abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55879131
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 18:23 schreef Chicolate het volgende:
Gelukkig bleek er nog wel brood te zijn! Ik heb dus lekker een tosti en 2 boterhammen gegeten. En nog enorme honger. Je best doen bij gym, rennen en springen bij basketbal enzo, omdat het de laatste les is, was geen goed idee . Misschien neem ik zometeen wel een glas verse sinaasappelsap.

Nu even scheikunde de hoofdstukken doorlezen, dan een uurtje sporten en daarna echt hard ertegenaan. Dan moet het morgen ook wel lukken.

Hoe denken jullie eigenlijk over drinken/vocht? Ik heb zelf altijd iets tegen calorieën uit vocht halen, omdat het helemaal niet vult, heb liever een boterham extra, en er genoeg lekker drinken zonder is (water, cola light en crystal clear.), maar bij versgeperst sap vind ik het weer helemaal niet erg ...
Ik heb hetzelfde. Je zal mij niet aan de cola zien, of aan het bier. Mijn uitzonderingen zijn: af en toe een zelfgemaakte warme chocolademelk (al een tijd niet gedaan, misschien morgen weer eens doen), wodka en wijn. (dat laatste alleen als ik ga uit eten hoewel het vanavond wel sake zal worden) en verse jus.
pi_55879567
Ik heb inderdaad ook dat ik van hardlopen helemaal bij word
Wat ik vandaag tot nu toe gegeten heb:
Ontbijt: griekse yoghurt met honing, peer
tussendoortje: appel
Lunch: 2 plakken ontbijtkoek
dinner: nasi met boontjes in sate en komkommer
tussendoortje: kiwi

en 2 liter water
ik ben ook heel erg tegen kcal uit vocht te halen omdat ik snel erg veel van iets drink, dus beter 3 liter water dan wat dan ook
ook probeer ik niet meer dan een paar glazen sap per week te drinken, pak liever gewoon fruit
pi_55880477
Miss_s, ik vind het wel een beetje weinig hoor wat jij eet.

Ik mis iets van een boterham/cracker of iets dergelijks.
Maar goed, als dit een balansdag, is hij perfect natuurlijk.
pi_55880516
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:22 schreef ymme het volgende:
Miss_s, ik vind het wel een beetje weinig hoor wat jij eet.

Ik mis iets van een boterham/cracker of iets dergelijks.
Maar goed, als dit een balansdag, is hij perfect natuurlijk.
Maar ik ben ook nog niet klaar met eten
Straks nog yoghurt en misschien dadels
en dit is inderdaad wel iets van een beetje een balansdag
  dinsdag 8 januari 2008 @ 19:36:51 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55880820
@ afvalverhaal van Isabeau. Vooral het laatste (van 1 kg mogen fluctueren). Die moet ik onthouden. Is voor mezelf ook wel een goede regel .
Vorig jaar toen ik zo goed bezig was, was ik een inspiratiebron voor Isabeau en nu is ze een inspiratiebron voor mij .
Niet meer actief op Fok!
pi_55880851
Die laatste tip vind ik inderdaad ook erg handig
pi_55881059
tvp
pi_55881443
Ja, Isabeau, jij bent echt goed bezig ...je geeft de mensen -althans, mij- hier weer hoop, want na járen jojo-en veel pogingen (ja, ik heb in de loop der jaren zo afentoe wel gelurkt in de dieettopics) ben jij dan nu eindelijk toch al dat gewicht kwijt. Toch dus die knop om, uiteindelijk.

Ik heb zelf het idee dat 'het toch nooit lukt' omdat ik nu al een jaar of 6 tussen de 68 en 72 kilo weeg. Maar het enkele feit dat ik al jaren iets te zwaar ben, hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het dus wel nooit meer zal lukken om echt flink af te vallen!
En als ik eens terugkijk, dan heb ik a) nooit echt serieus en structureel gesport en b) nooit structureel een gezonder eetpatroon volgehouden. Sapkuren en Atkinsdieten tellen niet!
Ik heb dus geen excuus om dikker te zijn dan ik eigenlijk wil. Zeker niet gezien ik niet eens veel te zwaar ben!! Mijn BMI is maar ietsje boven de 25.

Ik ga serieus kijken hoe ik sporten kan invoegen in mijn leven nu....het is lastig, ik werk fulltime, volg een studie in deeltijd waarbij ik 2 avonden naar de uni moet, en moet ook nog studeren en een sociaal leven bijhouden. Maar het is maar net wat je belangrijk vindt!
pi_55882037
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 18:15 schreef conleche het volgende:

[..]

De Wii is toch ook leuk en als je je een beetje uitslooft dan is het ook best echt sporten. (dan moet je niet alleen je pols bewegen natuurlijk )
Als je echt wilt bewegen met de Wii moet je Raving Rabbits aanschaffen, daarbij kan je nauwelijks smokkelen. Ik heb er al eens flinke spierpijn aan overgehouden, maar dat krijg ik ook van Wii Sports, omdat ik veel te fanatiek om me heen maai met mijn armen.
Ow ja, Raving Rabbits is bijna continu met 2 armen, dus je traint symmetrisch
pi_55882226
En toch computergames en sporten willen nog niet helemaal samen gaan bij mij
Bewegen oke maar als echt sporten zoals bijvoorbeeld isa het overhad nee....
  dinsdag 8 januari 2008 @ 20:36:11 #86
242 Pinball
Electric Monk
pi_55882395
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 10:35 schreef Isabeau het volgende:
Ja, het afvallen gaat uitstekend Misschien heb ik eindelijk ontdekt hoe het moet, geestelijk gezien, want de theorie kent bijna iedereen die te zwaar is wel.
Wat fijn om te lezen!
quote:
<..>

Op deze manier ben ik al bijna 30 kg kwijt
Respect.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_55882874
na yoghurt en 5 dadels zit ik nu echt vol......
pi_55883169
Ik heb zo'n ongelooflijke hoofdpijn. Mijn hele hoofd klopt, er staat grote druk op mijn slapen, mn ogen doen pijn en voorover buigen kan niet, want dan lijkt het alsof mijn hoofd ontploft. Heb al wat ingenomen, maar het gaat maar niet weg. Tijdens het sporten moest ik bijna kotsen van de pijn. Ik ben maar water aan het drinken, maar ik moet voor vanavond echt die hoofdstukken nog een keer doorlezen, maar dat lukt niet als je het gevoel hebt dat je hoofd ieder moment kan ontploffen.

Pfff dit moest ik echt vanavond hebben hoor
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_55883528
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 20:29 schreef Miss_S het volgende:
En toch computergames en sporten willen nog niet helemaal samen gaan bij mij
Bewegen oke maar als echt sporten zoals bijvoorbeeld isa het overhad nee....
Het is ook geen sporten, alleen wat extra bewegen op een andere, en voor sommigen een hele leuke, manier
pi_55885003
...........en het is iig een stuk beter dan alleen je duimen bewegen zoals bij gewone computerspelletjes!

Ben weer terug van de Japanner en heb erg lekker gegeten: Eerst een kleine salade van garnalen en avocado. (dat was eigenlijk meer een soort amuse; het was een hele kleine portie) Daarna 6 verschillende sushi. En daarna hebben we met z'n tweeen nog een groenten/garnalen tempura gedeeld. En ieder een klein kruikje warme sake. Geen toetje, wel een kom groene thee. Volgens mij is de calorieschade beperkt gebleven. De tempura, dat is natuurlijk wel gefrituurd, maar het waren pp maar 3 stukjes, dus dat is te overzien.
pi_55890173
Oh ik ben zo dol op Japans eten En ik denk dat de 'schade' heel erg beperkt is, conleche, volgens mij zijn er weinig restaurants waar je zo slank & gezond kan eten als bij de Japanner!

Chicolate, ik hoop dat je je beter voelt Enne, waarom ging je sporten met zoveel hoofdpijn Paracetamol 1000 mg, flink glas water en iets rustigs gaan doen zijn echt veel effectiever om van je hoofdpijn af te komen

Bedankt voor jullie lieve reacties. In het begin had ik nogal moeite met alle complimentjes, maar het went. Vooral reacties als 'oh, je ziet er echt 1000x beter uit zo!' vind ik storend. Dan denk ik al snel :'oh, zó dacht je over mijn dikke kont...' En ik ben heel bang om weer aan te komen, want ik ken het serieuze gevaar maar al te goed waarbij je hoofd plots in de ik-heb-NU-honger-en-wil-koolhydraten-en-vet-stand terecht komt... Ik heb dan ook alle begrip voor mensen waarbij het lijnen domweg even niet lukt, been there, done that, got the weight back. En mensen zeggen niets als je weer dikker bent, maar je ziet ze denken (nicht van mij: och, schat, je wordt vanzelf weer dikker als je weer gelukkig bent... (jaloers??))

En als bedankje een kus (zo'n 6 kilo geleden )

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 9 januari 2008 @ 07:59:33 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55890286
@ Isabeau: Inderdaad. Iedereen roept nu steeds hoe geweldig ik eruit zie en daarom ben ik als de dood weer aan te komen, want kennelijk vond men mij toen een stuk minder aantrekkelijk . Ik zag niet in het lijstje van de Dieetclub hoe zwaar je nu bent?

Goedemorgen trouwens .

Kort nachtje. Sliep pas om 2:30. Kon niet slapen, dus nog maar even gaan internetten en nu ben ik gewoon alweer wakker . Misschien zo nog even een uurtje slapen en dan eruit en met scriptie bezig . Niet een bijzonder drukke dag vandaag.
Niet meer actief op Fok!
pi_55890346
Goedemorgen Ik had geen zin meer om in lijstjes te staan, mijn ex hoeft niet te weten hoe zwaar ik ben
Veel succes vandaag met je scriptie

Ik ga zo naar de sportfysiotherapeut en dan ook aan de slag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55890481
Goedemorgen
Hier nog steeds op 63,1, blijkbaar heeft mijn lijf zich daar gezellig op genesteld, nouja prima dan
Net lekker ontbeten met yoghurt en cruesli.
pi_55891622
Isa je hebt er altijd goed uitgezien, maar dit is natuurlijk wel erg lekker

Goedemorgen trouwens
Ik ben er nog niet overuit om eerst te ontbijten of eerst hard te lopen
pi_55891866
Ik mag voorlopig amper hardlopen Ik mag van de sportfysiotherapeut maximaal 2x per week en dan steeds 5 minuten hardlopen, 2 minuten wandelen etc. tot 30 min. totaal lopen. Maar goed, de blessure zou wel weer over gaan als ik maar braaf luisterde en niet een half uur achter elkaar ging lopen

Als ik 's morgens ga hardlopen neem ik meestal iets heel licht verteerbaars, ga hardlopen en ga daarna echt ontbijten. Misschien is dat een idee?
pi_55892023
er is sowieso niet veel in huis kwam ik achter
heb nu maar een bruin pistoletje met komkommer en tomaat op en over 45-60 min maar gaan hardlopen
en daarna iets van fruit

en ik loop ook pas les 2 van evy dus dat is niet veel meer dan 3 min achter elkaar lopen
pi_55892092
Ja, dat is natuurlijk wel een beetje zo dat je gaat denken dat je er eerst uit zag als een gedrocht als mensen té hard roepen dat je er nu zo goed uitziet. Maar volgens mij moet je dat niet zo zien, want hoewel mensen misschien ooit hebben gedacht dat je te dik was en dat dan nooit tegen je hebben gezegd (en dat hoeft ook niet, want je weet het zelf al goed genoeg natuurlijk), vonden ze het waarschijnlijk ook niet belangrijk. (behalve dan de mensen die echt dicht bij je staan, want die zijn natuurlijk wel meer betrokken)
Mensen zijn over het algemeen toch veelal met zichzelf en hun eigen besognes bezig, dus als ze zien dat je bent afgevallen en denken: "hé, dat ziet er goed uit" dan zeggen ze dat, zonder daarmee te willen zeggen dat je daarvoor heel lelijk was.
Dus als ik er wat meer over na zou denken en het kort zou moeten samenvatten: ik vond je eerst wat aan de dikke kant, maar wel met mooi karakter (voor zover je dat van internet kan weten) en een leuke kop. En nu blijft dat hetzelfde, maar dat "aan de dikke kant" is nu zo goed als weggesmolten. En mocht je ooit weer dikker worden (wat zolang je blijft sporten zéér onwaarschijnlijk is). Nou, dan val je weer in de eerste categorie.

En 6 kilo geleden kon je al horizontale streepjes hebben!
pi_55892440
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 10:24 schreef conleche het volgende:

En 6 kilo geleden kon je al horizontale streepjes hebben!
Ja Dit is ook een foto uit die serie in de categorie "oh, volgens mij doet de timer het nie...oh, toch wel"

En ik denk ook wel dat mensen het goed bedoelen als ze zo enthousiast zijn, maar het voelt gewoon heel dubbel. Inderdaad alsof ik eerst dus niet goed was.
pi_55892567
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 10:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja Dit is ook een foto uit die serie in de categorie "oh, volgens mij doet de timer het nie...oh, toch wel"

[ afbeelding ]

En ik denk ook wel dat mensen het goed bedoelen als ze zo enthousiast zijn, maar het voelt gewoon heel dubbel. Inderdaad alsof ik eerst dus niet goed was.
En nog steeds een flink bos hout voor de deur!

Jij hebt net als Miss_S een hele slanke taille! Echt zo'n zandlopertje .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')