abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55892584
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 07:42 schreef Isabeau het volgende:
Chicolate, ik hoop dat je je beter voelt Enne, waarom ging je sporten met zoveel hoofdpijn Paracetamol 1000 mg, flink glas water en iets rustigs gaan doen zijn echt veel effectiever om van je hoofdpijn af te komen
Voor ik ging sporten was het nog niet zo erg en meestal gaat het juist weg met sporten. Het is een spanningshoofdpijn, heb ik wel vaker als ik moet presteren (toetsweek) en het gevoel heb dat ik teveel tegelijk moet doen. Sporten is ontspanning, en meestal is het na 10 minuten spontaan weg. Helaas had ik nu training van een ander, en ik vind die trainingen saai en ze zijn slecht voor mijn ademhaling. Werd er alleen maar gestresster van, waardoor het dus nog erger werd.

Het is uiteindelijk over gegaan: ibuprofen ingenomen (paracetamol doe ik alleen in noodgevallen, die smaak is zo smerig), continue water gedronken en onder de douche gaan staan. Toen kwam ik tot rust en kon ik rustig gaan slapen

Je ziet er heel erg mooi en vooral gelukkig uit. Voor de rest sluit ik me aan bij Conleche .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_55892710
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 10:49 schreef conleche het volgende:

[..]

En nog steeds een flink bos hout voor de deur!

Jij hebt net als Miss_S een hele slanke taille! Echt zo'n zandlopertje .
Alleen Isa heeft betere borsten

ik ga hardlopen, wish me luck
pi_55892809
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 10:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik ga hardlopen, wish me luck
I wish you luck! Ik ga nu naar Arnhem, m'n moeder helpen verhuizen: wish me luck
pi_55892875
Ik ga vanmiddag nog ff langs het zwembad om een paar dingen te vragen, en dan als het goed is vanavond voor het eerst meedoen met de zwemactiviteiten

Sportschool moet ik ook nog steeds betalen, maar ik kom wel heel erg hard aan, dus nou maar ff dubbel betalen dan, moet maar ff als ik over een paar maanden geen 70 kg wil wegen
pi_55893452
Les 2 van Evy ging weer lekker, ookal is het wel teleurstellend om te zien dat ik ook al ooit eens les 12 heb gelopen
Maarja naar die griep was mijn conditie toch wel een stuk minder
  woensdag 9 januari 2008 @ 12:04:24 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_55894433
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 10:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja Dit is ook een foto uit die serie in de categorie "oh, volgens mij doet de timer het nie...oh, toch wel"

[ afbeelding ]

En ik denk ook wel dat mensen het goed bedoelen als ze zo enthousiast zijn, maar het voelt gewoon heel dubbel. Inderdaad alsof ik eerst dus niet goed was.
disclaimer
  Vis een optie? woensdag 9 januari 2008 @ 12:11:56 #107
70532 loveli
N
pi_55894622
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 10:55 schreef Miss_S het volgende:

Of een betere BH

Maar idd, niets mis met de verhoudingen van Isabeau.
crap in = crap out
  woensdag 9 januari 2008 @ 13:29:51 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_55896588
Ik vraag het hier ook maar even: ik wil ook Evy gaan doen, want de sportschool is me momenteel te duur. Ik kan alleen niet zo snel terugvinden waar het te downloaden is, kan iemand me tippen?

Tnx!
disclaimer
  Vis een optie? woensdag 9 januari 2008 @ 13:32:45 #109
70532 loveli
N
pi_55896652
Als je ze nergens kunt vinden moet je me ff pm-en, dan zet ik ze ergens online (niet voor iedereen ivm upload-limiet).
crap in = crap out
pi_55896660
Ik wil geen ingewikkelde en dure dieten volgen en heb weinig tijd. Dus zeker geen tijd om een eetdagboek bij te houden.
Mijn idee is nu om voorlopig overdag 4 belegde boterhammen te eten, en 's avonds een gezonde warme maaltijd tot 1000 kcal. Tussendoortje = fruit. Volgens mij zit ik dan altijd rond de 1500,1600 kcal.
Dit ging gisteren goed en vandaag ook, tot nu toe. Had gisteren alleen rond 16:00, 17:00 een enorm hongergevoel, waar ik dan weer megachagrijnig van werd.

Dat klinkt als 'normaal' eten en dat is het ook. Alleen ik deed het dus nooit; ik at wat ik wilde, dus rijkelijk belegde pistoletjes, koek, snoep, toastjes met lekkers, Turkse pizza's, zakken chips, op alle momenten van de dag. Er zat geen structuur in en er zat geen rem op.

Verder ga ik weer fietsen, heen en terug naar werk is 16 km, lijkt me om te beginnen genoeg lichaamsbeweging voor doordeweeks.
pi_55896668
Eventjes wat meer over mijn zwemplannen ( gekopieerd van ander forum)

Ik ben van plan om 2 keer in de week te gaan ( maandag- en woensdagavond) en eventueel donderdagavond nog. Op maandagavond heb je Aqua Sport Totaal. Tijdens deze avond worden naast aquajogging, aquarobic en aquaspinning extra activiteiten aangeboden, zoals aquarelax, BuikBillenBenen training en banenzwemmen. Alles wordt doorlopend aangeboden, dus je kunt overal aan meedoen. Op woensdagavond heb je Aqua Fit. Deze avonden bestaan uit aquajogging, aquarobic en aquaspinning die doorlopend worden aangeboden. En op donderdagavond heb je Aqua Welness, en dat is een vorm van relaxen in combinatie met bewegen op een lage intensiteit. Rek- en strekoefeningen, het soepel maken van de gewrichten, adem- en energiewerk worden op een unieke manier gecombineerd. Het hele lichaam kan op een nieuwe manier gaan bewegen vanwege de gewichtloosheid in het water.

Ik neem een Aquapass++ van 32,50 per maand, waarmee ik onbeperkt aan alle zwemactiviteiten mee kan doen en onbeperkt kan banenzwemmen.

En als ik een keer een avond niet kan, dan kan ik altijd nog gaan banenzwemmen ( 7-8.30 uur, 12-13 uur en 20.45-21.30 uur)

En het voordeel van 's avonds zwemmen: Dan kan ik ook geen zak chips voor de tv leegeten
  woensdag 9 januari 2008 @ 13:36:20 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55896737
Isa heeft wel een superslanke taille . * Viking84 jaloers is.
Zo, net geluncht / gelunched (?) en nu ga ik naar het ziekenhuis. Piepjes luisteren bij de audioloog. Great fun .
Niet meer actief op Fok!
pi_55896750
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vraag het hier ook maar even: ik wil ook Evy gaan doen, want de sportschool is me momenteel te duur. Ik kan alleen niet zo snel terugvinden waar het te downloaden is, kan iemand me tippen?

Tnx!
Hier staan ze nog!
pi_55896771
Ik vind mijn zandloperfiguur ook erg mooi, ben daar ook best blij mee. Ik heb alleen wel het gevoel dat de laatste 3 kilo's uit mijn borsten zijn gehaald. Ik was al van plan in mijn decoletée een bordje met 'verboden vet af te voeren' te plaatsen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 9 januari 2008 @ 13:42:33 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_55896872
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:37 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Hier staan ze nog!
Super bedankt!!!
disclaimer
  woensdag 9 januari 2008 @ 13:43:42 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_55896906
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind mijn zandloperfiguur ook erg mooi, ben daar ook best blij mee. Ik heb alleen wel het gevoel dat de laatste 3 kilo's uit mijn borsten zijn gehaald. Ik was al van plan in mijn decoletée een bordje met 'verboden vet af te voeren' te plaatsen
Da's echt een zegen die taille. Mijn vet gaat traditioneel allemaal in mijn bovenlijf zitten, ik ben meer een appeltje
disclaimer
pi_55896937
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Super bedankt!!!
Alstu.
En als je klaar bent, kun je Hier het 5-10 km schema nog downloaden!
pi_55897012
jullie mogen me wel succes wensen hoor
pi_55897029
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Da's echt een zegen die taille. Mijn vet gaat traditioneel allemaal in mijn bovenlijf zitten, ik ben meer een appeltje
Ik ben normaal een zandloper, maar nu inmiddels een peer!
Maar altijd heb ik een slanke taille. Die's nu 72 (toevallig net weer eens gemeten) en heupen 105 . lastig met broeken; heel erg lastig...
pi_55897047
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:47 schreef Sylvana het volgende:
Superveel succes met zwemmen! Ik zou het ook wel willen maar erger me te veel aan de hangbejaarden.
pi_55897072
2 boterhammen hagelslag als ontbijt ... thuiskomen met schreeuwende honger (half 11) ... nog een boterham met hagelslag en een cracker, zelfde beleg ... lijf dat schreeuwt om eten, beroerd ervan, dus vervroegde lunch met nog 2 boterhammen ... lunchtijd, weer honger, vers donkerbruin bolletje met kaas/komkommer en jam ... hehe, eindelijk heb ik geen honger meer, en niet eens misselijk.

Oh ja, mijn lijf wil steeds chocola, bijna ongesteld enzo. Maar vanaf nu krijgt het dat niet meer, ik ga pil een paar dagen doorslikken en dan blijf ik bezig .
  woensdag 9 januari 2008 @ 13:52:03 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_55897092
Succes Sylvana!
Ik ben zelf meer een baantjestrekker, maar een paar jaar geleden, toen ik nog studeerde, deed ik elke week aquarobics op het studentensportcentrum en dat was echt heerlijk
disclaimer
pi_55897100
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:47 schreef Sylvana het volgende:
En succes Het lijkt me heel erg leuk en afwisselend, zal wel wat worden voor je
  woensdag 9 januari 2008 @ 13:52:48 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_55897109
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:45 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Alstu.
En als je klaar bent, kun je Hier het 5-10 km schema nog downloaden!
Misschien over een jaar ofzo, momenteel ga ik al dood van een sprintje naar de bushalte
disclaimer
pi_55897266
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Misschien over een jaar ofzo, momenteel ga ik al dood van een sprintje naar de bushalte
Jij gaat echt zo blij worden van dit schema!
Ik was zo trots op mezelf toen ik gewoon 7 minuten achter elkaar kon hardlopen zonder dood neer te vallen!
pi_55897344
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:49 schreef cinnamongirl het volgende:

Superveel succes met zwemmen! Ik zou het ook wel willen maar erger me te veel aan de hangbejaarden.
Dat heb ik dus ook bij het zwemmen. Van die oma's wiens permanentje niet nat mag worden die dan met z'n drieën naast elkaar de laatste dorpsroddels doorspreken.

Maar succes Sylvana! Het klinkt in ieder geval als een goed plan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 9 januari 2008 @ 14:12:38 #127
149959 SQ
snelle trees
pi_55897552
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 14:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook bij het zwemmen. Van die oma's wiens permanentje niet nat mag worden die dan met z'n drieën naast elkaar de laatste dorpsroddels doorspreken.

Maar succes Sylvana! Het klinkt in ieder geval als een goed plan.
Ik ben zo blij dat de Tongelreep in Eindhoven staat, zelfs als er 40 bejaarden in het water liggen is het bad nog groot genoeg om ongestoord door te rauzen
disclaimer
pi_55898540
Ik heb geen idee hoe het met het aantal bejaarden is gesteld die meedoen, de receptionioste zei dat alle leeftijden aanwezig zijn, maar hoe de verhouding is zie ik vanzelf wel. En ik doe het voor mezelf, niet voor anderen, dus ga gewoon lekker mn eigen gang

En het is idd helemaal leuk dat het zo afwisselend is en dat ik gewoon aan alle activiteiten mee kan doen, dan gaat het hopelijk niet zo snel vervelen

Heb net ook gebeld om te vragen hoe het zit met dat doorlopende programma, en het wordt gewoon omgeroepen wat wanneer begint.

De eerste 3 kwartier heb je aquarobic en aquajogging, dan een half uur aquaspinning en dan weer 3 kwartier aquarobic/aquajogging en dan nog een half uur aquaspinning, dus denk dat ik dan eerst aquarobic ga doen, dan aquaspinning en dan aquajogging Ligt er ook aan hoe goed ik het volhou, kan ook best zijn dat ik 2 activiteiten ga doen en baantjes zwemmen
pi_55899707
Middag!

Compliment voor Isabeau: echt heel goed zeg en succes sylvana met het zwemmen en weer proberen af te vallen. Is er al iets uit onderzoeken gekomen of nog steeds niet?

Vanochtend heb ik geprobeerd hard te lopen, maar het wilde niet echt, want ik had het gevoel dat ik eigenlijk zou moeten studeren. Ook al is het juist wel goed m'n hoofd even leeg te maken, maar dat lukte dus niet . Ook zijn ze nog eens bezig het park te reorganiseren zodat m'n rondje flink ingeperkt is en ik weet niet wat het gaat worden
Verder lukt het me niet om sneller te gaan dan 8-9 km/uur siinds ik weer begonnen ben en dat vind ik wel vervelend... Weet iemand hoe ik mezelf goed kan leren weer sneller te gaan (aan het eind van evy 1 zat ik netjes op 11 km/uur.

Heb wel redelijk gegeten de afgelopen dagen. Tussen de middag een blikje soep waarop stond '0 gram vet'. Het is niet dat ik het heel belangrijk vind ofzo, maar ik vond wel een soort van soepballetjes, dus ik ben wel benieuwd wat voor balletjes ik nou gegeten heb
Ohja de mandarijntjes zijn helaas droog aan het worden, dus ik heb een bak kiwi's gehaald, ook erg lekker en ik doe er niet zo lang over ze af te pellen
Het mooi kotsende meisje.
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:56:12 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55899922
Zo, ik ben ook weer terug.
Moest van alles doen in de stad, dus flink van hot naar her gefietst. Alleen zie ik dat niet als beweging . Ga om een uur of 17:30 hardlopen. Voor het eerst weer sinds begin december, dus ben benieuwd hoe het gaat.
Nu een sapje aan het drinken en een banaan aan het eten. Vanavond beperk ik me tot twee kommen tomatensoep.
Gisteren heb ik nml friet gegeten, dus nu doe ik een balansdagje (inspired by Isabeau ). Heb eigenlijk nooit aan balansdagjes gedaan (was mijn diëtiste destijds een tegenstander van), maar ik wil toch even kijken of het wat uitmaakt.

Verder was ik zo stom om een stukje papier tussen m'n lippen te klemmen en toen ik het er weer tussenuit wilde halen heb ik het vel van m'n onderlip gerukt Au .
Niet meer actief op Fok!
pi_55900295
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
en succes sylvana met het zwemmen en weer proberen af te vallen. Is er al iets uit onderzoeken gekomen of nog steeds niet?
Dank je wel, en nee, ze hebben nog steeds niets gevonden :S Ik heb verhoogd aantal bloedlichaampjes- en plaatjes in mn bloed, maar ze weten dus niet waarom dat is. Maandag weer bloed laten prikken en urine ingeleverd ( dat hadden ze nog niet gecontroleerd) en dan daar 21 januari de uitslag van. Op MRI was niks te zien en antibiotica hielp dus niet...
pi_55900901
Omhoog updaten is niet leuk: halve kilo aangekomen in de vakantie, waar het asociale kerstpakket van vriendje waar alleen chocola en chips in een hele grote hoeveelheid in zat mede schuldig aan is.

De touwtjes moeten weer strakker, ik ga maar eens weer wat meer dit topic bijhouden. Ik was een beetje weg maar niet helemaal, want ik bleef wel updaten en lezen. En nou ga ik ook weer posten. Kijken of ik die 62 kilo nu wel kan halen, eind vorig jaar was ik tevreden met 63-64, maar nu opeens niet meer.

Eten voor vandaag:
Ontbijt: Yohurt met cornflakes en zoetstof
Tussendoor: Banana
Lunch: 3 boterhammen met kaas en komkommer
Tussendoor: Druiven en 2 stukjes wasa toast
Avondeten straks: Spaghetti
Avond: Appel en Vitalinea-toetjeding.

Volgens mij doe ik het nog wel goed, ben alleen wat trillerig op mijn benen de laatste dagen, maar dat zal wel komen omdat mijn lijf niet meer zoveel suiker krijgt als voorheen. Verder eet ik niet echt structureel minder, alleen weer gezond.

Gister lekker geschaatst en morgen weer lekker hardlopen
pi_55901639
Zo, mn gezondheidsschriftje is klaar

Schriftje met daarin de tijden van de zwemactiviteiten en banenzwemmen en dan ga ik elke keer opschrijven wat ik gedaan heb aan activiteiten, hoeveel baantjes en dergelijke

En daarnaast bijhouden wat ik eet

Zodat ik goed inzicht heb in hoe het gaat, welke vorderingen ik maak en en waar ik op moet letten

[ Bericht 0% gewijzigd door _Hestia_ op 09-01-2008 17:20:17 ]
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:18:14 #134
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_55901696
Ik wil ook eigenlijk weer gaan "evy'en" maar ik heb dus op dit moment geen mp3 speler, volgens mij mag ik als ik binnenkort m'n abonnement verleng wel een nieuwe telefoon uitzoeken met mp3 speler erin ofzo
Bernie en ik zijn tof.
pi_55901799
Wie neemt er nou het verkeerde universiteitspasje mee? het is nou niet bepaald een standaardfoto walgelijk is een betere omschrijving, dus moet diegene wel heel slecht opgelet hebben... Ik hoop dat ik 'm snel terug zal krijgen
Vanavond eet ik zuurkoolstamppot met uitjes, appel en ananas. Geen vlees erbij geeft niet voor een keer. En dan daarna nog een lekker bakje biogarde met muesli
Het mooi kotsende meisje.
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:24:33 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55901821
Waar is Thrilled eigenlijk gebleven?
Ik ga mezelf eens klaar maken voor het hardlopen . Ik wil niet . Maar als ik het gedaan heb ben ik vast blij en dan ligt de drempel voor de volgende keer ook lager .
Niet meer actief op Fok!
pi_55902701
Ik begon Thrilled ookal te misseen inderdaad
Vandaag tot nu toe redelijk normaal gegeten
Ontbijt: pistoletje met komkommer en tomaat
tussendoortje: kiwi
lunch: omega 3 (ofzo iets) brood
avondeten: chinese kool stamppot
pi_55902726
Mijn moeder vroeg trouwens wat ik had gedaan met mijn hardloopschoenen, kennelijk heb ik mijn hakken toch verder kapot gelopen dan dat ik in de gaten had want mijn schoenen zaten vol bloed (niets gemerkt)
pi_55902728
Volgens mij was Thrilled het gezeik hier zat en postte hij daarom niet meer

* Sylvana gaat morgen toch maar een badpak kopen, kheb 4 bikini's, maar het ziet er echt niet uit, lijk echt wel 7 maanden zwanger

[ Bericht 35% gewijzigd door _Hestia_ op 09-01-2008 18:09:38 ]
pi_55902734
Schop onder de kont van Viking84. Als je weer thuis bent ben je moe en voldaan (o hoe cliché, maar wel waar).

Ik ben nu trouwens best fanatiek aan het sporten. Nouja, afgelopen twee weken even niet want door het fanatieke sporten had ik wel mooi een blessure opgelopen, iets te hard hard gelopen. Maar eergister was de test, en het is weer helemaal over. Morgen dus nog even rustig hardlopen en dan kan ik er volgende week weer helemaal voor, 7 kilometer is geen probleem meer. Zonder Evy of wat dan ook, alleen een vriendin waar ik mee loop en die harder kan dan ik. Werkt echt perfect, als je zoals ik niet tegen verliezen kan.
pi_55903005
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:03 schreef Sylvana het volgende:

* Sylvana gaat morgen toch maar een badpak kopen, kheb 4 bikini's, maar het ziet er echt niet uit, lijk echt wel 7 maanden zwanger

[ [url=http://kel.bdsmtracker.com/t.php?id=1199898540925t.jpg]afbeelding ] [/URL]

[ [url=http://kel.bdsmtracker.com/t.php?id=1199898568993t.jpg]afbeelding ] [/URL]
Dat is inderdaad wel een verandering.....
Jammer dat je geen zandloper figuur hebt
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:34:15 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55903401
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:03 schreef Plukie86 het volgende:
Schop onder de kont van Viking84. Als je weer thuis bent ben je moe en voldaan (o hoe cliché, maar wel waar).
Thuis .
Heb het schema min of meer opgepikt waar ik gebleven was 5 á 6 wk geleden (alleen 10 minuutjes ipv 12, zoals ik al in m'n hoofd had) en het ging zeker niet van een leien dakje, maar ik heb wel de geplande sessie gelopen! .
Toen ik klaar was met die 10 min, had ik het gevoel dat ik moest kotsen en ik heb nu enorme spierpijn bij mijn hamstrings . Ook voel ik m'n voeten weer, precies op die plek waar de blaren zaten. Blijkbaar zijn dat enorm blaargevoelige plekjes bij mij. Volgende keer maar weer sporttape erop dan .
Ga nu ws nog 2 keer de les van vandaag doen en dan weer een stapje hoger .

Oh, en ik ging gaandeweg ook steeds harder lopen. Even mijn voorsprong op Mark vergroten . De stopwatch ging per ongeluk op pauze halverwege, maar vorige keer moesten we met 10 minuten tot aan de brug, dus dat heb ik nu ook gedaan. Dacht daar even op Mark te zullen wachten, maar die had alweer een sprintje getrokken . Helaas kan ik nu niet uitrekenen hoe snel ik nu precies gelopen heb .
Niet meer actief op Fok!
pi_55903519
Sylvana....weet je zeker dat er eh...geen nieuw leven in je groeit?

Het is duidelijk dat je maar op 1 plek aankomt...
Bij mij is die plek mijn kont en bovenbenen. Als ik een weekje gezond eet is mijn buik meteen weer een plankje.
Daarentegen kan ik 6 kilo afvallen en dan scheelt het nóg geen broekmaat
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:40:41 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_55903549
quote:

[ [url=http://kel.bdsmtracker.com/t.php?id=1199898540925t.jpg]afbeelding ] [/URL]

[ [url=http://kel.bdsmtracker.com/t.php?id=1199898568993t.jpg]afbeelding ] [/URL]
Volgens mij duw je hier je buik wel erg naar voren, of je laat 'm hangen. Als je 'm in houdt is het vast niet zo erg
Ik zet ook aan op m'n pens, maar dit ben ik in bikini met een BMI van 26,5:

Buik inhouden dus, een passende bikini kopen (die je daar aan hebt is echt te klein) en een schrale troost: zwemmen met een bikini is èn kut, èn iedere andere meid loopt met een badpak aan

[ Bericht 15% gewijzigd door SQ op 09-01-2008 18:45:51 ]
disclaimer
pi_55903683
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat dacht ik ook, maar klinkt zo gemeen als het niet zo is
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:46:57 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_55903716
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nee, aan de vorm van d'r buik kan je zien dat het niet zo is, want de bolling zit bij d'r maag. Ik denk ook dat ze hier net avondeten heeft gehad
disclaimer
pi_55903718
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Volgens mij duw je hier je buik wel erg naar voren, of je laat 'm hangen. Als je 'm in houdt is het vast niet zo erg
Ik zet ook aan op m'n pens, maar dit ben ik in bikini met een BMI van 26,5:

[ afbeelding ]

Buik inhouden dus, een passende bikini kopen (die je daar aan hebt is echt te klein) en een schrale troost: zwemmen met een bikini is èn kut, èn iedere andere meid loopt met een badpak aan
Kijk dat staat je veel beter dan die broek (of waar had ik ooit commentaar op )
ziet er goed uit !
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:48:10 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_55903763
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Kijk dat staat je veel beter dan die broek (of waar had ik ooit commentaar op )
ziet er goed uit !
Mja, je kan er alleen niet mee naar je werk he
disclaimer
pi_55903786
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mja, je kan er alleen niet mee naar je werk he

of je moet zwemlerares worden
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:50:41 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_55903828
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

of je moet zwemlerares worden
Nee, want dat moet ik crocs aan

Onze badjuffies lopen trouwens allemaal in een poloshirt en een minirok
disclaimer
pi_55903852
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hm...het is echt maar een geintje, hoop niet dat Sylvana het verkeerd opvat...
Mocht het wel het geval zijn, dan voor Sylvana!
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:55:07 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55903959
Ik vond het ook een beetje een foute opmerking, cinnamongirl (zeker gezien het feit dat Sylvana in de sportschool al vaak gevraagd is of ze zwanger is).

Verder is zwemmen met bikini idd kut. Vooral als je van de duikplank af wilt. Ben regelmatig bijna mijn bovenstukje kwijtgeraakt .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:55:26 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55903971
Ik ga soep opwarmen .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:56:18 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_55904000
Ik zit aan mijn soep te slurpen
disclaimer
pi_55904063
Over foute opmerkingen gesproken...
Een van de kindjes op stage vroeg waarom ik mijn pyama had aangehouden
Ik had een jurkje aan dat zij kennelijk op een pyama vond lijken, maar wel een mooie pyama zei ze
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:59:22 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_55904083
Kinderen ja, die vragen vrij vaak of ik een baby in m'n buik heb
disclaimer
pi_55904101
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
Kinderen ja, die vragen vrij vaak of ik een baby in m'n buik heb
Kinderen zijn wel schattig
En altijd eerlijk, dat mag ik wel
pi_55904107
Dat bovenstukje kwijtraken is heus niet zo erg hoor..

Anyway, zo speklap eten.. En ik weet nu al dat ik dat niet kan weerstaan.

Woog trouwens vanochten 68 kilo.. Echt te laag dus. Wat ik niet begrijp, want ik heb nog steeds vet op mijn buik en bij mijn tepels. Niet extreem veel, denk een vetpercentage van 14-15%.

En de instructeurs van de sportschool verbieden mij om nog cardio te doen.. Ik doe aan krachttraining nu en als ik ook maar even op die crosstrainer sta mieteren ze me der af.. En ze blijven maar vol houden dat dat laatste beetje vet zich vanzelf wel omzet in spieren. Moet het maar geloven dan.
Zal morgen trouwens eens foto's maken!
  woensdag 9 januari 2008 @ 19:01:25 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55904128
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:58 schreef Miss_S het volgende:
Over foute opmerkingen gesproken...
Een van de kindjes op stage vroeg waarom ik mijn pyama had aangehouden
Ik had een jurkje aan dat zij kennelijk op een pyama vond lijken, maar wel een mooie pyama zei ze
Hehe. De koters van m'n zus zeggen 'kutwijf' tegen mij, dus jij hebt nog geluk .

Vanmiddag waren er twee kinderen in de supermarkt.
Hun moeder ging boodschappen doen en zij bleven bij de kassa's staan om aan iedereen te vragen of ze de voetbalplaatjes mochten hebben .
Niet meer actief op Fok!
pi_55904156
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hehe. De koters van m'n zus zeggen 'kutwijf' tegen mij, dus jij hebt nog geluk .

Vanmiddag waren er twee kinderen in de supermarkt.
Hun moeder ging boodschappen doen en zij bleven bij de kassa's staan om aan iedereen te vragen of ze de voetbalplaatjes mochten hebben .
Dat zeggen ze dan toch maar een keertje
Dat soort dingen kan je niet accepteren op een BSO

En die kinderen die op voetbalplaatjes zeuren, niet normaal
  woensdag 9 januari 2008 @ 19:03:48 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_55904182
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat zeggen ze dan toch maar een keertje
Dat soort dingen kan je niet accepteren op een BSO

Wrom niet?
De meeste mensen zeggen toch: neuh, die hoef ik niet er bij. Ik zou het ook doen als ik kind was
disclaimer
  woensdag 9 januari 2008 @ 19:04:20 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_55904192
Ik neem ze er altijd bij en dan geef ik ze zelf aan een willekeurig kind, dan ben je echt God voor ze
disclaimer
pi_55904259
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Wrom niet?
De meeste mensen zeggen toch: neuh, die hoef ik niet er bij. Ik zou het ook doen als ik kind was
Ze weggeven is inderdaad leuk, maar ze moeten er niet zelf om gaan zeuren en al naar mensen toelopen.
Of de hele middag voor de supermarkt gaan hangen....
  woensdag 9 januari 2008 @ 19:07:59 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55904316
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:02 schreef Miss_S het volgende:
Ze vroegen het heel lief, hoor.
"Mevrouhouw?? Mogen wij uw voetbalplaatjes hebben?????" .
Niet meer actief op Fok!
pi_55904366
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ze vroegen het heel lief, hoor.
"Mevrouhouw?? Mogen wij uw voetbalplaatjes hebben?????" .

ik weet alleen dat veel mensen klagen dat er zoveel kinderen buiten staan te wachten en dan gaan zeuren
  woensdag 9 januari 2008 @ 19:11:12 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55904402
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik weet alleen dat veel mensen klagen dat er zoveel kinderen buiten staan te wachten en dan gaan zeuren
Dat is irritant idd, maar dit waren nog vrij jonge kinderen en ze waren met hun moeder.
Mams klaar met boodschappen --> kids weer weg.

Ik ben allang blij dat ze niet langs de deuren gaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_55904542
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:55 schreef Viking84 het volgende:
Verder is zwemmen met bikini idd kut. Vooral als je van de duikplank af wilt. Ben regelmatig bijna mijn bovenstukje kwijtgeraakt .
Oh dat ja , te herkenbaar. Het lukt me nooit om een passend bovenstukje te vinden, dus ik zit er de halve dag aan te sjorren en poging te doen het niet te verliezen. Leukste was nog in Duinrell, van de glijbaan af, opeens zit mn topje los ... ik wanhopig poging doen het weer vast te krijgen ... was de (plastic) sluiting gebroken. Vriendje geroepen, handdoek laten halen en konden direct naar huis toe, zonder topje ga ik niet zwemmen in zo'n druk zwembad .

Badpak is dan veel handiger (en lijk je sowieso vaak veel slanker in).
  woensdag 9 januari 2008 @ 19:17:00 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55904599
Ik zeg tegen Mark dat hij maar even soep moet gaan maken, maar nu heeft hij hier gelezen dat ik gezegd heb dat ik dat zou doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_55904882
Over bikini's en badpakken gesproken: Van je vriendje te horen krijgen dat je badpak te klein is, is niet leuk . En even daarvoor had ik zelf aan geconstateerd dat m'n bikini ook niet meer kon, beiden zijn al enkele jaren oud. Ik leek écht dik, in ondergoed veel minder. Maar nu heb ik een mooie bikini bij de H&M in bestelling staan, dus ik kan er deze zomer weer tegenaan.

@ Sylvana: bij 'sport'zwemmen loopt iedereen in een badpak, een bikini is echt klote bij baantjeszwemmen, en volgens mij helemaal bij dingen als aquarobics ofzo. Niet dat een bikini niet mag, maar je valt echt niet uit de toon in een badpak. Ik zou ook direct even een duikbrilletje kopen als je gaat baantjezwemmen, dat scheelt pijnlijke ogen na afloop.
pi_55905174
quote:

Vind het echt sneu voor je Heb geloof ik wel een foto's in lingerie van je gezien en daar was je echt de helft zo dun?
pi_55905332
Oehhh.. ik at eerst steeds wanneer ik trek had en dat ging prima.. Alleen raak ik nu niet meer "vol"
Vandaag 4 boterhammen wentelteefjes..
4 boterhammen cashewnoten pindakaas.
1 heel groot glas sinaasappel/bosvruchten shake (zelfgemaakt)
2 stukken boterkoek
2 stroopwafels
hand vol snoepjes
cappuchino
6 bekers thee
2 glazen melk
2 glazen sinaasappelsap
mango
kalkoenfilee prei snijbonen of zo?
caramel vla met slagroom

en ik heb nog steeds een soort van trek en alweer aangekomen

Dus nu wil ik een dieet gaan "volgen" als ehm.. leidraad..
Ik zat te twijfelen tussen Sonja Bakker (maar das niet echt gezond en saai)
dieet van mens health maar dat is 2400-2800 kcal maar wel heel gezond
of macrobiotisch gaan eten.. was op een feestje hadden ze alleen maar dat eten... en had al meer dan een week niet naar de wc geweest of zo.. en na daar gegeten te hebben nog diezelfde avond kwam alles weer heel goed op gang dus dat sprak me wel aan (alleen het ying en yang gedoe niet)

dus.. iemand tips ?
pi_55906119
Voor je toiletprobleem: muesli en fruit. Uit ervaring van deze week

Dieet ... nou, niet wat je vandaag at, iets minder suiker kan wel helpen . (suiker bevordert hongergevoel, gedoe met insuline en glucose, ken het verhaal niet meer precies, moet je dinsdag nog een keer vragen, dan heb ik mn toets daarover )

Maar moet ik nodig zeggen met mijn 5 boterhammen hagelslag van vandaag .
  woensdag 9 januari 2008 @ 20:29:21 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55906626
Dit heb ik gegeten vandaag (post ik eigenlijk nooit, maar goed):

ontbijt: yoghurt met cruesli en een lepeltje aspartaam
lunch: drie stukken maisbrood (gewone brood was op) en saksische leverworst (erg slecht, I know, maar zo lekker ) + glas melk.
later op de middag: 500 ml aardbeiensmoothie en een banaan.
Avondeten: 1,5 kom tomatensoep.

Straks misschien nog een appel en nu zit ik aan het water.
Het is wel een beetje weinig, maar ja, moet de overdaad van gisteren goed maken hè .
Niet meer actief op Fok!
pi_55907681
Wat veel gepost zeg! Ben net weer terug uit Arnhem waar ik mijn moeder heb helpen verhuizen en linoleum leggen in de keuken (waar trouwens mijn gebrek aan ruimtelijk inzicht weer genadeloos naar voren kwam. Die keuken zat vol met richeltjes en plintjes en daar moet je dus rekening meehouden bij het snijden. Het is gelukt, maar vraag niet hoe.) Ze ging van 4 hoog naar de begane grond, dus ik heb mijn portie beweging voor vandaag wel weer gehad. Ik ben ook heel trots op mezelf want ik heb het aanbod om even snel een patatje te halen afgeslagen en ben gewoon weer naar Amsterdam gereden, met knorrende maag, waar ik nu aan de gewokte groenten met kipfilet zit: veel gezonder!!

@Sylvana: heel goed dat je weer gaat sporten. Nu ook de zakken chips niet meer in huis halen (jouw Peter moet dat maar eten als je er niet bij bent) en véél gezonde dingen kopen en klaarmaken: dan komt het allemaal weer goed! (je lijkt misschien veel aangekomen, maar bedenk wel dat je heel klein bent, dus als je wat kilo's afvalt zie je het ook snel!)
pi_55908306
Ik denk dat ik het eten na het avondeten misschien toch kan afleren
Heb net nog een bakje yoghurt op en eigenlijk alleen maar omdat ik anders niet erg veel gegeten heb maar niet omdat ik het nou echt wou hebben
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:35:02 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55908540
Ik heb nu enorme honger en tot overmaat van ramp word ik ook nog geconfronteerd met plaatjes van lekker eten . Zit namelijk op de site van AH lekkere recepten uit te zoeken. Ik ben inmiddels wel door de Slank-recepten heen en een minder slank recept moet ook eens kunnen als je de rest van de dag dan maar wat op je eten let .

Ik krijg zometeen in ieder geval thee en als het goed is ook een appel .
Niet meer actief op Fok!
pi_55908671
Wat mij opvalt is dat als ik heel pittig eet, ik daarna geen trek meer krijg.
Ik had net weer kip geroerbakt met groenten en een zakje superhete gele currypasta, en heb dat gegeten met 50 gr. noodles.
Ik had nog een halfuur na het eten een brandende mond+keel.
En ook nu heb ik geen trek, ook geen lekkere.

Vanmiddag zat ik opeens te lezen in CUL, in het zelfgemaakte gebaktopic. Altijd als ik aan het lijnen ben, doe ik dit soort gekke dingen
pi_55908769
Zouden ze daarom allemaal zo slank zijn in Thailand Cinnamongirl?
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:45:42 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55908877
Wat mij opvalt is dat ik, als ik ongezond eet, al vrij snel weer honger krijg en als ik gezond eet niet.
Mén wat een lekkere dingen kom ik tegen . Zal ik dan toch ook maar gaan lijnen op de Mini Lotje-manier? .
Niet meer actief op Fok!
pi_55908964
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nu enorme honger en tot overmaat van ramp word ik ook nog geconfronteerd met plaatjes van lekker eten . Zit namelijk op de site van AH lekkere recepten uit te zoeken. Ik ben inmiddels wel door de Slank-recepten heen en een minder slank recept moet ook eens kunnen als je de rest van de dag dan maar wat op je eten let .

Ik krijg zometeen in ieder geval thee en als het goed is ook een appel .
Ik heb de laatste tijd altijd kiwi, komkommer en tomaat in huis, kan ik zoveel eten als ik wil
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:55:12 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55909172
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik heb de laatste tijd altijd kiwi, komkommer en tomaat in huis, kan ik zoveel eten als ik wil
kiwi's heb ik ook!! .
Niet meer actief op Fok!
pi_55909189
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:42 schreef Liejannuh het volgende:
Zouden ze daarom allemaal zo slank zijn in Thailand Cinnamongirl?
Natuurlijk moet Cinna dat weer even uitzoeken. Ik heb een studie gevonden waaruit heel simpel gezegd blijkt dat rode peper de eetlust vermindert en mensen na inname ervan minder doet eten. Ook verhoogt het de vetverbranding.

Volgens mij is het simpeler: mijn smaakpapillen zijn na het eten van hete pepertjes zo verdoofd dat ik niks meer proef. En als je niks proeft, smaakt niets je meer natuurlijk.
pi_55909203
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

kiwi's heb ik ook!! .
ga je die lekker eten
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:04:48 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55909452
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ga je die lekker eten
Nee, geen zin in .
Ik heb trek, maar er is niets in huis waar ik zin in heb. Bovendien ga ik over 2,5 uur al (!) naar bed .
Allemaal lekkere recepten gevonden. Dit weekend maar even wat dingen inslaan en in de keuken experimenteren .
Niet meer actief op Fok!
pi_55910080
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:39 schreef cinnamongirl het volgende:

Het is duidelijk dat je maar op 1 plek aankomt...
Bij mij is die plek mijn kont en bovenbenen. Als ik een weekje gezond eet is mijn buik meteen weer een plankje.
Daarentegen kan ik 6 kilo afvallen en dan scheelt het nóg geen broekmaat
Nee ik ben niet zwanger. Die vraag word me trouwens wel zo'n beetje elke week gesteld, zelfs door wildvreemden, erg irritant

Niks persoonlijks hoor, maar begin het gewoon een beetje zat te worden.

Zag pas bij een funwinkel een t-shirt met de tekst: Ik ben niet zwanger, ik ben gewoon dik!!!

Misschien moet ik die maar kopen

Zwemmen was trouwens echt super

Eerst 3 kwartier aquarobics gedaan, en het was zo leuk, dat de tijd echt omvloog. Er deden zo'n 40 mensen mee, en de leeftijd lag voornamelijk tussen de 20-40 jaar, met een paar oudere dames, maar dat viel me heel erg mee. Daarna nog een half uur aquajogging gedaan en toen nog 40 baantjes gezwommen. 4 series van 10 baantjes, met daartussen steeds 1 minuut rust. Totaal 1 km gezwommen.Best netjes voor een eerste keer, als je bedenkt dat ik daarvoor dus al 2 van die groepslessen gevolgd had

* Sylvana is enthousiast

Waren zelfs een paar dames die tegen me zeiden dat ze het leuk vonden hoe enthousiast en fanatiek ik was
pi_55910294
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:24 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nee ik ben niet zwanger. Die vraag word me trouwens wel zo'n beetje elke week gesteld, zelfs door wildvreemden, erg irritant

Niks persoonlijks hoor, maar begin het gewoon een beetje zat te worden.

Zag pas bij een funwinkel een t-shirt met de tekst: Ik ben niet zwanger, ik ben gewoon dik!!!

Misschien moet ik die maar kopen

Zwemmen was trouwens echt super

Eerst 3 kwartier aquarobics gedaan, en het was zo leuk, dat de tijd echt omvloog. Er deden zo'n 40 mensen mee, en de leeftijd lag voornamelijk tussen de 20-40 jaar, met een paar oudere dames, maar dat viel me heel erg mee. Daarna nog een half uur aquajogging gedaan en toen nog 40 baantjes gezwommen. 4 series van 10 baantjes, met daartussen steeds 1 minuut rust. Totaal 1 km gezwommen.Best netjes voor een eerste keer, als je bedenkt dat ik daarvoor dus al 2 van die groepslessen gevolgd had

* Sylvana is enthousiast

Waren zelfs een paar dames die tegen me zeiden dat ze het leuk vonden hoe enthousiast en fanatiek ik was
Dus dit voelt wel alsof je dit een jaar kan volhouden elke week een paar keer?
Dat is altijd wel een lekker gevoel
pi_55910328
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:26 schreef Plukie86 het volgende:

@ Sylvana: bij 'sport'zwemmen loopt iedereen in een badpak, een bikini is echt klote bij baantjeszwemmen, en volgens mij helemaal bij dingen als aquarobics ofzo. Niet dat een bikini niet mag, maar je valt echt niet uit de toon in een badpak. Ik zou ook direct even een duikbrilletje kopen als je gaat baantjezwemmen, dat scheelt pijnlijke ogen na afloop.
Nou, dat viel wel mee, waren best wel veel mensen met een bikini. Maar die bikini's die ik heb zijn gewoon nu veel te klein. heb ze van de zomer gekocht, maarja, sindsdien al weer een aantal kilo aangekomen, dus nou ziet het er gewoon niet uit. Dus ga morgen maar gewoon een zwart badpak kopen denk ik En heb vandaag ook baantjes gezwommen, maar totaal geen last van mn ogen En ben bang dat als ik een duikbirlletje opzet, ik amper meer wat kan zien, omdat ik normaal een bril op heb, en het zonder bril nu al niet echt duidelijk is voor me. En met een duikbrilletje wordt het nog waziger lijkt me?
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Vind het echt sneu voor je Heb geloof ik wel een foto's in lingerie van je gezien en daar was je echt de helft zo dun?
Ja, die foto's heb ik in het voorjaar of in het begin van de zomer gepost, maar toen woog ik zo'n 6 kg minder, en dat is idd goed te zien ja...
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:02 schreef conleche het volgende:

@Sylvana: heel goed dat je weer gaat sporten. Nu ook de zakken chips niet meer in huis halen (jouw Peter moet dat maar eten als je er niet bij bent) en véél gezonde dingen kopen en klaarmaken: dan komt het allemaal weer goed! (je lijkt misschien veel aangekomen, maar bedenk wel dat je heel klein bent, dus als je wat kilo's afvalt zie je het ook snel!)
Idd, maar als ik aan het zwemmen ben, dan kan ik geen chips eten, dus dat scheelt al weer natuurlijk En ben idd van plan om gewoon alleen maar gezonde dingen in huis te halen, en ook bij Peter. Dan mag hij best een zak chips leegeten, maar dan neem ik gewoon lekker een komkommer of paprika of cherrytomaatjes ofzo
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:35:16 #188
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_55910475
Och, m'n zus is dus echt helemaal niet dik die is gewoon hardstikke slank. Ging ik een keer met haar naar een concertje zei iemand tegen haar: "gelukkig ben ik niet de enige" wij zo van: "wtf?" en die vrouw toen van: "oo, sorry"

Als m'n moeder zwemt (eigenlijk nooit maar goed) heeft ze gewoon haar bril nog op, maar zij heeft dan ook een flinke afwijking... ik doe m'n bril altijd af maar ga na een tijdje altijd een beetje loensen lachen is dat joh als mensen dat niet weten
Bernie en ik zijn tof.
pi_55910502
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:55 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Natuurlijk moet Cinna dat weer even uitzoeken. Ik heb een studie gevonden waaruit heel simpel gezegd blijkt dat rode peper de eetlust vermindert en mensen na inname ervan minder doet eten. Ook verhoogt het de vetverbranding.

Volgens mij is het simpeler: mijn smaakpapillen zijn na het eten van hete pepertjes zo verdoofd dat ik niks meer proef. En als je niks proeft, smaakt niets je meer natuurlijk.
Grappig! Alhoewel het verdovende effect van hete pepertjes bij mij vrij snel is uitgewerkt. Zou het gewenning zijn?
pi_55910912
als je een bril hebt en je zet een brilletje op zie je juist beter in het water
je hebtze ook op sterkte..
pi_55915323
Goeiemorgen

Mn hoofd zit te vol, twijfel echt aan van alles en baal echt van sommige dingen. Heb nog amper geslapen, het lukt gewoon echt niet. Denk dak van 10-12 maar naar aqua welness gaat, das niet zo intensief en dan heb ik wel een beetje afleiding, want in mn eentje thuis word ik echt gek
pi_55915449
Goedemorgen
Woog vanmorgen nog steeds 71, ben benieuwd wanneer dat minder gaat worden.
Maar meestal als ik weer begin met sporten gaat het afvallen nog minder snel maar goed we zien wel
Hardlopen en minder eten laat in de avond is sowieso beter...
pi_55915875
Goedemorgen.
Leuk die pubertijd... Zit je op je goede gewicht, krijg je last van jeugdpuistjes!

Iemand tips?
  donderdag 10 januari 2008 @ 08:39:19 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_55915923
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 08:33 schreef Huppelei het volgende:
Goedemorgen.
Leuk die pubertijd... Zit je op je goede gewicht, krijg je last van jeugdpuistjes!

Iemand tips?

je kan het een beetje verminderen door je gezicht goed schoon te houden, maar helaas worden jeugdpuistjes veroorzaakt door hormonen en zit er weinig anders op dan wachten tot die weer een beetje rustiger worden
disclaimer
pi_55915979
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 07:27 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
Maar meestal als ik weer begin met sporten gaat het afvallen nog minder snel maar goed we zien wel
Dit klinkt alsof je een hele tijd niet hebt gesport! Maar jij sportte toch altijd zo veel?
pi_55916067
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 08:45 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dit klinkt alsof je een hele tijd niet hebt gesport! Maar jij sportte toch altijd zo veel?
Voor oud en nieuw en kerst had ik de griep dus toen niet gesport en tijdens eind december ook niet
pi_55916164
Goedemorgen
Hier ontbijt heerlijke kruidenthee en yoghurt. Mijn gewicht is geloof ik gestabiliseerd, maar dat weet je natuurlijk nooit zeker. Wel raar. Laat je de teugels wat losser met de gedachte: 65 is ook prima en ik kan best wat meer eten.... Blijf je op 63,1 hangen.
pi_55916334
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 08:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Voor oud en nieuw en kerst had ik de griep dus toen niet gesport en tijdens eind december ook niet
Dus dan heb je een week niets gedaan ofzo. Dan hoef je toch niet alles weer vanaf het begin op te bouwen? Zo snel is je conditie niet weg hoor.
Ik kon na 5 weken India ook nog gewoon zonder probleem 20 km naar mn werk fietsen en 5 km hardlopen. En de 2 keer dat ik een fiets had gehuurd in India hebben er echt niet voor gezorgd dat mijn fietsconditie op peil is gebleven.
pi_55916418
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 07:27 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
Wij gaan precies gelijk op
pi_55916462
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:17 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dus dan heb je een week niets gedaan ofzo. Dan hoef je toch niet alles weer vanaf het begin op te bouwen? Zo snel is je conditie niet weg hoor.
Ik kon na 5 weken India ook nog gewoon zonder probleem 20 km naar mn werk fietsen en 5 km hardlopen. En de 2 keer dat ik een fiets had gehuurd in India hebben er echt niet voor gezorgd dat mijn fietsconditie op peil is gebleven.
Paar weken en de griep helpt daar wel bij
Probeer maar eens 2 weken zware griep te hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')