+1quote:Op zondag 6 januari 2008 18:15 schreef Donnie29 het volgende:
Wat een kanker topic, hier ga ik dusniet in posten.
Is dat diezelfde hand die boven Brian en Amanda wordt gehouden?quote:Op zondag 6 januari 2008 18:15 schreef diedirk het volgende:
ALs achter nu weer niet ingrijpt dan zijn ze dadelijk weer helemaal terug bij af en denkt Huub weer dat de regels niet voor hem gelden..
Redactie had al moeten ingrijpoen toen Lieke tot paar keer to ripe om afstand en Huub gewoon zei doe ik niet , en nu?
Toen ging hij o nog eens likken en dat werd niet bestraft omdat Lieke geen afstand had geroepen?!!!
Gisteren likte hij weer en zat ook nog eens aan persoonlijke post.
Vervolgens zei hij nu ga ik haar bang maken en toen gingen de streams om Huub te beschermen bij voorbaat op zwart...
Hoelang wordt Huub nog de hand boven het hoofd gehouden?
Diedirk, heb je misschien een voorstel voor een iets kortere tt?quote:Op zondag 6 januari 2008 18:15 schreef diedirk het volgende:
ALs achter nu weer niet ingrijpt dan zijn ze dadelijk weer helemaal terug bij af en denkt Huub weer dat de regels niet voor hem gelden..
Redactie had al moeten ingrijpoen toen Lieke tot paar keer to ripe om afstand en Huub gewoon zei doe ik niet , en nu?
Toen ging hij o nog eens likken en dat werd niet bestraft omdat Lieke geen afstand had geroepen?!!!
Gisteren likte hij weer en zat ook nog eens aan persoonlijke post.
Vervolgens zei hij nu ga ik haar bang maken en toen gingen de streams om Huub te beschermen bij voorbaat op zwart...
Hoelang wordt Huub nog de hand boven het hoofd gehouden?
Claire vroeg ernaquote:Op zondag 6 januari 2008 18:08 schreef agter het volgende:
huub praat over de geweldige acties van huub...toen hij in de vijver zwom.
hij is erg verliefd op zichzelf zo te horen...
"Hoe lang laat FEBO zich door Huub voor gek zetten" - Dat past wel .......quote:Op zondag 6 januari 2008 18:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Diedirk, heb je misschien een voorstel voor een iets kortere tt?
quote:Op zondag 6 januari 2008 18:15 schreef Donnie29 het volgende:
Wat een GRAF topic titel, hier ga ik dusniet in posten.
Kijk dat ergert me zo erg aan die sukkel, als je dan even normaal kijkt naar wat er allemaal is gebeurd, dan is staan Natasia Brian en Amanda op 1 qua hand boven de hoofd houden, met klappen geven recht in front of the camera.. Dus wat is dit voor eenzijdige troep man.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:17 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Is dat diezelfde hand die boven Brian en Amanda wordt gehouden?
Gun de Kubatz-lobby nou ook eens een keer hun pleziertje, ze zijn al in de minderheid hierquote:Op zondag 6 januari 2008 18:18 schreef Katewalker het volgende:
Ik vind eigenlijk dat een topicstarter het starten van een topic niet moet gaan zien als een persoonlijk topic...
En dan Brian erbij en Amanda, ja toch BSOL, jij kijkt al eeuwen dus jij moet dat zeker wel als de beste weten..quote:Op zondag 6 januari 2008 18:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"Hoe lang laat FEBO zich door Huub voor gek zetten" - Dat past wel .......
Alleen wacht ik nog heel even op de creatieve opleving van Diedirk, ook qua OP.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"Hoe lang laat FEBO zich door Huub voor gek zetten" - Dat past wel .......
Maak er maar 3 van, en Jaapquote:Op zondag 6 januari 2008 18:17 schreef Htje het volgende:
Claire heeft nu al meer huishoudelijk werk voor de gemeenschap gedaan, dan Amanda en Dennis bij elkaar tijdens hun gehele verblijf.
Die is nu volgens mij naar het ziekenhuis. Er kwam een bericht op het plasma en toen hinkte hij weg.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:22 schreef fredfik het volgende:
waar is huub?
hier pleurt diedrik z'n anti-huub postjes in?quote:Op zondag 6 januari 2008 18:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou begrijp ik gelijk je voorkeur voor Huub.....die kan zich ook alleen maar met deze woorden uittequote:Op zondag 6 januari 2008 18:16 schreef Donnie29 het volgende:
Alleen kanker had ik niet willen zeggen, maar ik kots op sommige users die echt te dom zijn om iets zinnigs te posten. Ga Brian verafgoden ofzo...
Dit is ook mijn laatste post in dit topicquote:Op zondag 6 januari 2008 18:21 schreef Donnie29 het volgende:
Shit ik zou niet posten.. nou tot over Cos 3140!!
Oeps, ik hoop wel dat je in deze onpartijdig blijft, ik heb n.l. wel eens langere gezien.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze een Huub-fan is? Als je alleen op het woord "kanker" afgaat is ze misschien wel een Brian-fan. Dat is Brian's favoriete scheldwoord, hij was niet voor niets gevraagt voor dat radio programma om z`n snor te laten staan.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:24 schreef coldstar het volgende:
Nou begrijp ik gelijk je voorkeur voor Huub.....die kan zich ook alleen maar met deze woorden uitte
Denk jij dat je gemist gaat worden danquote:Op zondag 6 januari 2008 18:21 schreef Donnie29 het volgende:
Shit ik zou niet posten.. nou tot over Cos 3140!!
Wat een gelul. lees al mn 1100 berichten maar en ik gebruik daar nergens schelwoorden in, alleen kan ik hier pissig om worden. Jij bent dus een persoon die het afrossen van Amanda goedkeurt? Kijk zo goedkoop relpyen kan ik ook. Dat zegt dus meer wat over jou tekortkomingen. Ik reageer nu dus niet meer. De groeten.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:24 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nou begrijp ik gelijk je voorkeur voor Huub.....die kan zich ook alleen maar met deze woorden uitte
Mooie OP diedrik, moet ook eens kunnen. Lieke de matennaaaier en dat soort teksten mogen ook.![]()
Heeft niks met partijdigheid te maken. De zin past gewoon niet. Een OP met alleen maar 'etten' vind ik ook niet tof. Veel mensen hechten waarde aan een OP waarin een korte beschrijving van de gebeurtenissen worden gegeven, dat is de regel.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:27 schreef coldstar het volgende:
[..]
Oeps, ik hoop wel dat je in deze onpartijdig blijft, ik heb n.l. wel eens langere gezien.
De uitslag van de SOA, hij moet behamdeld worden.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Die is nu volgens mij naar het ziekenhuis. Er kwam een bericht op het plasma en toen hinkte hij weg.
Hoe weet jij dat Coldstar? Misschien moet hij wel voor zjn been.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:32 schreef coldstar het volgende:
[..]
De uitslag van de SOA, hij moet behamdeld worden.
Beetje op de streams en het hier getypte letten, dan weet je dat hij last van zijn knie heeft en daarom behandeld moet worden.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:32 schreef coldstar het volgende:
[..]
De uitslag van de SOA, hij moet behamdeld worden.
Coldstar grossiert in aannames en verdachtmakingen richting Huub, het gaat nergens anders over.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat Coldstar? Misschien moet hij wel voor zjn been.
quote:Op zondag 6 januari 2008 18:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is ook mijn laatste post in dit topic
Moet je eens beter lezen.........als jij vind dat dit Brain's scheldwoord is, moet je toch eens die banaan uit je oren halen sorryquote:Op zondag 6 januari 2008 18:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze een Huub-fan is? Als je alleen op het woord "kanker" afgaat is ze misschien wel een Brian-fan. Dat is Brian's favoriete scheldwoord, hij was niet voor niets gevraagt voor dat radio programma om z`n snor te laten staan.
En zo is het, nu het om Huppel Huub gaat, gaat men zeiken, jaquote:Op zondag 6 januari 2008 18:24 schreef coldstar het volgende:
[..]
Mooie OP diedrik, moet ook eens kunnen.
Lieke de matennaaaier en dat soort teksten mogen ook.![]()
tuurlijk nietquote:Op zondag 6 januari 2008 18:38 schreef Py het volgende:
Huub toevallig tijdens het eten naar de dokter?
(5-1) ?
Het feit dat hij er een poltiek correct item in de kooi van maakt omdat Huub het woord gebruikt, maar het zelf meerdere malen geroepen heeft maakt van hem een nogal hypocriet persoon.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:38 schreef coldstar het volgende:
[..]
Moet je eens beter lezen.........als jij vind dat dit Brain's scheldwoord is, moet je toch eens die banaan uit je oren halen sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |