Ik heb hetzelfde. Je zal mij niet aan de cola zien, of aan het bier. Mijn uitzonderingen zijn: af en toe een zelfgemaakte warme chocolademelk (al een tijd niet gedaan, misschien morgen weer eens doen), wodka en wijn. (dat laatste alleen als ik ga uit eten hoewel het vanavond wel sake zal worden) en verse jus.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:23 schreef Chicolate het volgende:
Gelukkig bleek er nog wel brood te zijn! Ik heb dus lekker een tosti en 2 boterhammen gegeten. En nog enorme honger. Je best doen bij gym, rennen en springen bij basketbal enzo, omdat het de laatste les is, was geen goed idee. Misschien neem ik zometeen wel een glas verse sinaasappelsap.
Nu even scheikunde de hoofdstukken doorlezen, dan een uurtje sporten en daarna echt hard ertegenaan. Dan moet het morgen ook wel lukken.
Hoe denken jullie eigenlijk over drinken/vocht? Ik heb zelf altijd iets tegen calorieën uit vocht halen, omdat het helemaal niet vult, heb liever een boterham extra, en er genoeg lekker drinken zonder is (water, cola light en crystal clear.), maar bij versgeperst sap vind ik het weer helemaal niet erg...
Maar ik ben ook nog niet klaar met etenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:22 schreef ymme het volgende:
Miss_s, ik vind het wel een beetje weinig hoor wat jij eet.
Ik mis iets van een boterham/cracker of iets dergelijks.
Maar goed, als dit een balansdag, is hij perfect natuurlijk.
Als je echt wilt bewegen met de Wii moet je Raving Rabbits aanschaffen, daarbij kan je nauwelijks smokkelen. Ik heb er al eens flinke spierpijn aan overgehouden, maar dat krijg ik ook van Wii Sports, omdat ik veel te fanatiek om me heen maai met mijn armen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:15 schreef conleche het volgende:
[..]
De Wii is toch ook leuk en als je je een beetje uitslooft dan is het ook best echt sporten. (dan moet je niet alleen je pols bewegen natuurlijk)
Wat fijn om te lezen!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:35 schreef Isabeau het volgende:
Ja, het afvallen gaat uitstekendMisschien heb ik eindelijk ontdekt hoe het moet, geestelijk gezien, want de theorie kent bijna iedereen die te zwaar is wel.
Respect.quote:<..>
Op deze manier ben ik al bijna 30 kg kwijt
Het is ook geen sporten, alleen wat extra bewegen op een andere, en voor sommigen een hele leuke, manierquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:29 schreef Miss_S het volgende:
En toch computergames en sporten willen nog niet helemaal samen gaan bij mij
Bewegen oke maar als echt sporten zoals bijvoorbeeld isa het overhad nee....
Jaquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:24 schreef conleche het volgende:
En 6 kilo geleden kon je al horizontale streepjes hebben!
En nog steeds een flink bos hout voor de deur!quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaDit is ook een foto uit die serie in de categorie "oh, volgens mij doet de timer het nie...oh, toch wel"
[ afbeelding ]
En ik denk ook wel dat mensen het goed bedoelen als ze zo enthousiast zijn, maar het voelt gewoon heel dubbel. Inderdaad alsof ik eerst dus niet goed was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |