quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:28 schreef Pheno het volgende:
Ja, zo'n kutmod die door slotjes heen post
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:29 schreef Muck het volgende:
okee n00bs: even luisteren naar tante muckie...
do I have your atention?
degene met de 300e post opent een nieuw topic
staat ook in de OP
of er nou een modje door het slotje gaat of niet, degene met de 300e post maakt een nieuw topic
begrepen?!
sorryquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:28 schreef Pheno het volgende:
quote:
en vervlogen was je kans om je eerste KSC te openenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:30 schreef Peterchris het volgende:
Ik zat er aan te twijfelen om een nieuw topic te openen, maar fok doet soms een beetje raar en toont sommige topics niet. Zeker omdat het ook al een tijdje duurde
Slotjesposters, allemaalquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:28 schreef Pheno het volgende:
do I have your atention?
staat ook in de OP
of er nou een modje door het slotje gaat of niet, degene met de 300e post maakt een nieuw topic
begrepen?!
Alweer te laat.....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
en vervlogen was je kans om je eerste KSC te openen
ik ben onschuldig ja!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Slotjesposters, allemaal
Maar goed, de pinguin opent wel weer.
Mijn kans komt nog welquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
en vervlogen was je kans om je eerste KSC te openen
do I have your atention?
staat ook in de OP
begrepen?!
ik open geen topiques meer, worden toch allemaal geslossenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Slotjesposters, allemaal
goed gedaan hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Slotjesposters, allemaal
maar heb je het nou begrepen?quote:
jaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
btw, heb je m'n HW pwn nog gelezen, nav ons gesprek eerder![]()
Doe sexquote:
Hey Pvquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hee wat leuk, een koffie topic![]()
PV!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
papiérequote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
bier en prammen hierquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
even voor de nieuwe mensen schatquote:
quote:
Niets...quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
even voor de nieuwe mensen schat
voor jou is het oud nieuws
quote:
quote:
quote:
kon ik niet zienquote:
papierquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
zie mijn replyquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
even voor de nieuwe mensen schat
voor jou is het oud nieuws
quote:
boooooesquote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Alles onder controle in CUL?
martquote:
Parijsquote:
Doe zoals ik, ga naar de Efteling.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
Parijs
Als ik ooit weer op huwelijksreis ga, ga ik nooit en te nummer meer naar Parijs...
voor mij nog geen weekquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:51 schreef Pheno het volgende:
Al moet ik denken waar dat ook alweer in Parijs was, het is 10 jaar geleden
wij? nu?quote:
Is toch de stad van de romantiek?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
Parijs
Als ik ooit weer op huwelijksreis ga, ga ik nooit en te nummer meer naar Parijs...
Hoi MMquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoiiiiiiii
Het kan NOG erger...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
Parijs
parijsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
Parijs
jij weer? ik blijf je begroeten!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoiiiiiiii
3 keer naar Parijs, godzijdank geen kinderenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:56 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Het kan NOG erger...2 keer naar Parijs, 2 keer zwanger !!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Ben er toen 4x in een jaar geweest. Prima, maar Tokyo vond ik 100x toffer. De efteling ookquote:
Muckquote:
M-Mquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoiiiiiiii
Euro Disney is wel redelijk dichtbij parijsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben er toen 4x in een jaar geweest. Prima, maar Tokyo vond ik 100x toffer. De efteling ook
Veel plezier V-Fritsquote:
Mja, maar ik vind Eurodisney meer wachttijd dan daadwerkelijk attracties. In Disney Tokyo had je dat een stuk minderquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:59 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Euro Disney is wel redelijk dichtbij parijs
Tokioquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben er toen 4x in een jaar geweest. Prima, maar Tokyo vond ik 100x toffer. De efteling ook
Even doen alsof je jonger dan 11 bent, en je mag gratis naar binnen volgens de reclamequote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:59 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Wachttijden waren idd wel kut. Maar is het in Tokyo veel rustiger dan? Of is de boel daar beter ontworpen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, maar ik vind Eurodisney meer wachttijd dan daadwerkelijk attracties. In Disney Tokyo had je dat een stuk minder
Reteduurquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:00 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Tokiogeweldige stad maar reteduur... en al die japanners ...
idd is al 15 jaar geleden...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Reteduur10 jaar geleden misschien, maar deflatie heeft zijn werk gedaan
Japanners zijn rustiger. Dat scheelt een hele hoop. Netje sop een vloerkleedje gaan zitten, een uur voor de parade. En wij als westerlingen er boven uit steken en rustig fotos kunnen makenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:01 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Wachttijden waren idd wel kut. Maar is het in Tokyo veel rustiger dan? Of is de boel daar beter ontworpen?
ik 3 keer in 6 jaar, dat is leuker denk ikquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach ja.....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck [ afbeelding ].
Tijd niet gesproken in de KSC.
daar heb ik dan ook de jaarwisseling doorgebrachtquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:59 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Het is nu veilig om goedkoop te gaan. Niet om er te wonen overigens, dat is nog steeds reteduurquote:
als ik ooit weer naar Disney ga wil ik weer naar Californiè, daar kan Parijs ook niet aan tippen...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, maar ik vind Eurodisney meer wachttijd dan daadwerkelijk attracties. In Disney Tokyo had je dat een stuk minder
moet je in september gaaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier?quote:
Sea World wil ik in Tokyo nog checken. Daar had ik geen tijd voor. Ik heb meer met Japan, zulke aardige mensen. Amerikanen, mja, never mindquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
als ik ooit weer naar Disney ga wil ik weer naar Californiè, daar kan Parijs ook niet aan tippen...
Hoewel Orlando me ook wel eens leuk lijkt.. Maar in Californiè heb je ook Seaworld, en dat is echt geweldig
Weer zo'n meet die niet doorgaat?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier?![]()
Ik zat te denken aan een iets uitgebreidere meet met karten, poolen en veel koffie natuurlijk.
Hmm, zelfde tarief dan ook?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:05 schreef Muck het volgende:
[..]
moet je in september gaa
geen mens te bekennen en je kunt overal zo in
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:01 schreef buzzer het volgende:
Dan zou ik eerder naar Wenen of Praag gaan..
Parijs heb ik niet zulke beste herinneringen aan
tokyo lijkt me ook ubergaaf ja!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
ook primaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier?![]()
Ik zat te denken aan een iets uitgebreidere meet met karten, poolen en veel koffie natuurlijk.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:08 schreef Het_hupt het volgende:
Ik ben dr van tussen, ga wel ergens anders wat database vervuilen
Poolenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier?![]()
Doei...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:08 schreef Het_hupt het volgende:
Ik ben dr van tussen, ga wel ergens anders wat database vervuilen
quequote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:10 schreef Pheno het volgende:
Deze post laat me gelijk staan met de #58. Holy shit.
Nog eentje en je gaat over hem heen!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:10 schreef Pheno het volgende:
Deze post laat me gelijk staan met de #58. Holy shit.
Dat zijn de beste. daar gaat nooit iets mis, niemand een kater of ruzie.quote:
Tof!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zijn de beste. daar gaat nooit iets mis, niemand een kater of ruzie.
Daarvoor had ik jou al eens ingehaald, geloof ik... en toen kreeg ik het even te druk om veel te postenquote:
Maar er wordt ook niet geneukt op zo'n meetquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zijn de beste. daar gaat nooit iets mis, niemand een kater of ruzie.
Ik ook niet, Godt kwam er laatst mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:15 schreef buzzer het volgende:
OMG daar heb ik al in geen maanden meer naar gekeken
50% van de meets waar ik heen ga welquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar er wordt ook niet geneukt op zo'n meet.
Je staat maar 28equote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:15 schreef buzzer het volgende:
OMG daar heb ik al in geen maanden meer naar gekeken
quote:
quote:
It's a date!quote:
En waar?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
It's a date!![]()
Wanneer?
ik zie het netquote:
Laatste keer dat ik keek stond ik 493quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:17 schreef buzzer het volgende:
Laatste keer dat ik gekeken heb stond ik op 43
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:18 schreef Pheno het volgende:
Wie kwam er pas hier in de buurt? Jij toch Muck?
renclubs?quote:
Fuck, dan ben ik een halve dag naar het werk.quote:
even vragen of ik wel mag van marcquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
It's a date!![]()
Wanneer?
Nee, op die minimeets heb ik mijn vrouw ontmoetquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fuck, dan ben ik een halve dag naar het werk.
Ik kreeg een tijdje terug van iemand te horen dat ik geen leven meer had, omdat ik ineens weer in die lijst stond na er een hele tijd uit te zijn geweestquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek stond ik 493
Ik denk dat ik tegen een uur of 4 thuis ben, als alles meezit. Ik zie net dat ze om 2 uur een vergadering hebben gepland over mijn herintredingquote:
de meet vna mij en MPG was ook een mini-meetquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, op die minimeets heb ik mijn vrouw ontmoet
Minimeets ftwquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:23 schreef Muck het volgende:
[..]
de meet vna mij en MPG was ook een mini-meet
welke lijst?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kreeg een tijdje terug van iemand te horen dat ik geen leven meer had, omdat ik ineens weer in die lijst stond na er een hele tijd uit te zijn geweest.
Erg genoeg weet ik dat ik eens 431e of zo heb gestaan
Prive meet met je vrouw zeker.quote:
Supa!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Prive meet met je vrouw zeker.
Ik had onlangs bijna een minimeet met frits en erik... bijna!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:23 schreef Muck het volgende:
[..]
de meet vna mij en MPG was ook een mini-meet
Maar goed dat ie niet door is gegaan, je ziet wat er van kan komenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:28 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had onlangs bijna een minimeet met frits en erik... bijna!
Precies , dus veeeeeeeeeeeeeeel veiliger dan Parijs....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar er wordt ook niet geneukt op zo'n meet.
ah okee!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Waar jij 416e staat.
Elkaar handboeien omdoen en meenemen.quote:
voor je het weet ben je ermee getrouwdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar goed dat ie niet door is gegaan, je ziet wat er van kan komen
pfjew! ik kom nog lang niet voor op die lijstquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Waar jij 416e staat.
ook goedquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Elkaar handboeien omdoen en meenemen.
Mja, de intentie was koffiedrinken! Althans, mijn intentie...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar goed dat ie niet door is gegaan, je ziet wat er van kan komen
Handboeienquote:
dat betekend dat je nog een leven hebtquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
pfjew! ik kom nog lang niet voor op die lijst
Even een stuk of 10.000 posts maken en dan verandert dat vanzelf!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Niet te geloven die postaantallen.....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:31 schreef Muck het volgende:
[..]
dat betekend dat je nog een leven hebt
jajaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:31 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, de intentie was koffiedrinken! Althans, mijn intentie...
wat hij zegtquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:32 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Niet te geloven die postaantallen.....![]()
![]()
dat gaat nog 10 jaar duren...voor ik zover kom..
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:31 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, de intentie was koffiedrinken! Althans, mijn intentie...
Goed dat je het zegt. Ik heb ook nog maar twee weken om na te denken wat ik wil hebbenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:32 schreef Pheno het volgende:
Mhh, ik moet nog een cadeaulijstje verzinnen voor mijn verjaardag deze week. Mijn ma zeurt er al weken om
Frustrerend is dat, ik denk nu na en het doet pijnquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik heb ook nog maar twee weken om na te denken wat ik wil hebben.
Ik heb zo mijn periodes dat ik ineens heel veel post, en daarna een hele tijd rustiger aan doe...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:34 schreef Pheno het volgende:
Ik heb jaren niet veel gepost. Ik kan het dus wel
Met onze postaantallen zou een leven toch bovenaan het lijstje moeten prijkenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Frustrerend is dat, ik denk nu na en het doet pijn
Ik heb nu een periode van bijna een jaar dat ik veel post...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn periodes dat ik ineens heel veel post, en daarna een hele tijd rustiger aan doe...
heul niequote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
te kleinschalige minimeets draaien op sex uit.
ik heb er ook 8 jaar over gedaan hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:32 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Niet te geloven die postaantallen.....![]()
![]()
dat gaat nog 10 jaar duren...voor ik zover kom..
Het moet wel mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met onze postaantallen zou een leven toch bovenaan het lijstje moeten prijken.
owwwwquote:
Kun jij kiezen dan tussen FOK! en een leven ???quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het moet wel mogelijk zijn.
Anders, vrienden dus een leven
de dag dat de Londense metro haar eerste rit maakte.quote:
Ik ben dit jaar ruim een half jaar amper op FOK! geweest... af en toe een paar posts in TTK en daar bleef het bij. Terwijl ik daarvoor toch best veel posttequote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb nu een periode van bijna een jaar dat ik veel post...
Oh, dat is dus bijna mijn complete bestaan op Fok...
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
owwww
tijd voor een minimeet dus
als het kan twee in een weekend
Ja, daar zou ik geen moeite meer hebben. Maar die keuze heb ik nu niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:39 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Kun jij kiezen dan tussen FOK! en een leven ???
tmiquote:
Ik heb me in september laten overhalen en ben er toen achter gekomen dat FOK!meets best tof zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:40 schreef BrandX het volgende:ben nog nimmer naar een FOK! (mini)meet geweest....
Ik heb twee fokmeets meegekregen. Eén met wat oude [Singles] en één met Loungersquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:40 schreef BrandX het volgende:ben nog nimmer naar een FOK! (mini)meet geweest....
Niet alleen in de nachtquote:
Dan moet ik google-en of raden...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
de dag dat de Londense metro haar eerste rit maakte.
Hint, het valt dit jaar op een dag dat begint met een "d"quote:
Smartquote:
Ik sta nog net niet in de lijst (21361)quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb nu een periode van bijna een jaar dat ik veel post...
Oh, dat is dus bijna mijn complete bestaan op Fok...
Dan deed ik het toch beterquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hint, het valt dit jaar op een dag dat begint met een "d"
het eindigt op "onderdag"
Ik was er dus net achter gekomen!quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:46 schreef BrandX het volgende:
ok, dus als ik jullie zo lees, moet ik bij de eerst mogelijke meet mijn gezicht maar eens laten zien dus??
Ja, maar je mag ook gewoon binnenkomen hoor, in plaats van alleen je hoofd om de hoek van de deur te steken!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:46 schreef BrandX het volgende:
ok, dus als ik jullie zo lees, moet ik bij de eerst mogelijke meet mijn gezicht maar eens laten zien dus??
Samen met het_huptquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:46 schreef BrandX het volgende:
Dat zeg je nu, naderhand piep je wel anders...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar je mag ook gewoon binnenkomen hoor, in plaats van alleen je hoofd om de hoek van de deur te steken!
Ik las net dat we gingen poolen en karten, we weten alleen nog niet wanneer.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:40 schreef BrandX het volgende:ben nog nimmer naar een FOK! (mini)meet geweest....
Je hebt niks gemist hoor. Alleen incidentele minimeets hier en daarquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:46 schreef BrandX het volgende:
Ik ben wel wat gewend hoor... na mijn vorige FOK!meetsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:47 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, naderhand piep je wel anders...
Whehequote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend hoor... na mijn vorige FOK!meets
KSC meets heb ik gemist. Zoals iedereen gok ik zoquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist hoor. Alleen incidentele minimeets hier en daar
Ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
KSC meets heb ik gemist. Zoals iedereen gok ik zo
En dan bedoel ik dus niet dat jullie juist op die dagen moeten gaan plannen hequote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:51 schreef DaMart het volgende:
Maar als jullie data gaan prikken, ik kan de 12e en 19e januari zeker niet.
nou kom op, organiseren die hapquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
KSC meets heb ik gemist. Zoals iedereen gok ik zo
Hoe vaak dat al is geprobeerd...quote:
Mijn buik staat nu even ergens anders na. Looking out for the 11th of the month....quote:
Doe jij hetzelfde als ik?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:51 schreef DaMart het volgende:
Maar als jullie data gaan prikken, ik kan de 12e en 19e januari zeker niet.
Gewoon in Nijmegen bij de Heerlijckheid. Koffiehuisquote:
Met andere woorden: we zijn allemaal uitgenodigd om taart te komen eten op Pheno's verjaardagquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:53 schreef Pheno het volgende:
Ik de 11 de niet, ziekenhuis. Op mijn verjaardag zou me niet kunnen bommen. Er komt toch al niemand.
kom je koffie drinken?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:40 schreef BrandX het volgende:ben nog nimmer naar een FOK! (mini)meet geweest....
10 dagen na mij dusquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:46 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Ik was er dus net achter gekomen!![]()
Hier hebben we zaterdag, 12-01, een jarige
Ja zeg, moet ik nog taart gaan bakken ookquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met andere woorden: we zijn allemaal uitgenodigd om taart te komen eten op Pheno's verjaardag.
Ga jij de 12e ook naar de VBL-meet? En vier jij de 19e ook je verjaardag met wat vrienden dan?quote:
Keep me informed!quote:
quote:
Kartenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik las net dat we gingen poolen en karten, we weten alleen nog niet wanneer.
En we gingen ook nog steeds stappen met Houniet.
we zullen zienquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:47 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, naderhand piep je wel anders...
naja, een keer bijna een minimeet met eer-ik, maar toen kon ik nog net voordat ik aansloot bij een file van 14km een afrit nemen terug naar den haag.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist hoor. Alleen incidentele minimeets hier en daar
Geen idee eigenlijk...quote:
Daar zijn bakkers voor!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja zeg, moet ik nog taart gaan bakken ook
Lekker makkelijk voor jou!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon in Nijmegen bij de Heerlijckheid. Koffiehuis
Ja, maar ik ben het niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:54 schreef Muck het volgende:
[..]
kom je koffie drinken?
[..]
10 dagen na mij dus
oh god, je gaat naar oud-meetsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk...
Deze maand heb ik al een meet.. (oud meet)
Maar ergens in maart lijkt me wel leuk
Ja, daar ken ik de menukaart van buiten. En JJ zal het ook vast kennen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:56 schreef OA het volgende:
[..]
Lekker makkelijk voor jou!![]()
[..]
Ja, maar ik ben het niet.
Ik vier de 12e een verjaardag met vrienden en ik ga de 19e naar voetbalquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga jij de 12e ook naar de VBL-meet? En vier jij de 19e ook je verjaardag met wat vrienden dan?
Dan doe je dus hetzelfde, maar dan andersquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:56 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vier de 12e een verjaardag met vrienden en ik ga de 19e naar voetbal
Oh jee, daar gaat het tafelkleedquote:
ja met dequote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n voorstander om dat in Haarlem te doen?
Neehoor...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan doe je dus hetzelfde, maar dan anders.
Hangt er vanaf wie de keu vast heeftquote:
arlem, Nijmegen... niet bepaald hier om de hoek...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed voor de km standquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zijn dan al twee stemmen voor Haarlem!
Ja, met alleen vasthouden kan er weinig misgaanquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wie de keu vast heeft
Als ik hem vast heb blijft het laken wel heel
quote:
quote:
haarlem is geen probleem hierquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
maar goed, je kunt ook op het bier lettenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:59 schreef Pheno het volgende:
Bij mij niet
Van mij mag utrecht ook. Centraal gelegenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:59 schreef OA het volgende:
Ha
[..]
arlem, Nijmegen... niet bepaald hier om de hoek...
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, met alleen vasthouden kan er weinig misgaan.
Ik pak gewoon de auto die betaalt de baas toch alquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeg dat het voor je reïntegratie is en declareer de reiskosten bij je baas!
Ook altijd nog 70 km enkele reis!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van mij mag utrecht ook. Centraal gelegen
Moet ik je ophalen? Waar woon je ?quote:
Idem, ware het niet dat de baas van mijn vriendin betaaltquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik pak gewoon de auto die betaalt de baas toch al
Aan het andere eind van de A15quote:
Ach, uurtje kachelen met af en toe wat remmen voor wat flitspalen.quote:
O ja, morgen een ritje Brussel en terug!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:04 schreef BrandX het volgende:
utrecht, haarlem, nijmegen.... maakt me allemaal niets uit, mijn tuut tuft wel
Betaalt je baas niet eens de bekeuringen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, uurtje kachelen met af en toe wat remmen voor wat flitspalen.
Flitspalen op de A15...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, uurtje kachelen met af en toe wat remmen voor wat flitspalen.
Wel aan onze kantquote:
Hebben ze daar ook niet van die lekkere pannenkoeken??quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, daar ken ik de menukaart van buiten. En JJ zal het ook vast kennen.
Maar dat is pas voorbij het knooppunt met de A2 en daar kom ik nooitquote:
Nee, ik kwam al vorig jaar met een bonnetje van 95 euro langs, maar het mocht niet baten. Mijn jaarlijks abonnement moest weer zelf worden betaald.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Betaalt je baas niet eens de bekeuringen?
Ik ben daar meer van de maaltijdsalades, maar die hebben ze ookquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:07 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook niet van die lekkere pannenkoeken??
mijne ookquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:04 schreef BrandX het volgende:
utrecht, haarlem, nijmegen.... maakt me allemaal niets uit, mijn tuut tuft wel
A demainquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:09 schreef OA het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Morgen weer vroeg op.
![]()
A demain,.
Cya is de afkorting voor: Cover Your Assquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:12 schreef Pheno het volgende:
Cya OA
ja, maar fuck JJquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, daar ken ik de menukaart van buiten. En JJ zal het ook vast kennen.
Ik heb een rel gemistquote:
Hij gaat naar bed, dus wie weet is dat niet eens een overbodige tip!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:13 schreef buzzer het volgende:
[..]
Cya is de afkorting voor: Cover Your Ass
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij gaat naar bed, dus wie weet is dat niet eens een overbodige tip!
Oe, enlighten me...quote:
And me, pick me too!quote:
Niet echt.quote:
Doe er een kurk inquote:
Daar stond eerst iets andersquote:
Jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh zei ik dat hardop?
Ja voor ik problemen krijgquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
Daar stond eerst iets anders
[..]
Ja
Een lek waterbed is idd niet fijn...quote:
Ah, met wie nou helemaal?quote:
ik zeg nike hoorquote:
sneller lezenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:19 schreef Pheno het volgende:
Goh, weer al dat geheimzinnige. Snif.
Oh.quote:
Ik ben niet tegen een centrale plek maar ik ben helemaal niet tegen pannenkoeken!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben daar meer van de maaltijdsalades, maar die hebben ze ook
Ja zeg, ben 3 scs en GoT aan het bijhouden. Kan niet allesquote:
Dat mag ik niet.quote:
Ja, de krassers slapenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:23 schreef Pheno het volgende:
K, ingelogd als Yvonne snap ik het nu
Valt reuze mee toch?!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:25 schreef Pheno het volgende:
Lol, ik dacht, dat doe ik na het weekend wel even
Wat een kutleven heb ik ook
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen een centrale plek maar ik ben helemaal niet tegen pannenkoeken!
Dat leven? Ja, ik merk er weinig vanquote:
Ik ook maar mijn PM staat aan.quote:
Eertsvolgende meetquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ook maar mijn PM staat aan.
check hem dan over een paar minuutjesquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ook maar mijn PM staat aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |