nog bedankt voor die sites! ben nu een paar dagen fanatiek aan t tellenquote:Op maandag 7 januari 2008 12:45 schreef Miss_S het volgende:
het zijn 2 bruine pistoletjes geworden
ontbijt en lunch bij elkaar 450kcal
is toch niet zoveel maar voor mijn gevoel heb ik toch teveel op
Heb ook zo'n soort situatie, moet volgende week een tentamen voor 3e keer maken, 2 x een 5,4 gehadquote:Op maandag 7 januari 2008 13:30 schreef Bagel het volgende:
Nu moet ik eigenlijk WEER leren, maar ik heb t er gewoon helemaal mee gehad! (had vorige keer ook best goed geleerd voor dit tentamen, maar n 5.4 (kutcijfer) gehaald. dus nu ben ik alles nóg een keer aan t doornemen en t onderwerp boeit me eigenlijk ook niet echt...
Naja, t is voor t goede doelmoet m halen, anders komen mn 50 punten voor dit eerste jaar in gevaar...
* Bagel gaat weer zitten blokken
* note to self: tomaat, komkommer en kaas halenquote:Op maandag 7 januari 2008 11:48 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga straks nog een keer lunchen met 2 witte pistoletjes met kaas,komkommer en tomaat
morgen maar weer een kleinere lunchmaar dit is de laatste dag van de vakantie voor me
Ik zou kaas op brood doen, en in een apart pakketje een tomaat en een komkommer doen, in aluminiumfolie gewikkeld in een boterhamzakje. Het beste is om het terplekke te snijden, dan is het nog een beetje vochtig.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:05 schreef omearos het volgende:
[..]
* note to self: tomaat, komkommer en kaas halen
Weet iemand hoe je dit lekker meeneemt voor de lunch? Ik moet 's ochtends al eten inpakken voor de lunch, en ben bang dat als ik tomaat op brood doe, het een plakkerig zooitje is tegen de tijd dat ik wil lunchen
Wat is een brinta? Die vier boterhammen om een uur 's middags is mijn ontbijt.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:42 schreef poppetje22 het volgende:
Ik zou die tien/twintig koekjes van 's avonds veranderen in een bord brinta/2 boterhammen en dat dan smorgens op eten.. Waar is je ontbijt??!
Ik at normaal wel eens een kiwi of sinaasappels maar sinds de feestdagen eigenlijk niet meer. Nu je het zegt is het eigenlijk wel een goed idee om meer fruit te eten. Verder drink ik veel koffie overdag met suiker. En ik doe altijd pindakaas op mijn brood. Verder neem ik geen tussendoortjes.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:53 schreef Heavenlyblue het volgende:
Waar zijn je stukken fruit, je toetje (lees: melkprodukten) wat doe je op brood, drink je nog iets anders dan thee (met of zo zonder suiker?), neem je echt verder nooit tussendoortjes? Hier kunnen we niet zo veel mee
wat is brintaquote:Op maandag 7 januari 2008 14:59 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wat is een brinta? Die vier boterhammen om een uur 's middags is mijn ontbijt.![]()
[..]
Ja ik weet het, want ik kom net van de fiets en dat was idd geen pretje. Maar dat was maar een km. of 3, in 20 km. zou ik echt geen zin hebben! Rijdt er geen bus?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:34 schreef Liejannuh het volgende:
Kijk uit dat je niet wegwaait met hardlopen Conleche!Het waait echt heel hard!
Ik hoop trouwens ook dat de wind is gedraaid, want ik had vanochtend de wind nogal in de rug en heb niet zo heel veel zin in 20 km heftige tegenwind.
Ik weiger om met het OV mijn woon werk verkeer te doen. Dan moet ik eerst 10 minuten lopen naar de tram. Dan een stuk met de tram of randstadrail of hoe ze dat ook noemen. En als ik dan geluk heb sluit dat ding nog ergens aan op een bus naar het dorp waar ik woon. Maar daar moet ik dan ook weer op wachten en dan nog eens een keer 5 tot 10 minuten lopen.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja ik weet het, want ik kom net van de fiets en dat was idd geen pretje. Maar dat was maar een km. of 3, in 20 km. zou ik echt geen zin hebben! Rijdt er geen bus?
Het is natuurlijk wel hartstikke goed voor je! En die kilometers tellen zo'n beetje dubbel, dus dan heb je echt ontzettend veel lichaamsbeweging gehad vandaag!quote:Op maandag 7 januari 2008 16:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik weiger om met het OV mijn woon werk verkeer te doen. Dan moet ik eerst 10 minuten lopen naar de tram. Dan een stuk met de tram of randstadrail of hoe ze dat ook noemen. En als ik dan geluk heb sluit dat ding nog ergens aan op een bus naar het dorp waar ik woon. Maar daar moet ik dan ook weer op wachten en dan nog eens een keer 5 tot 10 minuten lopen.
Echt, ik ga liever 20 km tegen de wind in fietsen!
Lekker muziekje erbij en dan thuis lekker onde de douche of in bad.En dan heerlijk loom op de bank hangen vanavond.
In Almere was de wind gedraaid, 180 graden ... hoop voor je dat het bij jou ook zo is, lijkt me inderdaad geen pretje. (alleen had ik nu 2x tegen, dat was minder)quote:Op maandag 7 januari 2008 16:34 schreef Liejannuh het volgende:
Kijk uit dat je niet wegwaait met hardlopen Conleche!Het waait echt heel hard!
Ik hoop trouwens ook dat de wind is gedraaid, want ik had vanochtend de wind nogal in de rug en heb niet zo heel veel zin in 20 km heftige tegenwind.
Ik ben intussen weer terug, had m'n Nike+ ding op 5k gezet en ik heb er 28.3 minuten over gedaan en dat is wat langzamer dan normaal en dat lag echt aan de wind, best vervelend lopen eigenlijk, vooral af en toe die vlagen uit een zijstraat. Dat was nog niet het ergste, want ik ben ook nog zeiknat geregendquote:Op maandag 7 januari 2008 18:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
In Almere was de wind gedraaid, 180 graden ... hoop voor je dat het bij jou ook zo is, lijkt me inderdaad geen pretje. (alleen had ik nu 2x tegen, dat was minder)
@Conleche: Wegwaaien tijdens hardlopen klinkt eigenlijk gekker dan het is, pas vooral op met blessures: als je een keer verkeerd uitstapt kan je jezelf lelijk bezeren.(deze wind valt op zich nog mee, dus ik denk dat je nog wel lekker kan hardlopen)
Dat is altijd lekkerquote:Op maandag 7 januari 2008 18:29 schreef Huppelei het volgende:
Net terug uit de stad. Mijn shirts zijn nu M ipv L. En me broek maat is nu 32/34 ipv 34/34!
De wind was niet echt gedraaid hier. Had vooral de laatste 10 kilometer ontzettende tegenwind!quote:Op maandag 7 januari 2008 18:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
In Almere was de wind gedraaid, 180 graden ... hoop voor je dat het bij jou ook zo is, lijkt me inderdaad geen pretje. (alleen had ik nu 2x tegen, dat was minder)
Ik wil een beetje zo blijven of misschien een heel klein beetje bijkomen weer. Ik ben nu 63,1 en vind alles tussen de 63,5 en 64,5 ideaal. Ik wil in ieder geval wel proberen onder de 65 te blijvenquote:Op maandag 7 januari 2008 19:18 schreef Miss_S het volgende:
Freecell wil je eigenlijk nog verder afvallen? of toch eigenljk weer een beetje aankomen?
quote:Op maandag 7 januari 2008 19:38 schreef Viking84 het volgende:
En jullie mogen niet zeuren over schoolopdrachten, want ik moet twee verslagen van 30 á 40 pagina's per stuk inleveren.
Maar ik ben klaar als ik die twee verslagen af heb. Klaar - klaar dus als in afgestudeerdquote:Op maandag 7 januari 2008 19:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]ik moet jammer genoeg wel meer doen
maar zometeen eerst een tosti eten
We zijn niet de enigen dusquote:Nederland wil ruim 318.000 kilo afvallen
Uitgegeven: 8 januari 2008 05:55
SCHIPHOL-RIJK - Veel Nederlanders lopen tijdens de feestdagen overtollige kilo's op, waar ze in januari weer
dolgraag vanaf willen. Na de etentjes en feestjes rond kerst en oud en nieuw wil Nederland in totaal 318.470 kilo kwijt.
Inertia Stock
Dat bleek dinsdag uit een enquête op MSN.nl onder ruim 38.000 respondenten.
Uit het onderzoek blijkt dat 82 procent van de ondervraagden niet tevreden is over zijn of haar gewicht. Bijna de helft (47 procent) heeft tijdens de feestdagen meer gegeten dan eigenlijk de bedoeling was.
16,7 Procent wil in 2008 10 kilo kwijt, 16,5 procent 5 kilo en 11 procent van de deelnemers wil meer dan 20 kilo afvallen.
Buik
Twee derde van de deelnemers wil het liefst een plattere buik. Ook benen, heupen en billen zijn favoriete lichaamsdelen om af te slanken.
Borrelhapjes
Chips eten tijdens het tv-kijken blijkt voor de meesten de grootste verleiding. Ook koekjes, alcoholische dranken en borrelhapjes zijn een grote bedreiging voor hen die willen afvallen.
Sporten
Uit de enquête blijkt verder dat bijna de helft van de ondervraagden (41 procent) dagelijks meer dan 30 minuten licht beweegt. Echt sporten doet ruim een derde nooit.
Ook gezond eten schiet er nogal eens bij in. 41 Procent eet dagelijks een stuk fruit en 17 procent haalt de 200 gram groente per dag. Bijna driekwart van de deelnemers heeft zich voorgenomen in 2008 meer te bewegen.
nu.nl
Dat is fijn Isaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:13 schreef Isabeau het volgende:
Miss_S wat gaaf! Ik wil ook nog naar die musical, lijkt me geweldig
Oh, en ik had nooit verwacht ook in het lijstje in slank te mogen, maar dat mag ik nu dus. Als ik in lijstjes wil
Ik heb totaal niet het gevoel dat ik op wat voor manier dan ook echt moeite doequote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:44 schreef Miss_S het volgende:
klinkt goed
niet bang dat je dit niet kan gaan volhouden?
ja dat is wel goed dat je het echt alleen bij speciale gelegeheden doet (wat ik in een bepaald topic al een tijdje probeer duidelijk te maken)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb totaal niet het gevoel dat ik op wat voor manier dan ook echt moeite doehet sporten is heel erg leuk (en het helpt om een crush op je personal trainer te hebben
) en gezond eten gaat me moeiteloos af. Ik hoef ook met niemand rekening te houden bij het koken, dat werkt natuurlijk ook goed mee.
Op een bruiloft laatst zag ik mijn tantes en nichtjes met een scheef oog naar me kijken hoe ik wel een taartjes, nootjes, olijven en hapjes atAlsof ze dachten: 'hoe doet ze dat'
Maar dat was een speciale gelegenheid
Das wel waar! Maar bij mij op de sportschool traint een meisje met behoorlijk overgewicht en die staat toch telkens op de loopband en ipv te rennen wandelt ze gewoon heel snel en behoorlijk lang achter elkaar, das toch ook cardio en idd veel minder belastend voor je gewrichten. Ook kan je al Pilates lessen gaan volgen, poweryoga en dat soort dingen. Je moet gewoon een sportschool uitzoeken waar niet iedereen mooi, slank en strak eruit ziet, want dan moet je wel heel veel zelfvertrouwen hebben wil je je daar thuis voelen. Je hebt ook zat sportscholen waar gewoon alles door elkaar traint en waar ze niet opkijken van een pondje meer of minderquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:04 schreef Heavenlyblue het volgende:
Maar als je echt behóórlijk veel overgewicht hebt dan zit alles je vaak in de weg om te sporten en is bijv. hardlopen helemaal niet goed voor je gewrichten. Dan ben je aangewezen op zwemmen en wandelen, de low-impact sporten en dat tikt lang niet zo fijn aan als flinke cardiotraining. Maar het is natuurlijk een begin en als je dan redelijk wat bent afgevallen kan je overschakelen op meer intensieve sportenIk denk ook net als conleche dat sporten de sleutel is tot makkelijker, beter en langdurig gewichtsverlies
Als je denkt af te kunnen vallen zonder sporten: prima, maar daar zitte gewoon veel meer nadelen aan. Zo weet je dan zeker dat je stofwisseling daalt, heb je grotere kans dat alles gaat blubberen en je mag gewoon lang zoveel niet eten dan als je wel sport.
Wat goed zeg! En je manier spreekt mij ook heel erg aan, vooral dat van die speciale gelegenheden, dat is precies wat ik ook doe/probeer te doen. Gefeliciteerd ermee.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:13 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en ik had nooit verwacht ook in het lijstje in slank te mogen, maar dat mag ik nu dus. Als ik in lijstjes wil
De dag is toch nog niet voorbij? Wat helpt is iets gaan doen op de sportschool wat je echt leuk vindt! Dan ga je er graag heen. En als je er bent is het helemaal niet zo erg.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:26 schreef Jeipod het volgende:
eeeeeeeeeeeen niet naar de sportschool geweest vandaag.![]()
Iemand een remedie voor: ik ben te lui om wat te gaan doen omdat het buiten waait en de regen naderder staat dan de zon ?
Gordijnen dicht, muziek aan, ogen dicht en dansen maar!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:26 schreef Jeipod het volgende:
eeeeeeeeeeeen niet naar de sportschool geweest vandaag.![]()
Iemand een remedie voor: ik ben te lui om wat te gaan doen omdat het buiten waait en de regen naderder staat dan de zon ?
De Wii is toch ook leuk en als je je een beetje uitslooft dan is het ook best echt sporten. (dan moet je niet alleen je pols bewegen natuurlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:14 schreef Jeipod het volgende:
heb alles wel zo'n beetje geprobeerd en leuk is het eigenlijk nooit
Ik ga vanavond denk maar uurtje wii sporten ofso
Van hardlopen krijg ik niet de rillingen, integendeel: er komt een stofje vrij in de hersenen wat je gelukkig maakt: het werkt dus als een natuurlijke drug en je krijgt er niet eens een kater vanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:09 schreef minilotje het volgende:
Hoihoihoi, 59 kiloos! Straks een restje risotto eten, want ik ben te lui om te koken.
[..]
Gordijnen dicht, muziek aan, ogen dicht en dansen maar!
Wat sporten betreft; het lijkt me echt breindodend saai om te fitnessen en van het idee van hardlopen alleen al krijg ik de rillingen. Maar daar houdt lichaamsbeweging niet op! Ik kan inmiddels al dansend vier hoepels tegelijk draaiende houden (om mijn nek, schouders, middel en knieën). En wat te denken van buikdansen? Paardrijden? Tikkertje spelen met kleine neefjes en nichtjes? Zwempret met je lief? Seks?
Er zijn ontelbaar veel manieren om je lijf in beweging te houden die niet je niet stomvervelend hoeft te vinden.
*grinnik* Ik hou daarvoor toch liever de nuchtere definitie van bioloog Midas Dekkers aan.. Endorfinen zijn de natuurlijke pijnstillers van je lichaam, en die maak je aan om wat minder last te hebben van je uitputtende gehol. Mij niet gezien.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Van hardlopen krijg ik niet de rillingen, integendeel: er komt een stofje vrij in de hersenen wat je gelukkig maakt: het werkt dus als een natuurlijke drug en je krijgt er niet eens een kater van![]()
Persoonlijk hou ik niet zo van tikkertje spelen, maar ieder z'n meug
Heb ik ook hoor. Voedingsstoffen uit voedsel en gewoon water drinken is ook precies wat ik doe. Echt versgeperst sap *is* natuurlijk ook heel lekker, maar ik beperk het (net als volle melk) tot gewoon af en toe in het weekend, als onderdeel van een uitgebreid ontbijt ofzo. Maar alleen dan, want ik vind het zonde om gewoon sinaasappelsap te drinken terwijl ik ook fruit kan eten.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:23 schreef Chicolate het volgende:
Hoe denken jullie eigenlijk over drinken/vocht? Ik heb zelf altijd iets tegen calorieën uit vocht halen, omdat het helemaal niet vult, heb liever een boterham extra, en er genoeg lekker drinken zonder is (water, cola light en crystal clear.), maar bij versgeperst sap vind ik het weer helemaal niet erg...
Ik heb hetzelfde. Je zal mij niet aan de cola zien, of aan het bier. Mijn uitzonderingen zijn: af en toe een zelfgemaakte warme chocolademelk (al een tijd niet gedaan, misschien morgen weer eens doen), wodka en wijn. (dat laatste alleen als ik ga uit eten hoewel het vanavond wel sake zal worden) en verse jus.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:23 schreef Chicolate het volgende:
Gelukkig bleek er nog wel brood te zijn! Ik heb dus lekker een tosti en 2 boterhammen gegeten. En nog enorme honger. Je best doen bij gym, rennen en springen bij basketbal enzo, omdat het de laatste les is, was geen goed idee. Misschien neem ik zometeen wel een glas verse sinaasappelsap.
Nu even scheikunde de hoofdstukken doorlezen, dan een uurtje sporten en daarna echt hard ertegenaan. Dan moet het morgen ook wel lukken.
Hoe denken jullie eigenlijk over drinken/vocht? Ik heb zelf altijd iets tegen calorieën uit vocht halen, omdat het helemaal niet vult, heb liever een boterham extra, en er genoeg lekker drinken zonder is (water, cola light en crystal clear.), maar bij versgeperst sap vind ik het weer helemaal niet erg...
Maar ik ben ook nog niet klaar met etenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:22 schreef ymme het volgende:
Miss_s, ik vind het wel een beetje weinig hoor wat jij eet.
Ik mis iets van een boterham/cracker of iets dergelijks.
Maar goed, als dit een balansdag, is hij perfect natuurlijk.
Als je echt wilt bewegen met de Wii moet je Raving Rabbits aanschaffen, daarbij kan je nauwelijks smokkelen. Ik heb er al eens flinke spierpijn aan overgehouden, maar dat krijg ik ook van Wii Sports, omdat ik veel te fanatiek om me heen maai met mijn armen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:15 schreef conleche het volgende:
[..]
De Wii is toch ook leuk en als je je een beetje uitslooft dan is het ook best echt sporten. (dan moet je niet alleen je pols bewegen natuurlijk)
Wat fijn om te lezen!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:35 schreef Isabeau het volgende:
Ja, het afvallen gaat uitstekendMisschien heb ik eindelijk ontdekt hoe het moet, geestelijk gezien, want de theorie kent bijna iedereen die te zwaar is wel.
Respect.quote:<..>
Op deze manier ben ik al bijna 30 kg kwijt
Het is ook geen sporten, alleen wat extra bewegen op een andere, en voor sommigen een hele leuke, manierquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:29 schreef Miss_S het volgende:
En toch computergames en sporten willen nog niet helemaal samen gaan bij mij
Bewegen oke maar als echt sporten zoals bijvoorbeeld isa het overhad nee....
Jaquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:24 schreef conleche het volgende:
En 6 kilo geleden kon je al horizontale streepjes hebben!
En nog steeds een flink bos hout voor de deur!quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaDit is ook een foto uit die serie in de categorie "oh, volgens mij doet de timer het nie...oh, toch wel"
[ afbeelding ]
En ik denk ook wel dat mensen het goed bedoelen als ze zo enthousiast zijn, maar het voelt gewoon heel dubbel. Inderdaad alsof ik eerst dus niet goed was.
Voor ik ging sporten was het nog niet zo erg en meestal gaat het juist weg met sporten. Het is een spanningshoofdpijn, heb ik wel vaker als ik moet presteren (toetsweek) en het gevoel heb dat ik teveel tegelijk moet doen. Sporten is ontspanning, en meestal is het na 10 minuten spontaan weg. Helaas had ik nu training van een ander, en ik vind die trainingen saai en ze zijn slecht voor mijn ademhaling. Werd er alleen maar gestresster van, waardoor het dus nog erger werd.quote:Op woensdag 9 januari 2008 07:42 schreef Isabeau het volgende:
Chicolate, ik hoop dat je je beter voeltEnne, waarom ging je sporten met zoveel hoofdpijn
Paracetamol 1000 mg, flink glas water en iets rustigs gaan doen zijn echt veel effectiever om van je hoofdpijn af te komen
![]()
Alleen Isa heeft betere borstenquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:49 schreef conleche het volgende:
[..]
En nog steeds een flink bos hout voor de deur!![]()
Jij hebt net als Miss_S een hele slanke taille! Echt zo'n zandlopertje.
I wish you luck! Ik ga nu naar Arnhem, m'n moeder helpen verhuizen: wish me luckquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Alleen Isa heeft betere borsten
ik ga hardlopen, wish me luck
quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaDit is ook een foto uit die serie in de categorie "oh, volgens mij doet de timer het nie...oh, toch wel"
[ afbeelding ]
En ik denk ook wel dat mensen het goed bedoelen als ze zo enthousiast zijn, maar het voelt gewoon heel dubbel. Inderdaad alsof ik eerst dus niet goed was.
Hier staan ze nog!quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vraag het hier ook maar even: ik wil ook Evy gaan doen, want de sportschool is me momenteel te duur. Ik kan alleen niet zo snel terugvinden waar het te downloaden is, kan iemand me tippen?
Tnx!
Da's echt een zegen die taille. Mijn vet gaat traditioneel allemaal in mijn bovenlijf zitten, ik ben meer een appeltjequote:Op woensdag 9 januari 2008 13:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind mijn zandloperfiguur ook erg mooi, ben daar ook best blij mee. Ik heb alleen wel het gevoel dat de laatste 3 kilo's uit mijn borsten zijn gehaald. Ik was al van plan in mijn decoletée een bordje met 'verboden vet af te voeren' te plaatsen
Ik ben normaal een zandloper, maar nu inmiddels een peer!quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's echt een zegen die taille. Mijn vet gaat traditioneel allemaal in mijn bovenlijf zitten, ik ben meer een appeltje
Superveel succes met zwemmen! Ik zou het ook wel willen maar erger me te veel aan de hangbejaarden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:47 schreef Sylvana het volgende:
jullie mogen me wel succes wensen hoor
En succesquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:47 schreef Sylvana het volgende:
jullie mogen me wel succes wensen hoor
Misschien over een jaar ofzo, momenteel ga ik al dood van een sprintje naar de bushaltequote:Op woensdag 9 januari 2008 13:45 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Alstu.
En als je klaar bent, kun je Hier het 5-10 km schema nog downloaden!
Jij gaat echt zo blij worden van dit schema!quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien over een jaar ofzo, momenteel ga ik al dood van een sprintje naar de bushalte
Dat heb ik dus ook bij het zwemmen. Van die oma's wiens permanentje niet nat mag worden die dan met z'n drieën naast elkaar de laatste dorpsroddels doorspreken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:49 schreef cinnamongirl het volgende:
Superveel succes met zwemmen! Ik zou het ook wel willen maar erger me te veel aan de hangbejaarden.
Ik ben zo blij dat de Tongelreep in Eindhoven staat, zelfs als er 40 bejaarden in het water liggen is het bad nog groot genoeg om ongestoord door te rauzenquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook bij het zwemmen. Van die oma's wiens permanentje niet nat mag worden die dan met z'n drieën naast elkaar de laatste dorpsroddels doorspreken.
Maar succes Sylvana! Het klinkt in ieder geval als een goed plan.
Dank je wel, en nee, ze hebben nog steeds niets gevonden :S Ik heb verhoogd aantal bloedlichaampjes- en plaatjes in mn bloed, maar ze weten dus niet waarom dat is. Maandag weer bloed laten prikken en urine ingeleverd ( dat hadden ze nog niet gecontroleerd) en dan daar 21 januari de uitslag van. Op MRI was niks te zien en antibiotica hielp dus niet...quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
en succes sylvana met het zwemmen en weer proberen af te vallen. Is er al iets uit onderzoeken gekomen of nog steeds niet?
Dat is inderdaad wel een verandering.....quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:03 schreef Sylvana het volgende:
Volgens mij was Thrilled het gezeik hier zat en postte hij daarom niet meer
* Sylvana gaat morgen toch maar een badpak kopen, kheb 4 bikini's, maar het ziet er echt niet uit, lijk echt wel 7 maanden zwanger
[ [url=http://kel.bdsmtracker.com/t.php?id=1199898540925t.jpg]afbeelding ] [/URL]
[ [url=http://kel.bdsmtracker.com/t.php?id=1199898568993t.jpg]afbeelding ] [/URL]
Thuisquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:03 schreef Plukie86 het volgende:
Schop onder de kont van Viking84. Als je weer thuis bent ben je moe en voldaan (o hoe cliché, maar wel waar).
Volgens mij duw je hier je buik wel erg naar voren, of je laat 'm hangen. Als je 'm in houdt is het vast niet zo ergquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:03 schreef Sylvana het volgende:
* Sylvana gaat morgen toch maar een badpak kopen, kheb 4 bikini's, maar het ziet er echt niet uit, lijk echt wel 7 maanden zwanger
[ [url=http://kel.bdsmtracker.com/t.php?id=1199898540925t.jpg]afbeelding ] [/URL]
[ [url=http://kel.bdsmtracker.com/t.php?id=1199898568993t.jpg]afbeelding ] [/URL]
Dat dacht ik ook, maar klinkt zo gemeen als het niet zo isquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Sylvana....weet je zeker dat er eh...geen nieuw leven in je groeit?![]()
Nee, aan de vorm van d'r buik kan je zien dat het niet zo is, want de bolling zit bij d'r maag. Ik denk ook dat ze hier net avondeten heeft gehadquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar klinkt zo gemeen als het niet zo is
Kijk dat staat je veel beter dan die broek (of waar had ik ooit commentaar opquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij duw je hier je buik wel erg naar voren, of je laat 'm hangen. Als je 'm in houdt is het vast niet zo erg
Ik zet ook aan op m'n pens, maar dit ben ik in bikini met een BMI van 26,5:
[ afbeelding ]
Buik inhouden dus, een passende bikini kopen (die je daar aan hebt is echt te klein) en een schrale troost: zwemmen met een bikini is èn kut, èn iedere andere meid loopt met een badpak aan
Mja, je kan er alleen niet mee naar je werk hequote:Op woensdag 9 januari 2008 18:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Kijk dat staat je veel beter dan die broek (of waar had ik ooit commentaar op)
ziet er goed uit !
quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, je kan er alleen niet mee naar je werk he
Nee, want dat moet ikquote:
Hm...het is echt maar een geintje, hoop niet dat Sylvana het verkeerd opvat...quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar klinkt zo gemeen als het niet zo is
Kinderen zijn wel schattigquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
Kinderen ja, die vragen vrij vaak of ik een baby in m'n buik heb
Hehe. De koters van m'n zus zeggen 'kutwijf' tegen mij, dus jij hebt nog gelukquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:58 schreef Miss_S het volgende:
Over foute opmerkingen gesproken...
Een van de kindjes op stage vroeg waarom ik mijn pyama had aangehouden
Ik had een jurkje aan dat zij kennelijk op een pyama vond lijken, maar wel een mooie pyama zei ze
Dat zeggen ze dan toch maar een keertjequote:Op woensdag 9 januari 2008 19:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehe. De koters van m'n zus zeggen 'kutwijf' tegen mij, dus jij hebt nog geluk.
Vanmiddag waren er twee kinderen in de supermarkt.
Hun moeder ging boodschappen doen en zij bleven bij de kassa's staan om aan iedereen te vragen of ze de voetbalplaatjes mochten hebben.
Wrom niet?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat zeggen ze dan toch maar een keertje
Dat soort dingen kan je niet accepteren op een BSO
En die kinderen die op voetbalplaatjes zeuren, niet normaal
Ze weggeven is inderdaad leuk, maar ze moeten er niet zelf om gaan zeuren en al naar mensen toelopen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wrom niet?
De meeste mensen zeggen toch: neuh, die hoef ik niet er bij. Ik zou het ook doen als ik kind was
Ze vroegen het heel lief, hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:02 schreef Miss_S het volgende:
En die kinderen die op voetbalplaatjes zeuren, niet normaal
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze vroegen het heel lief, hoor.
"Mevrouhouw?? Mogen wij uw voetbalplaatjes hebben?????".
Dat is irritant idd, maar dit waren nog vrij jonge kinderen en ze waren met hun moeder.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik weet alleen dat veel mensen klagen dat er zoveel kinderen buiten staan te wachten en dan gaan zeuren
Oh dat jaquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:55 schreef Viking84 het volgende:
Verder is zwemmen met bikini idd kut. Vooral als je van de duikplank af wilt. Ben regelmatig bijna mijn bovenstukje kwijtgeraakt.
Vind het echt sneu voor jequote:Op woensdag 9 januari 2008 18:03 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb de laatste tijd altijd kiwi, komkommer en tomaat in huis, kan ik zoveel eten als ik wilquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nu enorme honger en tot overmaat van ramp word ik ook nog geconfronteerd met plaatjes van lekker eten. Zit namelijk op de site van AH lekkere recepten uit te zoeken. Ik ben inmiddels wel door de Slank-recepten heen en een minder slank recept moet ook eens kunnen als je de rest van de dag dan maar wat op je eten let
.
Ik krijg zometeen in ieder geval thee en als het goed is ook een appel.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd altijd kiwi, komkommer en tomaat in huis, kan ik zoveel eten als ik wil
Natuurlijk moet Cinna dat weer even uitzoeken. Ik heb een studie gevonden waaruit heel simpel gezegd blijkt dat rode peper de eetlust vermindert en mensen na inname ervan minder doet eten. Ook verhoogt het de vetverbranding.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:42 schreef Liejannuh het volgende:
Zouden ze daarom allemaal zo slank zijn in Thailand Cinnamongirl?
Nee, geen zin inquote:
Nee ik ben niet zwanger. Die vraag word me trouwens wel zo'n beetje elke week gesteld, zelfs door wildvreemden, erg irritantquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Sylvana....weet je zeker dat er eh...geen nieuw leven in je groeit?![]()
Het is duidelijk dat je maar op 1 plek aankomt...
Bij mij is die plek mijn kont en bovenbenen. Als ik een weekje gezond eet is mijn buik meteen weer een plankje.
Daarentegen kan ik 6 kilo afvallen en dan scheelt het nóg geen broekmaat
Dus dit voelt wel alsof je dit een jaar kan volhouden elke week een paar keer?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zwanger. Die vraag word me trouwens wel zo'n beetje elke week gesteld, zelfs door wildvreemden, erg irritant
Niks persoonlijks hoor, maar begin het gewoon een beetje zat te worden.
Zag pas bij een funwinkel een t-shirt met de tekst: Ik ben niet zwanger, ik ben gewoon dik!!!
Misschien moet ik die maar kopen
Zwemmen was trouwens echt super![]()
![]()
Eerst 3 kwartier aquarobics gedaan, en het was zo leuk, dat de tijd echt omvloog. Er deden zo'n 40 mensen mee, en de leeftijd lag voornamelijk tussen de 20-40 jaar, met een paar oudere dames, maar dat viel me heel erg mee. Daarna nog een half uur aquajogging gedaan en toen nog 40 baantjes gezwommen. 4 series van 10 baantjes, met daartussen steeds 1 minuut rust. Totaal 1 km gezwommen.Best netjes voor een eerste keer, als je bedenkt dat ik daarvoor dus al 2 van die groepslessen gevolgd had
* Sylvana is enthousiast
Waren zelfs een paar dames die tegen me zeiden dat ze het leuk vonden hoe enthousiast en fanatiek ik was
Nou, dat viel wel mee, waren best wel veel mensen met een bikini. Maar die bikini's die ik heb zijn gewoon nu veel te klein. heb ze van de zomer gekocht, maarja, sindsdien al weer een aantal kilo aangekomen, dus nou ziet het er gewoon niet uit. Dus ga morgen maar gewoon een zwart badpak kopen denk ikquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:26 schreef Plukie86 het volgende:
@ Sylvana: bij 'sport'zwemmen loopt iedereen in een badpak, een bikini is echt klote bij baantjeszwemmen, en volgens mij helemaal bij dingen als aquarobics ofzo. Niet dat een bikini niet mag, maar je valt echt niet uit de toon in een badpak. Ik zou ook direct even een duikbrilletje kopen als je gaat baantjezwemmen, dat scheelt pijnlijke ogen na afloop.
Ja, die foto's heb ik in het voorjaar of in het begin van de zomer gepost, maar toen woog ik zo'n 6 kg minder, en dat is idd goed te zien ja...quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Vind het echt sneu voor jeHeb geloof ik wel een foto's in lingerie van je gezien en daar was je echt de helft zo dun?
Idd, maar als ik aan het zwemmen ben, dan kan ik geen chips eten, dus dat scheelt al weer natuurlijkquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:02 schreef conleche het volgende:
@Sylvana: heel goed dat je weer gaat sporten. Nu ook de zakken chips niet meer in huis halen (jouw Peter moet dat maar eten als je er niet bij bent) en véél gezonde dingen kopen en klaarmaken: dan komt het allemaal weer goed!(je lijkt misschien veel aangekomen, maar bedenk wel dat je heel klein bent, dus als je wat kilo's afvalt zie je het ook snel!)
Grappig! Alhoewel het verdovende effect van hete pepertjes bij mij vrij snel is uitgewerkt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Natuurlijk moet Cinna dat weer even uitzoeken. Ik heb een studie gevonden waaruit heel simpel gezegd blijkt dat rode peper de eetlust vermindert en mensen na inname ervan minder doet eten. Ook verhoogt het de vetverbranding.
Volgens mij is het simpeler: mijn smaakpapillen zijn na het eten van hete pepertjes zo verdoofd dat ik niks meer proef. En als je niks proeft, smaakt niets je meer natuurlijk.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:33 schreef Huppelei het volgende:
Goedemorgen.
Leuk die pubertijd... Zit je op je goede gewicht, krijg je last van jeugdpuistjes!![]()
Iemand tips?
Dit klinkt alsof je een hele tijd niet hebt gesport! Maar jij sportte toch altijd zo veel?quote:Op donderdag 10 januari 2008 07:27 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
Woog vanmorgen nog steeds 71, ben benieuwd wanneer dat minder gaat worden.
Maar meestal als ik weer begin met sporten gaat het afvallen nog minder snel maar goed we zien wel
Hardlopen en minder eten laat in de avond is sowieso beter...
Voor oud en nieuw en kerst had ik de griep dus toen niet gesport en tijdens eind december ook nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:45 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je een hele tijd niet hebt gesport! Maar jij sportte toch altijd zo veel?
Dus dan heb je een week niets gedaan ofzo. Dan hoef je toch niet alles weer vanaf het begin op te bouwen? Zo snel is je conditie niet weg hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Voor oud en nieuw en kerst had ik de griep dus toen niet gesport en tijdens eind december ook niet
Wij gaan precies gelijk opquote:Op donderdag 10 januari 2008 07:27 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
Woog vanmorgen nog steeds 71, ben benieuwd wanneer dat minder gaat worden.
Maar meestal als ik weer begin met sporten gaat het afvallen nog minder snel maar goed we zien wel
Hardlopen en minder eten laat in de avond is sowieso beter...
Paar weken en de griep helpt daar wel bijquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dus dan heb je een week niets gedaan ofzo. Dan hoef je toch niet alles weer vanaf het begin op te bouwen? Zo snel is je conditie niet weg hoor.
Ik kon na 5 weken India ook nog gewoon zonder probleem 20 km naar mn werk fietsen en 5 km hardlopen. En de 2 keer dat ik een fiets had gehuurd in India hebben er echt niet voor gezorgd dat mijn fietsconditie op peil is gebleven.
Ik betwijfel het...jij hebt veel meer zelfdiscipline dan ik, en je houdt het al zo lang vol. Echt heel knap! Als er NU iemand met gebak zou komen zou ik ws. zwichten.quote:
2 weken zware griep? Dan ben je zeker wel onwijs afgevallen in die periode?quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Paar weken en de griep helpt daar wel bij
Probeer maar eens 2 weken zware griep te hebben
quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
2 weken zware griep? Dan ben je zeker wel onwijs afgevallen in die periode?
Niet zo snel als ik mijn conditie ben kwijt geraaktquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
2 weken zware griep? Dan ben je zeker wel onwijs afgevallen in die periode?
Ik had al een (goed) beginquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:51 schreef Chicolate het volgende:
Griep is een mooi beginnetje om af te gaan vallen. Ik kon er maar niet mee beginnen (jaar geleden), gezonder eten lukte maar niet ... toen kreeg ik griep, viel 2 kilo af en begon spontaan gezond te eten (om niet weer ziek te worden). Zo zwaar als voor de griep ben ik sindsdien nooit meer geweest
.
Goeiemorgen trouwens. Ik heb geen zin in vandaag.
Tuurlijk is een griep niet wenselijk, maar het kan wel een mooie kickstart zijn. Net als andere mensen een weekje modifast doen of een paar weken sonja bakker. Bij mij was 5 weken India (zonder ziek zijn dus!) weer een goede start.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Niet zo snel als ik mijn conditie ben kwijt geraakt
Maar griep hebben vind ik geen goede manier om af te vallen weet niet wat jij er van vind
Kijk dat is altijd goed nieuwsquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:55 schreef Isabeau het volgende:
Het is geen goede manier om af te vallen, maar je valt wel af van heel ziek zijn.
En ik ben gewoon even gewoonZomaar. Geen reden.
Nou ja,misschien komt het omdat ik naar de tandarts ben geweest en het helemaal geen pijn deed en 100% meeviel.
Niet iedereen is hetzelfde, ik ben toen 2 kilo kwijtgeraakt in 2 wekenquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:55 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tuurlijk is een griep niet wenselijk, maar het kan wel een mooie kickstart zijn. Net als andere mensen een weekje modifast doen of een paar weken sonja bakker. Bij mij was 5 weken India (zonder ziek zijn dus!) weer een goede start.
Maar hoeveel kilo scheelde het? Als het bij Stormqueen al 2 kilo scheelde in 3 dagen, dan moet het bij jou minstens 5 kilo schelen.
Ze bedoelt het goed hoor, neem ik aan. En misschien kan een fikse griep een leuke doorstart zijn?quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Niet iedereen is hetzelfde, ik ben toen 2 kilo kwijtgeraakt in 2 weken
Maar fijn dat jij weet hoe mijn lichaam werkt
En waarom heeft iedereen het over een start ik ben 28 kilo kwijt en nog steeds aan het afvallen al 3 jaar lang
Een week niets eten ookquote:
Misschien toch weer even een paar lessen van Evy volgen? Misschien die lessen met de versnellingen erin? Wat je ook kan doen is een minder lange afstand lopen: precies 5k bijvoorbeeld en dat een paar weken doen en dan iedere keer proberen je eigen tijd te verbeteren, een soort wedstrijdje met jezelfquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Mogge,
Gisteravond heb ik japanse zoutjes op, kon ze niet weerstaanMaar heb wel flink gestudeerd en ik ga morgen weer hardlopen.
Heeft iemand een tip voor me hoe ik weer hard ga hardlopen ipv. een halfzachte 8-9 km/uur?
Ik heb nu dus juist evy's les 1 van reeks 2 gevolgd (ik dacht, tot ik 'm goed kan). Dat is 30 minuten achtereen joggen. Maar dat lukt me dus al niet meer zo goedquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:44 schreef conleche het volgende:
Misschien toch weer even een paar lessen van Evy volgen? Misschien die lessen met de versnellingen erin? Wat je ook kan doen is een minder lange afstand lopen: precies 5k bijvoorbeeld en dat een paar weken doen en dan iedere keer proberen je eigen tijd te verbeteren, een soort wedstrijdje met jezelfBij mij werkt dat, maar ik maak overal wedstrijdjes met mezelf van, dus ik weet niet of dat voor iedereen opgaat...
Oh en Japanse zoutjes zijn niet zó slecht hoor, zit vrij weinig vet in.
Ja maar les 1 van reeks 2 is gewoon 30 minuten lopen met k*tmuziek. Een paar lessen verderop heb je die versnellingsles (ze doet er daarvan 1 per week) ik vind het persoonlijk vreselijk dat versnellen, want het haalt je helemaal uit je ritme, maar het is denk ik wel goed voor het verder opkrikken van je conditie.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik heb nu dus juist evy's les 1 van reeks 2 gevolgd (ik dacht, tot ik 'm goed kan). Dat is 30 minuten achtereen joggen. Maar dat lukt me dus al niet meer zo goedMaar ik ga ook niet meer door tot ik 'dood' ben, zoals in het begin van reeks 1, dus mss. is het goed als ik weer in reeks 1 begin...
Ik weet niet of je buiten loopt en wel eens andere lopers tegenkomt ... maar als je bijvoorbeeld een stuk voor je een loper ziet, kan je met jezelf afspreken dat de afstand tussen jullie niet groter mag worden, en ga je proberen om hem in te halen. Dat lukt misschien niet, maar je gaat er wel harder van lopen (zelfs al is het een oud opaatje, als jij hem inhaalt moet je echt veel harder dan hij lopen).quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Mogge,
Gisteravond heb ik japanse zoutjes op, kon ze niet weerstaanMaar heb wel flink gestudeerd en ik ga morgen weer hardlopen.
Heeft iemand een tip voor me hoe ik weer hard ga hardlopen ipv. een halfzachte 8-9 km/uur?
Zoiets was inderdaad mijn doel. Gisteren ging het echter verschrikkelijk en ben toen maar gaan wandelen... Ik moet echt niet gaan malen of aan dat stomme hertentamen denken als ik loop en me ook niet slecht voelen dat ik dat uurtje iets anders doe, maar dat deed ik dus wel. Vrijdag ga ik denk ik op fijne blije muziek een half uur proberen en goed wachten na m'n ontbijt enzo (de condities verder optimaal houden). Het moet vast wel lukken op den duur, maar nu wil het blijkbaar nog niet echt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:56 schreef conleche het volgende:
What about dezelfde afstand lopen en dan iedere keer sneller?
Dat ga ik op den duur doenquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:56 schreef conleche het volgende:
What about dezelfde afstand lopen en dan iedere keer sneller?
Soms zie ik wel andere mensen, maar ik loop in een soort park/bos (dat nu helaas verbouwd wordtquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:02 schreef Chicolate het volgende:
Ik weet niet of je buiten loopt en wel eens andere lopers tegenkomt ... maar als je bijvoorbeeld een stuk voor je een loper ziet, kan je met jezelf afspreken dat de afstand tussen jullie niet groter mag worden, en ga je proberen om hem in te halen. Dat lukt misschien niet, maar je gaat er wel harder van lopen (zelfs al is het een oud opaatje, als jij hem inhaalt moet je echt veel harder dan hij lopen).
Versnellingen tussendoor: bijvoorbeeld op een stuk van ongeveer 5 lantaarnpalen iedere paal een kleine versnelling, en tot aan de volgende paal dat tempo blijven lopen. Daarna weer in het ritme proberen te komen van de tweede paal, en de rest van je rondje op dat tempo proberen. Sowieso zijn versnellingen goed voor je conditie.
In het begin van je training wat 'gekke' oefeningen doen, om je loophouding te verbeteren. Bijvoorbeeld hakken helemaal naar je kont (tijdens het rennen, maar je knieen moeten wel bij elkaar blijven!) ... dat een stukje (lantaarnpaal of 3) volhouden en weer normaal lopen ... knieen hoog optillen (knieheffen) en dat ook weer een lantaarnpaal of 3. Op die manier heb je meerdere van dit soort oefeningen die je loophouding verbeteren, spieren sterker maken en op die manier je snelheid omhoog brengen.
Hoi,quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:39 schreef Jeipod het volgende:
zo, gaat nog steeds goed.
Ben nu bij mn vriend en dan is het altijd even op mn tanden bijten. Hij woont samen met zn broer. Ze eten alles wat los en vast zit, lekker ijsje als toetje etc. allemaal voor mijn ogen. En dan wordt ik zwak!
Gister goed doorgekomen, heb niet te veel gegeten, alleen wel een pizza als avond eten, maja ik reisde naar friesland en mn vriend en zn broer kwamen laat thuis, dus konden geen boodschappen meer doen en koken.
Net wel boodschappen gedaan, wat fruit gehaald, melk voor bij mn mueslicrueslicornflakes whatever eten
En vanavond eten we pastasalade met tonijn.
Zou goed kunnen maar ik heb liever een goede conditie dan dat ik afval (ik wil nog wel afvallen maar het is eigenlijk niet meer nodig)quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:11 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ze bedoelt het goed hoor, neem ik aan. En misschien kan een fikse griep een leuke doorstart zijn?
Ik zag dat je in Den Helder woonde... loop je daar ook stage? Ik heb daar op de Dijk gezetenquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:03 schreef Jeipod het volgende:
Hoi, ja prima:
Ik ben dus Jeipod (Jacqueline), ben 21 jaar. Ik weeg op dit moment 78 kg. En over het algemeen eet ik veel en sport ik heel weinig.
Ik loop de laatste tijd heel veel stage voor mijn opleiding (PABO) en ik ben aan het eind van de dag als ik thuiskom gesloopt door de lieve kleine kindertjes in mn klas. Ik heb geen fut meer om dan nog eens op de fiets te stappen naar de sportschool, maar zodra het in de ochtend weer licht is, stap ik weer op de fiets naar mijn stage, wat 30 minuten fietsen is. Dat doe ik nu niet, omdat ik dan op de autoweg zonder lantaarnpalen moet fietsen en dat is gewoon gevaarlijk.
Ook ben ik een persoon die veel series op tv kijkt en het moeilijk vind dat zonder een lekker chipje oid. Dit patroon probeer ik nu te verbreken, omdat ik gewoon graag wat kilootjes kwijt wil. Dat zou mij beter staan, omdat mijn lijf gewoon niet meer mooi in proportie is. Al mijn overtollige vet gaat op mijn buik zitten en nergens anders. Kortom het is echt alsof ik dag en nacht een zwembandje om heb
Ik heb me al aangemeld op dat dieetweb ding, maar hoe ik me dan moet aanmelden vor dat lijstje weet ik niet. Ja Troela ofso pmmen? Maar weet niet goed hoe Fok! werkt, dus ook niet waar je dat moet doen
Saw is niet echt romantischquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zou goed kunnen maar ik heb liever een goede conditie dan dat ik afval (ik wil nog wel afvallen maar het is eigenlijk niet meer nodig)
Vanavond romantisch met mijn vriendje naar Saw 4![]()
Je moet zelf weten wat je invult.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:59 schreef Jeipod het volgende:
Haha, ja daar kwam ik later ook al achter, dat ze anders heetmaja kan mn bericht niet wijzigen
heb haar iig al gepmd
dus we gaan het zien
Alleen jammer dat ik mn wachtwoord vergeten was op dat dieetwebding ... heb maar een nieuwe aangemaakt, maar heb geen cm hier ... dus wist alleen mn gewicht, en mn omtrek buik en borstmaja de rest komt wel weer als ik thuis ben, maandag ofso =)
Wel genoeg blijven eten, hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:06 schreef Jeipod het volgende:
Ja, dat is zo idd
Net maar ff broodje met kipfilet gehad, mn maag voelde wel erg leeg na alleen snoeptomaatjes een appel en wat cruesli
Je gebruikt in elk geval al bekende terminologie voor hierquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:22 schreef Jeipod het volgende:
Na Sonja Bakker geen dieet meer gevolgd eigenlijk veel pogingen om te gezonderen.
Ja preciesquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:51 schreef Chicolate het volgende:
Hij stond op het punt om zijn oordopjes in te doen en muziek te luisteren. Zo saai vond ie Alles is liefde. En loveseat: is dat een soort 2-persoonsstoel? Zonder van die idioot brede armleuningen waardoor je een meter naar elkaar toe moet buigen om iets te zeggen?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:53 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje heeft zich nog nooit in een bioscoop in een loveseat mogen nestelen, maar vraagt zich wel het volgende af:
Is zo'n ding niet behoorlijk smerig a.k.a. daar wil je niet inzitten?
Ja de bios > Utopolis > is idd groot, 7 zalen ofso iets in die richting, maar love seats, ho maarquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:58 schreef mordradead het volgende:
In Den Helder zit toch een hele grote bioscoop nu? Daar in de oude rijkswerf... toen ik ging verhuizen waren ze daar mee bezig geloof ik.... daar zullen ze toch wel loveseats hebben
Oh in Almere is het Utopolis ... heb ze nog nooit gezien, maar wel eens advertenties van gezien, dus ze hebben ze vast wel. Moet je dan apart bij de kassa zeggen dat je zo'n stoel wil?quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:00 schreef Jeipod het volgende:
[..]
Ja de bios > Utopolis > is idd groot, 7 zalen ofso iets in die richting, maar love seats, ho maar
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:31 schreef Sylvana het volgende:
En heb vandaag ook baantjes gezwommen, maar totaal geen last van mn ogenEn ben bang dat als ik een duikbirlletje opzet, ik amper meer wat kan zien, omdat ik normaal een bril op heb, en het zonder bril nu al niet echt duidelijk is voor me. En met een duikbrilletje wordt het nog waziger lijkt me?
Nou ja, omdat het schijnt dat er een redelijk hoeveelheid mensen is die graag seksuele dingen doet in een bioscoop. Zo'n loveseat lijkt me daarvoor geschikter dan gewone stoelen met zo'n grote leuning ertussen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:04 schreef Chicolate het volgende:
(en waarom zouden ze smerig zijn, ze worden toch schoongemaakt neem ik aan? xD)
Dat er misschien meer gebeurt op loveseatsquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh in Almere is het Utopolis ... heb ze nog nooit gezien, maar wel eens advertenties van gezien, dus ze hebben ze vast wel. Moet je dan apart bij de kassa zeggen dat je zo'n stoel wil?
(en waarom zouden ze smerig zijn, ze worden toch schoongemaakt neem ik aan? xD)
Meel en aardappelen heb je toch wel?quote:Fare gli gnocchi is niet moeilijk, maar er zijn een aantal keukengeheimen, segreti di cucina, die je moet kennen:
Je moet de goede soort aardappel te pakken hebben. In Italia wordt de patata rossa, letterlijk vertaald rode aardappel, oorspronkelijk afkomstig uit Nederland, veel gebruikt voor gnocchi. Belangrijk is om een melig type aardappel te nemen, dus gebruik bijvoorbeeld nooit jonge aardappels.
Je moet de verhouding farina, meel en patate, aardappelen vrij exact aanhouden. Het meel dient als bindmiddel; gebruik je er te weinig van, dan lossen de gnocchi op als je ze in het kokende water laat glijden. Inderdaad, een behoorlijk teleurstellende ervaring. Gebruik je teveel meel dan worden de gnocchi zwaar en taai. Ook dit is niet de bedoeling. De juiste verhouding is tussen de 200 en 400 gram meel per kilo aardappels.
Het is verder belangrijk om de fijngeprakte aardappelen en het meel goed te mengen. Het idee is om toe te werken naar een homogene meel/aardappel bal, waarvan vervolgens vingerdikke rollen worden gemaakt die in ruime vingerkoot-lengte moeten worden gesneden (pas op de vingers!) en vervolgens aan één kant met een vork licht moeten worden ingedrukt (onderschat het belang van dit kleine gebaar niet!). Ook kun je de gnocchi licht drukkend aan een zijde over de fijnste zijde van de rasp laten rollen. Hierdoor ontstaat ook een fijne ribbeling in het mengsel.
Als laatste is het belangrijk de gnocchi in kleine hoeveelheden tegelijk te koken en ze met een schuimspaan uit het kokende water te scheppen zodra ze, fioriscono, boven komen drijven. Dat gebeurt meestal binnen een minuut of twee, waarna je ze direct serveert. gnocchi zijn kleverig en kook je er teveel tegelijk dan heb je aan het eind één grote gnoccho. Dat is misschien wel origineel en uiteindelijk ook prima eetbaar, maar toch niet echt de bedoeling. Heb je de smaak te pakken? Probeer thuis maar eens de echte Gnocchi di patate, gnocchi alla romana of de gnocchi alla bava te maken.
Mén, ik kan onbeperkt snoep vreten en dan nog gewoon avondeten....de afgelopen maanden heb ik zeker 1 keer per week een zak Droptoppers gehaald, en in 1 keer opgegeten en ook zeker wekelijks een zak schepsnoep gehaald. En dan eet ik er verder niet minder om.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:10 schreef Chicolate het volgende:
Ik had echt teveel schoolkrijtjes gegeten ... en te kort voor het avondeten ... we aten nasi, ik heb totaal 3 hapjes op, toen kon ik echt niet meer. Wel wat komkommer gegeten, maar ik werd zo misselijk van dat droge spul. En ik bedacht in de winkel nog wel dat het nadeel van een zak snoep kopen is dat ik altijd misselijk word. Dit laat ik voorlopig wel uit mn hoofd.
Dank je.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Gnocci:
[..]
Meel en aardappelen heb je toch wel?
Halfuur voor het avondeten een zak schoolkrijt is mij echt te zwaar. Ik ben het ook helemaal niet gewend, daar zal het aan liggen (maar had zo'n honger, die zak was weg voor ik het doorhad).quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Mén, ik kan onbeperkt snoep vreten en dan nog gewoon avondeten....de afgelopen maanden heb ik zeker 1 keer per week een zak Droptoppers gehaald, en in 1 keer opgegeten en ook zeker wekelijks een zak schepsnoep gehaald. En dan eet ik er verder niet minder om.
Het is een wonder dat ik niet heel dik ben geworden...ik zit nl. ook nog eens de hele dag op m'n kont en sport niet.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Nou ja, omdat het schijnt dat er een redelijk hoeveelheid mensen is die graag seksuele dingen doet in een bioscoop. Zo'n loveseat lijkt me daarvoor geschikter dan gewone stoelen met zo'n grote leuning ertussen.
En ze worden wel schoongemaakt, maar toch niet tussen elke film door?
Disclaimer:
* veiligheidsspeldje spreekt niet uit ervaring
Ik heb op dit moment nog steeds een bol hoofd...quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wow ik zie net foto's van 5 jaar en 10kg geleden en kom er net achter dat ik niet van nature een bol hoofd heb![]()
Weird...als ik jou was zou ik toch wat meer eten en gewoon door blijven trainen, dan wordt het vet uiteindelijk wel omgezet naar spieren. Maar misschien is dat restje vet waar jij het over hebt geen vet, maar hou je vocht vast? Je lichaam heeft dacht ik de neiging om vocht vast te houden als je veel/vaak traint.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:18 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment nog steeds een bol hoofd...
Terwijl ik naar ondergewicht nijg!
Gaat echt niet goed hier.. 16 jaar, 1.92 m lang en daarnet 67.8 kilo op de weegschaal! En gister ochtend was het nog 68.6! Afvallen is goed, maar dit is ook niet de bedoeling...
En dan nog te bedenken dat ik gister 8 boterhammen heb gegeten, 3 liter water, 3 stuks fruit en een heel bord pasta. En dan in de avond krachttraining gedaan.
En dat buikje onder me navel gaat maar niet weg.Die laatste <cm vet blijft er nog steeds voor zitten.. Terwijl ik mezelf droog probeer te trainen..
Ja dat zou wel kunnen. Ik maak morgen wel eens foto's en zal een keer een me vetpercentage GOED opmeten.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Weird...als ik jou was zou ik toch wat meer eten en gewoon door blijven trainen, dan wordt het vet uiteindelijk wel omgezet naar spieren. Maar misschien is dat restje vet waar jij het over hebt geen vet, maar hou je vocht vast? Je lichaam heeft dacht ik de neiging om vocht vast te houden als je veel/vaak traint.
In ieder geval ben je heftig bezig voor iemand in de groei...
Hier gaat het minder, ik ben ineens zo ziek als een hond. Snotverkouden, koppijn en lood aan mijn ledematen. Gelukkig heb ik vrij.
Thnx!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:40 schreef minilotje het volgende:
Mja, het heerst nogal. De helft van mijn collega's is ziek thuis, mijn vriendje ligt snotterend in bed en ik ben ook al stevig aan het hoesten. Sterkte alvast![]()
Hoewel ik morgen pas 'officieel' weeg stond de meter vanmorgen trouwens in elk geval op 57,9.
Heb je de weegschaal wel constant op dezelfde plek staan?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:30 schreef Aventura het volgende:
Ik ben weer onder de 70...mijn nieuwe weegschaal gooi ik maar weg, hij gaf bij een paar keer wegen getallen tussen de 71,9 en de 68,7 aan. Waardeloos. Mijn analoge gaf 69 aan.
je hebt een boekje van mens health, kost 10 euro met tips voor voeding/krachttraining/lenigheids training enz.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:18 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Gaat echt niet goed hier.. 16 jaar, 1.92 m lang en daarnet 67.8 kilo op de weegschaal! En gister ochtend was het nog 68.6! Afvallen is goed, maar dit is ook niet de bedoeling...
En dan nog te bedenken dat ik gister 8 boterhammen heb gegeten, 3 liter water, 3 stuks fruit en een heel bord pasta. En dan in de avond krachttraining gedaan.
En dat buikje onder me navel gaat maar niet weg.Die laatste <cm vet blijft er nog steeds voor zitten.. Terwijl ik mezelf droog probeer te trainen..
Nou je het zegt. Ik heb een prachtige (ehum) aflopende granito douchevloer volgens mij ook uit de dertiger jaren.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je de weegschaal wel constant op dezelfde plek staan?
Ik heb dat namelijk ook wel eens, mijn vloer is zo hobbelig dat 10 centimeter verplaatsing soms al een verschil van 2 kilo geeft (jaren 30 huizen, gotta love 'em)
Manborstjes en dat andere laagje vet bij jou kunnen best het gevolg zijn van schommelingen in je hormoonbalans. Die fluctueert nog veel op jouw leeftijd. Je wilt het ws. niet horen maar het zal wel vanzelf overgaanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:18 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Zou je een voorbeelddag kunnen opschrijven van wat je tegenwoordig eet op een dag? Soms lijkt het veel, maar zijn het zulk laag-calorische etenswaren, dat je toch maar 1000 cal. eet of zo. (ik zag bv. dat je gisteren ontbeet met yoghurt en daar zitten natuurlijk weinig calorieen in, zelfs al eet je daar een hele pot van op.)quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:13 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Hier vanmorgen 62,5Dat is wel erg weinig en ook niet helemaal de bedoeling. En dat terwijl ik juist weer meer eet de laatste tijd!
Nuja, vanavond een lekkere lasagna met broccoliDat maakt al een boel goed denk ik
Wel veel vette saus er over dan hequote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:13 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Hier vanmorgen 62,5Dat is wel erg weinig en ook niet helemaal de bedoeling. En dat terwijl ik juist weer meer eet de laatste tijd!
Nuja, vanavond een lekkere lasagna met broccoliDat maakt al een boel goed denk ik
Bij mijn redelijk rechte laminaatvloer scheelt het al 200 gram hoe ik hem neerzet!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou je het zegt. Ik heb een prachtige (ehum) aflopende granito douchevloer volgens mij ook uit de dertiger jaren.
Ik heb ook door heel mijn huis gelopen met dat kreng en hij staat nu niet op de plek waar ik het méést weeg zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij mijn redelijk rechte laminaatvloer scheelt het al 200 gram hoe ik hem neerzet!
Yoghurt met cruesliquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Zou je een voorbeelddag kunnen opschrijven van wat je tegenwoordig eet op een dag? Soms lijkt het veel, maar zijn het zulk laag-calorische etenswaren, dat je toch maar 1000 cal. eet of zo. (ik zag bv. dat je gisteren ontbeet met yoghurt en daar zitten natuurlijk weinig calorieen in, zelfs al eet je daar een hele pot van op.)
O oké, nee dan is dat het niet. Nou ja 62,5 is nog niet dramatisch natuurlijk. Je BMI is nog steeds gezond toch? Misschien moet je gewoon langzaam het aantal calorieen nog een beetje opvoeren. Misschien kan jij gewoon die gemiddelde 2000 aan, zonder af te vallen of aan te komen. Met het hardlopen verbrand je nl. ook redelijk nog wat calorieen. Mijn vreetbui van gisteravond werd bv. geheel gecompenseerd door het hardlopen eerder die dag en ik ben dan ook niets aangekomen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Yoghurt met cruesli
Ik vul al mijn dagen altijd in op de eetmeter en weet zo redelijk precies wat ik eet. Ik probeer het op een minimum van 1500 Kcal te houden. Dat is voor mij vrij veel, want ik heb het afgelopen jaar meestal tussen de 1000 en 1200 gezeten
BMI is inderdaad nog netjes 20,4, dus dramatisch is het niet, maar ik had met mezelf afgesproken dat 63 wel dun genoeg wasquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:27 schreef conleche het volgende:
[..]
O oké, nee dan is dat het niet. Nou ja 62,5 is nog niet dramatisch natuurlijk. Je BMI is nog steeds gezond toch? Misschien moet je gewoon langzaam het aantal calorieen nog een beetje opvoeren. Misschien kan jij gewoon die gemiddelde 2000 aan, zonder af te vallen of aan te komen. Met het hardlopen verbrand je nl. ook redelijk nog wat calorieen. Mijn vreetbui van gisteravond werd bv. geheel gecompenseerd door het hardlopen eerder die dag en ik ben dan ook niets aangekomen.
Altijd de weegschaal die het laagst aangeeft volgenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:30 schreef Aventura het volgende:
Ik ben weer onder de 70...mijn nieuwe weegschaal gooi ik maar weg, hij gaf bij een paar keer wegen getallen tussen de 71,9 en de 68,7 aan. Waardeloos. Mijn analoge gaf 69 aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |