nog bedankt voor die sites! ben nu een paar dagen fanatiek aan t tellenquote:Op maandag 7 januari 2008 12:45 schreef Miss_S het volgende:
het zijn 2 bruine pistoletjes geworden
ontbijt en lunch bij elkaar 450kcal
is toch niet zoveel maar voor mijn gevoel heb ik toch teveel op
Heb ook zo'n soort situatie, moet volgende week een tentamen voor 3e keer maken, 2 x een 5,4 gehadquote:Op maandag 7 januari 2008 13:30 schreef Bagel het volgende:
Nu moet ik eigenlijk WEER leren, maar ik heb t er gewoon helemaal mee gehad! (had vorige keer ook best goed geleerd voor dit tentamen, maar n 5.4 (kutcijfer) gehaald. dus nu ben ik alles nóg een keer aan t doornemen en t onderwerp boeit me eigenlijk ook niet echt...
Naja, t is voor t goede doelmoet m halen, anders komen mn 50 punten voor dit eerste jaar in gevaar...
* Bagel gaat weer zitten blokken
* note to self: tomaat, komkommer en kaas halenquote:Op maandag 7 januari 2008 11:48 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga straks nog een keer lunchen met 2 witte pistoletjes met kaas,komkommer en tomaat
morgen maar weer een kleinere lunchmaar dit is de laatste dag van de vakantie voor me
Ik zou kaas op brood doen, en in een apart pakketje een tomaat en een komkommer doen, in aluminiumfolie gewikkeld in een boterhamzakje. Het beste is om het terplekke te snijden, dan is het nog een beetje vochtig.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:05 schreef omearos het volgende:
[..]
* note to self: tomaat, komkommer en kaas halen
Weet iemand hoe je dit lekker meeneemt voor de lunch? Ik moet 's ochtends al eten inpakken voor de lunch, en ben bang dat als ik tomaat op brood doe, het een plakkerig zooitje is tegen de tijd dat ik wil lunchen
Wat is een brinta? Die vier boterhammen om een uur 's middags is mijn ontbijt.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:42 schreef poppetje22 het volgende:
Ik zou die tien/twintig koekjes van 's avonds veranderen in een bord brinta/2 boterhammen en dat dan smorgens op eten.. Waar is je ontbijt??!
Ik at normaal wel eens een kiwi of sinaasappels maar sinds de feestdagen eigenlijk niet meer. Nu je het zegt is het eigenlijk wel een goed idee om meer fruit te eten. Verder drink ik veel koffie overdag met suiker. En ik doe altijd pindakaas op mijn brood. Verder neem ik geen tussendoortjes.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:53 schreef Heavenlyblue het volgende:
Waar zijn je stukken fruit, je toetje (lees: melkprodukten) wat doe je op brood, drink je nog iets anders dan thee (met of zo zonder suiker?), neem je echt verder nooit tussendoortjes? Hier kunnen we niet zo veel mee
wat is brintaquote:Op maandag 7 januari 2008 14:59 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wat is een brinta? Die vier boterhammen om een uur 's middags is mijn ontbijt.![]()
[..]
Ja ik weet het, want ik kom net van de fiets en dat was idd geen pretje. Maar dat was maar een km. of 3, in 20 km. zou ik echt geen zin hebben! Rijdt er geen bus?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:34 schreef Liejannuh het volgende:
Kijk uit dat je niet wegwaait met hardlopen Conleche!Het waait echt heel hard!
Ik hoop trouwens ook dat de wind is gedraaid, want ik had vanochtend de wind nogal in de rug en heb niet zo heel veel zin in 20 km heftige tegenwind.
Ik weiger om met het OV mijn woon werk verkeer te doen. Dan moet ik eerst 10 minuten lopen naar de tram. Dan een stuk met de tram of randstadrail of hoe ze dat ook noemen. En als ik dan geluk heb sluit dat ding nog ergens aan op een bus naar het dorp waar ik woon. Maar daar moet ik dan ook weer op wachten en dan nog eens een keer 5 tot 10 minuten lopen.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja ik weet het, want ik kom net van de fiets en dat was idd geen pretje. Maar dat was maar een km. of 3, in 20 km. zou ik echt geen zin hebben! Rijdt er geen bus?
Het is natuurlijk wel hartstikke goed voor je! En die kilometers tellen zo'n beetje dubbel, dus dan heb je echt ontzettend veel lichaamsbeweging gehad vandaag!quote:Op maandag 7 januari 2008 16:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik weiger om met het OV mijn woon werk verkeer te doen. Dan moet ik eerst 10 minuten lopen naar de tram. Dan een stuk met de tram of randstadrail of hoe ze dat ook noemen. En als ik dan geluk heb sluit dat ding nog ergens aan op een bus naar het dorp waar ik woon. Maar daar moet ik dan ook weer op wachten en dan nog eens een keer 5 tot 10 minuten lopen.
Echt, ik ga liever 20 km tegen de wind in fietsen!
Lekker muziekje erbij en dan thuis lekker onde de douche of in bad.En dan heerlijk loom op de bank hangen vanavond.
In Almere was de wind gedraaid, 180 graden ... hoop voor je dat het bij jou ook zo is, lijkt me inderdaad geen pretje. (alleen had ik nu 2x tegen, dat was minder)quote:Op maandag 7 januari 2008 16:34 schreef Liejannuh het volgende:
Kijk uit dat je niet wegwaait met hardlopen Conleche!Het waait echt heel hard!
Ik hoop trouwens ook dat de wind is gedraaid, want ik had vanochtend de wind nogal in de rug en heb niet zo heel veel zin in 20 km heftige tegenwind.
Ik ben intussen weer terug, had m'n Nike+ ding op 5k gezet en ik heb er 28.3 minuten over gedaan en dat is wat langzamer dan normaal en dat lag echt aan de wind, best vervelend lopen eigenlijk, vooral af en toe die vlagen uit een zijstraat. Dat was nog niet het ergste, want ik ben ook nog zeiknat geregendquote:Op maandag 7 januari 2008 18:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
In Almere was de wind gedraaid, 180 graden ... hoop voor je dat het bij jou ook zo is, lijkt me inderdaad geen pretje. (alleen had ik nu 2x tegen, dat was minder)
@Conleche: Wegwaaien tijdens hardlopen klinkt eigenlijk gekker dan het is, pas vooral op met blessures: als je een keer verkeerd uitstapt kan je jezelf lelijk bezeren.(deze wind valt op zich nog mee, dus ik denk dat je nog wel lekker kan hardlopen)
Dat is altijd lekkerquote:Op maandag 7 januari 2008 18:29 schreef Huppelei het volgende:
Net terug uit de stad. Mijn shirts zijn nu M ipv L. En me broek maat is nu 32/34 ipv 34/34!
De wind was niet echt gedraaid hier. Had vooral de laatste 10 kilometer ontzettende tegenwind!quote:Op maandag 7 januari 2008 18:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
In Almere was de wind gedraaid, 180 graden ... hoop voor je dat het bij jou ook zo is, lijkt me inderdaad geen pretje. (alleen had ik nu 2x tegen, dat was minder)
Ik wil een beetje zo blijven of misschien een heel klein beetje bijkomen weer. Ik ben nu 63,1 en vind alles tussen de 63,5 en 64,5 ideaal. Ik wil in ieder geval wel proberen onder de 65 te blijvenquote:Op maandag 7 januari 2008 19:18 schreef Miss_S het volgende:
Freecell wil je eigenlijk nog verder afvallen? of toch eigenljk weer een beetje aankomen?
quote:Op maandag 7 januari 2008 19:38 schreef Viking84 het volgende:
En jullie mogen niet zeuren over schoolopdrachten, want ik moet twee verslagen van 30 á 40 pagina's per stuk inleveren.
Maar ik ben klaar als ik die twee verslagen af heb. Klaar - klaar dus als in afgestudeerdquote:Op maandag 7 januari 2008 19:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]ik moet jammer genoeg wel meer doen
maar zometeen eerst een tosti eten
We zijn niet de enigen dusquote:Nederland wil ruim 318.000 kilo afvallen
Uitgegeven: 8 januari 2008 05:55
SCHIPHOL-RIJK - Veel Nederlanders lopen tijdens de feestdagen overtollige kilo's op, waar ze in januari weer
dolgraag vanaf willen. Na de etentjes en feestjes rond kerst en oud en nieuw wil Nederland in totaal 318.470 kilo kwijt.
Inertia Stock
Dat bleek dinsdag uit een enquête op MSN.nl onder ruim 38.000 respondenten.
Uit het onderzoek blijkt dat 82 procent van de ondervraagden niet tevreden is over zijn of haar gewicht. Bijna de helft (47 procent) heeft tijdens de feestdagen meer gegeten dan eigenlijk de bedoeling was.
16,7 Procent wil in 2008 10 kilo kwijt, 16,5 procent 5 kilo en 11 procent van de deelnemers wil meer dan 20 kilo afvallen.
Buik
Twee derde van de deelnemers wil het liefst een plattere buik. Ook benen, heupen en billen zijn favoriete lichaamsdelen om af te slanken.
Borrelhapjes
Chips eten tijdens het tv-kijken blijkt voor de meesten de grootste verleiding. Ook koekjes, alcoholische dranken en borrelhapjes zijn een grote bedreiging voor hen die willen afvallen.
Sporten
Uit de enquête blijkt verder dat bijna de helft van de ondervraagden (41 procent) dagelijks meer dan 30 minuten licht beweegt. Echt sporten doet ruim een derde nooit.
Ook gezond eten schiet er nogal eens bij in. 41 Procent eet dagelijks een stuk fruit en 17 procent haalt de 200 gram groente per dag. Bijna driekwart van de deelnemers heeft zich voorgenomen in 2008 meer te bewegen.
nu.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |