abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55898990
Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar het interieur van je auto
pi_55899112
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:14 schreef 1299 het volgende:

[..]

Er is niks pasklaar voor mijn type auto wat dat soort spul betreft
Alles is pasklaar te maken
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_55899423
Door een turk met een hamer zeker?
pi_55899715
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 14:39 schreef Supra_Turbo het volgende:
Ik wil bij de MR2 alle ramen vervangen voor lexan exemplaren, alleen ik weet niet hoe het met de voorruit zit m.b.t. de APK-regelgeving.
Niet dat ze 'm dalijk af gaan keuren ofzo...
Lieve schat, zonder rolkooi is dat levensgevaarlijk. Zeker als je de voorruit meeneemt.
Dan bij een rol zit meteen je dak onder je hoofdsteun.
En een rolkooi is weer levensgevaarlijk zonder helm.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:51:46 #105
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55899827
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:47 schreef PNG het volgende:

[..]

Lieve schat, zonder rolkooi is dat levensgevaarlijk. Zeker als je de voorruit meeneemt.
Dan bij een rol zit meteen je dak onder je hoofdsteun.
En een rolkooi is weer levensgevaarlijk zonder helm.
-> iedere auto voorzien van rolkooi + alle bestuurders van helm
Signature.
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:54:15 #106
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55899872
I know, maar de lexan ramen komen er ook pas in als ik er een kooi in heb.
Ik wil de auto wel van en naar het circuit kunnen rijden, dus het moet wel apk-goedgekeurd blijven.

Ik ben atm aan het rondkijken naar een mooi setje Bride stoelen.
In het rood of zwart... het heeft beide wel iets.
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:54:57 #107
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55899887
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:51 schreef eer-ik het volgende:

[..]

-> iedere auto voorzien van rolkooi + alle bestuurders van helm
Zie je het al voor je
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:59:50 #108
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_55900002
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:23 schreef raulbouli het volgende:
Nah, Carbon is geil dus dat spuit ik niet over.


Tevens weer wat goodies geimporteerd uit Japan (foto's zijn voorbeeld fotootjes)

JDM EG6 Gauge cluster...
[ afbeelding ]


JDM EG6 Climate Control...(kachelpaneel)
[ afbeelding ]
Dat is niet handig, je snelheidsmeter in mijlen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:08:23 #109
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55900211
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:54 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]

Zie je het al voor je
Nee
Lijkt me verschrikkelijk
Signature.
pi_55900341
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:59 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat is niet handig, je snelheidsmeter in mijlen
Zeker weer banaan in je ogen poepie In Japan gebruiken ze gewoon KM/H echter is de snelheid daar bij alle auto's begrensd tot 180KM/H vandaar dat de teller niet verder gaat
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:17 schreef 1299 het volgende:
Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar het interieur van je auto
Die komen der nog wel, zal kijken of ik der zondag wat kan maken.
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:27:36 #111
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_55900601
Nou, bananen in mn ogen niet, maar als ik zie dat zo'n ding niet verder loopt dan 180 moet ik of aan een Suzuki Alto denken, of aan mp/h . En owja, maak ff een close-up van je binnenspiegel wil je..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_55900679
Hehe me binnenspiegel idd. Daar heb ik nog wel een crappy pic van:

Broadway mirror:
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_55900795
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:14 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Zeker weer banaan in je ogen poepie In Japan gebruiken ze gewoon KM/H echter is de snelheid daar bij alle auto's begrensd tot 180KM/H vandaar dat de teller niet verder gaat
[..]

Die komen der nog wel, zal kijken of ik der zondag wat kan maken.
GA JIJ NU OOK JOUWN AUTO BEGRENZEN OP 180KM/H??


ff serieus, waarom kies je in hemelsnaam zo'n tellert? Wats verschil tussen deze en Europese tellers? op de telling na
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_55900861
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:36 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

GA JIJ NU OOK JOUWN AUTO BEGRENZEN OP 180KM/H??


ff serieus, waarom kies je in hemelsnaam zo'n tellert? Wats verschil tussen deze en Europese tellers? op de telling na
Lol.

Nou de reden. Ze zijn wit, hebben oranje naalden, Amber verlichting, tis import, niet in europa en/of america geleverd etc etc
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_55901038
Bij mijn half-cut zat ook een teller die maar tot 180 ging Is zo bij alle japanse auto's zo'n beetje in japan zelf that is. Maar ik heb gewoon mijn oude tellerunit gehouden. Die gaat tot 240km/h. Zou nog wel iets meer mogen zijn want daar ga ik over een tijdje denk ik overheen
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:12:05 #116
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55901591
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:38 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Lol.

Nou de reden. Ze zijn wit, hebben oranje naalden, Amber verlichting, tis import, niet in europa en/of america geleverd etc etc
Je kunt toch ook gewoon andere plaat erachter doen...
Signature.
pi_55901626
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:12 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Je kunt toch ook gewoon andere plaat erachter doen...
Alles kan, koffiekan, theekan, tarkan.

Maar das niet echt. Ik heb gewoon oog voor details en hou niet van neppe dingen.
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:19:27 #118
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55901723
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:14 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Alles kan, koffiekan, theekan, tarkan.

Maar das niet echt. Ik heb gewoon oog voor details en hou niet van neppe dingen.
Matig excuus
Ik vind het gewoon geldverspilling om er een compleet nieuwe unit in te zetten terwijl je ook gewoon je naald (wat voor kleur heeft die origineel eigenlijk?) kan vervangen en er een witte wijzerplaat in kunt rammen.
Verschil zie je toch niet, nu zit je met een snelheidsmeter opgescheept die je overschrijdt als je harder dan 180 gaat.
Signature.
pi_55901785
Trouwens de tellerplaten zijn duurder als de unit zelf.

De unit zelf is met een paar minuten in te bouwen... de platen vervangen inc de naalden + lichten duurt ongeveer een uur met het risico dat de naald en de schaalverdeling niet meer klopt.

Dus ik kies eieren voor me geld
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_55904685
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:54 schreef Supra_Turbo het volgende:
I know, maar de lexan ramen komen er ook pas in als ik er een kooi in heb.
Ik wil de auto wel van en naar het circuit kunnen rijden, dus het moet wel apk-goedgekeurd blijven.

Ik ben atm aan het rondkijken naar een mooi setje Bride stoelen.
In het rood of zwart... het heeft beide wel iets.
Staat een setje te koop op het cch forum. 1750 voor de 2.
pi_55906097
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:20 schreef tevebe het volgende:

[..]

Staat een setje te koop op het cch forum. 1750 voor de 2.
1600 euro en als je goed zoekt nog goedkoper...

http://www.civicclubholland.nl/forum/viewtopic.php?f=13&t=15188
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_55906406
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:12 schreef raulbouli het volgende:

[..]

1600 euro en als je goed zoekt nog goedkoper...

http://www.civicclubholland.nl/forum/viewtopic.php?f=13&t=15188
Ah een prijsverlaging. Wel mooie stoeltjes..
pi_55907958
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:22 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ah een prijsverlaging. Wel mooie stoeltjes..
Idd mooie stoeltjes. Zo sterk als ik weet niet wat en zo licht als een veertje. En fia keuring-waardige stoelen zijn het ook.
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_55908892
quote:
http://img.photobucket.com/albums/v130/Bouli/SP_A0180.jpg
He das bij Mark voor de deur !
pi_55911845
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 11:07 schreef _Drake_ het volgende:

[..]

heb je wel eens een v8 gehoord? of in een v8 gereden? nee want dan zou je weten dat het stomme gebrom van zo'n kachelpot niet eens in de buurt komt van een laagtoerige v8, niet dat ik wat heb tegen toerenmakende 4 cylinder integendeel maar aub zet er een normale uitlaat onder ala magnexx iets wat subtiel is.
Alsof ik niet weet hoe een V8 klinkt

Mijn auto klinkt totaal niet als een kachelpot, Met de nodige I/H/E aanpassingen klinkt iedere motor anders...vooral met een scherpere nokkenas, dan krijg je een totaal ander geluid.

Niet te snel oordelen als je niet alle feiten weet
pi_55913535
de feiten zijn simpel dat een v8 compleet anders klinkt zelfs een v6 klinkt anders en die komt dan nog eerder in de buurt. Denk niet dat ik zelf niet met honda werk, een goede vriend van mij heeft een del sol met b16a2. Wij hebben ondertussen hier al een stuk of 4 crx'n gehad om maar een voorbeeld te geven.

En alsnog een japstyle demper bromd en maakt veel herrie, terwijl het niet nodig is.
pi_55913859
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:23 schreef _Drake_ het volgende:
de feiten zijn simpel dat een v8 compleet anders klinkt zelfs een v6 klinkt anders en die komt dan nog eerder in de buurt. Denk niet dat ik zelf niet met honda werk, een goede vriend van mij heeft een del sol met b16a2. Wij hebben ondertussen hier al een stuk of 4 crx'n gehad om maar een voorbeeld te geven.

En alsnog een japstyle demper bromd en maakt veel herrie, terwijl het niet nodig is.
Uiteraard is het geen echte V8, ik gebruikte het als voorbeeld om een indruk te geven van hoe het klinkt.
Als je een blokje aan pakt(I/H/E) dan krijg je een totaal ander geluid dan wanneer je ff simpel een andere demper op een honda/peug/opel/etc zet.
In mijn geval heeft de uitlaat ook nog nut.

Ik zelf heb bij lage toeren uitlaat geluid en wanneer ik gas geef dan heb ik alleen nog maar motor geluid.
Heb dan ook bijna alles aangepakt:

CAÎ
60mm TB
Edelbrock IM
Skunk2 cam
option/Invida uitlaat lijn
pi_55914808
Plug moet lieV doen
Plug moet lieV doen
Plug moet lieV doen
Plug moet lieV doen

[ Bericht 44% gewijzigd door PNG op 10-01-2008 18:27:49 ]
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
  donderdag 10 januari 2008 @ 08:44:36 #129
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_55915972
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 02:24 schreef PNG het volgende:
Wat een gelul man. Geluid, who gives a fuck.

'dan krijg je een totaal ander geluid dan wanneer je ff simpel een andere demper op een honda/peug/opel/etc zet.'

WHAHAHA. Of je een bepaalde 16V snerp kan vergelijken met hoe een 205 klinkt. Wat een gezwets.

En nu ? Heb je 151 Nm ? tZal mijn hobby niet zijn iig. Die dingen heb je opgezocht op Google maar je kon ze niet vertalen naar het nederlands.

Geluid is sowieso onzin, en 99% dat blert komt niet eens vooruit. Ook daardoor trouwens.
Jij hebt patent op de waarheid
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_55916004
Ho es, wist niet dat je een topic hier had joh...
  donderdag 10 januari 2008 @ 08:52:40 #131
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_55916047
Hij is pas een paar dagen lid

en dat is mijn schuld
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_55916114
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 08:47 schreef t0n het volgende:
Ho es, wist niet dat je een topic hier had joh...
Hehehe
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:46 schreef Wimo. het volgende:

[..]

He das bij Mark voor de deur !
Dat klopt
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:02:49 #133
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55926040
De uitlaat onder de MR2 hoor je niet eens boven het roaren van de ITB's uit.
Vooral het geluid wat m'n motortje produceert @ 7000rpm (dan gaat de VVT eraf)... geweldig!

Een VTEC motor klink (vooral met wat mods) erg mooi/racey, alleen zo'n japstyle kreng hoort er niet onder vind ik.
Een hoop gebrom van onder/middenuit terwijl er geen ruk gebeurt.
Maar goed, ieder voor zich, alleen ik zou er iets subtielers onder leggen.

Een (duur) goed ontworpen uitlaat levert (meer) prestatie winst op tov een open pijp met een open jap demper.
Het zit vooral tussen de oren; ik hoor meer dus ik ga harder
Veel mensen die denken dat een zo groot mogelijke uitlaatpijp en ze min mogelijk restricties (als in dempers en bochten etc) beter is voor de prestaties, wat dus absoluut niet het geval is!
pi_55926406
De japstyle die ik eronder heb komt niet van autostyle... en is een complete cat-back..dus vanaf de cat....

maar der komt een andere onder

Deze Apexi WS2 catback:

EDIT:


Kutkikkers ook

[ Bericht 15% gewijzigd door raulbouli op 10-01-2008 16:23:59 ]
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:19:36 #135
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55926515
kikker
Signature.
pi_55926550
Kikkers onder auto's.... hoe vaak moet het nog gezegd worden dat kikkers onder auto's niet werken?
pi_55926653
jah krijg ik een kikkergeluid en dan ben ik een sjonnie
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_55926749
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:02 schreef Supra_Turbo het volgende:
De uitlaat onder de MR2 hoor je niet eens boven het roaren van de ITB's uit.
Vooral het geluid wat m'n motortje produceert @ 7000rpm (dan gaat de VVT eraf)... geweldig!

Een VTEC motor klink (vooral met wat mods) erg mooi/racey, alleen zo'n japstyle kreng hoort er niet onder vind ik.
Een hoop gebrom van onder/middenuit terwijl er geen ruk gebeurt.
Maar goed, ieder voor zich, alleen ik zou er iets subtielers onder leggen.

Een (duur) goed ontworpen uitlaat levert (meer) prestatie winst op tov een open pijp met een open jap demper.
Het zit vooral tussen de oren; ik hoor meer dus ik ga harder
Veel mensen die denken dat een zo groot mogelijke uitlaatpijp en ze min mogelijk restricties (als in dempers en bochten etc) beter is voor de prestaties, wat dus absoluut niet het geval is!
Niet om het een of ander, maar een zo min mogelijk restrictieve uitlaat levert wel degelijk de beste prestaties. Het is geen 2takt dat je tegendruk nodig hebt
pi_55927058
tvp
pi_55927208
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:27 schreef 1299 het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, maar een zo min mogelijk restrictieve uitlaat levert wel degelijk de beste prestaties. Het is geen 2takt dat je tegendruk nodig hebt
Klopt. en vooral bij N/A getunede motors. Bij turbo is het een ander verhaal, daar wil je juist zo min mogelijk tegendruk
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:48:55 #141
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55927351
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:27 schreef 1299 het volgende:
Niet om het een of ander, maar een zo min mogelijk restrictieve uitlaat levert wel degelijk de beste prestaties. Het is geen 2takt dat je tegendruk nodig hebt
True, mijn fout.
Was idd in de war met 2-takt.

Diameter van de uitlaatpijp is wel weg belangrijk!
Groter is niet altijd beter op een atmosferische motor.
De uitlaatgas snelheid word veel te laag bij een 3" uitlaat op een 1.6
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:50:51 #142
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55927401
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:48 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]

True, mijn fout.
Was idd in de war met 2-takt.

Diameter van de uitlaatpijp is wel weg belangrijk!
Groter is niet altijd beter op een atmosferische motor.
De uitlaatgas snelheid word veel te laag bij een 3" uitlaat op een 1.6
Heeft een M5 daarom 4 pijpen ipv 1 knetterdikke ofzo?
*leek is
Signature.
pi_55927438
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:48 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]

True, mijn fout.
Was idd in de war met 2-takt.

Diameter van de uitlaatpijp is wel weg belangrijk!
Groter is niet altijd beter op een atmosferische motor.
De uitlaatgas snelheid word veel te laag bij een 3" uitlaat op een 1.6
Jup, voor mijn blok is alles van 2,25 - 2,5 inch het beste. kleiner niet en groter ook niet.
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:54:00 #144
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55927486
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:52 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Jup, voor mijn blok is alles van 2,25 - 2,5 inch het beste. kleiner niet en groter ook niet.
dat vind ik nog te overzien.
Die enorme pijpen die je vaak onder de welbekende sjonniebakken ziet, wat is dat, 4 of 5 inch ofzo?
Signature.
pi_55927531
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:48 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]

True, mijn fout.
Was idd in de war met 2-takt.

Diameter van de uitlaatpijp is wel weg belangrijk!
Groter is niet altijd beter op een atmosferische motor.
De uitlaatgas snelheid word veel te laag bij een 3" uitlaat op een 1.6
Daar heb je wel gelijk in 3" is pas effectief bij 400pk+ ofzo. Ik ga binnenkort dan ook voor een 2.5" uitlaattraject voor mijn 1.8 turbo
pi_55927584
Nice car!
Daar kan BB nog wat van leren
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 10:34 schreef retuow82 het volgende:

[..]

Het zal best cheap zijn ten opzichte van je uitlaat maar ik vind het geluid voller en daarom ook mooier. Dat krijsen is wel leuk waarover gesproken wordt maar daar heb ik een motor voor, die dingen horen te janken
Ben jij wel wijs?
"2 big jugs are better than 4 small ones"



TL1000R
TL1000R
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gejank van de civic vind ik wel wat hebben, met een rauwe snerp.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
  donderdag 10 januari 2008 @ 17:01:26 #147
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55927664
zeg...
't is geen chopper
Signature.
  donderdag 10 januari 2008 @ 17:46:29 #148
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55928794
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:50 schreef eer-ik het volgende:
Heeft een M5 daarom 4 pijpen ipv 1 knetterdikke ofzo?
*leek is
Dat zijn eindstukjes.
Als je onder de auto kijkt heeft de M5 gewoon 2 uitlaatpijpen die al behoorlijk goed ontworpen zijn.
Het kan altijd beter natuurlijk, maar BMW heeft natuurlijk rekening moeten houden met de emissie eisen.
  donderdag 10 januari 2008 @ 17:48:34 #149
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55928854
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:56 schreef 1299 het volgende:
Daar heb je wel gelijk in 3" is pas effectief bij 400pk+ ofzo. Ik ga binnenkort dan ook voor een 2.5" uitlaattraject voor mijn 1.8 turbo
Minimaal 3" is een MUST bij 400pk ++
Het beste is in principe om een zo groot mogelijke uitlaat te monteren bij een geblazen motor, want je wil namelijk dat de turbo een zo minimaal mogelijke weerstand ondervindt van de uitlaat.
  donderdag 10 januari 2008 @ 17:51:26 #150
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_55928912
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:54 schreef eer-ik het volgende:
dat vind ik nog te overzien.
Die enorme pijpen die je vaak onder de welbekende sjonniebakken ziet, wat is dat, 4 of 5 inch ofzo?
De diameter van het eindstuk zegt niets over de diameter van de uitlaatpijp zelf

Onder m'n Supra zit een 3" uitlaat (turbo-back) met een 115mm eindstuk (dacht ik).
Blitz Nur Spec R uitlaat btw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')