+1quote:Op zondag 6 januari 2008 18:15 schreef Donnie29 het volgende:
Wat een kanker topic, hier ga ik dusniet in posten.
Is dat diezelfde hand die boven Brian en Amanda wordt gehouden?quote:Op zondag 6 januari 2008 18:15 schreef diedirk het volgende:
ALs achter nu weer niet ingrijpt dan zijn ze dadelijk weer helemaal terug bij af en denkt Huub weer dat de regels niet voor hem gelden..
Redactie had al moeten ingrijpoen toen Lieke tot paar keer to ripe om afstand en Huub gewoon zei doe ik niet , en nu?
Toen ging hij o nog eens likken en dat werd niet bestraft omdat Lieke geen afstand had geroepen?!!!
Gisteren likte hij weer en zat ook nog eens aan persoonlijke post.
Vervolgens zei hij nu ga ik haar bang maken en toen gingen de streams om Huub te beschermen bij voorbaat op zwart...
Hoelang wordt Huub nog de hand boven het hoofd gehouden?
Diedirk, heb je misschien een voorstel voor een iets kortere tt?quote:Op zondag 6 januari 2008 18:15 schreef diedirk het volgende:
ALs achter nu weer niet ingrijpt dan zijn ze dadelijk weer helemaal terug bij af en denkt Huub weer dat de regels niet voor hem gelden..
Redactie had al moeten ingrijpoen toen Lieke tot paar keer to ripe om afstand en Huub gewoon zei doe ik niet , en nu?
Toen ging hij o nog eens likken en dat werd niet bestraft omdat Lieke geen afstand had geroepen?!!!
Gisteren likte hij weer en zat ook nog eens aan persoonlijke post.
Vervolgens zei hij nu ga ik haar bang maken en toen gingen de streams om Huub te beschermen bij voorbaat op zwart...
Hoelang wordt Huub nog de hand boven het hoofd gehouden?
Claire vroeg ernaquote:Op zondag 6 januari 2008 18:08 schreef agter het volgende:
huub praat over de geweldige acties van huub...toen hij in de vijver zwom.
hij is erg verliefd op zichzelf zo te horen...
"Hoe lang laat FEBO zich door Huub voor gek zetten" - Dat past wel .......quote:Op zondag 6 januari 2008 18:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Diedirk, heb je misschien een voorstel voor een iets kortere tt?
quote:Op zondag 6 januari 2008 18:15 schreef Donnie29 het volgende:
Wat een GRAF topic titel, hier ga ik dusniet in posten.
Kijk dat ergert me zo erg aan die sukkel, als je dan even normaal kijkt naar wat er allemaal is gebeurd, dan is staan Natasia Brian en Amanda op 1 qua hand boven de hoofd houden, met klappen geven recht in front of the camera.. Dus wat is dit voor eenzijdige troep man.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:17 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Is dat diezelfde hand die boven Brian en Amanda wordt gehouden?
Gun de Kubatz-lobby nou ook eens een keer hun pleziertje, ze zijn al in de minderheid hierquote:Op zondag 6 januari 2008 18:18 schreef Katewalker het volgende:
Ik vind eigenlijk dat een topicstarter het starten van een topic niet moet gaan zien als een persoonlijk topic...
En dan Brian erbij en Amanda, ja toch BSOL, jij kijkt al eeuwen dus jij moet dat zeker wel als de beste weten..quote:Op zondag 6 januari 2008 18:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"Hoe lang laat FEBO zich door Huub voor gek zetten" - Dat past wel .......
Alleen wacht ik nog heel even op de creatieve opleving van Diedirk, ook qua OP.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"Hoe lang laat FEBO zich door Huub voor gek zetten" - Dat past wel .......
Maak er maar 3 van, en Jaapquote:Op zondag 6 januari 2008 18:17 schreef Htje het volgende:
Claire heeft nu al meer huishoudelijk werk voor de gemeenschap gedaan, dan Amanda en Dennis bij elkaar tijdens hun gehele verblijf.
Die is nu volgens mij naar het ziekenhuis. Er kwam een bericht op het plasma en toen hinkte hij weg.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:22 schreef fredfik het volgende:
waar is huub?
hier pleurt diedrik z'n anti-huub postjes in?quote:Op zondag 6 januari 2008 18:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou begrijp ik gelijk je voorkeur voor Huub.....die kan zich ook alleen maar met deze woorden uittequote:Op zondag 6 januari 2008 18:16 schreef Donnie29 het volgende:
Alleen kanker had ik niet willen zeggen, maar ik kots op sommige users die echt te dom zijn om iets zinnigs te posten. Ga Brian verafgoden ofzo...
Dit is ook mijn laatste post in dit topicquote:Op zondag 6 januari 2008 18:21 schreef Donnie29 het volgende:
Shit ik zou niet posten.. nou tot over Cos 3140!!
Oeps, ik hoop wel dat je in deze onpartijdig blijft, ik heb n.l. wel eens langere gezien.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze een Huub-fan is? Als je alleen op het woord "kanker" afgaat is ze misschien wel een Brian-fan. Dat is Brian's favoriete scheldwoord, hij was niet voor niets gevraagt voor dat radio programma om z`n snor te laten staan.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:24 schreef coldstar het volgende:
Nou begrijp ik gelijk je voorkeur voor Huub.....die kan zich ook alleen maar met deze woorden uitte
Denk jij dat je gemist gaat worden danquote:Op zondag 6 januari 2008 18:21 schreef Donnie29 het volgende:
Shit ik zou niet posten.. nou tot over Cos 3140!!
Wat een gelul. lees al mn 1100 berichten maar en ik gebruik daar nergens schelwoorden in, alleen kan ik hier pissig om worden. Jij bent dus een persoon die het afrossen van Amanda goedkeurt? Kijk zo goedkoop relpyen kan ik ook. Dat zegt dus meer wat over jou tekortkomingen. Ik reageer nu dus niet meer. De groeten.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:24 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nou begrijp ik gelijk je voorkeur voor Huub.....die kan zich ook alleen maar met deze woorden uitte
Mooie OP diedrik, moet ook eens kunnen. Lieke de matennaaaier en dat soort teksten mogen ook.![]()
Heeft niks met partijdigheid te maken. De zin past gewoon niet. Een OP met alleen maar 'etten' vind ik ook niet tof. Veel mensen hechten waarde aan een OP waarin een korte beschrijving van de gebeurtenissen worden gegeven, dat is de regel.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:27 schreef coldstar het volgende:
[..]
Oeps, ik hoop wel dat je in deze onpartijdig blijft, ik heb n.l. wel eens langere gezien.
De uitslag van de SOA, hij moet behamdeld worden.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Die is nu volgens mij naar het ziekenhuis. Er kwam een bericht op het plasma en toen hinkte hij weg.
Hoe weet jij dat Coldstar? Misschien moet hij wel voor zjn been.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:32 schreef coldstar het volgende:
[..]
De uitslag van de SOA, hij moet behamdeld worden.
Beetje op de streams en het hier getypte letten, dan weet je dat hij last van zijn knie heeft en daarom behandeld moet worden.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:32 schreef coldstar het volgende:
[..]
De uitslag van de SOA, hij moet behamdeld worden.
Coldstar grossiert in aannames en verdachtmakingen richting Huub, het gaat nergens anders over.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat Coldstar? Misschien moet hij wel voor zjn been.
quote:Op zondag 6 januari 2008 18:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is ook mijn laatste post in dit topic
Moet je eens beter lezen.........als jij vind dat dit Brain's scheldwoord is, moet je toch eens die banaan uit je oren halen sorryquote:Op zondag 6 januari 2008 18:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze een Huub-fan is? Als je alleen op het woord "kanker" afgaat is ze misschien wel een Brian-fan. Dat is Brian's favoriete scheldwoord, hij was niet voor niets gevraagt voor dat radio programma om z`n snor te laten staan.
En zo is het, nu het om Huppel Huub gaat, gaat men zeiken, jaquote:Op zondag 6 januari 2008 18:24 schreef coldstar het volgende:
[..]
Mooie OP diedrik, moet ook eens kunnen.
Lieke de matennaaaier en dat soort teksten mogen ook.![]()
tuurlijk nietquote:Op zondag 6 januari 2008 18:38 schreef Py het volgende:
Huub toevallig tijdens het eten naar de dokter?
(5-1) ?
Het feit dat hij er een poltiek correct item in de kooi van maakt omdat Huub het woord gebruikt, maar het zelf meerdere malen geroepen heeft maakt van hem een nogal hypocriet persoon.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:38 schreef coldstar het volgende:
[..]
Moet je eens beter lezen.........als jij vind dat dit Brain's scheldwoord is, moet je toch eens die banaan uit je oren halen sorry
Brian gebruikte het kanker-woord dagelijks, met als resultaat dat ie gevraagt werd om z`n snor te laten staan. Later is hij het minder gaan gebruiken vanwege alle negatieve commentaren op hem.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:38 schreef coldstar het volgende:
Moet je eens beter lezen.........als jij vind dat dit Brain's scheldwoord is, moet je toch eens die banaan uit je oren halen sorry
Nee zo'n persoon ben ik niet. Net zo als iemand bij haar keel grijpen en iemand helemaal verrot schelden voor alles wat mooi en lelijk is. Ook dat vind ik het meest verschrikkeljke wat een man een vrouw aan kan doen. Dus voor mij geen Brain, maar zeker ook geen Huub. Van mij mogen ze er allebei accuut uit gaan.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:30 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Wat een gelul. lees al mn 1100 berichten maar en ik gebruik daar nergens schelwoorden in, alleen kan ik hier pissig om worden. Jij bent dus een persoon die het afrossen van Amanda goedkeurt? Kijk zo goedkoop relpyen kan ik ook. Dat zegt dus meer wat over jou tekortkomingen. Ik reageer nu dus niet meer. De groeten.
quote:Op zondag 6 januari 2008 18:42 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee zo'n persoon ben ik niet. Net zo als iemand bij haar keel grijpen en iemand helemaal verrot schelden voor alles wat mooi en lelijk is. Ook dat vind ik het meest verschrikkeljke wat een man een vrouw aan kan doen. Dus voor mij geen Brain, maar zeker ook geen Huub. Van mij mogen ze er allebei accuut uit gaan.
Nee hoor weet ik niet, sorry was even hardop aan het denken.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat Coldstar? Misschien moet hij wel voor zjn been.
quote:Op zondag 6 januari 2008 18:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is ook mijn laatste post in dit topic
Elkaar afzeiken schijnt leuk te zijn. Is al maanden de mode.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Oh, oh, dit wordt toch geen COS waar met lekker op de persoon gaat spelen he??
Gebeurd er nog wat in het hok?
Ja, ja, volgens zeggen houden ze op dit moment de hand boven Brain, Amanda en Liekequote:Op zondag 6 januari 2008 18:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Gebeurd er nog wat in het hok?
Hou is opquote:Op zondag 6 januari 2008 18:49 schreef coldstar het volgende:
[..]
Lekker rustig, dan gaan we van nu af aan de COS beschrijven waar die voor is.
Als het aan mij ligt niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Het lijkt me best wel gepast als er een brief komt. Maar het zal wel niet passen in de strategie van het hokje.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:51 schreef Py het volgende:
Komt er vanavond een brief met een sanctie (of zonder sanctie)??
Komt er überhaubt nog een brief?
ik denk het niet, ik heb geen fysiek geweld gezien.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:51 schreef Py het volgende:
Zal erom denkenquote:Op zondag 6 januari 2008 18:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het valt me op dat hier nog al eens zaken worden gepost, waarbij de indruk wordt gewerkt dat het van de stream afkomstig is, terwijl de poster niet naar de stream kijkt of een eigen vermoeden zit te uiten. Daardoor wordt de COS nogal eens overspoelt met nergens op gebaseerde discussie's.
Een eigen mening posten mag best wel, maar zet er even bij dat het 'je eigen vermoeden' is ....... Dat helpt.
Wat vannacht gebeurde is minder erg dan incidenten uit het verleden. Verbaal uitlokken is schijnbaar legaal, dus Lieke kan geen boete krijgen. Deuren en glazen kapotgooien was al legaal, dus die vaas maakt dan ook niets uit. De enige 2 vraagtekens zijn op dit moment: het "likken" van Huub en de klap van Brian. Maar ik verwacht geen sancties.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:51 schreef Py het volgende:
Zo komen dus de geruchten de wereld in, jij dénkt hardop, een ander neemt het aan en vertelt het verder en voor je het weet is het een feit..quote:Op zondag 6 januari 2008 18:45 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee hoor weet ik niet, sorry was even hardop aan het denken.
Ja, ik heb het teruggelezen en -gekeken. Was weer lekker ordinair heb ik begrepenquote:Op zondag 6 januari 2008 18:53 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
ik denk het niet, ik heb geen fysiek geweld gezien.
alleen brian zou huub hebben geschopt maar dat was niet op streams
en wat als de beveiliging inderdaad schuld is aan Huub's knie. Wat gebeurt er dan? Mickey zei al dat het veel te hard ging.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wat vannacht gebeurde is minder erg dan incidenten uit het verleden. Verbaal uitlokken is schijnbaar legaal, dus Lieke kan geen boete krijgen. Deuren en glazen kapotgooien was al legaal, dus die vaas maakt dan ook niets uit. De enige 2 vraagtekens zijn op dit moment: het "likken" van Huub en de klap van Brian. Maar ik verwacht geen sancties.
Nee, Huub moet afvallen .......quote:Op zondag 6 januari 2008 18:54 schreef Rotterdammert het volgende:
Hebben ze geen eten overgelaten voor huub?
Die klap van Brian is niet op de streams te zien geweest, hoeft dus ook niet beboet te wordenquote:Op zondag 6 januari 2008 18:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wat vannacht gebeurde is minder erg dan incidenten uit het verleden. Verbaal uitlokken is schijnbaar legaal, dus Lieke kan geen boete krijgen. Deuren en glazen kapotgooien was al legaal, dus die vaas maakt dan ook niets uit. De enige 2 vraagtekens zijn op dit moment: het "likken" van Huub en de klap van Brian. Maar ik verwacht geen sancties.
Klinkt als de Kubatz-methodequote:Op zondag 6 januari 2008 18:55 schreef -Blurk- het volgende:
Zo komen dus de geruchten de wereld in, jij dénkt hardop, een ander neemt het aan en vertelt het verder en voor je het weet is het een feit..
Niet geschopt toch? Een tik tegen zijn achterhoofd..quote:Op zondag 6 januari 2008 18:53 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
ik denk het niet, ik heb geen fysiek geweld gezien.
alleen brian zou huub hebben geschopt maar dat was niet op streams
Dan blijft er hl;emaal niet meer van hem overquote:Op zondag 6 januari 2008 18:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, Huub moet afvallen .......
Bij mij kwam het meer als grap over.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zo komen dus de geruchten de wereld in, jij dénkt hardop, een ander neemt het aan en vertelt het verder en voor je het weet is het een feit..
Dan gaat het verhaal worden "Huub had een beetje gedronken en kon z'n evenwicht niet houden. De beveiliging kon Huub nog net op tijd opvangen en erger voorkomen." ....quote:Op zondag 6 januari 2008 18:55 schreef noekje het volgende:
[..]
en wat als de beveiliging inderdaad schuld is aan Huub's knie. Wat gebeurt er dan? Mickey zei al dat het veel te hard ging.
Och, de redaktie vindt er wel wat op. Maar de beste oplossing is Huub & Brian een boete geven...dan wekt de redaktie in ieder geval de indruk dat ze nog enigszins controle over de bewoners hebben.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:55 schreef noekje het volgende:
en wat als de beveiliging inderdaad schuld is aan Huub's knie. Wat gebeurt er dan? Mickey zei al dat het veel te hard ging.
quote:Op zondag 6 januari 2008 18:59 schreef Disana het volgende:
Er worden de laatste dagen veel gezelschapsspelletjes gespeeld in De Kooi. Een ervan is Silicoontje Prik:
[ afbeelding ]
En het likken van Lieke dan?quote:Op zondag 6 januari 2008 18:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die klap van Brian is niet op de streams te zien geweest, hoeft dus ook niet beboet te worden
@Coldstar, van mij mag je hardop denken hoor. Waar is de humor gebleven in de cossen.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:45 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee hoor weet ik niet, sorry was even hardop aan het denken.
Ik zou het niet eerlijk vinden als er geen sanctie komen. Ik vind erg of niet erg gewoon niet te pruimen. Elkaar zo afmaken, kan gewoon niet. Gewoon allemaal weer een sanctie, zodat er weinig over blijft. Dat is mijn mening.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Toch vreemd dat Lieke dat echt schijnt te denken...zal ze nu helemaal niet door hebben dat Amanda haar in de maling neemt..quote:Op zondag 6 januari 2008 18:55 schreef HoneyBunny het volgende:
Lieke: Met Amanda en mij gaat het heel erg goed, we zijn echt een vriendschap aan het opbouwen
Weet ik niet, was er niet bijquote:Op zondag 6 januari 2008 19:00 schreef Py het volgende:
[..]
En het likken van Lieke dan?![]()
Zou dat beboet worden? Spugen werd ook beboet?
Maarja, net alsof consequent zijn daar iets betekent
Het likken lijkt me zware sexuele intimidatie en zou zeker een boete moeten zijnquote:Op zondag 6 januari 2008 19:00 schreef Py het volgende:
En het likken van Lieke dan?![]()
Zou dat beboet worden? Spugen werd ook beboet?
Maarja, net alsof consequent zijn daar iets betekent
Hou nou toch eens op met dat zielige gedoe. Wat denk je van al die andere geruchten. Nou niet helemaal zo kuttig doen hoor.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad het beste zijn. Het probleem is echter dat de redaktie heel inconsequent geweest is met het handhaven van de regels waarbij iets de ene keer wel, en de andere keer niet beboet wordt.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:00 schreef coldstar het volgende:
Gewoon allemaal weer een sanctie, zodat er weinig over blijft. Dat is mijn mening.
Óp het podium?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:01 schreef Lobasca het volgende:
Ik weet niet of het hier al gemeld is, sorry anders, maar ik zag op VOL foto's van het optreden in Z'meer en daar staat die kweel van een nix Bax naast Huub op het podium
Ik snap heel die ophef over die lik niet....quote:Op zondag 6 januari 2008 19:03 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Het likken lijkt me zware sexuele intimidatie en zou zeker een boete moeten zijn
quote:Op zondag 6 januari 2008 18:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, Huub moet afvallen .......
BSOL en Blurk hebben gewoon gelijk, en ik heb het lang geleden ook wel eens gezegd:quote:Op zondag 6 januari 2008 19:05 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hou nou toch eens op met dat zielige gedoe. Wat denk je van al die andere geruchten. Nou niet helemaal zo kuttig doen hoor.
Dus beffen mag niet meer ?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:03 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Het likken lijkt me zware sexuele intimidatie en zou zeker een boete moeten zijn
Snap je dat niet, lijkt me nou niet zo heel erg fris als er iemand die rookt en de nodige alcohol in zijn mond heeft jou eens lekker een lik in je gezicht geeft iedere keer. Heel smerig en heel irritant. Net zo als je een niet roker steeds die viese rook expres in zijn/haar gezicht blaast....quote:Op zondag 6 januari 2008 19:05 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik snap heel die ophef over die lik niet....
Wat is dat toch van sommigen hier...dat ordi taalgebruik...quote:Op zondag 6 januari 2008 18:24 schreef Margo37 het volgende:
Lieke hou je muil over het afvallen van Jaap, zie jij maar eens aan te komen stuk achterbaks schijnheilig wijf ******mute
Puur objectief gezien kan zo`n lik natuurlijk niet. Je moet dat eens bij iemand doen buiten de kooi, heet dat in nederland niet "openbare schennispleging" of iets dergelijks? (weet niet zo heel veel van de nederlandse wet).quote:Op zondag 6 januari 2008 19:05 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik snap heel die ophef over die lik niet....
En dat is zware seksuele intimidatie?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:09 schreef coldstar het volgende:
[..]
Snap je dat niet, lijkt me nou niet zo heel erg fris als er iemand die rookt en de nodige alcohol in zijn mond heeft jou eens lekker een lik in je gezicht geeft iedere keer. Heel smerig en heel irritant. Net zo als je een niet roker steeds die viese rook expres in zijn/haar gezicht blaast....
Ik heb eerder moeite met zijn verbaal gedrag.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Puur objectief gezien kan zo`n lik natuurlijk niet. Je moet dat eens bij iemand doen buiten de kooi, heet dat in nederland niet "openbare schennispleging" of iets dergelijks? (weet niet zo heel veel van de nederlandse wet).
Uiteraard kan je het niet helemaal vergelijken omdat Lieke minder dan een week geleden nog een relatie met Huub had en dus geen "onbekende" was, maar toch hoor je zoiets niet te doen. Zeker niet na alle emoties van de afgelopen week. Dus het was in ieder geval wel een provocatie van Huub...
Hij kijkt nog steeds recht in de camera!quote:Op zondag 6 januari 2008 19:11 schreef Py het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Is het zo'n kartonnen bord?
Hij heeft trouwens niet gezongen, of ze moeten er net geen foto's van hebben.![]()
En toen Huub Lieke der kut likte riep je toch ook niet zo huub moet een boete!!quote:Op zondag 6 januari 2008 19:03 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ik weet niet of Huub dat al eerder deze week gedaan heeft. Deze dingen gebeuren volgens mij steeds s'nachts....en s'nachts kijk ik niet. Ik ben het inderdaad met je eens dat je eigenlijk niet meer weet wat nu wel of niet mag. Er is al zoveel te veel getolereerd daar, dat ik het onderhand ook niet meer weet.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:05 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad het beste zijn. Het probleem is echter dat de redaktie heel inconsequent geweest is met het handhaven van de regels waarbij iets de ene keer wel, en de andere keer niet beboet wordt.
Volgens mij had Huub Lieke al eerder gelikt deze week toch? En er geen boete voor gekregen, dus zou vreemd zijn (voor de tv kijkers) als ie er nu wel voor beboet wordt. Een alternatief zou zijn dat de redaktie een boete geeft voor "alle overtredingen van de voorgaande week", dat is een truukje dat ze al vaker toegepast hebben...
Conjo conjo aapjes danquote:Op zondag 6 januari 2008 19:11 schreef Disana het volgende:
Amanda en Brian zijn enorm lijfelijk op een kinderlijke manier, net twee bono bono aapjes zeg maar. Maar ergens geloof ik dat dat bij Brian in de echte wereld meteen afgelopen zou zijn, zonder camera's op zijn 'grappige liefdevolle' smoelwerk.
Ha. Ik geloof trouwens dat het bonobo's zijn. Van die aapjes die mekaar de hele dag zitten te aaien en klaar te maken.quote:
Omdat ze het op Nowlive niet mogen .......quote:Op zondag 6 januari 2008 19:11 schreef riri het volgende:
[..]
Wat is dat toch van sommigen hier...dat ordi taalgebruik...
Nou inderdaad, tuurlijk is het provoceren, maar die tong was geen vreemde voor haar, om het maar even netjes te zeggen. Maar om dan over zware seksuele intimidatie te gaan beginnen...quote:Op zondag 6 januari 2008 19:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Puur objectief gezien kan zo`n lik natuurlijk niet. Je moet dat eens bij iemand doen buiten de kooi, heet dat in nederland niet "openbare schennispleging" of iets dergelijks? (weet niet zo heel veel van de nederlandse wet).
Uiteraard kan je het niet helemaal vergelijken omdat Lieke minder dan een week geleden nog een relatie met Huub had en dus geen "onbekende" was, maar toch hoor je zoiets niet te doen. Zeker niet na alle emoties van de afgelopen week. Dus het was in ieder geval wel een provocatie van Huub...
Maar het doorbreken wil nog niet echt, schijnt.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij kijkt nog steeds recht in de camera!
Het gaat erom of iets met instemming gebeurt muts...zoek sexuele intimidatie even opquote:Op zondag 6 januari 2008 19:13 schreef bbgirltje het volgende:
En toen Huub Lieke der kut likte riep je toch ook niet zo huub moet een boete!!
Wat lekker fotogeniek is die jongen tochquote:Op zondag 6 januari 2008 19:13 schreef uniekhoorn het volgende:
http://www.estupendo.nl/d(...)01-2008%20goudenkooi
Meer foto's voor mensen die Dennis missen
Ligt er aan hoe je het bekijkt. De gouden kooi pretendeert een spel te zijn waar de bewoners elkaar naar buiten moeten werken, en met alle dingen die niet meer mogen hou je alleen verbale acties over eigenlijk. Dus het verbale gedeelte van Huub (en Brian) heeft me nooit zo heel erg geboeid omdat dat tot op zekere hoogte tot het "spel" behoort, hoe moet je anders mensen weg zien te krijgen daar...quote:Op zondag 6 januari 2008 19:12 schreef maril het volgende:
Ik heb eerder moeite met zijn verbaal gedrag.
Sorry Disana, niet iedereen is zo geleerd in de Nederlandse taal als jij misschien. Denk je nou werkelijk dat 99% van de mensen die hier posten zo schriijven als jij vermeld hoe het zou moeten. Ik ben niet achterlijk en ook niet uit het ledikantje gevallen, maar intelegent ben ik niet. Sorry ik kan het ook niet helpenquote:Op zondag 6 januari 2008 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
BSOL en Blurk hebben gewoon gelijk, en ik heb het lang geleden ook wel eens gezegd:
Als je schrijft 'Huub gaat Dilana slaan' betekent dat heel wat anders dan 'Volgens mij gaat Huub Dilana zo slaan'.
Met dat eerste misleid je de lezers, die denken dan dat jij echt ziet dat het staat te gebeuren.
Ach Lieke heeft zelf aangegeven dat de "aanranding" destijds niet zo erg was als door anderen werd gedacht. Ze trokken dr kleren van dr lijf en dr BH kapot. Als ze daar al niet zo'n moeite mee had dan vind ze die lik vast ook niet zo erg.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:16 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Het gaat erom of iets met instemming gebeurt muts...zoek sexuele intimidatie even op
Was dat likken overigens vannacht?quote:Op zondag 6 januari 2008 18:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nou ja, in elk geval kan ik de humor in dit berichtje van je wel waarderenquote:Op zondag 6 januari 2008 19:18 schreef coldstar het volgende:
[..]
Sorry Disana, niet iedereen is zo geleerd in de Nederlandse taal als jij misschien. Denk je nou werkelijk dat 99% van de mensen die hier posten zo schriijven als jij vermeld hoe het zou moeten. Ik ben niet achterlijk en ook niet uit het ledikantje gevallen, maar intelegent ben ik niet. Sorry ik kan het ook niet helpen
Zo lang maar iedereen begrijpt wat er in je post staat, maakt niet uit hoe het geschreven is!quote:Op zondag 6 januari 2008 19:18 schreef coldstar het volgende:
[..]
Sorry Disana, niet iedereen is zo geleerd in de Nederlandse taal als jij misschien. Denk je nou werkelijk dat 99% van de mensen die hier posten zo schriijven als jij vermeld hoe het zou moeten. Ik ben niet achterlijk en ook niet uit het ledikantje gevallen, maar intelegent ben ik niet. Sorry ik kan het ook niet helpen
Maar sommigen nemen het taalgebruik wel over. Kinderen op school die naar de juf roepen "Als het je niet bevalt, ga je maar naar huis"quote:Op zondag 6 januari 2008 19:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je het bekijkt. De gouden kooi pretendeert een spel te zijn waar de bewoners elkaar naar buiten moeten werken, en met alle dingen die niet meer mogen hou je alleen verbale acties over eigenlijk. Dus het verbale gedeelte van Huub (en Brian) heeft me nooit zo heel erg geboeid omdat dat tot op zekere hoogte tot het "spel" behoort, hoe moet je anders mensen weg zien te krijgen daar...
Sorry wat een onzin... te pas en te onpas krijg je tegenwoordig zoenen op je gezicht gedrukt. Lees mijn post een paar posten boven deze.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:09 schreef coldstar het volgende:
[..]
Snap je dat niet, lijkt me nou niet zo heel erg fris als er iemand die rookt en de nodige alcohol in zijn mond heeft jou eens lekker een lik in je gezicht geeft iedere keer. Heel smerig en heel irritant. Net zo als je een niet roker steeds die viese rook expres in zijn/haar gezicht blaast....
Ze waren altijd heel erg afstandelijk. Maar denk toch dat dit allemaal voor het plaatje is. Brian en Amanda zijn immers het oprechte paar van de kooi, in tegenstelling tot al die neppe mensen. Denk ook niet dat deze gedrachtsverandering zomaar begonnen is. Denk dat hij tijdens het gesprekje met de familie tijdens z`n 8 uur de nodige instrukties gekregen heeft van de Kubatzjes om z`n imago te verbeteren.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:11 schreef Disana het volgende:
Amanda en Brian zijn enorm lijfelijk op een kinderlijke manier, net twee bono bono aapjes zeg maar. Maar ergens geloof ik dat dat bij Brian in de echte wereld meteen afgelopen zou zijn, zonder camera's op zijn 'grappige liefdevolle' smoelwerk.
Ja, het was vannacht. Zag het terug op 'n filmpje, ze stonden bij de twee plasma's.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Was dat likken overigens vannacht?![]()
Ik heb het niet gezien.
......
Ja, dat denk ik dus ook, tenminste vanuit Brian. Amanda is volgens mij wel echt zo lijfelijk. Je ziet ze trouwens ook zelden echt zoenen, Brian maakt er meestal een snel grapje van. Amanda zal nog raar staan te kijken denk ik als ze na De Kooi verder gaan.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:23 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze waren altijd heel erg afstandelijk. Maar denk toch dat dit allemaal voor het plaatje is. Brian en Amanda zijn immers het oprechte paar van de kooi, in tegenstelling tot al die neppe mensen. Denk ook niet dat deze gedrachtsverandering zomaar begonnen is. Denk dat hij tijdens het gesprekje met de familie tijdens z`n 8 uur de nodige instrukties gekregen heeft van de Kubatzjes om z`n imago te verbeteren.
Toen ze het terug zag was ze pas echt geschrokken, op het moment zelf had ze het niet zo in de gaten.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:19 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ach Lieke heeft zelf aangegeven dat de "aanranding" destijds niet zo erg was als door anderen werd gedacht. Ze trokken dr kleren van dr lijf en dr BH kapot. Als ze daar al niet zo'n moeite mee had dan vind ze die lik vast ook niet zo erg.
Nou als dat het ergste zou zijn wat ze zeggen! En Huub is toch niet verantwoordelijk voor het taalgebruik van de jeugd van tegenwoordig. Denk dat de verantwoording van wat kinderen horen, zien en overnemen nog steeds bij de ouders ligt. Heel veel mensen in mijn omgeving gebruiken "het is toch fokking niet normaal". Een groot deel van de mensen kijkt niet eens naar de Gouden Kooi en ikzelf ben 1 van de weinige binnen de groep die streamt. Dus denk dat de woorden niet alleen overgenomen worden uit de Gouden Kooi maar al worden opgepikt van straat. En kom op, het is nu niet zo dat Huub het woord K*hoer heeft uitgvonden, die konden we al voor die tijd.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar sommigen nemen het taalgebruik wel over. Kinderen op school die naar de juf roepen "Als het je niet bevalt, ga je maar naar huis"
In het kader van het spel kan ik het begrijpen. Het zijn maar woorden. Hoe hard ook. Het zegt meer over degene die ze uitspreekt. Overigens heeft Huub duidelijk gezegd dat hij niet wilde dat iemands moeder daadwerkelijk iets zou overkomen. Maar dat het in het kader van het spel wel goed zou uitkomen.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:12 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb eerder moeite met zijn verbaal gedrag.
Ze zei dit vorige week (of die week ervoor) tegen Ricardo.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:26 schreef neehe het volgende:
[..]
Toen ze het terug zag was ze pas echt geschrokken, op het moment zelf had ze het niet zo in de gaten.
Volgens mij was dat begonnen met de doodsbedreigingen naar Huub toe van BANN, toen is het spel pas echt hard geworden.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:29 schreef akveor het volgende:
Net als toe bij de stemming toen Brian en Amanda Huub niet naar de begrafenis van zijn coach wilden laten gaan. Hard, maar vanuit Brian en Amanda's positie gedacht erg logisch. Daarmee hebben zij wel de deur opengezet naar deze hardheid.
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar ik heb niet gezegd dat het zware seksuele intimidatie zijn. Ik zeg alleen maar dat ik da heel smerig vind en ik me voor kan stellen als iemand dit bij je doet, dat je dan flink pissig kan worden.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:12 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
En dat is zware seksuele intimidatie?Dat het niet fris is oke, eens. Maar naatst Jaap liggen die gaat ruften onder de dekens vind ik veel viezer. Dan zou dat zware mishandeling zijn!
Volgens Huub moeten hij en Lieke van de Febo zeggen dat die aanranding niets voorstelde. Dat zei hij in het kantoor tegen Jaap op die dag dat Palma zo tekeer ging tegen Lieke.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:29 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ze zei dit vorige week (of die week ervoor) tegen Ricardo.
In mijn ogen verwerpelijk omdat het er meerdermalen op leek dat er mensen opgeroepen werden Huub buiten de kooi aan te pakken. Maar ik denk niet dat daardoor het spel zelf harder is geworden. Ik heb nooit de indruk gehad dat Huub zich ooit ook maar iets van deze oproepen heeft aangetrokken.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat begonnen met de doodsbedreigingen naar Huub toe van BANN, toen is het spel pas echt hard geworden.
Die fans gedragen zich alsof H&J supersterren zijnquote:Op zondag 6 januari 2008 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier staan foto's van Huub en Jaap gisteren in Stadskanaal
http://www.stapotheekfox.nl/fotoalbum/129
Da's waar muil had mond moeten zijn en wijf nette vrouwquote:Op zondag 6 januari 2008 19:11 schreef riri het volgende:
[..]
Wat is dat toch van sommigen hier...dat ordi taalgebruik...
quote:Op zondag 6 januari 2008 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier staan foto's van Huub en Jaap gisteren in Stadskanaal
http://www.stapotheekfox.nl/fotoalbum/129
Gisteren zei ze al zoiets van; ik ga mijn dagen hier helemaal vol plannen.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:38 schreef noekje het volgende:
Claire dacht écht dat ze alles kon krijgen wat ze wilde. Jaap legde haar uit dat het toch echt niet zo werkt. Het moet wel bruikbaar zijn voor tv.
Bemoei je je er ook even tegen aan jaquote:Op zondag 6 januari 2008 19:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Omdat ze het op Nowlive niet mogen .......
Daar ben ik het dus helemaal mee eens met je. Maar owee, hoe slecht is dit. De meeste jeugd mag niet van hun ouders DGK kijken, ze vinden het gewoon geen goed voorlichting. Kinderen vinden dit natuurlijk heel erg spannend en juist wat ze niet mogen doen ze heel erg graag wel. Hoeveel kinderen zullen denken dat dit allemaal normaal is. Klagen we niet allemaal dat de wereld al zo verrot is.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je het bekijkt. De gouden kooi pretendeert een spel te zijn waar de bewoners elkaar naar buiten moeten werken, en met alle dingen die niet meer mogen hou je alleen verbale acties over eigenlijk. Dus het verbale gedeelte van Huub (en Brian) heeft me nooit zo heel erg geboeid omdat dat tot op zekere hoogte tot het "spel" behoort, hoe moet je anders mensen weg zien te krijgen daar...
Daar zeg je wat..ik heb Amanda en Brian echt nog nooit hartstochtelijk zien zoenen...alleen wat vluchtige kusjes op de mond..quote:Op zondag 6 januari 2008 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik dus ook, tenminste vanuit Brian. Amanda is volgens mij wel echt zo lijfelijk. Je ziet ze trouwens ook zelden echt zoenen, Brian maakt er meestal een snel grapje van. Amanda zal nog raar staan te kijken denk ik als ze na De Kooi verder gaan.
Hier moet ik toch op reageren.. sinds wanneer komen er spelers binnen voor Huub? Of gastspelers? Dat zijn juist steeds Amanda en Brian die steeds ondersteuning krijgen van alles en nog wat. Know your facts!!quote:Op zondag 6 januari 2008 19:34 schreef diedirk het volgende:
Er komt echt wel heel erg weinig uit de nieuwe.
Ze doet of zegt bijna niets.
En die nieuwe is er echt weer om Huub te pleasen
Die vieren ook vakantie........lekker in bad, een beetje koetsjiekoetsjie........quote:Op zondag 6 januari 2008 19:43 schreef noekje het volgende:
Claire: van Brian en Amanda hoor ik eigenlijk nooit iets.
Misschien doen ze wel tongen onder het dekbed...quote:Op zondag 6 januari 2008 19:44 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Daar zeg je wat..ik heb Amanda en Brian echt nog nooit hartstochtelijk zien zoenen...alleen wat vluchtige kusjes op de mond..
Ok, het was in ieder geval wel heel vriendelijk bedoeldquote:Op zondag 6 januari 2008 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, in elk geval kan ik de humor in dit berichtje van je wel waarderen
Zijn dat dan allemaal mensen die alleen de tv uitzendingen kijken??quote:Op zondag 6 januari 2008 19:43 schreef noekje het volgende:
Claire: van Brian en Amanda hoor ik eigenlijk nooit iets.
klopt dat doet Brian nooit, ik heb het 1 keer gezien en vlgs mij kan hij helemaal niet zoenen.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:44 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Daar zeg je wat..ik heb Amanda en Brian echt nog nooit hartstochtelijk zien zoenen...alleen wat vluchtige kusjes op de mond..
Weet ik, en ik bedoelde het ook niet slechtquote:Op zondag 6 januari 2008 19:46 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ok, het was in ieder geval wel heel vriendelijk bedoeld
Daar zijn ze juist nu mee bezig.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze hebben hard gewerkt..
[ afbeelding ]
Beter, ik hoop toch zo dat hij eens na gaat denken en bij zichzelf te rade gaat ....quote:Op zondag 6 januari 2008 19:50 schreef schatje het volgende:
Huub mag ook geen alcohol meer drinken.
Daar pak je ook de bedrijven mee die Huub geboekt hebben........quote:Op zondag 6 januari 2008 19:51 schreef diedirk het volgende:
Triest dat huub weer zo trots is op zijn hopelijk aankomende boete en alcoholverbod.
Pak hem zijn optredens af , daar pak je hem wel mee
Die verboden wordt ik schijtziek van. Laat Huub dat lekker zelf beslissen. Als ie zich niet in de hand kan houden nav alcoholmisbruik moeten ze hem er maar gewoon utzetten. Zo kinderachtige die zielige eextra regeltjes als alcoholverboden en bedtijden....quote:Op zondag 6 januari 2008 19:50 schreef schatje het volgende:
Huub mag ook geen alcohol meer drinken.
Dat zou echt het toppunt zijn!quote:Op zondag 6 januari 2008 19:51 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Brian er ook wel mee weg komt. Het is niet de eerste keer.
Ze willen hem gewoon niet kwijt.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Die verboden wordt ik schijtziek van. Laat Huub dat lekker zelf beslissen. Als ie zich niet in de hand kan houden nav alcoholmisbruik moeten ze hem er maar gewoon utzetten. Zo kinderachtige die zielige eextra regeltjes als alcoholverboden en bedtijden....
Stel eens voor dat ze als sanctie Brian alsnog de optredens van Huub geven .......quote:Op zondag 6 januari 2008 19:53 schreef Dark het volgende:
[..]
Daar pak je ook de bedrijven mee die Huub geboekt hebben........
Heb je gelijk in, maar anders raken ze 1 van de meest spraakmakend personen van de kooi kwijt!quote:Op zondag 6 januari 2008 19:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Die verboden wordt ik schijtziek van. Laat Huub dat lekker zelf beslissen. Als ie zich niet in de hand kan houden nav alcoholmisbruik moeten ze hem er maar gewoon utzetten. Zo kinderachtige die zielige eextra regeltjes als alcoholverboden en bedtijden....
Huub zelf noemde het een paar keer "en nog even een kadootje na van Brian"quote:Op zondag 6 januari 2008 19:56 schreef Disana het volgende:
Van wie weten we nu eigenlijk allemaal van die klap van Brian... van Mikey, en verder? Van Huub zelf, of Jaap?
Ik zit me namelijk af te vragen of ze echt weer zo partijdig zijn Brian ermee weg te laten komen alleen maar 'omdat de streamers het niet hebben gezien'.
huub heeft het ook verteld vanochtend aan tafel.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:56 schreef Disana het volgende:
Van wie weten we nu eigenlijk allemaal van die klap van Brian... van Mikey, en verder? Van Huub zelf, of Jaap?
Ik zit me namelijk af te vragen of ze echt weer zo partijdig zijn Brian ermee weg te laten komen alleen maar 'omdat de streamers het niet hebben gezien'.
Ah, dus voor ons is het een feit, want Mikey en Huub spannen daar echt niet over samen. Ongetwijfeld levert dat weer frustratie bij de streamers op, want ik denk dat hij er ongestraft mee wegkomt.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub zelf noemde het een paar keer "en nog even een kadootje na van Brian"
Hij is heus niet zo trots als hij zich voor doet. het gaat gewoon weer zoals we al voorspeld hebben. Hij heeft gewoon weer spijt, net zo als iedereen die dronken is geweest en weer nuchter opstaat. Dit zijn duidelijke dronkenmans praatjes. Het zou echt zoveel beter zijn als Huub gewoon van de alcohol afblijft. Helaas krijg je dan weer dat er mensen zijn die het dan weer saai gaan vinden.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:51 schreef diedirk het volgende:
Triest dat huub weer zo trots is op zijn hopelijk aankomende boete en alcoholverbod.
Het is dus gewoon een feit.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:00 schreef agter het volgende:
[..]
huub heeft het ook verteld vanochtend aan tafel.
zelfde verhaal als mikey.
Dus dat!quote:Op zondag 6 januari 2008 19:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap: Huub doet ontzettend veel voor de show maar wordt alleen maar armer
Ja maar toch he (ik was degene die erover begon)... ik heb ze nog nooit ECHT en langer zien zoenen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:03 schreef Katewalker het volgende:
Brian en Amanda zoenen...ze hebben vast een oortje in en worden door de goudenkooiredaktie die hier mee leest ff geinstrueerd...
![]()
Ja, maar op dezelfde manier waarop hij altijd zegt : "Dit is mijn villa". Het "nog een jaar duren" was om tot een totaal verblijf van 24+ maanden te komen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:01 schreef noekje het volgende:
Zei Huub nou dat het nog zeker een jaar zou duren?
Ik zou eerder zeggen dat hij er laconiek om is...quote:Op zondag 6 januari 2008 19:51 schreef diedirk het volgende:
Huub heeft al vaker opgetreden met een alcoholverbod. Dan mocht hij van te voren wel iets nuttigen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:06 schreef Mika25 het volgende:
Huub op laten treden voor een publiek zonder dat ie alcohol mag drinken is waarschijnlijk de ergste straf die je hem kan geven
Dus wat je niet ziet gebeurt ook niet....quote:Op zondag 6 januari 2008 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar toch he (ik was degene die erover begon)... ik heb ze nog nooit ECHT en langer zien zoenen.
Hij heeft ook een paar keer achter bij de Febo mogen zuipen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub heeft al vaker opgetreden met een alcoholverbod. Dan mocht hij van te voren wel iets nuttigen.
Zeggen dat je gaat profiteren van de dronkenschap van een ander, hem meppen en dan schijnheilig gaan doen achteraf. Het is ook altijd hetzelfde met die gastquote:Op zondag 6 januari 2008 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieke moet naar achter....
Brian praat zichzelf weer helemaal schoon, daar kan ik echt niet tegen.
Inderdaad, ik vind het niet meer dan redelijk dat Huub een boete krijgt voorquote:Op zondag 6 januari 2008 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian praat zichzelf weer helemaal schoon, daar kan ik echt niet tegen.
Ach, ze vertellen allemaal verhalen uit de oude doos, hun enige referentie kader is die doos!quote:Op zondag 6 januari 2008 20:13 schreef diedirk het volgende:
Die Claire zit daar echt als het nieuwe domme passieve gansje die huub moet gaan vermaken.
Iedereen is eigenlijk klaar met Huub( Jaap wordt ook moe van zijn verhalen) daar en daarom moet er nieuw iemand komen die zijn verhalen uit de oude doos weer kan aanhoren
Jaja, dat heb je al meerdere keren geschreven hier. De meeste mensen hier wachten het nog even af hoe ze zich gaat ontwikkelen. Ze zit daar nog geen dag, en heeft nog geen enkel conflict gehad. En weten hoe mensen reageren gedurende een conflict is toch wel belangrijk in een programma zoals DGK...quote:Op zondag 6 januari 2008 20:13 schreef diedirk het volgende:
Die Claire zit daar echt als het nieuwe domme passieve gansje die huub moet gaan vermaken.
En dat is wat ik dus niet begrijp maar eigenlijk weer wel. De FEBO voert Huub dronken ten faveure van de tv momenten.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij heeft ook een paar keer achter bij de Febo mogen zuipen.
Je hebt het zelf al aangepast zie ik...Lieke kwam helemaal niet duidelijk van achter...ze gaat er nu pas heen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:12 schreef beequeen het volgende:
Lieke weet dat Huub een alcohoverbod heeft volgens mij.
Haar eerste vraag is: Iedereen een wijntje?
Dit bedoel ik met passieve agressie, wat een slang.
Elke nacht bedoel je?quote:Op zondag 6 januari 2008 20:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij heeft ook een paar keer achter bij de Febo mogen zuipen.
Ik pas mijn post toch niet voor niets aan, ik viel in het gesprek.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:18 schreef riri het volgende:
[..]
Je hebt het zelf al aangepast zie ik...lieke kwam helemaal niet duidelijk van achter...ze gaat er nu pas heen.
Dat huub een alcoholverbod heeft heeft ze van Huub zelf.
Ze voeg of Claire een wijntje wou en vroeg het ook aan de anderen...toen zei Huub dat hij een alcoholverbod had.
Steeds die suggestieve postings plaatsen is zo vermoeiend..
zo komen de prraatjes in de wereld
Mwoah, Brian mag haar hebben als ex. Horen we daar ook eens wat over.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:18 schreef Disana het volgende:
Je wenst niemand zo'n ex als Lieke toch. Zo iemand die vol gerechtvaardigdheid met vroegere vijanden beslist staat te praten over het aangeven van Huub... zo iemand die letterlijk alles uitbant dat vroeger wel goed was.
Een boete vind ik ook terecht, alleen dat meten met 2 maten kan ik niet uitstaanquote:Op zondag 6 januari 2008 20:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het niet meer dan redelijk dat Huub een boete krijgt voor
afgelopen nacht, maar die laffe klootzak Brian verdient er zeker ook een.
quote:Op zondag 6 januari 2008 19:11 schreef Py het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Is het zo'n kartonnen bord?
Hij heeft trouwens niet gezongen, of ze moeten er net geen foto's van hebben.![]()
Heb ik ook. Huub een boete, prima. Maar Brian komt er dus weer mee weg. Huub mocht er geeneens meer over praten had ik het idee...quote:Op zondag 6 januari 2008 20:24 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Een boete vind ik ook terecht, alleen dat meten met 2 maten kan ik niet uitstaan
Ze maken zichzelf alleen maar belachelijk met hun inconsequent beleid. Het filmpje met Mickey is duidelijk genoeg over wat er allemaal gebeurt is, maar toch maar blijven doen alsof er niets gebeurd is. Maar het ergste vind ik nog wel dat Huub dat zomaar accepteert dat Brian overal mee wegkomt.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:24 schreef Margo37 het volgende:
Een boete vind ik ook terecht, alleen dat meten met 2 maten kan ik niet uitstaan
Nog maals herhaal ik,en dat is bekend RATTEN moet je ruimen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het niet meer dan redelijk dat Huub een boete krijgt voor
afgelopen nacht, maar die laffe klootzak Brian verdient er zeker ook een.
Dat idee had ik ook duidelijk.. Jaap vroeg er over door maar Huub zei: Jahaap ik weet het niet... Jaaaaapp je weet hoe het hier gaat he, je weet hoe het hier gaat.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb ik ook. Huub een boete, prima. Maar Brian komt er dus weer mee weg. Huub mocht er geeneens meer over praten had ik het idee...
Ik kijk nog ff de kat uit de boom, meerdere malen leek het of er bewoners/gasten/butlers die pro Huub waren en vervolgens overliepen naar brian en Amanda.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:21 schreef noekje het volgende:
Claire vertrouwt Amanda niet, dat is haar gevoel.
Huub lijkt zowaar even vrolijk en gezellig.
Dit is de 1e keer dat ik een mening over Claire geef. Heb netjes afgewacht om een beeld te krijgen. Alleen haar motto was kansloos vond ik. Ik vind haar eigenlijk gewoon leuk!
Ze doet me aan Sylvia denken en Huub zei dat net ook al.
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:28 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Nog maals herhaal ik,en dat is bekend RATTEN moet je ruimen.![]()
Ze hoeft van mij helemaal niet pro Huub te zijn. Ik vind het vooralsnog gewoon een aardige meid.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:29 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik kijk nog ff de kat uit de boom, meerdere malen leek het of er bewoners/gasten/butlers die pro Huub waren en vervolgens overliepen naar brian en Amanda.
Geeft me de indruk dat de Febo het zo ff regelt dat het anders teveel opvalt dat iedereen voor B en A komt.
Je doet dat erg makkelijk...geen feiten weergeven maar aannames en veronderstellingen...je negatieve mening over bepaalde personenquote:Op zondag 6 januari 2008 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik pas mijn post toch niet voor niets aan, ik viel in het gesprek.
Suggestieve posts laat ik aan een ander over.
On Topic: Ik weet nog steeds niet wat ik van Claire moet denken. Een eigen mening heeft ze iig niet.
begint allebei met een P en hebben potenquote:Op zondag 6 januari 2008 20:29 schreef coldstar het volgende:
Huub zegt net ik ga even naar mijn paarden, vervolgens zit hij achter de piano. Ik mag toch hopen dat zijn hersenen niet zo zwaar al zijn aangetast door de alcohol.
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ooooh wat lief ......
[ afbeelding ]
Ik mis eigenlijk alleen Dennis, omdat hij altijd zorgde voor uren lolquote:Op zondag 6 januari 2008 20:29 schreef JaapLiekefan het volgende:
Overigens mis ik Nadia en Dennis best wel. Ze waren opzich best oké. Volgens mij is zeker Dennis geen foute kerel. Van een heel ander kaliber als Rat en Huub. Als Dennix zich anders gedragen had, had ik hem denk best tof kunnen vinden. Nu kotste ik echt op hem. Op Nadia overigens ook.
Juist zo is het.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:18 schreef riri het volgende:
[..]
Je hebt het zelf al aangepast zie ik...lieke kwam helemaal niet duidelijk van achter...ze gaat er nu pas heen.
Dat huub een alcoholverbod heeft heeft ze van Huub zelf.
Ze voeg of Claire een wijntje wou en vroeg het ook aan de anderen...toen zei Huub dat hij een alcoholverbod had.
Steeds die suggestieve postings plaatsen is zo vermoeiend..
zo komen de prraatjes in de wereld
Ik denk inmiddels te weten( je moet je woorden zorgvuldig kiezen) dat Huub echt niet tegen Brian mag spelen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:27 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze maken zichzelf alleen maar belachelijk met hun inconsequent beleid. Het filmpje met Mickey is duidelijk genoeg over wat er allemaal gebeurt is, maar toch maar blijven doen alsof er niets gebeurd is. Maar het ergste vind ik nog wel dat Huub dat zomaar accepteert dat Brian overal mee wegkomt.
Weet je wa tik nou zo kinderachtig vind, alles loopt nu weer over dat de broer van Brain dingen verteld hebt. Natuurlijk mag het niet, maar hoe hypocriet ben je. Is er nou niemand die eerlijk durft te zeggen wat je zelf zou doen in deze situatie. Ik denk dat het bij iedere speler wel gebeurd.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:26 schreef Varen het volgende:
Jaap en Huub over Brian en de informatie van zijn broer, ze vinden het dom dat Kenneth het tegen Brian gezegd heeft, Brian kon er niks aan doen.
ze kunnen ook wat zoutzuur in het bad doenquote:Op zondag 6 januari 2008 20:32 schreef STAP01 het volgende:
Laat Brian parachute springen redactie!!!! En knoei ff met de touwtjes!!!
Wij weten ook inmiddels hoe het daar gaat en ik word er kotsziek van!quote:Op zondag 6 januari 2008 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook duidelijk.. Jaap vroeg er over door maar Huub zei: Jahaap ik weet het niet... Jaaaaapp je weet hoe het hier gaat he, je weet hoe het hier gaat.
Oké geen zeur, gewoon een saaie muts danquote:Op zondag 6 januari 2008 20:32 schreef neehe het volgende:
[..]
Juist zo is het.
Als het over Lieke gaat verzint men er hier gewoon wat bij.![]()
Degenen die Lieke een zeur vinden, die plaatsen hier zelf veel zeur stukjes.![]()
( zij zien in Lieke zichzelf, veel Lieke's hier. ) En ik vindt Lieke helemaal geen zeur.
Dat is lekker makkelijk, als Huub en Brian zich anders gedragen zou je ze dus ook tof kunnen vinden. Zo kan je iedereen wel leuk gaan vinden, zolang ze zich naar jouw wens gedragen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:29 schreef JaapLiekefan het volgende:
Heb Claire een dagje meegemaakt...
1. Jaap
2. Lieke
3. Claire
-- GAT --
4. Amanda
5. Huub
6. Brian
Overigens mis ik Nadia en Dennis best wel. Ze waren opzich best oké. Volgens mij is zeker Dennis geen foute kerel. Van een heel ander kaliber als Rat en Huub. Als Dennix zich anders gedragen had, had ik hem denk best tof kunnen vinden. Nu kotste ik echt op hem. Op Nadia overigens ook.
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:32 schreef Varen het volgende:
[..]
begint allebei met een P en hebben poten
Ik hoor overigens geen Hero. En volgens mij kan hij dat allang spelen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:35 schreef T-lex het volgende:
En Huub zit weer achter de piano. Te triest voor woorden dit....![]()
![]()
Beetje "Hero" gaan leren spelen omdat Amanda het een mooi nummer vindt. (en het ook vaak op romatische momenten met Brian luisterd)
Hoe graag wil je dan aandacht? Juist ja, "triest" is dan wel het goeie woord denk ik.
Ik denk dat Huub en Jaap zich voornamelijk zorgen maken dat de optredens stopgezet worden als er TE veel gebruikt worden om informatie door te geven. Kijk maar naar wat er gebeurde toen Brian het internet misbruikte om info door te sluizen. De hele groep is daar de dupe van geworden, en vooral voor Jaap was dat rampzalig...quote:Op zondag 6 januari 2008 20:35 schreef coldstar het volgende:
Weet je wa tik nou zo kinderachtig vind, alles loopt nu weer over dat de broer van Brain dingen verteld hebt. Natuurlijk mag het niet, maar hoe hypocriet ben je. Is er nou niemand die eerlijk durft te zeggen wat je zelf zou doen in deze situatie. Ik denk dat het bij iedere speler wel gebeurd.
Ik mis die siliconen ookquote:Op zondag 6 januari 2008 20:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jammer..dat maakte juist de COS lezen zo hilarisch
Brian is alleen zo stom om die informatie letterlijk te gaan gebruiken bij de binnenkomst van Claire.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Weet je wa tik nou zo kinderachtig vind, alles loopt nu weer over dat de broer van Brain dingen verteld hebt. Natuurlijk mag het niet, maar hoe hypocriet ben je. Is er nou niemand die eerlijk durft te zeggen wat je zelf zou doen in deze situatie. Ik denk dat het bij iedere speler wel gebeurd.
Idd, tis nog een domme rat ook nog....quote:Op zondag 6 januari 2008 20:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian is alleen zo stom om die informatie letterlijk te gaan gebruiken bij de binnenkomst van Claire.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |