Maar er wordt ook niet geneukt op zo'n meetquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zijn de beste. daar gaat nooit iets mis, niemand een kater of ruzie.
Ik ook niet, Godt kwam er laatst mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:15 schreef buzzer het volgende:
OMG daar heb ik al in geen maanden meer naar gekeken
50% van de meets waar ik heen ga welquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar er wordt ook niet geneukt op zo'n meet.
Je staat maar 28equote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:15 schreef buzzer het volgende:
OMG daar heb ik al in geen maanden meer naar gekeken
quote:
quote:
It's a date!quote:
En waar?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
It's a date!![]()
Wanneer?
ik zie het netquote:
Laatste keer dat ik keek stond ik 493quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:17 schreef buzzer het volgende:
Laatste keer dat ik gekeken heb stond ik op 43
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:18 schreef Pheno het volgende:
Wie kwam er pas hier in de buurt? Jij toch Muck?
renclubs?quote:
Fuck, dan ben ik een halve dag naar het werk.quote:
even vragen of ik wel mag van marcquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
It's a date!![]()
Wanneer?
Nee, op die minimeets heb ik mijn vrouw ontmoetquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fuck, dan ben ik een halve dag naar het werk.
Ik kreeg een tijdje terug van iemand te horen dat ik geen leven meer had, omdat ik ineens weer in die lijst stond na er een hele tijd uit te zijn geweestquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek stond ik 493
Ik denk dat ik tegen een uur of 4 thuis ben, als alles meezit. Ik zie net dat ze om 2 uur een vergadering hebben gepland over mijn herintredingquote:
de meet vna mij en MPG was ook een mini-meetquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, op die minimeets heb ik mijn vrouw ontmoet
Minimeets ftwquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:23 schreef Muck het volgende:
[..]
de meet vna mij en MPG was ook een mini-meet
welke lijst?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kreeg een tijdje terug van iemand te horen dat ik geen leven meer had, omdat ik ineens weer in die lijst stond na er een hele tijd uit te zijn geweest.
Erg genoeg weet ik dat ik eens 431e of zo heb gestaan
Prive meet met je vrouw zeker.quote:
Supa!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Prive meet met je vrouw zeker.
Ik had onlangs bijna een minimeet met frits en erik... bijna!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:23 schreef Muck het volgende:
[..]
de meet vna mij en MPG was ook een mini-meet
Maar goed dat ie niet door is gegaan, je ziet wat er van kan komenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:28 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had onlangs bijna een minimeet met frits en erik... bijna!
Precies , dus veeeeeeeeeeeeeeel veiliger dan Parijs....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar er wordt ook niet geneukt op zo'n meet.
ah okee!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Waar jij 416e staat.
Elkaar handboeien omdoen en meenemen.quote:
voor je het weet ben je ermee getrouwdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar goed dat ie niet door is gegaan, je ziet wat er van kan komen
pfjew! ik kom nog lang niet voor op die lijstquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Waar jij 416e staat.
ook goedquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Elkaar handboeien omdoen en meenemen.
Mja, de intentie was koffiedrinken! Althans, mijn intentie...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar goed dat ie niet door is gegaan, je ziet wat er van kan komen
Handboeienquote:
dat betekend dat je nog een leven hebtquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
pfjew! ik kom nog lang niet voor op die lijst
Even een stuk of 10.000 posts maken en dan verandert dat vanzelf!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Niet te geloven die postaantallen.....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:31 schreef Muck het volgende:
[..]
dat betekend dat je nog een leven hebt
jajaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:31 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, de intentie was koffiedrinken! Althans, mijn intentie...
wat hij zegtquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:32 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Niet te geloven die postaantallen.....![]()
![]()
dat gaat nog 10 jaar duren...voor ik zover kom..
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:31 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, de intentie was koffiedrinken! Althans, mijn intentie...
Goed dat je het zegt. Ik heb ook nog maar twee weken om na te denken wat ik wil hebbenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:32 schreef Pheno het volgende:
Mhh, ik moet nog een cadeaulijstje verzinnen voor mijn verjaardag deze week. Mijn ma zeurt er al weken om
Frustrerend is dat, ik denk nu na en het doet pijnquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik heb ook nog maar twee weken om na te denken wat ik wil hebben.
Ik heb zo mijn periodes dat ik ineens heel veel post, en daarna een hele tijd rustiger aan doe...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:34 schreef Pheno het volgende:
Ik heb jaren niet veel gepost. Ik kan het dus wel
Met onze postaantallen zou een leven toch bovenaan het lijstje moeten prijkenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Frustrerend is dat, ik denk nu na en het doet pijn
Ik heb nu een periode van bijna een jaar dat ik veel post...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn periodes dat ik ineens heel veel post, en daarna een hele tijd rustiger aan doe...
heul niequote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
te kleinschalige minimeets draaien op sex uit.
ik heb er ook 8 jaar over gedaan hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:32 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Niet te geloven die postaantallen.....![]()
![]()
dat gaat nog 10 jaar duren...voor ik zover kom..
Het moet wel mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met onze postaantallen zou een leven toch bovenaan het lijstje moeten prijken.
owwwwquote:
Kun jij kiezen dan tussen FOK! en een leven ???quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het moet wel mogelijk zijn.
Anders, vrienden dus een leven
de dag dat de Londense metro haar eerste rit maakte.quote:
Ik ben dit jaar ruim een half jaar amper op FOK! geweest... af en toe een paar posts in TTK en daar bleef het bij. Terwijl ik daarvoor toch best veel posttequote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb nu een periode van bijna een jaar dat ik veel post...
Oh, dat is dus bijna mijn complete bestaan op Fok...
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
owwww
tijd voor een minimeet dus
als het kan twee in een weekend
Ja, daar zou ik geen moeite meer hebben. Maar die keuze heb ik nu niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:39 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Kun jij kiezen dan tussen FOK! en een leven ???
tmiquote:
Ik heb me in september laten overhalen en ben er toen achter gekomen dat FOK!meets best tof zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:40 schreef BrandX het volgende:ben nog nimmer naar een FOK! (mini)meet geweest....
Ik heb twee fokmeets meegekregen. Eén met wat oude [Singles] en één met Loungersquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:40 schreef BrandX het volgende:ben nog nimmer naar een FOK! (mini)meet geweest....
Niet alleen in de nachtquote:
Dan moet ik google-en of raden...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
de dag dat de Londense metro haar eerste rit maakte.
Hint, het valt dit jaar op een dag dat begint met een "d"quote:
Smartquote:
Ik sta nog net niet in de lijst (21361)quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb nu een periode van bijna een jaar dat ik veel post...
Oh, dat is dus bijna mijn complete bestaan op Fok...
Dan deed ik het toch beterquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hint, het valt dit jaar op een dag dat begint met een "d"
het eindigt op "onderdag"
Ik was er dus net achter gekomen!quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:46 schreef BrandX het volgende:
ok, dus als ik jullie zo lees, moet ik bij de eerst mogelijke meet mijn gezicht maar eens laten zien dus??
Ja, maar je mag ook gewoon binnenkomen hoor, in plaats van alleen je hoofd om de hoek van de deur te steken!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:46 schreef BrandX het volgende:
ok, dus als ik jullie zo lees, moet ik bij de eerst mogelijke meet mijn gezicht maar eens laten zien dus??
Samen met het_huptquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:46 schreef BrandX het volgende:
Dat zeg je nu, naderhand piep je wel anders...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar je mag ook gewoon binnenkomen hoor, in plaats van alleen je hoofd om de hoek van de deur te steken!
Ik las net dat we gingen poolen en karten, we weten alleen nog niet wanneer.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:40 schreef BrandX het volgende:ben nog nimmer naar een FOK! (mini)meet geweest....
Je hebt niks gemist hoor. Alleen incidentele minimeets hier en daarquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:46 schreef BrandX het volgende:
Ik ben wel wat gewend hoor... na mijn vorige FOK!meetsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:47 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, naderhand piep je wel anders...
Whehequote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend hoor... na mijn vorige FOK!meets
KSC meets heb ik gemist. Zoals iedereen gok ik zoquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist hoor. Alleen incidentele minimeets hier en daar
Ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
KSC meets heb ik gemist. Zoals iedereen gok ik zo
En dan bedoel ik dus niet dat jullie juist op die dagen moeten gaan plannen hequote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:51 schreef DaMart het volgende:
Maar als jullie data gaan prikken, ik kan de 12e en 19e januari zeker niet.
nou kom op, organiseren die hapquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
KSC meets heb ik gemist. Zoals iedereen gok ik zo
Hoe vaak dat al is geprobeerd...quote:
Mijn buik staat nu even ergens anders na. Looking out for the 11th of the month....quote:
Doe jij hetzelfde als ik?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:51 schreef DaMart het volgende:
Maar als jullie data gaan prikken, ik kan de 12e en 19e januari zeker niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |