abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55866798
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 09:13 schreef Isabeau het volgende:

Miss_S wat gaaf! Ik wil ook nog naar die musical, lijkt me geweldig

Oh, en ik had nooit verwacht ook in het lijstje in slank te mogen, maar dat mag ik nu dus. Als ik in lijstjes wil
Dat is fijn Isa gaat goed het afvallen nu?
en ik heb echt zin in de musical nu die liedjes en dansen
pi_55867589
Ja, het afvallen gaat uitstekend Misschien heb ik eindelijk ontdekt hoe het moet, geestelijk gezien, want de theorie kent bijna iedereen die te zwaar is wel.

Dit werkt voor mij:
* ontbijten! Ik ontbeet nauwelijks, tenzij ik 'op dieet' was. Nu ontbijt ik routinematig en mijn maag gaat nu knorren als ik niet binnen 1,5 uur na opstaan heb ontbeten.
* sporten! en dan niet elke dag een kwartiertje wandelen oid, maar echt zweten. Niet op je dooie gemakje een stukje fietsen in de sportschool, maar echt jezelf pushen. Ook niet maar 1x in de week iets sportiefs doen met het gevoel dat je sportief bezig bent, maar minstens 5x (ja, vijf keer, dus ook niet drie keer). Ik loop nu hard (evy ) en ga regelmatig naar de sportschool. Dat laatste stond me altijd tegen, maar het is er zo leuk, ik sta versteld van mezelf
* snoep, gebak en lekkers mag best, maar onthou 'elke dag kerstmis is nooit kerstmis' en bewaar dat soort versnaperingen voor speciale momenten. En een collega die tracteert met donuts omdat ze geslaagd is voor haar rijbewijs vind ik geen speciaal moment (als je zelf bent geslaagd voor je rijbewijs natuurlijk wel )
* ga met vrienden of familie actieve dingen doen. Je kan wel de hele middag bank hangen bij het thee drinken, maar je kan ook samen wandelen. En je kan naar de bioscoop gaan, maar schaatsen, skaten of squashen is ook erg leuk!
* ik weeg mezelf elke dag en schrijf dan het laagste gewicht wat ik gezien heb op. Ik mag daar van mezelf maximaal 1 kg boven komen (de normale fluctuatie in gewicht). Als ik er op een ochtend meer dan 1 kg boven zit moet ik dus aan de rem trekken en even wat strenger voor mezelf zijn. Die dag alleen gezond eten en geen extra dropje, ijsje of toetje. Als ik dan weer op het laagst genoteerde gewicht zit mag het allemaal weer ietsje losser. Als ik weer een lager gewicht zie schrijf ik dat gewicht vervolgens op en mag ik niet meer dan een kilo daarboven komen. (dagen na bijv ziek zijn of hevige diarree tellen niet mee )

Op deze manier ben ik al bijna 30 kg kwijt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55869109
klinkt goed
niet bang dat je dit niet kan gaan volhouden?
pi_55869330
wat goed die 30 kilo!
mijn kerstkilootjes zijn nu offi weg (en nog n halve extra ook ) Vanmiddag weer 20 km op de fiets, dus ik hoop dat ik wat meer mazzel heb met die wind! las dat er iemand was gevallen, ben je nog heel?
vanavond ook weer de eerste studievereniging borrel van dit jaar, heb er wel zin in! (heb veel van mn studiegenootjes al nmaand niet gezien door de vakantie en omdat ze allemaal zo ver wonen...)

zit nu weer eens in de bieb te internetten, want mn computer heeft het nu écht begeven. best wel n kut moment, maar ja, nu gaan mn ouders wel mn laptop sponsoren
pi_55870700
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 11:44 schreef Miss_S het volgende:
klinkt goed
niet bang dat je dit niet kan gaan volhouden?
Ik heb totaal niet het gevoel dat ik op wat voor manier dan ook echt moeite doe het sporten is heel erg leuk (en het helpt om een crush op je personal trainer te hebben ) en gezond eten gaat me moeiteloos af. Ik hoef ook met niemand rekening te houden bij het koken, dat werkt natuurlijk ook goed mee.

Op een bruiloft laatst zag ik mijn tantes en nichtjes met een scheef oog naar me kijken hoe ik wel een taartjes, nootjes, olijven en hapjes at Alsof ze dachten: 'hoe doet ze dat' Maar dat was een speciale gelegenheid
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55870863
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 12:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb totaal niet het gevoel dat ik op wat voor manier dan ook echt moeite doe het sporten is heel erg leuk (en het helpt om een crush op je personal trainer te hebben ) en gezond eten gaat me moeiteloos af. Ik hoef ook met niemand rekening te houden bij het koken, dat werkt natuurlijk ook goed mee.

Op een bruiloft laatst zag ik mijn tantes en nichtjes met een scheef oog naar me kijken hoe ik wel een taartjes, nootjes, olijven en hapjes at Alsof ze dachten: 'hoe doet ze dat' Maar dat was een speciale gelegenheid
ja dat is wel goed dat je het echt alleen bij speciale gelegeheden doet (wat ik in een bepaald topic al een tijdje probeer duidelijk te maken)
pi_55873183
Ik ben er ook achter hoor: de énige manier is gewoon: veel sporten! Dan kan je best nog behoorlijk wat eten zonder aan te komen en om af te vallen hoef je niet heel streng te lijnen!! Ik heb net een lesje stepshape-interval gedaan en dat vind ik een hele fijne les! Steeds weer steppen tussen de bodyshape oefeningen door: lekker afwisselend!
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:04:13 #58
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55874158
Maar als je echt behóórlijk veel overgewicht hebt dan zit alles je vaak in de weg om te sporten en is bijv. hardlopen helemaal niet goed voor je gewrichten. Dan ben je aangewezen op zwemmen en wandelen, de low-impact sporten en dat tikt lang niet zo fijn aan als flinke cardiotraining. Maar het is natuurlijk een begin en als je dan redelijk wat bent afgevallen kan je overschakelen op meer intensieve sporten Ik denk ook net als conleche dat sporten de sleutel is tot makkelijker, beter en langdurig gewichtsverlies Als je denkt af te kunnen vallen zonder sporten: prima, maar daar zitte gewoon veel meer nadelen aan. Zo weet je dan zeker dat je stofwisseling daalt, heb je grotere kans dat alles gaat blubberen en je mag gewoon lang zoveel niet eten dan als je wel sport.
pi_55874544
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:04 schreef Heavenlyblue het volgende:
Maar als je echt behóórlijk veel overgewicht hebt dan zit alles je vaak in de weg om te sporten en is bijv. hardlopen helemaal niet goed voor je gewrichten. Dan ben je aangewezen op zwemmen en wandelen, de low-impact sporten en dat tikt lang niet zo fijn aan als flinke cardiotraining. Maar het is natuurlijk een begin en als je dan redelijk wat bent afgevallen kan je overschakelen op meer intensieve sporten Ik denk ook net als conleche dat sporten de sleutel is tot makkelijker, beter en langdurig gewichtsverlies Als je denkt af te kunnen vallen zonder sporten: prima, maar daar zitte gewoon veel meer nadelen aan. Zo weet je dan zeker dat je stofwisseling daalt, heb je grotere kans dat alles gaat blubberen en je mag gewoon lang zoveel niet eten dan als je wel sport.
Das wel waar! Maar bij mij op de sportschool traint een meisje met behoorlijk overgewicht en die staat toch telkens op de loopband en ipv te rennen wandelt ze gewoon heel snel en behoorlijk lang achter elkaar, das toch ook cardio en idd veel minder belastend voor je gewrichten. Ook kan je al Pilates lessen gaan volgen, poweryoga en dat soort dingen. Je moet gewoon een sportschool uitzoeken waar niet iedereen mooi, slank en strak eruit ziet, want dan moet je wel heel veel zelfvertrouwen hebben wil je je daar thuis voelen. Je hebt ook zat sportscholen waar gewoon alles door elkaar traint en waar ze niet opkijken van een pondje meer of minder
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:43:30 #60
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55875140
Ik had ook een stereotype beeld van De Sportschool: blonde meiden in strakke pakjes en mannen type uitsmijter met teveel spieren Die sportscholen zijn er vast wel, maar er zijn ook genoeg sportscholen waar een doorsnee van de Nederlandse bevolking rondloopt. Zoals in mijn sportschool En pilates en poweryoga kan prima Bij ons kan je dan ook bodyvive of bodybalance doen, allebei aardig low impact, maar wel heel erg goed voor je.
pi_55875299
of gewoon je eigen sportschool in de garage
bij ons is ook echt zo'n stereotype sportschool
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:52:36 #62
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55875352
Ja, dan zou ik ook thuis gaan sporten, mij ook niet gezien hoor tussen allemaal "look at me look at me" meiden
pi_55876153
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 09:13 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en ik had nooit verwacht ook in het lijstje in slank te mogen, maar dat mag ik nu dus. Als ik in lijstjes wil
Wat goed zeg! En je manier spreekt mij ook heel erg aan, vooral dat van die speciale gelegenheden, dat is precies wat ik ook doe/probeer te doen. Gefeliciteerd ermee.

@Sylvana: zoals Isabeau al zegt lukt het soms gewoon even niet. Ik merk zelfs aan mezelf dat als ik te graag wil afvallen, ik juist niet afval, en enorme vreetbuien krijg. Beetje relaxt ermee omgaan en langzaamaan minder gezonde dingen minderen werkt in jouw geval misschien wel beter dan zoeken naar motivatie.

En ik ben weer overtuigd van het nut van fruit eten. Mijn tandvlees krijg ik niet meer kapot gebeten (daar lag het dus aan ), en ik kan weer normaal naar de wc . 's Morgens een vers glas sinaasappelsap (of 's middags, als ik geen tijd heb) is gewoon heerlijk, maar wat lastig met tandenpoetsen. (dat is vlak na een glas
1. smerig en 2. slecht voor je glazuur)

Mijn moeder is laat thuis, ik moet om 5 uur eten (sporten) en het brood is op. Net zoals bijna al het andere eten. Wat moet ik nou maken, normaal neem ik een tosti? Ik denk dat het een paar crackers met kaas worden ofzo . En dan na het sporten wel wat warms? Hmmm lastig.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_55876226
eeeeeeeeeeeen niet naar de sportschool geweest vandaag.
Iemand een remedie voor: ik ben te lui om wat te gaan doen omdat het buiten waait en de regen naderder staat dan de zon ?
pi_55877308
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 16:26 schreef Jeipod het volgende:
Iemand een remedie voor: ik ben te lui om wat te gaan doen omdat het buiten waait en de regen naderder staat dan de zon ?
De dag is toch nog niet voorbij? Wat helpt is iets gaan doen op de sportschool wat je echt leuk vindt! Dan ga je er graag heen. En als je er bent is het helemaal niet zo erg.

Ik ga nu 5 dagen in de week sinds in krachttraining doe.
pi_55877435
heb alles wel zo'n beetje geprobeerd en leuk is het eigenlijk nooit
Ik ga vanavond denk maar uurtje wii sporten ofso
pi_55878723
Hoihoihoi, 59 kiloos! Straks een restje risotto eten, want ik ben te lui om te koken.
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 16:26 schreef Jeipod het volgende:
Gordijnen dicht, muziek aan, ogen dicht en dansen maar!
Wat sporten betreft; het lijkt me echt breindodend saai om te fitnessen en van het idee van hardlopen alleen al krijg ik de rillingen. Maar daar houdt lichaamsbeweging niet op! Ik kan inmiddels al dansend vier hoepels tegelijk draaiende houden (om mijn nek, schouders, middel en knieën). En wat te denken van buikdansen? Paardrijden? Tikkertje spelen met kleine neefjes en nichtjes? Zwempret met je lief? Seks?
Er zijn ontelbaar veel manieren om je lijf in beweging te houden die niet je niet stomvervelend hoeft te vinden.
pi_55878749
edit: dubbelpost
pi_55878818
Buikdansen lijkt me ook erg leuk
maar goed over een maandje maar weer gewoon dansen
pi_55878856
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 17:14 schreef Jeipod het volgende:
heb alles wel zo'n beetje geprobeerd en leuk is het eigenlijk nooit
Ik ga vanavond denk maar uurtje wii sporten ofso
De Wii is toch ook leuk en als je je een beetje uitslooft dan is het ook best echt sporten. (dan moet je niet alleen je pols bewegen natuurlijk )

Ik heb vandaag bij elkaar zo'n uur gefietst en een uur in de sportschool geweest en heb m'n vloer een 2e keer gelakt: heb m'n beweging wel gehad! En dat komt mooi uit want ik ga zo direct uiteten. Japans, dat is gelukkig een hartstikke lichte keuken en ik ben er dol op!

Tot nog toe gegeten:

1/2 eierkoek
glas met half verse jus en half vifit aardbei
tosti van bruin brood en 30+ kaas
wodka handje chips
± 600 cal.
pi_55878931
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 18:09 schreef minilotje het volgende:
Hoihoihoi, 59 kiloos! Straks een restje risotto eten, want ik ben te lui om te koken.
[..]

Gordijnen dicht, muziek aan, ogen dicht en dansen maar!
Wat sporten betreft; het lijkt me echt breindodend saai om te fitnessen en van het idee van hardlopen alleen al krijg ik de rillingen. Maar daar houdt lichaamsbeweging niet op! Ik kan inmiddels al dansend vier hoepels tegelijk draaiende houden (om mijn nek, schouders, middel en knieën). En wat te denken van buikdansen? Paardrijden? Tikkertje spelen met kleine neefjes en nichtjes? Zwempret met je lief? Seks?
Er zijn ontelbaar veel manieren om je lijf in beweging te houden die niet je niet stomvervelend hoeft te vinden.
Van hardlopen krijg ik niet de rillingen, integendeel: er komt een stofje vrij in de hersenen wat je gelukkig maakt: het werkt dus als een natuurlijke drug en je krijgt er niet eens een kater van

Persoonlijk hou ik niet zo van tikkertje spelen, maar ieder z'n meug
pi_55878952
Oh ja, het eten..
Ontbeten met kleine ontbijtpannekoekjes met honing (ik was idioot vroeg wakker en had tijd
genoeg ), gelunched met een hele tros druiven en volkorenboterhammen met parmaham en verse roomkaas, en straks dus als avondeten een hele smakelijke risotto met kip, broccoli, knolselderij en veel knoflook.
Boerenvanillevla als toetje.
En wederom geen enkel tussendoortje én alleen water gedronken: dat hou ik nu een week vol!

[ Bericht 4% gewijzigd door minilotje op 08-01-2008 18:40:03 ]
pi_55878995
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 18:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Van hardlopen krijg ik niet de rillingen, integendeel: er komt een stofje vrij in de hersenen wat je gelukkig maakt: het werkt dus als een natuurlijke drug en je krijgt er niet eens een kater van

Persoonlijk hou ik niet zo van tikkertje spelen, maar ieder z'n meug
*grinnik* Ik hou daarvoor toch liever de nuchtere definitie van bioloog Midas Dekkers aan.. Endorfinen zijn de natuurlijke pijnstillers van je lichaam, en die maak je aan om wat minder last te hebben van je uitputtende gehol. Mij niet gezien. Maar inderdaad, ieder z'n meug.
pi_55879030
Gelukkig bleek er nog wel brood te zijn! Ik heb dus lekker een tosti en 2 boterhammen gegeten. En nog enorme honger. Je best doen bij gym, rennen en springen bij basketbal enzo, omdat het de laatste les is, was geen goed idee . Misschien neem ik zometeen wel een glas verse sinaasappelsap.

Nu even scheikunde de hoofdstukken doorlezen, dan een uurtje sporten en daarna echt hard ertegenaan. Dan moet het morgen ook wel lukken.

Hoe denken jullie eigenlijk over drinken/vocht? Ik heb zelf altijd iets tegen calorieën uit vocht halen, omdat het helemaal niet vult, heb liever een boterham extra, en er genoeg lekker drinken zonder is (water, cola light en crystal clear.), maar bij versgeperst sap vind ik het weer helemaal niet erg ...
pi_55879093
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 18:23 schreef Chicolate het volgende:
Hoe denken jullie eigenlijk over drinken/vocht? Ik heb zelf altijd iets tegen calorieën uit vocht halen, omdat het helemaal niet vult, heb liever een boterham extra, en er genoeg lekker drinken zonder is (water, cola light en crystal clear.), maar bij versgeperst sap vind ik het weer helemaal niet erg ...
Heb ik ook hoor. Voedingsstoffen uit voedsel en gewoon water drinken is ook precies wat ik doe. Echt versgeperst sap *is* natuurlijk ook heel lekker, maar ik beperk het (net als volle melk) tot gewoon af en toe in het weekend, als onderdeel van een uitgebreid ontbijt ofzo. Maar alleen dan, want ik vind het zonde om gewoon sinaasappelsap te drinken terwijl ik ook fruit kan eten.
pi_55879131
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 18:23 schreef Chicolate het volgende:
Gelukkig bleek er nog wel brood te zijn! Ik heb dus lekker een tosti en 2 boterhammen gegeten. En nog enorme honger. Je best doen bij gym, rennen en springen bij basketbal enzo, omdat het de laatste les is, was geen goed idee . Misschien neem ik zometeen wel een glas verse sinaasappelsap.

Nu even scheikunde de hoofdstukken doorlezen, dan een uurtje sporten en daarna echt hard ertegenaan. Dan moet het morgen ook wel lukken.

Ik heb hetzelfde. Je zal mij niet aan de cola zien, of aan het bier. Mijn uitzonderingen zijn: af en toe een zelfgemaakte warme chocolademelk (al een tijd niet gedaan, misschien morgen weer eens doen), wodka en wijn. (dat laatste alleen als ik ga uit eten hoewel het vanavond wel sake zal worden) en verse jus.
pi_55879567
Ik heb inderdaad ook dat ik van hardlopen helemaal bij word
Wat ik vandaag tot nu toe gegeten heb:
Ontbijt: griekse yoghurt met honing, peer
tussendoortje: appel
Lunch: 2 plakken ontbijtkoek
dinner: nasi met boontjes in sate en komkommer
tussendoortje: kiwi

en 2 liter water
ik ben ook heel erg tegen kcal uit vocht te halen omdat ik snel erg veel van iets drink, dus beter 3 liter water dan wat dan ook
ook probeer ik niet meer dan een paar glazen sap per week te drinken, pak liever gewoon fruit
pi_55880477
Miss_s, ik vind het wel een beetje weinig hoor wat jij eet.

Ik mis iets van een boterham/cracker of iets dergelijks.
Maar goed, als dit een balansdag, is hij perfect natuurlijk.
pi_55880516
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:22 schreef ymme het volgende:
Miss_s, ik vind het wel een beetje weinig hoor wat jij eet.

Ik mis iets van een boterham/cracker of iets dergelijks.
Maar goed, als dit een balansdag, is hij perfect natuurlijk.
Maar ik ben ook nog niet klaar met eten
Straks nog yoghurt en misschien dadels
en dit is inderdaad wel iets van een beetje een balansdag
  dinsdag 8 januari 2008 @ 19:36:51 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55880820
@ afvalverhaal van Isabeau. Vooral het laatste (van 1 kg mogen fluctueren). Die moet ik onthouden. Is voor mezelf ook wel een goede regel .
Vorig jaar toen ik zo goed bezig was, was ik een inspiratiebron voor Isabeau en nu is ze een inspiratiebron voor mij .
Niet meer actief op Fok!
pi_55880851
Die laatste tip vind ik inderdaad ook erg handig
pi_55881059
tvp
pi_55881443
Ja, Isabeau, jij bent echt goed bezig ...je geeft de mensen -althans, mij- hier weer hoop, want na járen jojo-en veel pogingen (ja, ik heb in de loop der jaren zo afentoe wel gelurkt in de dieettopics) ben jij dan nu eindelijk toch al dat gewicht kwijt. Toch dus die knop om, uiteindelijk.

Ik heb zelf het idee dat 'het toch nooit lukt' omdat ik nu al een jaar of 6 tussen de 68 en 72 kilo weeg. Maar het enkele feit dat ik al jaren iets te zwaar ben, hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het dus wel nooit meer zal lukken om echt flink af te vallen!
En als ik eens terugkijk, dan heb ik a) nooit echt serieus en structureel gesport en b) nooit structureel een gezonder eetpatroon volgehouden. Sapkuren en Atkinsdieten tellen niet!
Ik heb dus geen excuus om dikker te zijn dan ik eigenlijk wil. Zeker niet gezien ik niet eens veel te zwaar ben!! Mijn BMI is maar ietsje boven de 25.

Ik ga serieus kijken hoe ik sporten kan invoegen in mijn leven nu....het is lastig, ik werk fulltime, volg een studie in deeltijd waarbij ik 2 avonden naar de uni moet, en moet ook nog studeren en een sociaal leven bijhouden. Maar het is maar net wat je belangrijk vindt!
pi_55882037
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 18:15 schreef conleche het volgende:

[..]

De Wii is toch ook leuk en als je je een beetje uitslooft dan is het ook best echt sporten. (dan moet je niet alleen je pols bewegen natuurlijk )
Als je echt wilt bewegen met de Wii moet je Raving Rabbits aanschaffen, daarbij kan je nauwelijks smokkelen. Ik heb er al eens flinke spierpijn aan overgehouden, maar dat krijg ik ook van Wii Sports, omdat ik veel te fanatiek om me heen maai met mijn armen.
Ow ja, Raving Rabbits is bijna continu met 2 armen, dus je traint symmetrisch
pi_55882226
En toch computergames en sporten willen nog niet helemaal samen gaan bij mij
Bewegen oke maar als echt sporten zoals bijvoorbeeld isa het overhad nee....
  dinsdag 8 januari 2008 @ 20:36:11 #86
242 Pinball
Electric Monk
pi_55882395
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 10:35 schreef Isabeau het volgende:
Ja, het afvallen gaat uitstekend Misschien heb ik eindelijk ontdekt hoe het moet, geestelijk gezien, want de theorie kent bijna iedereen die te zwaar is wel.
Wat fijn om te lezen!
quote:
<..>

Op deze manier ben ik al bijna 30 kg kwijt
Respect.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_55882874
na yoghurt en 5 dadels zit ik nu echt vol......
pi_55883169
Ik heb zo'n ongelooflijke hoofdpijn. Mijn hele hoofd klopt, er staat grote druk op mijn slapen, mn ogen doen pijn en voorover buigen kan niet, want dan lijkt het alsof mijn hoofd ontploft. Heb al wat ingenomen, maar het gaat maar niet weg. Tijdens het sporten moest ik bijna kotsen van de pijn. Ik ben maar water aan het drinken, maar ik moet voor vanavond echt die hoofdstukken nog een keer doorlezen, maar dat lukt niet als je het gevoel hebt dat je hoofd ieder moment kan ontploffen.

Pfff dit moest ik echt vanavond hebben hoor
pi_55883528
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 20:29 schreef Miss_S het volgende:
En toch computergames en sporten willen nog niet helemaal samen gaan bij mij
Bewegen oke maar als echt sporten zoals bijvoorbeeld isa het overhad nee....
Het is ook geen sporten, alleen wat extra bewegen op een andere, en voor sommigen een hele leuke, manier
pi_55885003
...........en het is iig een stuk beter dan alleen je duimen bewegen zoals bij gewone computerspelletjes!

Ben weer terug van de Japanner en heb erg lekker gegeten: Eerst een kleine salade van garnalen en avocado. (dat was eigenlijk meer een soort amuse; het was een hele kleine portie) Daarna 6 verschillende sushi. En daarna hebben we met z'n tweeen nog een groenten/garnalen tempura gedeeld. En ieder een klein kruikje warme sake. Geen toetje, wel een kom groene thee. Volgens mij is de calorieschade beperkt gebleven. De tempura, dat is natuurlijk wel gefrituurd, maar het waren pp maar 3 stukjes, dus dat is te overzien.
pi_55890173
Oh ik ben zo dol op Japans eten En ik denk dat de 'schade' heel erg beperkt is, conleche, volgens mij zijn er weinig restaurants waar je zo slank & gezond kan eten als bij de Japanner!

Chicolate, ik hoop dat je je beter voelt Enne, waarom ging je sporten met zoveel hoofdpijn Paracetamol 1000 mg, flink glas water en iets rustigs gaan doen zijn echt veel effectiever om van je hoofdpijn af te komen

Bedankt voor jullie lieve reacties. In het begin had ik nogal moeite met alle complimentjes, maar het went. Vooral reacties als 'oh, je ziet er echt 1000x beter uit zo!' vind ik storend. Dan denk ik al snel :'oh, zó dacht je over mijn dikke kont...' En ik ben heel bang om weer aan te komen, want ik ken het serieuze gevaar maar al te goed waarbij je hoofd plots in de ik-heb-NU-honger-en-wil-koolhydraten-en-vet-stand terecht komt... Ik heb dan ook alle begrip voor mensen waarbij het lijnen domweg even niet lukt, been there, done that, got the weight back. En mensen zeggen niets als je weer dikker bent, maar je ziet ze denken (nicht van mij: och, schat, je wordt vanzelf weer dikker als je weer gelukkig bent... (jaloers??))

En als bedankje een kus (zo'n 6 kilo geleden )

woensdag 9 januari 2008 @ 07:59:33 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55890286
@ Isabeau: Inderdaad. Iedereen roept nu steeds hoe geweldig ik eruit zie en daarom ben ik als de dood weer aan te komen, want kennelijk vond men mij toen een stuk minder aantrekkelijk . Ik zag niet in het lijstje van de Dieetclub hoe zwaar je nu bent?

Goedemorgen trouwens .

Kort nachtje. Sliep pas om 2:30. Kon niet slapen, dus nog maar even gaan internetten en nu ben ik gewoon alweer wakker . Misschien zo nog even een uurtje slapen en dan eruit en met scriptie bezig . Niet een bijzonder drukke dag vandaag.
Niet meer actief op Fok!
pi_55890346
Goedemorgen Ik had geen zin meer om in lijstjes te staan, mijn ex hoeft niet te weten hoe zwaar ik ben
Veel succes vandaag met je scriptie

Ik ga zo naar de sportfysiotherapeut en dan ook aan de slag.
pi_55890481
Goedemorgen
Hier nog steeds op 63,1, blijkbaar heeft mijn lijf zich daar gezellig op genesteld, nouja prima dan
Net lekker ontbeten met yoghurt en cruesli.
pi_55891622
Isa je hebt er altijd goed uitgezien, maar dit is natuurlijk wel erg lekker

Goedemorgen trouwens
Ik ben er nog niet overuit om eerst te ontbijten of eerst hard te lopen
pi_55891866
Ik mag voorlopig amper hardlopen Ik mag van de sportfysiotherapeut maximaal 2x per week en dan steeds 5 minuten hardlopen, 2 minuten wandelen etc. tot 30 min. totaal lopen. Maar goed, de blessure zou wel weer over gaan als ik maar braaf luisterde en niet een half uur achter elkaar ging lopen

Als ik 's morgens ga hardlopen neem ik meestal iets heel licht verteerbaars, ga hardlopen en ga daarna echt ontbijten. Misschien is dat een idee?
pi_55892023
er is sowieso niet veel in huis kwam ik achter
heb nu maar een bruin pistoletje met komkommer en tomaat op en over 45-60 min maar gaan hardlopen
en daarna iets van fruit

en ik loop ook pas les 2 van evy dus dat is niet veel meer dan 3 min achter elkaar lopen
pi_55892092
Ja, dat is natuurlijk wel een beetje zo dat je gaat denken dat je er eerst uit zag als een gedrocht als mensen té hard roepen dat je er nu zo goed uitziet. Maar volgens mij moet je dat niet zo zien, want hoewel mensen misschien ooit hebben gedacht dat je te dik was en dat dan nooit tegen je hebben gezegd (en dat hoeft ook niet, want je weet het zelf al goed genoeg natuurlijk), vonden ze het waarschijnlijk ook niet belangrijk. (behalve dan de mensen die echt dicht bij je staan, want die zijn natuurlijk wel meer betrokken)
Mensen zijn over het algemeen toch veelal met zichzelf en hun eigen besognes bezig, dus als ze zien dat je bent afgevallen en denken: "hé, dat ziet er goed uit" dan zeggen ze dat, zonder daarmee te willen zeggen dat je daarvoor heel lelijk was.
Dus als ik er wat meer over na zou denken en het kort zou moeten samenvatten: ik vond je eerst wat aan de dikke kant, maar wel met mooi karakter (voor zover je dat van internet kan weten) en een leuke kop. En nu blijft dat hetzelfde, maar dat "aan de dikke kant" is nu zo goed als weggesmolten. En mocht je ooit weer dikker worden (wat zolang je blijft sporten zéér onwaarschijnlijk is). Nou, dan val je weer in de eerste categorie.

En 6 kilo geleden kon je al horizontale streepjes hebben!
pi_55892440
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 10:24 schreef conleche het volgende:

En 6 kilo geleden kon je al horizontale streepjes hebben!
Ja Dit is ook een foto uit die serie in de categorie "oh, volgens mij doet de timer het nie...oh, toch wel"

En ik denk ook wel dat mensen het goed bedoelen als ze zo enthousiast zijn, maar het voelt gewoon heel dubbel. Inderdaad alsof ik eerst dus niet goed was.
pi_55892567
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 10:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja Dit is ook een foto uit die serie in de categorie "oh, volgens mij doet de timer het nie...oh, toch wel"

[ afbeelding ]

En ik denk ook wel dat mensen het goed bedoelen als ze zo enthousiast zijn, maar het voelt gewoon heel dubbel. Inderdaad alsof ik eerst dus niet goed was.
En nog steeds een flink bos hout voor de deur!

Jij hebt net als Miss_S een hele slanke taille! Echt zo'n zandlopertje .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')