wat zijn we slap zegquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Brintabenen is inderdaad ook wel ellendig.
![]()
Ik mag straks slapen!![]()
Leuk is dat he!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Cato heeft net bij me op schoot gelegen![]()
![]()
![]()
![]()
mijn dag is goed
Pudding Tarzanquote:
niet huilen leviquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Pudding Tarzan![]()
Maar ik ben o-zo-blij dat ik vanmiddag mijn bed in kan.![]()
Al vind ik 't wel heel jammer dat ik jou dan niet zie vandaag.
Gelukkigquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet huilen leviwe shall meet again someday!
Niet de ganse dag, dus dat moet wel lukkenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
![]()
Maandag weer pauze-wandelen? Of ga je dan zwemmen?
Lief!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Cato heeft net bij me op schoot gelegen![]()
![]()
![]()
![]()
mijn dag is goed
Die van mij heeft ook een hele tijd onder een kast gewoond. Ik was heel blij toen ze de eerste keer over mijn schoot liep om naar de andere kant van de bank te komenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leuk is dat he!
Toen ik Zoë net had, zat ze alleen maar onder de bank, heel frustrerend. Op een ochtend kwam ze ineens naast me zitten, en legde toen haar koppie op mijn been
Okee, dat was ook meteen de laatste keer, maar toch
Ik heb sinds ik op mijn werk zit 2 mandarijnen, 1 sinaasappel, 2 roggebroodjes met kaas en 4 zuurtjes op. Ik ga zo ontzettend snaaien van moe zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net 3 kiwi's en een grapefruit op
Waarvoor winkelen? Kleding?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:22 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zit te overwegen om vanmiddag thuis te gaan werken. Ben ook al zo moe.![]()
Gelukkig mag ik nog even wat enorme databestanden naast elkaar leggen en analyseren, dus dat kan ik thuis ook doen. Na een tukkie dan.En ik moet ook nog dringend winkelen vandaag of morgen.
Ik had pas een leuk bloesje gezien bij MEXX, maar ik twijfelde en dus heb ik m niet meegenomen. Zat nog in een India stemming en vond dat 3 euro een normale prijs is voor een bloesje en deze was (afgerijsd en wel) 22,50.quote:
Je moet wel wat liever voor jezelf zijn!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben echt te brak voor woorden, en dat van 7 minuten hardlopen![]()
Ik ben wat beter in lief zijn voor andere mensen geloof ikquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je moet wel wat liever voor jezelf zijn!Zoals Lianne al zei: 7 minuten is best veel en je spieren moeten er gewoon nog aan wennen.
Volgende keer gaat 't ongetwijfeld beter. Nu heeft je lijf gewoon rust nodig, en dat moet je 't dus ook geven.
Levi gaat nu haar bed in, gaar van een week hele weel moeten werken zonder feestdagen.![]()
Fotoquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:06 schreef freecell het volgende:
Ik ga eerst een andere onderbroek aantrekken en deze ogenblikkelijk weggooien![]()
Hij is leuk hoor, daar niet van, maar hij zit ellendig
7 min? Wow, dat wil ik ook kunnen...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben echt te brak voor woorden, en dat van 7 minuten hardlopen![]()
Oooh, wat een skattie!! Je zou haar toch "opvreten"quote:
Niet achter elkaar hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
7 min? Wow, dat wil ik ook kunnen...
Ik baal echt wel dat steeds mijn achillespees op blijft spelen want ik wil zo graag zo'n beginnershardloopschema beginnen.... Dat lijkt me toch echt erg leuk!
Zwemmen enzo dat MOET je weer weg om het te doen, bij wandelen enzo kan je gewoon van huis uit beginnen.
Zeg dat wel ik heb al download programmatjes eropgezet msn winamp alleen ik moet de top 2000 en foto's nog overzetten van de andere computer naar mijn computer en nog wat spelltjes erop zetten die ik ooit speel en dan is ie in orde dus ik ben al een heel endquote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:51 schreef Isabeau het volgende:
Wat leuk, Riann! Altijd wel een gedoe hoor, bestanden overzetten en zoIk moet dat nog steeds doen
Meestal word het toch wel zo opgebouwd dat het je het steeds net volhoud.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil vandaag les 4 gaan lopen.. best wel eng..
want ben bang dat er een les komt, dat ik moet afhaken halverwege, omdat ik het niet meer trek ofzo..
Heb tot nu toe de 3 lessen uitgelopen, af en toe beetje écht doorzetten, maar geen echt grote problemen tot nu toe..
en als k dan hoor dat les 4 vijf minuten langer is...
Als de vorige les goed ging dan moet je er van uit gaan dat het nu ook wel weer goed zal gaanquote:Op zondag 13 januari 2008 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
het was niet te moeilijk vorige lesdaarom ga ik vandaag ook les 4 lopen
maar ergens in mn achterhoofd speelt: maar er moet toch een les komen dat ik het écht niet meer trek
(eigenlijk mag ik van Evy morgen pas weermaar ik wil vandaag weer
![]()
)
Ookal is het niet zo populair meer als een paar maanden geledenquote:Op zondag 13 januari 2008 12:43 schreef Isabeau het volgende:
Er is een speciaal topic voor iedereen die met Start-to-run olv Evy loopt.
Ondanks Isa'waarschuwing nog 1 ding: Dit gevoel heb ik de hele Evy reeks gehad "pfff, dit was zo moeilijk, nog meer red ik niet" maar ik heb de eerste les uitgelopen zonder lessen dubbel te doen!quote:Op zondag 13 januari 2008 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil vandaag les 4 gaan lopen.. best wel eng..
want ben bang dat er een les komt, dat ik moet afhaken halverwege, omdat ik het niet meer trek ofzo..
Heb tot nu toe de 3 lessen uitgelopen, af en toe beetje écht doorzetten, maar geen echt grote problemen tot nu toe..
en als k dan hoor dat les 4 vijf minuten langer is...
Dat dacht ik ook dat je bedoelde, maar omdat Freecell het net deed klinken of het offtopic wasquote:Op zondag 13 januari 2008 14:35 schreef Isabeau het volgende:
Natuurlijk mag je het hier ook over Evy hebben, sporten hoort bij willen afvallenMaar ik dacht dat het misschien leuk was om ook in het 'hardlopen met Evy' topic erover te kletsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |