abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55831341
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:21 schreef noekje het volgende:
Claire vertrouwt Amanda niet, dat is haar gevoel.
Huub lijkt zowaar even vrolijk en gezellig.

Dit is de 1e keer dat ik een mening over Claire geef. Heb netjes afgewacht om een beeld te krijgen. Alleen haar motto was kansloos vond ik. Ik vind haar eigenlijk gewoon leuk!
Ze doet me aan Sylvia denken en Huub zei dat net ook al.
Ik kijk nog ff de kat uit de boom, meerdere malen leek het of er bewoners/gasten/butlers die pro Huub waren en vervolgens overliepen naar brian en Amanda.
Geeft me de indruk dat de Febo het zo ff regelt dat het anders teveel opvalt dat iedereen voor B en A komt.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_55831349
Huub zegt net ik ga even naar mijn paarden, vervolgens zit hij achter de piano. Ik mag toch hopen dat zijn hersenen niet zo zwaar al zijn aangetast door de alcohol.
pi_55831354
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:28 schreef Jewscky1 het volgende:

[..]

Nog maals herhaal ik,en dat is bekend RATTEN moet je ruimen.
gelijk heb je liefst zo gauw mogwlijk
pi_55831388
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:29 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Ik kijk nog ff de kat uit de boom, meerdere malen leek het of er bewoners/gasten/butlers die pro Huub waren en vervolgens overliepen naar brian en Amanda.
Geeft me de indruk dat de Febo het zo ff regelt dat het anders teveel opvalt dat iedereen voor B en A komt.
Ze hoeft van mij helemaal niet pro Huub te zijn. Ik vind het vooralsnog gewoon een aardige meid.
Go hard or go home
pi_55831398
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:22 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik pas mijn post toch niet voor niets aan, ik viel in het gesprek.
Suggestieve posts laat ik aan een ander over.

On Topic: Ik weet nog steeds niet wat ik van Claire moet denken. Een eigen mening heeft ze iig niet.
Je doet dat erg makkelijk...geen feiten weergeven maar aannames en veronderstellingen...je negatieve mening over bepaalde personen
het is dat een ander je erop wijst anders zou je het helemaal niet aanpassen heb ik het idee.
Ik vind dat jammer dat je dat doet
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55831406
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:29 schreef coldstar het volgende:
Huub zegt net ik ga even naar mijn paarden, vervolgens zit hij achter de piano. Ik mag toch hopen dat zijn hersenen niet zo zwaar al zijn aangetast door de alcohol.
begint allebei met een P en hebben poten
het water roept
  zondag 6 januari 2008 @ 20:32:14 #282
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55831412
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ooooh wat lief ......

[ afbeelding ]

SNOL
  zondag 6 januari 2008 @ 20:32:20 #283
168951 STAP01
body and brain
pi_55831414
Laat Brian parachute springen redactie!!!! En knoei ff met de touwtjes!!!
Why don't you just use that thing inside your head....
  zondag 6 januari 2008 @ 20:32:26 #284
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_55831415
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:29 schreef JaapLiekefan het volgende:

Overigens mis ik Nadia en Dennis best wel. Ze waren opzich best oké. Volgens mij is zeker Dennis geen foute kerel. Van een heel ander kaliber als Rat en Huub. Als Dennix zich anders gedragen had, had ik hem denk best tof kunnen vinden. Nu kotste ik echt op hem. Op Nadia overigens ook.
Ik mis eigenlijk alleen Dennis, omdat hij altijd zorgde voor uren lol Ik vond het geweldig om hem op mute door het huis te zien waggelen met een bord vreten in zijn handen, steeds in de camera kijkend.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_55831435
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:18 schreef riri het volgende:

[..]

Je hebt het zelf al aangepast zie ik...lieke kwam helemaal niet duidelijk van achter...ze gaat er nu pas heen.
Dat huub een alcoholverbod heeft heeft ze van Huub zelf.
Ze voeg of Claire een wijntje wou en vroeg het ook aan de anderen...toen zei Huub dat hij een alcoholverbod had.
Steeds die suggestieve postings plaatsen is zo vermoeiend..
zo komen de prraatjes in de wereld
Juist zo is het.
Als het over Lieke gaat verzint men er hier gewoon wat bij.
Degenen die Lieke een zeur vinden, die plaatsen hier zelf veel zeur stukjes.
( zij zien in Lieke zichzelf, veel Lieke's hier. ) En ik vindt Lieke helemaal geen zeur.
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 20:35:05 #286
135305 beequeen
Lost.
pi_55831493
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:27 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Ze maken zichzelf alleen maar belachelijk met hun inconsequent beleid. Het filmpje met Mickey is duidelijk genoeg over wat er allemaal gebeurt is, maar toch maar blijven doen alsof er niets gebeurd is. Maar het ergste vind ik nog wel dat Huub dat zomaar accepteert dat Brian overal mee wegkomt.
Ik denk inmiddels te weten( je moet je woorden zorgvuldig kiezen) dat Huub echt niet tegen Brian mag spelen.
Brian wordt door het minste geringste para en de voorraad pammetjes is dan helemaal niet meer aan te slepen.
Het hokje heeft het maar druk met Brian en met Huub ook natuurlijk.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55831509
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:26 schreef Varen het volgende:
Jaap en Huub over Brian en de informatie van zijn broer, ze vinden het dom dat Kenneth het tegen Brian gezegd heeft, Brian kon er niks aan doen.
Weet je wa tik nou zo kinderachtig vind, alles loopt nu weer over dat de broer van Brain dingen verteld hebt. Natuurlijk mag het niet, maar hoe hypocriet ben je. Is er nou niemand die eerlijk durft te zeggen wat je zelf zou doen in deze situatie. Ik denk dat het bij iedere speler wel gebeurd.
pi_55831515
En Huub zit weer achter de piano. Te triest voor woorden dit....
Beetje "Hero" gaan leren spelen omdat Amanda het een mooi nummer vindt. (en het ook vaak op romatische momenten met Brian luisterd)
Hoe graag wil je dan aandacht? Juist ja, "triest" is dan wel het goeie woord denk ik.
pi_55831519
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:32 schreef Jewscky1 het volgende:

[..]

SNOL
Gaan we afkorten tegenwoordig?
Dolf is de baas
Insaantje
  zondag 6 januari 2008 @ 20:36:01 #290
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55831523
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:32 schreef STAP01 het volgende:
Laat Brian parachute springen redactie!!!! En knoei ff met de touwtjes!!!
ze kunnen ook wat zoutzuur in het bad doen
  zondag 6 januari 2008 @ 20:36:30 #291
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55831534
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat idee had ik ook duidelijk.. Jaap vroeg er over door maar Huub zei: Jahaap ik weet het niet... Jaaaaapp je weet hoe het hier gaat he, je weet hoe het hier gaat.
Wij weten ook inmiddels hoe het daar gaat en ik word er kotsziek van!

Natuurlijk verdient Huub een boete, maar Brian net zo goed!

Hoezo nog even iemand een knal - kadootje - voor z'n knars geven als hij al afgevoerd wordt door de beveiliging?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  zondag 6 januari 2008 @ 20:36:46 #292
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55831546
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:35 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Gaan we afkorten tegenwoordig?
pi_55831550
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:32 schreef neehe het volgende:

[..]

Juist zo is het.
Als het over Lieke gaat verzint men er hier gewoon wat bij.
Degenen die Lieke een zeur vinden, die plaatsen hier zelf veel zeur stukjes.
( zij zien in Lieke zichzelf, veel Lieke's hier. ) En ik vindt Lieke helemaal geen zeur.
Oké geen zeur, gewoon een saaie muts dan
pi_55831555
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:29 schreef JaapLiekefan het volgende:
Heb Claire een dagje meegemaakt...

1. Jaap
2. Lieke
3. Claire

-- GAT --

4. Amanda
5. Huub
6. Brian

Overigens mis ik Nadia en Dennis best wel. Ze waren opzich best oké. Volgens mij is zeker Dennis geen foute kerel. Van een heel ander kaliber als Rat en Huub. Als Dennix zich anders gedragen had, had ik hem denk best tof kunnen vinden. Nu kotste ik echt op hem. Op Nadia overigens ook.
Dat is lekker makkelijk, als Huub en Brian zich anders gedragen zou je ze dus ook tof kunnen vinden. Zo kan je iedereen wel leuk gaan vinden, zolang ze zich naar jouw wens gedragen.
pi_55831565
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:32 schreef Varen het volgende:

[..]

begint allebei met een P en hebben poten
pi_55831568
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:36 schreef Jewscky1 het volgende:

[..]

Jammer..dat maakte juist de COS lezen zo hilarisch
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55831587
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:35 schreef T-lex het volgende:
En Huub zit weer achter de piano. Te triest voor woorden dit....
Beetje "Hero" gaan leren spelen omdat Amanda het een mooi nummer vindt. (en het ook vaak op romatische momenten met Brian luisterd)
Hoe graag wil je dan aandacht? Juist ja, "triest" is dan wel het goeie woord denk ik.
Ik hoor overigens geen Hero. En volgens mij kan hij dat allang spelen.
pi_55831589
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:35 schreef coldstar het volgende:
Weet je wa tik nou zo kinderachtig vind, alles loopt nu weer over dat de broer van Brain dingen verteld hebt. Natuurlijk mag het niet, maar hoe hypocriet ben je. Is er nou niemand die eerlijk durft te zeggen wat je zelf zou doen in deze situatie. Ik denk dat het bij iedere speler wel gebeurd.
Ik denk dat Huub en Jaap zich voornamelijk zorgen maken dat de optredens stopgezet worden als er TE veel gebruikt worden om informatie door te geven. Kijk maar naar wat er gebeurde toen Brian het internet misbruikte om info door te sluizen. De hele groep is daar de dupe van geworden, en vooral voor Jaap was dat rampzalig...
pi_55831605
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:37 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Jammer..dat maakte juist de COS lezen zo hilarisch
Ik mis die siliconen ook
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_55831611
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:35 schreef coldstar het volgende:

[..]

Brian is alleen zo stom om die informatie letterlijk te gaan gebruiken bij de binnenkomst van Claire.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')