Ik ken een tuner in engeland die heeft 565 BHP gehaald met een evo op 2.5"quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:48 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Minimaal 3" is een MUST bij 400pk ++
Het beste is in principe om een zo groot mogelijke uitlaat te monteren bij een geblazen motor, want je wil namelijk dat de turbo een zo minimaal mogelijke weerstand ondervindt van de uitlaat.
waar is zo'n enorm eindstuk goed voor dan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:51 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
De diameter van het eindstuk zegt niets over de diameter van de uitlaatpijp zelf
Onder m'n Supra zit een 3" uitlaat (turbo-back) met een 115mm eindstuk (dacht ik).
Blitz Nur Spec R uitlaat btw.
Moeilijk he begrijpend lezen, ik zei dat wanneer je een motor aan pakt(I/H/E) dat je dan een totaal ander geluid krijgt dan wanneer je alleen een simpel dempertje vervangt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:24 schreef PNG het volgende:
Wat een gelul man. Geluid, who gives a fuck.
'dan krijg je een totaal ander geluid dan wanneer je ff simpel een andere demper op een honda/peug/opel/etc zet.'
WHAHAHA. Of je een bepaalde 16V snerp kan vergelijken met hoe een 205 klinkt. Wat een gezwets.
Je lult zelf uit je nek man, die dingen heb ik niet op gezocht op googlequote:En nu ? Heb je 151 Nm ? tZal mijn hobby niet zijn iig. Die dingen heb je opgezocht op Google maar je kon ze niet vertalen naar het nederlands.
Geluid is sowieso onzin, en 99% dat blert komt niet eens vooruit. Ook daardoor trouwens.
Het geluid van ITB'squote:Op donderdag 10 januari 2008 16:02 schreef Supra_Turbo het volgende:
De uitlaat onder de MR2 hoor je niet eens boven het roaren van de ITB's uit.
Vooral het geluid wat m'n motortje produceert @ 7000rpm (dan gaat de VVT eraf)... geweldig!
Een VTEC motor klink (vooral met wat mods) erg mooi/racey, alleen zo'n japstyle kreng hoort er niet onder vind ik.
Een hoop gebrom van onder/middenuit terwijl er geen ruk gebeurt.
Maar goed, ieder voor zich, alleen ik zou er iets subtielers onder leggen.
Ze zijn ook allemaal het zelfde van binnen hequote:Op woensdag 9 januari 2008 16:31 schreef raulbouli het volgende:
Hehe me binnenspiegel idd. Daar heb ik nog wel een crappy pic van:
Broadway mirror:
[ afbeelding ]
Ik heb het over de diameter van de gehele uitlaatquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat vind ik nog te overzien.
Die enorme pijpen die je vaak onder de welbekende sjonniebakken ziet, wat is dat, 4 of 5 inch ofzo?
None takenquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waar is zo'n enorm eindstuk goed voor dan?
subtiel is het niet, en mijn smaak is het ook niet...
no offence
Dat valt me inderdaad niet tegen...quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:16 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
None taken
Het ziet er best goed uit, als zeg ik het zelf.
Past best goed bij de auto vind ik.
Man! wat klinkt dat heerlijk zeg!quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:20 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Sorry raulbouli, maar ik wil ff patsen met wat filmpjes van m'n MR2'tje
Klik
Dat ben ik met je eens, dat ziet er ook niet uit...quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je hebt ook nog een maatje groter volgens mij, maar dat vind ik er echt niet uit zien vaak
Vooral niet als er dan 2 onder zitten die ook nog schuin staan enzo
Bouw jaar 92/93?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:22 schreef endr0me het volgende:
Exact hetzelfde van binnen als de mijne ja, alleen heb ik grijs ipv zwart
is dat nou een trueno? Of zeg ik wat geks?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:16 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
None taken
Het ziet er best goed uit, als zeg ik het zelf.
Past best goed bij de auto vind ik.
whehe, lijkt er wel wat op, maar 't is een supra mk3quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
is dat nou een trueno? Of zeg ik wat geks?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
is dat nou een trueno? Of zeg ik wat geks?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, lijkt er wel wat op, maar 't is een supra mk3
Wat is het nou?quote:
Klinkt goed iddquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:20 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Sorry raulbouli, maar ik wil ff patsen met wat filmpjes van m'n MR2'tje
Klik
Ah dxi is idd ook grijsquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:38 schreef raulbouli het volgende:
GAGAgagagAgaaGaGAhaGhAGa
Zat stukje opgedroogd zaad in me keelquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:31 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Zat stukje opgedroogd zaad in me keel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |