Brian gebruikte het kanker-woord dagelijks, met als resultaat dat ie gevraagt werd om z`n snor te laten staan. Later is hij het minder gaan gebruiken vanwege alle negatieve commentaren op hem.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:38 schreef coldstar het volgende:
Moet je eens beter lezen.........als jij vind dat dit Brain's scheldwoord is, moet je toch eens die banaan uit je oren halen sorry
Nee zo'n persoon ben ik niet. Net zo als iemand bij haar keel grijpen en iemand helemaal verrot schelden voor alles wat mooi en lelijk is. Ook dat vind ik het meest verschrikkeljke wat een man een vrouw aan kan doen. Dus voor mij geen Brain, maar zeker ook geen Huub. Van mij mogen ze er allebei accuut uit gaan.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:30 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Wat een gelul. lees al mn 1100 berichten maar en ik gebruik daar nergens schelwoorden in, alleen kan ik hier pissig om worden. Jij bent dus een persoon die het afrossen van Amanda goedkeurt? Kijk zo goedkoop relpyen kan ik ook. Dat zegt dus meer wat over jou tekortkomingen. Ik reageer nu dus niet meer. De groeten.
quote:Op zondag 6 januari 2008 18:42 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee zo'n persoon ben ik niet. Net zo als iemand bij haar keel grijpen en iemand helemaal verrot schelden voor alles wat mooi en lelijk is. Ook dat vind ik het meest verschrikkeljke wat een man een vrouw aan kan doen. Dus voor mij geen Brain, maar zeker ook geen Huub. Van mij mogen ze er allebei accuut uit gaan.
Nee hoor weet ik niet, sorry was even hardop aan het denken.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat Coldstar? Misschien moet hij wel voor zjn been.
quote:Op zondag 6 januari 2008 18:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is ook mijn laatste post in dit topic
Elkaar afzeiken schijnt leuk te zijn. Is al maanden de mode.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Oh, oh, dit wordt toch geen COS waar met lekker op de persoon gaat spelen he??
Gebeurd er nog wat in het hok?
Ja, ja, volgens zeggen houden ze op dit moment de hand boven Brain, Amanda en Liekequote:Op zondag 6 januari 2008 18:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Gebeurd er nog wat in het hok?
Hou is opquote:Op zondag 6 januari 2008 18:49 schreef coldstar het volgende:
[..]
Lekker rustig, dan gaan we van nu af aan de COS beschrijven waar die voor is.
Als het aan mij ligt niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Het lijkt me best wel gepast als er een brief komt. Maar het zal wel niet passen in de strategie van het hokje.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:51 schreef Py het volgende:
Komt er vanavond een brief met een sanctie (of zonder sanctie)??
Komt er überhaubt nog een brief?
ik denk het niet, ik heb geen fysiek geweld gezien.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:51 schreef Py het volgende:
Zal erom denkenquote:Op zondag 6 januari 2008 18:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het valt me op dat hier nog al eens zaken worden gepost, waarbij de indruk wordt gewerkt dat het van de stream afkomstig is, terwijl de poster niet naar de stream kijkt of een eigen vermoeden zit te uiten. Daardoor wordt de COS nogal eens overspoelt met nergens op gebaseerde discussie's.
Een eigen mening posten mag best wel, maar zet er even bij dat het 'je eigen vermoeden' is ....... Dat helpt.
Wat vannacht gebeurde is minder erg dan incidenten uit het verleden. Verbaal uitlokken is schijnbaar legaal, dus Lieke kan geen boete krijgen. Deuren en glazen kapotgooien was al legaal, dus die vaas maakt dan ook niets uit. De enige 2 vraagtekens zijn op dit moment: het "likken" van Huub en de klap van Brian. Maar ik verwacht geen sancties.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:51 schreef Py het volgende:
Zo komen dus de geruchten de wereld in, jij dénkt hardop, een ander neemt het aan en vertelt het verder en voor je het weet is het een feit..quote:Op zondag 6 januari 2008 18:45 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee hoor weet ik niet, sorry was even hardop aan het denken.
Ja, ik heb het teruggelezen en -gekeken. Was weer lekker ordinair heb ik begrepenquote:Op zondag 6 januari 2008 18:53 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
ik denk het niet, ik heb geen fysiek geweld gezien.
alleen brian zou huub hebben geschopt maar dat was niet op streams
en wat als de beveiliging inderdaad schuld is aan Huub's knie. Wat gebeurt er dan? Mickey zei al dat het veel te hard ging.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wat vannacht gebeurde is minder erg dan incidenten uit het verleden. Verbaal uitlokken is schijnbaar legaal, dus Lieke kan geen boete krijgen. Deuren en glazen kapotgooien was al legaal, dus die vaas maakt dan ook niets uit. De enige 2 vraagtekens zijn op dit moment: het "likken" van Huub en de klap van Brian. Maar ik verwacht geen sancties.
Nee, Huub moet afvallen .......quote:Op zondag 6 januari 2008 18:54 schreef Rotterdammert het volgende:
Hebben ze geen eten overgelaten voor huub?
Die klap van Brian is niet op de streams te zien geweest, hoeft dus ook niet beboet te wordenquote:Op zondag 6 januari 2008 18:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wat vannacht gebeurde is minder erg dan incidenten uit het verleden. Verbaal uitlokken is schijnbaar legaal, dus Lieke kan geen boete krijgen. Deuren en glazen kapotgooien was al legaal, dus die vaas maakt dan ook niets uit. De enige 2 vraagtekens zijn op dit moment: het "likken" van Huub en de klap van Brian. Maar ik verwacht geen sancties.
Klinkt als de Kubatz-methodequote:Op zondag 6 januari 2008 18:55 schreef -Blurk- het volgende:
Zo komen dus de geruchten de wereld in, jij dénkt hardop, een ander neemt het aan en vertelt het verder en voor je het weet is het een feit..
Niet geschopt toch? Een tik tegen zijn achterhoofd..quote:Op zondag 6 januari 2008 18:53 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
ik denk het niet, ik heb geen fysiek geweld gezien.
alleen brian zou huub hebben geschopt maar dat was niet op streams
Dan blijft er hl;emaal niet meer van hem overquote:Op zondag 6 januari 2008 18:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, Huub moet afvallen .......
Bij mij kwam het meer als grap over.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zo komen dus de geruchten de wereld in, jij dénkt hardop, een ander neemt het aan en vertelt het verder en voor je het weet is het een feit..
Dan gaat het verhaal worden "Huub had een beetje gedronken en kon z'n evenwicht niet houden. De beveiliging kon Huub nog net op tijd opvangen en erger voorkomen." ....quote:Op zondag 6 januari 2008 18:55 schreef noekje het volgende:
[..]
en wat als de beveiliging inderdaad schuld is aan Huub's knie. Wat gebeurt er dan? Mickey zei al dat het veel te hard ging.
Och, de redaktie vindt er wel wat op. Maar de beste oplossing is Huub & Brian een boete geven...dan wekt de redaktie in ieder geval de indruk dat ze nog enigszins controle over de bewoners hebben.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:55 schreef noekje het volgende:
en wat als de beveiliging inderdaad schuld is aan Huub's knie. Wat gebeurt er dan? Mickey zei al dat het veel te hard ging.
quote:Op zondag 6 januari 2008 18:59 schreef Disana het volgende:
Er worden de laatste dagen veel gezelschapsspelletjes gespeeld in De Kooi. Een ervan is Silicoontje Prik:
[ afbeelding ]
En het likken van Lieke dan?quote:Op zondag 6 januari 2008 18:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die klap van Brian is niet op de streams te zien geweest, hoeft dus ook niet beboet te worden
@Coldstar, van mij mag je hardop denken hoor. Waar is de humor gebleven in de cossen.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:45 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee hoor weet ik niet, sorry was even hardop aan het denken.
Ik zou het niet eerlijk vinden als er geen sanctie komen. Ik vind erg of niet erg gewoon niet te pruimen. Elkaar zo afmaken, kan gewoon niet. Gewoon allemaal weer een sanctie, zodat er weinig over blijft. Dat is mijn mening.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Toch vreemd dat Lieke dat echt schijnt te denken...zal ze nu helemaal niet door hebben dat Amanda haar in de maling neemt..quote:Op zondag 6 januari 2008 18:55 schreef HoneyBunny het volgende:
Lieke: Met Amanda en mij gaat het heel erg goed, we zijn echt een vriendschap aan het opbouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |