hiermee?quote:Index / Politiek
Тема: [ часть 1428 ] безопасн rechtsaf, теперь все еще по в
De TT is hier inderdaad 6 regels lang.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:39 schreef Monidique het volgende:
Ik vermoed dat non-Unicode-browsers er moeite mee gaan hebben...
zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:39 schreef Monidique het volgende:
Ik vermoed dat non-Unicode-browsers er moeite mee gaan hebben...
Met een beetje talenkennis kun je toch gewoon lezen dat dit er staat:quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:45 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat wil je met welk subforum?
quote:Welkom in het politieke café van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin.
quote:() het uitroeien van hele Palestijnse gebieden ()
Welke?quote:
In een oranje boerkiniroeibootquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:14 schreef sigme het volgende:
De eerste is los associatief, via russisch ja = da.
De tweede is gewoon grappig. Hoe roei je een gebied uit?
Wat een innovatieve ideeën Mutant. Moslimscholen en zwemuren voor Moslima's bestaan allang. En het enige wat te betreuren valt is de overheidssubsidie voor die aparte zwemuren voor onze beschermde troetelgroep.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:47 schreef Mutant01 het volgende:
En dan huilen als de markt zorgt voor aparte moslimzwembaden, of aparte moslimscholen, aparte moslimcafe's. Soms snap ik mensen als autodidact echt niet.
Nu ik erover nadenk, de huidige discussie over Moslimscholen gaat ook over subsidie, namelijk het misbruik daarvan. Belastinggeld verkwisten. Het besteden van belastinggeld blijft altijd een hot-issue.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:47 schreef Mutant01 het volgende:
En dan huilen als de markt zorgt voor aparte moslimzwembaden, of aparte moslimscholen, aparte moslimcafe's. Soms snap ik mensen als autodidact echt niet.
http://www.ad.nl/binnenland/article2083300.ecequote:De rechtse oppositie in de Tweede Kamer verwerpt de suggestie van minister Ernst Hirsch Ballin (Justitie) om de woorden allochtoon en autochtoon niet meer te gebruiken.
Volgens de VVD kan hij beter de echte problemen aanpakken in plaats van te ,,zeuren’’ over het taalgebruik.
http://www.telegraaf.nl/b(...)lastingdienst__.htmlquote:De Belastingdienst moet voorlopig stoppen met haar slogan 'Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker', vindt VVD-Tweede Kamerlid Johan Remkes. Volgens Remkes is de leus „onder de huidige omstandigheden niet geloofwaardig”.
Co-pik-schap.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:13 schreef sigme het volgende:
Floripas, wat is het vrouwelijk equivalent van 'kutzwagers'?
quote:politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL
Nee, je hebt er ooit een woord voor gebruikt, een ander (beter) woord. Ik kijk wel of ik het kan vinden.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:48 schreef RichardQuest het volgende:
Trap er niet in hoor, Sigme, GB is gewoon een vieze player. Bij mij zit je veilig.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:28 schreef sigme het volgende:
Hmm. Ik heb het nog niet gevonden. Wel leuk, oude SC's lezen.
[..]
Hmmmmmquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
Bij het lezen van die SC stuitte ik op het fotoboek van de oerversie van Rock. Grappig, ik heb ineens een heel ander beeld van hem.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:21 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik las in de NRC dat Ter Horst graag schooluren vrijgemaakt ziet om scholieren het een en ander bij te brengen over de grondwet, een grondwet die 'spanningen kan helpen kanaliseren'. Als je het mij vraagt gaat het daar dus fout: lestijd schrappen voor ideologische projecten als een maatschappelijke stage, projecten over online liefde en weer ergens anders las ik, ik verzin het niet, dat kinderen les moeten krijgen over de AOW-problematiek. Laat die scholieren toch eens met rust.
Nee, ik dacht dat je ouder was, vandaar.quote:
Hoort de behandeling van de AOW tegenwoordig niet meer gewoon bij de stof van het vak economie?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:21 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik las in de NRC dat Ter Horst graag schooluren vrijgemaakt ziet om scholieren het een en ander bij te brengen over de grondwet, een grondwet die 'spanningen kan helpen kanaliseren'. Als je het mij vraagt gaat het daar dus fout: lestijd schrappen voor ideologische projecten als een maatschappelijke stage, projecten over online liefde starten en weer ergens anders las ik, ik verzin het niet, dat kinderen les moeten krijgen over de AOW-problematiek. Laat die scholieren toch eens met rust.
Het schijnt dat er erg weinig mensen zijn die de grondwet kennen, dat is het fundament van alle rechtquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:21 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik las in de NRC dat Ter Horst graag schooluren vrijgemaakt ziet om scholieren het een en ander bij te brengen over de grondwet, een grondwet die 'spanningen kan helpen kanaliseren'. Als je het mij vraagt gaat het daar dus fout: lestijd schrappen voor ideologische projecten als een maatschappelijke stage, projecten over online liefde starten en weer ergens anders las ik, ik verzin het niet, dat kinderen les moeten krijgen over de AOW-problematiek. Laat die scholieren toch eens met rust.
Ja tuurlijk. Uitkeringen, persioenen, toeslagen en belastingen worden gewoon behandeld.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoort de behandeling van de AOW tegenwoordig niet meer gewoon bij de stof van het vak economie?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:25 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat je ouder was, vandaar.
vanaf klas 2 tot/met het eindexamen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Uitkeringen, persioenen, toeslagen en belastingen worden gewoon behandeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |