ben ik met je eens, verder leuke bakquote:Op maandag 7 januari 2008 13:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik vind die motorkap niks an zo. KUn je beter dezelfde kleur doen.
Idd wel handig ja.. Dat ding zal zo-ie-zo opnieuw gekeurd moeten worden aangezien hij ook de kleuren gaat veranderen...quote:Op maandag 7 januari 2008 13:48 schreef Bart_NL het volgende:
Heb je 'em ook opnieuw laten APK keuren nadat die andere motor erin ging?
Heb daar laatst toevallig iets over gezien bij, volgens mij, Blik op de Weg.
Volgens mij moet een auto altijd opnieuw RDW gekeurd worden als er een ander type motor in gezet word. Een auto word door de RDW toegelaten op de openbare weg met de motor die op dat moment door de fabrikant er in word gezet.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:23 schreef PNG het volgende:
Heeft niets APK te maken. Wel met RDW.
Officieel:
> 40% vermogenstoename = RDW+TCL/geluidsmeting/weggedragstest.
Dit blok is gewoon standaard geleverd in dat type Civic volgens mij, en dan zijn dr volgens mij geen problemen. En wat de kleur betreft, als de kleur aan de binnenkant van de motorruimte origineel blijft is er geen probleem.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:27 schreef Diemux het volgende:
[..]
Volgens mij moet een auto altijd opnieuw RDW gekeurd worden als er een ander type motor in gezet word. Een auto word door de RDW toegelaten op de openbare weg met de motor die op dat moment door de fabrikant er in word gezet.
Als je er een ander type motor in zet is de eerste RDW keuring niet meer geldig. Alleen als je een nieuwere versie inzet (dus een geupdate versie van het orgineel) hoef je hem niet te laten keuren.
Officieel:quote:Op maandag 7 januari 2008 14:23 schreef PNG het volgende:
Heeft niets APK te maken. Wel met RDW.
Officieel:
> 40% vermogenstoename = RDW+TCL/geluidsmeting/weggedragstest.
Nee sorry, ik heb juist alle originele verlichting er weer in gedaan. Ik hoef niet van die bling bling zooi aka vissekomlampen. Originele verlichting heeft ook nog eens een perfecte oasvorm tegenover die andere troepquote:Op maandag 7 januari 2008 13:33 schreef Diemux het volgende:
Eerste wat je moet doen is die zeer lelijke achterlichten vervangen... Lijkt nu op een omgebouwde Alto
Thanksquote:Op maandag 7 januari 2008 14:28 schreef casejunkie het volgende:
Kijk eens aan een nette subtiele Civic!
Complimenten niet te extreem maar gewoon netjes.
Jah nou en ? Stel dat ik wordt aangehouden en een ambtenaar in functie merkt het op. Dan moet ik hem zelf naar Lelystad rijden voor een keuring of op een trailer. En dan wordt die geherkeurd.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:46 schreef Diemux het volgende:
Je weet dat je ondertussen wel aangehouden kan worden en dan je auto kwijt bent tot dat de RDW hem weer heeft gekeurd? Keuring moet meteen na plaatsing motor gebeuren.
En sinds de politie steeds meer "getunede" auto's voor controle de weg afhaald zou ik dat niet riskeren...
Hehe mark idd, vriend van me.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:14 schreef Houniet het volgende:
bietelboer heeft dezelfde bak. even een pm sturen [ afbeelding ]
Heb ik ook al gedaanquote:Op maandag 7 januari 2008 16:14 schreef Houniet het volgende:
bietelboer heeft dezelfde bak. even een pm sturen [ afbeelding ]
Deze vorm had ik nog nooit gezienquote:Op maandag 7 januari 2008 14:02 schreef Diemux het volgende:
[..]
Idd wel handig ja.. Dat ding zal zo-ie-zo opnieuw gekeurd moeten worden aangezien hij ook de kleuren gaat veranderen...
Mijn schuld, sorryquote:
Heey kerelquote:Op maandag 7 januari 2008 17:27 schreef ArTiC het volgende:
Bouli [ afbeelding ]
Ik heb er laatst al over mogen kwijlen in Eindhoven bij de 10 graden onder 0 meet..deze meneer heeft oog voor detail![]()
ik ben DutchEJ9 @ CCH/team6ix
nee die van jacco zit onder de stickers tochquote:Op maandag 7 januari 2008 17:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Deze vorm had ik nog nooit gezien
Ontopic:
Net karretje, al vind ik de kleur afzichtelijk.
Wie had nou ook alweer uit PTA nog zoeen wagen?
Met dezelfde kleur?
Was dat niet Jacco?
Geile coupe slet van mequote:
Dat is niet die civic, maar een skylinequote:Op maandag 7 januari 2008 19:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee die van jacco zit onder de stickers toch
Same shit, different namequote:Op maandag 7 januari 2008 20:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is niet die civic, maar een skyline
Zet ze maar langs elkaar... wel degelijk een andere soort poep...quote:
Altezza's/lexus lampen maken het zo'n sjonnie bak vind ik...blij dat raul orgineel blijftquote:Op maandag 7 januari 2008 23:02 schreef retuow82 het volgende:
Op zich wel mooi gedaan, velen gaan niet over tot een motor swap en blijven dus met een ondermaatse bak rondtuffen. Persoonlijk ben ik geen fan van een andere kleur motorkap, ik blijf er het gevoel bij hebben dat er geen andere kleur te verkrijgen was op de sloop.... Alles in 1 kleur heeft toch echt mijn voorkeur.
Verder zouden donkere altezza's achter heel mooi staan, ik heb een MX-3 in nagenoeg dezelfde kleur gehad en dat staat mooi bij deze kleur, beter als bling bling achterlichten. En kijk ook even of je ipv oranje knipperlichten aan de voorzijde ook witte aan kunt komen, oogt wat mooier en geeft een rustiger gezicht.
Oh ja, die uitlaat had ik persoonlijk ook niet voor gekozen. Niet omdat het er niet mooi uitziet maar het geluid vind ik altijd zo overdreven, die dingen maken onder iedere auto hetzelfde geluid. Ik krijg altijd een sterke drang naar een cappucino als een auto met zo'n uitlaat langskomt, het lijkt net zo'n apparaat wat de bonen staat te malen en het water staat te koken. Een Remus of Sebring klinkt zoveel mooier (en zijn ook zoveel duurder maar oke).
Maar goed, ieder zijn eigen smaak en je hebt in ieder geval een goed merk gekozen!
* retuow82 rijd zelf in een Civic uit 2007 naar volle tevredenheid, heerlijk zo'n ivtec motor!
Nog wel...dacht eindelijk een forum te hebben waar jij NIET zit!quote:Op maandag 7 januari 2008 19:47 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Geile coupe slet van me![]()
jij hier ?
Was niet serieus bedoeld hoorquote:Op maandag 7 januari 2008 23:02 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Zet ze maar langs elkaar... wel degelijk een andere soort poep...
Sorry kamper_man mijn fout.quote:
En remus/sebring is een cheap merk vergeleken met dit spulquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:21 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Altezza's/lexus lampen maken het zo'n sjonnie bak vind ik...blij dat raul orgineel blijftnet als ik
De witte knipperlichten zitten er orgineel in, vind dat de amber knippers juist die saaie witte balk iets op breekt.
En Remus...hard en zwaar...das toch niks...een VTEC hoort te krijsen!![]()
Ik rij zelf ook een VTEC met een Invidia(jah ook luidruchtig)cat back, I/H/E aangepast...als ik volgas geef is het net een v8 tot de VTEC komt en dan krijst ie het uit
Het zal best cheap zijn ten opzichte van je uitlaat maar ik vind het geluid voller en daarom ook mooier. Dat krijsen is wel leuk waarover gesproken wordt maar daar heb ik een motor voor, die dingen horen te jankenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:30 schreef raulbouli het volgende:
[..]
En remus/sebring is een cheap merk vergeleken met dit spul![]()
Maar er komt nog wel een andere uitlaat onder. Maar dat komt allemaal wel.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:21 schreef bietelboer het volgende:
als ik volgas geef is het net een v8 tot de VTEC komt
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:07 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
heb je wel eens een v8 gehoord? of in een v8 gereden? nee want dan zou je weten dat het stomme gebrom van zo'n kachelpot niet eens in de buurt komt van een laagtoerige v8, niet dat ik wat heb tegen toerenmakende 4 cylinder integendeel maar aub zet er een normale uitlaat onder ala magnexx iets wat subtiel is.
Net project overgens, niet mijn smaak maar er zijn geen verkeerde upgrades op gezet hoewel ik zelf een B18 of H22 had genomen ivm een coupe redelijk aan het gewicht is.
Ik vind het persoonlijk niet mooi als je die lichten nu bekijkt, ik hou dus weer meer van eenheid. Dus witte knippers voor zodat het niet zo opbreekt. En je hebt het over een sjonniebak zodra je die lichten erin zet maar zeg eens heel eerlijk....een andere kleur motorkap, sideskirts, dikke uitlaat en dan klagen dat zwarte altezza's er een sjonniebak van maken?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:21 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Altezza's/lexus lampen maken het zo'n sjonnie bak vind ik...blij dat raul orgineel blijftnet als ik
De witte knipperlichten zitten er orgineel in, vind dat de amber knippers juist die saaie witte balk iets op breekt.
Maar carbon kan toch best geverfd worden...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:12 schreef raulbouli het volgende:
Tis trouwens geen andere kleur motor kap, maar een carbon kap. Materiaal dat ook in de racerij wordt genruikt, omdat het sterker en vooral lichter is.
5 kilo kap tegenover een 25 kilo motorkap, dan is voor mij de keus snel gemaakt. Function over fashion is dan ook mijn motto.
Maar iedereen heeft andere smaak, ik vind de amber corners ook veel mooier en beter afsteken bij de kleur van de auto.
Ja maar dat wordt dat weer als zonde gezien....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar carbon kan toch best geverfd worden...
Hij is al geverfd...met een harslaag en blanke lakquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar carbon kan toch best geverfd worden...
Ja dat maakt veel uit. Alle beetjes helpen. Een benzine is niet echt 1KG per literquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:33 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ja maar dat wordt dat weer als zonde gezien....
Maar het kan aan mij liggen maar maakt die 20 kilo nu echt zoveel uit in het dagelijks leven? Verlies je er veel wedstrijdjes door als je het niet hebt? 20 liter benzine weegt namelijk ook ongeveer 20 kilo, dan kun je zeker ook beter met een kwart volle tank gaan rijden, scheelt ook gewicht. Of zonder achterbank.
Ik snap best dat gewichtsbesparing in de racerij voordeel oplevert, maar in het dagelijks verkeer....
Maar goed, ieder zijn voorkeuren natuurlijk!
Ja en ?quote:Op maandag 7 januari 2008 19:43 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Mijn subframe is aangepast, vti swaybar, vti fuseelichamen, Integra Type R remklauwen (houden normaal 185pk) 282mm schijven (zitten ook op de integra), achter remmerij aangepast naar schijven om het remmen beter te doseren, VTI hoofdremcilinder, Swaybar achter, en last but not least Fatsoenlijke schroefset.
Idd, al heb je een remparachute. Het gaat om de typegoedkeuring en daar voldoet hij simpelweg niet aan. Punt uit.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:08 schreef PNG het volgende:
[..]
Ja en ?
Wat staat er op je kentekenpapieren ?
Rechtbank maakt het echt geen fluit uit hoe goed jij wel niet denkt dat je het hebt gedaan.
kGeef alleen maar het risico aan, dat je dat neemt, prima.
De dichtheid van benzine is 0,72 10^3/m^3. oftewel 0,72 kilo per liter. En als je het allemaal echt zo goed wist had je zelf ook al het goede antwoord kunnen geven. Ik zie je maandag dus bij natuurkunde lesquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:42 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ja dat maakt veel uit. Alle beetjes helpen. Een benzine is niet echt 1KG per literVolgens mij moet je terug naar school voor een paar lessen natuurkunde ofzo
En ja alles bij elkaar helpt het veel om gewicht te besparen! Op een auto van 1000KG is 100KG totaal al 10%.
Dus als je baas je ipv 2000 euro 1440 euro aan loon betaald dan vind je het ook goedquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:49 schreef retuow82 het volgende:
[..]
De dichtheid van benzine is 0,72 10^3/m^3. oftewel 0,72 kilo per liter. En als je het allemaal echt zo goed wist had je zelf ook al het goede antwoord kunnen geven. Ik zie je maandag dus bij natuurkunde les![]()
Oke dan geen hele kilo maar wel 3/4 deel ervan, nog steeds een aardig gewicht waar je dus op kunt besparen.
En dat 100 kilo 10% van 1000 is kan ik ook nog wel berekenen, maar je gaat mij niet vertellen dat dit nu zo extreem merkbaar is. Maar oke, zoals TS al zegt function over fashion, bij mij is het toch wel gelijk aan elkaar en kies ik voor de middenweg.
Ach... tegenwoordig mag niks meer. Ik maak mijn eigen regels. En als ik een keer de wet tegenkom dan is het me eigen schuld.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:22 schreef 1299 het volgende:
[..]
Idd, al heb je een remparachute. Het gaat om de typegoedkeuring en daar voldoet hij simpelweg niet aan. Punt uit.
En bedankt voor de vergelijking die nergens over gaat en de verkapte kijk-mij-met-mijn-snelle-auto opmerking. Al zou ik met je meerijden merk ik niets van de gewichtsbesparing in de Civic van de TS of wel?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:13 schreef 1299 het volgende:
[..]
Dus als je baas je ipv 2000 euro 1440 euro aan loon betaald dan vind je het ook goed
En ja het is merkbaar. Anders mag je een keertje in mijn auto meerijden. 'Slechts' 205PK maar wel op 1000KG, dan wil het best vooruit.
Jij zegt 3/4 niks voorsteldquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:31 schreef retuow82 het volgende:
[..]
En bedankt voor de vergelijking die nergens over gaat en de verkapte kijk-mij-met-mijn-snelle-auto opmerking. Al zou ik met je meerijden merk ik niets van de gewichtsbesparing in de Civic van de TS of wel?
En ik heb zelf een 102 pk - 200 KG verhouding in de schuur staan als hobby dus ik weet wel wat vooruit wil hoor.
quote:En bedankt voor de vergelijking die nergens over gaat en de verkapte kijk-mij-met-mijn-snelle-auto opmerking
Iets met potjes en keteltjesquote:En ik heb zelf een 102 pk - 200 KG verhouding in de schuur staan als hobby dus ik weet wel wat vooruit wil hoor.
Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:31 schreef retuow82 het volgende:
[..]
En bedankt voor de vergelijking die nergens over gaat en de verkapte kijk-mij-met-mijn-snelle-auto opmerking. Al zou ik met je meerijden merk ik niets van de gewichtsbesparing in de Civic van de TS of wel?
En ik heb zelf een 102 pk - 200 KG verhouding in de schuur staan als hobby dus ik weet wel wat vooruit wil hoor.
Met die dikke trol hebben we het ook niet meer over 10% gewichtstoename maar over heul veul meerquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:33 schreef 1299 het volgende:
[..]
Jij zegt 3/4 niks voorsteld.. als je een dikke trol op je motor meeneemt snap je zelf ook wel hoeveel invloed gewicht heeft.
[..]
[..]
Iets met potjes en keteltjes![]()
haha ja daar heb je gelijk in. Maarja je merkt het daadwerkelijk. Toen mijn auto nog standaard was (ga ik weer patsen hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:39 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Met die dikke trol hebben we het ook niet meer over 10% gewichtstoename maar over heul veul meerEn dat doe ik overigens mijn motor niet aan...
En niks niet potjes met keteltjes, die ging over gewicht pk verhouding
hehehe, ik heb kuipstoelen in mijn auto gezet waar ook geen dokke trollen meer inpassenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:45 schreef retuow82 het volgende:
En als er een trol achterop wil zeg ik altijd dat het niet kan door de seatcover en dat ik geen passagiers zitje heb![]()
Dat ze maar op een tourbike achterop klimt!
Mijn vennoot heeft er ook eentje. Een benzine met 140PK. Mooie wagen hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:49 schreef retuow82 het volgende:
Ik laat in mijn huidige wagen alles voor wat het is (nieuw model civic).
Moet ook wel, is een leasebak(ja nu kan ik ook een keer patsen!)
Dat vind ik nu ookquote:Op maandag 7 januari 2008 23:03 schreef tevebe het volgende:
Jammer van de achterkant. Voor de rest mooie wagen.
Gast..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:13 schreef 1299 het volgende:
[..]
Dus als je baas je ipv 2000 euro 1440 euro aan loon betaald dan vind je het ook goed
En ja het is merkbaar. Anders mag je een keertje in mijn auto meerijden. 'Slechts' 205PK maar wel op 1000KG, dan wil het best vooruit.
Idd.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:42 schreef 1299 het volgende:
Toen mijn auto nog standaard was scheelde het met een bijrijder van 70kg al snel een halve seconde naar de 100
hear hear. Ik heb ook alles uit de kofferbak gegooid. Geen bekleding meer enz. En ik heb ultra lichte japanse velgen dat scheelt ook flink in roterende massa. Alleen jammer dat ik toch weer zwaardere remklauwen heb gemonteerdquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:50 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Idd.
Met mijn MR2 (die toch al niet zo veel koppel heeft) scheelt een bijrijder (~75kg) 0,6sec naar de 100km/h.
Alleen in de MR2 met een bijna lege tank of met passagier (75kg) en een volle tank (35kg) scheelt 110kg!
En dat merk je heel erg goed!!
Extra gewicht mag, als het maar ten goede komt aan de prestaties van de auto.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:55 schreef 1299 het volgende:
[..]
hear hear. Ik heb ook alles uit de kofferbak gegooid. Geen bekleding meer enz. En ik heb ultra lichte japanse velgen dat scheelt ook flink in roterende massa. Alleen jammer dat ik toch weer zwaardere remklauwen heb gemonteerd
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:33 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ja maar dat wordt dat weer als zonde gezien....
Maar het kan aan mij liggen maar maakt die 20 kilo nu echt zoveel uit in het dagelijks leven? Verlies je er veel wedstrijdjes door als je het niet hebt? 20 liter benzine weegt namelijk ook ongeveer 20 kilo, dan kun je zeker ook beter met een kwart volle tank gaan rijden, scheelt ook gewicht. Of zonder achterbank.
Ik snap best dat gewichtsbesparing in de racerij voordeel oplevert, maar in het dagelijks verkeer....
Maar goed, ieder zijn voorkeuren natuurlijk!
't is maar wat je mooi vindt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:33 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Hij is al geverfd...met een harslaag en blanke lak![]()
Maar een kleur komt er niet overheen... dan ze de geile carbon vezels niet meer...
Die heb ik erop gehad, 2 minuten lang ik vond ze lelijk staan bij mijn kleur.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:50 schreef ThaFreak het volgende:
deze achterlichten horen er imo op![]()
[ afbeelding ]
deze hele discussiequote:
Eensch.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:50 schreef ThaFreak het volgende:
deze achterlichten horen er imo op![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar carbon kan toch best geverfd worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
waarom niet gedaan? hengel niet sterk genoeg?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:27 schreef Malle_beer het volgende:
teeveepee, heb zelf ook eens overwogen een VTEC in een civic coupé te hengelen.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:33 schreef fathank het volgende:
[..]
waarom niet gedaan? hengel niet sterk genoeg?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Als hij dat wou, dan deed ie dat.. maar hij heeft een kleine mix tussen JDM en NL tuning
![]()
(JDM voorkant, en een nederlands style achterkant)
Achterkant was al zo toen ik de auto opkocht... der komt nog een originele achterbumper op en carbon achterklep... waar het kenteken gewoon weer invaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:36 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Achterkant was al zo toen ik de auto opkocht... der komt nog een originele achterbumper op en carbon achterklep... waar het kenteken gewoon weer invalt
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:50 schreef ThaFreak het volgende:
deze achterlichten horen er imo op![]()
[ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 9 januari 2008 13:23 schreef raulbouli het volgende:
Nah, Carbon is geil dus dat spuit ik niet over.
Tevens weer wat goodies geimporteerd uit Japan (foto's zijn voorbeeld fotootjes)
JDM EG6 Gauge cluster...
[ afbeelding ]
JDM EG6 Climate Control...(kachelpaneel)
[ afbeelding ]
Doe dan hele auto carbonquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Maar die carbon achterklep, die moet je wel in kleur spuiten
![]()
Anders word het meer zo iets als Kijk mij es overal carbon achtig![]()
Verders![]()
Mjah, de airco heb ik zowiezo niet. Maar gewoon kachel e.d. zijn niet digitaal dacht ik ? anders kan ik altijd nog alleen het frontje overzetten inc de amber verlichtingquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:06 schreef 1299 het volgende:
[..]
Nice
Ik had ook een Digitale Climate Control unit in mijn half-cut zitten maar dat kreeg ik niet voor elkaarAlles zat omgedraaid en sommige dingen waren compleet anders.
Ik weet niet wat lexan isquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:39 schreef Supra_Turbo het volgende:
Ik wil bij de MR2 alle ramen vervangen voor lexan exemplaren, alleen ik weet niet hoe het met de voorruit zit m.b.t. de APK-regelgeving.
Niet dat ze 'm dalijk af gaan keuren ofzo...
Voorraam mag niet volgens mij! De rest wel!quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:39 schreef Supra_Turbo het volgende:
Ik wil bij de MR2 alle ramen vervangen voor lexan exemplaren, alleen ik weet niet hoe het met de voorruit zit m.b.t. de APK-regelgeving.
Niet dat ze 'm dalijk af gaan keuren ofzo...
Dat begrijp ik wel, maar het lijkt me duidelijk dat je er een sterk genoege vervanger voor moet hebbenquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:00 schreef Supra_Turbo het volgende:
Voorraam is juist het zwaarste, dus daar valt de grootste gewichtsreductie te behalen.
Ik heb wel al fiberglass voorschermen gevonden en een carbon frunt-klep (voorste kofferruimte)
Er is niks pasklaar voor mijn type auto wat dat soort spul betreftquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:09 schreef raulbouli het volgende:
Carbon/Kevlar deuren kopen dan... maarjah... dat kost ook wat...
Alles is pasklaar te makenquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:14 schreef 1299 het volgende:
[..]
Er is niks pasklaar voor mijn type auto wat dat soort spul betreft
Lieve schat, zonder rolkooi is dat levensgevaarlijk. Zeker als je de voorruit meeneemt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:39 schreef Supra_Turbo het volgende:
Ik wil bij de MR2 alle ramen vervangen voor lexan exemplaren, alleen ik weet niet hoe het met de voorruit zit m.b.t. de APK-regelgeving.
Niet dat ze 'm dalijk af gaan keuren ofzo...
-> iedere auto voorzien van rolkooi + alle bestuurders van helmquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:47 schreef PNG het volgende:
[..]
Lieve schat, zonder rolkooi is dat levensgevaarlijk. Zeker als je de voorruit meeneemt.
Dan bij een rol zit meteen je dak onder je hoofdsteun.
En een rolkooi is weer levensgevaarlijk zonder helm.
Zie je het al voor jequote:Op woensdag 9 januari 2008 15:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
-> iedere auto voorzien van rolkooi + alle bestuurders van helm
Dat is niet handig, je snelheidsmeter in mijlenquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:23 schreef raulbouli het volgende:
Nah, Carbon is geil dus dat spuit ik niet over.
Tevens weer wat goodies geimporteerd uit Japan (foto's zijn voorbeeld fotootjes)
JDM EG6 Gauge cluster...
[ afbeelding ]
JDM EG6 Climate Control...(kachelpaneel)
[ afbeelding ]
Zeker weer banaan in je ogen poepiequote:Op woensdag 9 januari 2008 15:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is niet handig, je snelheidsmeter in mijlen
Die komen der nog wel, zal kijken of ik der zondag wat kan maken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:17 schreef 1299 het volgende:
Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar het interieur van je auto
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:14 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Zeker weer banaan in je ogen poepieIn Japan gebruiken ze gewoon KM/H echter is de snelheid daar bij alle auto's begrensd tot 180KM/H vandaar dat de teller niet verder gaat
![]()
[..]
Die komen der nog wel, zal kijken of ik der zondag wat kan maken.
Lol.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
GA JIJ NU OOK JOUWN AUTO BEGRENZEN OP 180KM/H??
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ff serieus, waarom kies je in hemelsnaam zo'n tellert? Wats verschil tussen deze en Europese tellers? op de telling na
Je kunt toch ook gewoon andere plaat erachter doen...quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:38 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Lol.
Nou de reden. Ze zijn wit, hebben oranje naalden, Amber verlichting, tis import, niet in europa en/of america geleverd etc etc
Alles kan, koffiekan, theekan, tarkan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon andere plaat erachter doen...
Matig excuusquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:14 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Alles kan, koffiekan, theekan, tarkan.
Maar das niet echt. Ik heb gewoon oog voor details en hou niet van neppe dingen.
Staat een setje te koop op het cch forum. 1750 voor de 2.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:54 schreef Supra_Turbo het volgende:
I know, maar de lexan ramen komen er ook pas in als ik er een kooi in heb.
Ik wil de auto wel van en naar het circuit kunnen rijden, dus het moet wel apk-goedgekeurd blijven.
Ik ben atm aan het rondkijken naar een mooi setje Bride stoelen.
In het rood of zwart... het heeft beide wel iets.
1600 euro en als je goed zoekt nog goedkoper...quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:20 schreef tevebe het volgende:
[..]
Staat een setje te koop op het cch forum. 1750 voor de 2.
Ah een prijsverlaging. Wel mooie stoeltjes..quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:12 schreef raulbouli het volgende:
[..]
1600 euro en als je goed zoekt nog goedkoper...
http://www.civicclubholland.nl/forum/viewtopic.php?f=13&t=15188
Idd mooie stoeltjes. Zo sterk als ik weet niet wat en zo licht als een veertje. En fia keuring-waardige stoelen zijn het ook.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:22 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ah een prijsverlaging. Wel mooie stoeltjes..
Alsof ik niet weet hoe een V8 klinktquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:07 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
heb je wel eens een v8 gehoord? of in een v8 gereden? nee want dan zou je weten dat het stomme gebrom van zo'n kachelpot niet eens in de buurt komt van een laagtoerige v8, niet dat ik wat heb tegen toerenmakende 4 cylinder integendeel maar aub zet er een normale uitlaat onder ala magnexx iets wat subtiel is.
Uiteraard is het geen echte V8, ik gebruikte het als voorbeeld om een indruk te geven van hoe het klinkt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:23 schreef _Drake_ het volgende:
de feiten zijn simpel dat een v8 compleet anders klinkt zelfs een v6 klinkt anders en die komt dan nog eerder in de buurt. Denk niet dat ik zelf niet met honda werk, een goede vriend van mij heeft een del sol met b16a2. Wij hebben ondertussen hier al een stuk of 4 crx'n gehad om maar een voorbeeld te geven.
En alsnog een japstyle demper bromd en maakt veel herrie, terwijl het niet nodig is.
Jij hebt patent op de waarheidquote:Op donderdag 10 januari 2008 02:24 schreef PNG het volgende:
Wat een gelul man. Geluid, who gives a fuck.
'dan krijg je een totaal ander geluid dan wanneer je ff simpel een andere demper op een honda/peug/opel/etc zet.'
WHAHAHA. Of je een bepaalde 16V snerp kan vergelijken met hoe een 205 klinkt. Wat een gezwets.
En nu ? Heb je 151 Nm ? tZal mijn hobby niet zijn iig. Die dingen heb je opgezocht op Google maar je kon ze niet vertalen naar het nederlands.
Geluid is sowieso onzin, en 99% dat blert komt niet eens vooruit. Ook daardoor trouwens.
Hehehequote:Op donderdag 10 januari 2008 08:47 schreef t0n het volgende:
Ho es, wist niet dat je een topic hier had joh...
Dat kloptquote:
Niet om het een of ander, maar een zo min mogelijk restrictieve uitlaat levert wel degelijk de beste prestaties. Het is geen 2takt dat je tegendruk nodig hebtquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:02 schreef Supra_Turbo het volgende:
De uitlaat onder de MR2 hoor je niet eens boven het roaren van de ITB's uit.
Vooral het geluid wat m'n motortje produceert @ 7000rpm (dan gaat de VVT eraf)... geweldig!
Een VTEC motor klink (vooral met wat mods) erg mooi/racey, alleen zo'n japstyle kreng hoort er niet onder vind ik.
Een hoop gebrom van onder/middenuit terwijl er geen ruk gebeurt.
Maar goed, ieder voor zich, alleen ik zou er iets subtielers onder leggen.
Een (duur) goed ontworpen uitlaat levert (meer) prestatie winst op tov een open pijp met een open jap demper.
Het zit vooral tussen de oren; ik hoor meer dus ik ga harder
Veel mensen die denken dat een zo groot mogelijke uitlaatpijp en ze min mogelijk restricties (als in dempers en bochten etc) beter is voor de prestaties, wat dus absoluut niet het geval is!
Klopt. en vooral bij N/A getunede motors. Bij turbo is het een ander verhaal, daar wil je juist zo min mogelijk tegendrukquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:27 schreef 1299 het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar een zo min mogelijk restrictieve uitlaat levert wel degelijk de beste prestaties. Het is geen 2takt dat je tegendruk nodig hebt
True, mijn fout.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:27 schreef 1299 het volgende:
Niet om het een of ander, maar een zo min mogelijk restrictieve uitlaat levert wel degelijk de beste prestaties. Het is geen 2takt dat je tegendruk nodig hebt
Heeft een M5 daarom 4 pijpen ipv 1 knetterdikke ofzo?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:48 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
True, mijn fout.
Was idd in de war met 2-takt.
Diameter van de uitlaatpijp is wel weg belangrijk!
Groter is niet altijd beter op een atmosferische motor.
De uitlaatgas snelheid word veel te laag bij een 3" uitlaat op een 1.6
Jup, voor mijn blok is alles van 2,25 - 2,5 inch het beste. kleiner niet en groter ook niet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:48 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
True, mijn fout.
Was idd in de war met 2-takt.
Diameter van de uitlaatpijp is wel weg belangrijk!
Groter is niet altijd beter op een atmosferische motor.
De uitlaatgas snelheid word veel te laag bij een 3" uitlaat op een 1.6
dat vind ik nog te overzien.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:52 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Jup, voor mijn blok is alles van 2,25 - 2,5 inch het beste. kleiner niet en groter ook niet.
Daar heb je wel gelijk inquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:48 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
True, mijn fout.
Was idd in de war met 2-takt.
Diameter van de uitlaatpijp is wel weg belangrijk!
Groter is niet altijd beter op een atmosferische motor.
De uitlaatgas snelheid word veel te laag bij een 3" uitlaat op een 1.6
Ben jij wel wijs?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:34 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Het zal best cheap zijn ten opzichte van je uitlaat maar ik vind het geluid voller en daarom ook mooier. Dat krijsen is wel leuk waarover gesproken wordt maar daar heb ik een motor voor, die dingen horen te janken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gejank van de civic vind ik wel wat hebben, met een rauwe snerp.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Dat zijn eindstukjes.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:50 schreef eer-ik het volgende:
Heeft een M5 daarom 4 pijpen ipv 1 knetterdikke ofzo?
*leek is
Minimaal 3" is een MUST bij 400pk ++quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:56 schreef 1299 het volgende:
Daar heb je wel gelijk in3" is pas effectief bij 400pk+ ofzo. Ik ga binnenkort dan ook voor een 2.5" uitlaattraject voor mijn 1.8 turbo
De diameter van het eindstuk zegt niets over de diameter van de uitlaatpijp zelfquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:54 schreef eer-ik het volgende:
dat vind ik nog te overzien.
Die enorme pijpen die je vaak onder de welbekende sjonniebakken ziet, wat is dat, 4 of 5 inch ofzo?
Ik ken een tuner in engeland die heeft 565 BHP gehaald met een evo op 2.5"quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:48 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Minimaal 3" is een MUST bij 400pk ++
Het beste is in principe om een zo groot mogelijke uitlaat te monteren bij een geblazen motor, want je wil namelijk dat de turbo een zo minimaal mogelijke weerstand ondervindt van de uitlaat.
waar is zo'n enorm eindstuk goed voor dan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:51 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
De diameter van het eindstuk zegt niets over de diameter van de uitlaatpijp zelf
Onder m'n Supra zit een 3" uitlaat (turbo-back) met een 115mm eindstuk (dacht ik).
Blitz Nur Spec R uitlaat btw.
Moeilijk he begrijpend lezen, ik zei dat wanneer je een motor aan pakt(I/H/E) dat je dan een totaal ander geluid krijgt dan wanneer je alleen een simpel dempertje vervangt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:24 schreef PNG het volgende:
Wat een gelul man. Geluid, who gives a fuck.
'dan krijg je een totaal ander geluid dan wanneer je ff simpel een andere demper op een honda/peug/opel/etc zet.'
WHAHAHA. Of je een bepaalde 16V snerp kan vergelijken met hoe een 205 klinkt. Wat een gezwets.
Je lult zelf uit je nek man, die dingen heb ik niet op gezocht op googlequote:En nu ? Heb je 151 Nm ? tZal mijn hobby niet zijn iig. Die dingen heb je opgezocht op Google maar je kon ze niet vertalen naar het nederlands.
Geluid is sowieso onzin, en 99% dat blert komt niet eens vooruit. Ook daardoor trouwens.
Het geluid van ITB'squote:Op donderdag 10 januari 2008 16:02 schreef Supra_Turbo het volgende:
De uitlaat onder de MR2 hoor je niet eens boven het roaren van de ITB's uit.
Vooral het geluid wat m'n motortje produceert @ 7000rpm (dan gaat de VVT eraf)... geweldig!
Een VTEC motor klink (vooral met wat mods) erg mooi/racey, alleen zo'n japstyle kreng hoort er niet onder vind ik.
Een hoop gebrom van onder/middenuit terwijl er geen ruk gebeurt.
Maar goed, ieder voor zich, alleen ik zou er iets subtielers onder leggen.
Ze zijn ook allemaal het zelfde van binnen hequote:Op woensdag 9 januari 2008 16:31 schreef raulbouli het volgende:
Hehe me binnenspiegel idd. Daar heb ik nog wel een crappy pic van:
Broadway mirror:
[ afbeelding ]
Ik heb het over de diameter van de gehele uitlaatquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat vind ik nog te overzien.
Die enorme pijpen die je vaak onder de welbekende sjonniebakken ziet, wat is dat, 4 of 5 inch ofzo?
None takenquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waar is zo'n enorm eindstuk goed voor dan?
subtiel is het niet, en mijn smaak is het ook niet...
no offence
Dat valt me inderdaad niet tegen...quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:16 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
None taken
Het ziet er best goed uit, als zeg ik het zelf.
Past best goed bij de auto vind ik.
Man! wat klinkt dat heerlijk zeg!quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:20 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Sorry raulbouli, maar ik wil ff patsen met wat filmpjes van m'n MR2'tje
Klik
Dat ben ik met je eens, dat ziet er ook niet uit...quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je hebt ook nog een maatje groter volgens mij, maar dat vind ik er echt niet uit zien vaak
Vooral niet als er dan 2 onder zitten die ook nog schuin staan enzo
Bouw jaar 92/93?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:22 schreef endr0me het volgende:
Exact hetzelfde van binnen als de mijne ja, alleen heb ik grijs ipv zwart
is dat nou een trueno? Of zeg ik wat geks?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:16 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
None taken
Het ziet er best goed uit, als zeg ik het zelf.
Past best goed bij de auto vind ik.
whehe, lijkt er wel wat op, maar 't is een supra mk3quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
is dat nou een trueno? Of zeg ik wat geks?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
is dat nou een trueno? Of zeg ik wat geks?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, lijkt er wel wat op, maar 't is een supra mk3
Wat is het nou?quote:
Klinkt goed iddquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:20 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Sorry raulbouli, maar ik wil ff patsen met wat filmpjes van m'n MR2'tje
Klik
Ah dxi is idd ook grijsquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:38 schreef raulbouli het volgende:
GAGAgagagAgaaGaGAhaGhAGa
Zat stukje opgedroogd zaad in me keelquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:31 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Zat stukje opgedroogd zaad in me keel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Win ik voor geen meter van op de ring, 1.6en komen de berg niet op.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:39 schreef endr0me het volgende:
Mijn droomwagen is een Civic Type R uit 2004, maar dan zijn we al snel 10 jaar verder
Poepauto's blok niet, maar ze hebben het blok gewoon in het verkeerde chasis getakeld.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:41 schreef PNG het volgende:
[..]
Win ik voor geen meter van op de ring, 1.6en komen de berg niet op.
Magoed, dat zijn 2 liters, met koppel. Die dingen gaan HARD.
Die die eet ik op lekker lekker sambal bij.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:50 schreef bietelboer het volgende:
Dan eerst die B16a2 en die recaro's er uit!!
cilinderinhoud heeft ook zoveel correlatie met hoe snel je een berg op gaatquote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:41 schreef PNG het volgende:
[..]
Win ik voor geen meter van op de ring, 1.6en komen de berg niet op.
Magoed, dat zijn 2 liters, met koppel. Die dingen gaan HARD.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:23 schreef 1299 het volgende:
[..]
cilinderinhoud heeft ook zoveel correlatie met hoe snel je een berg op gaat
Ja man, cilinderinhoudt zegt alles.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:23 schreef 1299 het volgende:
[..]
cilinderinhoud heeft ook zoveel correlatie met hoe snel je een berg op gaat
De cilinderinhoud niet direct, maar wel het koppel wat eruit voort komt. Feit is dat de 2-liter een stuk meer koppel heeft, en dat is wel handig als je een berg op gaat....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:23 schreef 1299 het volgende:
[..]
cilinderinhoud heeft ook zoveel correlatie met hoe snel je een berg op gaat
Let op, nou komt hetquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:00 schreef Houniet het volgende:
Zal ik het dan nog 1 keer uitleggen?
Hoe lang blijft dit misverstand nog de ronde doen hier? Koppel aan het vliegwiel zegt niks over het draaimoment aan de wielenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:58 schreef fathank het volgende:
[..]
De cilinderinhoud niet direct, maar wel het koppel wat eruit voort komt. Feit is dat de 2-liter een stuk meer koppel heeft, en dat is wel handig als je een berg op gaat....
van dat topic wordt ook geen hond wijzer met al dat gezeik door elkaarquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:01 schreef fathank het volgende:
Voor diegenen die nog wat willen leren..
Zie dit topic.
Krijg je met die betweterige (pseudo)Amerikanen...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:23 schreef Cageon het volgende:
[..]
van dat topic wordt ook geen hond wijzer met al dat gezeik door elkaar
oeh tof..die wil ik ook nogquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:08 schreef raulbouli het volgende:
hehe
Zo mijn hoerige rode Recaro's omgeruild voor zwarte exemplaren.
Alles heeft een prijsquote:
Eerst een EK4quote:
Ik vind ze allebij wel mooiquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:30 schreef raulbouli het volgende:
Civic coupé is mooier van buitenkant![]()
Maar interieur van itr is mooier
I likequote:
Thanksquote:
Nee, was gisteren bij Full Car Tuning, zo'n nieuwjaarsmeet... er stonden echt verschikkelijk lelijke auto;s tussen (lees tupperware, ongespoten bumpers etc)quote:
okquote:Op maandag 14 januari 2008 12:22 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Thanks![]()
[..]
Nee, was gisteren bij Full Car Tuning, zo'n nieuwjaarsmeet... er stonden echt verschikkelijk lelijke auto;s tussen (lees tupperware, ongespoten bumpers etc)
ok... hier een paar erg foute (verbouwde) autos naar mijn mening....Ergste is nog dat die mensen nog denken dat ze een vette auto hebben, omdat iedereen er naar kijkt....quote:Op maandag 14 januari 2008 12:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ok
Heb je daar wat pics van toevallig?
Kan daar meestal wel smakelijk om lachen
thnx voor mn nieuwe achtergrondquote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:59 schreef raulbouli het volgende:
Deze velgen komen niet veel voor hoor![]()
Het zijn geen knock offs (Rota) velgen die iedereen heeft![]()
Het merk en type is Enkei RS7 Bronze
[ afbeelding ]
Wees eerlijk, dat ding ziet er toch niet uitquote:Op maandag 14 januari 2008 16:51 schreef Daantke het volgende:
X-treme Miata, hoe durf je die stratenmakerferrari te noemen
http://www.xtrememiata.nl
dat blauwe was van vorig jaar, na de widebody is ie gespoten ofzoiets.
Jawel johquote:Op maandag 14 januari 2008 17:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Wees eerlijk, dat ding ziet er toch niet uit
dan zit je hier verkeerdquote:Op maandag 14 januari 2008 19:22 schreef Boswachter het volgende:
Ik wil wat meer info over de motor in die mx5, kan er alleen foto's van vinden
Mijnes heeft ook een schrale motor op rwdquote:Op maandag 14 januari 2008 22:41 schreef invine het volgende:
De helft van die tupperware bakken hebben een schrale moter erin zitten als je kijkt op RDWja ik verveelde me
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:00 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Mijnes heeft ook een schrale motor op rwd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is meer een Mini-RX7 netzoals dit een Mini NSXquote:Op maandag 14 januari 2008 18:59 schreef raulbouli het volgende:
Die extreme miata is om te kotsen......
Alleen die fenders al aan de voorkant... net of die bij de gamma in elkaar is gezet...
echt... ik heb der geen woorden voor.. weer een leuke auto kapoet![]()
[ afbeelding ]
wel eens gehoord van een typefout en dat hij rdw bedoelt?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik d8 dat je een VTEC op FWD had
![]()
![]()
![]()
Wat voor assen en overbrenging heb je gebruikt? Van een RX7??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:19 schreef tevebe het volgende:
[..]
wel eens gehoord van een typefout en dat hij rdw bedoelt?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:48 schreef tevebe het volgende:
Ja maar aan die kansloze reactie van je te zien had je t toch niet door. Uiteraard kan ik het fout hebben omdat de helft van je posts kansloos zijn.
Kost je wel iets meer dan 500 euro stuur maar eens een mailtje naar de RDWquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:54 schreef VTOllie het volgende:
Dus als ik in me civic sdn een B18c plaats en de remmerij van een vti eronder zet met ophanging dan moet ik hem even laten kueren bij rdw amsterdam en dan krijg ik nieuwe papieren waarop staat dat er een b18c in zit????????????? en dat kost me ¤500,-
Tot je iemand half dood rijd, dan is het in eens erg prijzig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:56 schreef Cageon het volgende:
[..]
Tot je iemand half dood rijd, dan is het in eens erg prijzig.
Zien we dan wel weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
Nog niet, je moet het toch doorgevenquote:Op maandag 21 januari 2008 17:14 schreef bietelboer het volgende:
Zo lang je onder de 40% vermogens winst blijft is het goed
quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:35 schreef fathank het volgende:
Haha geweldig. Moet je nu iedere keer je motorkap open doen om je motor te starten met de startknop op het kleppendeksel
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:00 schreef raulbouli het volgende:
Nieuw kleppendeksel........
jaaah ik weet het.. ik spoor niet
[ afbeelding ]
Marktplaatsquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:34 schreef Malle_beer het volgende:
Whehehe, tof dat deksel
Trouwens, doe jij voor jouw spullen op websites bestellen, of zo? Of zoek je Marktplaats af?![]()
Antwoord:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
[TK] NES met duckhunt, zapper etcquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:51 schreef raulbouli het volgende:
nu nog nintendo 8 bit inbouwen
Ik heb zelf een NESquote:Op zondag 27 januari 2008 16:38 schreef Cageon het volgende:
[..]
[TK] NES met duckhunt, zapper etc
Die?
AKR/FCT/SHOWOFF verkopen die setjesquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:06 schreef Malle_beer het volgende:
Kerel, die grijze lamphoudertjes (mistlicht?) in je voorbumper, waar heb jij die gehaald??
ps. nog updates die je ons wilt vertellen?
Laat die jongen zijn eigen topic vullen zegquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:36 schreef fathank het volgende:
Bouli krijgt weer nieuwe remmetjes (toch..?). Doe eens gauw vertellen
![]()
ET42, steek 4x100, 7j, maat 17 inchquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:32 schreef Malle_beer het volgende:
Kerel, aangezien jouw velgen weggaan, gelijk even vragen.
Wat wil je voor die velgen hebben en welke inch en steekmaat is het?
Waar half Nederland Sjonnie ook in rijd.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:20 schreef raulbouli het volgende:
welke civic heb je ?
druk uitleenschema voor die auto danquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Waar half Nederland Sjonnie ook in rijd.
De witte Miata ziet er inderdaad niet uit maar heeft wel dik 200 pk. (Garrett GT28rs turbo op ~1 bar)quote:Op maandag 14 januari 2008 22:41 schreef invine het volgende:
De helft van die tupperware bakken hebben een schrale moter erin zitten als je kijkt op RDWja ik verveelde me
EG model, en wil hem net als TS JDM maken, denk ik.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:20 schreef raulbouli het volgende:
welke civic heb je ?
Kwam 'm afgelopen vrijdag tegen, beetje overdreven kit maar wel netjes afgewerkt.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:51 schreef Daantke het volgende:
X-treme Miata, hoe durf je die stratenmakerferrari te noemen
http://www.xtrememiata.nl
dat blauwe was van vorig jaar, na de widebody is ie gespoten ofzoiets.
Leuk spulquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:55 schreef raulbouli het volgende:
foeilelijk ding... dat is wat het is... die fenders... blegh.. maaruh.
Nieuw uitlaatje Skunk2 Megapower komt van een integra af.. das mooi, want die is 2,5" en dat ga ik nodig hebben.
[ afbeelding ]
Niks replicaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:12 schreef raulbouli het volgende:
Header komt eraan, Hytech replica met 2,5" collector ook.
Mugen replica is idd leuk ding, maar die hangt te laag voor mij hihi
Stereotype civic rijder meldt zich evenquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:28 schreef ropin het volgende:
he raulbouli ik zat op internet te zoeke naar een honda civic en toen kwam ik uit bij jouw.
via google.
en zag je reactie staan fout uit gebouwd ?
mag ik vragen waar het op slaat.
die jongen of dame's zijn bezich aan hun auto ooit gehoort van auto inprogres ?
laat iemand in ze waarde. ik rij ook met een witte achter bumper boeie !
dan laat je zien dat je bezich bent met je auto.
elk mens in de tuning's wereldtje respecteert ander mans werk.
en jij staat iets af te krake ?
zal je makelijk zeggen jij praat of je honda alles is ?
je wagen stelt geen kut voor en is oer lelijk.
een vti zo jo. pffff.
elke knakker doet dat met een 15 hondert.
lullig he dat je niet met dat motortje van ze plek af komt.
koop het snelste type van het model dan kom je op een vtec uit.
als je daar nou is mee bezich houd.
en je is minder bezich houd met ander mans auto af te krake dan zal je zien krijg je ook iets meer dank.
vti rot op man.
echt wil echt bewijze dat je geen kut voor stelt.
wil echt een keer sporte met je.
zal je even korte info geven over mijn honda.
zo als hij was.
standaart
esi2 16 vtec
nu
body kit bijna compleet.
verlaagt tot 3 cm boven de grond air rithe
andere velgen.
en je het even iets makelijker te maken me eerste verandering was na een half jaar pas !
een vti turbo. wildere nokke.
vtec controller.
ander spruit stuk noem het maar op.
340 pk hol leder!
zie je mijn andere auto's belachelijk make ?
nee ja jouw nu !
omdat een ander miss iets minder geld kan uit geven en iets slimmer is dan jouw met je lekkere carbonne shit.
carbon moet je in kleur spuite dan weegt je auto een stuk minder.
en ziet het er te minste egaal uit.
ga nu maar is na denken over wat jij fout uit bouwe noemt.
be proud te ride honda only dont mess with 1 when you cant beat it.
er is er altijd wel 1 sneller mooier en beter als jouw.
en je bewijs staat nu hier op het forum !
Dat 'nederlands'quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:06 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Stereotype civic rijder meldt zich even
pics/dyno or it didn't happenquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:28 schreef ropin het volgende:
en je het even iets makelijker te maken me eerste verandering was na een half jaar pas !
een vti turbo. wildere nokke.
vtec controller.
ander spruit stuk noem het maar op.
340 pk hol leder!
Kan je hier spreken van taal dan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:23 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Dat is al een te groot woord voor dat taalgebruik
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:28 schreef ropin het volgende:
[knip] lulverhaal [/knip]
Welke auto had ik afgekraakt dan ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:28 schreef ropin het volgende:
*verhaal*
Zal dat ook werken op een MR2?quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:28 schreef ropin het volgende:
carbon moet je in kleur spuite dan weegt je auto een stuk minder.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:12 schreef raulbouli het volgende:
ik ben even me traantjes wegpinken...![]()
Edit:
Het ergste is nog... hij heeft zich speciaal aangemeld voor deze reactie..
Geregistreerd op: woensdag 27 februari 2008 @ 17:52
Laatste bezoek: 4 uur, 46 minuten geleden.
Aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
*Proest*quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:28 schreef ropin het volgende:
he raulbouli ik zat op internet te zoeke naar een honda civic en toen kwam ik uit bij jouw.
via google.
en zag je reactie staan fout uit gebouwd ?
mag ik vragen waar het op slaat.
die jongen of dame's zijn bezich aan hun auto ooit gehoort van auto inprogres ?
laat iemand in ze waarde. ik rij ook met een witte achter bumper boeie !
dan laat je zien dat je bezich bent met je auto.
elk mens in de tuning's wereldtje respecteert ander mans werk.
en jij staat iets af te krake ?
zal je makelijk zeggen jij praat of je honda alles is ?
je wagen stelt geen kut voor en is oer lelijk.
een vti zo jo. pffff.
elke knakker doet dat met een 15 hondert.
lullig he dat je niet met dat motortje van ze plek af komt.
koop het snelste type van het model dan kom je op een vtec uit.
als je daar nou is mee bezich houd.
en je is minder bezich houd met ander mans auto af te krake dan zal je zien krijg je ook iets meer dank.
vti rot op man.
echt wil echt bewijze dat je geen kut voor stelt.
wil echt een keer sporte met je.
zal je even korte info geven over mijn honda.
zo als hij was.
standaart
esi2 16 vtec
nu
body kit bijna compleet.
verlaagt tot 3 cm boven de grond air rithe
andere velgen.
en je het even iets makelijker te maken me eerste verandering was na een half jaar pas !
een vti turbo. wildere nokke.
vtec controller.
ander spruit stuk noem het maar op.
340 pk hol leder!
zie je mijn andere auto's belachelijk make ?
nee ja jouw nu !
omdat een ander miss iets minder geld kan uit geven en iets slimmer is dan jouw met je lekkere carbonne shit.
carbon moet je in kleur spuite dan weegt je auto een stuk minder.
en ziet het er te minste egaal uit.
ga nu maar is na denken over wat jij fout uit bouwe noemt.
be proud te ride honda only dont mess with 1 when you cant beat it.
er is er altijd wel 1 sneller mooier en beter als jouw.
en je bewijs staat nu hier op het forum !
Kom op... Ben je niet jaloers op die mooie motorkap?quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:30 schreef raulbouli het volgende:
Ropin,
je liegt...
Dit is jou civic..
http://www.stageonetuning.nl/forum/index.php?s=031a79993e63d9d8d4efa154242bac24&showtopic=38&pid=1690&st=120entry1690
Ik zie geen turbo ?
alleen wat tupperware...Nu kan ik weer rustig slapen, want ik weet dat je niet sneller bent dan ik
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:28 schreef ropin het volgende:
he raulbouli ik zat op internet te zoeke naar een honda civic en toen kwam ik uit bij jouw.
via google.
en zag je reactie staan fout uit gebouwd ?
mag ik vragen waar het op slaat.
die jongen of dame's zijn bezich aan hun auto ooit gehoort van auto inprogres ?
laat iemand in ze waarde. ik rij ook met een witte achter bumper boeie !
dan laat je zien dat je bezich bent met je auto.
elk mens in de tuning's wereldtje respecteert ander mans werk.
en jij staat iets af te krake ?
zal je makelijk zeggen jij praat of je honda alles is ?
je wagen stelt geen kut voor en is oer lelijk.
een vti zo jo. pffff.
elke knakker doet dat met een 15 hondert.
lullig he dat je niet met dat motortje van ze plek af komt.
koop het snelste type van het model dan kom je op een vtec uit.
als je daar nou is mee bezich houd.
en je is minder bezich houd met ander mans auto af te krake dan zal je zien krijg je ook iets meer dank.
vti rot op man.
echt wil echt bewijze dat je geen kut voor stelt.
wil echt een keer sporte met je.
zal je even korte info geven over mijn honda.
zo als hij was.
standaart
esi2 16 vtec
nu
body kit bijna compleet.
verlaagt tot 3 cm boven de grond air rithe
andere velgen.
en je het even iets makelijker te maken me eerste verandering was na een half jaar pas !
een vti turbo. wildere nokke.
vtec controller.
ander spruit stuk noem het maar op.
340 pk hol leder!
zie je mijn andere auto's belachelijk make ?
nee ja jouw nu !
omdat een ander miss iets minder geld kan uit geven en iets slimmer is dan jouw met je lekkere carbonne shit.
carbon moet je in kleur spuite dan weegt je auto een stuk minder.
en ziet het er te minste egaal uit.
ga nu maar is na denken over wat jij fout uit bouwe noemt.
be proud te ride honda only dont mess with 1 when you cant beat it.
er is er altijd wel 1 sneller mooier en beter als jouw.
en je bewijs staat nu hier op het forum !
Over een tijdje komen de stickers en heeft hij er wel 400!quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:33 schreef raulbouli het volgende:
Nee maar wel jaloers op zijn 340 praatpk's !!!
Hol lederquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:26 schreef raulbouli het volgende:
fathank, je bent nog wel meer woorden vergeten
@tevebe: nos stickers ? die geven 50 pk extra !!! hol leder !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |