en wat jij en marijnissen doen is geen bashen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Marijnissen noemt Wilders 'levensgevaarlijk' Kan een mod de TT even veranderen in 'Bash hier Marijnissen en de SP'?
Iemand al iets over je taalgebruik gezegd?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:50 schreef Montov het volgende:
Is laster niet alleen mogelijk bij een levend persoon? Anywho, zodra er een gerechtelijke uitspraak is, ben ik de eerste die het weghaald.
Ok.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:42 schreef sigme het volgende:
Hirsch Ballin wil af van 'allochtoon'
Mag de lul z'n ballen terug?
Ballin dus.
Heb je meer tijd om je basisschool boekjes Nederlandse Taal nog eens door te lezen, met name het hoofdstuk 'werkwoordsvervoegingen' ...quote:Op maandag 25 februari 2008 23:42 schreef DrWolffenstein het volgende:
Martijn_77 bespaard me altijd elsevier.nl zelf door te zoeken. Ik ben hem daarvoor dankbaar.
Zegt de user met het hoogste aantal nieuwsdumps van Januarie/Febquote:Op maandag 25 februari 2008 23:40 schreef Klopkoek het volgende:
Kan iemand wat doen aan die Elsevier-dumps van Martijn_77? Ze zijn vaak niet alleen smerig, irrelevant en commentaarloos, soms zijn ze ook nog eens dubbel.
De nieuwsdumps afkomstig van Elsevier zijn over het algemeen gewoon ANP berichten en zijn dus op elke site hetzelfde. ANP is gekleurd?quote:Het gebeurt regelmatig dat een nieuwsbericht al is gepost en is bediscuseerd en Martijn-77 daar nog eens overheen gaat met een gekleurde Elsevierversie van datzelfde nieuwsfeit.
Basisschoolboekjes.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Heb je meer tijd om je basisschool boekjes Nederlandse Taal nog eens door te lezen, met name het hoofdstuk 'werkwoordsvervoegingen' ...
Hij gooit er nogal wat opiniestukken doorheen waarbij geen duidelijk verschil wordt aangegeven. En die stukken zijn wel erg gekleurd over het algemeen. Wat niet erg is maar ze als "nieuws" presenteren is niet zo netjes.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:24 schreef Chewie het volgende:
De nieuwsdumps afkomstig van Elsevier zijn over het algemeen gewoon ANP berichten en zijn dus op elke site hetzelfde. ANP is gekleurd?
Dat doet Elsevier volgens mij niet, die geeft duidelijk aan waar het om gaat.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:57 schreef du_ke het volgende:
Wat niet erg is maar ze als "nieuws" presenteren is niet zo netjes.
klopt maar om dat te zien moet je al achter het bronlinkje kijken zoals m77 het neerzetquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:01 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat doet Elsevier volgens mij niet, die geeft duidelijk aan waar het om gaat.
Mijn kritiek op dat punt:quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:24 schreef Chewie het volgende:
De nieuwsdumps afkomstig van Elsevier zijn over het algemeen gewoon ANP berichten en zijn dus op elke site hetzelfde. ANP is gekleurd?
Montov-monidique vond het een kutkloon en een kuttopic dus slotje.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ontkennen Holocaust Um, dicht, want? Sluitpost misschien een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |