Dus dat!quote:Op zondag 6 januari 2008 19:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap: Huub doet ontzettend veel voor de show maar wordt alleen maar armer
Ja maar toch he (ik was degene die erover begon)... ik heb ze nog nooit ECHT en langer zien zoenen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:03 schreef Katewalker het volgende:
Brian en Amanda zoenen...ze hebben vast een oortje in en worden door de goudenkooiredaktie die hier mee leest ff geinstrueerd...
![]()
Ja, maar op dezelfde manier waarop hij altijd zegt : "Dit is mijn villa". Het "nog een jaar duren" was om tot een totaal verblijf van 24+ maanden te komen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:01 schreef noekje het volgende:
Zei Huub nou dat het nog zeker een jaar zou duren?
Ik zou eerder zeggen dat hij er laconiek om is...quote:Op zondag 6 januari 2008 19:51 schreef diedirk het volgende:
Triest dat huub weer zo trots is op zijn hopelijk aankomende boete en alcoholverbod.
Pak hem zijn optredens af , daar pak je hem wel mee
Huub heeft al vaker opgetreden met een alcoholverbod. Dan mocht hij van te voren wel iets nuttigen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:06 schreef Mika25 het volgende:
Huub op laten treden voor een publiek zonder dat ie alcohol mag drinken is waarschijnlijk de ergste straf die je hem kan geven
Dus wat je niet ziet gebeurt ook niet....quote:Op zondag 6 januari 2008 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar toch he (ik was degene die erover begon)... ik heb ze nog nooit ECHT en langer zien zoenen.
Hij heeft ook een paar keer achter bij de Febo mogen zuipen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub heeft al vaker opgetreden met een alcoholverbod. Dan mocht hij van te voren wel iets nuttigen.
Zeggen dat je gaat profiteren van de dronkenschap van een ander, hem meppen en dan schijnheilig gaan doen achteraf. Het is ook altijd hetzelfde met die gastquote:Op zondag 6 januari 2008 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieke moet naar achter....
Brian praat zichzelf weer helemaal schoon, daar kan ik echt niet tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |