Win ik voor geen meter van op de ring, 1.6en komen de berg niet op.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:39 schreef endr0me het volgende:
Mijn droomwagen is een Civic Type R uit 2004, maar dan zijn we al snel 10 jaar verder
Poepauto's blok niet, maar ze hebben het blok gewoon in het verkeerde chasis getakeld.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:41 schreef PNG het volgende:
[..]
Win ik voor geen meter van op de ring, 1.6en komen de berg niet op.
Magoed, dat zijn 2 liters, met koppel. Die dingen gaan HARD.
Die die eet ik op lekker lekker sambal bij.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:50 schreef bietelboer het volgende:
Dan eerst die B16a2 en die recaro's er uit!!
cilinderinhoud heeft ook zoveel correlatie met hoe snel je een berg op gaatquote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:41 schreef PNG het volgende:
[..]
Win ik voor geen meter van op de ring, 1.6en komen de berg niet op.
Magoed, dat zijn 2 liters, met koppel. Die dingen gaan HARD.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:23 schreef 1299 het volgende:
[..]
cilinderinhoud heeft ook zoveel correlatie met hoe snel je een berg op gaat
Ja man, cilinderinhoudt zegt alles.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:23 schreef 1299 het volgende:
[..]
De cilinderinhoud niet direct, maar wel het koppel wat eruit voort komt. Feit is dat de 2-liter een stuk meer koppel heeft, en dat is wel handig als je een berg op gaat....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:23 schreef 1299 het volgende:
[..]
Let op, nou komt hetquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:00 schreef Houniet het volgende:
Zal ik het dan nog 1 keer uitleggen?
Hoe lang blijft dit misverstand nog de ronde doen hier? Koppel aan het vliegwiel zegt niks over het draaimoment aan de wielenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:58 schreef fathank het volgende:
[..]
De cilinderinhoud niet direct, maar wel het koppel wat eruit voort komt. Feit is dat de 2-liter een stuk meer koppel heeft, en dat is wel handig als je een berg op gaat....
van dat topic wordt ook geen hond wijzer met al dat gezeik door elkaarquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:01 schreef fathank het volgende:
Voor diegenen die nog wat willen leren..
Zie dit topic.
Krijg je met die betweterige (pseudo)Amerikanen...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:23 schreef Cageon het volgende:
[..]
van dat topic wordt ook geen hond wijzer met al dat gezeik door elkaar
oeh tof..die wil ik ook nogquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:08 schreef raulbouli het volgende:
hehe
Zo mijn hoerige rode Recaro's omgeruild voor zwarte exemplaren.
Alles heeft een prijsquote:
Eerst een EK4quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |