Inderdaad, ik vind het niet meer dan redelijk dat Huub een boete krijgt voorquote:Op zondag 6 januari 2008 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian praat zichzelf weer helemaal schoon, daar kan ik echt niet tegen.
Ach, ze vertellen allemaal verhalen uit de oude doos, hun enige referentie kader is die doos!quote:Op zondag 6 januari 2008 20:13 schreef diedirk het volgende:
Die Claire zit daar echt als het nieuwe domme passieve gansje die huub moet gaan vermaken.
Iedereen is eigenlijk klaar met Huub( Jaap wordt ook moe van zijn verhalen) daar en daarom moet er nieuw iemand komen die zijn verhalen uit de oude doos weer kan aanhoren
Jaja, dat heb je al meerdere keren geschreven hier. De meeste mensen hier wachten het nog even af hoe ze zich gaat ontwikkelen. Ze zit daar nog geen dag, en heeft nog geen enkel conflict gehad. En weten hoe mensen reageren gedurende een conflict is toch wel belangrijk in een programma zoals DGK...quote:Op zondag 6 januari 2008 20:13 schreef diedirk het volgende:
Die Claire zit daar echt als het nieuwe domme passieve gansje die huub moet gaan vermaken.
En dat is wat ik dus niet begrijp maar eigenlijk weer wel. De FEBO voert Huub dronken ten faveure van de tv momenten.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij heeft ook een paar keer achter bij de Febo mogen zuipen.
Je hebt het zelf al aangepast zie ik...Lieke kwam helemaal niet duidelijk van achter...ze gaat er nu pas heen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:12 schreef beequeen het volgende:
Lieke weet dat Huub een alcohoverbod heeft volgens mij.
Haar eerste vraag is: Iedereen een wijntje?
Dit bedoel ik met passieve agressie, wat een slang.
Elke nacht bedoel je?quote:Op zondag 6 januari 2008 20:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij heeft ook een paar keer achter bij de Febo mogen zuipen.
Ik pas mijn post toch niet voor niets aan, ik viel in het gesprek.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:18 schreef riri het volgende:
[..]
Je hebt het zelf al aangepast zie ik...lieke kwam helemaal niet duidelijk van achter...ze gaat er nu pas heen.
Dat huub een alcoholverbod heeft heeft ze van Huub zelf.
Ze voeg of Claire een wijntje wou en vroeg het ook aan de anderen...toen zei Huub dat hij een alcoholverbod had.
Steeds die suggestieve postings plaatsen is zo vermoeiend..
zo komen de prraatjes in de wereld
Mwoah, Brian mag haar hebben als ex. Horen we daar ook eens wat over.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:18 schreef Disana het volgende:
Je wenst niemand zo'n ex als Lieke toch. Zo iemand die vol gerechtvaardigdheid met vroegere vijanden beslist staat te praten over het aangeven van Huub... zo iemand die letterlijk alles uitbant dat vroeger wel goed was.
Een boete vind ik ook terecht, alleen dat meten met 2 maten kan ik niet uitstaanquote:Op zondag 6 januari 2008 20:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het niet meer dan redelijk dat Huub een boete krijgt voor
afgelopen nacht, maar die laffe klootzak Brian verdient er zeker ook een.
quote:Op zondag 6 januari 2008 19:11 schreef Py het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Is het zo'n kartonnen bord?
Hij heeft trouwens niet gezongen, of ze moeten er net geen foto's van hebben.![]()
Heb ik ook. Huub een boete, prima. Maar Brian komt er dus weer mee weg. Huub mocht er geeneens meer over praten had ik het idee...quote:Op zondag 6 januari 2008 20:24 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Een boete vind ik ook terecht, alleen dat meten met 2 maten kan ik niet uitstaan
Ze maken zichzelf alleen maar belachelijk met hun inconsequent beleid. Het filmpje met Mickey is duidelijk genoeg over wat er allemaal gebeurt is, maar toch maar blijven doen alsof er niets gebeurd is. Maar het ergste vind ik nog wel dat Huub dat zomaar accepteert dat Brian overal mee wegkomt.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:24 schreef Margo37 het volgende:
Een boete vind ik ook terecht, alleen dat meten met 2 maten kan ik niet uitstaan
Nog maals herhaal ik,en dat is bekend RATTEN moet je ruimen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het niet meer dan redelijk dat Huub een boete krijgt voor
afgelopen nacht, maar die laffe klootzak Brian verdient er zeker ook een.
Dat idee had ik ook duidelijk.. Jaap vroeg er over door maar Huub zei: Jahaap ik weet het niet... Jaaaaapp je weet hoe het hier gaat he, je weet hoe het hier gaat.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb ik ook. Huub een boete, prima. Maar Brian komt er dus weer mee weg. Huub mocht er geeneens meer over praten had ik het idee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |