Alles is pasklaar te makenquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:14 schreef 1299 het volgende:
[..]
Er is niks pasklaar voor mijn type auto wat dat soort spul betreft
Lieve schat, zonder rolkooi is dat levensgevaarlijk. Zeker als je de voorruit meeneemt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:39 schreef Supra_Turbo het volgende:
Ik wil bij de MR2 alle ramen vervangen voor lexan exemplaren, alleen ik weet niet hoe het met de voorruit zit m.b.t. de APK-regelgeving.
Niet dat ze 'm dalijk af gaan keuren ofzo...
-> iedere auto voorzien van rolkooi + alle bestuurders van helmquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:47 schreef PNG het volgende:
[..]
Lieve schat, zonder rolkooi is dat levensgevaarlijk. Zeker als je de voorruit meeneemt.
Dan bij een rol zit meteen je dak onder je hoofdsteun.
En een rolkooi is weer levensgevaarlijk zonder helm.
Zie je het al voor jequote:Op woensdag 9 januari 2008 15:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
-> iedere auto voorzien van rolkooi + alle bestuurders van helm
Dat is niet handig, je snelheidsmeter in mijlenquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:23 schreef raulbouli het volgende:
Nah, Carbon is geil dus dat spuit ik niet over.
Tevens weer wat goodies geimporteerd uit Japan (foto's zijn voorbeeld fotootjes)
JDM EG6 Gauge cluster...
[ afbeelding ]
JDM EG6 Climate Control...(kachelpaneel)
[ afbeelding ]
Zeker weer banaan in je ogen poepiequote:Op woensdag 9 januari 2008 15:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is niet handig, je snelheidsmeter in mijlen
Die komen der nog wel, zal kijken of ik der zondag wat kan maken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:17 schreef 1299 het volgende:
Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar het interieur van je auto
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:14 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Zeker weer banaan in je ogen poepieIn Japan gebruiken ze gewoon KM/H echter is de snelheid daar bij alle auto's begrensd tot 180KM/H vandaar dat de teller niet verder gaat
![]()
[..]
Die komen der nog wel, zal kijken of ik der zondag wat kan maken.
Lol.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
GA JIJ NU OOK JOUWN AUTO BEGRENZEN OP 180KM/H??
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ff serieus, waarom kies je in hemelsnaam zo'n tellert? Wats verschil tussen deze en Europese tellers? op de telling na
Je kunt toch ook gewoon andere plaat erachter doen...quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:38 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Lol.
Nou de reden. Ze zijn wit, hebben oranje naalden, Amber verlichting, tis import, niet in europa en/of america geleverd etc etc
Alles kan, koffiekan, theekan, tarkan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon andere plaat erachter doen...
Matig excuusquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:14 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Alles kan, koffiekan, theekan, tarkan.
Maar das niet echt. Ik heb gewoon oog voor details en hou niet van neppe dingen.
Staat een setje te koop op het cch forum. 1750 voor de 2.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:54 schreef Supra_Turbo het volgende:
I know, maar de lexan ramen komen er ook pas in als ik er een kooi in heb.
Ik wil de auto wel van en naar het circuit kunnen rijden, dus het moet wel apk-goedgekeurd blijven.
Ik ben atm aan het rondkijken naar een mooi setje Bride stoelen.
In het rood of zwart... het heeft beide wel iets.
1600 euro en als je goed zoekt nog goedkoper...quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:20 schreef tevebe het volgende:
[..]
Staat een setje te koop op het cch forum. 1750 voor de 2.
Ah een prijsverlaging. Wel mooie stoeltjes..quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:12 schreef raulbouli het volgende:
[..]
1600 euro en als je goed zoekt nog goedkoper...
http://www.civicclubholland.nl/forum/viewtopic.php?f=13&t=15188
Idd mooie stoeltjes. Zo sterk als ik weet niet wat en zo licht als een veertje. En fia keuring-waardige stoelen zijn het ook.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:22 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ah een prijsverlaging. Wel mooie stoeltjes..
Alsof ik niet weet hoe een V8 klinktquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:07 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
heb je wel eens een v8 gehoord? of in een v8 gereden? nee want dan zou je weten dat het stomme gebrom van zo'n kachelpot niet eens in de buurt komt van een laagtoerige v8, niet dat ik wat heb tegen toerenmakende 4 cylinder integendeel maar aub zet er een normale uitlaat onder ala magnexx iets wat subtiel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |