Hier?quote:
Sea World wil ik in Tokyo nog checken. Daar had ik geen tijd voor. Ik heb meer met Japan, zulke aardige mensen. Amerikanen, mja, never mindquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
als ik ooit weer naar Disney ga wil ik weer naar Californič, daar kan Parijs ook niet aan tippen...
Hoewel Orlando me ook wel eens leuk lijkt.. Maar in Californič heb je ook Seaworld, en dat is echt geweldig
Weer zo'n meet die niet doorgaat?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier?![]()
Ik zat te denken aan een iets uitgebreidere meet met karten, poolen en veel koffie natuurlijk.
Hmm, zelfde tarief dan ook?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:05 schreef Muck het volgende:
[..]
moet je in september gaa
geen mens te bekennen en je kunt overal zo in
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:01 schreef buzzer het volgende:
Dan zou ik eerder naar Wenen of Praag gaan..
Parijs heb ik niet zulke beste herinneringen aan
tokyo lijkt me ook ubergaaf ja!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben er toen 4x in een jaar geweest. Prima, maar Tokyo vond ik 100x toffer. De efteling ook
ook primaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier?![]()
Ik zat te denken aan een iets uitgebreidere meet met karten, poolen en veel koffie natuurlijk.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:08 schreef Het_hupt het volgende:
Ik ben dr van tussen, ga wel ergens anders wat database vervuilen
Poolenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier?![]()
Doei...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:08 schreef Het_hupt het volgende:
Ik ben dr van tussen, ga wel ergens anders wat database vervuilen
quequote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:10 schreef Pheno het volgende:
Deze post laat me gelijk staan met de #58. Holy shit.
Nog eentje en je gaat over hem heen!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:10 schreef Pheno het volgende:
Deze post laat me gelijk staan met de #58. Holy shit.
Dat zijn de beste. daar gaat nooit iets mis, niemand een kater of ruzie.quote:
Tof!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zijn de beste. daar gaat nooit iets mis, niemand een kater of ruzie.
Daarvoor had ik jou al eens ingehaald, geloof ik... en toen kreeg ik het even te druk om veel te postenquote:
Maar er wordt ook niet geneukt op zo'n meetquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zijn de beste. daar gaat nooit iets mis, niemand een kater of ruzie.
Ik ook niet, Godt kwam er laatst mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:15 schreef buzzer het volgende:
OMG daar heb ik al in geen maanden meer naar gekeken
50% van de meets waar ik heen ga welquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar er wordt ook niet geneukt op zo'n meet.
Je staat maar 28equote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:15 schreef buzzer het volgende:
OMG daar heb ik al in geen maanden meer naar gekeken
quote:
quote:
It's a date!quote:
En waar?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
It's a date!![]()
Wanneer?
ik zie het netquote:
Laatste keer dat ik keek stond ik 493quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:17 schreef buzzer het volgende:
Laatste keer dat ik gekeken heb stond ik op 43
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:18 schreef Pheno het volgende:
Wie kwam er pas hier in de buurt? Jij toch Muck?
renclubs?quote:
Fuck, dan ben ik een halve dag naar het werk.quote:
even vragen of ik wel mag van marcquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
It's a date!![]()
Wanneer?
Nee, op die minimeets heb ik mijn vrouw ontmoetquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fuck, dan ben ik een halve dag naar het werk.
Ik kreeg een tijdje terug van iemand te horen dat ik geen leven meer had, omdat ik ineens weer in die lijst stond na er een hele tijd uit te zijn geweestquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek stond ik 493
Ik denk dat ik tegen een uur of 4 thuis ben, als alles meezit. Ik zie net dat ze om 2 uur een vergadering hebben gepland over mijn herintredingquote:
de meet vna mij en MPG was ook een mini-meetquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, op die minimeets heb ik mijn vrouw ontmoet
Minimeets ftwquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:23 schreef Muck het volgende:
[..]
de meet vna mij en MPG was ook een mini-meet
welke lijst?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kreeg een tijdje terug van iemand te horen dat ik geen leven meer had, omdat ik ineens weer in die lijst stond na er een hele tijd uit te zijn geweest.
Erg genoeg weet ik dat ik eens 431e of zo heb gestaan
Prive meet met je vrouw zeker.quote:
Supa!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Prive meet met je vrouw zeker.
Ik had onlangs bijna een minimeet met frits en erik... bijna!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:23 schreef Muck het volgende:
[..]
de meet vna mij en MPG was ook een mini-meet
Maar goed dat ie niet door is gegaan, je ziet wat er van kan komenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:28 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had onlangs bijna een minimeet met frits en erik... bijna!
Precies , dus veeeeeeeeeeeeeeel veiliger dan Parijs....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar er wordt ook niet geneukt op zo'n meet.
ah okee!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Waar jij 416e staat.
Elkaar handboeien omdoen en meenemen.quote:
voor je het weet ben je ermee getrouwdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar goed dat ie niet door is gegaan, je ziet wat er van kan komen
pfjew! ik kom nog lang niet voor op die lijstquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Waar jij 416e staat.
ook goedquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Elkaar handboeien omdoen en meenemen.
Mja, de intentie was koffiedrinken! Althans, mijn intentie...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar goed dat ie niet door is gegaan, je ziet wat er van kan komen
Handboeienquote:
dat betekend dat je nog een leven hebtquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
pfjew! ik kom nog lang niet voor op die lijst
Even een stuk of 10.000 posts maken en dan verandert dat vanzelf!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Niet te geloven die postaantallen.....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:31 schreef Muck het volgende:
[..]
dat betekend dat je nog een leven hebt
jajaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:31 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, de intentie was koffiedrinken! Althans, mijn intentie...
wat hij zegtquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:32 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Niet te geloven die postaantallen.....![]()
![]()
dat gaat nog 10 jaar duren...voor ik zover kom..
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:31 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, de intentie was koffiedrinken! Althans, mijn intentie...
Goed dat je het zegt. Ik heb ook nog maar twee weken om na te denken wat ik wil hebbenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:32 schreef Pheno het volgende:
Mhh, ik moet nog een cadeaulijstje verzinnen voor mijn verjaardag deze week. Mijn ma zeurt er al weken om
Frustrerend is dat, ik denk nu na en het doet pijnquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik heb ook nog maar twee weken om na te denken wat ik wil hebben.
Ik heb zo mijn periodes dat ik ineens heel veel post, en daarna een hele tijd rustiger aan doe...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:34 schreef Pheno het volgende:
Ik heb jaren niet veel gepost. Ik kan het dus wel
Met onze postaantallen zou een leven toch bovenaan het lijstje moeten prijkenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Frustrerend is dat, ik denk nu na en het doet pijn
Ik heb nu een periode van bijna een jaar dat ik veel post...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn periodes dat ik ineens heel veel post, en daarna een hele tijd rustiger aan doe...
heul niequote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
te kleinschalige minimeets draaien op sex uit.
ik heb er ook 8 jaar over gedaan hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:32 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Niet te geloven die postaantallen.....![]()
![]()
dat gaat nog 10 jaar duren...voor ik zover kom..
Het moet wel mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met onze postaantallen zou een leven toch bovenaan het lijstje moeten prijken.
owwwwquote:
Kun jij kiezen dan tussen FOK! en een leven ???quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het moet wel mogelijk zijn.
Anders, vrienden dus een leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |