abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55916477
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:22 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Wij gaan precies gelijk op
Alleen zal jij wel sneller gaan
pi_55916549
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Alleen zal jij wel sneller gaan
Ik betwijfel het...jij hebt veel meer zelfdiscipline dan ik, en je houdt het al zo lang vol. Echt heel knap! Als er NU iemand met gebak zou komen zou ik ws. zwichten.
Ik hoop echter dat het dit keer anders is, nu wil ik gewoon echt die kilo's eraf, misschien komt dat omdat ik in feb. 30 word en ik in mijn kop heb zitten dat afvallen daarna in 1 klap veel moeilijker wordt
pi_55916728
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Paar weken en de griep helpt daar wel bij
Probeer maar eens 2 weken zware griep te hebben
2 weken zware griep? Dan ben je zeker wel onwijs afgevallen in die periode?
  donderdag 10 januari 2008 @ 09:44:53 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_55916758
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:42 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik val na 3 dagen lichte griep al 2 kilo af idd
disclaimer
pi_55916799
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:42 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Niet zo snel als ik mijn conditie ben kwijt geraakt
Maar griep hebben vind ik geen goede manier om af te vallen weet niet wat jij er van vind
pi_55916870
Griep is een mooi beginnetje om af te gaan vallen . Ik kon er maar niet mee beginnen (jaar geleden), gezonder eten lukte maar niet ... toen kreeg ik griep, viel 2 kilo af en begon spontaan gezond te eten (om niet weer ziek te worden). Zo zwaar als voor de griep ben ik sindsdien nooit meer geweest .

Goeiemorgen trouwens. Ik heb geen zin in vandaag.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_55916889
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:51 schreef Chicolate het volgende:
Griep is een mooi beginnetje om af te gaan vallen . Ik kon er maar niet mee beginnen (jaar geleden), gezonder eten lukte maar niet ... toen kreeg ik griep, viel 2 kilo af en begon spontaan gezond te eten (om niet weer ziek te worden). Zo zwaar als voor de griep ben ik sindsdien nooit meer geweest .

Goeiemorgen trouwens. Ik heb geen zin in vandaag.
Ik had al een (goed) begin
Dus nee liever geen griep
pi_55916927
Het is geen goede manier om af te vallen, maar je valt wel af van heel ziek zijn.

En ik ben gewoon even gewoon Zomaar. Geen reden.
Nou ja,misschien komt het omdat ik naar de tandarts ben geweest en het helemaal geen pijn deed en 100% meeviel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55916932
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Niet zo snel als ik mijn conditie ben kwijt geraakt
Maar griep hebben vind ik geen goede manier om af te vallen weet niet wat jij er van vind
Tuurlijk is een griep niet wenselijk, maar het kan wel een mooie kickstart zijn. Net als andere mensen een weekje modifast doen of een paar weken sonja bakker. Bij mij was 5 weken India (zonder ziek zijn dus!) weer een goede start.

Maar hoeveel kilo scheelde het? Als het bij Stormqueen al 2 kilo scheelde in 3 dagen, dan moet het bij jou minstens 5 kilo schelen.
pi_55916944
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:55 schreef Isabeau het volgende:
Het is geen goede manier om af te vallen, maar je valt wel af van heel ziek zijn.

En ik ben gewoon even gewoon Zomaar. Geen reden.
Nou ja,misschien komt het omdat ik naar de tandarts ben geweest en het helemaal geen pijn deed en 100% meeviel.
Kijk dat is altijd goed nieuws
Ik heb zometeen een gesprek voor een volle klas dus ik voel me niet zo
pi_55916975
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:55 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Tuurlijk is een griep niet wenselijk, maar het kan wel een mooie kickstart zijn. Net als andere mensen een weekje modifast doen of een paar weken sonja bakker. Bij mij was 5 weken India (zonder ziek zijn dus!) weer een goede start.

Maar hoeveel kilo scheelde het? Als het bij Stormqueen al 2 kilo scheelde in 3 dagen, dan moet het bij jou minstens 5 kilo schelen.
Niet iedereen is hetzelfde, ik ben toen 2 kilo kwijtgeraakt in 2 weken
Maar fijn dat jij weet hoe mijn lichaam werkt
En waarom heeft iedereen het over een start ik ben 28 kilo kwijt en nog steeds aan het afvallen al 3 jaar lang
pi_55917208
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Niet iedereen is hetzelfde, ik ben toen 2 kilo kwijtgeraakt in 2 weken
Maar fijn dat jij weet hoe mijn lichaam werkt
En waarom heeft iedereen het over een start ik ben 28 kilo kwijt en nog steeds aan het afvallen al 3 jaar lang
Ze bedoelt het goed hoor, neem ik aan. En misschien kan een fikse griep een leuke doorstart zijn?
  donderdag 10 januari 2008 @ 10:12:39 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_55917231
Een keer goed poepen werkt ook
disclaimer
pi_55917298
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
Een keer goed poepen werkt ook
Een week niets eten ook

Natuurlijk zijn dat allemaal geen goede manieren om af te vallen, maar dat lagere getal op die weegschaal na een griepje kan heel motiverend werken.
  donderdag 10 januari 2008 @ 10:18:38 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55917349
Mijn weegschaal doet stom en ik geloof hem niet . Geeft 800 gram meer aan dan 2 dagen geleden, terwijl ik juist vrij weinig gegeten heb en ook nog heb gesport .

Heb nog niet ontbeten (ben aan de studie), dus zometeen nog maar even erop gaan staan. Hij doet sws stom. Geeft vaak eerst een heel hoog gewicht en als ik er dan nog eens op ga staan geeft 'ie wel een normaal gewicht, zeg maar.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 januari 2008 @ 10:24:06 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_55917456
Bij mij is dat altijd andersom, als ik er de eerste keer op sta geeft ie altijd 2 kilo te weinig aan
disclaimer
pi_55917719
Niet herhalen dus, SQ
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55917753
Mogge,

Gisteravond heb ik japanse zoutjes op, kon ze niet weerstaan Maar heb wel flink gestudeerd en ik ga morgen weer hardlopen.
Heeft iemand een tip voor me hoe ik weer hard ga hardlopen ipv. een halfzachte 8-9 km/uur?
Het mooi kotsende meisje.
pi_55917854
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Mogge,

Gisteravond heb ik japanse zoutjes op, kon ze niet weerstaan Maar heb wel flink gestudeerd en ik ga morgen weer hardlopen.
Heeft iemand een tip voor me hoe ik weer hard ga hardlopen ipv. een halfzachte 8-9 km/uur?
Misschien toch weer even een paar lessen van Evy volgen? Misschien die lessen met de versnellingen erin? Wat je ook kan doen is een minder lange afstand lopen: precies 5k bijvoorbeeld en dat een paar weken doen en dan iedere keer proberen je eigen tijd te verbeteren, een soort wedstrijdje met jezelf Bij mij werkt dat, maar ik maak overal wedstrijdjes met mezelf van, dus ik weet niet of dat voor iedereen opgaat...

Oh en Japanse zoutjes zijn niet zó slecht hoor, zit vrij weinig vet in.
pi_55917952
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:44 schreef conleche het volgende:

Misschien toch weer even een paar lessen van Evy volgen? Misschien die lessen met de versnellingen erin? Wat je ook kan doen is een minder lange afstand lopen: precies 5k bijvoorbeeld en dat een paar weken doen en dan iedere keer proberen je eigen tijd te verbeteren, een soort wedstrijdje met jezelf Bij mij werkt dat, maar ik maak overal wedstrijdjes met mezelf van, dus ik weet niet of dat voor iedereen opgaat...

Oh en Japanse zoutjes zijn niet zó slecht hoor, zit vrij weinig vet in.
Ik heb nu dus juist evy's les 1 van reeks 2 gevolgd (ik dacht, tot ik 'm goed kan). Dat is 30 minuten achtereen joggen. Maar dat lukt me dus al niet meer zo goed Maar ik ga ook niet meer door tot ik 'dood' ben, zoals in het begin van reeks 1, dus mss. is het goed als ik weer in reeks 1 begin...
pi_55918080
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ik heb nu dus juist evy's les 1 van reeks 2 gevolgd (ik dacht, tot ik 'm goed kan). Dat is 30 minuten achtereen joggen. Maar dat lukt me dus al niet meer zo goed Maar ik ga ook niet meer door tot ik 'dood' ben, zoals in het begin van reeks 1, dus mss. is het goed als ik weer in reeks 1 begin...
Ja maar les 1 van reeks 2 is gewoon 30 minuten lopen met k*tmuziek. Een paar lessen verderop heb je die versnellingsles (ze doet er daarvan 1 per week) ik vind het persoonlijk vreselijk dat versnellen, want het haalt je helemaal uit je ritme, maar het is denk ik wel goed voor het verder opkrikken van je conditie.
What about dezelfde afstand lopen en dan iedere keer sneller?
  donderdag 10 januari 2008 @ 11:01:42 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55918219
Weegschaal doet nog steeds stom.
Nou ja, maakt niet uit . Ik weet dat ik goed bezig ben, dus ik pwn dat ding gewoon . Hij zal wel van slag zijn omdat ik nu ineens weer heel goed bezig ben ofzo .
Ik heb spierpijn in mijn bovenbenen vh hardlopen. Heb ik eerder nooit last van gehad eigenlijk, ook niet toen ik vorig jaar mei begon. Het gekke is dat de boel ook meteen veel steviger en strakker aanvoelt . De laatste weken ging het wat flubberen en nu merk ik daar amper meer wat van. Zit dat in m'n hoofd of komt dat van één keer intensief hardlopen? .
Net een bakje yoghurt gegeten en over een uurtje ga ik even een lekker eitje bakken voor mij en Mark. Vanavond eten we waarschijnlijk een gerecht uit de Allerhande .
Niet meer actief op Fok!
pi_55918229
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Mogge,

Ik weet niet of je buiten loopt en wel eens andere lopers tegenkomt ... maar als je bijvoorbeeld een stuk voor je een loper ziet, kan je met jezelf afspreken dat de afstand tussen jullie niet groter mag worden, en ga je proberen om hem in te halen. Dat lukt misschien niet, maar je gaat er wel harder van lopen (zelfs al is het een oud opaatje, als jij hem inhaalt moet je echt veel harder dan hij lopen).

Versnellingen tussendoor: bijvoorbeeld op een stuk van ongeveer 5 lantaarnpalen iedere paal een kleine versnelling, en tot aan de volgende paal dat tempo blijven lopen. Daarna weer in het ritme proberen te komen van de tweede paal, en de rest van je rondje op dat tempo proberen. Sowieso zijn versnellingen goed voor je conditie.

In het begin van je training wat 'gekke' oefeningen doen, om je loophouding te verbeteren. Bijvoorbeeld hakken helemaal naar je kont (tijdens het rennen, maar je knieen moeten wel bij elkaar blijven!) ... dat een stukje (lantaarnpaal of 3) volhouden en weer normaal lopen ... knieen hoog optillen (knieheffen) en dat ook weer een lantaarnpaal of 3. Op die manier heb je meerdere van dit soort oefeningen die je loophouding verbeteren, spieren sterker maken en op die manier je snelheid omhoog brengen.
pi_55918239
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:56 schreef conleche het volgende:

Zoiets was inderdaad mijn doel. Gisteren ging het echter verschrikkelijk en ben toen maar gaan wandelen... Ik moet echt niet gaan malen of aan dat stomme hertentamen denken als ik loop en me ook niet slecht voelen dat ik dat uurtje iets anders doe, maar dat deed ik dus wel. Vrijdag ga ik denk ik op fijne blije muziek een half uur proberen en goed wachten na m'n ontbijt enzo (de condities verder optimaal houden). Het moet vast wel lukken op den duur, maar nu wil het blijkbaar nog niet echt.
  donderdag 10 januari 2008 @ 11:03:00 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55918249
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:56 schreef conleche het volgende:
Dat ga ik op den duur doen . Ik richt me nu vooral op volhouden, dus lopen in een tempo dat ik het redelijk kan volhouden. Het versnellen komt wel als ik eenmaal 45 minuten achtereen kan lopen.
Niet meer actief op Fok!
pi_55918420
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 11:02 schreef Chicolate het volgende:

Ik weet niet of je buiten loopt en wel eens andere lopers tegenkomt ... maar als je bijvoorbeeld een stuk voor je een loper ziet, kan je met jezelf afspreken dat de afstand tussen jullie niet groter mag worden, en ga je proberen om hem in te halen. Dat lukt misschien niet, maar je gaat er wel harder van lopen (zelfs al is het een oud opaatje, als jij hem inhaalt moet je echt veel harder dan hij lopen).

Versnellingen tussendoor: bijvoorbeeld op een stuk van ongeveer 5 lantaarnpalen iedere paal een kleine versnelling, en tot aan de volgende paal dat tempo blijven lopen. Daarna weer in het ritme proberen te komen van de tweede paal, en de rest van je rondje op dat tempo proberen. Sowieso zijn versnellingen goed voor je conditie.

In het begin van je training wat 'gekke' oefeningen doen, om je loophouding te verbeteren. Bijvoorbeeld hakken helemaal naar je kont (tijdens het rennen, maar je knieen moeten wel bij elkaar blijven!) ... dat een stukje (lantaarnpaal of 3) volhouden en weer normaal lopen ... knieen hoog optillen (knieheffen) en dat ook weer een lantaarnpaal of 3. Op die manier heb je meerdere van dit soort oefeningen die je loophouding verbeteren, spieren sterker maken en op die manier je snelheid omhoog brengen.
Soms zie ik wel andere mensen, maar ik loop in een soort park/bos (dat nu helaas verbouwd wordt ) en je kan dus heel veel rondjes lopen, ik zou ook wel kunnen verdwalen als ik ver de verkeerde kant op loop. Dus achter andere mensen aanlopen zou wrs. niet zou handig zijn.
Die oefeningen schijnen bij volgende evy lessen wel te komen (huppelen in elk geval ) dus dat komt denk ik nog wel. Maar het ligt ook aan m'n motivatie denk ik...
pi_55921612
Nou, dat aquawelness is dus echt niks Daar zat ik wel alleen tussen de oudjes waarvan hun permanentje niet in de war mocht en het ging echt supersloom allemaal, en het laatste gedeelte was zelfs zonder muziek. Dus dat was eens maar nooit weer ( naja, misschien als ik zelf 65 ben)
pi_55922142
zo, gaat nog steeds goed.
Ben nu bij mn vriend en dan is het altijd even op mn tanden bijten. Hij woont samen met zn broer. Ze eten alles wat los en vast zit, lekker ijsje als toetje etc. allemaal voor mijn ogen. En dan wordt ik zwak!
Gister goed doorgekomen, heb niet te veel gegeten, alleen wel een pizza als avond eten, maja ik reisde naar friesland en mn vriend en zn broer kwamen laat thuis, dus konden geen boodschappen meer doen en koken.
Net wel boodschappen gedaan, wat fruit gehaald, melk voor bij mn mueslicrueslicornflakes whatever eten
En vanavond eten we pastasalade met tonijn.
pi_55922728
Ik heb niet gelunched vandaag en ook niet echt zin in.....ook helemaal geen honger.
Neem zo wel een appel
  donderdag 10 januari 2008 @ 14:28:43 #230
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_55923601
Het schiet weer niet echt op. Ben wel al 9 dagen bewust aan het eten, maar toch ook al wel wer 3 etentjes gehad - daark om ik gewoon niet onderuit lijkt wel. Wel weinig tot geen alchohol gehad sinds 31 december en ook vrijwel niet gesnoept. Maar het schiet met name niet erg op omdat ik steeds geen kans zie te sporten. Voor vanavond is er echter geen excuus! Ik ben op de fiets, dus ik fiets zometeen weer 30 minuten op weg naar huis. Daarna ga ik een stukje hardlopen!
pi_55924021
snoeptomaatjes, lala, met een bakkie thee
  donderdag 10 januari 2008 @ 14:52:25 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55924251
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:39 schreef Jeipod het volgende:
zo, gaat nog steeds goed.
Ben nu bij mn vriend en dan is het altijd even op mn tanden bijten. Hij woont samen met zn broer. Ze eten alles wat los en vast zit, lekker ijsje als toetje etc. allemaal voor mijn ogen. En dan wordt ik zwak!
Gister goed doorgekomen, heb niet te veel gegeten, alleen wel een pizza als avond eten, maja ik reisde naar friesland en mn vriend en zn broer kwamen laat thuis, dus konden geen boodschappen meer doen en koken.
Net wel boodschappen gedaan, wat fruit gehaald, melk voor bij mn mueslicrueslicornflakes whatever eten
En vanavond eten we pastasalade met tonijn.
Hoi,

Misschien ligt het aan mij, maar ik zie jou voor het eerst hier . We vinden het leuk als je even wat over jezelf vertelt als je nieuw bent. Wat je eetpatroon is, wat je doelen zijn etc . Ga je je ook aanmelden voor het lijstje?
Niet meer actief op Fok!
pi_55924517
Hoi, ja prima:

Ik ben dus Jeipod (Jacqueline), ben 21 jaar. Ik weeg op dit moment 78 kg. En over het algemeen eet ik veel en sport ik heel weinig.
Ik loop de laatste tijd heel veel stage voor mijn opleiding (PABO) en ik ben aan het eind van de dag als ik thuiskom gesloopt door de lieve kleine kindertjes in mn klas. Ik heb geen fut meer om dan nog eens op de fiets te stappen naar de sportschool, maar zodra het in de ochtend weer licht is, stap ik weer op de fiets naar mijn stage, wat 30 minuten fietsen is. Dat doe ik nu niet, omdat ik dan op de autoweg zonder lantaarnpalen moet fietsen en dat is gewoon gevaarlijk.

Ook ben ik een persoon die veel series op tv kijkt en het moeilijk vind dat zonder een lekker chipje oid. Dit patroon probeer ik nu te verbreken, omdat ik gewoon graag wat kilootjes kwijt wil. Dat zou mij beter staan, omdat mijn lijf gewoon niet meer mooi in proportie is. Al mijn overtollige vet gaat op mijn buik zitten en nergens anders. Kortom het is echt alsof ik dag en nacht een zwembandje om heb

Ik heb me al aangemeld op dat dieetweb ding, maar hoe ik me dan moet aanmelden vor dat lijstje weet ik niet. Ja Troela ofso pmmen? Maar weet niet goed hoe Fok! werkt, dus ook niet waar je dat moet doen

pi_55924847
Troel post ook weleens in de dieetclub, maar je kan d'r vast ook wel opzoeken en zo pm'en (met dat envelopicoontje).

In m'n ECTS dossier is - voor het tentamen dat ik volgende week zou hebben - ineens veranderd dat ik nu een voldoende heb en m'n studiepunten staan er ook al bij Erg vaag, maar op zich vind ik het niet erg natuurlijk... Toch maar even navragen
pi_55925695
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:11 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ze bedoelt het goed hoor, neem ik aan. En misschien kan een fikse griep een leuke doorstart zijn?
Zou goed kunnen maar ik heb liever een goede conditie dan dat ik afval (ik wil nog wel afvallen maar het is eigenlijk niet meer nodig)

Vanavond romantisch met mijn vriendje naar Saw 4
  donderdag 10 januari 2008 @ 15:51:45 #236
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_55925729
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 15:03 schreef Jeipod het volgende:
Hoi, ja prima:

Ik ben dus Jeipod (Jacqueline), ben 21 jaar. Ik weeg op dit moment 78 kg. En over het algemeen eet ik veel en sport ik heel weinig.
Ik loop de laatste tijd heel veel stage voor mijn opleiding (PABO) en ik ben aan het eind van de dag als ik thuiskom gesloopt door de lieve kleine kindertjes in mn klas. Ik heb geen fut meer om dan nog eens op de fiets te stappen naar de sportschool, maar zodra het in de ochtend weer licht is, stap ik weer op de fiets naar mijn stage, wat 30 minuten fietsen is. Dat doe ik nu niet, omdat ik dan op de autoweg zonder lantaarnpalen moet fietsen en dat is gewoon gevaarlijk.

Ook ben ik een persoon die veel series op tv kijkt en het moeilijk vind dat zonder een lekker chipje oid. Dit patroon probeer ik nu te verbreken, omdat ik gewoon graag wat kilootjes kwijt wil. Dat zou mij beter staan, omdat mijn lijf gewoon niet meer mooi in proportie is. Al mijn overtollige vet gaat op mijn buik zitten en nergens anders. Kortom het is echt alsof ik dag en nacht een zwembandje om heb

Ik heb me al aangemeld op dat dieetweb ding, maar hoe ik me dan moet aanmelden vor dat lijstje weet ik niet. Ja Troela ofso pmmen? Maar weet niet goed hoe Fok! werkt, dus ook niet waar je dat moet doen

Ik zag dat je in Den Helder woonde... loop je daar ook stage? Ik heb daar op de Dijk gezeten en nog een jaartje op het EHC

Overigens heb ik nadat ik gewerkt heb ook niet echt meer zin om te sporten... ik moet even een stok achter de deur hebben maar de vriendin waar ik mee sportte is op stage, stomme studenten
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 10 januari 2008 @ 15:55:23 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55925831
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 15:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Zou goed kunnen maar ik heb liever een goede conditie dan dat ik afval (ik wil nog wel afvallen maar het is eigenlijk niet meer nodig)

Vanavond romantisch met mijn vriendje naar Saw 4
Saw is niet echt romantisch .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 januari 2008 @ 15:56:02 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55925857
Oh welkom, Jeipod .
Ik weet niet of Troel het leuk vindt als je haar Troela noemt, maar dat terzijde .
Niet meer actief op Fok!
pi_55925945
Haha, ja daar kwam ik later ook al achter, dat ze anders heet maja kan mn bericht niet wijzigen heb haar iig al gepmd dus we gaan het zien
Alleen jammer dat ik mn wachtwoord vergeten was op dat dieetwebding ... heb maar een nieuwe aangemaakt, maar heb geen cm hier ... dus wist alleen mn gewicht, en mn omtrek buik en borst maja de rest komt wel weer als ik thuis ben, maandag ofso =)
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:00:43 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55925983
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 15:59 schreef Jeipod het volgende:
Haha, ja daar kwam ik later ook al achter, dat ze anders heet maja kan mn bericht niet wijzigen heb haar iig al gepmd dus we gaan het zien
Alleen jammer dat ik mn wachtwoord vergeten was op dat dieetwebding ... heb maar een nieuwe aangemaakt, maar heb geen cm hier ... dus wist alleen mn gewicht, en mn omtrek buik en borst maja de rest komt wel weer als ik thuis ben, maandag ofso =)
Je moet zelf weten wat je invult.
In het lijstje hier is je buikomtrek e.d. toch niet te zien .
Niet meer actief op Fok!
pi_55926148
Ja, dat is zo idd
Net maar ff broodje met kipfilet gehad, mn maag voelde wel erg leeg na alleen snoeptomaatjes een appel en wat cruesli
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:13:44 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55926339
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:06 schreef Jeipod het volgende:
Ja, dat is zo idd
Net maar ff broodje met kipfilet gehad, mn maag voelde wel erg leeg na alleen snoeptomaatjes een appel en wat cruesli
Wel genoeg blijven eten, hoor.
Is dat wat je nu schrijft alles wat je gehad hebt vandaag? Dan is het wel erg weinig.

Heb je al eerder een afvalpoging gedaan? Zo ja, hoe verliep dat? Volgde je toen een dieet of ging je gewoon 'gezonderen'?

Als je eens een lijstje post met wat je zoal eet op een dag, kunnen wij je tips geven .
Niet meer actief op Fok!
pi_55926573
Ja ik heb wel vaker pogingen gedaan om af te vallen.
Ik heb in 2006 ofso SOnja Bakker gedaan, toen ben ik 8 kilo afgevallen, waarvan er nu bijna 2 jaar later3 kilo bij is gekomen. Dus lichtelijk succesvol te noemen.
Ik zit vandaag de hele dag achter de computer voor huiswerk en dergelijke en heb daarom neit zoveel gegeten.
Normala gesproken eet ik smorgens eet ik:

ontbijt: cracker + jam en yoghurtdrink
lunch: 2 broodjes kipfilet, ham of 30+kaas
avond: wat de pot thuis schaft
tussendoor: appel, ontbijtkoek en savonds bij de tv vaak chips en soms ijsje na het eten

Na Sonja Bakker geen dieet meer gevolgd eigenlijk veel pogingen om te gezonderen. Elke keer alleen en mensen thuis en mn vriend enzo vreten gewoon lekker voor je neus door.
Daarom mijn aanmelding hier. Hier heb je toch nog wat lotgenoten voor de nodige motivatie en verhalen die je kwitj wilt.
Hopelijk hou ik het dus zo wat langer vol en laat ik nu de chips en de ijsjes etc staan
pi_55926615
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 15:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Saw is niet echt romantisch .
Dat was ook sarcastisch
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:29:07 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_55926786
Horror / splatter / gore films

Helaas vindt mijn vriend ze eng dus moet ik ze altijd alleen kijken
disclaimer
pi_55926851
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:22 schreef Jeipod het volgende:

Na Sonja Bakker geen dieet meer gevolgd eigenlijk veel pogingen om te gezonderen.
Je gebruikt in elk geval al bekende terminologie voor hier of las je al mee?

Miss_S: saw4 is misschien wel wat ranzig, maar ik vind zoiets ook leuker om te zien dan een of andere 'romantische' kwijleballenfilm, zeker met het vriendje

Vanavond eet ik roerbakgroenten met pasta en een stukje vis. Best mager dus. De zuurkoolstamppot van gisteren was ook erg lekker trouwens
pi_55926954
Ik vind het inderdaad wel grappig, ookal was Alles is liefde vorig week ook erg leuk samen.
Maar niet voor altijd...
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:37:36 #248
149959 SQ
snelle trees
pi_55927039
Ik heb helemaal niks met romantische comedy's, ik moet echt braken van wijvenfilms. En van die actiefilms met veel achtervolgingen en schieten word ik ook erg ongelukkig. Waar houdt mijn vriend van? Juist
Leuk als je samen een film gaat uitzoeken bij de videotheek. We zijn dus ook nog nooit samen naar de bioscoop geweest
disclaimer
pi_55927146
Ik vond de Grudge leuker dan Alles is liefde (samen gekeken allebei) ... ik moet niets van dat kleffe gedoe hebben, vriendje niet en bij horror wil ie me tenminste nog aanraken. Zodra het op het scherm te klef wordt is alle neiging mijn hand aan te raken verdwenen.

En ik heb een halve zak schoolkrijtjes op, omdat ik daar trek in had en mn toets heel erg slecht ging. En omdat ik toch in de winkel moest zijn om iets voor mn broertje die net uit het ziekenhuis is gekomen te kopen. Meneer had zijn neus gebroken.
pi_55927237
Onee bij Alles is liefde hadden we zo'n loveseat (vanavond ook) dus dat was ook wel gezellig
Maar moet zeggen dat ik de Grudge ook liever zie
pi_55927416
Hij stond op het punt om zijn oordopjes in te doen en muziek te luisteren . Zo saai vond ie Alles is liefde. En loveseat: is dat een soort 2-persoonsstoel? Zonder van die idioot brede armleuningen waardoor je een meter naar elkaar toe moet buigen om iets te zeggen?
pi_55927463
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:51 schreef Chicolate het volgende:
Hij stond op het punt om zijn oordopjes in te doen en muziek te luisteren . Zo saai vond ie Alles is liefde. En loveseat: is dat een soort 2-persoonsstoel? Zonder van die idioot brede armleuningen waardoor je een meter naar elkaar toe moet buigen om iets te zeggen?
Ja precies
gewoon gezellig samen zitten (en een voordeel je zit aan de zijkant dus als iemand anders drinken besteld staat die niet steeds voor je neus)
pi_55927464
* veiligheidsspeldje heeft zich nog nooit in een bioscoop in een loveseat mogen nestelen, maar vraagt zich wel het volgende af:
Is zo'n ding niet behoorlijk smerig a.k.a. daar wil je niet inzitten?
pi_55927487
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:53 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje heeft zich nog nooit in een bioscoop in een loveseat mogen nestelen, maar vraagt zich wel het volgende af:
Is zo'n ding niet behoorlijk smerig a.k.a. daar wil je niet inzitten?
nee hoor ze zijn niet viezer dan de gewone stoelen, en meestal zitten er gewoon 2 vriendinnen in. Ik doe het ook als ik met mijn vriendin of moeder ga omdat je dan gewoon prettiger zit
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:55:21 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_55927512
Dat hebben wij in Eindhoven niet
disclaimer
pi_55927540
Wij in Den Helder ook niet
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:58:09 #257
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_55927578
In Den Helder zit toch een hele grote bioscoop nu? Daar in de oude rijkswerf... toen ik ging verhuizen waren ze daar mee bezig geloof ik.... daar zullen ze toch wel loveseats hebben
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:58:17 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55927582
Wij in Groningen wel .

Zo, ik heb net gedoucht (hele dag in bed zitten werken) en k ga nu even boodschapjes doen bij de Plus .
Niet meer actief op Fok!
pi_55927596
Zo slecht zijn de kleine dorpjes hier nog niet
  donderdag 10 januari 2008 @ 17:00:07 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_55927629
Juist in die nieuwe megabioscopen heb je dat niet, de enige keer dat ik ze heb gezien was in Tuschinski...
disclaimer
pi_55927638
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:58 schreef mordradead het volgende:
In Den Helder zit toch een hele grote bioscoop nu? Daar in de oude rijkswerf... toen ik ging verhuizen waren ze daar mee bezig geloof ik.... daar zullen ze toch wel loveseats hebben
Ja de bios > Utopolis > is idd groot, 7 zalen ofso iets in die richting, maar love seats, ho maar
pi_55927728
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:00 schreef Jeipod het volgende:

[..]

Ja de bios > Utopolis > is idd groot, 7 zalen ofso iets in die richting, maar love seats, ho maar
Oh in Almere is het Utopolis ... heb ze nog nooit gezien, maar wel eens advertenties van gezien, dus ze hebben ze vast wel. Moet je dan apart bij de kassa zeggen dat je zo'n stoel wil?

(en waarom zouden ze smerig zijn, ze worden toch schoongemaakt neem ik aan? xD)
pi_55927795
Zonet 5,5 km hardgelopen, ging niet erg lekker. Maar volgende keer maar weer beter nietwaar? Zometeen lekker smikkelen van een Valess snitzel, die dingen leken me ontzettend goor maar zijn eigenlijk heerlijk! Ze maken alleen wel naar vlees vind ik, dus niet echt geschikt voor vegetariërs. Gelukkig ben ik dat niet!
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:31 schreef Sylvana het volgende:
En heb vandaag ook baantjes gezwommen, maar totaal geen last van mn ogen En ben bang dat als ik een duikbirlletje opzet, ik amper meer wat kan zien, omdat ik normaal een bril op heb, en het zonder bril nu al niet echt duidelijk is voor me. En met een duikbrilletje wordt het nog waziger lijkt me?
Ik weet niet of je met een duikbrilletje minder ziet, ik zie sowieso niks. Dat is één van de redenen dat ik nu niet meer zwem, ik ging vorig jaar nog wel eens maar ik durf niet meer omdat ik me zo hulpeloos voel zonder bril. Kon mijn tas eens niet meer vinden waar mijn bril in zat, en ik heb een knalrode tas.

Plukie bijna -7 heeft...
pi_55927956
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:04 schreef Chicolate het volgende:

Nou ja, omdat het schijnt dat er een redelijk hoeveelheid mensen is die graag seksuele dingen doet in een bioscoop. Zo'n loveseat lijkt me daarvoor geschikter dan gewone stoelen met zo'n grote leuning ertussen.
En ze worden wel schoongemaakt, maar toch niet tussen elke film door?

Disclaimer:
* veiligheidsspeldje spreekt niet uit ervaring

[ Bericht 12% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 10-01-2008 17:20:37 ]
pi_55927971
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:04 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh in Almere is het Utopolis ... heb ze nog nooit gezien, maar wel eens advertenties van gezien, dus ze hebben ze vast wel. Moet je dan apart bij de kassa zeggen dat je zo'n stoel wil?

Dat er misschien meer gebeurt op loveseats
En ik vraag het gewoon bij het reserveren (die zijn ook altijd als eerste weg)
  donderdag 10 januari 2008 @ 17:59:11 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55929101
Zo, boodschappen gedaan.
Ze hadden geen gnocchi bij de Plus ( eerder wel, waarom nu ineens niet meer?) dus m'n plan ging niet door . Dus toen maar koelverse ravioli met een potje tomatensaus gekocht en voor Mark poffertjes . Niet helemaal wat ik in gedachten had voor vanavond, maar ik had honger, dus geen zin om zo snel nog iets anders te bedenken.
Ben benieuwd naar de ravioli. Is met spinazie en kaas en ben benieuwd of 'ie net zo lekker is als de ravioli die ik in Rome heb gehad. Vast niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_55929195
Gnocci:
quote:
Fare gli gnocchi is niet moeilijk, maar er zijn een aantal keukengeheimen, segreti di cucina, die je moet kennen:

Je moet de goede soort aardappel te pakken hebben. In Italia wordt de patata rossa, letterlijk vertaald rode aardappel, oorspronkelijk afkomstig uit Nederland, veel gebruikt voor gnocchi. Belangrijk is om een melig type aardappel te nemen, dus gebruik bijvoorbeeld nooit jonge aardappels.

Je moet de verhouding farina, meel en patate, aardappelen vrij exact aanhouden. Het meel dient als bindmiddel; gebruik je er te weinig van, dan lossen de gnocchi op als je ze in het kokende water laat glijden. Inderdaad, een behoorlijk teleurstellende ervaring. Gebruik je teveel meel dan worden de gnocchi zwaar en taai. Ook dit is niet de bedoeling. De juiste verhouding is tussen de 200 en 400 gram meel per kilo aardappels.

Het is verder belangrijk om de fijngeprakte aardappelen en het meel goed te mengen. Het idee is om toe te werken naar een homogene meel/aardappel bal, waarvan vervolgens vingerdikke rollen worden gemaakt die in ruime vingerkoot-lengte moeten worden gesneden (pas op de vingers!) en vervolgens aan één kant met een vork licht moeten worden ingedrukt (onderschat het belang van dit kleine gebaar niet!). Ook kun je de gnocchi licht drukkend aan een zijde over de fijnste zijde van de rasp laten rollen. Hierdoor ontstaat ook een fijne ribbeling in het mengsel.

Als laatste is het belangrijk de gnocchi in kleine hoeveelheden tegelijk te koken en ze met een schuimspaan uit het kokende water te scheppen zodra ze, fioriscono, boven komen drijven. Dat gebeurt meestal binnen een minuut of twee, waarna je ze direct serveert. gnocchi zijn kleverig en kook je er teveel tegelijk dan heb je aan het eind één grote gnoccho. Dat is misschien wel origineel en uiteindelijk ook prima eetbaar, maar toch niet echt de bedoeling. Heb je de smaak te pakken? Probeer thuis maar eens de echte Gnocchi di patate, gnocchi alla romana of de gnocchi alla bava te maken.
Meel en aardappelen heb je toch wel?
pi_55929272
Ik heb vandaag makkelijk gedaan en een diepvriespizzaatje gehaald. Er zitten maar 660 kcal in, wat ik nog weinig vind!! Maar goed, ik weet wel dat ik over een uur weer honger heb.
In totaal moet ik zo'n 1400 kcal hebben gegeten. Lijkt me weer prima!
pi_55929310
Heb net 6 km hardgelopen, was net bezig om m'n snelheidsrecord te breken toen ik plots de wind keihard tegen kreeg: ik kón niet meer op het einde.

Gegeten vandaag tot nog toe:
1/2 eierkoek met frambozenjam. (ze zijn nu eindelijk op die dingen )
Bij een benzinepomp een bruin pistoletje filet americain besteld. Dat was op. Dan maar 1 met ei. De mevrouw: "Wilt u mayonaise?" Ikke: "Nee, dank u, alleen sla en ui." De mevrouw "Een beetje boter dan?" Ikke; "Nee, dank u, alleen sla en ui graag" Ik zit weer in de auto met m'n broodje, neem de eerste hap en baal als een stekker want ze heeft het "alleen sla en ui verhaal" nu wel heel letterlijk genomen en ook het zout en de peper weggelaten

Nu ga ik een wodkaatje drinken met een bakje japanse zoutjes.
pi_55929348
Ik had echt teveel schoolkrijtjes gegeten ... en te kort voor het avondeten ... we aten nasi, ik heb totaal 3 hapjes op, toen kon ik echt niet meer. Wel wat komkommer gegeten, maar ik werd zo misselijk van dat droge spul. En ik bedacht in de winkel nog wel dat het nadeel van een zak snoep kopen is dat ik altijd misselijk word. Dit laat ik voorlopig wel uit mn hoofd .
pi_55929442
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:10 schreef Chicolate het volgende:
Ik had echt teveel schoolkrijtjes gegeten ... en te kort voor het avondeten ... we aten nasi, ik heb totaal 3 hapjes op, toen kon ik echt niet meer. Wel wat komkommer gegeten, maar ik werd zo misselijk van dat droge spul. En ik bedacht in de winkel nog wel dat het nadeel van een zak snoep kopen is dat ik altijd misselijk word. Dit laat ik voorlopig wel uit mn hoofd .
Mén, ik kan onbeperkt snoep vreten en dan nog gewoon avondeten....de afgelopen maanden heb ik zeker 1 keer per week een zak Droptoppers gehaald, en in 1 keer opgegeten en ook zeker wekelijks een zak schepsnoep gehaald. En dan eet ik er verder niet minder om.
Het is een wonder dat ik niet heel dik ben geworden...ik zit nl. ook nog eens de hele dag op m'n kont en sport niet.
  donderdag 10 januari 2008 @ 18:16:29 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55929501
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Gnocci:
[..]

Meel en aardappelen heb je toch wel?
Dank je.
Is leuk voor als ik wat meer tijd heb (en nee, aardappelen en meel heb ik nu ook niet in huis).
Nou m'n ravioli is maar smakeloos, dus ik smeer nog wel even een paar bammetjes zo dadelijk.
Niet meer actief op Fok!
pi_55929577
Als ik dan toch snoep moet eten grijp ik denk ik naar Lakrisal, is maar 80 kcal per rol en dat hoef ik niet helemaal op te eten, de heftige salmiaksmaak bevredigt mijn zin in drop al na een paar stuks. Ja ik ben een mega dropaddict.
pi_55929703
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:14 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Mén, ik kan onbeperkt snoep vreten en dan nog gewoon avondeten....de afgelopen maanden heb ik zeker 1 keer per week een zak Droptoppers gehaald, en in 1 keer opgegeten en ook zeker wekelijks een zak schepsnoep gehaald. En dan eet ik er verder niet minder om.
Het is een wonder dat ik niet heel dik ben geworden...ik zit nl. ook nog eens de hele dag op m'n kont en sport niet.
Halfuur voor het avondeten een zak schoolkrijt is mij echt te zwaar. Ik ben het ook helemaal niet gewend, daar zal het aan liggen (maar had zo'n honger, die zak was weg voor ik het doorhad).
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Nou ja, omdat het schijnt dat er een redelijk hoeveelheid mensen is die graag seksuele dingen doet in een bioscoop. Zo'n loveseat lijkt me daarvoor geschikter dan gewone stoelen met zo'n grote leuning ertussen.
En ze worden wel schoongemaakt, maar toch niet tussen elke film door?

Disclaimer:
* veiligheidsspeldje spreekt niet uit ervaring

En daar kan ik me dus helemaal niets bij voorstellen ... waarom zou je aan elkaar willen klooien in een volle bioscoopzaal? Dr hoeft maar 1 iemand jouw kant op te kijken en ze zien jouw hand in de broek van een ander . Zal wel aan mij liggen, maar ik kijk dan liever naar de film .
pi_55933149
Heerlijk ontspannen dagje gehad vandaag, geweldig.
Alleen wat weinig gegeten, dus zometeen nog maar even iets eten
pi_55936191
wow ik zie net foto's van 5 jaar en 10kg geleden en kom er net achter dat ik niet van nature een bol hoofd heb
pi_55936910
Zo kwam ik van de week foto's tegen van 2,5 jaar terug. Geen idee hoeveel ik daar woog. Ze zijn op het strand genomen uit de verte, maar echt ik heb geen taille (of je moet een deuk in mn vel taille noemen, omdat ik scheef sta), lovehandles tot aan mn ribbenkast en mijn buik blubbert een beetje over de rand van mn broekje, midden in de blubber een gat dat we navel noemen. Ok iets minder ernstig dan ik het hier beschrijf, maar het is toch veel dikker en erg uit vorm vergeleken met nu! (meteen foto gezocht van afgelopen zomer, zoveel mooier)
pi_55942634
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wow ik zie net foto's van 5 jaar en 10kg geleden en kom er net achter dat ik niet van nature een bol hoofd heb
Ik heb op dit moment nog steeds een bol hoofd...
Terwijl ik naar ondergewicht nijg!

Gaat echt niet goed hier.. 16 jaar, 1.92 m lang en daarnet 67.8 kilo op de weegschaal! En gister ochtend was het nog 68.6! Afvallen is goed, maar dit is ook niet de bedoeling...

En dan nog te bedenken dat ik gister 8 boterhammen heb gegeten, 3 liter water, 3 stuks fruit en een heel bord pasta. En dan in de avond krachttraining gedaan.

En dat buikje onder me navel gaat maar niet weg. Die laatste <cm vet blijft er nog steeds voor zitten.. Terwijl ik mezelf droog probeer te trainen..

pi_55942702
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 07:18 schreef Huppelei het volgende:

[..]

Gaat echt niet goed hier.. 16 jaar, 1.92 m lang en daarnet 67.8 kilo op de weegschaal! En gister ochtend was het nog 68.6! Afvallen is goed, maar dit is ook niet de bedoeling...

En dan nog te bedenken dat ik gister 8 boterhammen heb gegeten, 3 liter water, 3 stuks fruit en een heel bord pasta. En dan in de avond krachttraining gedaan.

En dat buikje onder me navel gaat maar niet weg. Die laatste <cm vet blijft er nog steeds voor zitten.. Terwijl ik mezelf droog probeer te trainen..

Weird...als ik jou was zou ik toch wat meer eten en gewoon door blijven trainen, dan wordt het vet uiteindelijk wel omgezet naar spieren. Maar misschien is dat restje vet waar jij het over hebt geen vet, maar hou je vocht vast? Je lichaam heeft dacht ik de neiging om vocht vast te houden als je veel/vaak traint.
In ieder geval ben je heftig bezig voor iemand in de groei...

Hier gaat het minder, ik ben ineens zo ziek als een hond. Snotverkouden, koppijn en lood aan mijn ledematen. Gelukkig heb ik vrij.
pi_55942724
Mja, het heerst nogal. De helft van mijn collega's is ziek thuis, mijn vriendje ligt snotterend in bed en ik ben ook al stevig aan het hoesten. Sterkte alvast

Hoewel ik morgen pas 'officieel' weeg stond de meter vanmorgen trouwens in elk geval op 57,9.
pi_55942740
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 07:32 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Weird...als ik jou was zou ik toch wat meer eten en gewoon door blijven trainen, dan wordt het vet uiteindelijk wel omgezet naar spieren. Maar misschien is dat restje vet waar jij het over hebt geen vet, maar hou je vocht vast? Je lichaam heeft dacht ik de neiging om vocht vast te houden als je veel/vaak traint.
In ieder geval ben je heftig bezig voor iemand in de groei...

Hier gaat het minder, ik ben ineens zo ziek als een hond. Snotverkouden, koppijn en lood aan mijn ledematen. Gelukkig heb ik vrij.
Ja dat zou wel kunnen. Ik maak morgen wel eens foto's en zal een keer een me vetpercentage GOED opmeten.
pi_55942830
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 07:40 schreef minilotje het volgende:
Mja, het heerst nogal. De helft van mijn collega's is ziek thuis, mijn vriendje ligt snotterend in bed en ik ben ook al stevig aan het hoesten. Sterkte alvast

Hoewel ik morgen pas 'officieel' weeg stond de meter vanmorgen trouwens in elk geval op 57,9.
Thnx!
Jij bent dus in een week 5 kilo kwijt?! Way to go....Jij moet echt een supersnelle stofwisseling hebben!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 09:19:35 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55943618
Minilotje gaat idd wel snel en dan ook nog vrij normaal blijven eten. Daar kunnen we spoedig alweer afscheid van nemen hier .
Hier gaat het ook wel goed. Heb nu een bakje yoghurt met banaan en een kop thee en ik ga dadelijk aan het werk. Als ik m'n bril heb gevonden, want nu dansen de lettertjes voor m'n ogen.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 10:30:34 #284
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_55944849
Ik ben weer onder de 70...mijn nieuwe weegschaal gooi ik maar weg, hij gaf bij een paar keer wegen getallen tussen de 71,9 en de 68,7 aan. Waardeloos. Mijn analoge gaf 69 aan.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:11:43 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_55945741
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 10:30 schreef Aventura het volgende:
Ik ben weer onder de 70...mijn nieuwe weegschaal gooi ik maar weg, hij gaf bij een paar keer wegen getallen tussen de 71,9 en de 68,7 aan. Waardeloos. Mijn analoge gaf 69 aan.
Heb je de weegschaal wel constant op dezelfde plek staan?

Ik heb dat namelijk ook wel eens, mijn vloer is zo hobbelig dat 10 centimeter verplaatsing soms al een verschil van 2 kilo geeft (jaren 30 huizen, gotta love 'em )
disclaimer
pi_55945764
quote:

[..]

je hebt een boekje van mens health, kost 10 euro met tips voor voeding/krachttraining/lenigheids training enz.
raden ze je aan genoeg te eten maar alleas in het gezond + voorbeelden
en oefeningen waarmee je vet weggaat + je spieren groter worden
Ik vind 't wel een leerzaam boekje
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:13:38 #287
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_55945787
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Heb je de weegschaal wel constant op dezelfde plek staan?

Ik heb dat namelijk ook wel eens, mijn vloer is zo hobbelig dat 10 centimeter verplaatsing soms al een verschil van 2 kilo geeft (jaren 30 huizen, gotta love 'em )
Nou je het zegt. Ik heb een prachtige (ehum) aflopende granito douchevloer volgens mij ook uit de dertiger jaren.
pi_55945797
Goedemorgen!
Hier vanmorgen 62,5 Dat is wel erg weinig en ook niet helemaal de bedoeling. En dat terwijl ik juist weer meer eet de laatste tijd!

Nuja, vanavond een lekkere lasagna met broccoli Dat maakt al een boel goed denk ik
pi_55945824
Gisteren een mini-vreetbuitje gehad. 2 ministroopwafeltjes (van een rijksdaalder grootte), 2 merci-reepjes (wie me dat cadeau heeft gedaan, nou merci hoor. Jesses wat flauw...) en 2 citroenkoekjes met gekonfijte citroen erin. Dat stond hier allemaal nog van de kerst. Nou ja niks aan te doen. Gelukkig wel op tijd gestopt, want er lag nog tonnen meer lekkers in die kast......

Net ontbeten met 2 geroosterde sneeen brood met filet americain en ui.

En Minilotje: weet je zeker dat je wel menselijk bent?? Wat een stofwisseling zeg
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:17:18 #290
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_55945881
quote:

[..]

Manborstjes en dat andere laagje vet bij jou kunnen best het gevolg zijn van schommelingen in je hormoonbalans. Die fluctueert nog veel op jouw leeftijd. Je wilt het ws. niet horen maar het zal wel vanzelf overgaan
pi_55945903
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:13 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Hier vanmorgen 62,5 Dat is wel erg weinig en ook niet helemaal de bedoeling. En dat terwijl ik juist weer meer eet de laatste tijd!

Nuja, vanavond een lekkere lasagna met broccoli Dat maakt al een boel goed denk ik
Zou je een voorbeelddag kunnen opschrijven van wat je tegenwoordig eet op een dag? Soms lijkt het veel, maar zijn het zulk laag-calorische etenswaren, dat je toch maar 1000 cal. eet of zo. (ik zag bv. dat je gisteren ontbeet met yoghurt en daar zitten natuurlijk weinig calorieen in, zelfs al eet je daar een hele pot van op.)
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:19:17 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_55945916
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:13 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!

Wel veel vette saus er over dan he
disclaimer
pi_55945948
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:13 schreef Aventura het volgende:

[..]

Nou je het zegt. Ik heb een prachtige (ehum) aflopende granito douchevloer volgens mij ook uit de dertiger jaren.
Bij mijn redelijk rechte laminaatvloer scheelt het al 200 gram hoe ik hem neerzet!
pi_55946002
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:20 schreef freecell het volgende:

[..]

Bij mijn redelijk rechte laminaatvloer scheelt het al 200 gram hoe ik hem neerzet!
Ik heb ook door heel mijn huis gelopen met dat kreng en hij staat nu niet op de plek waar ik het méést weeg zullen we maar zeggen
pi_55946009
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Zou je een voorbeelddag kunnen opschrijven van wat je tegenwoordig eet op een dag? Soms lijkt het veel, maar zijn het zulk laag-calorische etenswaren, dat je toch maar 1000 cal. eet of zo. (ik zag bv. dat je gisteren ontbeet met yoghurt en daar zitten natuurlijk weinig calorieen in, zelfs al eet je daar een hele pot van op.)
Yoghurt met cruesli
Ik vul al mijn dagen altijd in op de eetmeter en weet zo redelijk precies wat ik eet. Ik probeer het op een minimum van 1500 Kcal te houden. Dat is voor mij vrij veel, want ik heb het afgelopen jaar meestal tussen de 1000 en 1200 gezeten
pi_55946143
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:22 schreef freecell het volgende:

[..]

Yoghurt met cruesli
Ik vul al mijn dagen altijd in op de eetmeter en weet zo redelijk precies wat ik eet. Ik probeer het op een minimum van 1500 Kcal te houden. Dat is voor mij vrij veel, want ik heb het afgelopen jaar meestal tussen de 1000 en 1200 gezeten
O oké, nee dan is dat het niet. Nou ja 62,5 is nog niet dramatisch natuurlijk. Je BMI is nog steeds gezond toch? Misschien moet je gewoon langzaam het aantal calorieen nog een beetje opvoeren. Misschien kan jij gewoon die gemiddelde 2000 aan, zonder af te vallen of aan te komen. Met het hardlopen verbrand je nl. ook redelijk nog wat calorieen. Mijn vreetbui van gisteravond werd bv. geheel gecompenseerd door het hardlopen eerder die dag en ik ben dan ook niets aangekomen.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:30:34 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_55946213
kiwi's en grapefruits
disclaimer
pi_55946316
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:27 schreef conleche het volgende:

[..]

O oké, nee dan is dat het niet. Nou ja 62,5 is nog niet dramatisch natuurlijk. Je BMI is nog steeds gezond toch? Misschien moet je gewoon langzaam het aantal calorieen nog een beetje opvoeren. Misschien kan jij gewoon die gemiddelde 2000 aan, zonder af te vallen of aan te komen. Met het hardlopen verbrand je nl. ook redelijk nog wat calorieen. Mijn vreetbui van gisteravond werd bv. geheel gecompenseerd door het hardlopen eerder die dag en ik ben dan ook niets aangekomen.
BMI is inderdaad nog netjes 20,4, dus dramatisch is het niet, maar ik had met mezelf afgesproken dat 63 wel dun genoeg was
Inderdaad de calorieën nog aar wat opvoeren dan
pi_55947266
De eerste dag van mn nieuwe start is goed gelukt

Ipv chips heb ik fruit genomen

Gister samen met Peter boodschappen gedaan, en allemaal gezonde dingen gekocht, zoals paprika, tomaatjes en komkommer.

En in de gerechten die we 's avonds gaam eten zit ook veel groente

Heb wel spierpijn in mn armen van het zwemmen, vooral van een oefening waarbij je je armen eerst naar voren moet doen, dan omhoog, dan weer naar voren en dan opzij. En dat tig keer achter elkaar voel je de volgende dag wel

[ Bericht 0% gewijzigd door _Hestia_ op 11-01-2008 12:48:34 ]
pi_55948133
Goed dat je weer lekker gestart bent Sylvana!
En fruit ipv chips is natuurlijk top

Ik ben nu aan het lunchen met een zoute haring (met ui voor de groente ) vet lekker!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')