Ja maar dat wordt dat weer als zonde gezien....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar carbon kan toch best geverfd worden...
Hij is al geverfd...met een harslaag en blanke lakquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar carbon kan toch best geverfd worden...
Ja dat maakt veel uit. Alle beetjes helpen. Een benzine is niet echt 1KG per literquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:33 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ja maar dat wordt dat weer als zonde gezien....
Maar het kan aan mij liggen maar maakt die 20 kilo nu echt zoveel uit in het dagelijks leven? Verlies je er veel wedstrijdjes door als je het niet hebt? 20 liter benzine weegt namelijk ook ongeveer 20 kilo, dan kun je zeker ook beter met een kwart volle tank gaan rijden, scheelt ook gewicht. Of zonder achterbank.
Ik snap best dat gewichtsbesparing in de racerij voordeel oplevert, maar in het dagelijks verkeer....
Maar goed, ieder zijn voorkeuren natuurlijk!
Ja en ?quote:Op maandag 7 januari 2008 19:43 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Mijn subframe is aangepast, vti swaybar, vti fuseelichamen, Integra Type R remklauwen (houden normaal 185pk) 282mm schijven (zitten ook op de integra), achter remmerij aangepast naar schijven om het remmen beter te doseren, VTI hoofdremcilinder, Swaybar achter, en last but not least Fatsoenlijke schroefset.
Idd, al heb je een remparachute. Het gaat om de typegoedkeuring en daar voldoet hij simpelweg niet aan. Punt uit.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:08 schreef PNG het volgende:
[..]
Ja en ?
Wat staat er op je kentekenpapieren ?
Rechtbank maakt het echt geen fluit uit hoe goed jij wel niet denkt dat je het hebt gedaan.
kGeef alleen maar het risico aan, dat je dat neemt, prima.
De dichtheid van benzine is 0,72 10^3/m^3. oftewel 0,72 kilo per liter. En als je het allemaal echt zo goed wist had je zelf ook al het goede antwoord kunnen geven. Ik zie je maandag dus bij natuurkunde lesquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:42 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ja dat maakt veel uit. Alle beetjes helpen. Een benzine is niet echt 1KG per literVolgens mij moet je terug naar school voor een paar lessen natuurkunde ofzo
En ja alles bij elkaar helpt het veel om gewicht te besparen! Op een auto van 1000KG is 100KG totaal al 10%.
Dus als je baas je ipv 2000 euro 1440 euro aan loon betaald dan vind je het ook goedquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:49 schreef retuow82 het volgende:
[..]
De dichtheid van benzine is 0,72 10^3/m^3. oftewel 0,72 kilo per liter. En als je het allemaal echt zo goed wist had je zelf ook al het goede antwoord kunnen geven. Ik zie je maandag dus bij natuurkunde les![]()
Oke dan geen hele kilo maar wel 3/4 deel ervan, nog steeds een aardig gewicht waar je dus op kunt besparen.
En dat 100 kilo 10% van 1000 is kan ik ook nog wel berekenen, maar je gaat mij niet vertellen dat dit nu zo extreem merkbaar is. Maar oke, zoals TS al zegt function over fashion, bij mij is het toch wel gelijk aan elkaar en kies ik voor de middenweg.
Ach... tegenwoordig mag niks meer. Ik maak mijn eigen regels. En als ik een keer de wet tegenkom dan is het me eigen schuld.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:22 schreef 1299 het volgende:
[..]
Idd, al heb je een remparachute. Het gaat om de typegoedkeuring en daar voldoet hij simpelweg niet aan. Punt uit.
En bedankt voor de vergelijking die nergens over gaat en de verkapte kijk-mij-met-mijn-snelle-auto opmerking. Al zou ik met je meerijden merk ik niets van de gewichtsbesparing in de Civic van de TS of wel?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:13 schreef 1299 het volgende:
[..]
Dus als je baas je ipv 2000 euro 1440 euro aan loon betaald dan vind je het ook goed
En ja het is merkbaar. Anders mag je een keertje in mijn auto meerijden. 'Slechts' 205PK maar wel op 1000KG, dan wil het best vooruit.
Jij zegt 3/4 niks voorsteldquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:31 schreef retuow82 het volgende:
[..]
En bedankt voor de vergelijking die nergens over gaat en de verkapte kijk-mij-met-mijn-snelle-auto opmerking. Al zou ik met je meerijden merk ik niets van de gewichtsbesparing in de Civic van de TS of wel?
En ik heb zelf een 102 pk - 200 KG verhouding in de schuur staan als hobby dus ik weet wel wat vooruit wil hoor.
quote:En bedankt voor de vergelijking die nergens over gaat en de verkapte kijk-mij-met-mijn-snelle-auto opmerking
Iets met potjes en keteltjesquote:En ik heb zelf een 102 pk - 200 KG verhouding in de schuur staan als hobby dus ik weet wel wat vooruit wil hoor.
Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:31 schreef retuow82 het volgende:
[..]
En bedankt voor de vergelijking die nergens over gaat en de verkapte kijk-mij-met-mijn-snelle-auto opmerking. Al zou ik met je meerijden merk ik niets van de gewichtsbesparing in de Civic van de TS of wel?
En ik heb zelf een 102 pk - 200 KG verhouding in de schuur staan als hobby dus ik weet wel wat vooruit wil hoor.
Met die dikke trol hebben we het ook niet meer over 10% gewichtstoename maar over heul veul meerquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:33 schreef 1299 het volgende:
[..]
Jij zegt 3/4 niks voorsteld.. als je een dikke trol op je motor meeneemt snap je zelf ook wel hoeveel invloed gewicht heeft.
[..]
[..]
Iets met potjes en keteltjes![]()
haha ja daar heb je gelijk in. Maarja je merkt het daadwerkelijk. Toen mijn auto nog standaard was (ga ik weer patsen hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:39 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Met die dikke trol hebben we het ook niet meer over 10% gewichtstoename maar over heul veul meerEn dat doe ik overigens mijn motor niet aan...
En niks niet potjes met keteltjes, die ging over gewicht pk verhouding
hehehe, ik heb kuipstoelen in mijn auto gezet waar ook geen dokke trollen meer inpassenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:45 schreef retuow82 het volgende:
En als er een trol achterop wil zeg ik altijd dat het niet kan door de seatcover en dat ik geen passagiers zitje heb![]()
Dat ze maar op een tourbike achterop klimt!
Mijn vennoot heeft er ook eentje. Een benzine met 140PK. Mooie wagen hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:49 schreef retuow82 het volgende:
Ik laat in mijn huidige wagen alles voor wat het is (nieuw model civic).
Moet ook wel, is een leasebak(ja nu kan ik ook een keer patsen!)
Dat vind ik nu ookquote:Op maandag 7 januari 2008 23:03 schreef tevebe het volgende:
Jammer van de achterkant. Voor de rest mooie wagen.
Gast..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:13 schreef 1299 het volgende:
[..]
Dus als je baas je ipv 2000 euro 1440 euro aan loon betaald dan vind je het ook goed
En ja het is merkbaar. Anders mag je een keertje in mijn auto meerijden. 'Slechts' 205PK maar wel op 1000KG, dan wil het best vooruit.
Idd.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:42 schreef 1299 het volgende:
Toen mijn auto nog standaard was scheelde het met een bijrijder van 70kg al snel een halve seconde naar de 100
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |