Bezoekje aan de opticien niets voor je?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:26 schreef DreamAway het volgende:
ze lijkt enorm op Izzie uit Grey´s Anatomy, Katherine Heigl.
[ afbeelding ]
misschien n zusje?
nee, jij?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:33 schreef ollie994 het volgende:
[..]
Bezoekje aan de opticien niets voor je?
Heb ook geen idee hoe die als een POLitieke vraag is gepost... Heb IK dat zelf gedaan???quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Een zeer POLitieke vraag, inderdaad
Vind je? Ik vind het 10 keer niets.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:20 schreef Sjengske het volgende:
Wow, wat een ontzettend mooie meid!!!![]()
Wie weet er toevallig wie dit is??? En of er nog meer foto's van haar bekend zijn? Het is vast een model (aangezien ze op deze reclame prijkt), dus er moeten meer foto's van haar te vinden zijn...
[ afbeelding ]
Smaken verschillen... Gelukkig maar! Anders vielen we allemaal op dezelfde vrouw...quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:24 schreef housewous het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het 10 keer niets.
Ze heeft totaal geen uitstraling en bovendien lijkt het nog wel een meisje. Het vrouw zijn is nergens te bekennen
Klopt... Heb ik bij deze ook...quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:40 schreef L-IS het volgende:
grappig meisje
op www.mokkels.nl kun je dat toch vragen?
Dank je... En nu even serieus???quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:03 schreef Floripas het volgende:
Ze heet Sylvia Witteman.
Het is haar echt, hoor, alleen geäirbrusht.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:11 schreef Sjengske het volgende:
[..]
Dank je... En nu even serieus???![]()
[ afbeelding ]
Amai... Wat je al niet met een beetje software kan doen, hè?!?quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het is haar echt, hoor, alleen geäirbrusht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |