In het kader van het spel kan ik het begrijpen. Het zijn maar woorden. Hoe hard ook. Het zegt meer over degene die ze uitspreekt. Overigens heeft Huub duidelijk gezegd dat hij niet wilde dat iemands moeder daadwerkelijk iets zou overkomen. Maar dat het in het kader van het spel wel goed zou uitkomen.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:12 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb eerder moeite met zijn verbaal gedrag.
Ze zei dit vorige week (of die week ervoor) tegen Ricardo.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:26 schreef neehe het volgende:
[..]
Toen ze het terug zag was ze pas echt geschrokken, op het moment zelf had ze het niet zo in de gaten.
Volgens mij was dat begonnen met de doodsbedreigingen naar Huub toe van BANN, toen is het spel pas echt hard geworden.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:29 schreef akveor het volgende:
Net als toe bij de stemming toen Brian en Amanda Huub niet naar de begrafenis van zijn coach wilden laten gaan. Hard, maar vanuit Brian en Amanda's positie gedacht erg logisch. Daarmee hebben zij wel de deur opengezet naar deze hardheid.
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar ik heb niet gezegd dat het zware seksuele intimidatie zijn. Ik zeg alleen maar dat ik da heel smerig vind en ik me voor kan stellen als iemand dit bij je doet, dat je dan flink pissig kan worden.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:12 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
En dat is zware seksuele intimidatie?Dat het niet fris is oke, eens. Maar naatst Jaap liggen die gaat ruften onder de dekens vind ik veel viezer. Dan zou dat zware mishandeling zijn!
Volgens Huub moeten hij en Lieke van de Febo zeggen dat die aanranding niets voorstelde. Dat zei hij in het kantoor tegen Jaap op die dag dat Palma zo tekeer ging tegen Lieke.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:29 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ze zei dit vorige week (of die week ervoor) tegen Ricardo.
In mijn ogen verwerpelijk omdat het er meerdermalen op leek dat er mensen opgeroepen werden Huub buiten de kooi aan te pakken. Maar ik denk niet dat daardoor het spel zelf harder is geworden. Ik heb nooit de indruk gehad dat Huub zich ooit ook maar iets van deze oproepen heeft aangetrokken.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat begonnen met de doodsbedreigingen naar Huub toe van BANN, toen is het spel pas echt hard geworden.
Die fans gedragen zich alsof H&J supersterren zijnquote:Op zondag 6 januari 2008 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier staan foto's van Huub en Jaap gisteren in Stadskanaal
http://www.stapotheekfox.nl/fotoalbum/129
Da's waar muil had mond moeten zijn en wijf nette vrouwquote:Op zondag 6 januari 2008 19:11 schreef riri het volgende:
[..]
Wat is dat toch van sommigen hier...dat ordi taalgebruik...
quote:Op zondag 6 januari 2008 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier staan foto's van Huub en Jaap gisteren in Stadskanaal
http://www.stapotheekfox.nl/fotoalbum/129
Gisteren zei ze al zoiets van; ik ga mijn dagen hier helemaal vol plannen.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:38 schreef noekje het volgende:
Claire dacht écht dat ze alles kon krijgen wat ze wilde. Jaap legde haar uit dat het toch echt niet zo werkt. Het moet wel bruikbaar zijn voor tv.
Bemoei je je er ook even tegen aan jaquote:Op zondag 6 januari 2008 19:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Omdat ze het op Nowlive niet mogen .......
Daar ben ik het dus helemaal mee eens met je. Maar owee, hoe slecht is dit. De meeste jeugd mag niet van hun ouders DGK kijken, ze vinden het gewoon geen goed voorlichting. Kinderen vinden dit natuurlijk heel erg spannend en juist wat ze niet mogen doen ze heel erg graag wel. Hoeveel kinderen zullen denken dat dit allemaal normaal is. Klagen we niet allemaal dat de wereld al zo verrot is.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je het bekijkt. De gouden kooi pretendeert een spel te zijn waar de bewoners elkaar naar buiten moeten werken, en met alle dingen die niet meer mogen hou je alleen verbale acties over eigenlijk. Dus het verbale gedeelte van Huub (en Brian) heeft me nooit zo heel erg geboeid omdat dat tot op zekere hoogte tot het "spel" behoort, hoe moet je anders mensen weg zien te krijgen daar...
Daar zeg je wat..ik heb Amanda en Brian echt nog nooit hartstochtelijk zien zoenen...alleen wat vluchtige kusjes op de mond..quote:Op zondag 6 januari 2008 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik dus ook, tenminste vanuit Brian. Amanda is volgens mij wel echt zo lijfelijk. Je ziet ze trouwens ook zelden echt zoenen, Brian maakt er meestal een snel grapje van. Amanda zal nog raar staan te kijken denk ik als ze na De Kooi verder gaan.
Hier moet ik toch op reageren.. sinds wanneer komen er spelers binnen voor Huub? Of gastspelers? Dat zijn juist steeds Amanda en Brian die steeds ondersteuning krijgen van alles en nog wat. Know your facts!!quote:Op zondag 6 januari 2008 19:34 schreef diedirk het volgende:
Er komt echt wel heel erg weinig uit de nieuwe.
Ze doet of zegt bijna niets.
En die nieuwe is er echt weer om Huub te pleasen
Die vieren ook vakantie........lekker in bad, een beetje koetsjiekoetsjie........quote:Op zondag 6 januari 2008 19:43 schreef noekje het volgende:
Claire: van Brian en Amanda hoor ik eigenlijk nooit iets.
Misschien doen ze wel tongen onder het dekbed...quote:Op zondag 6 januari 2008 19:44 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Daar zeg je wat..ik heb Amanda en Brian echt nog nooit hartstochtelijk zien zoenen...alleen wat vluchtige kusjes op de mond..
Ok, het was in ieder geval wel heel vriendelijk bedoeldquote:Op zondag 6 januari 2008 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, in elk geval kan ik de humor in dit berichtje van je wel waarderen
Zijn dat dan allemaal mensen die alleen de tv uitzendingen kijken??quote:Op zondag 6 januari 2008 19:43 schreef noekje het volgende:
Claire: van Brian en Amanda hoor ik eigenlijk nooit iets.
klopt dat doet Brian nooit, ik heb het 1 keer gezien en vlgs mij kan hij helemaal niet zoenen.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:44 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Daar zeg je wat..ik heb Amanda en Brian echt nog nooit hartstochtelijk zien zoenen...alleen wat vluchtige kusjes op de mond..
Weet ik, en ik bedoelde het ook niet slechtquote:Op zondag 6 januari 2008 19:46 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ok, het was in ieder geval wel heel vriendelijk bedoeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |