Daar zeg je wat..ik heb Amanda en Brian echt nog nooit hartstochtelijk zien zoenen...alleen wat vluchtige kusjes op de mond..quote:Op zondag 6 januari 2008 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik dus ook, tenminste vanuit Brian. Amanda is volgens mij wel echt zo lijfelijk. Je ziet ze trouwens ook zelden echt zoenen, Brian maakt er meestal een snel grapje van. Amanda zal nog raar staan te kijken denk ik als ze na De Kooi verder gaan.
Hier moet ik toch op reageren.. sinds wanneer komen er spelers binnen voor Huub? Of gastspelers? Dat zijn juist steeds Amanda en Brian die steeds ondersteuning krijgen van alles en nog wat. Know your facts!!quote:Op zondag 6 januari 2008 19:34 schreef diedirk het volgende:
Er komt echt wel heel erg weinig uit de nieuwe.
Ze doet of zegt bijna niets.
En die nieuwe is er echt weer om Huub te pleasen
Die vieren ook vakantie........lekker in bad, een beetje koetsjiekoetsjie........quote:Op zondag 6 januari 2008 19:43 schreef noekje het volgende:
Claire: van Brian en Amanda hoor ik eigenlijk nooit iets.
Misschien doen ze wel tongen onder het dekbed...quote:Op zondag 6 januari 2008 19:44 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Daar zeg je wat..ik heb Amanda en Brian echt nog nooit hartstochtelijk zien zoenen...alleen wat vluchtige kusjes op de mond..
Ok, het was in ieder geval wel heel vriendelijk bedoeldquote:Op zondag 6 januari 2008 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, in elk geval kan ik de humor in dit berichtje van je wel waarderen
Zijn dat dan allemaal mensen die alleen de tv uitzendingen kijken??quote:Op zondag 6 januari 2008 19:43 schreef noekje het volgende:
Claire: van Brian en Amanda hoor ik eigenlijk nooit iets.
klopt dat doet Brian nooit, ik heb het 1 keer gezien en vlgs mij kan hij helemaal niet zoenen.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:44 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Daar zeg je wat..ik heb Amanda en Brian echt nog nooit hartstochtelijk zien zoenen...alleen wat vluchtige kusjes op de mond..
Weet ik, en ik bedoelde het ook niet slechtquote:Op zondag 6 januari 2008 19:46 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ok, het was in ieder geval wel heel vriendelijk bedoeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |