Maar er wordt ook niet geneukt op zo'n meetquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zijn de beste. daar gaat nooit iets mis, niemand een kater of ruzie.
Ik ook niet, Godt kwam er laatst mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:15 schreef buzzer het volgende:
OMG daar heb ik al in geen maanden meer naar gekeken
50% van de meets waar ik heen ga welquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar er wordt ook niet geneukt op zo'n meet.
Je staat maar 28equote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:15 schreef buzzer het volgende:
OMG daar heb ik al in geen maanden meer naar gekeken
quote:
quote:
It's a date!quote:
En waar?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
It's a date!![]()
Wanneer?
ik zie het netquote:
Laatste keer dat ik keek stond ik 493quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:17 schreef buzzer het volgende:
Laatste keer dat ik gekeken heb stond ik op 43
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:18 schreef Pheno het volgende:
Wie kwam er pas hier in de buurt? Jij toch Muck?
renclubs?quote:
Fuck, dan ben ik een halve dag naar het werk.quote:
even vragen of ik wel mag van marcquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
It's a date!![]()
Wanneer?
Nee, op die minimeets heb ik mijn vrouw ontmoetquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fuck, dan ben ik een halve dag naar het werk.
Ik kreeg een tijdje terug van iemand te horen dat ik geen leven meer had, omdat ik ineens weer in die lijst stond na er een hele tijd uit te zijn geweestquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek stond ik 493
Ik denk dat ik tegen een uur of 4 thuis ben, als alles meezit. Ik zie net dat ze om 2 uur een vergadering hebben gepland over mijn herintredingquote:
de meet vna mij en MPG was ook een mini-meetquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, op die minimeets heb ik mijn vrouw ontmoet
Minimeets ftwquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:23 schreef Muck het volgende:
[..]
de meet vna mij en MPG was ook een mini-meet
welke lijst?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kreeg een tijdje terug van iemand te horen dat ik geen leven meer had, omdat ik ineens weer in die lijst stond na er een hele tijd uit te zijn geweest.
Erg genoeg weet ik dat ik eens 431e of zo heb gestaan
Prive meet met je vrouw zeker.quote:
Supa!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Prive meet met je vrouw zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |