Daar zijn ze juist nu mee bezig.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze hebben hard gewerkt..
[ afbeelding ]
Beter, ik hoop toch zo dat hij eens na gaat denken en bij zichzelf te rade gaat ....quote:Op zondag 6 januari 2008 19:50 schreef schatje het volgende:
Huub mag ook geen alcohol meer drinken.
Daar pak je ook de bedrijven mee die Huub geboekt hebben........quote:Op zondag 6 januari 2008 19:51 schreef diedirk het volgende:
Triest dat huub weer zo trots is op zijn hopelijk aankomende boete en alcoholverbod.
Pak hem zijn optredens af , daar pak je hem wel mee
Die verboden wordt ik schijtziek van. Laat Huub dat lekker zelf beslissen. Als ie zich niet in de hand kan houden nav alcoholmisbruik moeten ze hem er maar gewoon utzetten. Zo kinderachtige die zielige eextra regeltjes als alcoholverboden en bedtijden....quote:Op zondag 6 januari 2008 19:50 schreef schatje het volgende:
Huub mag ook geen alcohol meer drinken.
Dat zou echt het toppunt zijn!quote:Op zondag 6 januari 2008 19:51 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Brian er ook wel mee weg komt. Het is niet de eerste keer.
Ze willen hem gewoon niet kwijt.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Die verboden wordt ik schijtziek van. Laat Huub dat lekker zelf beslissen. Als ie zich niet in de hand kan houden nav alcoholmisbruik moeten ze hem er maar gewoon utzetten. Zo kinderachtige die zielige eextra regeltjes als alcoholverboden en bedtijden....
Stel eens voor dat ze als sanctie Brian alsnog de optredens van Huub geven .......quote:Op zondag 6 januari 2008 19:53 schreef Dark het volgende:
[..]
Daar pak je ook de bedrijven mee die Huub geboekt hebben........
Heb je gelijk in, maar anders raken ze 1 van de meest spraakmakend personen van de kooi kwijt!quote:Op zondag 6 januari 2008 19:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Die verboden wordt ik schijtziek van. Laat Huub dat lekker zelf beslissen. Als ie zich niet in de hand kan houden nav alcoholmisbruik moeten ze hem er maar gewoon utzetten. Zo kinderachtige die zielige eextra regeltjes als alcoholverboden en bedtijden....
Huub zelf noemde het een paar keer "en nog even een kadootje na van Brian"quote:Op zondag 6 januari 2008 19:56 schreef Disana het volgende:
Van wie weten we nu eigenlijk allemaal van die klap van Brian... van Mikey, en verder? Van Huub zelf, of Jaap?
Ik zit me namelijk af te vragen of ze echt weer zo partijdig zijn Brian ermee weg te laten komen alleen maar 'omdat de streamers het niet hebben gezien'.
huub heeft het ook verteld vanochtend aan tafel.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:56 schreef Disana het volgende:
Van wie weten we nu eigenlijk allemaal van die klap van Brian... van Mikey, en verder? Van Huub zelf, of Jaap?
Ik zit me namelijk af te vragen of ze echt weer zo partijdig zijn Brian ermee weg te laten komen alleen maar 'omdat de streamers het niet hebben gezien'.
Ah, dus voor ons is het een feit, want Mikey en Huub spannen daar echt niet over samen. Ongetwijfeld levert dat weer frustratie bij de streamers op, want ik denk dat hij er ongestraft mee wegkomt.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub zelf noemde het een paar keer "en nog even een kadootje na van Brian"
Hij is heus niet zo trots als hij zich voor doet. het gaat gewoon weer zoals we al voorspeld hebben. Hij heeft gewoon weer spijt, net zo als iedereen die dronken is geweest en weer nuchter opstaat. Dit zijn duidelijke dronkenmans praatjes. Het zou echt zoveel beter zijn als Huub gewoon van de alcohol afblijft. Helaas krijg je dan weer dat er mensen zijn die het dan weer saai gaan vinden.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:51 schreef diedirk het volgende:
Triest dat huub weer zo trots is op zijn hopelijk aankomende boete en alcoholverbod.
Het is dus gewoon een feit.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:00 schreef agter het volgende:
[..]
huub heeft het ook verteld vanochtend aan tafel.
zelfde verhaal als mikey.
Dus dat!quote:Op zondag 6 januari 2008 19:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap: Huub doet ontzettend veel voor de show maar wordt alleen maar armer
Ja maar toch he (ik was degene die erover begon)... ik heb ze nog nooit ECHT en langer zien zoenen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:03 schreef Katewalker het volgende:
Brian en Amanda zoenen...ze hebben vast een oortje in en worden door de goudenkooiredaktie die hier mee leest ff geinstrueerd...
![]()
Ja, maar op dezelfde manier waarop hij altijd zegt : "Dit is mijn villa". Het "nog een jaar duren" was om tot een totaal verblijf van 24+ maanden te komen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:01 schreef noekje het volgende:
Zei Huub nou dat het nog zeker een jaar zou duren?
Ik zou eerder zeggen dat hij er laconiek om is...quote:Op zondag 6 januari 2008 19:51 schreef diedirk het volgende:
Huub heeft al vaker opgetreden met een alcoholverbod. Dan mocht hij van te voren wel iets nuttigen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:06 schreef Mika25 het volgende:
Huub op laten treden voor een publiek zonder dat ie alcohol mag drinken is waarschijnlijk de ergste straf die je hem kan geven
Dus wat je niet ziet gebeurt ook niet....quote:Op zondag 6 januari 2008 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar toch he (ik was degene die erover begon)... ik heb ze nog nooit ECHT en langer zien zoenen.
Hij heeft ook een paar keer achter bij de Febo mogen zuipen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub heeft al vaker opgetreden met een alcoholverbod. Dan mocht hij van te voren wel iets nuttigen.
Zeggen dat je gaat profiteren van de dronkenschap van een ander, hem meppen en dan schijnheilig gaan doen achteraf. Het is ook altijd hetzelfde met die gastquote:Op zondag 6 januari 2008 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieke moet naar achter....
Brian praat zichzelf weer helemaal schoon, daar kan ik echt niet tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |