hiermee?quote:Index / Politiek
Тема: [ часть 1428 ] безопасн rechtsaf, теперь все еще по в
De TT is hier inderdaad 6 regels lang.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:39 schreef Monidique het volgende:
Ik vermoed dat non-Unicode-browsers er moeite mee gaan hebben...
zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:39 schreef Monidique het volgende:
Ik vermoed dat non-Unicode-browsers er moeite mee gaan hebben...
Met een beetje talenkennis kun je toch gewoon lezen dat dit er staat:quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:45 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat wil je met welk subforum?
quote:Welkom in het politieke café van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin.
quote:() het uitroeien van hele Palestijnse gebieden ()
Welke?quote:
In een oranje boerkiniroeibootquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:14 schreef sigme het volgende:
De eerste is los associatief, via russisch ja = da.
De tweede is gewoon grappig. Hoe roei je een gebied uit?
Wat een innovatieve ideeën Mutant. Moslimscholen en zwemuren voor Moslima's bestaan allang. En het enige wat te betreuren valt is de overheidssubsidie voor die aparte zwemuren voor onze beschermde troetelgroep.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:47 schreef Mutant01 het volgende:
En dan huilen als de markt zorgt voor aparte moslimzwembaden, of aparte moslimscholen, aparte moslimcafe's. Soms snap ik mensen als autodidact echt niet.
Nu ik erover nadenk, de huidige discussie over Moslimscholen gaat ook over subsidie, namelijk het misbruik daarvan. Belastinggeld verkwisten. Het besteden van belastinggeld blijft altijd een hot-issue.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:47 schreef Mutant01 het volgende:
En dan huilen als de markt zorgt voor aparte moslimzwembaden, of aparte moslimscholen, aparte moslimcafe's. Soms snap ik mensen als autodidact echt niet.
http://www.ad.nl/binnenland/article2083300.ecequote:De rechtse oppositie in de Tweede Kamer verwerpt de suggestie van minister Ernst Hirsch Ballin (Justitie) om de woorden allochtoon en autochtoon niet meer te gebruiken.
Volgens de VVD kan hij beter de echte problemen aanpakken in plaats van te ,,zeuren’’ over het taalgebruik.
http://www.telegraaf.nl/b(...)lastingdienst__.htmlquote:De Belastingdienst moet voorlopig stoppen met haar slogan 'Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker', vindt VVD-Tweede Kamerlid Johan Remkes. Volgens Remkes is de leus „onder de huidige omstandigheden niet geloofwaardig”.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |