Volgens mij mij zit jij als milieufreak daarachterquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
volgende stap is de oude topics leeggooien en hergebruiken.
Nee echt niet. Ik kan mij niet herinneren wanneer ik de laatste SC topic heb geopend. Veel langer geleden dan 13 februari. En al helemaal niet met "Begie".quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij hebt 'm geopend, met de titel "België is best gezellig" (oid) (nr 1147, dacht ik).
Weet je echt zeker dat je een sc-topic van mij hebt geschopt? Niet een ander gezonken topic?quote:Er zal tegelijkertijd een andere POLSC geopend zijn. Men is vergeten de jouwe te sluiten, en ik heb 'm geschopt, want dat vind ik nou leuk.
Ik begin bijna te vrezen dat mij wachtwoord is gekaapt. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt.quote:Mods hebben en titel (waarom?) en nummer aangepast.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:05 schreef du_ke het volgende:
Voortaan mag je enkel nog posten als je groene stroom gebruikt. Pas dus maar op.
Nee, ik wil gewoon weten wat er is gebeurd. Ik ga Peter R . de Vries uitnodigen met zijn auto om dit helder te krijgenquote:(en loop niet zo te miepen EG)
Ik heb titel en nummer aangepast. Verder heb ik er niet aangezeten.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij hebt 'm geopend, met de titel "België is best gezellig" (oid) (nr 1147, dacht ik).
Er zal tegelijkertijd een andere POLSC geopend zijn. Men is vergeten de jouwe te sluiten, en ik heb 'm geschopt, want dat vind ik nou leuk.
Mods hebben en titel (waarom?) en nummer aangepast.
Thanksquote:
Hoe kan er een SC topic van mij zijn geopend op 13 februari jl, terwijl ik 100% ZEKER weet toen geen SC topic heb geopend? Laat staan eentje met TT Belgie?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb titel en nummer aangepast. Verder heb ik er niet aangezeten.
Echt niet. Ik weet 100% zeker dat ik op 13 februari jl geen SC topic heb geopend. Mogelijk wel een ander topic, maar geen sc.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:32 schreef du_ke het volgende:
rock maakt het duidelijk, jij hebt dat topic indertijd geopend en bent dat vergeten.
dinsdag 13 februari 2007 @ 18:01quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Echt niet. Ik weet 100% zeker dat ik op 13 februari jl geen SC topic heb geopend. Mogelijk wel een ander topic, maar geen sc.
Omdat je niet kan lezen. Er staat 13-2-2007quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoe kan er een SC topic van mij zijn geopend op 13 februari jl, terwijl ik 100% ZEKER weet toen geen SC topic heb geopend? Laat staan eentje met TT Belgie?
Ik heb in geen maanden meer een sc topic geopend.
Ergo: niemand anders heeft mijn wachtwoord dan ikzelf
Modjes kunnen geschiedenis van de titel(wijzigingen) zien. Toen ik 'm bookmarkte en toen ik 'm schopte, was het een POLSC topic.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Echt niet. Ik weet 100% zeker dat ik op 13 februari jl geen SC topic heb geopend. Mogelijk wel een ander topic, maar geen sc.
Niet altijd dacht ik... Volgens mij zijn wijzigingen vóór de moderatortopicwijzigingsgeschiedenisvisualisatiefunctionaliteit niet zichtbaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Modjes kunnen geschiedenis van de titel(wijzigingen) zien. Toen ik 'm bookmarkte en toen ik 'm schopte, was het een POLSC topic.
Dat klopt vast. De editgeschiedenis van voor de moderatorwijzigingsgeschiedenisvisualisatiefunctionaliteit kan je ook niet zien.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Niet altijd dacht ik... Volgens mij zijn wijzigingen vóór de moderatortopicwijzigingsgeschiedenisvisualisatiefunctionaliteit niet zichtbaar.
Gelukkig dat er dan toch nog iemand oplet. Ik gaf de hoop al op.....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Omdat je niet kan lezen. Er staat 13-2-2007
Doe eens even niet zo simpel. Het is ordinaire laster, [zelf-censuur]!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:23 schreef Montov het volgende:
[..]
Hoi, ik vind het niet schokkend. Fascisme is geen taboe of verboden woord. Sorry voor deze late terugkoppeling.
Oh, het slaat nergens op, naar mijn mening, maar dat geldt voor 42.7% van de reacties. In een topic waar vroegere sympathie van Den Uyl voor Hitler wordt besproken, heb je, naast alle nuances, ook mensen die kort door de bocht gaan. Daar is dit forum voor: discussieren over botsende meningen, interpretaties en gedachten.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Doe eens even niet zo simpel. Het is ordinaire laster, [zelf-censuur]!
Iemand een fascist noemen omdat je het niet met zijn ideeen eens bent....Ik heb niks tegen het gebruik van het woord an sich, mits op de juiste plaats en in de juiste context gebruikt. Je kunt Den Uyl van veel beschuldigen, maar dat het een fascist was, slaat dus echt helemaal nergens op...
Ik vind het geen geziek. Het is geen flame richting een andere user, en daarnaast is het woord kut nu ook niet heel erg schokkend.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:12 schreef Martijn_77 het volgende:
Is het CDA ontbetrouwbaar?
Kan een mod wat aan dit geziek doen?
Hieruit blijkt al dat je het topic niet eens gelezen hebt. Er wordt nergens gesproken over sympathie voor Hitler. Er wordt alleen beweerd dat Den Uyl niet negatief stond tegenover rechts-extremisme. Ik vind dat persoonlijk een erg kort door de bocht conclusie van de biografe, maar zolang ik het boek niet heb gelezen ben ik bereid dat nog te slikken.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:04 schreef Montov het volgende:
[..]
Oh, het slaat nergens op, naar mijn mening, maar dat geldt voor 42.7% van de reacties. In een topic waar vroegere sympathie van Den Uyl voor Hitler wordt besproken,
Ga toch weg. Lyrebird wil niet eens discussieren. Het enige wat hij doet is roepen 'Den Uyl was een fascist', zonder onderbouwing (waarschijnlijk omdat hij niet eens weet wat fascisme is ). Het is totaal geen bijdrage aan de discussie in dat topic, het slaat nergens op en het is totale en loeiende kolder. Bovendien is het laster als gevolg van het ontbreken van onderbouwing en bewijs, aantasting van de eer en goede naam en als zodanig strafbaar.quote:heb je, naast alle nuances, ook mensen die kort door de bocht gaan. Daar is dit forum voor: discussieren over botsende meningen, interpretaties en gedachten.
Oke, ik ga wel over je hoofd heen, dan. Blijkbaar ben je een mod die zaken niet serieus kan nemen en geen onderscheid kan maken tussen een troll-opmerking en een bijdrage aan een discussie.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:50 schreef Montov het volgende:
Is laster niet alleen mogelijk bij een levend persoon? Anywho, zodra er een gerechtelijke uitspraak is, ben ik de eerste die het weghaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |