Alles is pasklaar te makenquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:14 schreef 1299 het volgende:
[..]
Er is niks pasklaar voor mijn type auto wat dat soort spul betreft
Lieve schat, zonder rolkooi is dat levensgevaarlijk. Zeker als je de voorruit meeneemt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:39 schreef Supra_Turbo het volgende:
Ik wil bij de MR2 alle ramen vervangen voor lexan exemplaren, alleen ik weet niet hoe het met de voorruit zit m.b.t. de APK-regelgeving.
Niet dat ze 'm dalijk af gaan keuren ofzo...
-> iedere auto voorzien van rolkooi + alle bestuurders van helmquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:47 schreef PNG het volgende:
[..]
Lieve schat, zonder rolkooi is dat levensgevaarlijk. Zeker als je de voorruit meeneemt.
Dan bij een rol zit meteen je dak onder je hoofdsteun.
En een rolkooi is weer levensgevaarlijk zonder helm.
Zie je het al voor jequote:Op woensdag 9 januari 2008 15:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
-> iedere auto voorzien van rolkooi + alle bestuurders van helm
Dat is niet handig, je snelheidsmeter in mijlenquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:23 schreef raulbouli het volgende:
Nah, Carbon is geil dus dat spuit ik niet over.
Tevens weer wat goodies geimporteerd uit Japan (foto's zijn voorbeeld fotootjes)
JDM EG6 Gauge cluster...
[ afbeelding ]
JDM EG6 Climate Control...(kachelpaneel)
[ afbeelding ]
Zeker weer banaan in je ogen poepiequote:Op woensdag 9 januari 2008 15:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is niet handig, je snelheidsmeter in mijlen
Die komen der nog wel, zal kijken of ik der zondag wat kan maken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:17 schreef 1299 het volgende:
Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar het interieur van je auto
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:14 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Zeker weer banaan in je ogen poepieIn Japan gebruiken ze gewoon KM/H echter is de snelheid daar bij alle auto's begrensd tot 180KM/H vandaar dat de teller niet verder gaat
![]()
[..]
Die komen der nog wel, zal kijken of ik der zondag wat kan maken.
Lol.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
GA JIJ NU OOK JOUWN AUTO BEGRENZEN OP 180KM/H??
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ff serieus, waarom kies je in hemelsnaam zo'n tellert? Wats verschil tussen deze en Europese tellers? op de telling na
Je kunt toch ook gewoon andere plaat erachter doen...quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:38 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Lol.
Nou de reden. Ze zijn wit, hebben oranje naalden, Amber verlichting, tis import, niet in europa en/of america geleverd etc etc
Alles kan, koffiekan, theekan, tarkan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon andere plaat erachter doen...
Matig excuusquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:14 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Alles kan, koffiekan, theekan, tarkan.
Maar das niet echt. Ik heb gewoon oog voor details en hou niet van neppe dingen.
Staat een setje te koop op het cch forum. 1750 voor de 2.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:54 schreef Supra_Turbo het volgende:
I know, maar de lexan ramen komen er ook pas in als ik er een kooi in heb.
Ik wil de auto wel van en naar het circuit kunnen rijden, dus het moet wel apk-goedgekeurd blijven.
Ik ben atm aan het rondkijken naar een mooi setje Bride stoelen.
In het rood of zwart... het heeft beide wel iets.
1600 euro en als je goed zoekt nog goedkoper...quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:20 schreef tevebe het volgende:
[..]
Staat een setje te koop op het cch forum. 1750 voor de 2.
Ah een prijsverlaging. Wel mooie stoeltjes..quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:12 schreef raulbouli het volgende:
[..]
1600 euro en als je goed zoekt nog goedkoper...
http://www.civicclubholland.nl/forum/viewtopic.php?f=13&t=15188
Idd mooie stoeltjes. Zo sterk als ik weet niet wat en zo licht als een veertje. En fia keuring-waardige stoelen zijn het ook.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:22 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ah een prijsverlaging. Wel mooie stoeltjes..
Alsof ik niet weet hoe een V8 klinktquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:07 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
heb je wel eens een v8 gehoord? of in een v8 gereden? nee want dan zou je weten dat het stomme gebrom van zo'n kachelpot niet eens in de buurt komt van een laagtoerige v8, niet dat ik wat heb tegen toerenmakende 4 cylinder integendeel maar aub zet er een normale uitlaat onder ala magnexx iets wat subtiel is.
Uiteraard is het geen echte V8, ik gebruikte het als voorbeeld om een indruk te geven van hoe het klinkt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:23 schreef _Drake_ het volgende:
de feiten zijn simpel dat een v8 compleet anders klinkt zelfs een v6 klinkt anders en die komt dan nog eerder in de buurt. Denk niet dat ik zelf niet met honda werk, een goede vriend van mij heeft een del sol met b16a2. Wij hebben ondertussen hier al een stuk of 4 crx'n gehad om maar een voorbeeld te geven.
En alsnog een japstyle demper bromd en maakt veel herrie, terwijl het niet nodig is.
Jij hebt patent op de waarheidquote:Op donderdag 10 januari 2008 02:24 schreef PNG het volgende:
Wat een gelul man. Geluid, who gives a fuck.
'dan krijg je een totaal ander geluid dan wanneer je ff simpel een andere demper op een honda/peug/opel/etc zet.'
WHAHAHA. Of je een bepaalde 16V snerp kan vergelijken met hoe een 205 klinkt. Wat een gezwets.
En nu ? Heb je 151 Nm ? tZal mijn hobby niet zijn iig. Die dingen heb je opgezocht op Google maar je kon ze niet vertalen naar het nederlands.
Geluid is sowieso onzin, en 99% dat blert komt niet eens vooruit. Ook daardoor trouwens.
Hehehequote:Op donderdag 10 januari 2008 08:47 schreef t0n het volgende:
Ho es, wist niet dat je een topic hier had joh...
Dat kloptquote:
Niet om het een of ander, maar een zo min mogelijk restrictieve uitlaat levert wel degelijk de beste prestaties. Het is geen 2takt dat je tegendruk nodig hebtquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:02 schreef Supra_Turbo het volgende:
De uitlaat onder de MR2 hoor je niet eens boven het roaren van de ITB's uit.
Vooral het geluid wat m'n motortje produceert @ 7000rpm (dan gaat de VVT eraf)... geweldig!
Een VTEC motor klink (vooral met wat mods) erg mooi/racey, alleen zo'n japstyle kreng hoort er niet onder vind ik.
Een hoop gebrom van onder/middenuit terwijl er geen ruk gebeurt.
Maar goed, ieder voor zich, alleen ik zou er iets subtielers onder leggen.
Een (duur) goed ontworpen uitlaat levert (meer) prestatie winst op tov een open pijp met een open jap demper.
Het zit vooral tussen de oren; ik hoor meer dus ik ga harder
Veel mensen die denken dat een zo groot mogelijke uitlaatpijp en ze min mogelijk restricties (als in dempers en bochten etc) beter is voor de prestaties, wat dus absoluut niet het geval is!
Klopt. en vooral bij N/A getunede motors. Bij turbo is het een ander verhaal, daar wil je juist zo min mogelijk tegendrukquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:27 schreef 1299 het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar een zo min mogelijk restrictieve uitlaat levert wel degelijk de beste prestaties. Het is geen 2takt dat je tegendruk nodig hebt
True, mijn fout.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:27 schreef 1299 het volgende:
Niet om het een of ander, maar een zo min mogelijk restrictieve uitlaat levert wel degelijk de beste prestaties. Het is geen 2takt dat je tegendruk nodig hebt
Heeft een M5 daarom 4 pijpen ipv 1 knetterdikke ofzo?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:48 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
True, mijn fout.
Was idd in de war met 2-takt.
Diameter van de uitlaatpijp is wel weg belangrijk!
Groter is niet altijd beter op een atmosferische motor.
De uitlaatgas snelheid word veel te laag bij een 3" uitlaat op een 1.6
Jup, voor mijn blok is alles van 2,25 - 2,5 inch het beste. kleiner niet en groter ook niet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:48 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
True, mijn fout.
Was idd in de war met 2-takt.
Diameter van de uitlaatpijp is wel weg belangrijk!
Groter is niet altijd beter op een atmosferische motor.
De uitlaatgas snelheid word veel te laag bij een 3" uitlaat op een 1.6
dat vind ik nog te overzien.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:52 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Jup, voor mijn blok is alles van 2,25 - 2,5 inch het beste. kleiner niet en groter ook niet.
Daar heb je wel gelijk inquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:48 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
True, mijn fout.
Was idd in de war met 2-takt.
Diameter van de uitlaatpijp is wel weg belangrijk!
Groter is niet altijd beter op een atmosferische motor.
De uitlaatgas snelheid word veel te laag bij een 3" uitlaat op een 1.6
Ben jij wel wijs?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:34 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Het zal best cheap zijn ten opzichte van je uitlaat maar ik vind het geluid voller en daarom ook mooier. Dat krijsen is wel leuk waarover gesproken wordt maar daar heb ik een motor voor, die dingen horen te janken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gejank van de civic vind ik wel wat hebben, met een rauwe snerp.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Dat zijn eindstukjes.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:50 schreef eer-ik het volgende:
Heeft een M5 daarom 4 pijpen ipv 1 knetterdikke ofzo?
*leek is
Minimaal 3" is een MUST bij 400pk ++quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:56 schreef 1299 het volgende:
Daar heb je wel gelijk in3" is pas effectief bij 400pk+ ofzo. Ik ga binnenkort dan ook voor een 2.5" uitlaattraject voor mijn 1.8 turbo
De diameter van het eindstuk zegt niets over de diameter van de uitlaatpijp zelfquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:54 schreef eer-ik het volgende:
dat vind ik nog te overzien.
Die enorme pijpen die je vaak onder de welbekende sjonniebakken ziet, wat is dat, 4 of 5 inch ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |