abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55926575
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

de eerste minuut ging, en de tweede minuut, en toen 2 keer twee minuten, dat ging ook nog wel, maar toen moest ik op het einde drie minuten en die heb ik niet vol gehouden
Maar de volgende keer kun je dat wel! Je conditie gaat (zeker in het begin) super snel vooruit!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:25:53 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_55926703
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon nog een keer proberen

als zelfs ik het kan
Ja, daarom baal ik ook
disclaimer
pi_55926707
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

de eerste minuut ging, en de tweede minuut, en toen 2 keer twee minuten, dat ging ook nog wel, maar toen moest ik op het einde drie minuten en die heb ik niet vol gehouden
Gewoon nog een keer les 1 lopen, dat gaat echt meteen een stuk beter.
Of beginnen met het schema van hardloopschema.nl dat is een stuk makkelijker (de eerste maand volgens mij nog helemaal geen 3 minuten rennen)
pi_55926784
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Gewoon nog een keer les 1 lopen, dat gaat echt meteen een stuk beter.
Of beginnen met het schema van hardloopschema.nl dat is een stuk makkelijker (de eerste maand volgens mij nog helemaal geen 3 minuten rennen)
Dat heb ik in het begin ook gedaan en dan nog 't schema voor mensen met overgewicht en blessure gevoeligen enzo. Dat was echt simpel.... Maar omdat ik daarmee begonnen was, liep ik de eerste Evylessen vrij gemakkelijk. Nu kom ik mezelf wel echt enorm tegen, vanavond les 15 op de planning. Als jullie niets meer van me horen ben ik overleden.
***Levi was here***
pi_55926811
indien dat het geval is: gecondoleerd met jezelf
Ja doei.
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:30:41 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_55926834
Morgen maar gewoon weer zwemmen, dat ligt me iets beter
disclaimer
pi_55926837
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, daarom baal ik ook
ja, dús moet je doorzetten en eerder bij les 26 zijn dan ik
Ja doei.
pi_55926864
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:29 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dat heb ik in het begin ook gedaan en dan nog 't schema voor mensen met overgewicht en blessure gevoeligen enzo. Dat was echt simpel.... Maar omdat ik daarmee begonnen was, liep ik de eerste Evylessen vrij gemakkelijk. Nu kom ik mezelf wel echt enorm tegen, vanavond les 15 op de planning. Als jullie niets meer van me horen ben ik overleden.
Awww

Omdat ik vandaag naar de bloedbank ga, hoef ik van mezelf niet meer te bewegen dat een paar wandelingetjes, ongeveer een uur in totaal
pi_55926872
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
indien dat het geval is: gecondoleerd met jezelf
Alvast dank.
Dan word het klef gebak met een kopje koffie ipv mijn verjaardag. Maar jullie zijn allemaal uitgenodigd.
***Levi was here***
pi_55926986
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Awww

Omdat ik vandaag naar de bloedbank ga, hoef ik van mezelf niet meer te bewegen dat een paar wandelingetjes, ongeveer een uur in totaal
De bloedbank is verhuisd! Hij zit nu vlakbij je huis (bijna) bij het Savornin Lohmanplein (daar achter ergens) onder de voetbalkantine bij de sportvelden. Scheelt je weer wat zoeken.
Ik hoop voor je dat het er minder druk is dan dinsdagmiddag.
pi_55927238
Savornin Lohmanplein, de Sav

daar heb ik nog gewerkt
Ja doei.
pi_55927473
Savornin Lohmanplein gribuswinkelcentrum daar

Net Evy les 3 gelopen. Op zich ging het conditioneel gezien wel, alleen weer die verschrikkelijk pijn in mijn rechterknie aan het einde. De laatste minuut hardlopen heb ik bijna huilend van de pijn gedaan. Vorige les had ik het ook en de knie is de dag erna nog pijnlijk geweest bij aanraking en buiging.

Ik weet nu niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Wil heel graag blijven hardlopen en heb het gevoel dat het best goed gaat. Maar loop ik mezelf nu niet de tering in?
pi_55927524
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:53 schreef octopussy het volgende:

Net Evy les 3 gelopen. Op zich ging het conditioneel gezien wel, alleen weer die verschrikkelijk pijn in mijn rechterknie aan het einde. De laatste minuut hardlopen heb ik bijna huilend van de pijn gedaan. Vorige les had ik het ook en de knie is de dag erna nog pijnlijk geweest bij aanraking en buiging.

Ik weet nu niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Wil heel graag blijven hardlopen en heb het gevoel dat het best goed gaat. Maar loop ik mezelf nu niet de tering in?
Dat klinkt niet echt goed, heb je al vaker last gehad van je knie?
Voor mensen met (veel) overgewicht word ook afgeraden om te gaan hardlopen omdat het gewoon zo zwaar is voor knie en enkel etc
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:58:12 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_55927581
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:53 schreef octopussy het volgende:

Ik zou er even mee naar een dokter gaan. Een vriend van me heeft het vrij lang genegeerd en die mag nu een jaar revalideren na een ingrijpende operatie.
disclaimer
pi_55927589
inmiddels ziet octo er echt niet meer uit alsof ze veul te dik is

maar het klinkt niet goed nee octo je moet het niet forceren omdat je het van jezelf uit moet rennen
begrijpelijk, dat wel, maar niet ten koste van je lichaam
Ja doei.
pi_55927631
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
inmiddels ziet octo er echt niet meer uit alsof ze veul te dik is
Vertel dat aan haar knie
pi_55927645
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat klinkt niet echt goed, heb je al vaker last gehad van je knie?
Voor mensen met (veel) overgewicht word ook afgeraden om te gaan hardlopen omdat het gewoon zo zwaar is voor knie en enkel etc
Ik had met 33 kilo meer last van mijn knieen bij het wandelen ja. Maar het voelt wel anders dan deze pijn. Bovendien is het alleen mijn rechterknie, mijn linkerknie is pijnloos.

Ik ben ook pas nu begonnen met hardlopen omdat mijn overgewicht niet zo groot meer is.
pi_55927672
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Vertel dat aan haar knie
Doe eens een beetje lief!
***Levi was here***
pi_55927675
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:00 schreef octopussy het volgende:

[..]

Ik had met 33 kilo meer last van mijn knieen bij het wandelen ja. Maar het voelt wel anders dan deze pijn. Bovendien is het alleen mijn rechterknie, mijn linkerknie is pijnloos.

Ik ben ook pas nu begonnen met hardlopen omdat mijn overgewicht niet zo groot meer is.
Het kan wel zijn van die tijd dat je nog steeds last heb, ik zou er toch naar laten kijken of stoppen met hardlopen als het zo blijft voelen.
pi_55927704
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:00 schreef octopussy het volgende:

[..]

Het kan ook aan je schoenen liggen natuurlijk. Ik weet niet of je goede hebt, maar bij mij scheelt dat echt ALLE pijntjes
Het mooi kotsende meisje.
pi_55927765
Ik heb dus hele goedkope hardloopschoenen (van de scapino) Heb even geen geld voor goede hardloopschoenen en ik wilde dus eerst weten of het hardlopen wel wat voor mij was.

Ik weet nu dus ook niet of het de investering waard is. Want stel dat het niet aan mijn schoenen ligt...

* octopussy moet maar eens een afspraak maken bij de dokter
pi_55927792
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Het kan ook aan je schoenen liggen natuurlijk. Ik weet niet of je goede hebt, maar bij mij scheelt dat echt ALLE pijntjes
Wat zij zegt! Check dat sowieso.

Enne, miss_S, ik heb meer overgewicht dan Octo, vrees ik, maar bij mij gaat het prima so far. Nou ja, op spierpijn in mn schenen na.

Lianne, thanks. Ik heb nogal wat met scholen daar in de buurt gewerkt, dus wist wel ongeveer waar t is. Ik ga er te voet heen, om mijn gebrek aan sport te compenseren
pi_55928008
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:07 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat zij zegt! Check dat sowieso.

Enne, miss_S, ik heb meer overgewicht dan Octo, vrees ik, maar bij mij gaat het prima so far. Nou ja, op spierpijn in mn schenen na.
Maar het is wel gewoon erg zwaar voor je lichaam als je over gewicht hebt
En zoals Octo zelf aan gaf had ze vroeger ookal last
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 17:24:03 #124
43556 miss_dynastie
pi_55928215
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:06 schreef octopussy het volgende:
Ik heb dus hele goedkope hardloopschoenen (van de scapino)
Heb je al overwogen om bij een Runnersworld te informeren naar de mogelijkheid van huren van schoenen? Relatief kleine investering en als het niks voor je is lever je ze na die weken weer in en klaar .
pi_55928564
ik wil ook een keer op de evy style hardlopen. Helaas gister ook weer van mijn revalidatie arts gehoord hardlopen en tenissen enzo moet ik uit mijn hoofd laten maak ik meer kapot mee dan dat ik goed doe.

Dus ik hou het toch maar bij mijn aquafun.
pi_55931535
Vandaag mijn eerste dag, zonder iets ongezonds

Wat heb ik vandaag gegeten:

Vanochtend: 1 boterham met pindakaas.

Tussendoor: Liga en cup a soup.

Lunch: 2 boterhammen, 1 met kaas, en 1 met ham.

Avondeten: 1 tartaartje en 1 bordje erwtensoep.

Verder thee en water gedronken (ben mijn fruit vandaag vergeten.

30 min gelopen, en 20 min gefiets.

Volgens mij is nu echt mijn knop weer om. Ik wil 't zo graag!!!!!!!!!!
pi_55931669
Ik vind het maar een karig dagje, ymme...

En da's balen van je knie, Octo en Miss S bedoelt het heus goed voor je knie. Eerst langs een arts voor je verder gaat lopen (of nog beter: een sportfysiotherapeut, tegenwoordig heb je daar geen verwijzing meer voor nodig).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55931948
Nou 3 boterhammen is voor mij veel hoor.

Maar goed niet elke dag is zo hoor
Normaal heb ik iets van ontbijt koek bij me, en 2 mandarijnen

En geregeld 's avonds aardappels, groente en vlees.
En minimaal 2x per week vis.
pi_55932056
Mobiel is terecht, lag in mijn bed. Lui ding
***Levi was here***
pi_55932207
Mijn dagje vandaag:

Ontbijt: Brinta (lekker dik )
Lunch: 3 boterhammen, 2x stroop en 1x pindakaas (geen margarine, en half besmeerd en dan dubbel)
Tussendoor: 2x kopje warme chocolademelk uit de automaat
Diner: Wok-menu met koolvis

Gedronken: water, thee, fruit&melk-achtig iets

Nu ik hele dagen achter de comp zit in de bieb eet ik een stuk minder en heb ik ook geen honger, alleen dorst. Ik was een paar uur na de lunch nog misselijk, alsof het teveel was Morgen maar eens op tijd opstaan en weer brood met kaas, tomaat en komkommer maken als lunchpakket
pi_55932427
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 19:44 schreef Levitation het volgende:
Mobiel is terecht, lag in mijn bed. Lui ding
Wat doe jij met je mobiel in bed????
pi_55932513
zoooow

ik bofte (of juist niet )

op de nieuwjaarsborrel worden alle binnengekomen kerstpakketcadeau's verloot..

en ik had het duurste/leukste/tofste:

een restaurantbon van 50 euro

goed begin van 2008

zit te twijfelen of ik zo nog wil hardlopen.. nou ja.. ik wíl wel.. maar heb ook niet al te lang geleden gegeten enzo... misschien maar wachten tot morgen dan.. het is toch ook al donker enzo
Ja doei.
pi_55932580
Zie hier onze nieuwe aanwist, die wij as zaterdag op gaan halen

En nu stoppen we, het wordt nu wel erg vol in huis. Na zaterdag dus: 2 poezen, 2 honden en 2 vissen
En buiten een super tof leuk konijn
pi_55932616
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 19:58 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Wat doe jij met je mobiel in bed????
trilfunctie, jeweettoch
Ja doei.
pi_55933221
Shit, te laag HB.... Helemaal voor jandoedel heen en weer gewandeld naar de Mgr Nolenslaan

MoBlo, ja, dat zijn leuke bonnetjes! Lekker sjiek uit eten, héérlijk!
pi_55935190
Net nog een cracker met hagelslag en margarine gegeten, kreeg op m'n donder van dat ik geen margarine had gehad vandaag (en gister, en eergister )

Heb spierpijn van gister Te enthousiast gedaan met Steps blijkbaar.
  donderdag 10 januari 2008 @ 21:38:45 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_55935219
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
zoooow

ik bofte (of juist niet )

op de nieuwjaarsborrel worden alle binnengekomen kerstpakketcadeau's verloot..

en ik had het duurste/leukste/tofste:

een restaurantbon van 50 euro

goed begin van 2008

zit te twijfelen of ik zo nog wil hardlopen.. nou ja.. ik wíl wel.. maar heb ook niet al te lang geleden gegeten enzo... misschien maar wachten tot morgen dan.. het is toch ook al donker enzo
Leuk is dat ja, ik had dat toen ik pas een maand bij mijn vorige baas werkte, won ik een portable DVD-unit met kerst
disclaimer
pi_55935399
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 20:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

trilfunctie, jeweettoch
Daar bestaat beter gereedschap voor.
***Levi was here***
pi_55935453
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 20:01 schreef motorbloempje het volgende:

Ik ben ook niet gegaan. Ben zo moe en nog steeds voel ik me niet echt lekker. Eerst maar eens proberen een nacht fatsoenlijk te slapen.
***Levi was here***
pi_55937592
gelukkig hoef ik me niet schuldig te voelen, want gisteren zei Evy: tot overmorgen en dat is morgen dus ik houd me wel aan mijn schema

ik ga zo lekker op bed even nog wat uitzendinggemist.nl afsnuffelen en dan slapen
Ja doei.
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:17:59 #141
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55938412
Als alles goed is gegaan kom ik ook het lijstje...
Stoppen met roken is funest... ik ben nu 85 kg, ik was 76 kg voor het roken dat is 2 1/2 maand geleden... dus dat gaat behoorlijk hard.
Ik ben de laatste tijd wel veel aan het wandelen maar dan gaat mijn achillispees opspelen... en fietsen vind ik echt geen ruk aan....
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_55942631
Goede morgen

Ik ben gisteren om 90.30 uur naar bed gegaan, en om 7 uur weer wakker geworden (van de wekker helaas).

Vandaag werken tot 13.30, om 14.00 uur ff langs een afspraak bij de Rabo, en dan weekend !!

pi_55942968
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Als alles goed is gegaan kom ik ook het lijstje...
Stoppen met roken is funest... ik ben nu 85 kg, ik was 76 kg voor het roken dat is 2 1/2 maand geleden... dus dat gaat behoorlijk hard.
Ik ben de laatste tijd wel veel aan het wandelen maar dan gaat mijn achillispees opspelen... en fietsen vind ik echt geen ruk aan....
Welkom!
Bewegen is wel belangrijk, misschien kun je iets anders verzinnen om te doen, bv skaten of zwemmen?
***Levi was here***
pi_55944439
Ik zag vanmorgen 4 hertjes toen ik door het bos naar mijn werk fietste.
Ze staken in het donker over het fietspad over.
2de keer in 3 jaar dat ik daar hertjes tegenkom.
***Levi was here***
pi_55944968
Hertjes! Die zie je hier nu nooit! Wel regelmatig bijna aanvaringen met auto's maar daar wordt je ook niet echt blij van.
Ik ben vandaag dus weer niet op de fiets want het regende nogal hard vanochtend. En ik ben ook niet fit vandaag.
Goed dat jij wel op de fiets bent Levitation!
pi_55945007
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 10:36 schreef Liejannuh het volgende:
Hertjes! Die zie je hier nu nooit! Wel regelmatig bijna aanvaringen met auto's maar daar wordt je ook niet echt blij van.
Ik ben vandaag dus weer niet op de fiets want het regende nogal hard vanochtend. En ik ben ook niet fit vandaag.
Goed dat jij wel op de fiets bent Levitation!
Ik ga altijd op de fiets, maar ik hoef ook maar 6.5km naar mijn werk te fietsen, geen 20 zoals jij.
***Levi was here***
pi_55945323
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 10:38 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ga altijd op de fiets, maar ik hoef ook maar 6.5km naar mijn werk te fietsen, geen 20 zoals jij.
Owja! Dat scheelt al!
Ga dit weekend maar weer hardlopen ofzo. Volgende week weer fietsen.
pi_55945541
Ik wil niet hardlopen, ik wil niet fietsen en ik wil niet zwemmen. Ik ben zo onvoorstelbaar moe. Liefst zou ik zometeen direct mijn bed in rollen. Maar ik heb met SQ afgesproken te gaan zwemmen en ik voel me zo'n watje als ik dat afzeg.

[/klacht]
***Levi was here***
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:06:00 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_55945609
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:02 schreef Levitation het volgende:
Ik wil niet hardlopen, ik wil niet fietsen en ik wil niet zwemmen. Ik ben zo onvoorstelbaar moe. Liefst zou ik zometeen direct mijn bed in rollen. Maar ik heb met SQ afgesproken te gaan zwemmen en ik voel me zo'n watje als ik dat afzeg.

[/klacht]
Afgezegd

Dat rennen was echt een te grote schok voor mijn benen, ik voel me een verlamde
disclaimer
pi_55945653
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Afgezegd

Dat rennen was echt een te grote schok voor mijn benen, ik voel me een verlamde
Brintabenen is inderdaad ook wel ellendig.
Ik mag straks slapen!
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')