abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55903852
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, maar klinkt zo gemeen als het niet zo is
Hm...het is echt maar een geintje, hoop niet dat Sylvana het verkeerd opvat...
Mocht het wel het geval zijn, dan voor Sylvana!
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:55:07 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55903959
Ik vond het ook een beetje een foute opmerking, cinnamongirl (zeker gezien het feit dat Sylvana in de sportschool al vaak gevraagd is of ze zwanger is).

Verder is zwemmen met bikini idd kut. Vooral als je van de duikplank af wilt. Ben regelmatig bijna mijn bovenstukje kwijtgeraakt .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:55:26 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55903971
Ik ga soep opwarmen .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:56:18 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_55904000
Ik zit aan mijn soep te slurpen
disclaimer
pi_55904063
Over foute opmerkingen gesproken...
Een van de kindjes op stage vroeg waarom ik mijn pyama had aangehouden
Ik had een jurkje aan dat zij kennelijk op een pyama vond lijken, maar wel een mooie pyama zei ze
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:59:22 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_55904083
Kinderen ja, die vragen vrij vaak of ik een baby in m'n buik heb
disclaimer
pi_55904101
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
Kinderen ja, die vragen vrij vaak of ik een baby in m'n buik heb
Kinderen zijn wel schattig
En altijd eerlijk, dat mag ik wel
pi_55904107
Dat bovenstukje kwijtraken is heus niet zo erg hoor..

Anyway, zo speklap eten.. En ik weet nu al dat ik dat niet kan weerstaan.

Woog trouwens vanochten 68 kilo.. Echt te laag dus. Wat ik niet begrijp, want ik heb nog steeds vet op mijn buik en bij mijn tepels. Niet extreem veel, denk een vetpercentage van 14-15%.

En de instructeurs van de sportschool verbieden mij om nog cardio te doen.. Ik doe aan krachttraining nu en als ik ook maar even op die crosstrainer sta mieteren ze me der af.. En ze blijven maar vol houden dat dat laatste beetje vet zich vanzelf wel omzet in spieren. Moet het maar geloven dan.
Zal morgen trouwens eens foto's maken!
  woensdag 9 januari 2008 @ 19:01:25 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55904128
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:58 schreef Miss_S het volgende:
Over foute opmerkingen gesproken...
Een van de kindjes op stage vroeg waarom ik mijn pyama had aangehouden
Ik had een jurkje aan dat zij kennelijk op een pyama vond lijken, maar wel een mooie pyama zei ze
Hehe. De koters van m'n zus zeggen 'kutwijf' tegen mij, dus jij hebt nog geluk .

Vanmiddag waren er twee kinderen in de supermarkt.
Hun moeder ging boodschappen doen en zij bleven bij de kassa's staan om aan iedereen te vragen of ze de voetbalplaatjes mochten hebben .
Niet meer actief op Fok!
pi_55904156
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hehe. De koters van m'n zus zeggen 'kutwijf' tegen mij, dus jij hebt nog geluk .

Vanmiddag waren er twee kinderen in de supermarkt.
Hun moeder ging boodschappen doen en zij bleven bij de kassa's staan om aan iedereen te vragen of ze de voetbalplaatjes mochten hebben .
Dat zeggen ze dan toch maar een keertje
Dat soort dingen kan je niet accepteren op een BSO

En die kinderen die op voetbalplaatjes zeuren, niet normaal
  woensdag 9 januari 2008 @ 19:03:48 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_55904182
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat zeggen ze dan toch maar een keertje
Dat soort dingen kan je niet accepteren op een BSO

Wrom niet?
De meeste mensen zeggen toch: neuh, die hoef ik niet er bij. Ik zou het ook doen als ik kind was
disclaimer
  woensdag 9 januari 2008 @ 19:04:20 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_55904192
Ik neem ze er altijd bij en dan geef ik ze zelf aan een willekeurig kind, dan ben je echt God voor ze
disclaimer
pi_55904259
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Wrom niet?
De meeste mensen zeggen toch: neuh, die hoef ik niet er bij. Ik zou het ook doen als ik kind was
Ze weggeven is inderdaad leuk, maar ze moeten er niet zelf om gaan zeuren en al naar mensen toelopen.
Of de hele middag voor de supermarkt gaan hangen....
  woensdag 9 januari 2008 @ 19:07:59 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55904316
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:02 schreef Miss_S het volgende:
Ze vroegen het heel lief, hoor.
"Mevrouhouw?? Mogen wij uw voetbalplaatjes hebben?????" .
Niet meer actief op Fok!
pi_55904366
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ze vroegen het heel lief, hoor.
"Mevrouhouw?? Mogen wij uw voetbalplaatjes hebben?????" .

ik weet alleen dat veel mensen klagen dat er zoveel kinderen buiten staan te wachten en dan gaan zeuren
  woensdag 9 januari 2008 @ 19:11:12 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55904402
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik weet alleen dat veel mensen klagen dat er zoveel kinderen buiten staan te wachten en dan gaan zeuren
Dat is irritant idd, maar dit waren nog vrij jonge kinderen en ze waren met hun moeder.
Mams klaar met boodschappen --> kids weer weg.

Ik ben allang blij dat ze niet langs de deuren gaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_55904542
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:55 schreef Viking84 het volgende:
Verder is zwemmen met bikini idd kut. Vooral als je van de duikplank af wilt. Ben regelmatig bijna mijn bovenstukje kwijtgeraakt .
Oh dat ja , te herkenbaar. Het lukt me nooit om een passend bovenstukje te vinden, dus ik zit er de halve dag aan te sjorren en poging te doen het niet te verliezen. Leukste was nog in Duinrell, van de glijbaan af, opeens zit mn topje los ... ik wanhopig poging doen het weer vast te krijgen ... was de (plastic) sluiting gebroken. Vriendje geroepen, handdoek laten halen en konden direct naar huis toe, zonder topje ga ik niet zwemmen in zo'n druk zwembad .

Badpak is dan veel handiger (en lijk je sowieso vaak veel slanker in).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 9 januari 2008 @ 19:17:00 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55904599
Ik zeg tegen Mark dat hij maar even soep moet gaan maken, maar nu heeft hij hier gelezen dat ik gezegd heb dat ik dat zou doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_55904882
Over bikini's en badpakken gesproken: Van je vriendje te horen krijgen dat je badpak te klein is, is niet leuk . En even daarvoor had ik zelf aan geconstateerd dat m'n bikini ook niet meer kon, beiden zijn al enkele jaren oud. Ik leek écht dik, in ondergoed veel minder. Maar nu heb ik een mooie bikini bij de H&M in bestelling staan, dus ik kan er deze zomer weer tegenaan.

@ Sylvana: bij 'sport'zwemmen loopt iedereen in een badpak, een bikini is echt klote bij baantjeszwemmen, en volgens mij helemaal bij dingen als aquarobics ofzo. Niet dat een bikini niet mag, maar je valt echt niet uit de toon in een badpak. Ik zou ook direct even een duikbrilletje kopen als je gaat baantjezwemmen, dat scheelt pijnlijke ogen na afloop.
pi_55905174
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:03 schreef Sylvana het volgende:
Volgens mij was Thrilled het gezeik hier zat en postte hij daarom niet meer

* Sylvana gaat morgen toch maar een badpak kopen, kheb 4 bikini's, maar het ziet er echt niet uit, lijk echt wel 7 maanden zwanger

[ [url=http://kel.bdsmtracker.com/t.php?id=1199898540925t.jpg]afbeelding ] [/URL]

[ [url=http://kel.bdsmtracker.com/t.php?id=1199898568993t.jpg]afbeelding ] [/URL]
Vind het echt sneu voor je Heb geloof ik wel een foto's in lingerie van je gezien en daar was je echt de helft zo dun?
pi_55905332
Oehhh.. ik at eerst steeds wanneer ik trek had en dat ging prima.. Alleen raak ik nu niet meer "vol"
Vandaag 4 boterhammen wentelteefjes..
4 boterhammen cashewnoten pindakaas.
1 heel groot glas sinaasappel/bosvruchten shake (zelfgemaakt)
2 stukken boterkoek
2 stroopwafels
hand vol snoepjes
cappuchino
6 bekers thee
2 glazen melk
2 glazen sinaasappelsap
mango
kalkoenfilee prei snijbonen of zo?
caramel vla met slagroom

en ik heb nog steeds een soort van trek en alweer aangekomen

Dus nu wil ik een dieet gaan "volgen" als ehm.. leidraad..
Ik zat te twijfelen tussen Sonja Bakker (maar das niet echt gezond en saai)
dieet van mens health maar dat is 2400-2800 kcal maar wel heel gezond
of macrobiotisch gaan eten.. was op een feestje hadden ze alleen maar dat eten... en had al meer dan een week niet naar de wc geweest of zo.. en na daar gegeten te hebben nog diezelfde avond kwam alles weer heel goed op gang dus dat sprak me wel aan (alleen het ying en yang gedoe niet)

dus.. iemand tips ?
pi_55906119
Voor je toiletprobleem: muesli en fruit. Uit ervaring van deze week

Dieet ... nou, niet wat je vandaag at, iets minder suiker kan wel helpen . (suiker bevordert hongergevoel, gedoe met insuline en glucose, ken het verhaal niet meer precies, moet je dinsdag nog een keer vragen, dan heb ik mn toets daarover )

Maar moet ik nodig zeggen met mijn 5 boterhammen hagelslag van vandaag .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 9 januari 2008 @ 20:29:21 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55906626
Dit heb ik gegeten vandaag (post ik eigenlijk nooit, maar goed):

ontbijt: yoghurt met cruesli en een lepeltje aspartaam
lunch: drie stukken maisbrood (gewone brood was op) en saksische leverworst (erg slecht, I know, maar zo lekker ) + glas melk.
later op de middag: 500 ml aardbeiensmoothie en een banaan.
Avondeten: 1,5 kom tomatensoep.

Straks misschien nog een appel en nu zit ik aan het water.
Het is wel een beetje weinig, maar ja, moet de overdaad van gisteren goed maken hè .
Niet meer actief op Fok!
pi_55907681
Wat veel gepost zeg! Ben net weer terug uit Arnhem waar ik mijn moeder heb helpen verhuizen en linoleum leggen in de keuken (waar trouwens mijn gebrek aan ruimtelijk inzicht weer genadeloos naar voren kwam. Die keuken zat vol met richeltjes en plintjes en daar moet je dus rekening meehouden bij het snijden. Het is gelukt, maar vraag niet hoe.) Ze ging van 4 hoog naar de begane grond, dus ik heb mijn portie beweging voor vandaag wel weer gehad. Ik ben ook heel trots op mezelf want ik heb het aanbod om even snel een patatje te halen afgeslagen en ben gewoon weer naar Amsterdam gereden, met knorrende maag, waar ik nu aan de gewokte groenten met kipfilet zit: veel gezonder!!

@Sylvana: heel goed dat je weer gaat sporten. Nu ook de zakken chips niet meer in huis halen (jouw Peter moet dat maar eten als je er niet bij bent) en véél gezonde dingen kopen en klaarmaken: dan komt het allemaal weer goed! (je lijkt misschien veel aangekomen, maar bedenk wel dat je heel klein bent, dus als je wat kilo's afvalt zie je het ook snel!)
pi_55908306
Ik denk dat ik het eten na het avondeten misschien toch kan afleren
Heb net nog een bakje yoghurt op en eigenlijk alleen maar omdat ik anders niet erg veel gegeten heb maar niet omdat ik het nou echt wou hebben
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:35:02 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55908540
Ik heb nu enorme honger en tot overmaat van ramp word ik ook nog geconfronteerd met plaatjes van lekker eten . Zit namelijk op de site van AH lekkere recepten uit te zoeken. Ik ben inmiddels wel door de Slank-recepten heen en een minder slank recept moet ook eens kunnen als je de rest van de dag dan maar wat op je eten let .

Ik krijg zometeen in ieder geval thee en als het goed is ook een appel .
Niet meer actief op Fok!
pi_55908671
Wat mij opvalt is dat als ik heel pittig eet, ik daarna geen trek meer krijg.
Ik had net weer kip geroerbakt met groenten en een zakje superhete gele currypasta, en heb dat gegeten met 50 gr. noodles.
Ik had nog een halfuur na het eten een brandende mond+keel.
En ook nu heb ik geen trek, ook geen lekkere.

Vanmiddag zat ik opeens te lezen in CUL, in het zelfgemaakte gebaktopic. Altijd als ik aan het lijnen ben, doe ik dit soort gekke dingen
pi_55908769
Zouden ze daarom allemaal zo slank zijn in Thailand Cinnamongirl?
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:45:42 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55908877
Wat mij opvalt is dat ik, als ik ongezond eet, al vrij snel weer honger krijg en als ik gezond eet niet.
Mén wat een lekkere dingen kom ik tegen . Zal ik dan toch ook maar gaan lijnen op de Mini Lotje-manier? .
Niet meer actief op Fok!
pi_55908964
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nu enorme honger en tot overmaat van ramp word ik ook nog geconfronteerd met plaatjes van lekker eten . Zit namelijk op de site van AH lekkere recepten uit te zoeken. Ik ben inmiddels wel door de Slank-recepten heen en een minder slank recept moet ook eens kunnen als je de rest van de dag dan maar wat op je eten let .

Ik krijg zometeen in ieder geval thee en als het goed is ook een appel .
Ik heb de laatste tijd altijd kiwi, komkommer en tomaat in huis, kan ik zoveel eten als ik wil
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:55:12 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55909172
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik heb de laatste tijd altijd kiwi, komkommer en tomaat in huis, kan ik zoveel eten als ik wil
kiwi's heb ik ook!! .
Niet meer actief op Fok!
pi_55909189
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:42 schreef Liejannuh het volgende:
Zouden ze daarom allemaal zo slank zijn in Thailand Cinnamongirl?
Natuurlijk moet Cinna dat weer even uitzoeken. Ik heb een studie gevonden waaruit heel simpel gezegd blijkt dat rode peper de eetlust vermindert en mensen na inname ervan minder doet eten. Ook verhoogt het de vetverbranding.

Volgens mij is het simpeler: mijn smaakpapillen zijn na het eten van hete pepertjes zo verdoofd dat ik niks meer proef. En als je niks proeft, smaakt niets je meer natuurlijk.
pi_55909203
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

kiwi's heb ik ook!! .
ga je die lekker eten
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:04:48 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55909452
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ga je die lekker eten
Nee, geen zin in .
Ik heb trek, maar er is niets in huis waar ik zin in heb. Bovendien ga ik over 2,5 uur al (!) naar bed .
Allemaal lekkere recepten gevonden. Dit weekend maar even wat dingen inslaan en in de keuken experimenteren .
Niet meer actief op Fok!
pi_55910080
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Sylvana....weet je zeker dat er eh...geen nieuw leven in je groeit?

Het is duidelijk dat je maar op 1 plek aankomt...
Bij mij is die plek mijn kont en bovenbenen. Als ik een weekje gezond eet is mijn buik meteen weer een plankje.
Daarentegen kan ik 6 kilo afvallen en dan scheelt het nóg geen broekmaat
Nee ik ben niet zwanger. Die vraag word me trouwens wel zo'n beetje elke week gesteld, zelfs door wildvreemden, erg irritant

Niks persoonlijks hoor, maar begin het gewoon een beetje zat te worden.

Zag pas bij een funwinkel een t-shirt met de tekst: Ik ben niet zwanger, ik ben gewoon dik!!!

Misschien moet ik die maar kopen

Zwemmen was trouwens echt super

Eerst 3 kwartier aquarobics gedaan, en het was zo leuk, dat de tijd echt omvloog. Er deden zo'n 40 mensen mee, en de leeftijd lag voornamelijk tussen de 20-40 jaar, met een paar oudere dames, maar dat viel me heel erg mee. Daarna nog een half uur aquajogging gedaan en toen nog 40 baantjes gezwommen. 4 series van 10 baantjes, met daartussen steeds 1 minuut rust. Totaal 1 km gezwommen.Best netjes voor een eerste keer, als je bedenkt dat ik daarvoor dus al 2 van die groepslessen gevolgd had

* Sylvana is enthousiast

Waren zelfs een paar dames die tegen me zeiden dat ze het leuk vonden hoe enthousiast en fanatiek ik was
pi_55910294
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:24 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nee ik ben niet zwanger. Die vraag word me trouwens wel zo'n beetje elke week gesteld, zelfs door wildvreemden, erg irritant

Niks persoonlijks hoor, maar begin het gewoon een beetje zat te worden.

Zag pas bij een funwinkel een t-shirt met de tekst: Ik ben niet zwanger, ik ben gewoon dik!!!

Misschien moet ik die maar kopen

Zwemmen was trouwens echt super

Eerst 3 kwartier aquarobics gedaan, en het was zo leuk, dat de tijd echt omvloog. Er deden zo'n 40 mensen mee, en de leeftijd lag voornamelijk tussen de 20-40 jaar, met een paar oudere dames, maar dat viel me heel erg mee. Daarna nog een half uur aquajogging gedaan en toen nog 40 baantjes gezwommen. 4 series van 10 baantjes, met daartussen steeds 1 minuut rust. Totaal 1 km gezwommen.Best netjes voor een eerste keer, als je bedenkt dat ik daarvoor dus al 2 van die groepslessen gevolgd had

* Sylvana is enthousiast

Waren zelfs een paar dames die tegen me zeiden dat ze het leuk vonden hoe enthousiast en fanatiek ik was
Dus dit voelt wel alsof je dit een jaar kan volhouden elke week een paar keer?
Dat is altijd wel een lekker gevoel
pi_55910328
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:26 schreef Plukie86 het volgende:

@ Sylvana: bij 'sport'zwemmen loopt iedereen in een badpak, een bikini is echt klote bij baantjeszwemmen, en volgens mij helemaal bij dingen als aquarobics ofzo. Niet dat een bikini niet mag, maar je valt echt niet uit de toon in een badpak. Ik zou ook direct even een duikbrilletje kopen als je gaat baantjezwemmen, dat scheelt pijnlijke ogen na afloop.
Nou, dat viel wel mee, waren best wel veel mensen met een bikini. Maar die bikini's die ik heb zijn gewoon nu veel te klein. heb ze van de zomer gekocht, maarja, sindsdien al weer een aantal kilo aangekomen, dus nou ziet het er gewoon niet uit. Dus ga morgen maar gewoon een zwart badpak kopen denk ik En heb vandaag ook baantjes gezwommen, maar totaal geen last van mn ogen En ben bang dat als ik een duikbirlletje opzet, ik amper meer wat kan zien, omdat ik normaal een bril op heb, en het zonder bril nu al niet echt duidelijk is voor me. En met een duikbrilletje wordt het nog waziger lijkt me?
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Vind het echt sneu voor je Heb geloof ik wel een foto's in lingerie van je gezien en daar was je echt de helft zo dun?
Ja, die foto's heb ik in het voorjaar of in het begin van de zomer gepost, maar toen woog ik zo'n 6 kg minder, en dat is idd goed te zien ja...
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:02 schreef conleche het volgende:

@Sylvana: heel goed dat je weer gaat sporten. Nu ook de zakken chips niet meer in huis halen (jouw Peter moet dat maar eten als je er niet bij bent) en véél gezonde dingen kopen en klaarmaken: dan komt het allemaal weer goed! (je lijkt misschien veel aangekomen, maar bedenk wel dat je heel klein bent, dus als je wat kilo's afvalt zie je het ook snel!)
Idd, maar als ik aan het zwemmen ben, dan kan ik geen chips eten, dus dat scheelt al weer natuurlijk En ben idd van plan om gewoon alleen maar gezonde dingen in huis te halen, en ook bij Peter. Dan mag hij best een zak chips leegeten, maar dan neem ik gewoon lekker een komkommer of paprika of cherrytomaatjes ofzo
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:35:16 #188
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_55910475
Och, m'n zus is dus echt helemaal niet dik die is gewoon hardstikke slank. Ging ik een keer met haar naar een concertje zei iemand tegen haar: "gelukkig ben ik niet de enige" wij zo van: "wtf?" en die vrouw toen van: "oo, sorry"

Als m'n moeder zwemt (eigenlijk nooit maar goed) heeft ze gewoon haar bril nog op, maar zij heeft dan ook een flinke afwijking... ik doe m'n bril altijd af maar ga na een tijdje altijd een beetje loensen lachen is dat joh als mensen dat niet weten
Bernie en ik zijn tof.
pi_55910502
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:55 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Natuurlijk moet Cinna dat weer even uitzoeken. Ik heb een studie gevonden waaruit heel simpel gezegd blijkt dat rode peper de eetlust vermindert en mensen na inname ervan minder doet eten. Ook verhoogt het de vetverbranding.

Volgens mij is het simpeler: mijn smaakpapillen zijn na het eten van hete pepertjes zo verdoofd dat ik niks meer proef. En als je niks proeft, smaakt niets je meer natuurlijk.
Grappig! Alhoewel het verdovende effect van hete pepertjes bij mij vrij snel is uitgewerkt. Zou het gewenning zijn?
pi_55910912
als je een bril hebt en je zet een brilletje op zie je juist beter in het water
je hebtze ook op sterkte..
pi_55915323
Goeiemorgen

Mn hoofd zit te vol, twijfel echt aan van alles en baal echt van sommige dingen. Heb nog amper geslapen, het lukt gewoon echt niet. Denk dak van 10-12 maar naar aqua welness gaat, das niet zo intensief en dan heb ik wel een beetje afleiding, want in mn eentje thuis word ik echt gek
pi_55915449
Goedemorgen
Woog vanmorgen nog steeds 71, ben benieuwd wanneer dat minder gaat worden.
Maar meestal als ik weer begin met sporten gaat het afvallen nog minder snel maar goed we zien wel
Hardlopen en minder eten laat in de avond is sowieso beter...
pi_55915875
Goedemorgen.
Leuk die pubertijd... Zit je op je goede gewicht, krijg je last van jeugdpuistjes!

Iemand tips?
  donderdag 10 januari 2008 @ 08:39:19 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_55915923
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 08:33 schreef Huppelei het volgende:
Goedemorgen.
Leuk die pubertijd... Zit je op je goede gewicht, krijg je last van jeugdpuistjes!

Iemand tips?

je kan het een beetje verminderen door je gezicht goed schoon te houden, maar helaas worden jeugdpuistjes veroorzaakt door hormonen en zit er weinig anders op dan wachten tot die weer een beetje rustiger worden
disclaimer
pi_55915979
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 07:27 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
Maar meestal als ik weer begin met sporten gaat het afvallen nog minder snel maar goed we zien wel
Dit klinkt alsof je een hele tijd niet hebt gesport! Maar jij sportte toch altijd zo veel?
pi_55916067
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 08:45 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dit klinkt alsof je een hele tijd niet hebt gesport! Maar jij sportte toch altijd zo veel?
Voor oud en nieuw en kerst had ik de griep dus toen niet gesport en tijdens eind december ook niet
pi_55916164
Goedemorgen
Hier ontbijt heerlijke kruidenthee en yoghurt. Mijn gewicht is geloof ik gestabiliseerd, maar dat weet je natuurlijk nooit zeker. Wel raar. Laat je de teugels wat losser met de gedachte: 65 is ook prima en ik kan best wat meer eten.... Blijf je op 63,1 hangen.
pi_55916334
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 08:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Voor oud en nieuw en kerst had ik de griep dus toen niet gesport en tijdens eind december ook niet
Dus dan heb je een week niets gedaan ofzo. Dan hoef je toch niet alles weer vanaf het begin op te bouwen? Zo snel is je conditie niet weg hoor.
Ik kon na 5 weken India ook nog gewoon zonder probleem 20 km naar mn werk fietsen en 5 km hardlopen. En de 2 keer dat ik een fiets had gehuurd in India hebben er echt niet voor gezorgd dat mijn fietsconditie op peil is gebleven.
pi_55916418
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 07:27 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
Wij gaan precies gelijk op
pi_55916462
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:17 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dus dan heb je een week niets gedaan ofzo. Dan hoef je toch niet alles weer vanaf het begin op te bouwen? Zo snel is je conditie niet weg hoor.
Ik kon na 5 weken India ook nog gewoon zonder probleem 20 km naar mn werk fietsen en 5 km hardlopen. En de 2 keer dat ik een fiets had gehuurd in India hebben er echt niet voor gezorgd dat mijn fietsconditie op peil is gebleven.
Paar weken en de griep helpt daar wel bij
Probeer maar eens 2 weken zware griep te hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')