abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55845071
Zo ik zal mijn auto er eens op zetten. Wellicht zijn sommige termen echt een raadsel, maar als je iets niet weet/snapt kan je het altijd vragen. Ow en flamen mag daar kick ik op

Hij was standaard..D15B7 motor met 102pk en 6750 toeren.. met lichte mods.. inmiddels geswapped naar B16A2 motor met 160pk en 8250 toerenmet de nodige remkracht thanks to Honderdelen.nl

Lijstje met verdere plannen:

Motorisch:

- Hytech replica header
- TestPipe/catvervanger of complete headerback uitlaatlijn 2,5"
- Nokkenassen ben ik nog niet over uit.
- Cam gears idem, nog niet over uit.
- Skunk2/Edelbrock intlaat(welke weet ik nog niet afhankelijk van de plannen)
- Titanium Retainers + klepveren/schotels etc (valvetrain) merk nog niet over uit.
- Grotere injectoren 310cc
- Lichtgewicht vliegwiel
- Exedy organic koppeling
- ECU laten afstellen met Crome of eCtune

Exterieur:

- Paintjob..kleur blifjt geheim
- Carbon kofferbakklep
- Carbon dak....ligt aan prijs...
- stootstrips weghalen
- carbon voorlip
- Civic EK sideskirts monteren
- verder nog andere dingen..
- Airduct ipv de mistlampen.

Interieur:

- Integra DB8 achterbank..
- Oliedruk meter
- Olie Temp meter
- JDM sIR Gauge
- JDM Kachelunit
- Electrische Ramen (ligt klaar)
- Deurpanelen bekleden met rode stof (ligt klaar)

Onderstel/Chasis:

- PasswordJDM 3-point Strutbar voor
- PasswordJDM Strutbar achter
- PasswordJDM trunkbar achter
- B-Pillar

Wat pics van de grootste vorderingen tot nu toe:

De swap:

Oude eruit:

D15 vs B16

En toen zat die goed:

Remmerijswap:

ITR klauw vs DXi klauw:

282mm schijf vs 240mm schijf:

Achter gemonteerd:

Voor gemonteerd:

En met 17" velg ervoor:

Speclijst tot nu toe:
Car Brand: Honda
Car Type: EJ2 Civic Coupé
Car Age: 1994
Car Motor: B16A2 1.6 DOHC vtec 160 bhp
Driving Mechanism: FWD

Color: Green BG-29-P3

Engine:
B16A2
Top Fuel Carbon intake
OBX Cat-back mid section and muffler.
Volt Stabilizer
Blox Short Shifter
PU Engine mount rubbers

Exterior:
Spoon Style Carbon Mirrors
Custom made rearbumper.
Custom Trunk shaved & cleaned
Amber Corners
DC2 side repeaters
Mugen style V2 Frontlip
Mugen style Sideskirts
MS design rearlip
Carbon Hood

Suspension:
Apex X-Force full coiloverset
Enkei RS 7 rims 17 inch. with 205/40/17 tires (2 toyo & 2 dunlop)
Front Strutbar (up)
Rear Strutbar (up+down)
VTI Subframe + swaybar
VTI Fuseelichamen

Remmerij:
VTI hoofdremcilinder
Voorzijde: ITR Brakes met Rover SZ 180 282mm schijven + Ferodo DS2500
Achterzijde: Civic 88-00 Schijfremmenswap naar 238mm

Interiour:
Indiglow gauges Aquamarine
Blox Bronze Shift Knob
OEM Lux. Console
OEM handrestconsole
OEM coin pocket
EK9 Recaro Seats (red)
Broadway Mirror 300mm

Wat random pics (zijn wel wat gedateerd, blindering is er inmiddels af):

De krachtbron die vele mensen doen verbazen...
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
  maandag 7 januari 2008 @ 12:56:21 #2
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_55845193
Komt er ook een hier de pauper uithangen . Leuk karretje, maar dat wist je al . Alleen die uitlaat van je is irritant. Ik zal mark ook ff een schop onder zn reet geven .

pauze?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_55845305
En dat betaal je allemaal van je uitkering?
  maandag 7 januari 2008 @ 13:16:08 #4
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_55845686
Ik vind die motorkap niks an zo. KUn je beter dezelfde kleur doen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 7 januari 2008 @ 13:26:49 #5
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55845949
quote:
Op maandag 7 januari 2008 13:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik vind die motorkap niks an zo. KUn je beter dezelfde kleur doen.
ben ik met je eens, verder leuke bak
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 7 januari 2008 @ 13:33:45 #6
180174 Diemux
People vs Me
pi_55846128
Eerste wat je moet doen is die zeer lelijke achterlichten vervangen... Lijkt nu op een omgebouwde Alto
pi_55846537
Heb je 'em ook opnieuw laten APK keuren nadat die andere motor erin ging?
Heb daar laatst toevallig iets over gezien bij, volgens mij, Blik op de Weg.
  maandag 7 januari 2008 @ 14:02:30 #8
180174 Diemux
People vs Me
pi_55846913
quote:
Op maandag 7 januari 2008 13:48 schreef Bart_NL het volgende:
Heb je 'em ook opnieuw laten APK keuren nadat die andere motor erin ging?
Heb daar laatst toevallig iets over gezien bij, volgens mij, Blik op de Weg.
Idd wel handig ja.. Dat ding zal zo-ie-zo opnieuw gekeurd moeten worden aangezien hij ook de kleuren gaat veranderen...
pi_55847427
Heeft niets APK te maken. Wel met RDW.
Officieel:
> 40% vermogenstoename = RDW+TCL/geluidsmeting/weggedragstest.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
  maandag 7 januari 2008 @ 14:27:39 #10
180174 Diemux
People vs Me
pi_55847560
quote:
Op maandag 7 januari 2008 14:23 schreef PNG het volgende:
Officieel:
Volgens mij moet een auto altijd opnieuw RDW gekeurd worden als er een ander type motor in gezet word. Een auto word door de RDW toegelaten op de openbare weg met de motor die op dat moment door de fabrikant er in word gezet.

Als je er een ander type motor in zet is de eerste RDW keuring niet meer geldig. Alleen als je een nieuwere versie inzet (dus een geupdate versie van het orgineel) hoef je hem niet te laten keuren.
pi_55847585
Kijk eens aan een nette subtiele Civic!

Complimenten niet te extreem maar gewoon netjes.
Driving:
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16v
Mazda MX-6 GT 4WS 2.2i 12v turbo intercooled
Mazda MX-5 1.6i 16v
  maandag 7 januari 2008 @ 14:46:30 #12
157922 fathank
pi_55848079
quote:
Op maandag 7 januari 2008 14:27 schreef Diemux het volgende:

[..]

Volgens mij moet een auto altijd opnieuw RDW gekeurd worden als er een ander type motor in gezet word. Een auto word door de RDW toegelaten op de openbare weg met de motor die op dat moment door de fabrikant er in word gezet.

Als je er een ander type motor in zet is de eerste RDW keuring niet meer geldig. Alleen als je een nieuwere versie inzet (dus een geupdate versie van het orgineel) hoef je hem niet te laten keuren.
Dit blok is gewoon standaard geleverd in dat type Civic volgens mij, en dan zijn dr volgens mij geen problemen. En wat de kleur betreft, als de kleur aan de binnenkant van de motorruimte origineel blijft is er geen probleem.
pi_55848171
quote:
Op maandag 7 januari 2008 14:23 schreef PNG het volgende:
Officieel:
Officieel:

Andre motorcode > > 40% vermogenstoename = RDW+TCL/geluidsmeting/weggedragstest.
pi_55848635
quote:
Op maandag 7 januari 2008 13:33 schreef Diemux het volgende:
Eerste wat je moet doen is die zeer lelijke achterlichten vervangen... Lijkt nu op een omgebouwde Alto
Nee sorry, ik heb juist alle originele verlichting er weer in gedaan. Ik hoef niet van die bling bling zooi aka vissekomlampen. Originele verlichting heeft ook nog eens een perfecte oasvorm tegenover die andere troep
quote:
Op maandag 7 januari 2008 14:28 schreef casejunkie het volgende:
Kijk eens aan een nette subtiele Civic!

Complimenten niet te extreem maar gewoon netjes.
Thanks

@rest: Jah hij moet officieel herkeurt worden door de rdw + geluidstest en wegliggingstest (+- 900 euro). Voor de apk maakt het geen drol uit. (rdw herkeuring komt nog wel, als de auto "klaar" is)

Dan wordt me kenteken aangepast enz enz.

Kleur maakt geen zak uit, als ik me auto roze spuit bel ik de rdw en zeg me auto is roze en binnen een paar minuten staat er als kleur roze op me kentekenbewijs bij wijze van spreken.
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
  maandag 7 januari 2008 @ 15:46:46 #15
180174 Diemux
People vs Me
pi_55849695
Je weet dat je ondertussen wel aangehouden kan worden en dan je auto kwijt bent tot dat de RDW hem weer heeft gekeurd? Keuring moet meteen na plaatsing motor gebeuren.

En sinds de politie steeds meer "getunede" auto's voor controle de weg afhaald zou ik dat niet riskeren...
pi_55850413
quote:
Op maandag 7 januari 2008 15:46 schreef Diemux het volgende:
Je weet dat je ondertussen wel aangehouden kan worden en dan je auto kwijt bent tot dat de RDW hem weer heeft gekeurd? Keuring moet meteen na plaatsing motor gebeuren.

En sinds de politie steeds meer "getunede" auto's voor controle de weg afhaald zou ik dat niet riskeren...
Jah nou en ? Stel dat ik wordt aangehouden en een ambtenaar in functie merkt het op. Dan moet ik hem zelf naar Lelystad rijden voor een keuring of op een trailer. En dan wordt die geherkeurd.

Desalniettemin ben ik sinds de swap welgeteld al 17 keer aangehouden.

Waarvan 7 keer een algehele controle van het voertuig.

Dus wat dat betreft valt dat reuze mee en ik gedraag me netjes in het verkeer. en heb 1 geregistreerde boete sinds de 4 jaar dat ik me rijbewijs heb. (te hoge snelheid)

Iedereen doet dingen die niet mogen. Downloaden, uploaden, racistische opmerkingen maken, dingen op straat gooien, jatten, moorden, bedreigen enz enz enz
  maandag 7 januari 2008 @ 16:14:42 #17
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55850469
bietelboer heeft dezelfde bak. even een pm sturen
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_55850567
quote:
Op maandag 7 januari 2008 16:14 schreef Houniet het volgende:
bietelboer heeft dezelfde bak. even een pm sturen [ afbeelding ]
Hehe mark idd, vriend van me.

Die gast zit ook op elk forum
  maandag 7 januari 2008 @ 16:19:01 #19
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55850605
idd ook een vriend van mij
  maandag 7 januari 2008 @ 16:20:00 #20
157922 fathank
pi_55850631
quote:
Op maandag 7 januari 2008 16:14 schreef Houniet het volgende:
bietelboer heeft dezelfde bak. even een pm sturen [ afbeelding ]
Heb ik ook al gedaan
  maandag 7 januari 2008 @ 16:57:17 #21
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55851667
Nette Civic!
Strak!

Wat zit iedereen hier toch te panieken over het herkeuren??
Ik heb in zowel de MR2 (4A-GE 16V --> 4A-GE 20V) als in de Supra (7M-GE --> 7M-GTE) een andere motor liggen en ik heb er nog nooit iets over gehoord.
Niet van de politie en niet van de APK-lui.
pi_55851863
toen ik me blok geswapt had, had ik daarvoor ook contact gehad met rdw over hoe en wat.

hun vertelde mij, dat als dat blok van mij in die auto geleverd was, en remmerij en onderstel is precies zelfde (ik zit dan op 41% vermogenstoename) dat het met het omzetten van kenteken met een 70euries klaar zou zijn. dat er wel wat te regelen viel.
pi_55851899
Heeft NIETS met APK te maken.

Tot dat je een echte klapper maakt met gewonden e.d. en bij technisch onderzoek blijkt dat je papieren niet kloppen. Dan rijdt je op dat moment in een niet tot de straat toegelaten auto. Die kans is klein, gebeurt het, heb je een zeer groot probleem. Op OGC zat een jongen die 30.000 euro aan zijn broek kreeg, vorig jaar een Corsa B op de ring met C20XE -> ongeluk -> onderzoek -> auto + rijbewijs inbeslag genomen, flinke boete + rechtzaak nog te gaan.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_55852163
En idd wat garnage zegt, als je 'homologeert' <- niet goede woord op een bestaande auto/configuratie is het makkelijker. Anders vragen ze fabrikantengegevens van de motor. Mijn oude had een blokswap op kenteken, die kreeg alleen motorcode mee, maat van mij met de Golf kreeg een Kw aanduiding mee. Die vielen beiden binnen 40% en motoren waren geleverd in die auto's en beiden fluitje van een cent (ze controleren of remmerij e.d. is meegegaan, of genoeg is op basis van 'homologatie'model. Voordeel is dat je vanaf dat moment juridisch ingedekt bent.

Bv Laagvlieger met de 3.0 24V in de Astra F +40% + cylinderaantal wijziging staat ook op kenteken, dat kost je pakweg 500 euro + een middagje. Let wel: de kans is niet groot. Het gevolg ervan kan wel ingrijpend zijn.

Heb je bv een 2.0 8V, gaat er een 2.0 16V in die geleverd is in die auto is het idd niet zo moeilijk. Het geeft je zekerheid. Het gaat pas fout bij een klapper nl. Mits er technisch onderzoek komt.
pi_55852390
Bouli
Ik heb er laatst al over mogen kwijlen in Eindhoven bij de 10 graden onder 0 meet..deze meneer heeft oog voor detail

ik ben DutchEJ9 @ CCH/team6ix
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  maandag 7 januari 2008 @ 17:29:44 #26
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55852458
quote:
Op maandag 7 januari 2008 14:02 schreef Diemux het volgende:

[..]

Idd wel handig ja.. Dat ding zal zo-ie-zo opnieuw gekeurd moeten worden aangezien hij ook de kleuren gaat veranderen...
Deze vorm had ik nog nooit gezien

Ontopic:
Net karretje, al vind ik de kleur afzichtelijk.
Wie had nou ook alweer uit PTA nog zoeen wagen?
Met dezelfde kleur?
Was dat niet Jacco?
Signature.
pi_55852576
Ikke

Bouli jij nu zelfs ook al hier
pi_55852966
> Wat zit iedereen hier toch te panieken over het herkeuren??

Zie hierboven. Consequenties bij die ene keer dat het fout gaat zijn niet mals.

Als je zegt 'ik heb de wagen zo van pietje23 gekocht' krijgt Pietje23 een rechtzaak op zijn dak.
Zorg daarom ook dat mocht je je auto verkopen je zwart op wit hebt staan dat de nieuwe eigenaar WEET dat de auto als zodanig niet toegelaten is op de weg. Rijdtie zich dood en komen ze erachter verhalen ze het op de verkoper. Dat wordt helemaal vervelend.

Tis denk ik goed als je je het iig realiseert. En idd 99% rijdt zo rond. En eigenlijk moet dit een nieuwe thread zijn 'herkeuren ja/nee' oid. Op bv AGC en nurburgring.nl zijn er wel threads over.
  maandag 7 januari 2008 @ 19:38:43 #29
157922 fathank
pi_55855572
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:35 schreef bietelboer het volgende:
Ikke

Mijn schuld, sorry .
pi_55855739
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:27 schreef ArTiC het volgende:
Bouli [ afbeelding ]
Ik heb er laatst al over mogen kwijlen in Eindhoven bij de 10 graden onder 0 meet..deze meneer heeft oog voor detail

ik ben DutchEJ9 @ CCH/team6ix
Heey kerel

Thanks ! It's all about the details

@PNG PGN NGP GNP: Ik heb de swap iig safe gedaan, dus ook het onderstel op het vermogen aangepast. Dus niet zoals alle sjonnies alleen blok swap en week later geparkeerd tegen een boom, omdat het onderstel en remmen niet op dat vermogen waren berekend....

Mijn subframe is aangepast, vti swaybar, vti fuseelichamen, Integra Type R remklauwen (houden normaal 185pk) 282mm schijven (zitten ook op de integra), achter remmerij aangepast naar schijven om het remmen beter te doseren, VTI hoofdremcilinder, Swaybar achter, en last but not least Fatsoenlijke schroefset.

Ow en de verzekering weet het en hebben het daarop ook aangepast... dus met schade verhalen e.d. in geval van ongeluk zit het prima

Maar de rdw keuring die komt der zeker nog wel, maar als de auto "klaar" is zoals eerder aangegeven.

Zeikerds.
  maandag 7 januari 2008 @ 19:45:41 #31
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55855791
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:29 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Deze vorm had ik nog nooit gezien

Ontopic:
Net karretje, al vind ik de kleur afzichtelijk.
Wie had nou ook alweer uit PTA nog zoeen wagen?
Met dezelfde kleur?
Was dat niet Jacco?
nee die van jacco zit onder de stickers toch
pi_55855849
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:35 schreef bietelboer het volgende:
Ikke

Geile coupe slet van me

jij hier ?
  maandag 7 januari 2008 @ 20:37:36 #33
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55857228
quote:
Op maandag 7 januari 2008 19:45 schreef Houniet het volgende:

[..]

nee die van jacco zit onder de stickers toch
Dat is niet die civic, maar een skyline
Signature.
pi_55859904
Tjee, wat een kamperbak.
pi_55861002
Te Volgen couPe
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  maandag 7 januari 2008 @ 23:01:48 #36
157922 fathank
pi_55861418
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:37 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Dat is niet die civic, maar een skyline
Same shit, different name
  maandag 7 januari 2008 @ 23:02:27 #37
168121 retuow82
Het is friet!
pi_55861434
Op zich wel mooi gedaan, velen gaan niet over tot een motor swap en blijven dus met een ondermaatse bak rondtuffen. Persoonlijk ben ik geen fan van een andere kleur motorkap, ik blijf er het gevoel bij hebben dat er geen andere kleur te verkrijgen was op de sloop.... Alles in 1 kleur heeft toch echt mijn voorkeur.

Verder zouden donkere altezza's achter heel mooi staan, ik heb een MX-3 in nagenoeg dezelfde kleur gehad en dat staat mooi bij deze kleur, beter als bling bling achterlichten. En kijk ook even of je ipv oranje knipperlichten aan de voorzijde ook witte aan kunt komen, oogt wat mooier en geeft een rustiger gezicht.

Oh ja, die uitlaat had ik persoonlijk ook niet voor gekozen. Niet omdat het er niet mooi uitziet maar het geluid vind ik altijd zo overdreven, die dingen maken onder iedere auto hetzelfde geluid. Ik krijg altijd een sterke drang naar een cappucino als een auto met zo'n uitlaat langskomt, het lijkt net zo'n apparaat wat de bonen staat te malen en het water staat te koken. Een Remus of Sebring klinkt zoveel mooier (en zijn ook zoveel duurder maar oke).

Maar goed, ieder zijn eigen smaak en je hebt in ieder geval een goed merk gekozen!

* retuow82 rijd zelf in een Civic uit 2007 naar volle tevredenheid, heerlijk zo'n ivtec motor!
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
  maandag 7 januari 2008 @ 23:02:54 #38
168121 retuow82
Het is friet!
pi_55861446
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:01 schreef fathank het volgende:

[..]

Same shit, different name
Zet ze maar langs elkaar... wel degelijk een andere soort poep...
pi_55861453
Jammer van de achterkant. Voor de rest mooie wagen.
pi_55863432
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:02 schreef retuow82 het volgende:
Op zich wel mooi gedaan, velen gaan niet over tot een motor swap en blijven dus met een ondermaatse bak rondtuffen. Persoonlijk ben ik geen fan van een andere kleur motorkap, ik blijf er het gevoel bij hebben dat er geen andere kleur te verkrijgen was op de sloop.... Alles in 1 kleur heeft toch echt mijn voorkeur.

Verder zouden donkere altezza's achter heel mooi staan, ik heb een MX-3 in nagenoeg dezelfde kleur gehad en dat staat mooi bij deze kleur, beter als bling bling achterlichten. En kijk ook even of je ipv oranje knipperlichten aan de voorzijde ook witte aan kunt komen, oogt wat mooier en geeft een rustiger gezicht.

Oh ja, die uitlaat had ik persoonlijk ook niet voor gekozen. Niet omdat het er niet mooi uitziet maar het geluid vind ik altijd zo overdreven, die dingen maken onder iedere auto hetzelfde geluid. Ik krijg altijd een sterke drang naar een cappucino als een auto met zo'n uitlaat langskomt, het lijkt net zo'n apparaat wat de bonen staat te malen en het water staat te koken. Een Remus of Sebring klinkt zoveel mooier (en zijn ook zoveel duurder maar oke).

Maar goed, ieder zijn eigen smaak en je hebt in ieder geval een goed merk gekozen!

* retuow82 rijd zelf in een Civic uit 2007 naar volle tevredenheid, heerlijk zo'n ivtec motor!
Altezza's/lexus lampen maken het zo'n sjonnie bak vind ik...blij dat raul orgineel blijft net als ik
De witte knipperlichten zitten er orgineel in, vind dat de amber knippers juist die saaie witte balk iets op breekt.

En Remus...hard en zwaar...das toch niks...een VTEC hoort te krijsen!
Ik rij zelf ook een VTEC met een Invidia(jah ook luidruchtig)cat back, I/H/E aangepast...als ik volgas geef is het net een v8 tot de VTEC komt en dan krijst ie het uit
pi_55863476
quote:
Op maandag 7 januari 2008 19:47 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Geile coupe slet van me

jij hier ?
Nog wel...dacht eindelijk een forum te hebben waar jij NIET zit!
  dinsdag 8 januari 2008 @ 08:50:23 #42
157922 fathank
pi_55865755
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:02 schreef retuow82 het volgende:

[..]

Zet ze maar langs elkaar... wel degelijk een andere soort poep...
Was niet serieus bedoeld hoor . Je hoeft mij niet het verschil uit te leggen tussen een Civic en een Skyline hoor
pi_55867460
quote:
Op maandag 7 januari 2008 22:07 schreef k_man het volgende:
Tjee, wat een kamperbak.
Sorry kamper_man mijn fout.
pi_55867492
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:21 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Altezza's/lexus lampen maken het zo'n sjonnie bak vind ik...blij dat raul orgineel blijft net als ik
De witte knipperlichten zitten er orgineel in, vind dat de amber knippers juist die saaie witte balk iets op breekt.

En Remus...hard en zwaar...das toch niks...een VTEC hoort te krijsen!
Ik rij zelf ook een VTEC met een Invidia(jah ook luidruchtig)cat back, I/H/E aangepast...als ik volgas geef is het net een v8 tot de VTEC komt en dan krijst ie het uit
En remus/sebring is een cheap merk vergeleken met dit spul

Maar er komt nog wel een andere uitlaat onder. Maar dat komt allemaal wel.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 10:34:34 #45
168121 retuow82
Het is friet!
pi_55867562
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 10:30 schreef raulbouli het volgende:

[..]

En remus/sebring is een cheap merk vergeleken met dit spul

Maar er komt nog wel een andere uitlaat onder. Maar dat komt allemaal wel.
Het zal best cheap zijn ten opzichte van je uitlaat maar ik vind het geluid voller en daarom ook mooier. Dat krijsen is wel leuk waarover gesproken wordt maar daar heb ik een motor voor, die dingen horen te janken
pi_55868237
quote:

als ik volgas geef is het net een v8 tot de VTEC komt
heb je wel eens een v8 gehoord? of in een v8 gereden? nee want dan zou je weten dat het stomme gebrom van zo'n kachelpot niet eens in de buurt komt van een laagtoerige v8, niet dat ik wat heb tegen toerenmakende 4 cylinder integendeel maar aub zet er een normale uitlaat onder ala magnexx iets wat subtiel is.

Net project overgens, niet mijn smaak maar er zijn geen verkeerde upgrades op gezet hoewel ik zelf een B18 of H22 had genomen ivm een coupe redelijk aan het gewicht is.
pi_55868500
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 11:07 schreef _Drake_ het volgende:

[..]

heb je wel eens een v8 gehoord? of in een v8 gereden? nee want dan zou je weten dat het stomme gebrom van zo'n kachelpot niet eens in de buurt komt van een laagtoerige v8, niet dat ik wat heb tegen toerenmakende 4 cylinder integendeel maar aub zet er een normale uitlaat onder ala magnexx iets wat subtiel is.

Net project overgens, niet mijn smaak maar er zijn geen verkeerde upgrades op gezet hoewel ik zelf een B18 of H22 had genomen ivm een coupe redelijk aan het gewicht is.

Lol.. kachelpot is het zeker niet en als de vtec inslaat dan hoor je alleen nog maar geluid uit de motor komen en niet meer uit de uitlaat...

En waarom een B18 in een coupé of een lompe H22 ?

H22 is te lomp en maakt te weinig toeren en heeft alleen potentie als je hem flink aanpakt icm turbo...

Koppel dat een B18 meer geeft is nihil. En met simpele Bolt-ons is de B16 sneller als een B18... en welke B18 bedoel je overigens ?

Coupé is niet zo zwaar als je denkt hoor.. "slechts" 998 kilo stock.

En dan heb ik nog van alles verwijderd en/of vervangen met lichtere onderdelen.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 13:21:23 #48
168121 retuow82
Het is friet!
pi_55871447
quote:

[..]

Ik vind het persoonlijk niet mooi als je die lichten nu bekijkt, ik hou dus weer meer van eenheid. Dus witte knippers voor zodat het niet zo opbreekt. En je hebt het over een sjonniebak zodra je die lichten erin zet maar zeg eens heel eerlijk....een andere kleur motorkap, sideskirts, dikke uitlaat en dan klagen dat zwarte altezza's er een sjonniebak van maken?

Niet dat ik het tunen niet mooi vind ofzo, maar af en toe moet je realistisch zijn....

Toppunt voor een sjonniebak blijft toch wel de DTM spoiler vastgeschroeft op de kofferklep, die zit er gelukkig niet op
pi_55872773
Tis trouwens geen andere kleur motor kap, maar een carbon kap. Materiaal dat ook in de racerij wordt genruikt, omdat het sterker en vooral lichter is.

5 kilo kap tegenover een 25 kilo motorkap, dan is voor mij de keus snel gemaakt. Function over fashion is dan ook mijn motto.

Maar iedereen heeft andere smaak, ik vind de amber corners ook veel mooier en beter afsteken bij de kleur van de auto.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:12:55 #50
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55872799
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:12 schreef raulbouli het volgende:
Tis trouwens geen andere kleur motor kap, maar een carbon kap. Materiaal dat ook in de racerij wordt genruikt, omdat het sterker en vooral lichter is.

5 kilo kap tegenover een 25 kilo motorkap, dan is voor mij de keus snel gemaakt. Function over fashion is dan ook mijn motto.

Maar iedereen heeft andere smaak, ik vind de amber corners ook veel mooier en beter afsteken bij de kleur van de auto.
Maar carbon kan toch best geverfd worden...
Signature.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:33:26 #51
168121 retuow82
Het is friet!
pi_55873304
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:12 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Ja maar dat wordt dat weer als zonde gezien....

Maar het kan aan mij liggen maar maakt die 20 kilo nu echt zoveel uit in het dagelijks leven? Verlies je er veel wedstrijdjes door als je het niet hebt? 20 liter benzine weegt namelijk ook ongeveer 20 kilo, dan kun je zeker ook beter met een kwart volle tank gaan rijden, scheelt ook gewicht. Of zonder achterbank.

Ik snap best dat gewichtsbesparing in de racerij voordeel oplevert, maar in het dagelijks verkeer....

Maar goed, ieder zijn voorkeuren natuurlijk!
pi_55873315
quote:

[..]

Hij is al geverfd...met een harslaag en blanke lak

Maar een kleur komt er niet overheen... dan ze de geile carbon vezels niet meer...
pi_55873561
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:33 schreef retuow82 het volgende:

[..]

Maar het kan aan mij liggen maar maakt die 20 kilo nu echt zoveel uit in het dagelijks leven? Verlies je er veel wedstrijdjes door als je het niet hebt? 20 liter benzine weegt namelijk ook ongeveer 20 kilo, dan kun je zeker ook beter met een kwart volle tank gaan rijden, scheelt ook gewicht. Of zonder achterbank.

Ik snap best dat gewichtsbesparing in de racerij voordeel oplevert, maar in het dagelijks verkeer....

Ja dat maakt veel uit. Alle beetjes helpen. Een benzine is niet echt 1KG per liter Volgens mij moet je terug naar school voor een paar lessen natuurkunde ofzo

En ja alles bij elkaar helpt het veel om gewicht te besparen! Op een auto van 1000KG is 100KG totaal al 10%.
pi_55874257
quote:
Op maandag 7 januari 2008 19:43 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Mijn subframe is aangepast, vti swaybar, vti fuseelichamen, Integra Type R remklauwen (houden normaal 185pk) 282mm schijven (zitten ook op de integra), achter remmerij aangepast naar schijven om het remmen beter te doseren, VTI hoofdremcilinder, Swaybar achter, en last but not least Fatsoenlijke schroefset.
Ja en ?

Wat staat er op je kentekenpapieren ?
Rechtbank maakt het echt geen fluit uit hoe goed jij wel niet denkt dat je het hebt gedaan.

kGeef alleen maar het risico aan, dat je dat neemt, prima.
pi_55874641
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:08 schreef PNG het volgende:

[..]

Ja en ?

Wat staat er op je kentekenpapieren ?
Rechtbank maakt het echt geen fluit uit hoe goed jij wel niet denkt dat je het hebt gedaan.

kGeef alleen maar het risico aan, dat je dat neemt, prima.
Idd, al heb je een remparachute. Het gaat om de typegoedkeuring en daar voldoet hij simpelweg niet aan. Punt uit.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:49:28 #56
168121 retuow82
Het is friet!
pi_55875278
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:42 schreef 1299 het volgende:

[..]

Ja dat maakt veel uit. Alle beetjes helpen. Een benzine is niet echt 1KG per liter Volgens mij moet je terug naar school voor een paar lessen natuurkunde ofzo

En ja alles bij elkaar helpt het veel om gewicht te besparen! Op een auto van 1000KG is 100KG totaal al 10%.
De dichtheid van benzine is 0,72 10^3/m^3. oftewel 0,72 kilo per liter. En als je het allemaal echt zo goed wist had je zelf ook al het goede antwoord kunnen geven. Ik zie je maandag dus bij natuurkunde les

Oke dan geen hele kilo maar wel 3/4 deel ervan, nog steeds een aardig gewicht waar je dus op kunt besparen.

En dat 100 kilo 10% van 1000 is kan ik ook nog wel berekenen, maar je gaat mij niet vertellen dat dit nu zo extreem merkbaar is. Maar oke, zoals TS al zegt function over fashion, bij mij is het toch wel gelijk aan elkaar en kies ik voor de middenweg.

[ Bericht 5% gewijzigd door retuow82 op 08-01-2008 15:54:34 ]
pi_55875884
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:49 schreef retuow82 het volgende:

[..]

De dichtheid van benzine is 0,72 10^3/m^3. oftewel 0,72 kilo per liter. En als je het allemaal echt zo goed wist had je zelf ook al het goede antwoord kunnen geven. Ik zie je maandag dus bij natuurkunde les

Oke dan geen hele kilo maar wel 3/4 deel ervan, nog steeds een aardig gewicht waar je dus op kunt besparen.

En dat 100 kilo 10% van 1000 is kan ik ook nog wel berekenen, maar je gaat mij niet vertellen dat dit nu zo extreem merkbaar is. Maar oke, zoals TS al zegt function over fashion, bij mij is het toch wel gelijk aan elkaar en kies ik voor de middenweg.
Dus als je baas je ipv 2000 euro 1440 euro aan loon betaald dan vind je het ook goed

En ja het is merkbaar. Anders mag je een keertje in mijn auto meerijden. 'Slechts' 205PK maar wel op 1000KG, dan wil het best vooruit.
pi_55875919
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:22 schreef 1299 het volgende:

[..]

Idd, al heb je een remparachute. Het gaat om de typegoedkeuring en daar voldoet hij simpelweg niet aan. Punt uit.
Ach... tegenwoordig mag niks meer. Ik maak mijn eigen regels. En als ik een keer de wet tegenkom dan is het me eigen schuld.

pi_55876009
Ow en wat betreft gewichtsbesparing, idd allee kleine beetje helpen. En dat geldt met bijna alles in het dagelijks leven.

En @retuow82: ik rij altijd met halve tank of minder... behalve als ik lange afstanden moet rijden. En jah ik merk het verschil tussen een volle en bijna lege tank...

En gewichtsbesparing is zeker wel te merken....
  dinsdag 8 januari 2008 @ 16:31:09 #60
168121 retuow82
Het is friet!
pi_55876359
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 16:13 schreef 1299 het volgende:

[..]

Dus als je baas je ipv 2000 euro 1440 euro aan loon betaald dan vind je het ook goed

En ja het is merkbaar. Anders mag je een keertje in mijn auto meerijden. 'Slechts' 205PK maar wel op 1000KG, dan wil het best vooruit.
En bedankt voor de vergelijking die nergens over gaat en de verkapte kijk-mij-met-mijn-snelle-auto opmerking. Al zou ik met je meerijden merk ik niets van de gewichtsbesparing in de Civic van de TS of wel?

En ik heb zelf een 102 pk - 200 KG verhouding in de schuur staan als hobby dus ik weet wel wat vooruit wil hoor.
pi_55876433
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 16:31 schreef retuow82 het volgende:

[..]

En bedankt voor de vergelijking die nergens over gaat en de verkapte kijk-mij-met-mijn-snelle-auto opmerking. Al zou ik met je meerijden merk ik niets van de gewichtsbesparing in de Civic van de TS of wel?

En ik heb zelf een 102 pk - 200 KG verhouding in de schuur staan als hobby dus ik weet wel wat vooruit wil hoor.
Jij zegt 3/4 niks voorsteld .. als je een dikke trol op je motor meeneemt snap je zelf ook wel hoeveel invloed gewicht heeft.
quote:
En bedankt voor de vergelijking die nergens over gaat en de verkapte kijk-mij-met-mijn-snelle-auto opmerking
quote:
Iets met potjes en keteltjes
pi_55876543
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 16:31 schreef retuow82 het volgende:

[..]

Je kan er gewoon niet mee omgaan
Maak wat moois van je leven!
Je Leeft Tenslotte maar een keer!
  dinsdag 8 januari 2008 @ 16:39:27 #63
168121 retuow82
Het is friet!
pi_55876584
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 16:33 schreef 1299 het volgende:

[..]

Jij zegt 3/4 niks voorsteld .. als je een dikke trol op je motor meeneemt snap je zelf ook wel hoeveel invloed gewicht heeft.
[..]

[..]

Iets met potjes en keteltjes
Met die dikke trol hebben we het ook niet meer over 10% gewichtstoename maar over heul veul meer En dat doe ik overigens mijn motor niet aan...

En niks niet potjes en keteltjes, dit ging over gewicht pk verhouding
pi_55876646
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 16:39 schreef retuow82 het volgende:

[..]

Met die dikke trol hebben we het ook niet meer over 10% gewichtstoename maar over heul veul meer En dat doe ik overigens mijn motor niet aan...

En niks niet potjes met keteltjes, die ging over gewicht pk verhouding
haha ja daar heb je gelijk in. Maarja je merkt het daadwerkelijk. Toen mijn auto nog standaard was (ga ik weer patsen hoor 140pk) scheelde het met een bijrijder van 70kg al snel een halve seconde naar de 100

Het ging mij in eerste instantie om jouw opmerking dat benzine dezeldfe dichtheid had als water zo'n beetje
  dinsdag 8 januari 2008 @ 16:45:06 #65
168121 retuow82
Het is friet!
pi_55876724
En als er een trol achterop wil zeg ik altijd dat het niet kan door de seatcover en dat ik geen passagiers zitje heb

Dat ze maar op een tourbike achterop klimt!
pi_55876772
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 16:45 schreef retuow82 het volgende:
En als er een trol achterop wil zeg ik altijd dat het niet kan door de seatcover en dat ik geen passagiers zitje heb

Dat ze maar op een tourbike achterop klimt!
hehehe, ik heb kuipstoelen in mijn auto gezet waar ook geen dokke trollen meer inpassen
  dinsdag 8 januari 2008 @ 16:49:14 #67
168121 retuow82
Het is friet!
pi_55876823
Ik laat in mijn huidige wagen alles voor wat het is (nieuw model civic).

Moet ook wel, is een leasebak (ja nu kan ik ook een keer patsen!)
pi_55876857
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 16:49 schreef retuow82 het volgende:
Ik laat in mijn huidige wagen alles voor wat het is (nieuw model civic).

Moet ook wel, is een leasebak (ja nu kan ik ook een keer patsen!)
Mijn vennoot heeft er ook eentje. Een benzine met 140PK. Mooie wagen hoor
  dinsdag 8 januari 2008 @ 16:55:06 #69
168121 retuow82
Het is friet!
pi_55876956
heb ik ook, 1800 ivtec sport editie. Leuke wagen en een keer wat anders dan de focus/golf/astra.

Maar goed, terug naar de Civic van de TS!
  dinsdag 8 januari 2008 @ 16:57:03 #70
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55876999
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:03 schreef tevebe het volgende:
Jammer van de achterkant. Voor de rest mooie wagen.
Dat vind ik nu ook
  dinsdag 8 januari 2008 @ 16:59:19 #71
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55877062
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 16:13 schreef 1299 het volgende:

[..]

Gast..
pi_55877591
pi_55877841
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 17:21 schreef raulbouli het volgende:
Wat is er zo grappig?
  dinsdag 8 januari 2008 @ 17:50:02 #74
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55878261
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 16:42 schreef 1299 het volgende:
Toen mijn auto nog standaard was scheelde het met een bijrijder van 70kg al snel een halve seconde naar de 100
Idd.
Met mijn MR2 (die toch al niet zo veel koppel heeft) scheelt een bijrijder (~75kg) 0,6sec naar de 100km/h.

Alleen in de MR2 met een bijna lege tank of met passagier (75kg) en een volle tank (35kg) scheelt 110kg!
En dat merk je heel erg goed!!
pi_55878294
deze achterlichten horen er imo op

Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_55878427
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 17:50 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]

Idd.
Met mijn MR2 (die toch al niet zo veel koppel heeft) scheelt een bijrijder (~75kg) 0,6sec naar de 100km/h.

Alleen in de MR2 met een bijna lege tank of met passagier (75kg) en een volle tank (35kg) scheelt 110kg!
En dat merk je heel erg goed!!
hear hear. Ik heb ook alles uit de kofferbak gegooid. Geen bekleding meer enz. En ik heb ultra lichte japanse velgen dat scheelt ook flink in roterende massa. Alleen jammer dat ik toch weer zwaardere remklauwen heb gemonteerd
  dinsdag 8 januari 2008 @ 18:02:25 #77
168121 retuow82
Het is friet!
pi_55878595
En als je flink getafeld hebt en je moet ook nog een schijten.... hoeveel seconden scheelt dat?
  dinsdag 8 januari 2008 @ 18:15:28 #78
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55878858
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 17:55 schreef 1299 het volgende:

[..]

hear hear. Ik heb ook alles uit de kofferbak gegooid. Geen bekleding meer enz. En ik heb ultra lichte japanse velgen dat scheelt ook flink in roterende massa. Alleen jammer dat ik toch weer zwaardere remklauwen heb gemonteerd
Extra gewicht mag, als het maar ten goede komt aan de prestaties van de auto.
Acceleratie, remmen, stabiliteit, grip, stevigheid v/h chassis etc.

Wat voor auto heb je als ik vragen mag?
  dinsdag 8 januari 2008 @ 19:23:36 #79
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55880499
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:33 schreef retuow82 het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:33 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Hij is al geverfd...met een harslaag en blanke lak

Maar een kleur komt er niet overheen... dan ze de geile carbon vezels niet meer...
't is maar wat je mooi vindt.
Mijn smaak is het niet, maar hey, daar is het smaak voor
Signature.
pi_55880671
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 17:50 schreef ThaFreak het volgende:

[ afbeelding ]
Die heb ik erop gehad, 2 minuten lang ik vond ze lelijk staan bij mijn kleur.
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 17:32 schreef 1299 het volgende:

[..]

Wat is er zo grappig?
deze hele discussie
pi_55880702
quote:

[ afbeelding ]
Eensch.
pi_55882163
teeveepee, heb zelf ook eens overwogen een VTEC in een civic coupé te hengelen.
pi_55883499
quote:

[..]

Als hij dat wou, dan deed ie dat.. maar hij heeft een kleine mix tussen JDM en NL tuning
(JDM voorkant, en een nederlands style achterkant)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
  dinsdag 8 januari 2008 @ 23:33:16 #84
157922 fathank
pi_55887448
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 20:27 schreef Malle_beer het volgende:
teeveepee, heb zelf ook eens overwogen een VTEC in een civic coupé te hengelen.
waarom niet gedaan? hengel niet sterk genoeg?

pi_55888211
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 23:33 schreef fathank het volgende:

[..]

waarom niet gedaan? hengel niet sterk genoeg?

Quote van Tjabbo:
pi_55891322
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 21:19 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Als hij dat wou, dan deed ie dat.. maar hij heeft een kleine mix tussen JDM en NL tuning
(JDM voorkant, en een nederlands style achterkant)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achterkant was al zo toen ik de auto opkocht... der komt nog een originele achterbumper op en carbon achterklep... waar het kenteken gewoon weer invalt
pi_55895622
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 09:36 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Achterkant was al zo toen ik de auto opkocht... der komt nog een originele achterbumper op en carbon achterklep... waar het kenteken gewoon weer invalt
Maar die carbon achterklep, die moet je wel in kleur spuiten
Anders word het meer zo iets als Kijk mij es overal carbon achtig

Verders
Quote van Tjabbo:
pi_55895924
quote:

[ afbeelding ]
Quote van Tjabbo:
pi_55896437
Nah, Carbon is geil dus dat spuit ik niet over.

Tevens weer wat goodies geimporteerd uit Japan (foto's zijn voorbeeld fotootjes)

JDM EG6 Gauge cluster...

JDM EG6 Climate Control...(kachelpaneel)
pi_55897386
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:23 schreef raulbouli het volgende:

Tevens weer wat goodies geimporteerd uit Japan (foto's zijn voorbeeld fotootjes)

JDM EG6 Gauge cluster...
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nice

Ik had ook een Digitale Climate Control unit in mijn half-cut zitten maar dat kreeg ik niet voor elkaar Alles zat omgedraaid en sommige dingen waren compleet anders.
  woensdag 9 januari 2008 @ 14:14:10 #91
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55897590
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:52 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Maar die carbon achterklep, die moet je wel in kleur spuiten
Anders word het meer zo iets als Kijk mij es overal carbon achtig

Verders
Doe dan hele auto carbon
Verder vind ik bij sommige auto's two tone wel mooi, maar niet op deze manier, en de 'kleur' van carbon staat me sowieso niet aan
Signature.
pi_55898133
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 14:06 schreef 1299 het volgende:

[..]

Nice

Ik had ook een Digitale Climate Control unit in mijn half-cut zitten maar dat kreeg ik niet voor elkaar Alles zat omgedraaid en sommige dingen waren compleet anders.
Mjah, de airco heb ik zowiezo niet. Maar gewoon kachel e.d. zijn niet digitaal dacht ik ? anders kan ik altijd nog alleen het frontje overzetten inc de amber verlichting
  woensdag 9 januari 2008 @ 14:39:31 #93
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55898161
Ik wil bij de MR2 alle ramen vervangen voor lexan exemplaren, alleen ik weet niet hoe het met de voorruit zit m.b.t. de APK-regelgeving.
Niet dat ze 'm dalijk af gaan keuren ofzo...
  woensdag 9 januari 2008 @ 14:46:45 #94
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55898357
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 14:39 schreef Supra_Turbo het volgende:
Ik wil bij de MR2 alle ramen vervangen voor lexan exemplaren, alleen ik weet niet hoe het met de voorruit zit m.b.t. de APK-regelgeving.
Ik weet niet wat lexan is
Maar ik neem aan dat het lichter is dan het glas/plastic wat er nu inzit..
Wat je voorruit betreft denk ik dat veiligheid belangrijker is dan gewicht
Signature.
pi_55898527
quote:
Voorraam mag niet volgens mij! De rest wel!
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:00:57 #96
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55898651
Voorraam is juist het zwaarste, dus daar valt de grootste gewichtsreductie te behalen.
Ik heb wel al fiberglass voorschermen gevonden en een carbon frunt-klep (voorste kofferruimte)
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:02:34 #97
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55898690
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:00 schreef Supra_Turbo het volgende:
Voorraam is juist het zwaarste, dus daar valt de grootste gewichtsreductie te behalen.
Ik heb wel al fiberglass voorschermen gevonden en een carbon frunt-klep (voorste kofferruimte)
Dat begrijp ik wel, maar het lijkt me duidelijk dat je er een sterk genoege vervanger voor moet hebben
Signature.
pi_55898769
Ik vond het gewicht van mijn motorkap en ramen eigenlijk nogal meevallen. De deuren die zijn wel echt zwaar. Maar ik ga toch mooi die zijbalken er niet uithalen Krijg ik spjit van bij een zijaanrijding
pi_55898826
Carbon/Kevlar deuren kopen dan... maarjah... dat kost ook wat...
pi_55898913
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:09 schreef raulbouli het volgende:
Carbon/Kevlar deuren kopen dan... maarjah... dat kost ook wat...
Er is niks pasklaar voor mijn type auto wat dat soort spul betreft
pi_55898990
Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar het interieur van je auto
pi_55899112
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:14 schreef 1299 het volgende:

[..]

Er is niks pasklaar voor mijn type auto wat dat soort spul betreft
Alles is pasklaar te maken
Quote van Tjabbo:
pi_55899423
Door een turk met een hamer zeker?
pi_55899715
quote:
Lieve schat, zonder rolkooi is dat levensgevaarlijk. Zeker als je de voorruit meeneemt.
Dan bij een rol zit meteen je dak onder je hoofdsteun.
En een rolkooi is weer levensgevaarlijk zonder helm.
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:51:46 #105
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55899827
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:47 schreef PNG het volgende:

[..]

Lieve schat, zonder rolkooi is dat levensgevaarlijk. Zeker als je de voorruit meeneemt.
Dan bij een rol zit meteen je dak onder je hoofdsteun.
En een rolkooi is weer levensgevaarlijk zonder helm.
-> iedere auto voorzien van rolkooi + alle bestuurders van helm
Signature.
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:54:15 #106
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55899872
I know, maar de lexan ramen komen er ook pas in als ik er een kooi in heb.
Ik wil de auto wel van en naar het circuit kunnen rijden, dus het moet wel apk-goedgekeurd blijven.

Ik ben atm aan het rondkijken naar een mooi setje Bride stoelen.
In het rood of zwart... het heeft beide wel iets.
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:54:57 #107
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55899887
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:51 schreef eer-ik het volgende:

[..]

-> iedere auto voorzien van rolkooi + alle bestuurders van helm
Zie je het al voor je
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:59:50 #108
157922 fathank
pi_55900002
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:23 schreef raulbouli het volgende:

JDM EG6 Gauge cluster...
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat is niet handig, je snelheidsmeter in mijlen
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:08:23 #109
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55900211
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:54 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]

Zie je het al voor je
Nee
Lijkt me verschrikkelijk
Signature.
pi_55900341
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:59 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat is niet handig, je snelheidsmeter in mijlen
Zeker weer banaan in je ogen poepie In Japan gebruiken ze gewoon KM/H echter is de snelheid daar bij alle auto's begrensd tot 180KM/H vandaar dat de teller niet verder gaat
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:17 schreef 1299 het volgende:
Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar het interieur van je auto
Die komen der nog wel, zal kijken of ik der zondag wat kan maken.
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:27:36 #111
157922 fathank
pi_55900601
Nou, bananen in mn ogen niet, maar als ik zie dat zo'n ding niet verder loopt dan 180 moet ik of aan een Suzuki Alto denken, of aan mp/h . En owja, maak ff een close-up van je binnenspiegel wil je..
pi_55900679
Hehe me binnenspiegel idd. Daar heb ik nog wel een crappy pic van:

Broadway mirror:
pi_55900795
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:14 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Zeker weer banaan in je ogen poepie In Japan gebruiken ze gewoon KM/H echter is de snelheid daar bij alle auto's begrensd tot 180KM/H vandaar dat de teller niet verder gaat
[..]

Die komen der nog wel, zal kijken of ik der zondag wat kan maken.
GA JIJ NU OOK JOUWN AUTO BEGRENZEN OP 180KM/H??

ff serieus, waarom kies je in hemelsnaam zo'n tellert? Wats verschil tussen deze en Europese tellers? op de telling na
Quote van Tjabbo:
pi_55900861
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:36 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

GA JIJ NU OOK JOUWN AUTO BEGRENZEN OP 180KM/H??

ff serieus, waarom kies je in hemelsnaam zo'n tellert? Wats verschil tussen deze en Europese tellers? op de telling na
Lol.

Nou de reden. Ze zijn wit, hebben oranje naalden, Amber verlichting, tis import, niet in europa en/of america geleverd etc etc
pi_55901038
Bij mijn half-cut zat ook een teller die maar tot 180 ging Is zo bij alle japanse auto's zo'n beetje in japan zelf that is. Maar ik heb gewoon mijn oude tellerunit gehouden. Die gaat tot 240km/h. Zou nog wel iets meer mogen zijn want daar ga ik over een tijdje denk ik overheen
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:12:05 #116
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55901591
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:38 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Lol.

Nou de reden. Ze zijn wit, hebben oranje naalden, Amber verlichting, tis import, niet in europa en/of america geleverd etc etc
Je kunt toch ook gewoon andere plaat erachter doen...
Signature.
pi_55901626
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:12 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Je kunt toch ook gewoon andere plaat erachter doen...
Alles kan, koffiekan, theekan, tarkan.

Maar das niet echt. Ik heb gewoon oog voor details en hou niet van neppe dingen.
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:19:27 #118
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55901723
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:14 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Alles kan, koffiekan, theekan, tarkan.

Maar das niet echt. Ik heb gewoon oog voor details en hou niet van neppe dingen.
Matig excuus
Ik vind het gewoon geldverspilling om er een compleet nieuwe unit in te zetten terwijl je ook gewoon je naald (wat voor kleur heeft die origineel eigenlijk?) kan vervangen en er een witte wijzerplaat in kunt rammen.
Verschil zie je toch niet, nu zit je met een snelheidsmeter opgescheept die je overschrijdt als je harder dan 180 gaat.
Signature.
pi_55901785
Trouwens de tellerplaten zijn duurder als de unit zelf.

De unit zelf is met een paar minuten in te bouwen... de platen vervangen inc de naalden + lichten duurt ongeveer een uur met het risico dat de naald en de schaalverdeling niet meer klopt.

Dus ik kies eieren voor me geld
pi_55904685
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:54 schreef Supra_Turbo het volgende:
I know, maar de lexan ramen komen er ook pas in als ik er een kooi in heb.
Ik wil de auto wel van en naar het circuit kunnen rijden, dus het moet wel apk-goedgekeurd blijven.

Ik ben atm aan het rondkijken naar een mooi setje Bride stoelen.
In het rood of zwart... het heeft beide wel iets.
Staat een setje te koop op het cch forum. 1750 voor de 2.
pi_55906097
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:20 schreef tevebe het volgende:

[..]

Staat een setje te koop op het cch forum. 1750 voor de 2.
1600 euro en als je goed zoekt nog goedkoper...

http://www.civicclubholland.nl/forum/viewtopic.php?f=13&t=15188
pi_55906406
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:12 schreef raulbouli het volgende:

[..]

1600 euro en als je goed zoekt nog goedkoper...

http://www.civicclubholland.nl/forum/viewtopic.php?f=13&t=15188
Ah een prijsverlaging. Wel mooie stoeltjes..
pi_55907958
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:22 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ah een prijsverlaging. Wel mooie stoeltjes..
Idd mooie stoeltjes. Zo sterk als ik weet niet wat en zo licht als een veertje. En fia keuring-waardige stoelen zijn het ook.
pi_55908892
quote:
http://img.photobucket.com/albums/v130/Bouli/SP_A0180.jpg
He das bij Mark voor de deur !
pi_55911845
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 11:07 schreef _Drake_ het volgende:

[..]

Alsof ik niet weet hoe een V8 klinkt

Mijn auto klinkt totaal niet als een kachelpot, Met de nodige I/H/E aanpassingen klinkt iedere motor anders...vooral met een scherpere nokkenas, dan krijg je een totaal ander geluid.

Niet te snel oordelen als je niet alle feiten weet
pi_55913535
de feiten zijn simpel dat een v8 compleet anders klinkt zelfs een v6 klinkt anders en die komt dan nog eerder in de buurt. Denk niet dat ik zelf niet met honda werk, een goede vriend van mij heeft een del sol met b16a2. Wij hebben ondertussen hier al een stuk of 4 crx'n gehad om maar een voorbeeld te geven.

En alsnog een japstyle demper bromd en maakt veel herrie, terwijl het niet nodig is.
pi_55913859
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:23 schreef _Drake_ het volgende:
de feiten zijn simpel dat een v8 compleet anders klinkt zelfs een v6 klinkt anders en die komt dan nog eerder in de buurt. Denk niet dat ik zelf niet met honda werk, een goede vriend van mij heeft een del sol met b16a2. Wij hebben ondertussen hier al een stuk of 4 crx'n gehad om maar een voorbeeld te geven.

En alsnog een japstyle demper bromd en maakt veel herrie, terwijl het niet nodig is.
Uiteraard is het geen echte V8, ik gebruikte het als voorbeeld om een indruk te geven van hoe het klinkt.
Als je een blokje aan pakt(I/H/E) dan krijg je een totaal ander geluid dan wanneer je ff simpel een andere demper op een honda/peug/opel/etc zet.
In mijn geval heeft de uitlaat ook nog nut.

Ik zelf heb bij lage toeren uitlaat geluid en wanneer ik gas geef dan heb ik alleen nog maar motor geluid.
Heb dan ook bijna alles aangepakt:

CAÎ
60mm TB
Edelbrock IM
Skunk2 cam
option/Invida uitlaat lijn
pi_55914808
Plug moet lieV doen
Plug moet lieV doen
Plug moet lieV doen
Plug moet lieV doen

[ Bericht 44% gewijzigd door PNG op 10-01-2008 18:27:49 ]
  donderdag 10 januari 2008 @ 08:44:36 #129
157922 fathank
pi_55915972
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 02:24 schreef PNG het volgende:
Wat een gelul man. Geluid, who gives a fuck.

'dan krijg je een totaal ander geluid dan wanneer je ff simpel een andere demper op een honda/peug/opel/etc zet.'

WHAHAHA. Of je een bepaalde 16V snerp kan vergelijken met hoe een 205 klinkt. Wat een gezwets.

En nu ? Heb je 151 Nm ? tZal mijn hobby niet zijn iig. Die dingen heb je opgezocht op Google maar je kon ze niet vertalen naar het nederlands.

Geluid is sowieso onzin, en 99% dat blert komt niet eens vooruit. Ook daardoor trouwens.
Jij hebt patent op de waarheid
pi_55916004
Ho es, wist niet dat je een topic hier had joh...
  donderdag 10 januari 2008 @ 08:52:40 #131
157922 fathank
pi_55916047
Hij is pas een paar dagen lid

en dat is mijn schuld
pi_55916114
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 08:47 schreef t0n het volgende:
Ho es, wist niet dat je een topic hier had joh...
Hehehe
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:46 schreef Wimo. het volgende:

[..]

He das bij Mark voor de deur !
Dat klopt
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:02:49 #133
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55926040
De uitlaat onder de MR2 hoor je niet eens boven het roaren van de ITB's uit.
Vooral het geluid wat m'n motortje produceert @ 7000rpm (dan gaat de VVT eraf)... geweldig!

Een VTEC motor klink (vooral met wat mods) erg mooi/racey, alleen zo'n japstyle kreng hoort er niet onder vind ik.
Een hoop gebrom van onder/middenuit terwijl er geen ruk gebeurt.
Maar goed, ieder voor zich, alleen ik zou er iets subtielers onder leggen.

Een (duur) goed ontworpen uitlaat levert (meer) prestatie winst op tov een open pijp met een open jap demper.
Het zit vooral tussen de oren; ik hoor meer dus ik ga harder
Veel mensen die denken dat een zo groot mogelijke uitlaatpijp en ze min mogelijk restricties (als in dempers en bochten etc) beter is voor de prestaties, wat dus absoluut niet het geval is!
pi_55926406
De japstyle die ik eronder heb komt niet van autostyle... en is een complete cat-back..dus vanaf de cat....

maar der komt een andere onder

Deze Apexi WS2 catback:

EDIT:

Kutkikkers ook

[ Bericht 15% gewijzigd door raulbouli op 10-01-2008 16:23:59 ]
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:19:36 #135
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55926515
kikker
Signature.
pi_55926550
Kikkers onder auto's.... hoe vaak moet het nog gezegd worden dat kikkers onder auto's niet werken?
pi_55926653
jah krijg ik een kikkergeluid en dan ben ik een sjonnie
pi_55926749
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:02 schreef Supra_Turbo het volgende:
Vooral het geluid wat m'n motortje produceert @ 7000rpm (dan gaat de VVT eraf)... geweldig!

Een VTEC motor klink (vooral met wat mods) erg mooi/racey, alleen zo'n japstyle kreng hoort er niet onder vind ik.

Een (duur) goed ontworpen uitlaat levert (meer) prestatie winst op tov een open pijp met een open jap demper.
Het zit vooral tussen de oren; ik hoor meer dus ik ga harder
Veel mensen die denken dat een zo groot mogelijke uitlaatpijp en ze min mogelijk restricties (als in dempers en bochten etc) beter is voor de prestaties, wat dus absoluut niet het geval is!
Niet om het een of ander, maar een zo min mogelijk restrictieve uitlaat levert wel degelijk de beste prestaties. Het is geen 2takt dat je tegendruk nodig hebt
pi_55927058
tvp
pi_55927208
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:27 schreef 1299 het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, maar een zo min mogelijk restrictieve uitlaat levert wel degelijk de beste prestaties. Het is geen 2takt dat je tegendruk nodig hebt
Klopt. en vooral bij N/A getunede motors. Bij turbo is het een ander verhaal, daar wil je juist zo min mogelijk tegendruk
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:48:55 #141
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55927351
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:27 schreef 1299 het volgende:
True, mijn fout.
Was idd in de war met 2-takt.

Diameter van de uitlaatpijp is wel weg belangrijk!
Groter is niet altijd beter op een atmosferische motor.
De uitlaatgas snelheid word veel te laag bij een 3" uitlaat op een 1.6
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:50:51 #142
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55927401
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:48 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]

True, mijn fout.

Heeft een M5 daarom 4 pijpen ipv 1 knetterdikke ofzo?
*leek is
Signature.
pi_55927438
quote:

[..]

True, mijn fout.

Jup, voor mijn blok is alles van 2,25 - 2,5 inch het beste. kleiner niet en groter ook niet.
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:54:00 #144
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55927486
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:52 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Jup, voor mijn blok is alles van 2,25 - 2,5 inch het beste. kleiner niet en groter ook niet.
dat vind ik nog te overzien.
Die enorme pijpen die je vaak onder de welbekende sjonniebakken ziet, wat is dat, 4 of 5 inch ofzo?
Signature.
pi_55927531
quote:

[..]

True, mijn fout.

Daar heb je wel gelijk in 3" is pas effectief bij 400pk+ ofzo. Ik ga binnenkort dan ook voor een 2.5" uitlaattraject voor mijn 1.8 turbo
pi_55927584
Nice car!
Daar kan BB nog wat van leren
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 10:34 schreef retuow82 het volgende:

[..]

Het zal best cheap zijn ten opzichte van je uitlaat maar ik vind het geluid voller en daarom ook mooier. Dat krijsen is wel leuk waarover gesproken wordt maar daar heb ik een motor voor, die dingen horen te janken
Ben jij wel wijs?
"2 big jugs are better than 4 small ones"

TL1000R
TL1000R
SPOILER
Dat gejank van de civic vind ik wel wat hebben, met een rauwe snerp.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
  donderdag 10 januari 2008 @ 17:01:26 #147
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55927664
zeg...
't is geen chopper
Signature.
  donderdag 10 januari 2008 @ 17:46:29 #148
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55928794
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:50 schreef eer-ik het volgende:
Heeft een M5 daarom 4 pijpen ipv 1 knetterdikke ofzo?
*leek is
Dat zijn eindstukjes.
Als je onder de auto kijkt heeft de M5 gewoon 2 uitlaatpijpen die al behoorlijk goed ontworpen zijn.
Het kan altijd beter natuurlijk, maar BMW heeft natuurlijk rekening moeten houden met de emissie eisen.
  donderdag 10 januari 2008 @ 17:48:34 #149
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55928854
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:56 schreef 1299 het volgende:
Daar heb je wel gelijk in 3" is pas effectief bij 400pk+ ofzo. Ik ga binnenkort dan ook voor een 2.5" uitlaattraject voor mijn 1.8 turbo
Minimaal 3" is een MUST bij 400pk ++
Het beste is in principe om een zo groot mogelijke uitlaat te monteren bij een geblazen motor, want je wil namelijk dat de turbo een zo minimaal mogelijke weerstand ondervindt van de uitlaat.
  donderdag 10 januari 2008 @ 17:51:26 #150
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55928912
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:54 schreef eer-ik het volgende:
Die enorme pijpen die je vaak onder de welbekende sjonniebakken ziet, wat is dat, 4 of 5 inch ofzo?
De diameter van het eindstuk zegt niets over de diameter van de uitlaatpijp zelf

Onder m'n Supra zit een 3" uitlaat (turbo-back) met een 115mm eindstuk (dacht ik).
Blitz Nur Spec R uitlaat btw.
pi_55929093
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:48 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]

Minimaal 3" is een MUST bij 400pk ++
Het beste is in principe om een zo groot mogelijke uitlaat te monteren bij een geblazen motor, want je wil namelijk dat de turbo een zo minimaal mogelijke weerstand ondervindt van de uitlaat.
Ik ken een tuner in engeland die heeft 565 BHP gehaald met een evo op 2.5" Hij adviseerd mij om 2.5" inch te nemen omdat 3" voor het vermogen (rond de 300pk uiteindelijk) voldoende moet zijn.
  donderdag 10 januari 2008 @ 17:59:10 #152
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55929099
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:51 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]

De diameter van het eindstuk zegt niets over de diameter van de uitlaatpijp zelf

Onder m'n Supra zit een 3" uitlaat (turbo-back) met een 115mm eindstuk (dacht ik).
Blitz Nur Spec R uitlaat btw.
waar is zo'n enorm eindstuk goed voor dan?
subtiel is het niet, en mijn smaak is het ook niet...
no offence

[ Bericht 6% gewijzigd door eer-ik op 10-01-2008 18:06:05 ]
Signature.
pi_55929119
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 02:24 schreef PNG het volgende:
Wat een gelul man. Geluid, who gives a fuck.

'dan krijg je een totaal ander geluid dan wanneer je ff simpel een andere demper op een honda/peug/opel/etc zet.'

WHAHAHA. Of je een bepaalde 16V snerp kan vergelijken met hoe een 205 klinkt. Wat een gezwets.
Moeilijk he begrijpend lezen, ik zei dat wanneer je een motor aan pakt(I/H/E) dat je dan een totaal ander geluid krijgt dan wanneer je alleen een simpel dempertje vervangt.
quote:
En nu ? Heb je 151 Nm ? tZal mijn hobby niet zijn iig. Die dingen heb je opgezocht op Google maar je kon ze niet vertalen naar het nederlands.

Geluid is sowieso onzin, en 99% dat blert komt niet eens vooruit. Ook daardoor trouwens.
Je lult zelf uit je nek man, die dingen heb ik niet op gezocht op google

ask bouli/fathank/cageon/houniet/ton die kunnen je allemaal vertellen dat het geen bullshit google verhaal is.
pi_55929240
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:02 schreef Supra_Turbo het volgende:

Het geluid van ITB's

Bij catback systemen zit vaak ook een japstyle demper en dan is alles op elkaar afgestemd en heeft het nog nut ook
pi_55929385
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:31 schreef raulbouli het volgende:
Hehe me binnenspiegel idd. Daar heb ik nog wel een crappy pic van:

Broadway mirror:
[ afbeelding ]
Ze zijn ook allemaal het zelfde van binnen he
pi_55929462
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:54 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Ik heb het over de diameter van de gehele uitlaat Eindtipje maakt niet uit hoe groot die is.
  donderdag 10 januari 2008 @ 18:16:24 #157
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55929498
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waar is zo'n enorm eindstuk goed voor dan?
subtiel is het niet, en mijn smaak is het ook niet...
no offence
None taken
Het ziet er best goed uit, als zeg ik het zelf.
Past best goed bij de auto vind ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Supra_Turbo op 10-01-2008 18:24:04 ]
  donderdag 10 januari 2008 @ 18:20:12 #158
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55929601
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:06 schreef bietelboer het volgende:
Het geluid van ITB's
Sorry raulbouli, maar ik wil ff patsen met wat filmpjes van m'n MR2'tje
Klik
  donderdag 10 januari 2008 @ 18:21:26 #159
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55929629
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:16 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]

None taken
Dat valt me inderdaad niet tegen...
Je hebt ook nog een maatje groter volgens mij, maar dat vind ik er echt niet uit zien vaak
Vooral niet als er dan 2 onder zitten die ook nog schuin staan enzo
Signature.
pi_55929641
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:20 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]

Klik
Man! wat klinkt dat heerlijk zeg!
pi_55929655
Exact hetzelfde van binnen als de mijne ja, alleen heb ik grijs ipv zwart
Brett Holman
pi_55929672
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:21 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Je hebt ook nog een maatje groter volgens mij, maar dat vind ik er echt niet uit zien vaak
Vooral niet als er dan 2 onder zitten die ook nog schuin staan enzo
Dat ben ik met je eens, dat ziet er ook niet uit...
pi_55929684
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:22 schreef endr0me het volgende:
Exact hetzelfde van binnen als de mijne ja, alleen heb ik grijs ipv zwart
Bouw jaar 92/93?
pi_55929732
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:16 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]

None taken
is dat nou een trueno? Of zeg ik wat geks?
  donderdag 10 januari 2008 @ 18:27:13 #165
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55929801
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:25 schreef Cageon het volgende:

[..]

whehe, lijkt er wel wat op, maar 't is een supra mk3
Signature.
  donderdag 10 januari 2008 @ 18:33:56 #166
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55929975
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:25 schreef Cageon het volgende:

[..]

pi_55930390
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:27 schreef eer-ik het volgende:

[..]

whehe, lijkt er wel wat op, maar 't is een supra mk3
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:33 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]

Wat is het nou? nvm
pi_55930850
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:20 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]

Klik
Klinkt goed idd

Filmpjes, da moek ook nog us een keer doen... ooit.
pi_55931475
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:23 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Bouw jaar 92/93?
94 hatchback, dxi-tje
Brett Holman
pi_55931790
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 19:23 schreef endr0me het volgende:

[..]

94 hatchback, dxi-tje
Ah dxi is idd ook grijs

Coupe van 92/93 ook, vanaf 94 heeft die een zwart interieur.
Hatch dxi is grijs, esi/vti is zwart(bouw jaar maakt niet uit).
pi_55931894
GAGAgagagAgaaGaGAhaGhAGa
pi_55931907
Ja, zwart is mooier

Ik heb wel een vrij unieke kleur, zie iig weinig Civics rijden in deze kleur..

Mijn droomwagen is een Civic Type R uit 2004, maar dan zijn we al snel 10 jaar verder
Brett Holman
pi_55933688
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 19:38 schreef raulbouli het volgende:
GAGAgagagAgaaGaGAhaGhAGa
start ie niet meer?
Quote van Tjabbo:
pi_55936906
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 20:45 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

start ie niet meer?
Zat stukje opgedroogd zaad in me keel
pi_55938256
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:31 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Zat stukje opgedroogd zaad in me keel
Roten Heumeuwx.. steek je civic dalijk in de fik
SPOILER
Quote van Tjabbo:
pi_55941367
Dan eerst die B16a2 en die recaro's er uit!!
pi_55941691
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 19:39 schreef endr0me het volgende:
Mijn droomwagen is een Civic Type R uit 2004, maar dan zijn we al snel 10 jaar verder
Win ik voor geen meter van op de ring, 1.6en komen de berg niet op.
Magoed, dat zijn 2 liters, met koppel. Die dingen gaan HARD.
pi_55944909
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 02:41 schreef PNG het volgende:

[..]

Poepauto's blok niet, maar ze hebben het blok gewoon in het verkeerde chasis getakeld.
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 01:50 schreef bietelboer het volgende:
Dan eerst die B16a2 en die recaro's er uit!!
Die die eet ik op lekker lekker sambal bij.
pi_55946013
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 02:41 schreef PNG het volgende:

[..]

cilinderinhoud heeft ook zoveel correlatie met hoe snel je een berg op gaat
pi_55946619
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:23 schreef 1299 het volgende:

[..]

Die neger in je ava
Quote van Tjabbo:
pi_55946983
quote:

[..]

Ja man, cilinderinhoudt zegt alles.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:58:42 #182
157922 fathank
pi_55947016
quote:

[..]

De cilinderinhoud niet direct, maar wel het koppel wat eruit voort komt. Feit is dat de 2-liter een stuk meer koppel heeft, en dat is wel handig als je een berg op gaat....
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:00:03 #183
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55947059
Zal ik het dan nog 1 keer uitleggen?
pi_55947177
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:00 schreef Houniet het volgende:
Zal ik het dan nog 1 keer uitleggen?
Let op, nou komt het
Quote van Tjabbo:
pi_55947201
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:58 schreef fathank het volgende:

[..]

De cilinderinhoud niet direct, maar wel het koppel wat eruit voort komt. Feit is dat de 2-liter een stuk meer koppel heeft, en dat is wel handig als je een berg op gaat....
Hoe lang blijft dit misverstand nog de ronde doen hier? Koppel aan het vliegwiel zegt niks over het draaimoment aan de wielen

Kortom: een 1.6 met 200PK kan evensnel een heuvel oprijden als een 2.0 met 200pk..
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:46:42 #186
157922 fathank
pi_55948217
Inderdaad, kan. Maar is in dit geval dus niet. PNG spreekt uit eigen ervaring zo te lezen. En ik ga dr niet vanuit dat die 1.6en ook met 200 pk rondrijden (al zijn ze er wel..)
pi_55948293
PK's dus niet verwarren met Koppel

Je hebt vermogen (PK's) en trekkracht (NM/koppel)
  vrijdag 11 januari 2008 @ 13:01:17 #188
157922 fathank
pi_55948584
Voor diegenen die nog wat willen leren..

Zie dit topic.
pi_55949249
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:01 schreef fathank het volgende:
Voor diegenen die nog wat willen leren..

Zie dit topic.
van dat topic wordt ook geen hond wijzer met al dat gezeik door elkaar
pi_55950643
  vrijdag 11 januari 2008 @ 19:41:39 #191
157922 fathank
pi_55958091
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:23 schreef Cageon het volgende:

[..]

van dat topic wordt ook geen hond wijzer met al dat gezeik door elkaar
Krijg je met die betweterige (pseudo)Amerikanen...
pi_55962647
hehe

Zo mijn hoerige rode Recaro's omgeruild voor zwarte exemplaren.
pi_55963605
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 23:08 schreef raulbouli het volgende:
hehe

Zo mijn hoerige rode Recaro's omgeruild voor zwarte exemplaren.
oeh tof..die wil ik ook nog
pi_55963753
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 23:46 schreef ArTiC het volgende:

[..]

oeh tof..die wil ik ook nog
Alles heeft een prijs
pi_55963800
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 23:52 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Alles heeft een prijs
Eerst een EK4
  zaterdag 12 januari 2008 @ 02:06:20 #196
182073 invine
blablabla etc.
pi_55965846
tvp
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_55974171
FF wa foto's van nieuwe stoelen. Ze komen uit een Integra Type-R.

Antenne weggehaald en OEM block-off plaatje gekocht.. staat ietsje netter:

Gaypic van interieur....tellerplaten, kachelunit worden asap vervangen. Er komt een Integra Type-R stuur mijn kant op en Integra Type-R vloermatten:
pi_55976311
Ga zo door!!
Quote van Tjabbo:
  zaterdag 12 januari 2008 @ 18:17:44 #199
157922 fathank
pi_55977480
Waarom ruil je em niet gewoon in voor een Integra
pi_55979103
Civic coupé is mooier van buitenkant

Maar interieur van itr is mooier
pi_55982361
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 19:30 schreef raulbouli het volgende:
Civic coupé is mooier van buitenkant

Maar interieur van itr is mooier
Ik vind ze allebij wel mooi
Maar Integra zie je niet zo veel als een Civic Coupe
Dus tja, liever een +1 Integra
Quote van Tjabbo:
pi_56017213
Jah ik kan ook ITR kopen ipv al deze updates, maar das te makkelijk
pi_56017954
  maandag 14 januari 2008 @ 10:15:41 #204
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_56018004
quote:
Op maandag 14 januari 2008 10:12 schreef raulbouli het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je uit de bocht gevlogen?
Signature.
pi_56018294
quote:
[ afbeelding ]
I like , vind het prachtige velgen
pi_56020793
quote:
Op maandag 14 januari 2008 10:31 schreef Cageon het volgende:

[..]

I like , vind het prachtige velgen
Thanks
quote:
Op maandag 14 januari 2008 10:15 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Ben je uit de bocht gevlogen?
Nee, was gisteren bij Full Car Tuning, zo'n nieuwjaarsmeet... er stonden echt verschikkelijk lelijke auto;s tussen (lees tupperware, ongespoten bumpers etc)
  maandag 14 januari 2008 @ 12:28:01 #207
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_56020917
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:22 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Thanks
[..]

Nee, was gisteren bij Full Car Tuning, zo'n nieuwjaarsmeet... er stonden echt verschikkelijk lelijke auto;s tussen (lees tupperware, ongespoten bumpers etc)
ok
Heb je daar wat pics van toevallig?
Kan daar meestal wel smakelijk om lachen
Signature.
pi_56021126
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:28 schreef eer-ik het volgende:

[..]

ok
Heb je daar wat pics van toevallig?
Kan daar meestal wel smakelijk om lachen
ok... hier een paar erg foute (verbouwde) autos naar mijn mening....Ergste is nog dat die mensen nog denken dat ze een vette auto hebben, omdat iedereen er naar kijkt....

------------------------
Hoe verneuq ik een vette bak:

------------------------

etc etc... ik ga weer verder met huilen
  maandag 14 januari 2008 @ 12:40:48 #209
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_56021217
Dat zijn knap foute bakken idd
Past echt perfect in dat stratemaker ferrari topic
Ik kan me van sommige dingen ook echt niet voorstellen dat de eigenaren het zelf ook echt mooi vinden

Wat ben jij verder allemaal nog van plan met je wagen?
Of eigenlijk: wat heb je allemaal al afgestreept en wat moet er nog beuren?
Signature.
pi_56021331
Qua uiterlijk zal der niet veel veranderen iig. Alleen mijn sideskirts gaan eraf en er komen weer originele skirts op of van een civic EK model (96-00 model)

En uitlaat wordt subtieler en heel messchien ga ik de auto overspuiten met andere kleur, maar daar ben ik nog niet over uit.

Toekomst zullen er andere velgen opkomen, 16 inch ipv 17 inch. En auto uiteraard nog lager schroeven.

Interieur goed aanpakken met OEM honda spullen uit Japan en de VS etc etc etc

en motorisch uiteraard hehe.

maar ik zal topic wel up-to-date houden
pi_56022678
quote:
[ afbeelding ]
thnx voor mn nieuwe achtergrond

En hoe heten deze velgen eigenlijk? Ik weet wel dat het echt JDM is.. Maar wat is de merk+type?
Veel JDM Civicjes, en Ludes hebben deze vandaar
Quote van Tjabbo:
pi_56023093
Deze velgen komen niet veel voor hoor

Het zijn geen knock offs (Rota) velgen die iedereen heeft

Het merk en type is Enkei RS7 Bronze

pi_56026718
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:59 schreef raulbouli het volgende:
Deze velgen komen niet veel voor hoor

Het zijn geen knock offs (Rota) velgen die iedereen heeft

Het merk en type is Enkei RS7 Bronze

[ afbeelding ]
Thanks.. zal ik ooit un x nodig hebben
Quote van Tjabbo:
pi_56027017
X-treme Miata, hoe durf je die stratenmakerferrari te noemen

http://www.xtrememiata.nl

dat blauwe was van vorig jaar, na de widebody is ie gespoten ofzoiets.

[ Bericht 20% gewijzigd door Daantke op 14-01-2008 16:57:51 ]
  maandag 14 januari 2008 @ 17:05:36 #215
157922 fathank
pi_56027307
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:51 schreef Daantke het volgende:

Wees eerlijk, dat ding ziet er toch niet uit
pi_56028707
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:05 schreef fathank het volgende:

[..]

Wees eerlijk, dat ding ziet er toch niet uit
Jawel joh

als er nou nog een standaard blokje in lag
pi_56029883
Die extreme miata is om te kotsen......

Alleen die fenders al aan de voorkant... net of die bij de gamma in elkaar is gezet...

echt... ik heb der geen woorden voor.. weer een leuke auto kapoet

pi_56030427
Ik wil wat meer info over de motor in die mx5, kan er alleen foto's van vinden
pi_56030473
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:22 schreef Boswachter het volgende:
Ik wil wat meer info over de motor in die mx5, kan er alleen foto's van vinden
dan zit je hier verkeerd
pi_56030598
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:24 schreef Cageon het volgende:

[..]

dan zit je hier verkeerd
Ja, eigenlijk wel ja. Was meteen ook een beetje een TVP
  maandag 14 januari 2008 @ 22:41:05 #221
182073 invine
blablabla etc.
pi_56036233
De helft van die tupperware bakken hebben een schrale moter erin zitten als je kijkt op RDW ja ik verveelde me
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_56036306
Smaken verschillen, maar volgens mij hebben heel veel 'tuners' geen smaak.
pi_56038402
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:41 schreef invine het volgende:
De helft van die tupperware bakken hebben een schrale moter erin zitten als je kijkt op RDW ja ik verveelde me
Mijnes heeft ook een schrale motor op rwd
pi_56038701
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 00:00 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Mijnes heeft ook een schrale motor op rwd
Ik d8 dat je een VTEC op FWD had
Wat voor assen en overbrenging heb je gebruikt? Van een RX7??
Quote van Tjabbo:
pi_56038760
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:59 schreef raulbouli het volgende:
Die extreme miata is om te kotsen......

Alleen die fenders al aan de voorkant... net of die bij de gamma in elkaar is gezet...

echt... ik heb der geen woorden voor.. weer een leuke auto kapoet

[ afbeelding ]
Is meer een Mini-RX7 netzoals dit een Mini NSX :

Quote van Tjabbo:
pi_56038774
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 00:14 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik d8 dat je een VTEC op FWD had
Wat voor assen en overbrenging heb je gebruikt? Van een RX7??
wel eens gehoord van een typefout en dat hij rdw bedoelt?
pi_56039197
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 00:19 schreef tevebe het volgende:

[..]

wel eens gehoord van een typefout en dat hij rdw bedoelt?
goh, je meent het?
Quote van Tjabbo:
pi_56039335
Ja maar aan die kansloze reactie van je te zien had je t toch niet door. Uiteraard kan ik het fout hebben omdat de helft van je posts kansloos zijn.
pi_56039995
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 00:48 schreef tevebe het volgende:
Ja maar aan die kansloze reactie van je te zien had je t toch niet door. Uiteraard kan ik het fout hebben omdat de helft van je posts kansloos zijn.
vriend, natuurlijk wist ik dat hij een typo maakde...
Want het is niet zo 1,2,3, makkelijk om een Civic RWD te maken + hij heeft er nooit over gehad + waarom denk je dat ik zoveel " " poppetjes gebruikde? Juistem ja: omdat hij dat ook deed

En jouwn reacties allemaal hebben allemaal kans! Allemaal, geen een is kansloos Ga zo door! En ik begin het al bijna te geloven
Quote van Tjabbo:
pi_56041692
pi_56135294
Dus als ik in me civic sdn een B18c plaats en de remmerij van een vti eronder zet met ophanging dan moet ik hem even laten kueren bij rdw amsterdam en dan krijg ik nieuwe papieren waarop staat dat er een b18c in zit????????????? en dat kost me ¤500,-
pi_56160351
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 17:54 schreef VTOllie het volgende:
Dus als ik in me civic sdn een B18c plaats en de remmerij van een vti eronder zet met ophanging dan moet ik hem even laten kueren bij rdw amsterdam en dan krijg ik nieuwe papieren waarop staat dat er een b18c in zit????????????? en dat kost me ¤500,-
Kost je wel iets meer dan 500 euro stuur maar eens een mailtje naar de RDW
pi_56195888
Als je niks zegt is het gratis
pi_56195928
quote:
Op maandag 21 januari 2008 11:55 schreef raulbouli het volgende:
Als je niks zegt is het gratis
Tot je iemand half dood rijd, dan is het in eens erg prijzig.
SPOILER
pi_56195995
quote:
Op maandag 21 januari 2008 11:56 schreef Cageon het volgende:

[..]

Tot je iemand half dood rijd, dan is het in eens erg prijzig.
SPOILER
Zien we dan wel weer
pi_56202936
Zo lang je onder de 40% vermogens winst blijft is het goed
pi_56210550
quote:
Op maandag 21 januari 2008 17:14 schreef bietelboer het volgende:
Zo lang je onder de 40% vermogens winst blijft is het goed
Nog niet, je moet het toch doorgeven
Quote van Tjabbo:
pi_56219856
Alles mag.

Joah hij doet ut...

alleen nog "even" inbouwen...
pi_56268538
Nieuw kleppendeksel........

jaaah ik weet het.. ik spoor niet

donderdag 24 januari 2008 @ 09:35:16 #240
157922 fathank
pi_56269009
Haha geweldig . Moet je nu iedere keer je motorkap open doen om je motor te starten met de startknop op het kleppendeksel
pi_56269775
Hhaah briljant!
pi_56276005
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:35 schreef fathank het volgende:
Haha geweldig . Moet je nu iedere keer je motorkap open doen om je motor te starten met de startknop op het kleppendeksel

geheheh

nah ik wil nog wel een keer een nintendo inbouwen met schermpje erbij
pi_56278044
Whehehe, tof dat deksel

Trouwens, doe jij voor jouw spullen op websites bestellen, of zo? Of zoek je Marktplaats af?
pi_56280765
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:00 schreef raulbouli het volgende:
Nieuw kleppendeksel........

jaaah ik weet het.. ik spoor niet

[ afbeelding ]
pi_56282908
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:34 schreef Malle_beer het volgende:
Whehehe, tof dat deksel

Trouwens, doe jij voor jouw spullen op websites bestellen, of zo? Of zoek je Marktplaats af?
Marktplaats

Of ik ga gewoon naar buitenlandse websites (V.S./Honkong/Japan etc)

Of ik zoek ebay af en importeer het op die manier.

Werkt prachtig tegenwoordig (als je weet wat je moet doen )
pi_56283084
Geweldiggg
Quote van Tjabbo:
pi_56283405
Zo als ik al eerder zei:
pi_56293461
gehehe

pi_56293895
Lawl.. wordt meer een speelgoed auto zo
  vrijdag 25 januari 2008 @ 10:49:34 #250
157922 fathank
pi_56294582
Dinky-toy
pi_56298882
nu nog nintendo 8 bit inbouwen
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:58:40 #252
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56299047
Jezus, wanneer is dat ding af man .
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:18:36 #253
157922 fathank
pi_56299465
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:58 schreef Houniet het volgende:
Jezus, wanneer is dat ding af man .
Antwoord:
SPOILER
pi_56299966
Hijs nooit af noooooooooooooooit

pi_56342811
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:51 schreef raulbouli het volgende:
nu nog nintendo 8 bit inbouwen
[TK] NES met duckhunt, zapper etc
Die?
pi_56356370
quote:
Op zondag 27 januari 2008 16:38 schreef Cageon het volgende:

[..]

[TK] NES met duckhunt, zapper etc
Die?
Ik heb zelf een NES
pi_56687304
Kerel, die grijze lamphoudertjes (mistlicht?) in je voorbumper, waar heb jij die gehaald??

ps. nog updates die je ons wilt vertellen?
pi_56694725
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 18:06 schreef Malle_beer het volgende:
Kerel, die grijze lamphoudertjes (mistlicht?) in je voorbumper, waar heb jij die gehaald??

ps. nog updates die je ons wilt vertellen?
AKR/FCT/SHOWOFF verkopen die setjes
  woensdag 13 februari 2008 @ 09:36:11 #259
157922 fathank
pi_56698123
Bouli krijgt weer nieuwe remmetjes (toch..?) . Doe eens gauw vertellen
pi_56698215
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 09:36 schreef fathank het volgende:
Bouli krijgt weer nieuwe remmetjes (toch..?) . Doe eens gauw vertellen
Laat die jongen zijn eigen topic vullen zeg
pi_56698477
had idd weer nieuwe remmen, maar toch maar niet

Waren EP3 remmen 302mm schijven en achter van 240mm naar 260mm met ITR klauwen.

Maar dan moest ik ook weer de hoofdremcilinder & booster upgraden. Koste teveel

Maar wel een update die komt...

Nieuwe velgen
pi_56872513
Kerel, aangezien jouw velgen weggaan, gelijk even vragen.
Wat wil je voor die velgen hebben en welke inch en steekmaat is het?
pi_56881150
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 22:32 schreef Malle_beer het volgende:
Kerel, aangezien jouw velgen weggaan, gelijk even vragen.
Wat wil je voor die velgen hebben en welke inch en steekmaat is het?
ET42, steek 4x100, 7j, maat 17 inch

Maar bespaar je de moeite, ze zijn al verkocht
pi_56889795
Balen, ze zien er wel dik uit.
Al moet ik wel zeggen dat 17 hoogstwaarschijnlijk te groot is.
M'n nieuwe ! civic is vrij laag en rijdt rond op 14 inch Steffan velgen, maar er komen 15 inch onder
pi_56901265
welke civic heb je ?
pi_56901351
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 10:20 schreef raulbouli het volgende:
welke civic heb je ?
Waar half Nederland Sjonnie ook in rijd.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 10:44:48 #267
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_56901728
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 10:25 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Waar half Nederland Sjonnie ook in rijd.
druk uitleenschema voor die auto dan
pi_56902274
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:41 schreef invine het volgende:
De witte Miata ziet er inderdaad niet uit maar heeft wel dik 200 pk. (Garrett GT28rs turbo op ~1 bar)

http://www.xtrememiata.nl/documents/38.html
pi_56906095
Toch blijft het een foeilelijk ding.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:41:38 #270
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_56911997
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 10:20 schreef raulbouli het volgende:
welke civic heb je ?
EG model, en wil hem net als TS JDM maken, denk ik.
pi_56915537
Hatchback, Coupé of Sedan ?
pi_56950580
Hatchback, ik denk dat ik er ook wel een topicje over open, of zo.
pi_56983816
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:51 schreef Daantke het volgende:

Kwam 'm afgelopen vrijdag tegen, beetje overdreven kit maar wel netjes afgewerkt.
pi_56987336
Nieuw uitlaatje Skunk2 Megapower komt van een integra af.. das mooi, want die is 2,5" en dat ga ik nodig hebben.

[ Bericht 17% gewijzigd door raulbouli op 28-02-2008 00:34:26 ]
pi_56987656
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 14:55 schreef raulbouli het volgende:
foeilelijk ding... dat is wat het is... die fenders... blegh.. maaruh.

Nieuw uitlaatje Skunk2 Megapower komt van een integra af.. das mooi, want die is 2,5" en dat ga ik nodig hebben.

[ afbeelding ]
Leuk spul
Maar lang niet zo mooi als mijn Mugen twin loop
Wat voor header heb je trouwens? ook 2,5"?
pi_56987707
Header komt eraan, Hytech replica met 2,5" collector ook.

Mugen replica is idd leuk ding, maar die hangt te laag voor mij hihi
pi_56987795
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 15:12 schreef raulbouli het volgende:
Header komt eraan, Hytech replica met 2,5" collector ook.

Mugen replica is idd leuk ding, maar die hangt te laag voor mij hihi
Niks replica ik wil alleen the real deal

incl Mugen middenpijp

Hytech is ook spul
pi_57010148
Je gaat er altijd vanuit dat mensen replica's hebben xD

Hytech header is wel een replica die ik neem.. presteerd nagenoeg even goed als een echte en kost slechts 1/5 deel van de prijs hehe.
  woensdag 27 februari 2008 @ 18:28:11 #280
207238 ropin
Honda civic coupe 94
pi_57015871
he raulbouli ik zat op internet te zoeke naar een honda civic en toen kwam ik uit bij jouw.
via google.

en zag je reactie staan fout uit gebouwd ?

mag ik vragen waar het op slaat.
die jongen of dame's zijn bezich aan hun auto ooit gehoort van auto inprogres ?
laat iemand in ze waarde. ik rij ook met een witte achter bumper boeie !
dan laat je zien dat je bezich bent met je auto.

elk mens in de tuning's wereldtje respecteert ander mans werk.
en jij staat iets af te krake ?

zal je makelijk zeggen jij praat of je honda alles is ?
je wagen stelt geen kut voor en is oer lelijk.

een vti zo jo. pffff.
elke knakker doet dat met een 15 hondert.
lullig he dat je niet met dat motortje van ze plek af komt.

koop het snelste type van het model dan kom je op een vtec uit.
als je daar nou is mee bezich houd.

en je is minder bezich houd met ander mans auto af te krake dan zal je zien krijg je ook iets meer dank.

vti rot op man.
echt wil echt bewijze dat je geen kut voor stelt.
wil echt een keer sporte met je.

zal je even korte info geven over mijn honda.

zo als hij was.
standaart
esi2 16 vtec

nu
body kit bijna compleet.
verlaagt tot 3 cm boven de grond air rithe
andere velgen.

en je het even iets makelijker te maken me eerste verandering was na een half jaar pas !
een vti turbo. wildere nokke.
vtec controller.
ander spruit stuk noem het maar op.

340 pk hol leder!

zie je mijn andere auto's belachelijk make ?
nee ja jouw nu !

omdat een ander miss iets minder geld kan uit geven en iets slimmer is dan jouw met je lekkere carbonne shit.
carbon moet je in kleur spuite dan weegt je auto een stuk minder.
en ziet het er te minste egaal uit.

ga nu maar is na denken over wat jij fout uit bouwe noemt.
be proud te ride honda only dont mess with 1 when you cant beat it.

er is er altijd wel 1 sneller mooier en beter als jouw.
en je bewijs staat nu hier op het forum !
als je denkt snel te zijn er is er altijd 1 sneller !
pi_57016486
'Gefrustreerde dislectische sjonnie met witte achterbumper'-alert!!!
pi_57016785
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:28 schreef ropin het volgende:
he raulbouli ik zat op internet te zoeke naar een honda civic en toen kwam ik uit bij jouw.
via google.

een vti zo jo. pffff.

en je is minder bezich houd met ander mans auto af te krake dan zal je zien krijg je ook iets meer dank.

vti rot op man.

zo als hij was.
standaart
esi2 16 vtec

nu
body kit bijna compleet.
andere velgen.

en je het even iets makelijker te maken me eerste verandering was na een half jaar pas !
vtec controller.

340 pk hol leder!

nee ja jouw nu !

omdat een ander miss iets minder geld kan uit geven en iets slimmer is dan jouw met je lekkere carbonne shit.

Stereotype civic rijder meldt zich even
  woensdag 27 februari 2008 @ 19:11:09 #283
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_57016903
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 19:06 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Stereotype civic rijder meldt zich even
Dat 'nederlands'
Signature.
pi_57018687
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 19:11 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Dat 'nederlands'
Dat is al een te groot woord voor dat taalgebruik
pi_57020519
quote:

vtec controller.

340 pk hol leder!
pics/dyno or it didn't happen
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  woensdag 27 februari 2008 @ 21:36:01 #286
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_57020557
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 20:23 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Dat is al een te groot woord voor dat taalgebruik
Kan je hier spreken van taal dan?
Signature.
  woensdag 27 februari 2008 @ 23:07:38 #287
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_57022994
quote:
[knip] lulverhaal [/knip]

Pauper... met je groep 3 nederlands.
En dan die tupperware bak met je 340 Mickey Mouse PK's
pi_57023075
quote:
*verhaal*
Welke auto had ik afgekraakt dan ? Een mening geven is iets anders als iemands werk niet respecteren of afkraken...

Verder boeit het mij geen ene fuck wat voor een auto je rijd... er zijn miljoenen auto's die sneller zijn als mijn auto en mooier... I don't give a shit, zolang ik er maar tevreden mee ben en niet iemand anders. En blijkbaar vindt jij dus elke auto mooi, want uit "respect" voor een ander moet je maar zeggen dat je zijn/haar auto mooi vind..ook al kots je ervan..

Hmm en als ik de rest van je verhaal bekijk..dan weet ik iig dat jij geen zak weet van performance, maar daar ga ik verder niet op in...

En op de rest van je verhaal ga ik al helemaal niet in.....
  woensdag 27 februari 2008 @ 23:12:04 #289
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_57023116
Gouden tip van ropin:
quote:
Zal dat ook werken op een MR2?
pi_57023138
ik ben even me traantjes wegpinken...

Edit:

Het ergste is nog... hij heeft zich speciaal aangemeld voor deze reactie..

Laatste bezoek: 4 uur, 46 minuten geleden.
Aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
pi_57023624
Ropin,

je liegt...

Dit is jou civic..

http://www.stageonetuning.nl/forum/index.php?s=031a79993e63d9d8d4efa154242bac24&showtopic=38&pid=1690&st=120&#entry1690

Ik zie geen turbo ?

alleen wat tupperware...Nu kan ik weer rustig slapen, want ik weet dat je niet sneller bent dan ik
pi_57023762
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:12 schreef raulbouli het volgende:
ik ben even me traantjes wegpinken...

Edit:

Het ergste is nog... hij heeft zich speciaal aangemeld voor deze reactie..

Laatste bezoek: 4 uur, 46 minuten geleden.
Aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
Staat in het begin ook hea

+ het feit dat deze knaap op air rithe rijd
+ een witte achterbumper zegt al wat over hem
+ dat je 340+ PK's wilt laten opoefenen op de voorwiellen gaat ook niet echt frisjes..
+ dat hij niet weet dat Hoe de fokkers hier reageren, dat hij een levensverhaal vertelt...
+
Quote van Tjabbo:
pi_57023846
Ghehehe zie mijn bovenstaande post, dat is zijn auto.
pi_57024863
quote:
via google.

een vti zo jo. pffff.

vti rot op man.

zo als hij was.
standaart
esi2 16 vtec

nu
body kit bijna compleet.
andere velgen.

vtec controller.

340 pk hol leder!

nee ja jouw nu !

*Proest*
Waarom wordt het altijd weer zo makkelijk gemaakt.
pi_57024996
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:30 schreef raulbouli het volgende:
Ropin,

je liegt...

Dit is jou civic..

http://www.stageonetuning.nl/forum/index.php?s=031a79993e63d9d8d4efa154242bac24&showtopic=38&pid=1690&st=120&#entry1690

Ik zie geen turbo ?

alleen wat tupperware...Nu kan ik weer rustig slapen, want ik weet dat je niet sneller bent dan ik
Kom op... Ben je niet jaloers op die mooie motorkap?
pi_57025283
Nee maar wel jaloers op zijn 340 praatpk's !!!
pi_57025317
dubbel
  donderdag 28 februari 2008 @ 00:47:20 #298
157922 fathank
pi_57025580
quote:
via google.

een vti zo jo. pffff.

vti rot op man.

zo als hij was.
standaart
esi2 16 vtec

nu
body kit bijna compleet.
andere velgen.

vtec controller.

340 pk hol leder!

nee ja jouw nu !

pi_57026885
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 00:33 schreef raulbouli het volgende:
Nee maar wel jaloers op zijn 340 praatpk's !!!
Over een tijdje komen de stickers en heeft hij er wel 400!
pi_57027641
fathank, je bent nog wel meer woorden vergeten

@tevebe: nos stickers ? die geven 50 pk extra !!! hol leder !!
pi_57027682
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 08:26 schreef raulbouli het volgende:
fathank, je bent nog wel meer woorden vergeten

@tevebe: nos stickers ? die geven 50 pk extra !!! hol leder !!
Hol leder Hoe krijg je het verzonnen. Hij heeft een mooi stukje geschreven. Ik heb moeten lachen.
Is je auto op het jappen festival te bewonderen? Zullen ook wel veel praatpeekaa's daar staan. Heb er al zin in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')