Voor ik ging sporten was het nog niet zo erg en meestal gaat het juist weg met sporten. Het is een spanningshoofdpijn, heb ik wel vaker als ik moet presteren (toetsweek) en het gevoel heb dat ik teveel tegelijk moet doen. Sporten is ontspanning, en meestal is het na 10 minuten spontaan weg. Helaas had ik nu training van een ander, en ik vind die trainingen saai en ze zijn slecht voor mijn ademhaling. Werd er alleen maar gestresster van, waardoor het dus nog erger werd.quote:Op woensdag 9 januari 2008 07:42 schreef Isabeau het volgende:
Chicolate, ik hoop dat je je beter voeltEnne, waarom ging je sporten met zoveel hoofdpijn
Paracetamol 1000 mg, flink glas water en iets rustigs gaan doen zijn echt veel effectiever om van je hoofdpijn af te komen
![]()
Alleen Isa heeft betere borstenquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:49 schreef conleche het volgende:
[..]
En nog steeds een flink bos hout voor de deur!![]()
Jij hebt net als Miss_S een hele slanke taille! Echt zo'n zandlopertje.
I wish you luck! Ik ga nu naar Arnhem, m'n moeder helpen verhuizen: wish me luckquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Alleen Isa heeft betere borsten
ik ga hardlopen, wish me luck
quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaDit is ook een foto uit die serie in de categorie "oh, volgens mij doet de timer het nie...oh, toch wel"
[ afbeelding ]
En ik denk ook wel dat mensen het goed bedoelen als ze zo enthousiast zijn, maar het voelt gewoon heel dubbel. Inderdaad alsof ik eerst dus niet goed was.
Hier staan ze nog!quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vraag het hier ook maar even: ik wil ook Evy gaan doen, want de sportschool is me momenteel te duur. Ik kan alleen niet zo snel terugvinden waar het te downloaden is, kan iemand me tippen?
Tnx!
Da's echt een zegen die taille. Mijn vet gaat traditioneel allemaal in mijn bovenlijf zitten, ik ben meer een appeltjequote:Op woensdag 9 januari 2008 13:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind mijn zandloperfiguur ook erg mooi, ben daar ook best blij mee. Ik heb alleen wel het gevoel dat de laatste 3 kilo's uit mijn borsten zijn gehaald. Ik was al van plan in mijn decoletée een bordje met 'verboden vet af te voeren' te plaatsen
Ik ben normaal een zandloper, maar nu inmiddels een peer!quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's echt een zegen die taille. Mijn vet gaat traditioneel allemaal in mijn bovenlijf zitten, ik ben meer een appeltje
Superveel succes met zwemmen! Ik zou het ook wel willen maar erger me te veel aan de hangbejaarden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:47 schreef Sylvana het volgende:
jullie mogen me wel succes wensen hoor
En succesquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:47 schreef Sylvana het volgende:
jullie mogen me wel succes wensen hoor
Misschien over een jaar ofzo, momenteel ga ik al dood van een sprintje naar de bushaltequote:Op woensdag 9 januari 2008 13:45 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Alstu.
En als je klaar bent, kun je Hier het 5-10 km schema nog downloaden!
Jij gaat echt zo blij worden van dit schema!quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien over een jaar ofzo, momenteel ga ik al dood van een sprintje naar de bushalte
Dat heb ik dus ook bij het zwemmen. Van die oma's wiens permanentje niet nat mag worden die dan met z'n drieën naast elkaar de laatste dorpsroddels doorspreken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:49 schreef cinnamongirl het volgende:
Superveel succes met zwemmen! Ik zou het ook wel willen maar erger me te veel aan de hangbejaarden.
Ik ben zo blij dat de Tongelreep in Eindhoven staat, zelfs als er 40 bejaarden in het water liggen is het bad nog groot genoeg om ongestoord door te rauzenquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook bij het zwemmen. Van die oma's wiens permanentje niet nat mag worden die dan met z'n drieën naast elkaar de laatste dorpsroddels doorspreken.
Maar succes Sylvana! Het klinkt in ieder geval als een goed plan.
Dank je wel, en nee, ze hebben nog steeds niets gevonden :S Ik heb verhoogd aantal bloedlichaampjes- en plaatjes in mn bloed, maar ze weten dus niet waarom dat is. Maandag weer bloed laten prikken en urine ingeleverd ( dat hadden ze nog niet gecontroleerd) en dan daar 21 januari de uitslag van. Op MRI was niks te zien en antibiotica hielp dus niet...quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
en succes sylvana met het zwemmen en weer proberen af te vallen. Is er al iets uit onderzoeken gekomen of nog steeds niet?
Dat is inderdaad wel een verandering.....quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:03 schreef Sylvana het volgende:
Volgens mij was Thrilled het gezeik hier zat en postte hij daarom niet meer
* Sylvana gaat morgen toch maar een badpak kopen, kheb 4 bikini's, maar het ziet er echt niet uit, lijk echt wel 7 maanden zwanger
[ [url=http://kel.bdsmtracker.com/t.php?id=1199898540925t.jpg]afbeelding ] [/URL]
[ [url=http://kel.bdsmtracker.com/t.php?id=1199898568993t.jpg]afbeelding ] [/URL]
Thuisquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:03 schreef Plukie86 het volgende:
Schop onder de kont van Viking84. Als je weer thuis bent ben je moe en voldaan (o hoe cliché, maar wel waar).
Volgens mij duw je hier je buik wel erg naar voren, of je laat 'm hangen. Als je 'm in houdt is het vast niet zo ergquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:03 schreef Sylvana het volgende:
* Sylvana gaat morgen toch maar een badpak kopen, kheb 4 bikini's, maar het ziet er echt niet uit, lijk echt wel 7 maanden zwanger
[ [url=http://kel.bdsmtracker.com/t.php?id=1199898540925t.jpg]afbeelding ] [/URL]
[ [url=http://kel.bdsmtracker.com/t.php?id=1199898568993t.jpg]afbeelding ] [/URL]
Dat dacht ik ook, maar klinkt zo gemeen als het niet zo isquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Sylvana....weet je zeker dat er eh...geen nieuw leven in je groeit?![]()
Nee, aan de vorm van d'r buik kan je zien dat het niet zo is, want de bolling zit bij d'r maag. Ik denk ook dat ze hier net avondeten heeft gehadquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar klinkt zo gemeen als het niet zo is
Kijk dat staat je veel beter dan die broek (of waar had ik ooit commentaar opquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij duw je hier je buik wel erg naar voren, of je laat 'm hangen. Als je 'm in houdt is het vast niet zo erg
Ik zet ook aan op m'n pens, maar dit ben ik in bikini met een BMI van 26,5:
[ afbeelding ]
Buik inhouden dus, een passende bikini kopen (die je daar aan hebt is echt te klein) en een schrale troost: zwemmen met een bikini is èn kut, èn iedere andere meid loopt met een badpak aan
Mja, je kan er alleen niet mee naar je werk hequote:Op woensdag 9 januari 2008 18:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Kijk dat staat je veel beter dan die broek (of waar had ik ooit commentaar op)
ziet er goed uit !
quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, je kan er alleen niet mee naar je werk he
Nee, want dat moet ikquote:
Hm...het is echt maar een geintje, hoop niet dat Sylvana het verkeerd opvat...quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar klinkt zo gemeen als het niet zo is
Kinderen zijn wel schattigquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
Kinderen ja, die vragen vrij vaak of ik een baby in m'n buik heb
Hehe. De koters van m'n zus zeggen 'kutwijf' tegen mij, dus jij hebt nog gelukquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:58 schreef Miss_S het volgende:
Over foute opmerkingen gesproken...
Een van de kindjes op stage vroeg waarom ik mijn pyama had aangehouden
Ik had een jurkje aan dat zij kennelijk op een pyama vond lijken, maar wel een mooie pyama zei ze
Dat zeggen ze dan toch maar een keertjequote:Op woensdag 9 januari 2008 19:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehe. De koters van m'n zus zeggen 'kutwijf' tegen mij, dus jij hebt nog geluk.
Vanmiddag waren er twee kinderen in de supermarkt.
Hun moeder ging boodschappen doen en zij bleven bij de kassa's staan om aan iedereen te vragen of ze de voetbalplaatjes mochten hebben.
Wrom niet?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat zeggen ze dan toch maar een keertje
Dat soort dingen kan je niet accepteren op een BSO
En die kinderen die op voetbalplaatjes zeuren, niet normaal
Ze weggeven is inderdaad leuk, maar ze moeten er niet zelf om gaan zeuren en al naar mensen toelopen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wrom niet?
De meeste mensen zeggen toch: neuh, die hoef ik niet er bij. Ik zou het ook doen als ik kind was
Ze vroegen het heel lief, hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:02 schreef Miss_S het volgende:
En die kinderen die op voetbalplaatjes zeuren, niet normaal
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze vroegen het heel lief, hoor.
"Mevrouhouw?? Mogen wij uw voetbalplaatjes hebben?????".
Dat is irritant idd, maar dit waren nog vrij jonge kinderen en ze waren met hun moeder.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik weet alleen dat veel mensen klagen dat er zoveel kinderen buiten staan te wachten en dan gaan zeuren
Oh dat jaquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:55 schreef Viking84 het volgende:
Verder is zwemmen met bikini idd kut. Vooral als je van de duikplank af wilt. Ben regelmatig bijna mijn bovenstukje kwijtgeraakt.
Vind het echt sneu voor jequote:Op woensdag 9 januari 2008 18:03 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb de laatste tijd altijd kiwi, komkommer en tomaat in huis, kan ik zoveel eten als ik wilquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nu enorme honger en tot overmaat van ramp word ik ook nog geconfronteerd met plaatjes van lekker eten. Zit namelijk op de site van AH lekkere recepten uit te zoeken. Ik ben inmiddels wel door de Slank-recepten heen en een minder slank recept moet ook eens kunnen als je de rest van de dag dan maar wat op je eten let
.
Ik krijg zometeen in ieder geval thee en als het goed is ook een appel.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd altijd kiwi, komkommer en tomaat in huis, kan ik zoveel eten als ik wil
Natuurlijk moet Cinna dat weer even uitzoeken. Ik heb een studie gevonden waaruit heel simpel gezegd blijkt dat rode peper de eetlust vermindert en mensen na inname ervan minder doet eten. Ook verhoogt het de vetverbranding.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:42 schreef Liejannuh het volgende:
Zouden ze daarom allemaal zo slank zijn in Thailand Cinnamongirl?
Nee, geen zin inquote:
Nee ik ben niet zwanger. Die vraag word me trouwens wel zo'n beetje elke week gesteld, zelfs door wildvreemden, erg irritantquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Sylvana....weet je zeker dat er eh...geen nieuw leven in je groeit?![]()
Het is duidelijk dat je maar op 1 plek aankomt...
Bij mij is die plek mijn kont en bovenbenen. Als ik een weekje gezond eet is mijn buik meteen weer een plankje.
Daarentegen kan ik 6 kilo afvallen en dan scheelt het nóg geen broekmaat
Dus dit voelt wel alsof je dit een jaar kan volhouden elke week een paar keer?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zwanger. Die vraag word me trouwens wel zo'n beetje elke week gesteld, zelfs door wildvreemden, erg irritant
Niks persoonlijks hoor, maar begin het gewoon een beetje zat te worden.
Zag pas bij een funwinkel een t-shirt met de tekst: Ik ben niet zwanger, ik ben gewoon dik!!!
Misschien moet ik die maar kopen
Zwemmen was trouwens echt super![]()
![]()
Eerst 3 kwartier aquarobics gedaan, en het was zo leuk, dat de tijd echt omvloog. Er deden zo'n 40 mensen mee, en de leeftijd lag voornamelijk tussen de 20-40 jaar, met een paar oudere dames, maar dat viel me heel erg mee. Daarna nog een half uur aquajogging gedaan en toen nog 40 baantjes gezwommen. 4 series van 10 baantjes, met daartussen steeds 1 minuut rust. Totaal 1 km gezwommen.Best netjes voor een eerste keer, als je bedenkt dat ik daarvoor dus al 2 van die groepslessen gevolgd had
* Sylvana is enthousiast
Waren zelfs een paar dames die tegen me zeiden dat ze het leuk vonden hoe enthousiast en fanatiek ik was
Nou, dat viel wel mee, waren best wel veel mensen met een bikini. Maar die bikini's die ik heb zijn gewoon nu veel te klein. heb ze van de zomer gekocht, maarja, sindsdien al weer een aantal kilo aangekomen, dus nou ziet het er gewoon niet uit. Dus ga morgen maar gewoon een zwart badpak kopen denk ikquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:26 schreef Plukie86 het volgende:
@ Sylvana: bij 'sport'zwemmen loopt iedereen in een badpak, een bikini is echt klote bij baantjeszwemmen, en volgens mij helemaal bij dingen als aquarobics ofzo. Niet dat een bikini niet mag, maar je valt echt niet uit de toon in een badpak. Ik zou ook direct even een duikbrilletje kopen als je gaat baantjezwemmen, dat scheelt pijnlijke ogen na afloop.
Ja, die foto's heb ik in het voorjaar of in het begin van de zomer gepost, maar toen woog ik zo'n 6 kg minder, en dat is idd goed te zien ja...quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Vind het echt sneu voor jeHeb geloof ik wel een foto's in lingerie van je gezien en daar was je echt de helft zo dun?
Idd, maar als ik aan het zwemmen ben, dan kan ik geen chips eten, dus dat scheelt al weer natuurlijkquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:02 schreef conleche het volgende:
@Sylvana: heel goed dat je weer gaat sporten. Nu ook de zakken chips niet meer in huis halen (jouw Peter moet dat maar eten als je er niet bij bent) en véél gezonde dingen kopen en klaarmaken: dan komt het allemaal weer goed!(je lijkt misschien veel aangekomen, maar bedenk wel dat je heel klein bent, dus als je wat kilo's afvalt zie je het ook snel!)
Grappig! Alhoewel het verdovende effect van hete pepertjes bij mij vrij snel is uitgewerkt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Natuurlijk moet Cinna dat weer even uitzoeken. Ik heb een studie gevonden waaruit heel simpel gezegd blijkt dat rode peper de eetlust vermindert en mensen na inname ervan minder doet eten. Ook verhoogt het de vetverbranding.
Volgens mij is het simpeler: mijn smaakpapillen zijn na het eten van hete pepertjes zo verdoofd dat ik niks meer proef. En als je niks proeft, smaakt niets je meer natuurlijk.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:33 schreef Huppelei het volgende:
Goedemorgen.
Leuk die pubertijd... Zit je op je goede gewicht, krijg je last van jeugdpuistjes!![]()
Iemand tips?
Dit klinkt alsof je een hele tijd niet hebt gesport! Maar jij sportte toch altijd zo veel?quote:Op donderdag 10 januari 2008 07:27 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
Woog vanmorgen nog steeds 71, ben benieuwd wanneer dat minder gaat worden.
Maar meestal als ik weer begin met sporten gaat het afvallen nog minder snel maar goed we zien wel
Hardlopen en minder eten laat in de avond is sowieso beter...
Voor oud en nieuw en kerst had ik de griep dus toen niet gesport en tijdens eind december ook nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 08:45 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je een hele tijd niet hebt gesport! Maar jij sportte toch altijd zo veel?
Dus dan heb je een week niets gedaan ofzo. Dan hoef je toch niet alles weer vanaf het begin op te bouwen? Zo snel is je conditie niet weg hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Voor oud en nieuw en kerst had ik de griep dus toen niet gesport en tijdens eind december ook niet
Wij gaan precies gelijk opquote:Op donderdag 10 januari 2008 07:27 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
Woog vanmorgen nog steeds 71, ben benieuwd wanneer dat minder gaat worden.
Maar meestal als ik weer begin met sporten gaat het afvallen nog minder snel maar goed we zien wel
Hardlopen en minder eten laat in de avond is sowieso beter...
Paar weken en de griep helpt daar wel bijquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dus dan heb je een week niets gedaan ofzo. Dan hoef je toch niet alles weer vanaf het begin op te bouwen? Zo snel is je conditie niet weg hoor.
Ik kon na 5 weken India ook nog gewoon zonder probleem 20 km naar mn werk fietsen en 5 km hardlopen. En de 2 keer dat ik een fiets had gehuurd in India hebben er echt niet voor gezorgd dat mijn fietsconditie op peil is gebleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |