Ik had onlangs bijna een minimeet met frits en erik... bijna!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:23 schreef Muck het volgende:
[..]
de meet vna mij en MPG was ook een mini-meet
Maar goed dat ie niet door is gegaan, je ziet wat er van kan komenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:28 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had onlangs bijna een minimeet met frits en erik... bijna!
Precies , dus veeeeeeeeeeeeeeel veiliger dan Parijs....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar er wordt ook niet geneukt op zo'n meet.
ah okee!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Waar jij 416e staat.
Elkaar handboeien omdoen en meenemen.quote:
voor je het weet ben je ermee getrouwdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar goed dat ie niet door is gegaan, je ziet wat er van kan komen
pfjew! ik kom nog lang niet voor op die lijstquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Waar jij 416e staat.
ook goedquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Elkaar handboeien omdoen en meenemen.
Mja, de intentie was koffiedrinken! Althans, mijn intentie...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar goed dat ie niet door is gegaan, je ziet wat er van kan komen
Handboeienquote:
dat betekend dat je nog een leven hebtquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
pfjew! ik kom nog lang niet voor op die lijst
Even een stuk of 10.000 posts maken en dan verandert dat vanzelf!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Niet te geloven die postaantallen.....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:31 schreef Muck het volgende:
[..]
dat betekend dat je nog een leven hebt
jajaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:31 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, de intentie was koffiedrinken! Althans, mijn intentie...
wat hij zegtquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:32 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Niet te geloven die postaantallen.....![]()
![]()
dat gaat nog 10 jaar duren...voor ik zover kom..
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:31 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, de intentie was koffiedrinken! Althans, mijn intentie...
Goed dat je het zegt. Ik heb ook nog maar twee weken om na te denken wat ik wil hebbenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:32 schreef Pheno het volgende:
Mhh, ik moet nog een cadeaulijstje verzinnen voor mijn verjaardag deze week. Mijn ma zeurt er al weken om
Frustrerend is dat, ik denk nu na en het doet pijnquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik heb ook nog maar twee weken om na te denken wat ik wil hebben.
Ik heb zo mijn periodes dat ik ineens heel veel post, en daarna een hele tijd rustiger aan doe...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:34 schreef Pheno het volgende:
Ik heb jaren niet veel gepost. Ik kan het dus wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |