Weet ik niet, was er niet bijquote:Op zondag 6 januari 2008 19:00 schreef Py het volgende:
[..]
En het likken van Lieke dan?![]()
Zou dat beboet worden? Spugen werd ook beboet?
Maarja, net alsof consequent zijn daar iets betekent
Het likken lijkt me zware sexuele intimidatie en zou zeker een boete moeten zijnquote:Op zondag 6 januari 2008 19:00 schreef Py het volgende:
En het likken van Lieke dan?![]()
Zou dat beboet worden? Spugen werd ook beboet?
Maarja, net alsof consequent zijn daar iets betekent
Hou nou toch eens op met dat zielige gedoe. Wat denk je van al die andere geruchten. Nou niet helemaal zo kuttig doen hoor.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zo komen dus de geruchten de wereld in, jij dénkt hardop, een ander neemt het aan en vertelt het verder en voor je het weet is het een feit..
Dat zou inderdaad het beste zijn. Het probleem is echter dat de redaktie heel inconsequent geweest is met het handhaven van de regels waarbij iets de ene keer wel, en de andere keer niet beboet wordt.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:00 schreef coldstar het volgende:
Gewoon allemaal weer een sanctie, zodat er weinig over blijft. Dat is mijn mening.
Óp het podium?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:01 schreef Lobasca het volgende:
Ik weet niet of het hier al gemeld is, sorry anders, maar ik zag op VOL foto's van het optreden in Z'meer en daar staat die kweel van een nix Bax naast Huub op het podium
Ik snap heel die ophef over die lik niet....quote:Op zondag 6 januari 2008 19:03 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Het likken lijkt me zware sexuele intimidatie en zou zeker een boete moeten zijn
quote:Op zondag 6 januari 2008 18:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, Huub moet afvallen .......
BSOL en Blurk hebben gewoon gelijk, en ik heb het lang geleden ook wel eens gezegd:quote:Op zondag 6 januari 2008 19:05 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hou nou toch eens op met dat zielige gedoe. Wat denk je van al die andere geruchten. Nou niet helemaal zo kuttig doen hoor.
Dus beffen mag niet meer ?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:03 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Het likken lijkt me zware sexuele intimidatie en zou zeker een boete moeten zijn
Snap je dat niet, lijkt me nou niet zo heel erg fris als er iemand die rookt en de nodige alcohol in zijn mond heeft jou eens lekker een lik in je gezicht geeft iedere keer. Heel smerig en heel irritant. Net zo als je een niet roker steeds die viese rook expres in zijn/haar gezicht blaast....quote:Op zondag 6 januari 2008 19:05 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik snap heel die ophef over die lik niet....
Wat is dat toch van sommigen hier...dat ordi taalgebruik...quote:Op zondag 6 januari 2008 18:24 schreef Margo37 het volgende:
Lieke hou je muil over het afvallen van Jaap, zie jij maar eens aan te komen stuk achterbaks schijnheilig wijf ******mute
Puur objectief gezien kan zo`n lik natuurlijk niet. Je moet dat eens bij iemand doen buiten de kooi, heet dat in nederland niet "openbare schennispleging" of iets dergelijks? (weet niet zo heel veel van de nederlandse wet).quote:Op zondag 6 januari 2008 19:05 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik snap heel die ophef over die lik niet....
En dat is zware seksuele intimidatie?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:09 schreef coldstar het volgende:
[..]
Snap je dat niet, lijkt me nou niet zo heel erg fris als er iemand die rookt en de nodige alcohol in zijn mond heeft jou eens lekker een lik in je gezicht geeft iedere keer. Heel smerig en heel irritant. Net zo als je een niet roker steeds die viese rook expres in zijn/haar gezicht blaast....
Ik heb eerder moeite met zijn verbaal gedrag.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Puur objectief gezien kan zo`n lik natuurlijk niet. Je moet dat eens bij iemand doen buiten de kooi, heet dat in nederland niet "openbare schennispleging" of iets dergelijks? (weet niet zo heel veel van de nederlandse wet).
Uiteraard kan je het niet helemaal vergelijken omdat Lieke minder dan een week geleden nog een relatie met Huub had en dus geen "onbekende" was, maar toch hoor je zoiets niet te doen. Zeker niet na alle emoties van de afgelopen week. Dus het was in ieder geval wel een provocatie van Huub...
Hij kijkt nog steeds recht in de camera!quote:Op zondag 6 januari 2008 19:11 schreef Py het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Is het zo'n kartonnen bord?
Hij heeft trouwens niet gezongen, of ze moeten er net geen foto's van hebben.![]()
En toen Huub Lieke der kut likte riep je toch ook niet zo huub moet een boete!!quote:Op zondag 6 januari 2008 19:03 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ik weet niet of Huub dat al eerder deze week gedaan heeft. Deze dingen gebeuren volgens mij steeds s'nachts....en s'nachts kijk ik niet. Ik ben het inderdaad met je eens dat je eigenlijk niet meer weet wat nu wel of niet mag. Er is al zoveel te veel getolereerd daar, dat ik het onderhand ook niet meer weet.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:05 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad het beste zijn. Het probleem is echter dat de redaktie heel inconsequent geweest is met het handhaven van de regels waarbij iets de ene keer wel, en de andere keer niet beboet wordt.
Volgens mij had Huub Lieke al eerder gelikt deze week toch? En er geen boete voor gekregen, dus zou vreemd zijn (voor de tv kijkers) als ie er nu wel voor beboet wordt. Een alternatief zou zijn dat de redaktie een boete geeft voor "alle overtredingen van de voorgaande week", dat is een truukje dat ze al vaker toegepast hebben...
Conjo conjo aapjes danquote:Op zondag 6 januari 2008 19:11 schreef Disana het volgende:
Amanda en Brian zijn enorm lijfelijk op een kinderlijke manier, net twee bono bono aapjes zeg maar. Maar ergens geloof ik dat dat bij Brian in de echte wereld meteen afgelopen zou zijn, zonder camera's op zijn 'grappige liefdevolle' smoelwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |