Maar de volgende keer kun je dat wel! Je conditie gaat (zeker in het begin) super snel vooruit!quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de eerste minuut ging, en de tweede minuut, en toen 2 keer twee minuten, dat ging ook nog wel, maar toen moest ik op het einde drie minuten en die heb ik niet vol gehouden
Ja, daarom baal ik ookquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon nog een keer proberen
als zelfs ik het kan
Gewoon nog een keer les 1 lopen, dat gaat echt meteen een stuk beter.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de eerste minuut ging, en de tweede minuut, en toen 2 keer twee minuten, dat ging ook nog wel, maar toen moest ik op het einde drie minuten en die heb ik niet vol gehouden
Dat heb ik in het begin ook gedaan en dan nog 't schema voor mensen met overgewicht en blessure gevoeligen enzo.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer les 1 lopen, dat gaat echt meteen een stuk beter.
Of beginnen met het schema van hardloopschema.nl dat is een stuk makkelijker (de eerste maand volgens mij nog helemaal geen 3 minuten rennen)
Awwwquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat heb ik in het begin ook gedaan en dan nog 't schema voor mensen met overgewicht en blessure gevoeligen enzo.Dat was echt simpel....
Maar omdat ik daarmee begonnen was, liep ik de eerste Evylessen vrij gemakkelijk. Nu kom ik mezelf wel echt enorm tegen, vanavond les 15 op de planning. Als jullie niets meer van me horen ben ik overleden.
Alvast dank.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
indien dat het geval is: gecondoleerd met jezelf![]()
De bloedbank is verhuisd! Hij zit nu vlakbij je huis (bijna) bij het Savornin Lohmanplein (daar achter ergens) onder de voetbalkantine bij de sportvelden. Scheelt je weer wat zoeken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Awww
Omdat ik vandaag naar de bloedbank ga, hoef ik van mezelf niet meer te bewegen dat een paar wandelingetjes, ongeveer een uur in totaal
Dat klinkt niet echt goed, heb je al vaker last gehad van je knie?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:53 schreef octopussy het volgende:
Savornin Lohmanpleingribuswinkelcentrum daar
![]()
Net Evy les 3 gelopen. Op zich ging het conditioneel gezien wel, alleen weer die verschrikkelijk pijn in mijn rechterknie aan het einde.De laatste minuut hardlopen heb ik bijna huilend van de pijn gedaan. Vorige les had ik het ook en de knie is de dag erna nog pijnlijk geweest bij aanraking en buiging.
Ik weet nu niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Wil heel graag blijven hardlopen en heb het gevoel dat het best goed gaat. Maar loop ik mezelf nu niet de tering in?
Ik zou er even mee naar een dokter gaan. Een vriend van me heeft het vrij lang genegeerd en die mag nu een jaar revalideren na een ingrijpende operatie.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:53 schreef octopussy het volgende:
Savornin Lohmanpleingribuswinkelcentrum daar
![]()
Net Evy les 3 gelopen. Op zich ging het conditioneel gezien wel, alleen weer die verschrikkelijk pijn in mijn rechterknie aan het einde.De laatste minuut hardlopen heb ik bijna huilend van de pijn gedaan. Vorige les had ik het ook en de knie is de dag erna nog pijnlijk geweest bij aanraking en buiging.
Ik weet nu niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Wil heel graag blijven hardlopen en heb het gevoel dat het best goed gaat. Maar loop ik mezelf nu niet de tering in?
Vertel dat aan haar kniequote:Op donderdag 10 januari 2008 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
inmiddels ziet octo er echt niet meer uit alsof ze veul te dik is![]()
![]()
Ik had met 33 kilo meer last van mijn knieen bij het wandelen ja. Maar het voelt wel anders dan deze pijn. Bovendien is het alleen mijn rechterknie, mijn linkerknie is pijnloos.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt goed, heb je al vaker last gehad van je knie?
Voor mensen met (veel) overgewicht word ook afgeraden om te gaan hardlopen omdat het gewoon zo zwaar is voor knie en enkel etc
Doe eens een beetje lief!quote:
Het kan wel zijn van die tijd dat je nog steeds last heb, ik zou er toch naar laten kijken of stoppen met hardlopen als het zo blijft voelen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:00 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik had met 33 kilo meer last van mijn knieen bij het wandelen ja. Maar het voelt wel anders dan deze pijn. Bovendien is het alleen mijn rechterknie, mijn linkerknie is pijnloos.
Ik ben ook pas nu begonnen met hardlopen omdat mijn overgewicht niet zo groot meer is.
Het kan ook aan je schoenen liggen natuurlijk. Ik weet niet of je goede hebt, maar bij mij scheelt dat echt ALLE pijntjesquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:00 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik had met 33 kilo meer last van mijn knieen bij het wandelen ja. Maar het voelt wel anders dan deze pijn. Bovendien is het alleen mijn rechterknie, mijn linkerknie is pijnloos.
Ik ben ook pas nu begonnen met hardlopen omdat mijn overgewicht niet zo groot meer is.
Wat zij zegt! Check dat sowieso.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Het kan ook aan je schoenen liggen natuurlijk. Ik weet niet of je goede hebt, maar bij mij scheelt dat echt ALLE pijntjes
Maar het is wel gewoon erg zwaar voor je lichaam als je over gewicht hebtquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat zij zegt! Check dat sowieso.
Enne, miss_S, ik heb meer overgewicht dan Octo, vrees ik, maar bij mij gaat het prima so far. Nou ja, op spierpijn in mn schenen na.
Heb je al overwogen om bij een Runnersworld te informeren naar de mogelijkheid van huren van schoenen? Relatief kleine investering en als het niks voor je is lever je ze na die weken weer in en klaarquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:06 schreef octopussy het volgende:
Ik heb dus hele goedkope hardloopschoenen (van de scapino)![]()
Wat doe jij met je mobiel in bed????quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:44 schreef Levitation het volgende:
Mobiel is terecht, lag in mijn bed. Lui ding
trilfunctie, jeweettochquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wat doe jij met je mobiel in bed????
Leuk is dat ja, ik had dat toen ik pas een maand bij mijn vorige baas werkte, won ik een portable DVD-unit met kerstquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
zoooowik bofte
(of juist niet
)
op de nieuwjaarsborrel worden alle binnengekomen kerstpakketcadeau's verloot..
en ik had het duurste/leukste/tofste:
een restaurantbon van 50 euro![]()
![]()
![]()
![]()
goed begin van 2008
zit te twijfelen of ik zo nog wil hardlopen.. nou ja.. ik wíl wel.. maar heb ook niet al te lang geleden gegeten enzo...misschien maar wachten tot morgen dan.. het is toch ook al donker enzo
Daar bestaat beter gereedschap voor.quote:
Ik ben ook niet gegaan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
zit te twijfelen of ik zo nog wil hardlopen.. nou ja.. ik wíl wel.. maar heb ook niet al te lang geleden gegeten enzo...misschien maar wachten tot morgen dan.. het is toch ook al donker enzo
Welkom!quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Als alles goed is gegaan kom ik ook het lijstje...
Stoppen met roken is funest... ik ben nu 85 kg, ik was 76 kg voor het roken dat is 2 1/2 maand geleden... dus dat gaat behoorlijk hard.
Ik ben de laatste tijd wel veel aan het wandelen maar dan gaat mijn achillispees opspelen... en fietsen vind ik echt geen ruk aan....
Ik ga altijd op de fiets, maar ik hoef ook maar 6.5km naar mijn werk te fietsen, geen 20 zoals jij.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:36 schreef Liejannuh het volgende:
Hertjes!Die zie je hier nu nooit!
Wel regelmatig bijna aanvaringen met auto's maar daar wordt je ook niet echt blij van.
Ik ben vandaag dus weer niet op de fiets want het regende nogal hard vanochtend. En ik ben ook niet fit vandaag.
Goed dat jij wel op de fiets bent Levitation!
Owja! Dat scheelt al!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ga altijd op de fiets, maar ik hoef ook maar 6.5km naar mijn werk te fietsen, geen 20 zoals jij.
Afgezegdquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:02 schreef Levitation het volgende:
Ik wil niet hardlopen, ik wil niet fietsen en ik wil niet zwemmen. Ik ben zo onvoorstelbaar moe.Liefst zou ik zometeen direct mijn bed in rollen. Maar ik heb met SQ afgesproken te gaan zwemmen en ik voel me zo'n watje als ik dat afzeg.
![]()
[/klacht]
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Afgezegd
Dat rennen was echt een te grote schok voor mijn benen, ik voel me een verlamde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |