. Als ik mensen hoor over 'propvol' en misselijk van het eten, ben ik blij dat ik kan zeggen dat wij dat totaal niet hadden. Ook vanavond zijn we niet van plan ons vol te gooien . Behalve met champagne natuurlijk
  maandag 31 december 2007 @ 18:02:07 #8
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_55688233
Fijne avond alvast allemaal en een spetterend begin voor 2008 gewenst.

* Jojogirl gaat vanavond spelletjes spelen met zwager en schoonzus en om 12 uur Finn wakker maken om naar het vuurwerk te kijken.
pi_55688335
Veel plezier allemaal vanavond

Ik ga naar een feest vanavond, lekker dansen bij een bandje
pi_55688980
Nou mijn oud en nieuw is goed

We zouden om half 8 bij vrienden zijn, en antoine is nog niet thuis......
En de honden moeten ook nog naar schoonmama gebracht worden.

Kan hem ook niet bereiken....

Ben een beetje boos hierover.
Of stel ik me nu aan. Hij zou niet te laat thuis zijn, was de afspraak, bedoelt hij daarmee tien voor twaalf ofzo...
pi_55694080
geen feest voor mij, het is zo mistig dat je op de weg de linkerstoep niet eens kan zien En jongeren gooien nog steeds met vuurwerk, komt er ineens iets uit de mist voor je fiets Ben maar omgekeerd en naar huis gegaan, mij te eng.
pi_55699095
Goedenmorgen

Iedereen een gelukkig gezond en slankmakend 2008

Omearos het was vannacht idd erg mistig.
pi_55699449
Nu dan echt: Voor iedereen een gelukkig, liefdevol en gezond 2008!
pi_55700932
Wat ze hier boven zeggen!

Ik heb mijn eerste ontbijtje in dit jaar achter de rug en het was volkomen Sonja Bakker verantwoord!
Het was een halve cracker met gerookte zalm! ik vertel hier niet bij dat het een halve enorme cracker was van de ikea, je kent ze wel die enorme gevaartes!
pi_55701145
beste wensen allemaal
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_55701227
Gelukkig en mooi 2008

Dinsdag als weegdag hebben is niet altijd prettig , maar vanmorgen woog ik 87,8kg en dat is 0,1kg lichter dan voor de kerst Erg maf, maar mij hoor je niet klagen
Mijn ontbijt was vanmorgen weer netjes een bak brinta, alleen deze keer met een grote mok zelfgemaakte cappuccino erbij
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:57:40 #17
4177 Jojogirl
pi_55702090
De beste wensen voor 2008 allemaal

Sonja Bakker Liejannuh?

Omearos, lekker hoor, geen feestkilo's erbij
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:01:39 #18
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55703231
Iedereen een gelukkig nieuwjaar!

Ik heb ook een volkomen dieetverantwoord ontbijt op Dat zal morgen wel anders zijn, champagneontbijt op het werk
pi_55703328
Gelukkig nieuwjaar!
Was vanacht erg gezellig, wel veel gegeten gisteren en nu logeert 1 van de kinderen van mijn middelste broer hier, erg gezellig

En ik ga pasta voor haar maken, maar ik weet niet zo goed hoe ik - meisje van 9 vriendelijke pasta- maak
Nuja, gehakt komt er in en minder pittig dan normaal, maar verder?
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:07:55 #20
4177 Jojogirl
pi_55703346
Ehm, voor Finn (anderhalf) maak ik gewoon pasta zoals ik al jaren doe. Niks weglaten, alleen de stukjes groente iets kleiner snijden dan ik vroeger deed.
pi_55703663
iedereen hier de beste wensen!

zo nu weer me bedje in duiken, ben rond 1 uur kotsend over de wc pot gaan hangen (1 uur 's nachts)
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_55703892
beterschap g-b

@Liejannuh, die crackers zijn errug lekker Ikea heeft ook heerlijke kaas, ik haal daar vaak belegen kaas (in een zwarte verpakking) Gelukkig heb ik zelf geen auto, anders zou ik te vaak naar dat winkeltje gaan
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 16:48:50 #23
43556 miss_dynastie
pi_55704060
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:06 schreef freecell het volgende:
En ik ga pasta voor haar maken, maar ik weet niet zo goed hoe ik - meisje van 9 vriendelijke pasta- maak
Nuja, gehakt komt er in en minder pittig dan normaal, maar verder?
Ik zou zeggen: vraag het haar. Misschien vindt ze het pittig juist wel lekker .

De beste wensen allemaal
M'n eerste goede voornemen is bijna uitgekomen... poetsen van de keuken. Nog een kastje, even dweilen en stofzuigen en het is weer helemaal netjes
pi_55706041
Ze vond het lekker
Dat ze zelf mocht roeren en de ui pellen hielp

En ze is 7, ik vergiste me 2 jaar
pi_55706101
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:57 schreef Jojogirl het volgende:
Sonja Bakker Liejannuh?
Let op de details!
Ik ben nu trouwens loempia's aan het bakken. Had ze voor gister gemaakt, maar ze zijn niet op gegaan, dus ik heb mn ouders en broer maar uitgenodigd.
Ik hoop trouwens dat ze beter smaken dat ze er uit zien!

Is de keuken al schoon MissD? Ik heb vanmiddag ook eindelijk alles weer eens gestofzuigd en even snel opgeruimd. Leuk hoor, lekker thuis rondhangen, maar echt schoon wordt het er niet van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')