abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:09:13 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_55945684
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:08 schreef Levitation het volgende:

[..]

Brintabenen is inderdaad ook wel ellendig.
Ik mag straks slapen!
wat zijn we slap zeg
disclaimer
pi_55945785
Cato heeft net bij me op schoot gelegen

mijn dag is goed
Ja doei.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:15:32 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_55945836
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:13 schreef motorbloempje het volgende:

mijn dag is goed
Leuk is dat he!

Toen ik Zoë net had, zat ze alleen maar onder de bank, heel frustrerend. Op een ochtend kwam ze ineens naast me zitten, en legde toen haar koppie op mijn been

Okee, dat was ook meteen de laatste keer, maar toch
disclaimer
pi_55945931
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wat zijn we slap zeg
Pudding Tarzan
Maar ik ben o-zo-blij dat ik vanmiddag mijn bed in kan.
Al vind ik 't wel heel jammer dat ik jou dan niet zie vandaag.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:20:49 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_55945955
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:20 schreef Levitation het volgende:

[..]

Pudding Tarzan
Maar ik ben o-zo-blij dat ik vanmiddag mijn bed in kan.
Al vind ik 't wel heel jammer dat ik jou dan niet zie vandaag.
niet huilen levi we shall meet again someday!
disclaimer
pi_55945990
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

niet huilen levi we shall meet again someday!
Gelukkig
Maandag weer pauze-wandelen? Of ga je dan zwemmen?
***Levi was here***
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:22:57 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_55946011
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:22 schreef Levitation het volgende:

[..]

Gelukkig
Maandag weer pauze-wandelen? Of ga je dan zwemmen?
Niet de ganse dag, dus dat moet wel lukken
disclaimer
pi_55946255
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:13 schreef motorbloempje het volgende:

mijn dag is goed
Lief!
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Leuk is dat he!

Toen ik Zoë net had, zat ze alleen maar onder de bank, heel frustrerend. Op een ochtend kwam ze ineens naast me zitten, en legde toen haar koppie op mijn been

Okee, dat was ook meteen de laatste keer, maar toch
Die van mij heeft ook een hele tijd onder een kast gewoond. Ik was heel blij toen ze de eerste keer over mijn schoot liep om naar de andere kant van de bank te komen 2 jaar later en het is een ontzettend aanhankelijk beest, gelukkig nog wel met een eigen willetje.

Ik mag vandaag weer de hele dag zitten Vanmorgen weer ontbeten met brinta, zometeen 3 boterhammen (ik was weer te laat op om komkommer en tomaat te snijden ) Wat ik vanavond ga eten weet ik nog niet. Ik ga zo nog wel even langs de winkel om fruit te halen voor vanmiddag, ik eet echt te weinig fruit.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:34:14 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_55946306
Ik heb net 3 kiwi's en een grapefruit op
disclaimer
pi_55946471
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net 3 kiwi's en een grapefruit op
Ik heb sinds ik op mijn werk zit 2 mandarijnen, 1 sinaasappel, 2 roggebroodjes met kaas en 4 zuurtjes op. Ik ga zo ontzettend snaaien van moe zijn.
***Levi was here***
pi_55947621
Ik zit te overwegen om vanmiddag thuis te gaan werken. Ben ook al zo moe.
Gelukkig mag ik nog even wat enorme databestanden naast elkaar leggen en analyseren, dus dat kan ik thuis ook doen. Na een tukkie dan. En ik moet ook nog dringend winkelen vandaag of morgen.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:30:18 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_55947799
ik ben echt te brak voor woorden, en dat van 7 minuten hardlopen
disclaimer
pi_55947926
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:22 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zit te overwegen om vanmiddag thuis te gaan werken. Ben ook al zo moe.
Gelukkig mag ik nog even wat enorme databestanden naast elkaar leggen en analyseren, dus dat kan ik thuis ook doen. Na een tukkie dan. En ik moet ook nog dringend winkelen vandaag of morgen.
Waarvoor winkelen? Kleding?
pi_55948021
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Waarvoor winkelen? Kleding?
Ik had pas een leuk bloesje gezien bij MEXX, maar ik twijfelde en dus heb ik m niet meegenomen. Zat nog in een India stemming en vond dat 3 euro een normale prijs is voor een bloesje en deze was (afgerijsd en wel) 22,50. Maar nu baal ik wel dat ik m niet heb.
En ik kan nog wel wat broeken gebruiken die niet om mn kont slobberen. En het is uitverkoop!

Stormqueen, die 7 minuten is best veel! Zeker omdat je weer hele andere spieren belast dan je normaal gewend bent! Ga iig vandaag nog een stuk lopen ofzo om je spieren los te maken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 januari 2008 @ 12:43:51 #165
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_55948138
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_55948166
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
Je moet wel wat liever voor jezelf zijn! Zoals Lianne al zei: 7 minuten is best veel en je spieren moeten er gewoon nog aan wennen.
Volgende keer gaat 't ongetwijfeld beter. Nu heeft je lijf gewoon rust nodig, en dat moet je 't dus ook geven.

Levi gaat nu haar bed in, gaar van een week hele weel moeten werken zonder feestdagen.
***Levi was here***
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:45:46 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_55948188
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:45 schreef Levitation het volgende:

[..]

Je moet wel wat liever voor jezelf zijn! Zoals Lianne al zei: 7 minuten is best veel en je spieren moeten er gewoon nog aan wennen.
Volgende keer gaat 't ongetwijfeld beter. Nu heeft je lijf gewoon rust nodig, en dat moet je 't dus ook geven.

Levi gaat nu haar bed in, gaar van een week hele weel moeten werken zonder feestdagen.
Ik ben wat beter in lief zijn voor andere mensen geloof ik

Slaap lekker
disclaimer
pi_55950149

Sushi

en net even boodschapjes gedaan met samen.

2 van die aanbieding pakken rundergehak gehaald en in porties van 200gram ingevroren, en bij de Coop waren wat groentemixen in de aanbieding, ook meteen maar ingevroren.. even zuinig aan doen de komende tijd

en zo ga ik hardlopen, en dan met Rewimo even op ziekenbezoek bij Bubsel dus nu snel maar even een rondje lopen en douchen en dan richting ziekenhuis
Ja doei.
pi_55950338
Ik ga eerst een andere onderbroek aantrekken en deze ogenblikkelijk weggooien
Hij is leuk hoor, daar niet van, maar hij zit ellendig
pi_55951731
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:06 schreef freecell het volgende:
Ik ga eerst een andere onderbroek aantrekken en deze ogenblikkelijk weggooien
Hij is leuk hoor, daar niet van, maar hij zit ellendig
Foto

pi_55952607
Ja daag
pi_55956503
Bellie is al in huis

Ik heb haar vanmiddag opgehaald met een vriendin. Ik had vandaag om 14.00 uur vrij vanwege een afspraak, en ik was om half 3 weer thuis.
Dus zijn wij haar op gaan halen.

Ze is niet bang, alleen voor de honden rent ze nog weg, maar dat is heel logisch.
Luna is een beetje aan het blazen, maar dat wordt al minder. Ze zijn hele tijd bij elkaar in de buurd, dus ik vermoed dat dat zeker goed gaat komen.

Ik ben zo blij nu. Eindelijk een tweede poes, hierop heb ik zo lang gewacht
  vrijdag 11 januari 2008 @ 20:32:46 #173
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55959174
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
7 min? Wow, dat wil ik ook kunnen...
Ik baal echt wel dat steeds mijn achillespees op blijft spelen want ik wil zo graag zo'n beginnershardloopschema beginnen.... Dat lijkt me toch echt erg leuk!
Zwemmen enzo dat MOET je weer weg om het te doen, bij wandelen enzo kan je gewoon van huis uit beginnen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 11 januari 2008 @ 20:34:54 #174
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55959219
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

Sushi
Oooh, wat een skattie!! Je zou haar toch "opvreten"
en Ymme fijn dat je Belle nu echt hebt, lekker genieten.

[ Bericht 3% gewijzigd door uniekhoorn op 11-01-2008 20:40:12 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_55959970
Ik heb nieuwe computer
pi_55968100
Wat leuk, Riann! Altijd wel een gedoe hoor, bestanden overzetten en zo Ik moet dat nog steeds doen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 12 januari 2008 @ 10:52:07 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_55968650
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

7 min? Wow, dat wil ik ook kunnen...
Ik baal echt wel dat steeds mijn achillespees op blijft spelen want ik wil zo graag zo'n beginnershardloopschema beginnen.... Dat lijkt me toch echt erg leuk!
Zwemmen enzo dat MOET je weer weg om het te doen, bij wandelen enzo kan je gewoon van huis uit beginnen.
Niet achter elkaar hoor
disclaimer
  zaterdag 12 januari 2008 @ 10:53:00 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_55968658
Ik hoop dat het zo ff stopt met kledderweer zijn, bleiblei en ik zouden samen gaan lopen vanmorgen, maar het regent uiteraard
disclaimer
pi_55968895
Zo, tevreden met een pot thee achter de PC
TARA heeft thee voor me gezet Hoe lief is dat! (en geen eigenbelang, want hij hoeft zelf geen thee )
Zonet ontbeten met muesli en yoghurt. Vanmorgen 63,4, wat meer, maar prima Ik ben ook nogal verstopt op het moment (misschien helpt de muesli ) Gaat ook vast wel weer over.

Oja en ik ben gewoon in een vrolijke bui,al moet ik achterlijk veel doen vandaag
pi_55970159
Het zonnetje gaat hier schijnen

En ik ga zo even de stad (Delft) in
pi_55970524
83,9 hier valt me mee als het volgende week minder is om deze tijd, ben ik blij

straks een eindje fietsen naar westervoort om een krabpaal op te halen en dan hard aan de studie, want heb maandag die toetst voor de universiteit
Ja doei.
pi_55971780
Ik zit hier met een heerlijk warm notenbrood en filet americain peper Yummie! Net 1,5 uur gefitnesst. Ging niet echt geweldig, maar misschien kwam dat ook omdat ik vannacht plotseling heel ziek werd Zomaar! Ik werd kotsmisselijk wakker en lag te kreunen van de pijn in mijn buik. Overgegeven (wat is dat toch naar als je helemaal alleen bent ) en vanmorgen werd ik wakker zonder klachten. Heel vaag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55971911
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 09:51 schreef Isabeau het volgende:
Wat leuk, Riann! Altijd wel een gedoe hoor, bestanden overzetten en zo Ik moet dat nog steeds doen
Zeg dat wel ik heb al download programmatjes eropgezet msn winamp alleen ik moet de top 2000 en foto's nog overzetten van de andere computer naar mijn computer en nog wat spelltjes erop zetten die ik ooit speel en dan is ie in orde dus ik ben al een heel end
pi_55971943
@Isa: TARA heeft dat als hij zichzelf te druk maakt af en toe. Of misschien gewoon iets verkeerds gegeten gisteren?
(teveel walnoten zijn best zwaar voor je ingewanden denk ik!)
  zondag 13 januari 2008 @ 08:52:56 #185
1762 YPPY
Yppiaans
pi_55991829
Lopen in de regen kan ook leuk zijn SQ. Als het niet te koud is dan. Zeker in de zomer vind ik het erg fijn als het miezert. Helemaal omdat ik dan tenminste adem kan halen (hooikoorts).
Gisteren heb ik voor de 6e keer les 3 gelopen. Morgen toch maar eens les 4 doen. Het is maar 5 minuten langer, moet te doen zijn.

Vast iets verkeerds gegeten Isa en als dat eruit is, gaat het meteen veel beter.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_55992051
Goedemorgen
lekker aan het ontbijten hier
pi_55992810
ik wil vandaag les 4 gaan lopen.. best wel eng..

want ben bang dat er een les komt, dat ik moet afhaken halverwege, omdat ik het niet meer trek ofzo..
Heb tot nu toe de 3 lessen uitgelopen, af en toe beetje écht doorzetten, maar geen echt grote problemen tot nu toe..

en als k dan hoor dat les 4 vijf minuten langer is...
Ja doei.
pi_55992839
quote:
Op zondag 13 januari 2008 11:00 schreef motorbloempje het volgende:

want ben bang dat er een les komt, dat ik moet afhaken halverwege, omdat ik het niet meer trek ofzo..
Heb tot nu toe de 3 lessen uitgelopen, af en toe beetje écht doorzetten, maar geen echt grote problemen tot nu toe..

Meestal word het toch wel zo opgebouwd dat het je het steeds net volhoud.
Maar als de vorige les echt te moeilijk was kan je die het beste gewoon nog een keer herhalen
pi_55992899
het was niet te moeilijk vorige les daarom ga ik vandaag ook les 4 lopen maar ergens in mn achterhoofd speelt: maar er moet toch een les komen dat ik het écht niet meer trek

(eigenlijk mag ik van Evy morgen pas weer maar ik wil vandaag weer )
Ja doei.
pi_55992963
quote:
Op zondag 13 januari 2008 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
het was niet te moeilijk vorige les daarom ga ik vandaag ook les 4 lopen maar ergens in mn achterhoofd speelt: maar er moet toch een les komen dat ik het écht niet meer trek

(eigenlijk mag ik van Evy morgen pas weer maar ik wil vandaag weer )
Als de vorige les goed ging dan moet je er van uit gaan dat het nu ook wel weer goed zal gaan
pi_55994346
laten we het hopen

ik ga eerst zo maar beginnen aan het leren voor morgen dan heb ik de universiteitstoelatingstoets

*ril* dus als ik klaar ben voor het donker, ga ik nog even lopen, anders houd ik me aan Evy's rooster en ga ik morgen pas weer
Ja doei.
pi_55994457
Ik denk dat ik vanavond na het avondeten nog ff ga lopen (les 3)
pi_55994665
Er is een speciaal topic voor iedereen die met Start-to-run olv Evy loopt.
pi_55994692
quote:
Op zondag 13 januari 2008 12:43 schreef Isabeau het volgende:
Er is een speciaal topic voor iedereen die met Start-to-run olv Evy loopt.
Ookal is het niet zo populair meer als een paar maanden geleden
pi_55994871
ik houd me wel hier en op het chocoforum
Ja doei.
pi_55995948
quote:
Op zondag 13 januari 2008 11:00 schreef motorbloempje het volgende:

Ondanks Isa'waarschuwing nog 1 ding: Dit gevoel heb ik de hele Evy reeks gehad "pfff, dit was zo moeilijk, nog meer red ik niet" maar ik heb de eerste les uitgelopen zonder lessen dubbel te doen!

Ontopic: luch met croissantjes!
pi_55997224
je mag het hier toch gewoon over evy hebben? of is katten meer ontopic?
pi_55997710
Natuurlijk mag je het hier ook over Evy hebben, sporten hoort bij willen afvallen Maar ik dacht dat het misschien leuk was om ook in het 'hardlopen met Evy' topic erover te kletsen
pi_55997739
quote:
Op zondag 13 januari 2008 14:35 schreef Isabeau het volgende:
Natuurlijk mag je het hier ook over Evy hebben, sporten hoort bij willen afvallen Maar ik dacht dat het misschien leuk was om ook in het 'hardlopen met Evy' topic erover te kletsen
Dat dacht ik ook dat je bedoelde, maar omdat Freecell het net deed klinken of het offtopic was
pi_55998303
Zo was het niet bedoeld hoor, ik vind sporten méér ontopic dan heel veel van de andere berichten in deze topicreeks (en eh, daar wil ik niet mee zeggen dat jullie daarmee moeten ophouden, alsjeblieft niet! )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')