abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:52:22 #201
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56905054
Ben je een paar weken weg, maken ze d'r meteen een teringzooi van. Tssk.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_56905140
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

volgende stap is de oude topics leeggooien en hergebruiken.
Volgens mij mij zit jij als milieufreak daarachter

Maar mods,

ik vind dit niet zo wenselijk.
pi_56905353
Voortaan mag je enkel nog posten als je groene stroom gebruikt. Pas dus maar op.

(en loop niet zo te miepen EG)
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_56905421
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Jij hebt 'm geopend, met de titel "België is best gezellig" (oid) (nr 1147, dacht ik).
Nee echt niet. Ik kan mij niet herinneren wanneer ik de laatste SC topic heb geopend. Veel langer geleden dan 13 februari. En al helemaal niet met "Begie".
quote:
Er zal tegelijkertijd een andere POLSC geopend zijn. Men is vergeten de jouwe te sluiten, en ik heb 'm geschopt, want dat vind ik nou leuk.
Weet je echt zeker dat je een sc-topic van mij hebt geschopt? Niet een ander gezonken topic?
quote:
Mods hebben en titel (waarom?) en nummer aangepast.
Ik begin bijna te vrezen dat mij wachtwoord is gekaapt. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt.

Als je gelijk hebt, dan was dat ook een gekaapt topic?
pi_56905462
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:05 schreef du_ke het volgende:
Voortaan mag je enkel nog posten als je groene stroom gebruikt. Pas dus maar op.
quote:
(en loop niet zo te miepen EG)
Nee, ik wil gewoon weten wat er is gebeurd. Ik ga Peter R . de Vries uitnodigen met zijn auto om dit helder te krijgen
pi_56905576
[quote]Op vrijdag 22 februari 2008 14:08 schreef EchtGaaf het volgende:

Weet je echt zeker dat je een sc-topic van mij hebt geschopt? Niet een ander gezonken topic? [quote]
Ja .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:29:11 #207
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_56905856
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Jij hebt 'm geopend, met de titel "België is best gezellig" (oid) (nr 1147, dacht ik).

Er zal tegelijkertijd een andere POLSC geopend zijn. Men is vergeten de jouwe te sluiten, en ik heb 'm geschopt, want dat vind ik nou leuk.

Mods hebben en titel (waarom?) en nummer aangepast.
Ik heb titel en nummer aangepast. Verder heb ik er niet aangezeten.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_56905877
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:15 schreef sigme het volgende:

Ja .
Thanks Dan weet ik zeker dat voor de 13e februari al met dat topic is geknoeid. Ik heb in geen maanden een SC topic geopend nl.

Maar de mods moeten het maar helder maken. Benieuwd.
pi_56905918
rock maakt het duidelijk, jij hebt dat topic indertijd geopend en bent dat vergeten .
pi_56905936
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ik heb titel en nummer aangepast. Verder heb ik er niet aangezeten.
Hoe kan er een SC topic van mij zijn geopend op 13 februari jl, terwijl ik 100% ZEKER weet toen geen SC topic heb geopend? Laat staan eentje met TT Belgie?

Ik heb in geen maanden meer een sc topic geopend.

Ergo: niemand anders heeft mijn wachtwoord dan ikzelf
pi_56905982
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:32 schreef du_ke het volgende:
rock maakt het duidelijk, jij hebt dat topic indertijd geopend en bent dat vergeten .
Echt niet. Ik weet 100% zeker dat ik op 13 februari jl geen SC topic heb geopend. Mogelijk wel een ander topic, maar geen sc.
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2008 @ 14:37:57 #212
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_56906062
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:34 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Echt niet. Ik weet 100% zeker dat ik op 13 februari jl geen SC topic heb geopend. Mogelijk wel een ander topic, maar geen sc.
dinsdag 13 februari 2007 @ 18:01

13 februari een jaar geleden.
Carpe Libertatem
pi_56906071
Hehe Appel is scherp !
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:38:23 #214
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_56906075
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:33 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Hoe kan er een SC topic van mij zijn geopend op 13 februari jl, terwijl ik 100% ZEKER weet toen geen SC topic heb geopend? Laat staan eentje met TT Belgie?

Ik heb in geen maanden meer een sc topic geopend.

Ergo: niemand anders heeft mijn wachtwoord dan ikzelf
Omdat je niet kan lezen. Er staat 13-2-2007
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_56906088
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:34 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Modjes kunnen geschiedenis van de titel(wijzigingen) zien. Toen ik 'm bookmarkte en toen ik 'm schopte, was het een POLSC topic.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:43:54 #216
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_56906218
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Modjes kunnen geschiedenis van de titel(wijzigingen) zien. Toen ik 'm bookmarkte en toen ik 'm schopte, was het een POLSC topic.
Niet altijd dacht ik... Volgens mij zijn wijzigingen vóór de moderatortopicwijzigingsgeschiedenisvisualisatiefunctionaliteit niet zichtbaar.
Géén kloon van tvlxd!
pi_56906305
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:43 schreef Montov het volgende:

[..]

Niet altijd dacht ik... Volgens mij zijn wijzigingen vóór de moderatortopicwijzigingsgeschiedenisvisualisatiefunctionaliteit niet zichtbaar.
Dat klopt vast. De editgeschiedenis van voor de moderatorwijzigingsgeschiedenisvisualisatiefunctionaliteit kan je ook niet zien.
pi_56906361
Jullie doen zeker dit weekend aan scrabble na het autowassen?
pi_56910354
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Omdat je niet kan lezen. Er staat 13-2-2007
Gelukkig dat er dan toch nog iemand oplet. Ik gaf de hoop al op.....

Maar ik voel mij wel zeer vereerd dat niet minder dan sigme een 1 jaar oud doodgeboren topic van mij tot leven weet te kussen...
  vrijdag 22 februari 2008 @ 19:14:12 #220
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_56911874
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:23 schreef Montov het volgende:

[..]

Hoi, ik vind het niet schokkend. Fascisme is geen taboe of verboden woord. Sorry voor deze late terugkoppeling.
Doe eens even niet zo simpel. Het is ordinaire laster, [zelf-censuur]!

Iemand een fascist noemen omdat je het niet met zijn ideeen eens bent.... Ik heb niks tegen het gebruik van het woord an sich, mits op de juiste plaats en in de juiste context gebruikt. Je kunt Den Uyl van veel beschuldigen, maar dat het een fascist was, slaat dus echt helemaal nergens op...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 22 februari 2008 @ 20:12:36 #221
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_56913175
Is het CDA ontbetrouwbaar?

Kan een mod wat aan dit geziek doen?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  vrijdag 22 februari 2008 @ 21:04:45 #222
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_56914273
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 19:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Doe eens even niet zo simpel. Het is ordinaire laster, [zelf-censuur]!

Iemand een fascist noemen omdat je het niet met zijn ideeen eens bent.... Ik heb niks tegen het gebruik van het woord an sich, mits op de juiste plaats en in de juiste context gebruikt. Je kunt Den Uyl van veel beschuldigen, maar dat het een fascist was, slaat dus echt helemaal nergens op...
Oh, het slaat nergens op, naar mijn mening, maar dat geldt voor 42.7% van de reacties. In een topic waar vroegere sympathie van Den Uyl voor Hitler wordt besproken, heb je, naast alle nuances, ook mensen die kort door de bocht gaan. Daar is dit forum voor: discussieren over botsende meningen, interpretaties en gedachten.
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 20:12 schreef Martijn_77 het volgende:
Is het CDA ontbetrouwbaar?

Kan een mod wat aan dit geziek doen?
Ik vind het geen geziek. Het is geen flame richting een andere user, en daarnaast is het woord kut nu ook niet heel erg schokkend.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 22 februari 2008 @ 21:29:24 #223
66444 Lord_Vetinari
pi_56914765
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 21:04 schreef Montov het volgende:

[..]

Oh, het slaat nergens op, naar mijn mening, maar dat geldt voor 42.7% van de reacties. In een topic waar vroegere sympathie van Den Uyl voor Hitler wordt besproken,
Hieruit blijkt al dat je het topic niet eens gelezen hebt. Er wordt nergens gesproken over sympathie voor Hitler. Er wordt alleen beweerd dat Den Uyl niet negatief stond tegenover rechts-extremisme. Ik vind dat persoonlijk een erg kort door de bocht conclusie van de biografe, maar zolang ik het boek niet heb gelezen ben ik bereid dat nog te slikken.
quote:
heb je, naast alle nuances, ook mensen die kort door de bocht gaan. Daar is dit forum voor: discussieren over botsende meningen, interpretaties en gedachten.
Ga toch weg. Lyrebird wil niet eens discussieren. Het enige wat hij doet is roepen 'Den Uyl was een fascist', zonder onderbouwing (waarschijnlijk omdat hij niet eens weet wat fascisme is ). Het is totaal geen bijdrage aan de discussie in dat topic, het slaat nergens op en het is totale en loeiende kolder. Bovendien is het laster als gevolg van het ontbreken van onderbouwing en bewijs, aantasting van de eer en goede naam en als zodanig strafbaar.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 21:50:08 #224
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_56915213
Is laster niet alleen mogelijk bij een levend persoon? Anywho, zodra er een gerechtelijke uitspraak is, ben ik de eerste die het weghaald.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 22 februari 2008 @ 22:08:14 #225
66444 Lord_Vetinari
pi_56915597
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 21:50 schreef Montov het volgende:
Is laster niet alleen mogelijk bij een levend persoon? Anywho, zodra er een gerechtelijke uitspraak is, ben ik de eerste die het weghaald.
Oke, ik ga wel over je hoofd heen, dan. Blijkbaar ben je een mod die zaken niet serieus kan nemen en geen onderscheid kan maken tussen een troll-opmerking en een bijdrage aan een discussie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')