Ha. Ik geloof trouwens dat het bonobo's zijn. Van die aapjes die mekaar de hele dag zitten te aaien en klaar te maken.quote:
Omdat ze het op Nowlive niet mogen .......quote:Op zondag 6 januari 2008 19:11 schreef riri het volgende:
[..]
Wat is dat toch van sommigen hier...dat ordi taalgebruik...
Nou inderdaad, tuurlijk is het provoceren, maar die tong was geen vreemde voor haar, om het maar even netjes te zeggen. Maar om dan over zware seksuele intimidatie te gaan beginnen...quote:Op zondag 6 januari 2008 19:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Puur objectief gezien kan zo`n lik natuurlijk niet. Je moet dat eens bij iemand doen buiten de kooi, heet dat in nederland niet "openbare schennispleging" of iets dergelijks? (weet niet zo heel veel van de nederlandse wet).
Uiteraard kan je het niet helemaal vergelijken omdat Lieke minder dan een week geleden nog een relatie met Huub had en dus geen "onbekende" was, maar toch hoor je zoiets niet te doen. Zeker niet na alle emoties van de afgelopen week. Dus het was in ieder geval wel een provocatie van Huub...
Maar het doorbreken wil nog niet echt, schijnt.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij kijkt nog steeds recht in de camera!
Het gaat erom of iets met instemming gebeurt muts...zoek sexuele intimidatie even opquote:Op zondag 6 januari 2008 19:13 schreef bbgirltje het volgende:
En toen Huub Lieke der kut likte riep je toch ook niet zo huub moet een boete!!
Wat lekker fotogeniek is die jongen tochquote:Op zondag 6 januari 2008 19:13 schreef uniekhoorn het volgende:
http://www.estupendo.nl/d(...)01-2008%20goudenkooi
Meer foto's voor mensen die Dennis missen
Ligt er aan hoe je het bekijkt. De gouden kooi pretendeert een spel te zijn waar de bewoners elkaar naar buiten moeten werken, en met alle dingen die niet meer mogen hou je alleen verbale acties over eigenlijk. Dus het verbale gedeelte van Huub (en Brian) heeft me nooit zo heel erg geboeid omdat dat tot op zekere hoogte tot het "spel" behoort, hoe moet je anders mensen weg zien te krijgen daar...quote:Op zondag 6 januari 2008 19:12 schreef maril het volgende:
Ik heb eerder moeite met zijn verbaal gedrag.
Sorry Disana, niet iedereen is zo geleerd in de Nederlandse taal als jij misschien. Denk je nou werkelijk dat 99% van de mensen die hier posten zo schriijven als jij vermeld hoe het zou moeten. Ik ben niet achterlijk en ook niet uit het ledikantje gevallen, maar intelegent ben ik niet. Sorry ik kan het ook niet helpenquote:Op zondag 6 januari 2008 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
BSOL en Blurk hebben gewoon gelijk, en ik heb het lang geleden ook wel eens gezegd:
Als je schrijft 'Huub gaat Dilana slaan' betekent dat heel wat anders dan 'Volgens mij gaat Huub Dilana zo slaan'.
Met dat eerste misleid je de lezers, die denken dan dat jij echt ziet dat het staat te gebeuren.
Ach Lieke heeft zelf aangegeven dat de "aanranding" destijds niet zo erg was als door anderen werd gedacht. Ze trokken dr kleren van dr lijf en dr BH kapot. Als ze daar al niet zo'n moeite mee had dan vind ze die lik vast ook niet zo erg.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:16 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Het gaat erom of iets met instemming gebeurt muts...zoek sexuele intimidatie even op
Was dat likken overigens vannacht?quote:Op zondag 6 januari 2008 18:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wat vannacht gebeurde is minder erg dan incidenten uit het verleden. Verbaal uitlokken is schijnbaar legaal, dus Lieke kan geen boete krijgen. Deuren en glazen kapotgooien was al legaal, dus die vaas maakt dan ook niets uit. De enige 2 vraagtekens zijn op dit moment: het "likken" van Huub en de klap van Brian. Maar ik verwacht geen sancties.
Nou ja, in elk geval kan ik de humor in dit berichtje van je wel waarderenquote:Op zondag 6 januari 2008 19:18 schreef coldstar het volgende:
[..]
Sorry Disana, niet iedereen is zo geleerd in de Nederlandse taal als jij misschien. Denk je nou werkelijk dat 99% van de mensen die hier posten zo schriijven als jij vermeld hoe het zou moeten. Ik ben niet achterlijk en ook niet uit het ledikantje gevallen, maar intelegent ben ik niet. Sorry ik kan het ook niet helpen
Zo lang maar iedereen begrijpt wat er in je post staat, maakt niet uit hoe het geschreven is!quote:Op zondag 6 januari 2008 19:18 schreef coldstar het volgende:
[..]
Sorry Disana, niet iedereen is zo geleerd in de Nederlandse taal als jij misschien. Denk je nou werkelijk dat 99% van de mensen die hier posten zo schriijven als jij vermeld hoe het zou moeten. Ik ben niet achterlijk en ook niet uit het ledikantje gevallen, maar intelegent ben ik niet. Sorry ik kan het ook niet helpen
Maar sommigen nemen het taalgebruik wel over. Kinderen op school die naar de juf roepen "Als het je niet bevalt, ga je maar naar huis"quote:Op zondag 6 januari 2008 19:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je het bekijkt. De gouden kooi pretendeert een spel te zijn waar de bewoners elkaar naar buiten moeten werken, en met alle dingen die niet meer mogen hou je alleen verbale acties over eigenlijk. Dus het verbale gedeelte van Huub (en Brian) heeft me nooit zo heel erg geboeid omdat dat tot op zekere hoogte tot het "spel" behoort, hoe moet je anders mensen weg zien te krijgen daar...
Sorry wat een onzin... te pas en te onpas krijg je tegenwoordig zoenen op je gezicht gedrukt. Lees mijn post een paar posten boven deze.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:09 schreef coldstar het volgende:
[..]
Snap je dat niet, lijkt me nou niet zo heel erg fris als er iemand die rookt en de nodige alcohol in zijn mond heeft jou eens lekker een lik in je gezicht geeft iedere keer. Heel smerig en heel irritant. Net zo als je een niet roker steeds die viese rook expres in zijn/haar gezicht blaast....
Ze waren altijd heel erg afstandelijk. Maar denk toch dat dit allemaal voor het plaatje is. Brian en Amanda zijn immers het oprechte paar van de kooi, in tegenstelling tot al die neppe mensen. Denk ook niet dat deze gedrachtsverandering zomaar begonnen is. Denk dat hij tijdens het gesprekje met de familie tijdens z`n 8 uur de nodige instrukties gekregen heeft van de Kubatzjes om z`n imago te verbeteren.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:11 schreef Disana het volgende:
Amanda en Brian zijn enorm lijfelijk op een kinderlijke manier, net twee bono bono aapjes zeg maar. Maar ergens geloof ik dat dat bij Brian in de echte wereld meteen afgelopen zou zijn, zonder camera's op zijn 'grappige liefdevolle' smoelwerk.
Ja, het was vannacht. Zag het terug op 'n filmpje, ze stonden bij de twee plasma's.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Was dat likken overigens vannacht?![]()
Ik heb het niet gezien.
......
Ja, dat denk ik dus ook, tenminste vanuit Brian. Amanda is volgens mij wel echt zo lijfelijk. Je ziet ze trouwens ook zelden echt zoenen, Brian maakt er meestal een snel grapje van. Amanda zal nog raar staan te kijken denk ik als ze na De Kooi verder gaan.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:23 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze waren altijd heel erg afstandelijk. Maar denk toch dat dit allemaal voor het plaatje is. Brian en Amanda zijn immers het oprechte paar van de kooi, in tegenstelling tot al die neppe mensen. Denk ook niet dat deze gedrachtsverandering zomaar begonnen is. Denk dat hij tijdens het gesprekje met de familie tijdens z`n 8 uur de nodige instrukties gekregen heeft van de Kubatzjes om z`n imago te verbeteren.
Toen ze het terug zag was ze pas echt geschrokken, op het moment zelf had ze het niet zo in de gaten.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:19 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ach Lieke heeft zelf aangegeven dat de "aanranding" destijds niet zo erg was als door anderen werd gedacht. Ze trokken dr kleren van dr lijf en dr BH kapot. Als ze daar al niet zo'n moeite mee had dan vind ze die lik vast ook niet zo erg.
Nou als dat het ergste zou zijn wat ze zeggen! En Huub is toch niet verantwoordelijk voor het taalgebruik van de jeugd van tegenwoordig. Denk dat de verantwoording van wat kinderen horen, zien en overnemen nog steeds bij de ouders ligt. Heel veel mensen in mijn omgeving gebruiken "het is toch fokking niet normaal". Een groot deel van de mensen kijkt niet eens naar de Gouden Kooi en ikzelf ben 1 van de weinige binnen de groep die streamt. Dus denk dat de woorden niet alleen overgenomen worden uit de Gouden Kooi maar al worden opgepikt van straat. En kom op, het is nu niet zo dat Huub het woord K*hoer heeft uitgvonden, die konden we al voor die tijd.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar sommigen nemen het taalgebruik wel over. Kinderen op school die naar de juf roepen "Als het je niet bevalt, ga je maar naar huis"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |